Γενική Συνέλευση των Επιμελητηρίων στη Θεσσαλονίκη με Πολλαπλά Θέματα και Εκλογικό Κλίμα

Με έντονο το «άρωμα» εκλογών πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση των Επιμελητηρίων στη Θεσσαλονίκη, όπου συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την επιχειρηματική ανάπτυξη, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Στη συνέλευση δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο των επιμελητηρίων στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας, ενώ παράλληλα αναδείχθηκαν ζητήματα που θα απασχολήσουν ενόψει των επικείμενων εκλογών σε εθνικό και τοπικό επίπεδο.




Ένταση και διαμάχες στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ – Αποκλείστηκε με ευρεία πλειοψηφία το εκλογικό σενάριο

Τα στρατόπεδα, ο διχασμός και η καχυποψία στον ΣΥΡΙΖΑ παραμένουν με την συζήτηση περί υπονομευτών να συνεχίζεται.

Χαρακτηριστική ήταν η στιγμή που ο Στέφανος Κασσελάκης έδειξε την πρώτη σειρά στελεχών με την κατηγορία πως κάποιοι στοχεύουν το κακό εκλογικό αποτέλεσμα στις ευρώ εκλογές με την Όλγα Γεροβασίλη να του ζητά να τερματίσει την διχαστική ρητορική.

Κάλεσμα σε όσους αισθάνονται πως δεν τους αξίζει η απαξίωση της αριστεράς, όπως είπε, απηύθυνε ο υπεύθυνος πολιτικού σχεδιασμού της Νέας Αριστεράς Γαβριήλ Σακελλαρίδης.




Πανηγυρισμοί στο εκλογικό κέντρο του Θόδωρου Μουριάδη για την επανεκλογή του

Ξέφρενοι ήταν οι πανηγυρισμοί στο εκλογικό κέντρο του Θόδωρου Μουριάδη για την επανεκλογή του στην θέση του Δημάρχου Καβάλας.

Μάλιστα ο ίδιος ο Δήμαρχος Καβάλας προχώρησε και σε δηλώσεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης

Δείτε εδώ :




Η Μαρία Βαρύτη για το εκλογικό αποτέλεσμα

Ευχαριστώ βαθιά τους συνεργάτες μου και όσους μας στήριξαν σε αυτήν την όμορφη διαδρομή

Είμαστε περήφανοι για τον αγώνα που δώσαμε. Ένα αγώνα έντιμο και αξιοπρεπή.

Ήδη επικοινωνήσαμε και συγχαρήκαμε τον Δήμαρχο Παγγαίου για τη νίκη του.

Στο ρόλο που μας ανατέθηκε από τους δημότες του Παγγαίου θα ανταποκριθούμε επάξια και με δυναμισμό τηρώντας τις μέχρι σήμερα δεσμεύσεις μας.

Σας δίνουμε το λόγο μας ότι θα δώσουμε αξία στην ψήφο σας.

Τώρα Ξεκινάμε!

 

 




Εγκαίνια και Αγιασμός στο εκλογικό κέντρο του Γιάννη Εριφυλλίδη παρουσία πλήθους Καβαλιωτών

Τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» με υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας τον Γιάννη Εριφυλλίδη πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή, με τους Καβαλιώτες να δίνουν δυναμικό παρών, εκφράζοντας με τη μαζική προσέλευσή τους τη στήριξή τους στον συνδυασμό του και τον ίδιο, με την επίσημη πλέον έναρξη του προεκλογικού αγώνα. Παράλληλα, τελέστηκε, ως είθισται, Αγιασμός

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης, μιλώντας από στήθους, εμφανώς συγκινημένος από την προσέλευση του κόσμου, τόνισε ότι η Καβάλα μπορεί να πάει μπροστά με τη δική του διοίκηση και την ομάδα των συνεργατών του που επεξεργάστηκαν προγραμματικές θέσεις, όχι ανέφικτες, αλλά πραγματοποιήσιμες. Αναφέρθηκε στα πέντε μεγάλα έργα που ήδη επικοινωνήθηκαν στους Καβαλιώτες, αλλά και στις προτεραιότητές του από την 1η Ιανουαρίου 2024, ως εκλεγμένος Δήμαρχος Καβάλας, υπογραμμίζοντας ότι το άλφα και το ωμέγα της διοίκησής του θα είναι η χάραξη μιας νέας κοινωνικής πολιτικής, προσαρμοσμένης στις αυξανόμενες  ανάγκες των καιρών, αλλά και η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος που ταλανίζει την πόλη, το οποίο καμία διοίκηση δεν αντιμετώπισε αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα των νυχτερινών δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ, τη δωρεάν πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για δημότες κάτω των 25 και άνω των 65 ετών και τη δημιουργία νέων παρκινγκ.

