Προθεσμία για την απολογία του έλαβε ο 55χρονος που κατηγορείται ότι πήγε να κάψει την σύζυγο του
Προθεσμία για να απολογηθεί το μεσημέρι της Παρασκευής 7 Μαρτίου 2025 έλαβε ο 55χρονος άνδρας, ο οποίος κατηγορείται από την εν διαστάσει σύζυγό του ότι επιχείρησε να την κάψει με βενζίνη.
Η δικηγόρος του, Βαρβάρα Κατακαλίδου, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ο πελάτης της αρνείται την κατηγορία και πως δεν είχε ανθρωποκτόνο δόλο. «Ο κατηγορούμενος επιθυμεί να επιστρέψει στην οικογένειά του. Ήταν ένας καυγάς, που ξεκίνησε από διαφωνία για το διαζύγιο. Αν ήθελε πραγματικά να βάλει φωτιά, θα το είχε κάνει. Το γεγονός ότι δεν προχώρησε δείχνει ότι δεν είχε τέτοια πρόθεση», ανέφερε χαρακτηριστικά η δικηγόρος.
Σχετικά με το δοχείο βενζίνης που βρέθηκε στο σπίτι, η δικηγόρος του υποστήριξε ότι επρόκειτο για λάθος κίνηση εκ μέρους του.
Ένα ακόμη «Ραντεβού στην Ερυθρού… Όπως παλιά» έλαβε χώρα στην Καβάλα
Το «Ραντεβού στην Ερυθρού… Όπως παλιά» είναι μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα το απόγευμα του Σαββάτου, 12 Οκτωβρίου 2024. Πρόκειται για μια νοσταλγική γιορτή που αναβιώνει την ατμόσφαιρα και τις μνήμες της πόλης από τις δεκαετίες του 1980 και του 1990, με κύριο επίκεντρο την οδό Ερυθρού Σταυρού, η οποία υπήρξε αγαπημένο σημείο συνάντησης και διασκέδασης των κατοίκων της Καβάλας εκείνες τις εποχές.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο, με μουσικές επιλογές από τα 80s και 90s, διακοσμήσεις και δραστηριότητες που ξύπνησαν μνήμες από την καθημερινότητα και τη νυχτερινή ζωή της εποχής. Οι δρόμοι της πόλης ζωντάνεψαν με τη συμμετοχή ντόπιων αλλά και επισκεπτών που ήρθαν να απολαύσουν αυτό το νοσταλγικό ταξίδι.
Η εκδήλωση αυτή προσφέρει όχι μόνο ψυχαγωγία, αλλά και την ευκαιρία για μεγαλύτερους σε ηλικία να θυμηθούν και να μοιραστούν τις αναμνήσεις τους, ενώ παράλληλα οι νεότεροι μπορούν να πάρουν μια γεύση από την κουλτούρα και το κλίμα της παλιάς Καβάλας. Το «Ραντεβού στην Ερυθρού» έχει γίνει θεσμός για την πόλη και αποτελεί μια γιορτή συνδεδεμένη με την τοπική ιστορία και την πολιτιστική ταυτότητα της περιοχής
Αναφορές ότι αγρότης έλαβε ενίσχυση από τον ΟΠΕΚΕΠΕ πάνω από 14 εκατ. ευρώ! – Διαψεύδει ο ΟΠΕΚΕΠΕ
Μια περίεργη ιστορία σήμανε συναγερμό στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΕΠΕ καθώς στις λίστες του εμφανίστηκε αγρότης από την Ηλεία να έχει λάβει επιδοτήσεις που έφταναν 14 εκατ. ευρώ.
Ως «μη υπαρκτό θέμα, που δυστυχώς αδίκως διογκώθηκε» κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, Κυριάκος Μπαμπασίδης σχετικά με δημοσιεύματα που ήθελαν δικαιούχο να εισπράττει ενίσχυση περί τα 14 εκατ. ευρώ κατά την τελευταία πληρωμή του Οργανισμού.
Όπως τόνισε με δήλωσή του στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων τα 13.999.196,83 ευρώ «δεν αφορά σε πραγματικό χρηματικό ποσό ενίσχυσης, αλλά σε αντιλογιστικές κινήσεις μεταξύ εθνικής και κοινοτικής συμμετοχής, που πραγματοποιήθηκαν το περασμένο οικονομικό έτος 2023 στο ΑΦΜ του Οργανισμού, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις κοινοτικές διατάξεις, χωρίς να μεταβάλουν το τελικό ποσό ενίσχυσης των δικαιούχων».
