«Μπάζωμα» προανακριτικής: Τι έλεγε ο Μητσοτάκης το 2018

Άλλα πίστευε ο Μητσοτάκης το 2018 και άλλα λέει τώρα • Η μεθόδευση της κυβέρνησης είναι κραυγαλέα και τα κόμματα της αντιπολίτευσης σπεύδουν να την αναδείξουν

Η απόφαση της κυβέρνησης να «μπαζώσει» και την προανακριτική για το έγκλημα στα Τέμπη έχει προκαλέσει «θύελλα αντιδράσεων».

Το Μέγαρο Μαξίμου προσπαθεί να αποφύγει με κάθε τρόπο την «πίεση» που θα ασκούσαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης στην προανακριτική και «σφυρίζει τη λήξη» πριν καν ξεκινήσει.

Ο Χρήστος Τριαντόπουλος αιτήθηκε από το «γαλάζιο» προεδρείο να παραπεμφθεί στο δικαστικό συμβούλιο, δηλώνοντας αθώος, με τον πρωθυπουργό να σπεύδει να πανηγυρίσει που θα βγει για ακόμη μια φορά από το κάδρο των ευθυνών, κάνοντας λόγο για «γενναίο βήμα που δεν έχει σύγχρονο προηγούμενο».

Άλλα έλεγε ο Μητσοτάκης το 2018…

Όμως, το 2018, ο σημερινός πρωθυπουργός εναντιωνόταν εμφατικά σε οποιαδήποτε διαδικασία επίσπευσης των εργασιών της προανακριτικής επιτροπής για τη Novartis, και ζητούσε «να έρθουν όλα στο φως», ζητώντας μάλιστα οι μάρτυρες να καταθέσουν ενώπιον της επιτροπής και κατ’ αντιπαράσταση με τους εγκαλούμενους πολιτικούς για το σκάνδαλο Novartis. Από το «όλα στο φως» του 2018, φτάσαμε στο «μπάζωμα» της προανακριτικής του 2025 και τη «γενναία απόφαση» του Τριαντόπουλου

«Άλλη μια απόδειξη της a la carte μεταχείρισης των θεσμών από τον Πρωθυπουργό και τη Νέα Δημοκρατία. Πόσες φορές ακόμα θα διαψεύσει τον εαυτό του ο κ. Μητσοτάκης; Πόσες φορές ακόμα θα υποτιμήσει τη νοημοσύνη των πολιτών;», διερωτήθηκε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Κώστας Τσουκαλάς.

«Είναι “ηλίου φαεινότερον”, ότι η μεθόδευση της κυβέρνησης και βέβαια του ίδιου του πρωθυπουργού, μέσω της επιστολής Χρ. Τριαντόπουλου προς την Επιτροπή Προκαταρκτικής Εξέτασης και  αντίστοιχα της (αυτό)δοξαστικής δήλωσης του πρωθυπουργού, για παράκαμψη της συνταγματικά προβλεπόμενης διαδικασίας, αποσκοπεί στη συνέχιση της επιχείρησης συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών, και μάλιστα με την ευθεία παραβίαση του Συντάγματος και την εξακολουθητική καταπάτηση του κράτους δικαίου», σχολίασε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργος Παπαηλιού.

Τι θα ακολουθήσει

  1. Με την κάλυψη της κυβερνητικής πλειοψηφίας, η προανακριτική επιτροπή αναμένεται στην επόμενη συνεδρίαση να υπερψηφίσει το αίτημα του κ. Τριαντόπουλου και έτσι θα παραπεμφθεί στο Δικαστικό Συμβούλιο και το Ειδικό Δικαστήριο.
  2. Με τον τρόπο αυτό δε θα υπάρξει εξέταση μαρτύρων και το πόρισμα που θα συνταχθεί από την επιτροπή θα ζητά την άσκηση δίωξης για παράβαση καθήκοντος σε βαθμό πλημμελήματος κατά του πρώην υφυπουργού.
  3. Το τελικό «πράσινο φως» για την παραπομπή του κ. Τριαντοπούλου θα δοθεί με νέα ψηφοφορία από την Ολομέλεια, όπου και εκεί αρκεί η κυβερνητική πλειοψηφία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση Κώστα Τσουκαλά για τη διγλωσσία Μητσοτάκη

«Μην τολμήσετε να κλείσετε την προανακριτική επιτροπή χωρίς να έρθουν όλα στο φως».

