Ραντάρ ταχύτητας στην είσοδο του Αμυγδαλεώνα | Αυστηροί ελεγχοι για την οδική ασφάλεια

Στην είσοδο του Αμυγδαλεώνα, από την πλευρά του Σταυρού μέχρι τα πρώτα σπίτια του χωριού, τέθηκε σε λειτουργία ραντάρ ελέγχου ταχύτητας. Το όριο παραμένει στα 40 χλμ/ώρα, όμως πλέον οι έλεγχοι είναι αυστηροί και αδιάκριτοι.

Το ραντάρ, τοποθετημένο σε συμβατικό όχημα της Τροχαίας, καταγράφει τις παραβάσεις χωρίς να γίνεται αντιληπτό. Ήδη αρκετοί οδηγοί αιφνιδιάστηκαν, μεταξύ αυτών και κάτοικοι του χωριού, οι οποίοι είναι οι πιο συχνοί χρήστες του δρόμου.

Ο λόγος για την τοποθέτηση του ραντάρ δεν είναι τυχαίος. Τα τροχαία ατυχήματα στην περιοχή έχουν αυξηθεί, προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους, που διαμαρτυρήθηκαν έντονα ζητώντας άμεσα μέτρα. Η απάντηση ήρθε γρήγορα και πλέον η επιτήρηση της ταχύτητας είναι αυστηρή.

Η προσοχή όλων είναι απαραίτητη. Η τήρηση των ορίων δεν είναι μόνο θέμα αποφυγής προστίμων, αλλά κυρίως ζήτημα ασφάλειας.

Πηγή : proininews.gr




Συναγερμός στον Έβρο για πιθανή είσοδο τζιχαντιστών από την Τουρκία

Σε εγρήγορση βρίσκονται οι συνοριοφύλακες στον Έβρο, υπό την ανησυχία αύξησης των μεταναστευτικών ροών από τη Συρία.

Μετά την πτώση του καθεστώτος του Μπασάρ αλ Άσαντ, το ζήτημα του επαναπατρισμού των Σύρων πολιτών ανήλθε ξανά στην επιφάνεια. Περισσότεροι από 6 εκατομμύρια Σύροι πρόσφυγες (ή το 26% του πληθυσμού πριν από τον πόλεμο) διαμένουν εκτός χώρας, συν περίπου 7,4 εκατομμύρια που είναι εσωτερικά εκτοπισμένοι.




Σέρρες | Έργα των φοιτητών εσωτερικής διακόσμησης στην είσοδο του κτιρίου διοίκησης του ΔΙΠΑΕ

Ιδιότυπες αυτοπροσωπογραφίες με έντονες μορφοπλαστικές και σχεδιαστικές φόρμες δημιουργούν Φοιτητές του Τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής του ΔΙΠΑΕ Σερρών με την εισήγηση του μέλους ΕΔΙΠ, εικαστικού Σπύρου Κόκκινου.

Τα έργα κοσμούν την είσοδο του κτιρίου διοίκησης του ΔΙΠΑΕ στην Πανεπιστημιούπολη Σερρών.

Σέρρες: Έργα των φοιτητών εσωτερικής διακόσμησης στην είσοδο του κτιρίου διοίκησης του ΔΙΠΑΕ

Οι συνθέσεις είναι εμπνευσμένες είτε από αρχέγονα μοτίβα, είτε από σύγχρονες αναλογικές και ψηφιακές σχεδιαστικές προσεγγίσεις.

Σέρρες: Έργα των φοιτητών εσωτερικής διακόσμησης στην είσοδο του κτιρίου διοίκησης του ΔΙΠΑΕ

Η αποτύπωση σε αιωρούμενες ημιδιαφανείς σχεδιαστικές επιφάνειες πέραν της δυνατότητας να παρατηρούμε αμφίπλευρα την εικαστική εγκατάσταση ενισχύει την επικοινωνία και τη δραματικότητα των μορφών, καθιστώντας μας κοινωνούς ενός αέναου εικαστικού διαπροσωπικού διαλόγου.