Κάτι που, όπως σημειώνει ο κ. Μπαμπασίδης, το συγκεκριμένο ποσό «αφορά και εμφανίζεται στο ΑΦΜ του ΟΠΕΚΕΠΕ και όχι σε κάποιο άλλο ΑΦΜ και δη φυσικού προσώπου» επισημαίνοντας πως «το παραπάνω ποσό αφορά στην προσαρμογή της κοινοτικής συμμετοχής της δράσης «Βιολογικής μελισσοκομίας» έτους 2022, καταβλήθηκε στο οικονομικό έτος 2023 με τελικό ποσοστό κοινοτικής συμμετοχής 100% και χρηματοδοτήθηκε από το ΕΓΤΑΑ στο πλαίσιο του Μέσου Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Καν. (ΕΕ) 2094/2020 & Καν. (ΕΕ) 2220/2020)».
Μετά από έρευνα που πραγματοποίησε η αρμόδια διεύθυνση του ΟΠΕΚΕΠΕ, ο δήθεν δικαιούχος από το 2006 και μετά, «δεν έχει ουδέποτε εισπράξει κάποιο ποσό ενίσχυσης», όπως υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ συμπληρώνοντας πως «η τελευταία φορά που εισέπραξε κάποιο ποσό ενίσχυσης το συγκεκριμένο φυσικό πρόσωπο, αφορά, σύμφωνα τόσο με τα μηχανογραφικά στοιχεία του Οργανισμού όσο και την «Βεβαίωσή Εφορίας» που τηρείται στα αρχεία του ΟΠΕΚΕΠΕ, το έτος 2006 όταν και εισέπραξε 67,56 ευρώ».
Προθεσμία για την απολογία του έλαβε ο 53χρονος που πήγε να μαχαιρώσει δύο άντρες στις Κρηνίδες
Προθεσμία για να απολογηθεί την Τρίτη πήρε ο 53χρονος δράστης που προσπάθησε να μαχαιρώσει δύο άντρες το βράδυ της Παρασκευής στις Κρηνίδες.
Ο κατηγορούμενος παρουσιάστηκε στο δικαστικό μέγαρο χωρίς δικηγόρο, αλλά κατά την απολογία του την Τρίτη θα έχει συνήγορο υπεράσπισης.
Επιστολή Προέδρου ΟΠΑΚΠΑ | Έλαβε την νόμιμη άδεια το Κολυμβητήριο Σερρών
Ως πρόεδρος του Ν.Π. ΟΠΑΚΛΠΑ θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συνετέλεσαν στην επίλυση των μεγάλων και έκτακτων προβλημάτων που προέκυψαν το τελευταίο διάστημα στο δημοτικό κολυμβητήριο Σερρών, τα οποία αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία και σήμερα πλέον έλαβε την νόμιμη άδεια λειτουργίας του και επαναλειτουργεί.
Αυτοί οι οποίοι συνέβαλαν τα μέγιστα με την συμβολή τους για την επίλυση των προβλημάτων ήταν ο Δήμαρχος Σερρών κ. Χρυσάφης Αλέξανδρος, ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών κ. Σπυρόπουλος Παναγιώτης, οι εταιρείες ΔΟΜΟΚΑΤ, ΚΤΙΡΙΟΝ , ΠΑΝ ΜΑΡΚΕΤ, ΠΑΡΟΥΣΗΣ Γ., ο Ο.Φ.Κ , ο πρόεδρος και έφορος του ΜΓΣ. Πανσερραικός κκ. Παναγιώτου Αν. και Γκράτζιος Ζ. , ο πολιτικός μηχανικός κ. Ζώης Κυπαρίσσης, ο Ηλεκτρολόγο μηχανολόγος κ. Ανδρικάκης Π. ο Ηλεκτρολόγος και μέλος του Δ.Σ. κ. Καρακολίδης Παναγιώτης, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Σερρών, η Δ\νση υγείας της Περιφερειακής ενότητας Σερρών, η επιτροπή του άρθρου 56Γτου Ν. 2725\1999 δια του Πρόεδρο της κ. Χορταρά Χ. και το προσωπικό του Ν.Π.
Ιδιαίτερα όμως θέλω να ευχαριστήσω τον άμεσο συνεργάτη μου Αντιπρόεδρο του Δ.Σ και Αντιδήμαρχο κ. Χρυσανθίδη Β. που τα δύο αυτά τα χρόνια της Προεδρίας μου ήταν δίπλα μου και με βοήθησε να ανταποκριθώ όσο το δυνατόν καλύτερα στο δύσκολο έργο που μου ανέθεσε ο κ. Δήμαρχος.
Επίσης θα ήθελα να ζητήσω μια συγνώμη από όλους τους χρήστες (αθλητικούς συλλόγους , κοινό κλπ) του δημοτικού κολυμβητηρίου Σερρών που το στερήθηκαν όλο αυτό το διάστημα και υπέστησαν μια μεγάλη ταλαιπωρία , όμως ήταν ένα θέμα το οποίο δεν μπορούσε να προβλεφθεί και να αντιμετωπιστεί διαφορετικά.