«Εκτόξευση» των τιμών στα καύσιμα | Πάνω από 2,30 ευρώ στα νησιά

«Πονοκέφαλο» για τα νοικοκυριά αποτελεί η σταθερά αυξανόμενη τιμή των καυσίμων. Την πρωτιά στην αύξηση έχουν τα νησιά, όπου η αμόλυβδη έχει ξεπεράσει εδώ και καιρό τα 2 ευρώ το λίτρο, ενώ
εντείνονται οι φόβοι για «εκτόξευση» των τιμών των καυσίμων μετά τη χτεσινή ανάφλεξη των πολεμικών επιχειρήσεων στη Μέση Ανατολή. Το Μπρεντ, τείνει στα 100 δολάρια μετά την επίθεση του Ιράν.

Σήμερα η τιμή διαμορφώνεται στα 92 δολάρια / βαρέλι. Σημειώνεται πως αυτό είναι το υψηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο.

Καύσιμα: Συνεχίζουν την ανοδική πορεία οι τιμές τους

  • Βενζίνη: 1,962 ευρώ/ λτ
  • Πετρέλαιο κίνησης: 1,715 ευρώ/λτ

«Πέταξε» η τιμή της βενζίνης στα νησιά

  • Κίμωλος: 2,39 ευρώ /λτ
  • Νίσυρος: 2,35 ευρώ /λτ
  • Μήλος: 2,35 ευρώ /λτ
  • Κάσος: 2,32 ευρώ /λτ
  • Νάξος: 2,32 ευρώ /λτ
  • Θήρα: 2,301 ευρώ /λτ

ΑΑΔΕ: Δυο χρόνια «λουκέτο» σε πρατήρια καυσίμων που παρανομούν

Συγκεκριμένα το κλείσιμο της επιχείρησης αφορά για όσα πρατήρια:

  • κατέχουν και εμπορεύoνται νοθευμένα καύσιμα
  • διαπιστωθούν με τέλεση λαθρεμπορίας καυσίμων
  • παρεμποδίσουν τον έλεγχο με χρήση βίας ή απειλής

Πηγή: newsbeast.gr




Προειδοποίηση από τον Νίκο Τζανάκη | Μετά τις γιορτές αναμένεται να έχουμε εκτόξευση όλων των ειδών των αναπνευστικών ιών

Την ανησυχία του για την εκτόξευση όλων των ειδών των αναπνευστικών ιών που αναμένεται μετά τις γιορτές εξέφρασε το πρωί της Πέμπτης (28/12) ο καθηγητής Πνευμονολογίας Νίκος Τζανάκης. Όπως τόνισε συνεχίζει να επικρατεί στα παιδιατρικά νοσοκομεία της Αθήνας, καθώς «θερίζουν» οι ιογενείς λοιμώξεις.

Μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο ο Νίκος Τζανάκης επεσήμανε πως «υπάρχει πανσπερμία ιώσεων με πρωτοκαθεδρία του κορονοϊού και της γρίπης που προκαλούν αρκετές νοσηλείες και εισαγωγές συνήθως ατόμων μεγάλης ηλικίας, που δεν έχουν προβεί στον απαραίτητο εμβολιασμό τους, που θα τους προφύλασσε από αυτή τη νοσηλεία και την εισαγωγή στο νοσοκομείο».

«Αν είχε γίνει το εμβόλιο μπορεί να είχαμε λιγότερες μολύνσεις, περίπου 50% κάτω αλλά σίγουρα θα είχαμε ένα ποσοστό εισαγωγών πολλές φορές πιο κάτω, σε ένα ποσοστό 60-70% να γλιτώναμε τις νοσηλείες» σημείωσε.

Αναφερόμενος στον κορονοϊό ο Νίκος Τζανάκης υπογράμμισε: «Καθημερινά γίνονται περίπου 1.200 συνταγές αντιικών φαρμάκων. Αυτό σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι θα κατέληγαν στο νοσοκομείο πιθανότατα αν δεν συνταγογραφούντο τα αντιικά για τον κορονοϊό. Τον Νοέμβριο αυτές οι συνταγές ήταν περίπου 300. Οι θερμοκρασίες είναι καλές, αλλά συγχρωτιζόμαστε αυτή την εποχή όπου πάμε».

«Όλα αυτά συμβάλλουν στο να αναπτυχθούν και να μεταδοθούν οι ιοί σε μεγάλη κλίμακα. Αναμένεται μετά τις γιορτές να έχουμε εκτόξευση όλων των ειδών των αναπνευστικών ιών και θα πρέπει όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί να σπεύσουν. Όσοι είναι σε ευπαθείς ομάδες καλό είναι όταν βγουν από το σπίτι να φορέσουν μάσκα» δήλωσε κλείνοντας.