Ακόμη, υπογράμμισε ότι ο ίδιος δεν ασχολείται με τους άλλους συνδυασμούς, το αντίθετο άλλοι συνδυασμοί εμμονικά ασχολούνται με τον συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά», ενώ εξέφρασε τη βεβαιότητα, επικαλούμενος το κλίμα νίκης που καταγράφει στην πόλη ο συνδυασμός με την ολοένα αυξανόμενη αποδοχή των Καβαλιωτών, ότι στις 15 Οκτωβρίου η μεγάλη νίκη θα γιορταστεί στον ίδιο χώρο.

Το παρών στην τελετή των εγκαινίων έδωσαν και πολλά πρόσωπα προερχόμενα από τον πολιτικό στίβο, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας Μπάμπης Δράκος, ο πρ. Δήμαρχος Φιλίππων Λάζαρος Τσαταλμπασίδης, ο πρ. Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Γιώργος Παπαφιλίππου, ο πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Καρασαββόγλου, ο πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ Φιλήμων Ξουλόγης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο πρ. Αντινομάρχης Γιώργος Τσαλουχίδης, ο πρ. Αντιδήμαρχος Δημήτρης Θεοδοσίου, αλλά και εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, όπως ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας Γιάννης Κελγιώργης. Παρούσα και η στενή συνεργάτιδα του Στάθη Εριφυλλίδη, πρ. Δημοτική Σύμβουλος και Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, Μαργαρίτα Βλάσση.

 

 




Εγκαινιάστηκε το εκλογικό κέντρο του Γιάννη Εριφυλλίδη

Τα εγκαίνια του πολιτικού του γραφείου πραγματοποίησε το βράδυ της Παρασκευής 1 Σεπτεμβρίου, ο υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας, Γιάννης Εριφυλλίδης.
Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν υποψήφιοι τοπικοί σύμβουλοι αλλά και πολίτες της Καβάλας.




Λειτουργεί το Εκλογικό Κέντρο της Αναστασίας Ιωσηφίδου

Λειτουργεί από χθες το εκλογικό κέντρο της υποψήφιας Δημάρχου Καβάλας κ. Αναστασίας Ιωσηφίδου

Βρίσκεται στην περιοχή της κεντρικής πλατείας και επί της οδού Δοϊράνη. Όπως είπε στην Πρωινή, θα λειτουργεί συνεχώς. Πρωί και απόγευμα. Θα είναι το ορμητήριο της προσπάθειας της. Η οποία δεν σταμάτησε τις ημέρες του 15Αυγουστού. 

Η κ. Ιωσηφίδου όλο το προηγούμενο και εορταστικό διάστημα κινήθηκε σε όλο το Δήμο, λόγω των ημερών συμμετείχε σε διάφορες εκδηλώσεις. Δεν ήταν μόνη, μαζί της ήταν και αρκετοί της υποψήφιοι.

Ταυτόχρονα λειτουργεί και η ιστοσελίδα της δημοτικής παράταξης Ώρα Δημιουργίας. Δήλωσε επίσης ότι ξεκίνησε και η διαδικασία της κατάργησης των υποψήφιων δημοτικών και τοπικών συμβούλων στην ιστοσελίδα που προβλέπεται και είναι του αρμόδιου υπουργείου. Στην Πρωινή είπε μεταξύ άλλων τα ακόλουθα: « Δεν κάναμε διακοπή των δραστηριοτήτων μας το προηγούμενο διάστημα.

Σας ενημερώνω ότι ολοκληρώθηκε το εκλογικό μας κέντρο. Θα λειτουργεί από την Τετάρτη 16 Αυγούστου. Επίσημα λειτουργεί και η ιστοσελίδα μας. Εκεί θα βρει κάποιος το πλήρες πρόγραμμα μας.

Για μας αυτό το κείμενο είναι το ευαγγέλιο μας. Άρχισε επίσης η καταχώρηση των υποψηφίων μας στην πλατφόρμα του Υπουργείου προκειμένου να υπάρξει η ανακοίνωση του συνδυασμού μας. Δεν μπαίνουμε στη διαδικασία για το ποιος έχει τους περισσότερους υποψηφίους.

Συνεχίζουμε, κάνουμε τον αγώνα μας. Όπως έχουμε μάθει όλα αυτά τα χρόνια. Τη μάχη αυτή εμείς δεν δίνουμε με στρατό μισθοφόρων αλλά με ανθρώπους που συνειδητά εντάσσονται στο συνδυασμό μας. Ανθρώπους απ’ όλες τις ηλικίες και τις κοινωνικές τάξεις.

Ανθρώπους της προσφοράς και του μόχθου. Ανθρώπους που γνωρίζουν ότι αν μας εμπιστευτεί ο Καβαλιώτικος λαός θα γίνει πολύ δουλειά από μέρους μας». Για το θέμα του προγράμματος που η παράταξη κατέθεσε, η κ. Ιωηφίδου δίνει μεγάλη σημασία:

« Καλώ πραγματικά τους δημότες αλλά και τους δημοσιογράφους να διαβάσετε το πρόγραμμα μας. Θα υπάρχει και σε έντυπη μορφή, θα μοιραστεί. Θα το πω ξεκάθαρα. Τα προηγούμενα χρόνια έχω μελετήσει κάθε νόμο και κάθε τροπολογία που αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση.

Ώστε ότι λέμε μέσα στο πρόγραμμά μας να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε. Και για αυτό δεν πρόκειται να δεχθώ παρατηρήσεις ότι κάτι από αυτά που περιλαμβάνει το πρόγραμμα δεν μπορεί να γίνει.

Το πρόγραμμα μας αναφέρεται σε πράγματα που όλα μπορούν να γίνουν. Το μήνυμα που θέλουμε να μεταφέρουμε μέσα από την παράταξή μας Ώρα Δημιουργίας είναι αυτό. Να μπορέσει ο κάθε πολίτης, να βρει χρόνο και να διαβάσει τα προγράμματα.

Στη βάση όσων συμμετέχουν. Ότι γράφουμε στο πρόγραμμά μας μπορούμε να δημιουργήσουμε. Θα μελετηθεί. Είναι δέσμευση μας. Κι όσοι γνωρίζω από την ενασχόλησή μου με την αυτοδιοίκηση, όλοι ξέρουν ότι αυτό που λέω το κάνω πράξη».




Επίσκεψη του Γ. Πασχαλίδη στο εκλογικό κέντρο του Ντίνου Κλειτσιώτη

Επίσκεψη στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού ”Όραμα για το Μέλλον”, του υποψηφίου δημάρχου Καβάλας, Ντίνου Κλειτσιώτη, πραγματοποίησε την Πέμπτη 10 Αυγούστου, ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πασχαλίδης

Στη διάρκεια της συνάντησής τους, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, οι κύριοι Κλειτσιώτης και Πασχαλίδης, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Δήμος Καβάλας, αλλά και για τις προοπτικές ανάπτυξης που υπάρχουν για τον τόπο μας.

Από τη μεριά του ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε την πλήρη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη του στον υποψήφιο δήμαρχο Ντίνο Κλειτσιώτη, σε σχέση με το πρόγραμμά του συνδυασμού του για την ανάπτυξη του Δήμου Καβάλας, ενώ υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας τους για ευημερία κι ένα καλύτερο μέλλον για την τοπική κοινωνία.




Χαράλαμπος Χρυσανίδης: Eγκαινιάζει το εκλογικό του κέντρο

Το εκλογικό κέντρο του συνδυασμού «Έργο τώρα», εγκαινιάζει στις 20:30 το απόγευμα της Πέμπτης 27 Ιουλίου ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης

Απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε όλους τους Καβαλιώτες στο χώρο απέναντι από την πλατεία Ελευθερίας στην οδό Δοϊράνης 18.