Μεταφέρεται η Εκδήλωση για τα Αδέσποτα Ζώα στη 28η Απριλίου

Η προγραμματισμένη εκδήλωση με τίτλο «Αδέσποτα Ζώα: Όταν ξεκαθαρίζουμε ρόλους, βρίσκουμε λύσεις», η οποία επρόκειτο να πραγματοποιηθεί το Σάββατο 12 Απριλίου 2025, αναβάλλεται.

Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης ορίζεται για τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στις 7:00 μ.μ., στον χώρο του MARINE All-day Bar.

Η εκδήλωση έχει ως στόχο να ανοίξει έναν ουσιαστικό διάλογο για το ζήτημα των αδέσποτων ζώων, δίνοντας έμφαση στην κατανόηση των ρόλων όλων των εμπλεκομένων φορέων και στην ανάγκη για συνεργατικές λύσεις.




Εκδήλωση για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων (4 Απριλίου), η δημοτική παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ με επικεφαλής τον Μάκη Παπαδόπουλο διοργανώνει εκδήλωση για να θέτει στον δημόσιο διάλογο το κρίσιμο ζήτημα της διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, με έναν διαφορετικό τρόπο.

Η εκδήλωση έχει τίτλο “Αδέσποτα Ζώα: όταν ξεκαθαρίζουμε τους ρόλους, βρίσκουμε λύσεις” και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 12 Απριλίου 2025, στις 7.00 το απόγευμα, στον χώρο του MARINE Allday Bar (πλησίον Τελωνείου, Καβάλα).

Στόχος της εκδήλωσης είναι η χαρτογράφηση του ζητήματος των αδέσποτων, η αναγνώριση των εμπλεκόμενων φορέων και προσώπων, η παρουσίαση των αρμοδιοτήτων τους όπως αυτές απορρέουν από το ισχύον νομικό πλαίσιο (Ν. 4830/2021), καθώς και η ανάδειξη της σημασίας της συνεργασίας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του ζητήματος.

Η εκδήλωση επιχειρεί να φωτίσει την ανάγκη ενός πλαισίου κατανόησης και σεβασμού των ρόλων, θέτοντας στο επίκεντρο τον σεβασμό προς όλες τις μορφές ζωής ως θεμελιώδες στοιχείο για μια πολιτισμένη κοινωνία.

Μετά την παρουσίαση, θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση με το κοινό, με στόχο τον δημιουργικό διάλογο γύρω από το ζήτημα.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, ο Μάκης Παπαδόπουλος δηλώνει τα εξής:

«Η ευθύνη απέναντι στα αδέσποτα ζώα δεν είναι υπόθεση των λίγων, αλλά όλων μας. Πιστεύουμε σε μια κοινωνία που σέβεται κάθε μορφή ζωής, που λειτουργεί με κανόνες, συνεργασία και ανθρωπιά. Με την εκδήλωση αυτή, ανοίγουμε έναν διάλογο που μπορεί να γίνει η αρχή για μια πιο δίκαιη, πιο οργανωμένη και πιο ευαισθητοποιημένη διαχείριση του ζητήματος».

Πληροφορίες για την εκδήλωση:

• Χώρος: All-day Bar MARINE, πλησίον ΤελωνείουΚαβάλα

• Ημερομηνία: Σάββατο, 12 Απριλίου 2025

•  Ώρα έναρξης: 19:00

• Διάρκεια: Περίπου 2 ώρες (περιλαμβάνει ανοικτή συζήτηση)

• Η αίθουσα είναι προσβάσιμη σε άτομα με κινητικά προβλήματα.

• Είναι χώρος μη καπνιζόντων.

• Η παρουσία κατοικιδίων επιτρέπεται στον εξωτερικό χώρο.




Εκδήλωση για τις γυναικοκτονίες από το Κίνημα Δημοκρατίας στην Καβάλα

Η τοπική οργάνωση του Κινήματος Δημοκρατίας ανακοίνωσε συγκέντρωση διαμαρτυρίας με θέμα τις γυναικοκτονίες, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 1 Απριλίου στις 19:30, έξω από το κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας.

Η εκδήλωση αποτελεί μέρος μιας συντονισμένης δράσης, καθώς την ίδια ημέρα και ώρα αντίστοιχες συγκεντρώσεις θα πραγματοποιηθούν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.

Το Κίνημα Δημοκρατίας καλεί τους πολίτες να δώσουν το παρών, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια στη βία κατά των γυναικών και διεκδικώντας ουσιαστικά μέτρα για την πρόληψη και αντιμετώπιση των γυναικοκτονιών.




Εκδήλωση Μνήμης για την ΕΟΚΑ και τον Γρηγόρη Αυξεντίου

Ο Σύλλογος Κυπρίων Ν. Ξάνθης διοργανώνει εκδήλωση για την 1η Απριλίου, τιμώντας την έναρξη του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα της ΕΟΚΑ και τον Γρηγόρη Αυξεντίου. Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει δοξολογία, κατάθεση στεφάνων, ξενάγηση στο Μουσείο Αυξεντίου και δεξίωση. Θα τιμήσουν με την παρουσία τους ο Γενικός Πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας και ο αγωνιστής της ΕΟΚΑ, Ανδρέας Βασιλείου.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 30 Μαρτίου 2025 με το εξής πρόγραμμα:

  • 9:30 π.μ.: Δοξολογία και Μνημόσυνο στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στον οικισμό Αυξέντιο.

  • 10:30 π.μ.: Κατάθεση στεφάνων στο Ηρώο του Γρηγόρη Αυξεντίου.

  • 11:00 π.μ.: Ξενάγηση στο Μουσείο Αυξεντίου.

  • 11:40 π.μ.: Δεξίωση και εκδήλωση στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου




Εκδήλωση της ΕΑΑΣ Καβάλας για την παγκόσμια ημέρα της γυναίκας

Σε μια ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα, στον φιλόξενο χώρο της ΛΑΦ Καβάλας, η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (Παράρτημα Καβάλας) τίμησε, για τέταρτη συνεχή χρονιά, τις γυναίκες μέλη της και τις συζύγους των μελών της, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, το Σάββατο 8 Μαρτίου.

Ο Πρόεδρος του Παραρτήματος, Υποστράτηγος ε.α. Αλέξανδρος Σιρίτογλου, εξήρε τους διαχρονικούς αγώνες των γυναικών και τη σημαντική τους συμβολή τόσο στην κοινωνία και την επαγγελματική ζωή όσο και στην οικογένεια. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην ανάγκη εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της πρόληψης, της αποδόμησης βίαιων συμπεριφορών και της εκπαίδευσης στην αναγνώριση των σταδίων παραβατικής συμπεριφοράς.

Η Νομική Σύμβουλος του Συμβουλευτικού Κέντρου Γυναικών του Δήμου Καβάλας, κα Θεανώ Κιρκασιάδου, ενημέρωσε τις παρευρισκόμενες για τις δράσεις του κέντρου, επισημαίνοντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον των εφήβων για ζητήματα ισότητας και δικαιωμάτων.

Χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιδήμαρχος Καβάλας, κα Έλσα Βακιρτζή, ενώ η Βουλευτής Καβάλας, κα Αγγελική Δελικάρη, αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα διασφάλισης ίσων ευκαιριών και αμοιβών στον επαγγελματικό τομέα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους σύζυγοι εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και των ενόπλων δυνάμεων, πρόεδροι συλλόγων, καθώς και η δημοσιογράφος Χριστίνα Νεφραίμ.

Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Καβάλας εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες σε όλες τις γυναίκες που συμμετείχαν στην εκδήλωση, αλλά κυρίως για τη διαχρονική τους προσφορά στην οικογένεια και την κοινωνία.