Αυτό δήλωνε ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον Φεβρουαρίου του 2018,  όταν λάμβανε χώρα η συζήτηση για τη σύσταση προανακριτικής για την υπόθεση Novartis.

Χθες μας δήλωσε με ανάρτηση του ότι δεν χρειάζεται να λειτουργήσει η προανακριτική, της όποιας την σύσταση υπερψήφισε πριν μόλις λίγες μέρες. Τι άλλαξε; Γιατί δεν θέλει να λειτουργήσει η προανακριτική; Γιατί δεν θέλει να έρθουν οι μάρτυρες ενώπιον της;

Στην υπόθεση Τριαντόπουλου δεν χρειάζεται φως πριν κλείσει η προανακριτική;

Άλλη μια απόδειξη της a la carte μεταχείρισης των θεσμών από τον Πρωθυπουργό και τη Νέα Δημοκρατία.

Πόσες φορές ακόμα θα διαψεύσει τον εαυτό του ο κ. Μητσοτάκης; Πόσες φορές ακόμα θα υποτιμήσει τη νοημοσύνη των πολιτών;

Φτάνει πια με την αλαζονεία και το ψέμα, κ. Πρωθυπουργέ.

Οι θεσμοί και οι συνταγματικές διαδικασίες δεν θα προσαρμόζονται κατά το δοκούν στα πολιτικά και επικοινωνιακά μέτρα της Νέας Δημοκρατίας.

Όσο και αν θέλετε να κερδίσετε χρόνο, δεν θα τα καταφέρετε. Γιατί στο τέλος πάντα το φώς νικάει το σκοτάδι.

Η δήλωση του Γιώργου Παπαηλιού, Βουλευτή Αρκαδίας και Τομεάρχη Δικαιοσύνης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Το Σύνταγμα και η κοινή νομοθεσία θεσμοθετούν και προβλέπουν συγκεκριμένη διαδικασία για τη διερεύνηση αδικημάτων που φέρονται να έχουν διαπραχθεί από υπουργούς-υφυπουργούς και την ενδεχόμενη παραπομπή τους.

Εν προκειμένω για τον πρώην Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ Χρ. Τριαντόπουλο.

Αυτή η διαδικασία, ανεξαρτήτως του αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί, δεν μπορεί να παρακαμφθεί.

Αυτή είναι.

Δεν εξαρτάται από τη βούληση και τις όποιες άλλες επιλογές του ίδιου ή της κυβέρνησης.

Σε αυτό το πλαίσιο, επιβάλλεται η ολοκληρωμένη διεξαγωγή της Προκαταρκτικής  Εξέτασης, προκειμένου να αποκαλυφθούν όλες οι πτυχές της υπόθεσης, «για όλα και για όλους».

Η ΝΔ θέλει να την αποφύγει.

Θέλει να αποφύγει τη συγκέντρωση αποδείξεων, την εξέταση μαρτύρων και το ενδεχόμενο αναβάθμισης και διεύρυνσης του κατηγορητηρίου.

Και πάντως, χωρίς τη βάσανο της πραανάκρισης, τι είδους αιτιολογημένο πόρισμα θα υποβληθεί από την κυβερνητική πλειοψηφία στην Ολομέλεια της Βουλής.

Αν, παρά ταύτα, αυτό γίνει, με την πλειοψηφία που διαθέτει η ΝΔ στη Βουλή, θα προσκρούει στο Σύνταγμα.

Είναι «ηλίου φαεινότερον», ότι η μεθόδευση της κυβέρνησης και βέβαια του ίδιου του πρωθυπουργού, μέσω της επιστολής Χρ. Τριαντόπουλου προς την Επιτροπή Προκαταρκτικής Εξέτασης και  αντίστοιχα της (αυτό)δοξαστικής δήλωσης του πρωθυπουργού, για παράκαμψη της συνταγματικά προβλεπόμενης διαδικασίας, αποσκοπεί στη συνέχιση της επιχείρησης συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών, και μάλιστα με την ευθεία παραβίαση του Συντάγματος και την εξακολουθητική καταπάτηση του κράτους δικαίου.

