Δολοφονία Φαίης Μπακογιώργου: «Είχε σχέση με τον ιδιωτικό ερευνητή Χάρη Βεραμόν», είπε η σπιτονοικοκυρά

Συνεχίζεται η δολοφονία της Φαίης Μπακογιώργου στην Κυψέλη και η σπιτονοικοκυρά της, που είναι βασική κατηγορούμενη, ισχυρίστηκε ότι το θύμα είχε σχέση με τον ιδιωτικό ερευνητή Χάρη Βεραμόν.

Συγκεκριμένα, η σπιτονοικοκυρά αναφέρθηκε στον ιδιωτικό ερευνητή που ασχολήθηκε με την υπόθεση, καθώς τον προσέλαβε ο πατέρας του θύματος.

Σύμφωνα με την εκπομπή «Open Τώρα», η γυναίκα υποστήριξε ότι ο ερευνητής ασχολήθηκε με την υπόθεση, επειδή διατηρούσε σχέση με το θύμα, αρνούμενη τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της δίκης που διεξάγεται στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, φέρεται να διέκοψε πολλές φορές όσου μιλούσαν εναντίον της, όπως τη μητέρα της Φαίης Μπακογιώργου.

 

Το χρονικό

Ήταν πρωί, 8 Οκτωβρίου του 2021, όταν περίοικοι στον πεζόδρομο της οδού Τύχης, στο κέντρο της Αθήνας, στην Κυψέλη συγκεκριμένα, εντοπίζουν τυλιγμένη σε μία κουβέρτα τη σορό μιας νεαρής κοπέλας. Ειδοποιούν τους αστυνομικούς που φτάνουν στο σημείο. Αρχικά, η πρώτη εικόνα είναι ότι πρόκειται για μία αταυτοποίητη τη γυναίκα, καθώς δεν υπήρχαν πάνω της ούτε έγγραφα, ούτε προσωπικά αντικείμενα. Ήταν γυμνή και τυλιγμένη μόνο με μια κουβέρτα.

Ξεκινάει προανακριτική διαδικασία. Το πρωινό της επόμενης ημέρας πηγαίνει στην αστυνομία μία γυναίκα. Πρόκειται για τη μητέρα της 23χρονης που δηλώνει την εξαφάνιση της, αλλά μέχρι εκείνη την ώρα οι αρχές δεν μπορούν να συνδέσουν τις δύο υποθέσεις μεταξύ τους.

Θα περάσουν αρκετές ημέρες, θα γίνει νεκροψία νεκροτομή και στις 23/11 θα αναγνωριστεί από άτομο του οικογενειακού της περιβάλλοντος ως η κοπέλα που αγνοείται. Ως αιτία θανάτου θα δουν οι ιατροδικαστές πνευμονικό οίδημα, ενώ προκύπτει ότι η κοπέλα ήταν έγκυος.

Η έρευνα θα διαρκέσει δύο χρόνια. Θα ληφθούν δεκάδες μαρτυρικές καταθέσεις από άτομα του περιβάλλοντος, από την οικογένεια, από περίοικους, από ανθρώπους που γνώριζαν τι συνέβαινε στη συγκεκριμένη περιοχή, και χθες φτάσαμε στη σύλληψη τριών γυναικών στη μητέρα της 23χρονης 57 ετών, στην αδερφή της 23 ετών σήμερα και στην 59χρονη σπιτονοικοκυρά τους, όπου τους φιλοξενούσε σε ένα διαμέρισμα της οδού Δροσοπούλου στην Κυψέλη, περίπου 500 μέτρα μακριά από το σημείο όπου βρέθηκε νεκρή η 23χρονη.

Οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ανθρωποκτονιών διαπίστωσαν ότι η κοπέλα βίωνε κακοποιητική συμπεριφορά και η ίδια αλλά και τα δύο ανήλικα παιδιά της μέσα στο διαμέρισμα της οδού Δροσοπούλου.

Τη χτυπούσαν, την έβριζαν, εξανάγκαζαν την 23χρονη να βγαίνει για επαιτεία στους δρόμους, πάντα συνοδεία της αδερφής της ή της γυναίκας που τους φιλοξενούσε, ενώ μάλιστα της έκλειναν και ραντεβού προκειμένου να βρίσκεται ερωτικά με άνδρες και να παίρνουν οι ίδιες τα χρήματα.

Οι τρεις γυναίκες συνελήφθησαν και η δίκη τους συνεχίζεται.

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




Τι είπε ο 17χρονος μαθητής που παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Λίγες ώρες μετά το ατύχημα που έγινε στον σιδηροδρομικό σταθμό της Αλεξάνδρειας Ημαθίας το πρωί της Πέμπτης (07/03) όπου μαθητής παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία, έγινε γνωστό ότι ο 17χρονος είναι καλά στην υγεία του.

«Ζαλίστηκα και έπεσα» φέρεται να είπε είπε στις Αρχές ο 17χρονος μαθητής λυκείου ο οποίος νοσηλεύεται νοσοκομείο της Βέροιας, με τραύματα στο πόδι και το κεφάλι από την πτώση.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά ο μαθητής του ΕΠΑΛ της Αλεξάνδρειας προσπάθησε να περάσει από τις γραμμές του τρένου, στον σταθμό της περιοχής στις 8.10 το πρωί, όταν έγινε το ατύχημα.
Το ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης (06/03) λίγα λεπτά μετά τις οκτώ το πρωί στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, όταν ο 17χρονος παρασύρθηκε από διερχόμενο τρένο, ενώ προσπαθούσε να διασχίσει τις σιδηροδρομικές γραμμές για να φτάσει στο σχολείο του.
Πηγή:cnn.gr



«Είμαι ερωτευμένη μαζί του», είπε η 14χρονη για τον 52χρονο καθηγητή που συνελήφθη

Χειροπέδες πέρασαν οι αστυνομικοί σε έναν 52χρονο καθηγητή στην Ηλιούπολη που κατηγορείται για γενετήσιες πράξεις με μια ανήλικη 14 ετών. Ο εκπαιδευτικός υποστήριξε στην εισαγγελέα, από την οποία ζήτησε και πήρε προθεσμία, ότι είχε πλατωνική σχέση με το κορίτσι.

Από την πλευρά της, η 14χρονη είπε στην κατάθεσή της ότι είναι ερωτευμένη με τον 52χρονο καθηγητή της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από τα τέλη Οκτωβρίου του 2024 ο καθηγητής είχε αρχικά διαδικτυακή επικοινωνία αλλά και τον Δεκέμβριο ο 52χρονος συναντήθηκε με τη 14χρονη.

Σύμφωνα με την έρευνα του Τμήματος Ανήλικων, το τελευταίο μήνυμα εστάλη την ημέρα των Φώτων και σε αυτό ο καθηγητής φέρεται να έκανε προτάσεις στην ανήλικη να προβούν σε γενετήσιες πράξεις μεταξύ τους.

Μάλιστα στα τέλη Δεκεμβρίου υπήρξε μια συνάντηση του 52χρονου με την ανήλικη στο αυτοκίνητό του στην Ηλιούπολη, όπου προέβη σε πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα σε βάρος της 14χρονης και συγκεκριμένα σε θωπείες, αγγίγματα και φιλιά στα επίμαχα σημεία του σώματός της.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την υπόθεση

«Από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων, συνελήφθη στο πλαίσιο του αυτοφώρου, απογευματινές ώρες της 6-1-2025, 52χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για κατάχρηση ανηλίκου με παθόντα που συμπλήρωσε τα 14 έτη, τελεσθείσα από εκπαιδευτικό και προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας ανηλίκου κάτω των 15 ετών μέσω διαδικτύου, κατ΄εξακολούθηση από την οποία επακολούθησε συνάντηση.

Ειδικότερα, ο 52χρονος καταχρώμενος την ιδιότητα του εκπαιδευτικού, απέκτησε επαφή μέσω πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με μαθήτρια του και δημιούργησε επικοινωνία προσβλητική για τη γενετήσια αξιοπρέπεια της ανήλικης, επιδιώκοντας συνάντηση.

Επιπρόσθετα, σε έρευνα στην οικία του 52χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ψηφιακά πειστήρια.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα».

www.newsbeast.gr




Σέρρες: «Τώρα θα δεις ποιος είμαι», είπε στον 34χρονο ο δολοφόνος

Στο Δικαστικό Μέγαρο Σερρών μεταφέρθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης οι δύο εκ των κατηγορουμένων για τη δολοφονία του 34χρονου τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, στο κέντρο της πόλης, που έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν τη Δευτέρα.

Πρόκειται για έναν 29χρονο από την Αλβανία και ένα 27χρονο Έλληνα οι οποίοι συνελήφθησαν λίγη ώρα μετά από τη φονική συμπλοκή, ενώ άφαντοι παραμένουν οι δύο ακόμα κατηγορούμενοι, ένας 28χρονος και ένας 30χρονος.

Με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί εις βάρος τους για ανθρωποκτονία με πρόθεση και συναυτουργία, οι δύο συλληφθέντες πέρασαν το «κατώφλι» του εισαγγελέα ποινικής δίωξης και στη συνέχεια  παραπέμφθηκαν στον ανακριτή από τον οποίο ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν τη Δευτέρα.

«Τον μαχαίρωσαν δύο φορές»

Μιλώντας στο protothema.gr, ο αδελφός του 34χρονου θύματος εξηγεί ότι όλα έγιναν περίπου στις 4.30 το πρωί όταν ο αδελφός του, μαζί με τον κουνιάδο του, έφτασαν στην είσοδο του γνωστού club της περιοχής. Εκεί είχε αναμονή από κόσμο και ο αδελφός του που είχε καταναλώσει αλκοόλ και δεν ήθελε να περιμένει στη σειρά προσπέρασε την ουρά του κόσμου και πήγε μπροστά. Τότε, ο εργαζόμενος στην «πόρτα» της επιχείρησης του ζήτησε να πάει πίσω για να περιμένει, με το θύμα να τον ρωτάει «ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις να περιμένω;».

«Αυτός του απάντησε “τώρα θα δεις ποιος είμαι”. Έφυγε και μετά από μισή ώρα γύρισε με τον ξάδελφό του, αυτός κρατούσε το μαχαίρι και ο ξάδελφός του το όπλο. Τον μαχαίρωσε δύο φορές στη μέση του δρόμου, μια στη γεννητική αρτηρία και μια στο πλάι και μας είπανε ότι τον μαχαίρωσε πισώπλατα», αναφέρει.

Σέρρες: «Τώρα θα δεις ποιος είμαι», είπε στον 34χρονο ο δολοφόνος

«Είναι μπλεγμένοι με νονούς της νύχτας»

Ο αδελφός του θύματος σημειώνει ότι δεν έδωσαν ραντεβού απλά ο 34χρονος τους περίμενε στο σημείο μέχρι να έρθουν οι δράστες, ενώ εκτός από τις μαχαιριές που κατάφεραν στο θύμα ξυλοκόπησαν και τον κουνιάδο του. Προσθέτει, δε, ότι αυτά τα άτομα είναι μπλεγμένα με «νονούς της νύχτας» και ο αδελφός του τους γνώριζε όμως δεν έκαναν παρέα.

«Αυτός που τον μαχαίρωσε δεν έχει συλληφθεί ακόμα, ούτε αυτός που πυροβόλησε με το αεροβόλο όπλο», υπογραμμίζει ο αδελφός του θύματος.
Υπενθυμίζεται ότι ο άτυχος άνδρας ήταν πατέρας δύο παιδιών και σε λίγο καιρό περίμενε το τρίτο του, καθώς η σύζυγός του είναι έγκυος. Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο που εκτυλίχθηκε το αιματηρό περιστατικό εντόπισαν και κατάσχεσαν 6 κάλυκες από πιστόλι κρότου-αερίου.

protothema.gr



Περιστέρι | Συγκλονίζει η περιγραφή της κοπέλας που δέχτηκε επίθεση από 27χρονο

Τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε μέσα στο ταξί του 27χρονου, οποίος προσπάθησε να την πνίξει με αλυσίδα τσάντας, περιέγραψε η 22χρονη από το Περιστέρι.

Η νεαρή κοπέλα είχε γνωρίσει τον 27χρονο μέσω social media και είχε βγει μαζί του μερικές φορές στο Περιστέρι. Σύμφωνα με το Star, στην προσπάθειά της να κόψει επαφές μαζί του, εκείνος ξέσπασε, έγινε βίαιος και επιχείρησε να την πνίξει με την αλυσίδα της τσάντας που εκείνη κρατούσε. Η 22χρονη περιέγραψε τα όσα έζησε όσο προσπαθούσε να ξεφύγει από τα χέρια του 27χρονου.

«Μου είπε “μπες τώρα στο αμάξι, τι είναι αυτά που φοράς; Που πας έτσι;” Άρχισε να χτυπάει τα χέρια του στο τιμόνι, του είπα ότι φοβάμαι και ότι θέλω να κατέβω. Εκείνος μου απάντησε: “Δεν φεύγεις σήμερα από εδώ”. Πήγε να κλειδώσει το αυτοκίνητο και άνοιξα την πόρτα για να βγω έξω εν κινήσει.

Βγάζω έξω τα πόδια μου και με πιάνει κεφαλοκλείδωμα. Φώναζα βοήθεια, δεν βοήθησε κανένας. Μου είπε “τώρα θα δεις”. Η τσάντα μου ήταν της “πλάκας” και κόπηκε η αλυσίδα. Εκείνη την ώρα περνούσε μία κοπέλα με το σκυλάκι της, ένας ντελιβεράς, ένα ζευγάρι. Βγήκα από το αυτοκίνητο και πριν έρθει η αστυνομία μου έστειλε μήνυμα. “Μ@ρη π@@@@α θα το πληρώσεις αυτό που μου έκανες”, έγραψε», είπε η 22χρονη.

www.newsit.gr




Το είπε, το έκανε ο Μακάριος Λαζαρίδης! Έρχεται στην Θάσο το σκάφος με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, γνωστοποιεί ότιυπογράφτηκε, χθες, από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρ. Στυλιανίδη η σύμβαση για την ναυπήγηση 11 σκαφών με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό.

Ένα από αυτά τα σκάφη θα έρθουν στο νησί της Θάσου, όπως έχει δεσμευτεί ο κ. Λαζαρίδης από τον Νοέμβριο του 2021. Στο πλαίσιο, αυτό, άλλη μια υπόσχεση του
κ. Λαζαρίδη γίνεται πράξη, αποδεικνύοντας ότι όταν υπάρχει σχέδιο και όραμα όλα μπορούν να επιτευχθούν.

Το συγκεκριμένο σκάφος έρχεται να καλύψει μια πραγματική ανάγκη των κατοίκων του νησιού, που τόσα χρόνια ζητούσαν τη θωράκιση των υπηρεσιών παροχής υγείας. Η προσπάθεια του κ. Λαζαρίδη λύνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα πάγιο, δίκαιο και διαχρονικό αίτημα των πολιτών της Θάσου.

Πιο συγκεκριμένα, στην ανάρτησή του ο κ. Λαζαρίδης αναφέρει:

«Στις 3/11/2021 είχα δεσμευτεί για την απόκτηση ενός περιπολικού σκάφους με  σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό για τη Θάσο.

Στις 5/4/2023 ανακοίνωσα την απόκτηση του σκάφους, μετά από συντονισμένες ενέργειες με το Υπουργείο Ναυτιλίας.

Στις 3/3/2024, συναντήθηκα με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας κ. Γιάννη Παππά και είχα ενημερωθεί ότι μέχρι τον Ιούνιο θα υπογραφόταν η σύμβαση με τον ανάδοχο για την ναυπήγηση των 11 σκαφών, ένα εκ των οποίων θα έρθει στη Θάσο.

Σήμερα, 10/6/2024, υπεγράφη η σύμβαση από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ  Χρήστο  Στυλιανίδη και ο χρόνος άρχισε να μετράει αντίστροφα για την άφιξη του σκάφους στο νησί.

Είμαι χαρούμενος που η πρωτοβουλία μου τον Νοέμβριο του 2021 παίρνει σάρκα και οστά, θωρακίζοντας την υγεία των κατοίκων της Θάσου.  Άλλη μια δέσμευσή μου γίνεται πράξη».




Νισυρος | «Έπεσα σε παγίδα», είπε ο αρχαιοφύλακας που καταγγέλθηκε για ασέλγεια 10χρονου παιδιού

Αποτροπιασμό έχει προκαλέσει η καταγγελία πατέρα στη Νίσυρο, σύμφωνα με την οποία 50χρονος φύλακας αρχαιολογικού μουσείου ασέλγησε στον 10χρονο γιο του, ενώ φέρεται να του έδειξε και πορνογραφικό υλικό

Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Πολιτισμού σημειώνει πως ο υπάλληλος τέθηκε σε αναστολή καθηκόντων.

Απειλείται με απέλαση πατέρας – Στο πλευρό του οι κάτοικοι

Σε αναβρασμό βρίσκεται η τοπική κοινωνία της Νισύρου, όταν οι κάτοικοι πληροφορήθηκαν ότι ένας πατέρας που ζει στο νησί, αντί να βοηθηθεί, συνελήφθη και κινδυνεύει με απέλαση καθώς δεν έχει νομιμοποιητικά έγγραφα.

Ο πατέρας, πήγε στην Κω για να καταγγείλει στις Αρχές το περιστατικό ασέλγειας σε βάρος του παιδιού του, από δημόσιο υπάλληλο. Όμως επιστρέφοντας στη Νίσυρο συνελήφθη, κάτι που προκάλεσε την οργή των κατοίκων του νησιού. Σύσσωμοι εκδώσαν ψήφισμα συμπαράστασης συγκεντρώνοντας πάνω από 170 υπογραφές, ενώ συγκεντρώθηκαν έξω από το Αστυνομικό Τμήμα απαιτώντας την απελευθέρωση του.

Οι κάτοικοι ζητούν «την απόλυτη προστασία κάθε μητέρας /πατέρα που δε φοβάται να απευθυνθεί στις αρχές προκειμένου να προστατεύσει τα παιδιά του/της, τα παιδιά όλων μας».

«Έπεσα σε παγίδα»

Το MEGA είχε επικοινωνία με τον 50χρονο κατηγορούμενο, ο οποίος, όπως λέει, έχει πέσει θύμα παγίδας.

Κατηγορούμενος: Είμαι στα μαύρα μου τα χάλια και εγώ γιατί είμαι 35 χρόνια στο Πολιτισμού και δεν έχω δημιουργήσει προβλήματα. Είναι ένα πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί. Έχει σχέση βέβαια και με την αρχαιολογία, με την υπηρεσία μου. Οπότε έπεσα δυστυχώς σε μια παγίδα, αυτό είναι.

Δημοσιογράφος: Όταν λέτε ότι πέσατε σε παγίδα, τι εννοείται;

Κατηγορούμενος: Δύο φορές έχω δει τον συγκεκριμένο Αλβανό σε ένα ύποπτο σημείο από πλευράς αρχαιολογίας. Του κάνω την παρατήρηση την πρώτη φορά, τον είδα που έτρεμε, λέω να δεις δεν είναι αυτό που μου λέει, αλλά θα είναι κάτι άλλο. Τον βλέπω την επόμενη φορά, αλλά λέω μη με σκοτώσει κιόλας σαν τον άνθρωπο που έφαγε το ξύλο στη Μύκονο. Και μετά από λίγο καιρό να τη η καταγγελία.

Τα παιδιά αυτά παίζουν πάντα στην αυλή έξω από το πεζοδρόμιο το δικό μου, μπήκαν μέσα, είδαν τα μηχανήματα γυμναστικής, έκαναν τα παιδιά τη γυμναστική τους εκεί, έκαναν κάποια μηχανήματα που είναι για τα πόδια, για τον σβέρκο, αυτά έκαναν.

Δημοσιογράφος: Ήταν και μηχάνημα μασάζ αυτό;

Κατηγορούμενος: Στα πόδια κάνει μασάζ. Δεν μπορώ τώρα να σας πω και πώς είναι. Στα γυμναστήρια υπάρχουν αυτά.

Δημοσιογράφος: Και τα παιδιά χρησιμοποιούσαν εκεί αυτό το μηχάνημα μασάζ…

Κατηγορούμενος: Ένα από αυτά τα παιδιά λοιπόν έχω την εντύπωση ότι δασκαλεύτηκε, επειδή έχουμε προηγούμενα με τον πατέρα… Αυτή είναι η καταγγελία. Ότι κατέβηκαν τα παιδάκια κάτω, μπήκαν, έκανα γυμναστική στα μηχανήματα, τι ωραία, έφυγαν τα παιδάκια, τα τέσσερα, έφυγαν λέει. Όντως τα παιδάκια είπαν στους γονείς «δε μας είπε τίποτα, κάναμε γυμναστική και φύγαμε». Όλα τα παιδιά. Το Αλβανάκι μόνο μου την έκανε, που μάλλον ήταν δασκαλεμένο. Του είπε ο πατέρας του κοίταξε να δεις τώρα βρήκαμε την ευκαιρία. Τι άλλο να κάνω τώρα και εγώ που την πάτησα. Την πάτησα ο κακομοίρης και δεν ξέρω πώς θα ξεμπλέξω. Το μόνο ευχάριστο, Παναγία μου, είναι ότι τον ρώτησε ο γιατρός στην Κω ‘σας πείραξε ο κύριος …;’ και είπε ‘όχι, όχι’. ‘Σας είπε τίποτα;’, ‘όχι, τίποτα’. Λέω δόξα τω Θεώ που δεν είπαν τίποτε άλλο.

Δημοσιογράφος: Κάποιοι στο νησί κάνουν λόγο και για διακίνηση ναρκωτικών.

Κατηγορούμενος: Ε, μάνα μου γιατί δεν κάνουν και, δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια εξέταση, να δουν αν εγώ… Καταρχάς εγώ δεν καπνίζω. Είμαι και στα πολιτικά, οπότε σίγουρα θα θέλουν να με θίξουν, να θίξουν βασικά τον δήμαρχο.

Δημοσιογράφος: Εσείς γιατί φύγατε και πήγατε στη Ρόδο;

Κατηγορούμενος: Ήταν προγραμματισμένη η άδειά μου. Το ξέρει η Υπηρεσία, δεν την κοπάνησα. Η αστυνομία της Κω δεν είχε πρόβλημα. Μου είπε απλώς ‘να πάτε όπου θέλετε, αρκεί να μας ενημερώσετε πού θα πάτε’. Ήρθα στη Ρόδο, στην Υπηρεσία μου, για να δω τα οφειλόμενά μου, τα ρεπό μου, την άδεια μου που έχω ακόμη υπόλοιπο, να μπω στο καράβι να πάω να δω την οικογένειά μου, να κάνω και Πάσχα εκεί. Πήγα στην Αστυνομία, έδωσα την κατάθεση και ήμουν ελεύθερος, δεν έγινε κάτι.

Περισσότερα από έξι φαίνεται να είναι τα ανήλικα παιδιά που φέρονται να έπεσαν θύματα του 50χρονου αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο.

Μετά τη δημοσιοποίηση της καταγγελίας για ασέλγεια σε βάρος 10χρονου παιδιού, οι πληροφορίες θέλουν και άλλα παιδιά να ανοίχθηκαν και να κατήγγειλαν κακοποίηση.

Κλιμάκιο με ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό βρίσκεται από την Πέμπτη 18 Απριλίου στο νησί και συζητά με γονείς και παιδιά. Ο διευθυντής του Γυμνασίου – Λυκείου Νισύρου, Γιάννης Κουλάκης, μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ, ανέφερε ότι ανάμεσα στα φερόμενα ως θύματα περιλαμβάνονται και παιδιά, μαθητές Γυμνασίου.

«Ξεπεράστηκαν φόβοι και ντροπές και άρχισαν να μιλάνε» ανέφερε, σημειώνοντας ότι κοιτάνε την αλήθεια κατάματα και την αντιμετωπίζουν.

«Θρασύτατος»

Στο MEGA μίλησε και η Θεοδοσία Οικονομίδου, δικηγόρος της οικογένειας του 10χρονου. «Θέλουν ακόμα να τον απελάσουν (σ.σ. τον πατέρα). (…) Υπάρχουν πολύ σφιχτές προθεσμίες και ένας μηχανισμός που κινείται αργά ως προς την παροχή άδειας παραμονής. Έχει περιθώριο 25 ημερών να αφήσει τη χώρα οικειοθελώς, αλλιώς θα απελαθεί. Αυτήν την στιγμή είναι υπό απέλαση».

Όπως λέει η ίδια για τον 50χρονο αρχαιοφύλακα: «Κατηγορείται για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας. Ελπίζουμε ότι δεν υπάρχει ασέλγεια. Πήρε το παιδί μόνο του μέσα στον χώρο, του επέδειξε πορνογραφικό υλικό και ένα βίντεο, sex toys και τον τρόπο που χρησιμοποιούνται, εσώρουχα και τέτοια πράγματα. Αυτά, δεν έχουν κατασχεθεί από τις Αρχές».

«Οι καταγγελίες που έχουμε είναι ακόμα πιο σοβαρές, σήμερα ή αύριο θα βγουν στο φως της δημοσιότητας. Υπήρχαν και άλλα παιδιά, ένα μέρος από αυτά δέχτηκαν να κοινοποιήσουν τι έχει συμβεί. Το μουσείο συνορεύει με την παιδική χαρά. Υπάρχουν παιδιά που μιλούν και για άλλα αδικήματα», συμπληρώνει.

Η ίδια αναφέρει: «Δε θα σταματήσω να εκπλήσσομαι με αυτόν τον άνθρωπο, προσπαθεί να πει ότι ο άνθρωπος που τον κατήγγειλε ήταν αρχαιοκάπηλος και του έκανε παρατήρηση; Γιατί δεν είχε κάνει μια καταγγελία αν είχε υποπέσει στην αντίληψή του κάτι τέτοιο; Ο άνθρωπος ο συγκεκριμένος ήταν στη διοίκηση του νησιού, επιστήθιος φίλος του δημάρχου, υποψήφιος στις εκλογές, δραστήριος, επιφανής. Τη διαδικασία της απέλασης την έχει ξεκινήσει εκείνος με εκ των υστέρων καταγγελία. Είναι θρασύτατος».

Εν τω μεταξύ, σε αναστολή καθηκόντων τέθηκε με απόφαση της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, ο 50χρονος αρχαιοφύλακας που κατηγορείται  για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας ανήλικου αγοριού στη Νίσυρο.

Πηγή: newsbeast.gr

 




Αθώος ο Γιάννης Γιοκαρίνης – “Ούτε από λαιμό με έπιασε, ούτε τίποτα, δεν απείλησε ότι θα με σκοτώσει” είπε η σύζυγος του

Ούτε από λαιμό με έπιασε, ούτε τίποτα, δεν απείλησε ότι θα με σκοτώσει» είπε σήμερα στο ακροατήριο του Τριμελούς Αυτόφωρου Δικαστηρίου η σύζυγος του Γιάννη Γιοκαρίνη «μαζεύοντας» την καταγγελία που είχε κάνει για εκείνον για ενδοοικογενειακή βία. Με απόφαση του δικαστηρίου ο Γ. Γιοκαρίνης κρίθηκε αθώος από αδικήματα πλημμελήματος χαρακτήρα, τα οποία του είχε αποδώσει νωρίτερα η εισαγγελία μετά την καταγγελία της συζύγου του.

«Ξεκίνησε από μια χαζομάρα, από ένα τραπέζι που ζητούσα να μου στερεώσει και να μου βάλει μια ομπρέλα. Είναι τεταμένες οι ψυχολογίες μας και υπήρξε ένα ξέσπασμα» είπε η 46χρονη σύζυγος του καλλιτέχνη, αρνούμενη όσα ανέφερε για τον Γιάννη Γιοκαρίνη το κατηγορητήριο.




Χατζηδάκης | «Πάνω από τα 800 ευρώ ο κατώτατος μισθός» – Τι είπε για golden visa, ακρίβεια και προμήθειες τραπεζών

Για την αύξηση του κατώτατου μισθού, τα ενοίκια, τις αντικειμενικές αξίες και την ακρίβεια σε προϊόντα και καύσιμα μίλησε ο υπουργός Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας, Κωστής Χατζηδάκης, στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA». Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην αύξηση του κατώτατου μισθού, ο οποίος θα είναι περίπου 4-5%.

«Ο πρώτος αριθμός θα είναι 8, και την επόμενη εβδομάδα θα ξέρουμε το ύψος του, πάντοτε η κυβέρνηση προσπαθεί να συγκεράσει 2 διαφορετικές ανάγκες. Πρώτον, την πίεση που έχουν οι μισθωτοί που αμείβονται με τον κατώτατο μισθό, και από την άλλη τις αντοχές των επιχειρήσεων. Η κυβέρνηση προσπαθεί μέσα στα όρια αντοχών της οικονομίας και των επιχειρήσεων. Βρήκαμε τον κατώτατο μισθό στα 650 ευρώ τον ανεβάσαμε στα 780 ευρώ. Η νέα αύξηση θα είναι σημαντική. Πριν την τελευταία αύξηση ήμασταν στην 18η θέση της ΕΕ στους 22 που έχουν το καθεστώς του κατώτατου μισθού, ανεβήκαμε στην 12η, τώρα πέσαμε άλλες 2-3 θέσεις, επειδή άλλοι αύξησαν τον μισθό τους, τώρα λιγάκι πάλι θα ανέβουμε», είπε χαρακτηριστικά.

Για τα ενοίκια και τις τιμές των σπιτιών και τα όρια επένδυσης ο κ. Χατζηδάκης είπε: «Η τροπολογία θα κατατεθεί εντός της εβδομάδας για την golden visa. Η κυβέρνηση είχε κάνει ήδη μία παρέμβαση τον Δεκέμβριο για το Airbnb. Η αγορά των ακινήτων έχει ανέβει αναμενόμενα. Η κυβέρνηση βλέπει ότι τα ενοίκια έχουν ανέβει παραπάνω από τον πληθωρισμό, γι’ αυτό κάναμε και παρεμβάσεις στη βραχυχρόνια μίσθωση. Μετά τον Δεκέμβριο αντιμετωπίζουμε όσους έχουν πάνω από 3 ακίνητα Airbnb ως επιχειρηματίες και υπάγονται στο καθεστώς ΦΠΑ. Από την άλλη δεν θέλουμε να “σκοτώσουμε” το καθεστώς των βραχυχρόνιων μισθώσεων, διότι είναι ένα πρόσθετο εισόδημα για πολλές οικογένειες, και αυξάνουν τα τουριστικά καταλύματα. Έχουμε και την golden visa της οποίας το θέμα θα αντιμετωπιστεί με μία νέα οπτική. Οι συναλλαγές που γίνονται με golden visa στα ακίνητα είναι το 7% των συναλλαγών. Γι’ αυτό και στην golden visa, θα πάμε στα μέρη που είναι πιο τουριστικά, και θα πάμε το όριο στα 800.000 ευρώ για να πάρει κανείς golden visa, στις υπόλοιπες περιοχές είναι 400.000 ευρώ».

Και συμπλήρωσε: «Πιστεύουμε ότι το γεγονός ότι ήταν χαμηλότερο το όριο για την golden visa, αυτό πίεσε τις τιμές προς τα πάνω. Και γι’ αυτό η Αθήνα ανέβηκε από τις 250.000 στις 500.000, τώρα θα πάει στις 800.000. Πλέον η επένδυση θα είναι για ακίνητα μεγάλης αξίας και όχι για ακίνητα για ένα σπίτι που θέλει να αγοράσει π.χ. ένα ζευγάρι. Κρατάμε χαμηλά τις τιμές στα διατηρητέα, γιατί υπάρχουν πολλά εγκαταλελειμμένα που είναι δύσκολο να επισκευαστούν, οπότε δίνουμε μια ευκαιρία και στους ιδιοκτήτες τους να τα πουλήσουν και σε αυτούς που θέλουν να πάρουν golden visa να επενδύσουν σε αυτά».

«Έχουμε αφήσει πίσω μας τα χειρότερα σχετικά με την ακρίβεια»

Στη συνέχεια ο υπουργός Οικονομικών μίλησε για την ακρίβεια που «μαστίζει» τα ελληνικά νοικοκυριά αλλά και για τις αυξήσεις στα καύσιμα και τις προμήθειες των τραπεζών.

«Οι τιμές των καυσίμων είναι πέραν του ελέγχου μίας χώρας, είναι διεθνείς εξελίξεις. Η κυβέρνηση πιστεύει πως τα χειρότερα τα έχουμε αφήσει πίσω μας σε σχέση με την ακρίβεια. Και λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί, αλλά και η ροπή των πράγματων διεθνώς, μας κάνει να πιστεύουμε ότι θα υπάρχει μια σταθερή αποκλιμάκωση των τιμών. Υπάρχει μία σειρά από προβλήματα, δεν έγινε ξαφνικά η Ελλάδα παράδεισος», υπογράμμισε.

Για τις προμήθειες των τραπεζών ανέφερε: «Οι τράπεζες έχουν προχωρήσει για 2η φορά σε πάγωμα των επιτοκίων των στεγαστικών δανείων. Τώρα μιλάμε για τις προμήθειες και τα POS. Ελπίζουμε ότι και εκεί θα γίνουν κινήσεις. Το IRIS είναι μια πρωτοβουλία και την καταστήσαμε υποχρεωτική για τους επαγγελματίες. Ο επαγγελματίας πρέπει να έχει και POS και IRIS που είναι σύστημα άμεσων πληρωμών έως 500 ευρώ με μηδενικές προμήθειες».

Πηγή: newsbeast.gr

 




Ηλικιωμένος αποπειράθηκε να ασελγήσει σε ανήλικη με νοητική υστέρηση | «Μου είπε ότι είμαι όμορφη και θέλει να με παντρευτεί»

Στη φυλακή οδηγείται, μετά την καταδίκη του σε 5ετή κάθειρξη, 70χρονος που αποπειράθηκε να ενεργήσει γενετήσιες πράξεις σε βάρος 16χρονης με νοητική υστέρηση.

Το περιστατικό καταγγέλθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε χωριό της Πέλλας και συγκεκριμένα έξω από τα κοιμητήρια της περιοχής, όπου είχε πάει η ανήλικη για να ανάψει ένα κερί στη μνήμη συγγενικών της προσώπων.

«Μου είπε ότι είμαι όμορφη και θέλει να με παντρευτεί» κατέθεσε στο δικαστήριο η παθούσα, τονίζοντας ότι ο κατηγορούμενος την ακολούθησε προηγουμένως μέχρι το σημείο. Βρήκε το θάρρος και εκμυστηρεύτηκε στην αδελφή της όσα συνέβησαν, οπότε απευθύνθηκε με καταγγελία στην Αστυνομία.

Ο 70χρονος στην απολογία του ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Εφετείου Θεσσαλονίκης αποδέχθηκε μέρος των πράξεων του και κρίθηκε εκ νέου ένοχος για απόπειρα κατάχρησης σε γενετήσιες πράξεις σε βάρος ατόμου ανίκανου να αντισταθεί. Πρωτόδικα τού είχε επιβληθεί η ίδια ποινή αλλά αφέθηκε ελεύθερος ενόψει του Εφετείου. Μετά τη νέα καταδίκη του καλείται να εκτίσει την ποινή στη φυλακή.

Πηγή: Newsbeast.gr




Χατζηδάκης: Στις 22 Μαρτίου θα αυξηθεί ο κατώτατος μισθός | Τι είπε για τους αγρότες και για έκτακτο επίδομα το Πάσχα

«Δεν ισχυριζόμαστε ότι οι αγρότες έχουν γίνει πάμπλουτοι με τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, όμως είναι βέβαιο ότι στο πλαίσιο των αντοχών του προϋπολογισμού και της οικονομίας από το 2019 ξεκινήσαμε μία πολιτική ελάφρυνσης των αγροτών από τα φορολογικά», δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης στον ΣΚΑΙ.

«Υπενθυμίζω τη μείωση της άμεσης φορολογίας των αγροτών ήδη από τον πρώτο χρόνο της θητείας μας σε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τον ΦΠΑ στα λιπάσματα και τις ζωοτροφές που έπεσε στο 6%, τον ΦΠΑ στα αγροτικά μηχανήματα που έπεσε στο 13%, την επιστροφή του ειδικού φόρου κατανάλωσης το 22′ και το 23′, -δεν επέστρεφε νωρίτερα τώρα θα επιστρέψει και μάλιστα με προκαταβολή το 24′- και ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε ότι θα μονιμοποιηθεί και αυτή η επιστροφή του ειδικού φόρου κατανάλωσης. Παράλληλα στο ρεύμα έχουμε εξαιρετικά θετικές ρυθμίσεις με επέκταση για 8 χρόνια».

«Για τις αποζημιώσεις υπάρχουν αρκετά χρήματα τα οποία έχουν δοθεί στο πλαίσιο της πρώτης αρωγής, το συντονίζει ο κ. Τριαντόπουλος. Αντιλαμβανόμαστε ότι δεν μπορούμε να δίνουμε χρήματα χωρίς έλεγχο για τις φυσικές καταστροφές διότι θα ήταν ‘χρήματα από το ελικόπτερο’ για τα οποία θα ήμασταν στο τέλος υπόλογοι από τον ίδιο τον λαό», δήλωσε ο υπουργός.

«Μόνο το υπ. Υποδομών έχει κατασκευάσει και έχει περάσει ειδική νομοθεσία για αυτό έργα που προσεγγίζουν το ένα δισεκατομμύριο στη Θεσσαλία και τις γύρω περιοχές που επλήγησαν».

Έχουμε ξεπεράσει ήδη τις αντοχές του προϋπολογισμού

Ερωτηθείς αν πρόκειται να ικανοποιηθεί κάποιο από τα αιτήματα των αγροτών ο ίδιος ξεκαθάρισε: «Δεν μπορούμε κάτι περαιτέρω γιατί έχουμε ξεπεράσει ήδη τις αντοχές του προϋπολογισμού από την αρχή της χρονιάς για τους αγρότες, τους γιατρούς και το επίδομα γέννησης. Έχουμε δώσει 212 εκατομμύρια πάνω από τις προβλέψεις του προϋπολογισμού που είχε υπολογιστεί τον Δεκέμβριο. Βεβαίως, ο προϋπολογισμός εκτελείται κανονικά και γι΄αυτό μπορέσαμε και δώσαμε αυτά τα χρήματα, εικάζουμε ότι μπορούμε να το υποστηρίξουμε, αλλά υπάρχουν όρια».

Στις 22 Μαρτίου η αύξηση του κατώτατου μισθού

Σχετικά με τον κατώτατο μισθό δήλωσε: «Στις 22 Μαρτίου θα αυξηθεί ο κατώτατος μισθός. Ο κατώτατος μισθός έχει πάει από τα 650 στα 780, όταν αποφασίσει το υπουργικό συμβούλιο ο πρώτος αριθμός θα είναι ”8”, όχι ”9”. Ήμασταν στην 18η θέση σε επίπεδο ΕΕ και τώρα είμαστε στην 12η, δεν κοκορεύομαι γι’ αυτό, είναι μια πραγματικότητα. Έχει ανέβει και ο μέσος μισθός από τα 1046 στα 1258. Δεν ισχυρίζομαι ότι λύθηκαν τα προβλήματα των ανθρώπων. Οι αποταμιεύσεις ήταν 150 δισεκατομμύρια το 2019 και τώρα έφτασαν στο 200 δισ, 50 δισ αύξηση τα 30 από τα 50 προέρχονται από τα νοικοκυριά. Η Ελλάδα έχει ανέβει αρκετά σκαλιά στην οικονομία».