Δικηγορικός Σύλλογος Καβάλας -ΠΟΜΙΔΑ | Ενημερωτική εκδήλωση για νομοθετικές εξελίξεις στην ακίνητη περιουσία

Εν όψει των πρόσφατων νομοθετικών εξελίξεων που αφορούν την ιδιωτική ακίνητη περιουσία και τις συναλλαγές που σχετίζονται με αυτήν, ο Δικηγορικός Σύλλογος Καβάλας σε συνεργασία με το Παράρτημα Καβάλας της Πανελληνίου Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) οργανώνουν μια ενημερωτική εκδήλωση που στοχεύει στην ενημέρωση των επαγγελματιών του χώρου και των ιδιοκτητών ακινήτων για τις νέες αλλαγές.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 7 Μαρτίου 2025, στις 6 μ.μ. στον 1ο όροφο της Μεγάλης Λέσχης Δήμου Καβάλας, με ελεύθερη είσοδο για όλους τους ενδιαφερόμενους. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα συζητηθούν σημαντικά θέματα που αφορούν την ακίνητη περιουσία, όπως η εξάμηνη αναστολή άσκησης διεκδικητικών αγωγών ακινήτων από το Δημόσιο, η δυνατότητα τοποθέτησης φωτοβολταϊκών στις ταράτσες πολυκατοικιών, καθώς και η τριετής φοροαπαλλαγή για ενοίκια κενών κατοικιών ή βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Θα αναλυθούν επίσης οι πρόσφατες αλλαγές στις διαδικασίες συναλλαγών μέσω του Κτηματολογίου, οι νέες προδιαγραφές για τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων και οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, μεταξύ άλλων. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις προοπτικές και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από τις νέες νομοθεσίες, ενώ θα παρουσιαστούν και επιδοτούμενα προγράμματα για εγκατάσταση οπτικών ινών και ασφάλιση κατοικιών με έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ.

Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει ομιλίες από σημαντικούς φορείς του χώρου, με κύριο ομιλητή τον Στράτο Παραδιά, Πρόεδρο των ΠΟΜΙΔΑ & UIPI, καθώς και χαιρετισμούς και ειδικές εισηγήσεις από άλλους επαγγελματίες του τομέα, όπως ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, Γεώργιος Γραμμένος, και ο Παναγιώτης Αγαπητός, Πρόεδρος του Παραρτήματος ΠΟΜΙΔΑ Καβάλας.

Η εκδήλωση αυτή προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για επαγγελματίες και ιδιοκτήτες να ενημερωθούν για τις τρέχουσες εξελίξεις στον τομέα της ακίνητης περιουσίας, τις νέες φορολογικές και νομικές υποχρεώσεις, καθώς και για τα νέα εργαλεία που διατίθενται για την ορθότερη διαχείριση και αξιοποίηση των ακινήτων.




Στρατηγική ασφάλειας και ο ρόλος της Θράκης: Επιτυχημένη εκδήλωση της AHEPA στην Κομοτηνή

Μια σημαντική εκδήλωση διοργάνωσε το Σάββατο στο κινηματοθέατρο ΡΕΞ, στην Κομοτηνή το τμήμα AHEPA «Ορφέας» Κομοτηνής, με θέμα «Στρατηγική ασφάλειας στο μεταβαλλόμενο περιφερειακό περιβάλλον», ενώ λίγο πριν είχε γίνει το συνέδριο των AHEPA.

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο η εκδήλωση των AHEPA στην Κομοτηνή

Στην εκδήλωση συμμετείχαν μέλη του AHEPA από Ελλάδα, ΗΠΑ, Καναδά και Κύπρο και Ευρώπη.

Στην εκδήλωση ήταν μεταξύ άλλων σημαντικών ομιλητών,  ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Δημήτριος Χουπής,, ο υφυπουργός εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας Θράκης, Κώστας Γκιουλέκας, ο υφυπουργός προστασίας του πολίτη, Ανδρέας Νικολακόπουλος, ο αντιπρόεδρος της επιτροπής άμυνας της βουλής των αντιπροσώπων Κύπρου Γιώργος Κάβουλλας και ο πρόεδρος της επιτροπής προστασίας δεδομένων Αθανάσιος Κοσμόπουλος, ενώ εξ αποστάσεως χαιρετισμό είχαμε από τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη.

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο η εκδήλωση των AHEPA στην Κομοτηνή

Ο κεντρικός χαιρετισμός έγινε από τον ύπατο πρόεδρο των AHEPA, Σάββα Τσίβικο.

Όλοι οι ομιλητές ανέφεραν το συμβολισμό της περιοχής που πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, λέγοντας επίσης πως ζούμε σε ένα κόσμο που αλλάζει ταχύτατα και η χώρα μας πρέπει να διεκδικήσει το ρόλο της ως πυλώνας σταθερότητας στην περιοχή, τόσο σε θέματα άμυνας, όσο και σε θέματα ενεργειακής ασφάλειας, ενώ ο πρόεδρος του AHEPA Κομοτηνής, Βενέτης Κανακάρης, ανέφερε, πως πρέπει να δείξουμε, πως η Θράκη αποτελεί χερσαία πύλη προς ανατολικά.

ertnews.gr




Χωρίς κεντρικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ η σημερινή εκδήλωση Τσίπρα – Άρωμα Κεντροαριστεράς στα πάνελ

Μηνύματα με πολλαπλούς αποδέκτες αναμένεται να στείλει η σημερινή εκδήλωση του Ινστιτούτου του πρώην Πρωθυπουργού και Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Αλέξη Τσίπρα, η οποία τιτλοφορείται «Κράτος Δικαίου Δημοκρατία και Δικαιοσύνη» και ξεκινά στις 15:45, στο Ωδείο Αθηνών.

Η υπόθεση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, το ναυάγιο της Πύλου, αλλά και οι υποκλοπές συνιστούν το βασικό τρίπτυχο, πάνω στο οποίο θα οικοδομηθεί ο σημερινός ανοιχτός διάλογος με διοργανώτρια αρχή το Ινστιτούτο του πρώην Πρωθυπουργού και Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Αλέξη Τσίπρα, παρόλο που από τα πάνελ των ομιλητών απουσιάζει το όνομα κάποιου κεντρικού πολιτικού στελέχους της Κουμουνδούρου.

Άρωμα Κεντροαριστεράς

Απεναντίας, στους βασικούς ομιλητές συγκαταλέγονται ο πρώην Υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, Χάρης Καστανίδης, ο Ομότιμος Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, Νίκος Αλιβιζάτος, αλλά και ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, Δημήτρης Βερβεσός, με αναφορά άπαντες στην Κεντροαριστερά.

Μολονότι στη λίστα των ομιλητών περιλαμβάνεται και ο Ακρίτας Καϊδατζής, ο οποίος διετέλεσε Γραμματέας της κυβέρνησης Τσίπρα, όπως και η Δανάη Κολτσίδα, διευθύντρια στο παρελθόν του Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς, εντούτοις πρόκειται για δύο περιφερειακά στελέχη της Κουμουνδούρου, καθώς στο πρόγραμμα των σημερινών τοποθετήσεων δεν περιλαμβάνονται πρώην Υπουργοί ή βουλευτές της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Επιπλέον, ο Μιχάλης Καλογήρου, πρώην Υπουργός Δικαιοσύνης της κυβέρνησης Τσίπρα αναμένεται να ανοίξει τις εργασίες της ημερίδας ως ιδρυτικό στέλεχος του Ινστιτούτου του πρώην Πρωθυπουργού, το Καταστατικό του οποίου συνυπογράφει.

Δεν είναι, άλλωστε, λίγα τα στελέχη της Κουμουνδούρου που είδαν πίσω από το σημερινό πρόγραμμα της ημερίδας του Ινστιτούτου Τσίπρα ένα ευρύτερο άνοιγμα του πρώην Πρωθυπουργού σε στελέχη προερχόμενα από το ΠΑΣΟΚ σε μια εποχή που για τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ συνιστά κατεξοχήν ζητούμενο «η συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων», ενώ το παρόν στην σημερινή εκδήλωση αναμένεται να δώσει ο «όλος ΣΥΡΙΖΑ» με πρώτο τον Πρόεδρο του κόμματος, Σωκράτη Φάμελλο.

Πηγή:protothema.gr

 




Γλυκιά Αγκαλιά Καβάλας: Μια ζεστή εκδήλωση με μηνύματα αλληλεγγύης για τον σακχαρώδη διαβήτη

Ο Σύλλογος Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Ν. Καβάλας «Γλυκιά Αγκαλιά» διοργάνωσε την ετήσια κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, σε ένα ζεστό και αισιόδοξο κλίμα.

Μέλη, εθελοντές και φίλοι του Συλλόγου αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά, ανανεώνοντας τη δέσμευσή τους για συνεχή στήριξη και ενημέρωση των ατόμων με σακχαρώδη διαβήτη.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, έγινε απολογισμός των δράσεων που υλοποιήθηκαν την περασμένη χρονιά και παρουσιάστηκαν οι στόχοι για το 2025. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας για τον διαβήτη, στην ενίσχυση των πασχόντων και στις πρωτοβουλίες πρόληψης. Ο Σύλλογος, με πολυετή δράση στην Καβάλα, συνεχίζει να προσφέρει πολύτιμη υποστήριξη σε ασθενείς και οικογένειες, μέσα από εκδηλώσεις, συμβουλευτική και προγράμματα ευαισθητοποίησης.

Ο σακχαρώδης διαβήτης αποτελεί μια από τις πιο διαδεδομένες χρόνιες παθήσεις, επηρεάζοντας χιλιάδες ανθρώπους. Η έγκαιρη διάγνωση, η σωστή διαχείριση και η πρόσβαση στην κατάλληλη ιατρική φροντίδα είναι ζωτικής σημασίας για την ποιότητα ζωής των πασχόντων. Ο Σύλλογος συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτούς τους τομείς, προωθώντας δράσεις που στηρίζουν όχι μόνο τους ασθενείς αλλά και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μηνύματα αλληλεγγύης και αισιοδοξίας, ενισχύοντας το όραμα μιας κοινωνίας που στέκεται δίπλα στους ανθρώπους με διαβήτη, παρέχοντας γνώση, στήριξη και ελπίδα.




Παρουσία του εκπροσώπου τύπου πολιτική εκδήλωση του ΠΑ.ΣΟ.Κ.- Κιν.Αλ. Καβάλας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πολιτική εκδήλωση της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑ.ΣΟ.Κ./Κιν.Αλ. Καβάλας την Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2025, στο Ξενοδοχείο “GALAXY” στην Καβάλα.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την κεντρική ομιλία του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑ.ΣΟ.Κ./Κιν.Αλ., κ. Κώστα Τσουκαλά, ο οποίος ανέλυσε τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις και παρουσίασε τις βασικές θέσεις και προτάσεις της παράταξης. Η ομιλία του κ. Τσουκαλά ήταν γεμάτη από μηνύματα ενότητας και προοπτικής, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.

Στη συνέχεια, ακολούθησε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας, μέσα σε ένα ζεστό και συλλογικό κλίμα. Τα μέλη και οι φίλοι της παράταξης αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά, ενισχύοντας τους δεσμούς της κοινότητας.




Με Επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της Θασιακής Ένωσης Καβάλας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2024 η εκδήλωση της Θασιακής Ένωσης Καβάλας στην Πλατεία Ελευθερίας.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν παραδοσιακούς χορούς και έθιμα της Θάσου, συνοδευόμενα από τη μουσική της γκάιντας και του νταουλιού. Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης εκθέματα που παρουσίαζαν την πολιτιστική κληρονομιά του νησιού, ενώ τα παιδιά συμμετείχαν σε διαδραστικές δραστηριότητες. Παράλληλα, τοπικά εδέσματα, όπως λουκουμάδες και παραδοσιακές πίτες, προσφέρθηκαν στους επισκέπτες, δημιουργώντας ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια γιορτή παράδοσης και πολιτισμού, ενισχύοντας τη σύνδεση της κοινότητας με την πλούσια ιστορία της Θάσου.




Ξάνθη | Ενημερωτική εκδήλωση από την ΕΛΜΕ για τα εργασιακά δικαιώματα

Η ΕΛΜΕ Ξάνθης διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση με θέμα: «Τα εργασιακά μας δικαιώματα σήμερα» και με ομιλητή τον κ. Φιλιππίδη Μιχάλη, Νομικό Σύμβουλο της ΟΛΜΕ. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με δύο θεματικούς άξονες:

  • Α) τη σημασία της διεκδίκησης υπογραφής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
  • Β) τα συνταξιοδοτικά ζητήματα του κλάδου

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον Πολυχώρο Τέχνης και Σκέψης (οικία Μ. Χατζηδάκη) την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου στις 6.30 μμ (10ς όροφος)

 

www.xanthinea.gr




Πετυχημένη εκδήλωση στην Χρυσούπολη για τις γεωπολιτικές εξελίξεις με ομιλητή τον Σάββα Καλεντερίδη

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία εκδήλωση – ημερίδα της ΠΕΔ ΑΜ-Θ και του Δήμου Νέστου σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Εφέδρων Αξιωματικών Ν. Καβάλας στην Χρυσούπολη.

Στην ημερίδα όπου ομιλητές ήταν οι Σάββας Καλεντερίδης και Βασίλης Πολίτης αναπτύχθηκαν σημαντικά γεωπολιτικά ζητήματα ενώ αναφέρθηκε και η σημαντική θέση της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης σε όλες αυτές τις εξελίξεις.

Δείτε φωτογραφίες :




Εκδήλωση ύμνος στον Εθελοντισμό στο Μελισσοχώρι Παγγαίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού, το Δημοτικό Σχολείου του Μελισσοχωρίου στο Παγγαίο, στην Π.Ε. Καβάλας διοργάνωσε σήμερα Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024, εκδήλωση με πρωταγωνιστές τις μαθήτριες και τους μαθητές του σχολείου. Η Περιφέρεια ΑΜΘ συμμετείχε και στήριξε την εκδήλωση, με πρωτοβουλία του Εντεταλμένου Συμβούλου επί θεμάτων Εθελοντισμού και Νεολαίας κ. Στέλιου Ιγνατιάδη. 

Η εκδήλωση ήταν ένας ύμνος προς τους εθελοντές που, με συνέπεια και ανιδιοτέλεια, βοηθάνε προσφέροντας κοινωνικό έργο. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και Αναπληρωτής Περιφερειάρχης κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος, ο οποίος εξήρε την προσφορά των εθελοντών σε μια σειρά δράσεων που έχει ανάγκη η κοινωνία, με πρόσφατο παράδειγμα την πυρκαγιά στο Παγγαίο στην οποία είχαν καίρια συμμετοχή. Ο κ. Ιγνατιάδης σημείωσε το πόσο σημαντικό είναι ο κάθε πολίτης να προσφέρει στην κοινωνία από τον ελεύθερο χρόνο του, τονίζοντας ότι μέσα από τον Εθελοντισμό ολοκληρώνεται ως πολίτης. 

Η εκδήλωση περιελάμβανε ένα μικρό θεατρικό που πρόβαλε την αξία του εθελοντισμού μέσα από απλές καθημερινές δράσεις, καθαρισμός δασών, αιμοδοσία, προσφορά τροφίμων στους έχοντες ανάγκες κ.α. Επίσης η εθελοντική οργάνωση ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ Καβάλας, έκανε επίδειξη των δράσεων που υποστηρίζει με την συμμετοχή των μελών – εθελοντών της σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Επίσης στην εκδήλωση συμμετείχε η ΔΥΠΑ Καβάλας και το γραφείο της Europe Direct της Περιφέρειας ΑΜΘ. 

Δελτίο Τύπου




Η Περιφέρεια ΑΜΘ παρούσα στην εκδήλωση για τα 50 χρόνια από την ίδρυση της Νομικής Σχολής του Δ.Π.Θ.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου των τριών Νομικών Σχολών της Ελλάδας, που έλαβε χώρα στην Κομοτηνή στις 15-16 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός για τη συμπλήρωση 50 ετών από την ίδρυση της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ.).

Ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας, κ. Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, απηύθυνε χαιρετισμό κατά την έναρξη των εργασιών.

Ο κ. Ιωσηφίδης ανέδειξε τη σπουδαιότητα του Δ.Π.Θ. ως πυλώνα ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜΘ και εξέφρασε τη δέσμευση της Περιφερειακής Διοίκησης να συνεχίσει να στηρίζει τη λειτουργία και την αναβάθμιση του πανεπιστημίου. Τόνισε επίσης τη σταθερή αντίθεση της Περιφέρειας στην ίδρυση τέταρτης Νομικής Σχολής στη χώρα, στηρίζοντας τα αιτήματα του Δ.Π.Θ.

Συγκινημένος ως απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δ.Π.Θ., ο κ. Ιωσηφίδης επισήμανε τον θεμελιώδη ρόλο της Δικαιοσύνης για την κοινωνία και τη νομική ως μέσο προστασίας της ελευθερίας και προσφοράς στον πολίτη.

Το συνέδριο ανέδειξε τη διαχρονική αξία της Νομικής Σχολής και τη συμβολή της στην ελληνική νομική εκπαίδευση, με συμμετοχή διακεκριμένων επιστημόνων και νομικών.




Επετειακή εκδήλωση ΤΕΕ: «100 Χρόνια σχεδιάζουμε την Ελλάδα του αύριο»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2024 στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας η επετειακή εκδήλωση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), με τίτλο «100 χρόνια Σχεδιάζουμε την Ελλάδα του Αύριο και Συνεχίζουμε».

Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος επισήμων και εκπροσώπων φορέων, οι οποίοι επεσήμαναν τη σημασία του έργου του ΤΕΕ στην ανάπτυξη και σχεδιασμό της χώρας. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν θέματα όπως η διαχείριση και επανάχρηση των καπνοθηκών, καθώς και η προώθηση Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων για την Καβάλα και τη Θάσο.

Η Α’ Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ, Τόνια Μοροπούλου, ανέδειξε κρίσιμα ζητήματα και προτάσεις που έθεσε ο Πρόεδρος της Δ.Ε., Σωτήρης Λαζαρίδης, ενώ έγινε ιδιαίτερη μνεία στην ανάγκη συντονισμένων ενεργειών για την τοπική και εθνική ανάπτυξη.

Η εκδήλωση αποτέλεσε σταθμό για τον εορτασμό ενός αιώνα προσφοράς του ΤΕΕ, με το βλέμμα στραμμένο στις μελλοντικές προκλήσεις και την πρόοδο της χώρας.




Επετειακή Εκδήλωση ΤΕΕ: «100 Χρόνια Σχεδιάζουμε την Ελλάδα του Αύριο»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2024 στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας η επετειακή εκδήλωση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), με τίτλο «100 χρόνια Σχεδιάζουμε την Ελλάδα του Αύριο και Συνεχίζουμε».

Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος επισήμων και εκπροσώπων φορέων, οι οποίοι επεσήμαναν τη σημασία του έργου του ΤΕΕ στην ανάπτυξη και σχεδιασμό της χώρας. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν θέματα όπως η διαχείριση και επανάχρηση των καπνοθηκών, καθώς και η προώθηση Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων για την Καβάλα και τη Θάσο.

Η Α’ Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ, Τόνια Μοροπούλου, ανέδειξε κρίσιμα ζητήματα και προτάσεις που έθεσε ο Πρόεδρος της Δ.Ε., Σωτήρης Λαζαρίδης, ενώ έγινε ιδιαίτερη μνεία στην ανάγκη συντονισμένων ενεργειών για την τοπική και εθνική ανάπτυξη.Η εκδήλωση αποτέλεσε σταθμό για τον εορτασμό ενός αιώνα προσφοράς του ΤΕΕ, με το βλέμμα στραμμένο στις μελλοντικές προκλήσεις και την πρόοδο της χώρας.




Εκδήλωση για την επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση του ΤΕΕ στην Καβάλα

Βασική ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η Α’ Αντιπρόεδρος Δ.Ε. ΤΕΕ, Τόνια Μοροπούλου – Παρέμβαση Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη

Πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 12 Νοεμβρίου 2024 στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας, η εκδήλωση για την επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στεφάνου, του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θόδωρου Μαρκόπουλου και του Προέδρου του ΤΕΕ-ΑΜ, Σωτήρη Λαζαρίδη.

Βασική ομιλήτρια της χθεσινής εκδήλωσης ήταν η Α’ Αντιπρόεδρος Δ.Ε. ΤΕΕ, Τόνια Μοροπούλου, η οποία αναφέρθηκε στην ουσιαστική συμμετοχή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, σε κάθε προσπάθεια ανασυγκρότησης της χώρας από τη δεκαετία του ’30 μέχρι και την περίοδο εκτέλεσης των μεγάλων έργων στον τομέα των υποδομών. Παράλληλα, παρουσίασε και μια σειρά ενεργειών στις οποίες προχώρησε το ΤΕΕ προκειμένου να εκσυγχρονιστεί το σύστημα καταγραφής του κτηριακού αποθέματος σε όλη την επικράτεια και να αναβαθμιστούν ενεργειακά τόσο οι εγκαταστάσεις των δημοσίων υπηρεσιών και φορέων, όσο και οι κατοικίες των Ελλήνων πολιτών, μέσα από την υλοποίηση διαφόρων προγραμμάτων.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της κ. Μοροπούλου προβλήθηκαν βίντεο με τη διαχρονική προσφορά των Μηχανικών στην ανάπτυξη και την πρόοδο της εγχώριας οικονομίας, της επιχειρηματικότητας και της Ελληνικής κοινωνίας.

Στην εν λόγω εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Οργανισμού του Δήμου Καβάλας “Φίλιπποι”Καβάλας, Κωστής Σιμιτσής, οι πρώην Πρόεδροι του ΤΕΕ-ΑΜ, Ντίνος Αντωνιάδης και Δημήτρης Κυριαζίδης, ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης “Έργο Τώρα”, Χαράλαμπος Χρυσανίδης, ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης “Λαϊκή Συσπείρωση”, Χρήστος Ποτόλιας, ο εκπρόσωπος του Νησιωτικού Περιβαλλοντικού Συλλόγου Θάσου, Δημήτρης Μπραστιανός, ο Πρόεδρος της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ-ΑΜ, Κλεάνθης Τσάλτας, ο Αντιπρόεδρος της Δ.Ε, Κώστας Παράσχου, ο Γενικός Γραμματέας, Σταμάτης Ασίμης και τα μέλη της Διοικούσας, Στέλιος Χόης, Αναστάσιος Ευφραιμίδης και Γεώργιος Νάστος.

Θόδωρος Μουριάδης: Η πορεία του ΤΕΕ μέσα στο χρόνο είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πρόοδο της πατρίδας μας

Στην παρέμβαση του ο Δήμαρχος Καβάλας τόνισε: «το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, εδώ και έναν αιώνα, συμβάλει κατά τρόπο ουσιαστικό στη Βιώσιμη Ανάπτυξη της εθνικής μας οικονομίας και στην ευημερία του συνόλου της ελληνικής κοινωνίας.

Τα μέλη του ΤΕΕ, ακόμη σε δύσκολες περιόδους, έκαναν πάρα πολλά με ελάχιστα χρήματα και κατάφεραν να διαμορφώσουν ένα νέο αστικό τοπίο, που κάλυπτε τόσο τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών και του κράτους, όσο και την υποχρέωση προφύλαξης, όπου αυτό κατέστη δυνατό, της παραδοσιακής μας αρχιτεκτονικής.

Δεν περιορίστηκαν στην κατάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων για την εκτέλεση μικρών και μεγάλων έργων, αλλά είχαν ενεργό συμμετοχή στην υλοποίηση όλων των παρεμβάσεων που πραγματοποιήθηκαν ανά την Ελλάδα από τη δεκαετία του ’30.