Πηγή:efsyn.gr




Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τον θάνατο της Ευγενίας: Την χτυπούσε, την έκλεινε στο σπίτι, της έλεγε ότι θα την θάψει στον κήπο

«Η κοπέλα βασανίζονταν επί πάρα πολύ καιρό από έναν κακοποιητή»

Συγκλονιστικές είναι οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως για την κόλαση που ζούσε στα χέρια του κακοποιητή συντρόφου της η 40χρονη Ευγενία, η οποία άφησε την Κυριακή (05/01) την τελευταία της πνοή μετά τον άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη και τη μάχη που έδωσε για να κρατηθεί στη ζωή.

«Η κοπέλα βασανίζονταν επί πάρα πολύ καιρό από έναν κακοποιητή», ανέφερε μιλώντας στο MEGA ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής.

«Την χτυπούσε, την έκλεινε στο σπίτι, της έλεγε ότι αν φύγει από το σπίτι θα την θάψει στον κήπο, την είχε χτυπήσει πάρα πολύ βάναυσα, της είχε δημιουργήσει μεγάλα θέματα στον αυχένα. Η γυναίκα είχε νοσηλευτεί στο νοσοκομείο αρχικά στην Αθήνα και κατόπιν οι δικοί της την πήραν στη Βουλγαρία. Έχουμε δυστυχώς την πρώτη γυναικοκτονία για το 2025», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα της κακοποίησης των γυναικών και των γυναικοκτονιών και απ’ ότι φαίνεται η αυστηροποίηση των ποινών δεν είναι το μυστικό. Το μυστικό είναι αυτός ο οποίος κακοποιεί μια γυναίκα θα πρέπει να συλλαμβάνεται, θα πρέπει άμεσα να παίρνει μια ποινή από το δικαστήριο γιατί ίσως αυτό μπορεί να λειτουργήσει και αποτρεπτικά».

«Δεν είναι δυνατόν να αφήνονται οι κακοποιητές και να τελειώνουν αυτό που έχουν βάλει στο μυαλό τους», κατέληξε.

Για την συγκλονιστική υπόθεση η ψυχολόγος, Βέρα Αθανασίου, υπογράμμισε:

«Δυστυχώς οι αριθμοί είναι φοβεροί. Μια γυναίκα η οποία υπάρχει σε μια τόσο κακοποιητική σχέση στην οποία υφίσταται συνεχώς ξυλοδαρμούς και κακοποίηση, είναι πολύ δύσκολο να πάει να το καταγγείλει γιατί έχει προηγηθεί η κακοποίηση και θα πρέπει να γίνει μια καταγγελία σε έναν άνθρωπο που μετά από λίγες ώρες μπορεί να είναι πάλι στο σπίτι και να γίνουν τα χειρότερα».




«Μέντιουμ» εξαπάτησε συνταξιούχο: «Μου έλεγε ότι το εγγόνι της θα πεθάνει αν δεν στείλω χρήματα»

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη σπείρα «καφετζούδων» που άρπαξε από «μέντιουμ» 850.000 ευρώ.

Όλα ξεκίνησαν το 2010, όταν μια 50χρονη «καφέ-μάντισσα» και ένα από τα τρία μέλη της σπείρας συνελήφθησαν στα Μέγαρα, με εκείνη να «προσφέρει τις υπηρεσίες της» σε έναν 72χρονο συνταξιούχο. Ο 72χρονος πήγαινε διαρκώς στην 50χρονη και έτσι μιλούσαν και για διάφορα προσωπικά τους ζητήματα.

Το 2015, και αφότου η 50χρονη διαπίστωσε πόσο εκείνος είχε πειστεί γύρω από τα μεταφυσικά θέματα, τον έπεισε πως έχει επαφή με «κορυφαία μέντιουμ από την Τουρκία», οι οποίοι, όπως του είπε, «έχουν και μεταφυσικές δυνάμεις και λύνουν μάγια». Μάλιστα, του υποσχέθηκε πως θα μπορούσε και εκείνος να αποκτήσει παρόμοιες δυνατότητες, αρκεί να κατέβαλλε ένα αρκετά μεγάλο ποσό.
Απάτη στα Μέγαρα: Με βοηθούσε οικονομικά λόγω χρεών

Το δελτίο ειδήσεων του Star παρουσίασε σε ρεπορτάζ του τα όσα φέρεται να είπε στην απολογία της η μία 50χρονη μέλος της εγκληματικής οργάνωσης, τι υποστήριξε ένας συνεργός της, αλλά και το ίδιο το θύμα.