Πηγή: ertnews.gr




Σανατόριο Καβάλας | Ζημιά στην είσοδο της εκκλησίας του Αγίου Θεράποντα από αυτοκίνητο

Τις μεσημβρινές ώρες της Τρίτης, 5 Νοεμβρίου, οδηγός επιβατικού αυτοκινήτου, λόγω στιγμιαίας απροσεξίας, προσέκρουσε στο ντουβάρι στην είσοδο της αυλής της εκκλησίας του Αγίου Θεράποντα στο Σανατόριο, προκαλώντας ζημιά στο σημείο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο οδηγός έχει ήδη δεσμευτεί να αναλάβει την αποκατάσταση της ζημιάς που προκάλεσε.




Κομοτηνή | Αυτοκίνητο καρφώθηκε στην είσοδο Στρατοπέδου!

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στις 2:15 τα ξημερώματα της Παρασκευής (11/10), όταν ένα αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες προσέκρουσε στην είσοδο του Στρατοπέδου Ηλιόπουλου.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ Κομοτηνής, ο οδηγός του αυτοκινήτου που έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα δεν κατάφερε να πάρει τη στροφή στο τέρμα της Λεωφόρου Ηρώων, με αποτέλεσμα να καρφωθεί κυριολεκτικά στην είσοδο του στρατοπέδου.




Σοβαρό τροχαίο με τραυματίες στην είσοδο της Ελευθερούπολης

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα έγινε πριν λίγη ώρα στην είσοδο της Ελευθερούπολης και συγκεκριμένα στη διασταύρωση, στο ύψος του γηπέδου.

Σε αυτό εμπλέκονται δύο οχήματα, το ένα εκ των οποίων με Βουλγαρικές πινακίδες. Ο απολογισμός του τροχαίου είναι τρείς τραυματίες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας.

Φωτογραφία : Παύλος Χατζηλιάδης

 




Πυρκαγιά στην είσοδο του Απαλού Αλεξανδρούπολης

Πυρκαγιά έχει ξεσπάσει σε χορτολιβαδική περιοχή στην είσοδο του Απαλού, στο Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η φωτιά έχει προκληθεί από πυλώνα ηλεκτρισμού.

Επιτόπου βρίσκονται ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις προκειμένου να σώσουν αγρόκτημα που υπάρχει στο σημείο.

e-evros.gr




Φωτιά προς την είσοδο της Παραλίας Οφρυνίου

Φωτιά ξέσπασε λίγα λεπτά μετά τις 01:00 προς την είσοδο της αερογέφυρας για Παραλία Οφρυνίου.

Στο σημείο επιχειρούν 8 άνδρες με 2 πυροσβεστικά οχήματα ενώ η έκταση που καίει η φωτιά σύμφωνα με πληροφορίες είναι καλαμιές.

 




Αλεξανδρούπολη | Ανήμερα της 14ης Μαΐου συναυλία με τους αδερφούς Τσαχουρίδη στο λιμάνι με ελεύθερη είσοδο

Ανήμερα της 14ης Μαΐου, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης διοργανώνει μεγάλη συναυλία με τους αδερφούς Τσαχουρίδη στο λιμάνι της πόλης!

Αμέσως μετά την καθιερωμένη πλέον αναπαράσταση της έλευσης της εικόνας της Παναγιάς Τριφώτισσας από την Αίνο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης μας καλεί σε μια ξεχωριστή συναυλία από τον Κωνσταντίνο και Ματθαίο Τσαχουρίδη σε ένα μοναδικό μουσικό σχήμα με επίκεντρο την ποντιακή λύρα, την ανθρώπινη φωνή και τις απεριόριστες μουσικές δυνατότητες και των δύο.

Βασισμένη σε ήχους αρχέγονους αλλά και μοντέρνους, αυτό που κάνει τη μουσική των δύο αδελφών να ξεχωρίζει είναι η διαφορετική άποψη για τον ήχο που αποδίδεται, εκφράζεται και ερμηνεύεται με την ποντιακή λύρα και τη φωνή αντίστοιχα καθώς και οι ενδιαφέρουσες ενορχηστρώσεις.

Κάτοικοι και επισκέπτες της Αλεξανδρούπολης θα έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν ένα μοναδικά επιλεγμένο μουσικό ρεπερτόριο, πλαισιωμένο από μια επίλεκτη ομάδα μουσικών, που μπορεί και αφήνει ανύσταχτο το ενδιαφέρον του κάθε ακροατή.

Ένα τραγούδι για τον καθένα λοιπόν, που αγγίζει την ψυχή και το σώμα καθώς το μουσικό σχήμα «Ψυχή και Σώμα» που δημιούργησαν οι αδερφοί Τσαχουρίδη είναι ένα μουσικό ταξίδι υψηλής αισθητικής και συγκίνησης. Ένα εκρηκτικό μουσικό κράμα με στοιχεία Ελληνικής, κινηματογραφικής, εθνικής και κλασσικής μουσικής, βασισμένη σε ήχους αρχέγονους αλλά και μοντέρνους.

Ακολουθώντας τις πετυχημένες τους εμφανίσεις στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, οι αδελφοί Τσαχουρίδη με τη μουσική παράσταση «Ψυχή και Σώμα» παρουσιάζουν και στην Αλεξανδρούπολη ένα σπάνιο ντουέτο και μία μοναδική ροή προγράμματος και ελεύθερη είσοδο για όλους!!

Συντελεστές Ορχήστρας

ΜΟΥΣΙΚΟΙ

ΤΕΧΝΙΚΟΙ

Ποντιακή λύρα βιολί, φωνή: Ματθαίος Τσαχουρίδης

Φωνή: Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης

Ενορχηστρώσεις – πιάνο: Αντώνιος Σαρακατσιάνος

Καβάλ, κλαρίνο: Γεώργιος Σκηπητάρης

Λαούτο: Γιάννης Πούλιος

Ακορντεόν: Αθανάσιος Σωτηριάδης

Νταούλι, καχόν: Γεώργιος Κορτσινίδης

Νταραμπούκα, ρεκ: Ιμπραήμ Ιπραήμογλου

Ηχολήπτης FOH: Ιωάννης Ιωαννίδης

Ηχολήπτης Stage: Κώστας Πατρίκας

Οργάνωση και εκτέλεση παράγωγης : J2 Art Group




Καβάλα | Μαχαίρωσε τον αδερφό και τον Ξάδερφο του στην είσοδο του Γενικού Νοσοκομείου

Για απόπειρα ανθρωποκτονίας, κατηγορείται Θάσιος με καταγωγή από την Ποταμιά, που το μεσημέρι της τρίτης 16 Απρίλιου μαχαίρωσε μετά από καυγά των αδερφό του, τον ξάδερφο και ακόμη ένα άτομο στο νοσοκομείο Καβάλας.

Το επεισόδιο σημειώθηκε στη διάρκεια επίσκεψη σε συγγενικό πρόσωπο. Η μία κουβέντα έφερε την άλλη και οδηγήθηκαν στο ισόγειο του κτιρίου  όπου ο καυγάς έγινε εντονότερος με αποτέλεσμα ο ενας να τραβήξει μαχαίρι και να τραυματίσει τον ξάδερφο του σοβαρότερα, και τον αδερφό του πιο ελαφριά. Στο σημείο βρέθηκε  μεγάλη δύναμη αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ οι οποίοι συνέλαβαν το δράστη.




Βουλή | Κατατέθηκε και αποσύρθηκε η ρύθμιση για τους ιδιώτες γιατρούς και την είσοδό τους στο ΕΣΥ

Νομοτεχνική βελτίωση κατέθεσε το υπουργείο Υγείας, για την παροχή δυνατότητας σε ιδιώτες γιατρούς να ασκούν έργο στο δημόσιο σύστημα υγείας – Μετά από αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης, αποσύρθηκε προσωρινά

Αναβολή παίρνει η ρύθμιση με την οποία ανοίγει ο δρόμος για να ασκούν έργο στο ΕΣΥ και ιδιώτες γιατροί. Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης απέσυρε προσωρινά τη ρύθμιση για την παροχή έργου από ιδιώτες γιατρούς στο ΕΣΥ, μετά από αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης. «Δέχομαι τη Βουλή ως πεδίο διαλόγου και όχι αντιπαράθεσης. Δεν θέλω μια σημαντική μεταρρύθμιση να κρυφτεί πίσω από ένα διαδικαστικό ζήτημα», είπε ο κ. Γεωργιάδης που επισήμανε ωστόσο ότι η ρύθμιση ήταν αίτημα και του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου και άλλων φορέων του ιατρικού κόσμου.

Νωρίτερα, τη σχετική ρύθμιση εισήγαγε στο νομοσχέδιο για τη δημόσια υγεία και το Εθνικό Σύστημα Υγείας, η κυβέρνηση. Η ρύθμιση ανακοινώθηκε, με τη μορφή νομοτεχνικής βελτίωσης, από την αναπληρώτρια υπουργό Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Σύμφωνα με την ίδια, στο άρθρο 7 που αφορά τη δυνατότητα παροχής ιδιωτικού έργου στους γιατρούς του ΕΣΥ, προστίθεται ένα ακόμη εδάφιο που θα δίνει τη δυνατότητα στους ιδιώτες ιατρούς να ασκούν έργο στο ΕΣΥ, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Οι περαιτέρω προϋποθέσεις και προδιαγραφές θα καθορίζονται με Κοινή Υπουργική Απόφαση.

Στόχος της νέας ρύθμισης είναι να επιτρέπεται σε ιδιώτες ιατρούς όλων των ειδικοτήτων να συνεργάζονται με τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, συμμετέχοντας στη λειτουργία εξωτερικών ιατρείων, στη διενέργεια διαγνωστικών, θεραπευτικών και επεμβατικών πράξεων, πέραν του τακτικού ωραρίου, και να διενεργούν χειρουργικές επεμβάσεις ή άλλες επεμβατικές πράξεις που απαιτούν παραμονή στο νοσοκομείο, πέραν της ημερήσιας νοσηλείας. Οι ιδιώτες γιατροί κατά τη συνεργασία τους με τα νοσοκομεία του ΕΣΥ θα πρέπει να καλύπτουν κάθε είδους δαπάνες του νοσοκομείου που θα προκύπτουν από τη συμμετοχή τους σε αυτό, όπως λειτουργικές δαπάνες και δαπάνες αποδοχών και κάθε είδους αποζημιώσεων του πάσης φύσεως προσωπικού.

Επίσης με νομοτεχνική βελτίωση, το ιδιωτικό έργο των γιατρών του ΕΣΥ δεν θα αφορά μόνο τους γιατρούς στα νοσοκομεία αλλά και τους γιατρούς της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Θα διασφαλιστεί, όμως, ότι όσοι είναι προσωπικοί γιατροί το πρωί στις δημόσιες δομές, δεν θα ασκούν ιδιωτικό έργο στα συγκεκριμένα ΑΜΚΑ τα οποία έχουν χρεωθεί ως προσωπικοί γιατροί, για να αποτρέπονται πελατειακές καταστάσεις.

newsbomb.gr (Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

 




Ζητούν την μόνιμη ύπαρξη περιπολικού στην είσοδο του Νοσοκομείου Κομοτηνής οι εργαζόμενοι

30 μήνες φυλακή χωρίς αναστολή ήταν η απόφαση του δικαστηρίου στην υπόθεση βιαιοπραγίας που σημειώθηκε πριν από περίπου 10 ημέρες στα επείγοντα περιστατικά του Νοσοκομείου Κομοτηνής εις βάρος εργαζομένων.

Στην απόφαση ασκήθηκε έφεση με αναστέλλουσα ισχύ , ενώ ο Αλέξανδρος Σπανός εκπρόσωπος της Αυτόνομης Παρέμβασης Υγειονομικών δήλωσε την αγωνία που βιώνουν καθημερινά οι εργαζόμενοι που αισθάνονται απροστάτευτοι, θέλοντας  να περάσει το μήνυμα προς την τοπική κοινωνία ότι το νοσοκομείο δεν είναι ρινγκ.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Κάνουμε την Καλαμίτσα ένα “κόσμημα”, με ελεύθερη είσοδο για τους δημότες!»

Η Καλαμίτσα ανήκει στους Καβαλιώτες και είμαστε υπέρ της ριζικής και της ολοκληρωμένης αναβάθμισης και αξιοποίησης της ακτής και των εγκαταστάσεων

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη!

Τα έσοδα του Δήμου, που θα προκύπτουν από τα καταστήματα της Ακτής Καλαμίτσας, θα καλύπτουν όλο το λειτουργικό κόστος για τη λειτουργία της παραλίας.

 

 

 




Προειδοποίηση Σάββα Μιχαηλίδη για τη γέφυρα στην είσοδο της Κεραμωτής

Όλα τα θέματα της Κεραμωτής είχαν την τιμητική τους στην εκδήλωση του περασμένου Σαββάτου, με αφορμή τη Γαλάζια του παραλιακού μπαρ Paralia

Τα έργα, η ανάπτυξη, το «αύριο» της περιοχής. Εκεί παραβρέθηκε και μίλησε για την Κεραμωτή και ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης. Ανάμεσα στα ενδιαφέροντα λόγια του τα όσα είπε για τη γέφυρα. 

Στην είσοδο της Κεραμωτής. Διδαγμένος από αυτά που έγιναν άλλο, πάλι σε γέφυρες, φάνηκε να προειδοποιεί. Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η συγκεκριμένη. 

Είπε χαρακτηριστικά:

«Σας θυμίζω ότι η είσοδος της Κεραμωτής γίνεται μέσω γέφυρας». Κι αμέσως συμπλήρωσε ότι η κατάσταση της γέφυρας πρέπει να ελεγχθεί αφού «… κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν στην ώρα τους». Από τη μια η αναφορά του ήταν αόριστη. Σαφώς και ευγενική. 

Από την άλλη συγκεκριμένη. Το Απέναντι του άλλωστε ήταν δύο βουλευτές ο Γιάννης Πασχαλίδης και η Αγγελική Δεληκάρη αλλά και ο Αντιπεριφερειάρχης Αλέξης Πολίτης. Ο κ. Ο Μιχαηλίδης ζήτησε να ελεγχθεί η κατάσταση της γέφυρας και να γίνει έγκαιρα ότι κριθεί απαραίτητο.

 Αν δημιουργηθεί θέμα, κάτι που δεν θέλει να το σκέφτεται κανείς, τότε όπως άφησε να εννοηθεί θα υπάρξει γενικότερα πρόβλημα στην περιοχή αφού η πρόσβαση στο χωριό δεν θα υπάρχει.

Από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο και μετά είναι αυξημένα τα περιστατικά πυρκαγιών στον κάμπο του Νέστου. Περισσότερο συχνά εντοπίζονται ως συνήθως κοντά στο ποτάμι. Σε καλαμιές. Κάποιοι πάλι βάζουν φωτιές κι εξαφανίζονται. Στη συνέχεια σπεύδει η Π.Υ. Χρυσούπολη με περιορισμένες δυνατότητες έγκαιρης παρέμβασης. Μια κακή συνήθεια που συνεχίζεται παρά τα μέτρα που έχουν παρθεί. Μία ακόμη φορά οι καπνοί από αυτά τα περιστατικά φαίνονται ακόμη κι από την πόλη της Καβάλας!