Χάρη στην άρτια επιστημονική τους κατάρτιση, έβαλαν γερά θεμέλια στην προσπάθεια ανοικοδόμησης της χώρας, μετά τη μικρασιατική καταστροφή και τη λήξη του β΄ παγκοσμίου πολέμου.

Ενδεικτικά, επικαλούμενος τα στοιχεία που παρουσίασε στην εισήγηση της η Αρχιτέκτονας, Σαπφώ Αγγελούδη, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τη δημιουργία της Ανατολικής Μακεδονίας, θα αναφέρω τα ονόματα των πολιτικών μηχανικών, Νικόλαου Γιάντσου και Αντώνιου Ζιώγα, οι οποίοι είχαν την επίβλεψη της κατασκευής των προσφυγικών κατοικιών στην Καβάλα και το Πράβι, του λιμανιού της Καβάλας και του ηλεκτρικού εργοστασίου της Καβάλας την περίοδο 1922 – 1945.

Ο ρόλος των πολιτικών μηχανικών αναβαθμίστηκε έτι περαιτέρω τα τελευταία χρόνια.

Με τις αρμοδιότητες που τους εξασφάλισε ο Ν. 1486/1984, συνέβαλαν στη δημιουργία ενός νέου πλαισίου για τον χωροταξικό σχεδιασμό και την προστασία του περιβάλλοντος.

Με την τεχνογνωσία τους, βρίσκονται εδώ και καιρό στο πλευρό της πολιτείας και κάθε επίσημου φορέα, για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, ενώ την ίδια στιγμή ετοιμάζονται να πρωταγωνιστήσουν, μέσω διαφόρων προγραμμάτων, στον πράσινο και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και στη σύνταξη του εθνικού μητρώου υποδομών.

Από τα παραπάνω συνάγεται εύκολα το συμπέρασμα πως η πορεία του ΤΕΕ μέσα στο χρόνο είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την πρόοδο της πατρίδας μας σε όλα τα επίπεδα.

Η παρουσία της κ. Μοροπούλου μου δίνει την ευκαιρία να ζητήσω τη στήριξη του ΤΕΕ για την έγκριση ειδικών πολεοδομικών για τις παλιές καπναποθήκες από το αρμόδιο υπουργείο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα μπορέσουν να τις αξιοποιήσουν οι ιδιοκτήτες τους και να αναπτυχθεί η τοπική οικονομία. Φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Η μόνιμη απάντηση τους είναι ότι δεν έχουν χρήματα. Έχω ήδη στείλει στον Πρόεδρο του ΤΕΕ τις σχετικές προτάσεις μας και περιμένω τη βοήθειά σας για να υλοποιήσουμε αυτόν τον στόχο.

κ. Πρόεδρε,
Με τις υποδείξεις σας και τη σωστή προετοιμασία από την πλευρά του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης, μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις νέες προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας.

Μαζί θα εξαλείψουμε ή θα μειώσουμε σε μεγάλο βαθμό τους κινδύνους της σοβούσας κλιματικής αλλαγής. Σε αγαστή συνεργασία, θα τολμήσουμε να μετατρέψουμε τις ανακύπτουσες δυσκολίες, σε ευκαιρίες αισθητής βελτίωσης των εικόνων που υπάρχουν γύρω μας.

Εύχομαι από καρδιάς να υλοποιήσετε τους στόχους που έχετε θέσει για το προσεχές μέλλον. Οι δικές σας επιτυχίες, θα αλλάξουν προς το καλύτερο τις ζωές όλων μας”.

www.kavalapost.gr




Επιτυχημένη εκδήλωση στη μνήμη του Βασίλη Βασιλικού στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2024 στη Μεγάλη Λέσχη στην Καβάλα η ημερίδα προς τιμήν του βραβευμένου Καβαλιώτη συγγραφέα, Βασίλη Βασιλικού.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τη Θασιακή Ένωση Καβάλας, την Εταιρεία Θασιακών Μελετών και τον Δήμο Καβάλας, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από τον θάνατό του, στις 30 Νοεμβρίου 2023.

Ο Βασίλης Βασιλικός, με καταγωγή από τη Θάσο, υπήρξε μια εμβληματική μορφή των ελληνικών Γραμμάτων, αφήνοντας πίσω του ένα πλούσιο και πολυδιάστατο έργο που παραμένει σημείο αναφοράς στη λογοτεχνία.

Στην ημερίδα συμμετείχαν εξέχουσες προσωπικότητες από τον χώρο των Τεχνών και των Γραμμάτων, τόσο από την Καβάλα όσο και από τη Θάσο, οι οποίες ανέδειξαν τις πτυχές της ζωής και του έργου του μεγάλου συγγραφέα, αποτίοντας φόρο τιμής στην κληρονομιά που άφησε.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ευκαιρία για τους συμμετέχοντες να θυμηθούν και να τιμήσουν τη μνήμη ενός σπουδαίου πνευματικού ανθρώπου, του οποίου η συμβολή στα ελληνικά Γράμματα παραμένει ανεκτίμητη.




Το “Χαμόγελο του Παιδιού” στην Ξάνθη | Εκδήλωση ευαισθητοποίησης για τον σχολικό εκφοβισμό

Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και διαδραστική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στην Ξάνθη από τον οργανισμό “Χαμόγελο του Παιδιού”, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, στο πλαίσιο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (bullying).

Η δράση περιλάμβανε την προβολή της ταινίας μικρού μήκους “Οι σκέψεις της Νεφέλης” καθώς και μια ζωντανή συζήτηση με τους μαθητές, δίνοντας μια ξεχωριστή ευκαιρία για προβληματισμό και ανάλυση του φαινομένου.

Η ιστορία πίσω από το “Χαμόγελο του Παιδιού”

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την παρουσίαση του έργου του “Χαμόγελου του Παιδιού”, ενός οργανισμού που έχει αφιερωθεί στη στήριξη παιδιών και των οικογενειών τους σε κρίσιμες καταστάσεις. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία του μικρού Ανδρέα Γιαννόπουλου, του παιδιού που με το όραμά του ενέπνευσε τη δημιουργία του οργανισμού. Ο κ. Κώστας Γιαννόπουλος, πατέρας του Ανδρέα και πρόεδρος του “Χαμόγελου του Παιδιού”, συγκίνησε τους παρευρισκόμενους με την αφήγησή του για το πώς ο γιος του οραματίστηκε έναν κόσμο όπου όλα τα παιδιά θα μπορούσαν να χαμογελούν, χωρίς φόβο ή εκφοβισμό.

Η ταινία “Οι σκέψεις της Νεφέλης”

Μετά την εισαγωγή, προβλήθηκε η ταινία μικρού μήκους “Οι σκέψεις της Νεφέλης”, με πρωταγωνίστρια μια 16χρονη μαθήτρια που βιώνει τον σχολικό εκφοβισμό. Η ταινία ακολούθησε την ψυχολογική διαδρομή της Νεφέλης, φωτίζοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά της ως θύμα bullying. Μέσα από την ιστορία της, οι μαθητές μπόρεσαν να κατανοήσουν τον συναισθηματικό αντίκτυπο του εκφοβισμού και να συνειδητοποιήσουν τις συνέπειες που μπορεί να έχει στη ζωή ενός νέου ανθρώπου.

Συζήτηση και διάδραση με τους μαθητές

Μετά το πέρας της προβολής, ακολούθησε μια ζωηρή συζήτηση μεταξύ των μαθητών και των ειδικών του “Χαμόγελου του Παιδιού”, στην οποία συμμετείχε και ψυχολόγος του οργανισμού. Τα παιδιά προσπάθησαν να αναλύσουν τον ψυχολογικό κόσμο της Νεφέλης, τα συναισθήματά της και τους λόγους για τους οποίους έγινε στόχος εκφοβισμού. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μαθητές εξέφρασαν τις απόψεις τους και έμαθαν να εντοπίζουν και να αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις στο δικό τους σχολικό περιβάλλον.