«Με βοηθούσε οικονομικά εξαιτίας χρεών», φέρεται να είπε στην απολογία της η 50χρονη που παραδέχτηκε ότι έλεγε τον καφέ στον 72χρονο και ότι της έβαλε σε τραπεζικό λογαριασμό χρήματα.
newsbomb.gr



ΣΥΡΙΖΑ για Τέμπη | Αποδείχθηκε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης έλεγε επανειλημμένως ψέματα

Τη συνέντευξη του πρωθυπουργού το πρωί της Πέμπτης 11/4 στον ΑΝΤ1 σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία με ανακοίνωσή του στην οποία τονίζει: «Έναν χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών, αποδείχθηκε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης έλεγε επανειλημμένως ψέματα στον ελληνικό λαό για να τον παραπλανήσει».

Ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ειδικότερα ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης «άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η μοιραία αμαξοστοιχία να μετέφερε ξυλόλιο κι άλλα εύφλεκτα υλικά κάτι που διέψευδε… κατηγορηματικά στις 22 Μαρτίου 2023».

«Είπε επίσης ότι δεν γνωρίζει “πώς διέρρευσαν οι μονταρισμένες ηχητικές συνομιλίες στα Μέσα την επόμενη του εγκλήματος”» προσθέτει η ανακοίνωση υπαναχωρώντας από την αρχική θέση της κυβέρνησης του πως τα περί μονταζιέρας αποτελούσαν μύθευμα».

Ακόμη ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι είναι επίσης η πρώτη φορά που ο κ. Μητσοτάκης «παραδέχτηκε το μπάζωμα για λόγους “σταθεροποίησης του εδάφους”, δηλώνοντας όμως και πάλι άγνοια για το ποιος πήρε την απόφαση αυτή».

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχολιάζει ότι «είναι προφανές πως ο κύριος Μητσοτάκης υπό την πίεση της πραγματικότητας, βρίσκεται σε πανικό γι’ αυτό και επιλέγει την αλαζονεία και την τοξικότητα αντί της αυτοκριτικής για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης του». Με αφορμή δε τη δήλωση του πρωθυπουργού ότι είναι αποφασισμένος να εξαντλήσει την τετραετία «με όποιο αποτέλεσμα στις ευρωεκλογές», ο ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει ότι ο πρωθυπουργός «γνωρίζει προφανώς ότι επίκειται σκληρό μήνυμα για τον ίδιο και την κυβέρνηση του στην κάλπη της 9ης Ιουνίου». «Ειδικά σε αυτό έχει δίκιο, είναι καλά πληροφορημένος από τους ερευνητές της κοινής γνώμης. Γι’ αυτό δηλώνει ‘με όποιο αποτέλεσμα’», προσθέτει.

Παράλληλα κατηγορεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι «πέραν της αλαζονείας του, όμως, επιστρατεύει στο δρόμο προς τις κάλπες και τον πιο φθηνό λαϊκισμό στην προσπάθεια του να συσπειρώσει την παραπαίουσα ΝΔ». «Κάπως έτσι», αναφέρει ειδικότερα, «εξηγείται και η επίθεση λάσπης προς τον ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ και τον Πρόεδρο του, Στέφανο Κασσελάκη». «Η προσπάθεια του να επιβάλει στον δημόσιο λόγο το αφήγημα των ‘δύο άκρων’ είναι τραγική. Η σύγκριση του Στέφανου Κασσελάκη με ακροδεξιούς πολιτικούς προκαλεί μόνο θυμηδία και είναι ενδεικτική της απελπισίας του ιδίου», τονίζει.

Επιπλέον αναφέρει ότι «ο κ. Μητσοτάκης απέδειξε για μία ακόμη φορά πως ζει σε ένα ‘συννεφάκι’, σε αντίθεση με τον μέσο πολίτη της χώρας που δυσκολεύεται να βγάλει τον μήνα, αφού υποστήριξε πως τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση του για την καταπολέμηση της ακρίβειας είναι δήθεν επαρκή». «Ας ρίξει μια ματιά στο οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ για να αντιληφθεί ότι υπάρχουν λύσεις και μάλιστα απόλυτα κοστολογημένες», αναφέρει.

Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι «το αποκορύφωμα, βέβαια, του θράσους του κυρίου Μητσοτάκη είναι όταν υπόσχεται “σύγκρουση με το βαθύ κράτος”». «Με ποιο βαθύ κράτος θα συγκρουστεί; Με αυτό του Predator, της μονταζιέρας, του μπαζώματος, της παραβίασης των προσωπικών δεδομένων; Δηλαδή με τον ίδιο του τον εαυτό…;», τονίζει.

Ο ΣΥΡΙΖΑ καλεί τον πρωθυπουργό «να σοβαρευτεί» και «να δώσει πειστικές απαντήσεις στα μεγάλα ερωτήματα που του θέτουμε καθημερινά για το έγκλημα των Τεμπών, να σταματήσει να βάζει την αλληλεγγύη των “τζακιών” πάνω από την αναζήτηση της αλήθειας και την απόδοση Δικαιοσύνης». Επίσης, «να ακούσει τα καμπανάκια της Κομισιόν, του Ευρωκοινοβουλίου και της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας και να σταματήσει να φλερτάρει με το grexit από τους ευρωπαϊκούς δημοκρατικούς θεσμούς». Επιπλέον, «να πάψει την προπαγάνδα για την κατάσταση της Οικονομίας και να αντιμετωπίσει τη σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν οι πολίτες» και «να συνειδητοποιήσει ότι οι πολίτες θέλουν να ζουν σε κράτος δικαίου, οικονομικής ανάπτυξης, κοινωνικής δικαιοσύνης και ασφάλειας».

Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, ο πρωθυπουργός «θα τα αντιληφθεί όλα αυτά το βράδυ των ευρωεκλογών. Η απάντηση στην αλαζονεία και τον πολιτικό κυνισμό θα είναι ηχηρή και αποστομωτική»

Πηγή: newsbeast.gr




Πα-τέρας έστελνε στα παιδιά του πορνό βίντεο στα όποια έλεγε ότι πρωταγωνιστούσε η μητέρα τους!

Μια απίστευτη υπόθεση έφτασε στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης με κατηγορούμενο έναν άντρα, 47 ετών, ο οποίος έστελνε βίντεο πορνογραφικού περιεχομένου στα ανήλικα παιδιά του και τους έλεγε ότι «πρωταγωνιστεί» η μητέρα τους, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να εκδικηθεί την πρώην σύζυγό του. Ο άντρας κρίθηκε ένοχος για ενδοοικογενειακή προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας ανηλίκου, κατ εξακολούθηση και για συκοφαντική δυσφήμιση κατ εξακολούθηση και του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 18 μηνών, με τριετή αναστολή.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, η αδιανόητη υπόθεση εκτυλίχθηκε κατά το χρονικό διάστημα του Ιουλίου έως και τον Σεπτέμβριο του 2021. Ο πρώην σύζυγος, θέλοντας να διαβάλλει το θύμα στα ίδια τους τα παιδιά, έστελνε τα επίμαχα βίντεο μέσω του διαδικτύου στην ανήλικη κόρη τους και στη συνέχεια την καλούσε στο τηλέφωνο και της έλεγε να το δείξει στα δύο αδέλφια της για να μάθουν τι δουλειά κάνει η μητέρα τους.

Μάλιστα, για να στείλει τα βίντεο, χρησιμοποιούσε τον προσωπικό λογαριασμό του Facebook της 11χρονης κόρης της νυν συντρόφου του, ενώ φέρεται να έστειλε τουλάχιστον τρία βίντεο με διαφορετικούς πρωταγωνιστές και πάντα, σύμφωνα με τον ίδιο, την ίδια πρωταγωνίστρια. Όπως κατέθεσε το 36χρονο θύμα ενώπιον του δικαστηρίου, στα βίντεο πορνογραφικού περιεχομένου ακουγόταν πράγματι δική της φωνή, ωστόσο δε φαινόταν το πρόσωπο και το σώμα διέφερε από το δικό της.

Για την υπόθεση μίλησε στο ENA Channel ο δικηγόρος της μητέρας και ποινικολόγος Αντώνης Καραγιάννης: