Ελένη Τοπαλούδη: Στον Άρειο Πάγο οι δολοφόνοι της φοιτήτριας – Πώς προσπαθούν να σπάσουν τα ισόβια

Το έγκλημα με θύμα την Ελένη Τοπαλούδη το 2018 συντάραξε τη Ρόδο και ολόκληρη τη χώρα. Πέντε χρόνια μετά, οι δύο που καταδικάστηκαν σε ισόβια για τη δολοφονία πηγαίνουν στον Άρειο Πάγο

Το στυγερό έγκλημα αναβιώνει με τους δύο δράστες που καταδικάστηκαν σε ισόβια και 15 χρόνια κάθειρξη, να πηγαίνουν στον Άρειο Πάγο. Μέσα από τους ισχυρισμούς τους, γίνεται αντιληπτό ότι θα προσπαθήσουν να ρίξουν την ποινή, ώστε σε λίγα χρόνια να ανοίξει ο δρόμος για την ελευθερία τους. Όπως έκρινε το πρωτόδικο δικαστήριο αλλά και το Εφετείο, η Ελένη Τοπαλούδη υπέφερε και βρήκε μαρτυρικό θάνατο στα χέρια τους.

Ενώπιον του ΣΤ’ Ποινικού Τμήματος του Αρείου Πάγου θα εκδικαστούν, εκτός απροόπτου, την 19η Σεπτεμβρίου 2023, μετά από αναβολή, οι αναιρέσεις που άσκησαν ο 26χρονος Ροδίτης και ο 24χρονος συγκατηγορούμενός του αλβανικής καταγωγής, που έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα σε ισόβια και 15 χρόνια κάθειρξη από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας και του ομαδικού βιασμού της νεαρής φοιτήτριας Ελένης Τοπαλούδη, τον Νοέμβριο του 2018 στη Ρόδο.

Στους δύο κατηγορούμενους δεν έχει αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό. Ο 26χρονος έχει αιτηθεί στον Αρειο Πάγο να του επιτραπεί η αυτοπρόσωπη παρουσία στη διαδικασία. Οι δύο καταδικασθέντες προσπαθούν να σπάσουν τα ισόβια για ένα στυγερό έγκλημα που συντάραξε ολόκληρη τη χώρα.

Οι κατηγορούμενοι υποστηρίζουν μεταξύ άλλων τα εξής: ότι υπήρξε παραβίαση της αρχής της δίκαιης δίκης και του τεκμηρίου αθωότητας που συνίσταται στην ανάγνωση στο δικαστήριο, επικριτικών δημοσιευμάτων σε βάρος τους.

Υποστηρίζουν ότι το Δικαστήριο δεν απάντησε σε αίτημα να ανοίξουν τα 4 ενεργά κινητά και οι 2 υπολογιστές της Ελένης Τοπαλούδη. Ότι το Δικαστήριο έλαβε υπόψιν έγγραφο που δεν αναγνώστηκε ούτε πρωτόδικα ούτε στο Εφετείο και συγκεκριμένα προανακριτική κατάθεση συγκατηγορουμένου.

Ότι εσφαλμένα, όπως λένε και τα δύο δικαστήρια ΜΟΕ και ΜΟΔ αναφέρουν ότι υφίστανται παλμικά αποτυπώματα στο σίδερο, ενώ ρητά το σχετικό έγγραφο αναφέρει ότι υπάρχει μόνο ένα αποτύπωμα και αυτό στη βάση του σίδερου, όχι στο σίδερο. Το μοναδικό αποτύπωμα ανήκει στον αλλοδαπό και όπως υποστηρίζει ο Έλληνας κατηγορούμενος έχει ανευρεθεί στη βάση της συσκευής.

Οι κατηγορούμενοι υποστηρίζουν ότι υπήρξε εσφαλμένη αξιολόγηση των πειστηρίων εξ αρχής και ειδικότερα ότι το Δικαστήριο δεν έλαβε υπόψιν όλα τα αποδεικτικά μέσα, δέχτηκε την κατάθεση λιμενικού ως μάρτυρα κατηγορίας και όχι βίντεο.

Ο Ροδίτης κατηγορούμενος διατείνεται ότι όλα τα χτυπήματα έγιναν με την ίδια ένταση και από δεξιόχειρα, ενώ ο ίδιος είναι αριστερόχειρας.

newsit.gr

 




Η Ελένη Μπενή και ο Αχιλλέας Μαυροχαλυβίδης υποψήφιοι με την Μαρία Βαρύτη

Η Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου Μαρία Βαρύτη καλοσωρίζει τα νέα της μέλη: 

Με χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τα νέα μέλη:

  • Μαυροχαλυβίδης Αχιλλέας – Ελ. Επαγγελματίας, Πράκτορας των ΕΛΤΑ – (Ενότητα Ελεύθερων)
  • Μπενή Ελένη – Ελ. Επαγγελματίας – (Ενότητα Ελεύθερων)

Πολίτες όλων των ηλικιών, επαγγελματίες, φοιτητές και εργαζόμενοι από κάθε γωνιά του Δήμου Παγγαίου στηρίζουν το όραμά μας και αγωνίζονται για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Ας πάμε μαζί το Παγγαίο “ψηλά”!

#xekiname #mariavaryti #ΤοΠαγγαίοΨηλά




Αποχωρεί από τον ΣΥΡΙΖΑ η Ελένη Λαφτσή

Εκτός ΣΥΡΙΖΑ έθεσε εαυτόν, με ανάρτησή της στο Facebook, το μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής του κόμματος στη Ροδόπη, Ελένη Λαφτσή, μετά την κλήση της σε απολογία στον Πειθαρχικό Όργανο του κόμματος.

Αναλυτικά η ανάρτησή της:

«Μια πανάληπτη για μένα διαδρομή, η οποία ξεκίνησε στην εφηβεία από τις γραμμές του ΚΚΕ, πέρασε στον ενιαίο ΣΥΝ, με κατάληξη στο ΣΥΡΙΖΑ της ανόδου και της πτώσης, πορευόμενη πάντα θέλω να πιστεύω με αρχές,αξίες και ιδέες για ένα καλύτερο αύριο.Τρεις φορές υποψήφια βουλευτής στη Ροδόπη,στις εθνικές εκλογές του 1996,του 2000 και του 2009 ,με την αγωνία όχι της εκλογής, αλλά του να βάλω κι εγώ λίγο «πλάτη» σε ένα χώρο που πάλευε να αναπνεύσει ,που πάλευε να αγγίξει το περιβόητο 3%.Τρεις φορές υποψήφια στο Δήμο Κομοτηνής,το 2006 ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος,το δε 2014 και 2019 ως επικεφαλής της παράταξης ΠΟΛΗτικη ΑΝΑΤΡΟΠΗ, που στηρίχθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Είμαι περήφανη για το ότι με όσες δυνάμεις,γνώσεις και ικανότητες διέθετα,υπηρέτησα τον χώρο ανυστερόβουλα, σε μια άγονη για την αριστερά περιοχή, χωρίς να επιδιώξω πολιτικά η επαγγελματικά ανταλλάγματα,ακόμη και κατά την διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είμαι βέβαιη ότι μπορούν όλοι να ισχυριστούν το ίδιο σε αυτό το χώρο, ιδιαίτερα όσοι κινούνται στις αυλές των γνωστών τάσεων στο κέντρο.

Ως εκ τούτου, έχοντας μια τέτοια πορεία, δεν μπορώ να αποδεχτώ να βρίσκομαι διαρκώς σε θέση απολογούμενης για τη στάση ενός κόμματος που ανέχεται και συγκαλύπτει τις συμπεριφορές του μουσουλμάνου βουλευτή του. Συμπεριφορές ανοιχτής συνδιαλλαγής με τον παράτυπο «εκλεγμένο» Μουφτή και τους μηχανισμούς του, καθώς και τη νομιμοποίηση από την πλευρά του του παρεμβατικού ρόλου αρχής τρίτης χώρας στα τοπικά πολιτικά πράγματα, με μόνο στόχο την προσωπική του ανέλιξη. Γεγονότα που συζητήθηκαν ευρέως στην τοπική κοινωνία και βρέθηκαν προς συζήτηση στη προηγούμενη Βουλή. Ποτέ άλλοτε στο παρελθόν δεν υπήρξε με τέτοια ένταση τόσο ανοιχτή παρέμβαση που συνεχίζει να υφίσταται και σήμερα. Άλλωστε είναι γνωστό ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Αριστερά εκλέγει βουλευτή από τη μειονότητα. Τι σχέση λοιπόν μπορούν να έχουν όλα αυτά με τον ηθικό κώδικα, τις αξίες και τις αρχές που πρεσβεύει η αριστερά; Δυστυχώς ολα αυτά ήταν σε πλήρη γνώση της ηγεσίας του κόμματος-τουλάχιστον τα τελευταία τέσσερα χρόνια- αφού τα κατέθετε επώνυμα, μεγάλο τμήμα στελεχών του κόμματος στη Ροδόπη. Γι αυτό άλλωστε και η απόφαση για την κατάρτιση των συνδυασμών ,ελήφθη από την ηγεσία, χωρίς να ερωτηθεί, χωρίς να εκφράσει άποψη η Ν.Ε και τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ.

Άντεξα το ισχυρό σοκ της εκλογικής μας συντριβής,δεν μπορώ όμως να αντέξω την εκκωφαντική σιωπή και μια αδύναμη κομματική εξουσία,που αποδέχεται κρίσιμα θέματα που συμβαίνουν και αφορούν τη Θράκη ,να αντιμετωπίζονται, όχι ανάλογα με τη σοβαρότητα που έχουν,αλλά με πειθαρχικά μέτρα ενάντια σε όσους αναδεικνύουν αυτά τα προβλήματα και διατυπώνουν άποψη για την αντιμετώπισή τους. Μια ηγεσία που στρουθοκαμηλίζει για όσα συμβαίνουν στην περιοχή, αγνοώντας τις συνέπειες ,ενώ την ίδια στιγμή, επιδεικνύει απίστευτη σκληρότητα απέναντι σε όσους τα αναδεικνύουν, δίνει την εντύπωση, που είναι διάχυτη στην τοπική κοινωνία, ότι το μόνο που την ενδιαφέρει είναι οι ψήφοι. Μια τέτοια μυωπική αντιμετώπιση, περιορίζει την απεύθυνση μας στο σύνολο της κοινωνίας και αντανακλαστικά ενισχύει αντικειμενικά τον εθνικισμό στην περιοχή.

Η αρμονική συμβίωση όλων των συμπολιτών στην περιοχή, έχει κατακτηθεί και εδραιωθεί εδώ και δεκαετίες, με την ουσιαστική συμβολή και άλλων πολιτικών δυνάμεων και έχει εμπεδωθεί, ιδιαίτερα στο χώρο της αυτοδιοίκησης, τον οποίο υπηρετώ πάνω από μία δεκαετία. Αυτήν την υπονομεύουν όσοι με τις πρακτικές τους νομιμοποιούν τις παρεμβάσεις τρίτων στην περιοχή. Ενώ στην ίδια κατεύθυνση αντικειμενικά θα λειτουργήσει και η παραπομπή μου, στην ικανοποίηση δηλαδή του πιο σκληρού μηχανισμού και όχι της πλειοψηφίας της πολυπολιτισμικής μας κοινωνίας.

Με τη σημερινή μου απόφαση θέλω ακριβώς να αποτρέψω την παραπέρα ενίσχυση του κλίματος της έντασης, που εσείς είστε έτοιμοι να πυροδοτήσετε.

Η αυτεπάγγελτη δήθεν παρέμβασή σας,δεν είναι τόσο αθώα όσο την εμφανίζετε, όταν με fast track διαδικασίες, αγνοώντας τη γνώμη των συλλογικών οργάνων που συμμετέχω,(Ν.Ε και συντονιστική γραμματεία),προχωράτε σε κατασταλτικά μέτρα για την αντιμετώπιση ενός ζητήματος βαθιά πολιτικού. Ούτε τυχαία είναι η πίεση που ασκήθηκε μόλις λίγες ημέρες πριν, από τους δύο μουσουλμάνους βουλευτές, όταν έγινα θύμα φραστικής επίθεσης ,κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Συντονιστικού Περιφερειακού Οργάνου ΑΜΘ που συμμετέχω. Ούτε ακόμα είναι τυχαία η χρονική στιγμή που επιλέξατε, λίγο πριν τον Δεκαπενταύγουστο, σε κενό πολιτικό χρόνο, καλώντας με « για υπόθεση σας», αναβιώνοντας έτσι τις χειρότερες μνήμες και πρακτικές που υπέστη η αριστερά.

Για να μιλάμε λοιπόν ειλικρινά, πρόκειται ουσιαστικά για προειλημμένη απόφαση, με πολιτική στόχευση τη νομιμοποίηση εκ των υστέρων, όλων όσων έχουν διαμειφθεί στην περιοχή.Την ίδια στιγμή που οι μεγαλοσχήμονες του χώρου, απολαμβάνουν προκλητική ασυλία να διατυπώνουν δημόσια απόψεις και θέσεις ,όπως πρώην υπουργός με την προσωπική του θέση για απογραφή των συνιστωσών της μειονότητας,που προκάλεσε απάντηση στην τελευταία Κ.Ε,ότι ρίχνει νερό στον μύλο του Ερντογάν, επιβεβαιώνοντας το ρηθέν ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν έχουμε ίσα δικαιώματα.

Οσα δημόσια με την ανάρτησή μου έθεσα ,προκάλεσαν έντονη συζήτηση, ακριβώς γιατί είναι κρίσιμα και ευαίσθητα τα πράγματα στη Θράκη και ξεχάσθηκαν από όσους τα επικαλέσθηκαν. Εχουν όμως καταγραφεί βαθιά στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας της τοπικής μας κοινωνίας και κανείς δεν μπορεί να τα διαγράψει ούτε να αμαυρώσει όλους όσους επιζητούν δημοκρατικές λύσεις.

Υπερασπίστηκα όλα αυτά τα χρόνια τις αξίες, το πρόγραμμα, τις θέσεις του χώρου, απέναντι στους πολιτικούς μας αντιπάλους και σήμερα απέναντι σε αυτούς που με τις πρακτικές τους τις υπονομεύουν. Όφειλε ο χώρος να αυτοπροστατευθεί , ενεργοποιώντας την αυτονόητη υποχρέωση κάθε Έλληνα βουλευτή ενός σύγχρονου ευρωπαικού κυβερνητικού κόμματος, να δίνει λόγο πρωτίστως στο λαό που τον εξέλεξε και να μην αφεθεί ο κόσμος μας εκτεθειμένος και απολογούμενος στις συνεχείς επιθέσεις των πολιτικών μας αντιπάλων.

Αισθάνομαι η ίδια βαθιά προσβεβλημένη, όπως και σύντροφοί μου, δημοκρατικοί πολίτες και κάθε άνθρωπος καλής θέλησης στην τοπική κοινωνία, από τις απαράδεκτες πρακτικές και συμπεριφορές του μουσουλμάνου βουλευτή. Παρόλα αυτά η ηγεσία επιλέγει να συγκαλύψει όλα όσα συμβαίνουν και για να υπερασπιστεί την επιλογή της, εγκαλεί εμένα για προσβολή της προσωπικότητάς του! Ως εκ τούτου δεν με αγγίζουν πλέον οι αποφάσεις σας,η εισηγητική πρόταση που έθεσε υπόψη μου η επιτροπή,αλλά με ικανοποιεί βαθύτατα η εκτίμηση και η αποδοχή των συμπολιτών μου.

Καταθέτω δημόσια τις απόψεις μου στην κρίση του δημοκρατικού και προοδευτικού κόσμου,που άλλωστε είναι και ο τελικός κριτής και όχι στην κρίση μιας κομματικής γραφειοκρατίας που απέχει πολύ από το μοντέλο ενός σύγχρονου δημοκρατικού,αριστερού κόμματος.

Εχω τη συνείδησή μου ήσυχη απέναντι στον τόπο μου τη Θράκη, τους ανθρώπους της και τη νέα γενιά, ότι τουλάχιστον δεν αδιαφόρησα, δεν έστρεψα το κεφάλι αλλού προσποιούμενη ότι δεν ακούω, δεν βλέπω ή δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει γύρω μου, τι συμβαίνει γύρω μας, το τι συμβαίνει στην περιοχή.

Παραμένω πολιτικά ενεργή με την προσδοκία να αναγεννηθεί σύντομα η μεγάλη δημοκρατική προοδευτική παράταξη, που θα υπηρετεί τα συμφέροντα των πολλών και θα ανοίξει νέους δρόμους για την πατρίδα μας και κυρίως για το μέλλον των παιδιών μας.

Ευχαριστώ όλους/ες όσους πορευτήκαμε μαζί όλα αυτά τα ωραία χρόνια.Μου έδωσαν πολλά. Οι δύσκολες και οι όμορφες στιγμές, οι αγωνίες, οι αντεγκλήσεις, η συντροφικότητα, είναι ο πλούτος μου που θα κουβαλάω μαζί μου.

Δεν χαιρετώ κανέναν. Είμαι βέβαιη ότι οι δρόμοι μας με πολλούς θα ξανασμίξουν για πιο ωραίες διαδρομές.

ΕΛΕΝΗ ΛΑΦΤΣΗ

Μέλος της Ν.Ε Ροδόπης και της Γραμματείας

Επικεφαλής της δημ. παράταξης στον Δήμο Κομοτηνής

Μέλος του Δ.Σ. της Π.Ε.Δ. Ανατ. Μακεδ. Θράκης».




ΣΥΡΙΖΑ: Στο πειθαρχικό η Ελένη Λαφτσή που κατήγγειλε το τουρκικό Προξενείο για τη Ροδόπη

Την παραπομπή της Ελένης Λαφτσή στο Πειθαρχικό, δηλαδή την Επιτροπή Δεοντολογίας του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία αποφάσισε η Κουμουνδούρου, με επίκεντρο τα σχόλιά της στα κοινωνικά δίκτυα για τον νομό Ροδόπης, κατά τις πρόσφατες εθνικές εκλογές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τριμελές κλιμάκιο της Επιτροπής Δεοντολογίας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία, συγκέντρωσε όλο το προηγούμενο διάστημα τα σχετικά στοιχεία που αναμένεται να εξετάσει το βράδυ της Πέμπτης η ολομέλεια του πειθαρχικού οργάνου, προκειμένου να αποφασίσει, κατά πληροφορίες, την οριστική διαγραφή ή την αναστολή της ιδιότητας του κομματικού μέλους.

Υπενθυμίζεται ότι η κ. Λαφτσή κατήγγειλε «παρέμβαση ωμή και αισχρή!» από πλευράς του τουρκικού προξενείου στις τελευταίες εθνικές εκλογές στον νομό, «συγχαίροντας» όσους «συνέβαλαν στην προσπάθεια του ερντογανικού κράτους να εκλέξει το υποτιθέμενο αριστερό δεκανίκι τους ως βουλευτή στη Ροδόπη», «δείχνοντας» προς την πλευρά του εκλεγμένου Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό, Φερχάτ Οζγκιούρ.

Τα όσα δημόσια ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook η κ. Λαφτσή, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης στο δήμο Κομοτηνής «ΠΟΛΗτική Ανατροπή» που πρόσκειται στην αξιωματική αντιπολίτευση, προκάλεσαν, ωστόσο, την σφοδρή αντίδραση του κόμματος, με αποτέλεσμα να βρεθεί υπόλογη ενώπιον του πειθαρχικού οργάνου. Εκτός από τις «βολές» κατά του νεοεκλεγέντα βουλευτή, στην απόφαση της Κουμουνδούρου βάρυναν, κατά πληροφορίες, και αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για άλλα κομματικά στελέχη στον νομό, με αποτέλεσμα να «διακινδυνεύει» η ευρύτερη πολιτική του κόμματος στην περιοχή. Επιπλέον, η κ. Λαφτσή είναι σύζυγος του τέως Βουλευτή στον νομό, Τάκη Χαρίτου, ο οποίος ήταν υποψήφιος στις τελευταίες εθνικές εκλογές.

Υπενθυμίζεται ότι η κ. Λαφτσή είχε σχολιάσει την επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Ροδόπης ως «υποβοηθούμενη εκλογή», ψέγοντας όσους «προσπαθούν να περάσουν στην κοινή γνώμη αυτή την παρέμβαση της Τουρκίας ως νίκη ενός αριστερού χώρου».

Αναλυτικά, η ανάρτηση της κ. Λαφτσή: «Συγχαρητήρια στο τουρκικό προξενείο που για άλλη μια φορά κατάφερε να παρέμβει στα πολιτικά πράγματα στη Ροδόπη! Συγχαρητήρια και σε όσους συνέβαλαν στην προσπάθεια του ερντογανικού κράτους να εκλέξει το υποτιθέμενο αριστερό δεκανίκι τους ως βουλευτή στη Ροδόπη. Συγχαρητήρια και σε όσους προσπαθούν να περάσουν στην κοινή γνώμη αυτή την παρέμβαση της Τουρκίας ως νίκη ενός αριστερού χώρου. Θα σας στενοχωρήσω αλλά αυτή η υποβοηθούμενη εκλογή ούτε αριστερή ούτε προοδευτική στο ελάχιστο είναι.Είναι μόνο παρέμβαση ωμή και αισχρή!»