Μήνυμα πρόληψης και στήριξης

Η παρέμβαση του ψυχολόγου εστίασε στην πρόληψη και την ευαισθητοποίηση γύρω από το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να αναζητούν βοήθεια και να μιλούν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Παράλληλα, τονίστηκε η σημασία της στήριξης από γονείς και εκπαιδευτικούς ώστε να δημιουργηθεί ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον για όλα τα παιδιά.

Ένα θετικό κλείσιμο

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με δώρα που μοιράστηκαν στους μαθητές από την γνωστή εταιρεία σούπερ μάρκετ Διαμαντής Μασούτης  Α.Ε, η οποία βρίσκεται διαχρονικά δίπλα σε κάθε οικογένεια και σε κάθε άνθρωπο, με δράσεις και παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, για θέματα που αφορούν όλους μας, όπως  ο Σχολικός Εκφοβισμός.

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμό, προωθώντας τη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος όπου η στήριξη, η κατανόηση και η αλληλεγγύη πρωταγωνιστούν.

 

 




Εκδήλωση επίδειξης ελαιοραβδιστικών μηχανημάτων από την STIHL

Η εταιρεία STIHL διοργανώνει επίδειξη ελαιοραβδιστικών μηχανημάτων την Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024, στις 11:00 π.μ.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο κατάστημα “Μιχαηλίδης Σ. Μιχαήλ”, που βρίσκεται στον Σταυρό Αμυγδαλεώνα της Καβάλας.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα μηχανήματα και να ενημερωθούν για τη χρήση και τα πλεονεκτήματά τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 2510247678.

 




Ινστιτούτο Ανάπτυξης ΑΜΘ | Εκδήλωση με θέμα την Διαχείριση Κρίσεων και Φυσικών Καταστροφών

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (eMTInstitute) διοργανώνει μια σημαντική εκδήλωση με θέμα “Διαχείριση Κρίσεων και Φυσικών Καταστροφών: Η Επόμενη Μέρα”, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2024, στις 18:00 μ.μ. στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κομοτηνής.

Η εκδήλωση αυτή έρχεται σε μια εποχή που οι φυσικές καταστροφές, όπως πλημμύρες, πυρκαγιές και ακραία καιρικά φαινόμενα, αυξάνονται σε συχνότητα και ένταση λόγω της κλιματικής κρίσης. Στόχος της είναι η ανάδειξη των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες στη διαχείριση κρίσεων, καθώς και η προώθηση της ανθεκτικότητας μέσα από μία διεπιστημονική και συμμετοχική προσέγγιση.

Πρόγραμμα και Ομιλητές

Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει δύο βασικές θεματικές ενότητες (Panels):

Panel 1: Κλιματική Κρίση και Φυσικές Καταστροφές

  • Κωνσταντίνος Χουβαρδάς – Προϊστάμενος Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας ΠΑΜΘ: Θα αναφερθεί στην αλληλεπίδραση της κλιματικής κρίσης με τις φυσικές καταστροφές και τη σημασία της συνεχούς εκτίμησης της διακινδύνευσης για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των περιοχών.
  • Κυριακή Ψιστάκη – Διδάκτορας Τμήματος Δασολογίας & Διαχείρισης Περιβάλλοντος & Φυσικών Πόρων ΔΠΘ: Θα επικεντρωθεί στο ρόλο της θερμικής καταπόνησης στη δημόσια υγεία ως συνέπεια της κλιματικής αλλαγής.
  • Ιωάννης Δόκας – Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΔΠΘ: Θα παρουσιάσει μια ολιστική προσέγγιση για την ανθεκτικότητα, με ειδική αναφορά στην περίπτωση του Κέντρου Διεπιστημονικής Ανθεκτικότητας Κρίσεων (ΚΕΔΙΑΚ).

Panel 2: Πρόληψη και Αντιμετώπιση – Ενέργειες για Άμεση Δράση

  • Αθανάσιος Σιδηρόπουλος – Αστυνομικός Υποδιευθυντής του Α.Τ. Κομοτηνής: Θα συζητήσει τον ρόλο της αστυνομίας στην πρόληψη και αντιμετώπιση κρίσεων.
  • Κωνσταντίνος Ιμανιμίδης – Επικεφαλής Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Κομοτηνής: Θα παρουσιάσει πρακτικές αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών, με επίδειξη βασικής υποστήριξης ζωής από τους εθελοντές διασώστες.

Η εκδήλωση αυτή διοργανώνεται στο πλαίσιο του έργου FIREWISE, με την υποστήριξη του “Europe Direct Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης”, της “Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κομοτηνής” και της πρωτοβουλίας “Κομοτηνή Εν Δράσει”.

Η Σημασία της Εκδήλωσης

Η κλιματική κρίση επηρεάζει καθημερινά τις ζωές μας, ενώ οι φυσικές καταστροφές αποτελούν πλέον μια συνεχώς αυξανόμενη απειλή. Μέσα από αυτήν την εκδήλωση, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης αποσκοπεί στην ενημέρωση και την ενδυνάμωση των τοπικών κοινωνιών, παρέχοντας τις απαραίτητες γνώσεις και εργαλεία για την πρόληψη και διαχείριση αυτών των φαινομένων.

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για όλους και αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για ανταλλαγή γνώσεων και πρακτικών, που μπορούν να συμβάλουν στην ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές. Πρόκειται για ένα θέμα που μας αφορά όλους, καθώς οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής είναι ήδη ορατές, και η ανάγκη για έγκαιρη και σωστή διαχείριση κρίσεων είναι πιο επιτακτική από ποτέ.




Εκδήλωση Μνήμης για τα Θύματα της Β΄ Βουλγαρικής Κατοχής (1916-1918) στη Χωριστή Δράμας

Την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024, η Χωριστή Δράμας φιλοξένησε μία συγκινητική και ιστορικά σημαντική εκδήλωση, αφιερωμένη στα θύματα της Β’ Βουλγαρικής Κατοχής (1916-1918). Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδη, αποτέλεσε την κορύφωση της προσπάθειας καθιέρωσης επίσημης Ημέρας Μνήμης για την περίοδο αυτή, έπειτα από αίτημα τοπικών πολιτιστικών συλλόγων της περιοχής.

Στη διοργάνωση συμμετείχαν ενεργά πολλοί τοπικοί φορείς, όπως ο Μουσικοδραματικός Σύλλογος Χωριστής «Η Αναγεννηθείσα Μακεδονία», ο Πολιτιστικός και Μορφωτικός Σύλλογος Δοξάτου και το Κέντρο Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ανατολικής Μακεδονίας. Η εκδήλωση είχε στόχο να τιμήσει τη μνήμη των χιλιάδων Ελλήνων που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της δεύτερης βουλγαρικής κατοχής στην Ανατολική Μακεδονία, μια τραγική περίοδο που άφησε ανεξίτηλα σημάδια στην ιστορία της περιοχής.

Οι κεντρικοί ομιλητές, ο ιστοριογράφος κ. Δημήτρης Πασχαλίδης και ο δρ. Ιστορίας κ. Νικόλαος Γεωργιάδης, προσέγγισαν με ακρίβεια και βάθος την ιστορική σημασία της περιόδου, αναλύοντας τις επιπτώσεις της κατοχής στη Δράμα και ευρύτερα στην Ανατολική Μακεδονία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη να καθιερωθεί η 16η Σεπτεμβρίου ως επίσημη Ημέρα Μνήμης για τα θύματα της Β΄ Βουλγαρικής Κατοχής, με την προώθηση σχετικού αιτήματος στο Υπουργείο Εσωτερικών.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους σημαντικές προσωπικότητες της πολιτικής και κοινωνικής ζωής, όπως ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Δράμας κ. Θεόφιλος Ξανθόπουλος, ο Δήμαρχος Παρανεστίου κ. Αναστάσιος Καγιάογλου, καθώς και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και φορέων της περιοχής. Εντυπωσιακή ήταν και η παρουσία πλήθους πολιτών, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και έδειξαν την ευαισθησία τους για τη διατήρηση της ιστορικής μνήμης.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα συγκίνησης, με τη δέσμευση των συμμετεχόντων να προωθήσουν το αίτημα για την καθιέρωση της 16ης Σεπτεμβρίου ως Ημέρας Μνήμης για τα θύματα της Β΄ Βουλγαρικής Κατοχής.




Εκδήλωση καλωσορίσματος από τον σύλλογο τριτέκνων Π.Ε. Καβάλας

Ο Σύλλογος Τριτέκνων ΠΕ Καβάλας, την  Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024, ώρα 18:30, πραγματοποιησε εκδηλωση στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας “Βασίλης Βασιλικός.Ενος καλοσωρισματος στα μικρά παιδάκια που θα πάνε για πρώτη φορά στο Δημοτικό Σχολείο, στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας “Βασίλης Βασιλικός”, με μία εκδήλωση και δωρά, χρήσιμα για την καινούρια αρχή.

Επίσης τιμησε και βραβεύεσαι, τους νεοεισαχθέντες σε πανεπιστήμια.




Εκδήλωση Μνήμης για την 30ή Επέτειο από την Πτώση Ελικοπτέρου Δασοπυρόσβεσης και τη Θυσία των Δέκα Δασοκομάντος στην Καβάλα

Η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, σε συνεργασία με τον Εξωραϊστικό Πολιτιστικό Σύλλογο Κηπούπολης – Καλαμίτσας «Αγία Ειρήνη» και τον Σύλλογο Καταδρομέων και Ειδικών Δυνάμεων Ν. Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος», πραγματοποίησε εκδήλωση μνήμης για την 30ή επέτειο από την πτώση του ελικοπτέρου δασοπυρόσβεσης και τη θυσία του πληρώματος και των δέκα δασοκομάντος.

Το πρωί της Κυριακής, 8 Σεπτεμβρίου, τελέστηκε μνημόσυνο στο μνημείο κοντά στην περιοχή της Ιχθυόσκαλας στην Καβάλα, όπου συγγενείς, συνάδελφοι και τοπικοί φορείς τίμησαν τη μνήμη των πεσόντων. Κατατέθηκαν στεφάνια στη μνήμη των δασοκομάντος και των αξιωματικών της Αεροπορίας Στρατού που έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα, το οποίο συνέβη στις 15 Σεπτεμβρίου 1994 στην Τερψιθέα της Δράμας.

Οι δασοκομάντος που έχασαν τη ζωή τους είναι οι: Ευάγγελος Κουτσογιώργης, Αντώνης Σφηνιάς, Μανώλης Λιάπης, Χρήστος Κρικόπουλος, Γρηγόρης Αδάμος, Γιώργος Τζιαγκίδης και Μανώλης Κεσικιάδης, ενώ από την Αεροπορία Στρατού έχασαν τη ζωή τους οι αξιωματικοί Θεόκλητος Καλφόπουλος, Δημήτριος Σκουντάς και Δημήτριος Κωστόπουλος.




Εναρκτήρια εκδήλωση εργασιών του 3ου Διεθνούς Θερινού Σχολείου Καβάλας για τις Διεθνείς Σχέσεις και τη Διπλωματία

Τρίτο Διεθνές Θερινό Σχολείο Καβάλας (26-30/8/2024) – “ΚΥΠΡΟΣ, κεντρικός παράγοντας διαπολιτιστικής επικοινωνίας και ανάπτυξης στην Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή ΜΕΝΑ (Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική)”.

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, άνοιξε τις εργασίες του 3ου Διεθνούς Θερινού Σχολείου Καβάλας για τις Διεθνείς Σχέσεις και τη Διπλωματία, απευθύνοντας χαιρετισμό στην εκδήλωση υποδοχής που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας 26 Αυγούστου 2024, στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας, με πρωτοβουλία του Αμερικανικού Κολεγίου Θεσσαλονίκης, του Ινστιτούτου Εξωτερικών Υποθέσεων και του Πανεπιστημίου της Ιένας.

Αντικείμενο των ακαδημαϊκών διαλέξεων, σεμιναρίων και συζητήσεων κατά 2024 είναι ο κομβικός διαπολιτισμικός ρόλος της Κυπριακής Δημοκρατίας και η αντανάκλασή του στις διεθνείς σχέσεις, τα ενεργειακά ζητήματα και τα γεωστρατηγικά συμφέροντα της Ευρωατλαντικής Συνεργασίας.

Η Κύπρος, ιδιαίτερα μετά την ένταξή της στην ΕΕ, αναδεικνύεται σε κομβικό σημείο για τη σύνδεση του ευρύτερου ευρωπαϊκού χώρου με τη διευρυμένη περιοχή ΜΕΝΑ και κατ’ επέκταση την ευρύτερη περιοχή της Ασίας και της Αφρικής.

Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου στοχεύει στην κατανόηση των σχετικών ζητημάτων από φοιτητές και τις φοιτήτριες, στη συνεργασία μεταξύ ερευνητών, που βρίσκονται στα πρώτα στάδια της σταδιοδρομίας τους, ακαδημαϊκών, στελεχών επιχειρήσεων, της δημόσιας διοίκησης και διεθνών οργανισμών.

Οι συμμετέχοντες αποκτούν συμπληρωματικές επαγγελματικές δεξιότητες, σύμφωνα με τις νεότερες απαιτήσεις του τομέα σπουδών τους και της μελλοντικής τους απασχόλησης. Στο θερινό σχολείο (2022, 2023) συμμετείχε σημαντικός αριθμός συνέδρων από τη μειονότητα της Θράκης, ο οποίος αυξήθηκε τη φετινή χρονιά.

Οι φοιτητές και φοιτήτριες που ενδιαφέρονται για το Διεθνές Θερινό Σχολείο, προέρχονται από διαφορετικά γνωστικά πεδία (πχ. διεθνών σχέσεων, πληροφορικής, θεολογίας και μουσουλμανικών σπουδών), διαμορφώνοντας καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών πολυμορφικά πεδία συζητήσεων.

Η συμπερίληψη φοιτητών και από μειονοτικές ομάδες στο θερινό σχολείο εξασφαλίζει συνεργασίες και αλληλοκατανόηση μεταξύ νέων ανθρώπων προάγοντας ουσιαστικά το σεβασμό στη διαφορετικότητα. Οι συμμετέχοντες αποκτούν σταδιακά μέσα από την εξέλιξη του προγράμματος πρόσβαση στη διεθνή ανάλυση των γεγονότων και εξειδικευμένες δεξιότητες, σημαντικές για την μελλοντική τους επαγγελματική εξέλιξη. Συντονιστής του προγράμματος: Πρέσβυς επί τιμή, Δρ. Θεόδωρος Θεοδώρου.

Χαιρετισμός δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη

“Καταρχάς, επιτρέψτε μου να συγχαρώ το Αμερικανικό Κολέγιο Θεσσαλονίκης, το Ινστιτούτο Εξωτερικών Υποθέσεων και το Πανεπιστήμιο της Ιένας, για το γεγονός ότι έχουν καταστήσει πλέον θεσμό το Διεθνές Θερινό Σχολείο που πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην Καβάλα.

Χωρίς αμφιβολία η συγκεκριμένη παρέμβαση των τριών φορέων αποτελεί σημείο αναφοράς για την ακαδημαϊκή κοινότητα, τόσο για το περιεχόμενο των διαλέξεων και των σεμιναρίων, όσο και για το επίπεδο των επακόλουθων συζητήσεων.

Οι Διεθνείς Σχέσεις και η Διπλωματία, δύο όροι που έχουν μπει στο λεξιλόγιο όλων μας τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, λόγω της τρέχουσας επικαιρότητας, και είναι λογικό να βρίσκονται στο επίκεντρο των ενδιαφέροντος σας.

Μέσα από τη διαδικασία που έχετε επιλέξει, αφενός μεν γίνεται περισσότερο κατανοητή η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στη γειτονιά μας και αφετέρου προσλαμβάνουν μεγαλύτερη αξία οι όποιες προσπάθειες για τη δημιουργία ανοιχτών κοινωνιών, απαλλαγμένων από διακρίσεις και κάθε είδους προκαταλήψεις.

Σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, υπάρχει η ανάγκη να εξετάσουμε με τη δέουσα προσοχή το πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορούμε να λειτουργήσουμε για την, καλώς εννοούμενη, εξυπηρέτηση των συμφερόντων όλων των μελών της παγκόσμιας κοινότητας.

Υπό αυτή την έννοια, η απόκτηση συμπληρωματικών δεξιοτήτων από τους φοιτητές που θα συμμετάσχουν στο φετινό Θερινό Σχολείο έχει ξεχωριστή σημασία. Το παράδειγμα της Κύπρου θα τους φανεί πολύ χρήσιμο.

Η εύστοχη επιλογή της μεγαλονήσου ως βασικό θέμα του Θερινού Σχολείου, λόγω και της συμπλήρωσης 50 χρόνων από την τουρκική εισβολή στο βόρειο τμήμα της, εμφανίζει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν πιο εύληπτο το κεντρικό μήνυμα των εργασιών σας:

Ο σεβασμός των διεθνών συμβάσεων και της εδαφικής ακεραιότητας των γειτονικών κρατών, δεν θα μας δώσει μόνο τη δυνατότητα της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών, αλλά και της αξιοποίησης των συγκριτικών τους πλεονεκτημάτων για να κερδίσουν με καλύτερες προϋποθέσεις το στοίχημα της οικονομικής ανάπτυξης.

Αν οι φοιτήτριες και οι φοιτητές κατανοήσουν τις ευεργετικές συνέπειες της κοινής πορείας κρατών και πολιτισμών, τότε πολλαπλασιάζονται οι ελπίδες να ζήσουμε σε έναν καλύτερο κόσμο τα επόμενα χρόνια. Ούτως ή άλλως, η επικράτηση της ειρήνης και η προστασία της ελεύθερης διακίνησης απόψεων και ιδεών, θα βρίσκονται λίαν συντόμως στα χέρια τους.

Εύχομαι ειλικρινά να αποφύγουν τα λάθη των προηγούμενων γενιών και να φανούν συνεπείς απέναντι στις προσδοκίες των συνανθρώπων τους. Άλλωστε οι βάσεις που θα έχουν πάρει, τους προσφέρουν τα απαραίτητα εχέγγυα και δικαιώνουν παράλληλα τη ρήση του Αθηναίου Ρήτορα, Ισοκράτη: Ευ σοι το μέλλον έξει, αν το παρόν ευ τιθής – Το μέλλον σου θα είναι καλό αν τακτοποιήσεις καλά το παρόν”.

www.proininews.gr




Επιμελητήριο Καβάλας | Εκδήλωση για την ψηφιακή Κάρτα

Στα πλαίσια ενημέρωσης των Επαγγελματιών – Βιοτεχνών και Εμπόρων του Ν. Καβάλας, η Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Καβάλας, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Καβάλας, διοργανώσε ενημερωτική ημερίδα με ομιλητή τον κ. Νάσο Αθαλάστο και τίτλο:

«Εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας στις επιχειρήσεις – Αντιμετώπιση προβλημάτων»

Η ημερίδα είχε σαν στόχο την ενημέρωση των επαγγελματιών για την εισαγωγή και χρήση της ψηφιακής κάρτας στις επιχειρήσεις τους, καθώς και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την εφαρμογή της.




Επιτυχημένη εκδήλωση για την Ευφυή Γεωργία από την GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ στην Ξάνθη

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές εκδηλώσεις για την ευφυή γεωργία στα οπωροκηπευτικά που διοργανώθηκε από την GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ την Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024 στην Ξάνθη.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλάμβανε:

Επίσκεψη στον Ακτινιδεώνα Ξάνθης : Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά την εφαρμογή πρακτικών ευφυούς γεωργίας και να συζητήσουν με ειδικούς του κλάδου.

Παρουσιάσεις και ανταλλαγή απόψεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της γεωργίας : Στην τοποθεσία του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ξάνθης «Η ΕΝΩΣΗ», πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και ακολούθησε γόνιμη συζήτηση για τις νέες τεχνολογίες και τις προοπτικές που ανοίγονται για τον γεωργικό τομέα. Κύριοι ομιλητές ήταν οι: Νίκος Τσιναρίδης, Διευθυντής του ΑΣ Ξάνθης, Γιώργος Παπαδήμας, Εμπορικός Διευθυντής της NEUROPUBLIC, Ηλίας Παπανικολάου, Υπεύθυνος Πωλήσεων Β. Ελλάδος της GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, και Γιώργος Χατζηλιάδης, εκπρόσωπος της ΕΑΣ Καβάλας.

Η εκδήλωση αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα για την προώθηση της ευφυούς γεωργίας στην περιοχή και τη διάδοση των ωφελειών της ψηφιακής τεχνολογίας στον αγροτικό τομέα. Η συμμετοχή και το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων επιβεβαιώνουν τη σημασία τέτοιων πρωτοβουλιών.




Φιλοζωικό Σωματείο Αίσωπος | Εκδήλωση για τις «Δασικές Πυρκαγιές & Ζώα»

Η εκδήλωση του φιλοζωικού σωματείου Αίσωπος με θέμα «Δασικές Πυρκαγιές & Ζώα» πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Παλλάδιο στην Καβάλα. Ο εισηγητής κ. Παρασκευάς Ατζεμιδάκης παρουσίασε την πρόληψη και την αντιμετώπιση των πυρκαγιών από την οπτική γωνία των οργανωμένων και μεμονωμένων εθελοντών.

Με τις γνώσεις και εμπειρίες του σε θέματα δασοπυρόσβεσης, ο κ. Ατζεμιδάκης εξήγησε πρακτικούς τρόπους προστασίας και απομάκρυνσης των κατοικίδιων ζώων και των αδέσποτων από τις επικίνδυνες περιοχές των πυρκαγιών. Οι ερωτήσεις των παρευρισκόμενων βοήθησαν στη διευκρίνιση πολλών αποριών σχετικά με τις φυσικές καταστροφές και ειδικά τις πυρκαγιές, ενισχύοντας την επιτυχία και την ενημερωτική αξία της εκδήλωσης.

Το σωματείο Αίσωπος εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες του προς τους συμμετέχοντες, τον εθελοντή κ. Ατζεμιδάκη για τη σημαντική συμβολή του, καθώς και το καφέ-εστιατόριο Παλλάδιο για τη φιλοξενία της εκδήλωσης.




Ενημερωτική εκδήλωση στην Χρυσούπολη για θέματα που αφορούν το κυνήγι.

Το απόγευμα της Παρασκευής 14 Iουνίου, πραγματοποιήθηκε στην Χρυσούπολη μια ενημερωτική εκδήλωση με θέμα το κυνήγι στην περιοχή.

Η εκδήλωση προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον, με πολλούς κυνηγούς να παρευρίσκονται για να ενημερωθούν και να συζητήσουν για τα ζητήματα που τους απασχολούν. Οι ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ειδικοί στον κλάδο του κυνηγιού, οι οποίοι προσέφεραν πολύτιμες συμβουλές στους θηρευτές και συζήτησαν για τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, έγινε ανάλυση των κανόνων και των κανονισμών που διέπουν το κυνήγι, καθώς και των καλύτερων πρακτικών για τη διατήρηση της άγριας ζωής και την προστασία του περιβάλλοντος.

Ο Δήμαρχος Νέστου, παρευρέθηκε επίσης στην εκδήλωση, δηλώνοντας την υποστήριξή του προς τους κυνηγούς και την αξία της ενημέρωσης και της εκπαίδευσης για την ασφάλεια και την αειφορία του κυνηγιού.

Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Χρυσούπολης, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την ενεργή του δράση, διοργάνωσε την εκδήλωση με επιτυχία, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή του για την υπεύθυνη και βιώσιμη πρακτική του κυνηγιού στην περιοχή.