Δεν βλέπω στον ορίζοντα έκτακτο βοήθημα για το Πάσχα

Σχετικά με το επίδομα Πάσχα, ο ίδιος δήλωσε: «Δεν βλέπω κάτι στον ορίζοντα, ωστόσο αυτό θα εξαρτηθεί ως προς το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Ο πρωθυπουργός έχει πει ότι μόλις ‘στέγνωσε το μελάνι ου προυπολογισμού’. Στον περσυνό προϋπολογισμό εμείς νομίζαμε ότι λόγω των διπλών εκλογών και των καταστροφών στη Θεσσαλία θα είχαμε θέμα, όμως υπεραπέδωσε γιατί η οικονομία υπεραπέδωσε».

«Η πρώτη μας δουλειά δεν είναι να μοιράζουμε πράγματα που δεν έχουμε, η πρώτη μας δουλειά είναι να λειτουργεί σωστά η οικονομία. Δε θα δώσουμε ποτέ παραπάνω πράγματα από αυτά που αντέχουμε», τόνισε.

Το IRIS έχει μηδενικές χρεώσεις σε μεταφορές χρημάτων μέχρι 500 ευρώ

Σχετικά με τις χρεώσεις του IRIS: «Από πολίτη σε πολίτη οι χρεώσεις είναι μηδενικές μέχρι 500 ευρώ. Αν ο πολίτης πάει σε έναν ελεύθερο επαγγελματία που έχουν κάνει υποχρεωτικά λογαριασμό στο IRIS και κάνει μία κατάθεση στον λογαριασμό του μέχρι 500 ευρώ πάλι δεν θα υπάρξει χρέωση. Ο επαγγελματίας ανάλογα με την τράπεζα που έχει μπορεί να πληρώσει μία μικρή χρέωση -μικρότερη πάντως από ότι θα πλήρωνε ο ίδιος επαγγελματίας αν πήγαινε με άλλες μεθόδους. Καταλαβαίνω ότι από το σύστημα IRIS μπορεί να είναι ενοχλημένοι με άλλους ανταγωνιστές».

Έχει οριστεί προθεσμία η 29η Φεβρουαρίου για την διασύνδεση των POS

Σχετικά με τα POS: «Η διασύνδεση του POS με τις ταμειακές μηχανές θα γίνουν οπωσδήποτε όχι μόνο γιατί αντιμετωπίζεται η φοροδιφυγή αλλά γιατί το θέμα έχει μπει εδώ και τρία χρόνια στο ταμείο ανάκαμψης ως ορόσημο που αυτό σημαίνει ότι αν δεν γίνει θα διακοπέι η χρηματοδότηση της χώρας εν μέρει. Άρα θα προχωρήσουμε βρέξει χιονίσει. Έχει οριστεί προθεσμία η 29η Φεβρουαρίου. Στη σημερινή συνάντηση με τους τραπεζίτες θα συζητήσουμε για τα POS».

Πηγή: Newsbeast.gr

 




Ποσειδώνας Μηχανιώνας: “Ο Καβαλιώτης διαιτητής Τσιλίκας μας είπε να χάσουμε για να φύγουμε όλοι ζωντανοί”

Η ομάδα του Ποσειδώνα Νέας Μηχανιώνας, σε ανακοίνωση της μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ Κρηστώνης στο Κιλκίς, καταγγέλλει προπηλακισμούς και μπουνιές από οπαδούς της αντίπαλης ομάδας, σε μέλη του Ποσειδώνα. Επίσης υποστηρίζει ότι ο Καβαλιώτης διαιτητής, Τάσος Τσιλίκας, είπε στους παίκτες “να χάσουν το παιχνίδι για να φύγουν όλοι ζωντανοί από εδώ”, ενώ τονίζει ότι καταλόγισε ανύπαρκτο πέναλτι στο 87ο λεπτό, με το οποίο ο ΠΑΟΚ Κρηστώνης νίκησε με 1-0.

Η ανακοίνωση αναφέρει αναλυτικά τα εξής:

“Ρητά και κατηγορηματικά εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας για όλα όσα έλαβαν χώρα πριν, κατά τη διάρκεια και στην ανάπαυλα της αναμέτρησης στην Κρηστώνη με αντίπαλο τον τοπικό ΠΑΟΚ! Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή: Ποδοσφαιριστές και τεχνικό επιτελείο έφτασαν στην Κρηστώνη και από το πρώτο λεπτό ορισμένοι “τσάμπα μάγκες” ξεκίνησαν να βρίζουν χυδαία τις οικογένειες τους αλλά και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους.

Οι παίκτες μας ούτε στιγμή δεν σκέφτηκαν να απαντήσουν ή να προβούν σε οτιδήποτε θα μεταφραστεί ως “πρόκληση”. Αυτοί οι τζάμπα μάγκες λοιπόν ψαχνόντουσαν για 45 λεπτά να βρουν την αφορμή για να ξεκινήσουν τις… ομορφιές τους! Άρχισαν ενορχηστρομένα να βρίζουν αισχρά και να τραμπουκίζουν τους ανθρώπους της ομάδας και τους συγγενείς των ποδοσφαιριστών, ενώ λίγο αργότερα ξεκίνησαν να χτυπούν τον πατέρα ενός εκ των ποδοσφαιριστών μας.

Με την αστυνομία απούσα (!) ομάδα ατόμων κινήθηκε προς τον χώρο των αποδυτηρίων, εκεί όπου προπηλάκισαν ποδοσφαιριστές μας, ενώ ΓΡΟΝΘΟΚΟΠΗΣΑΝ και ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ του φροντιστή μας. Μετά από αυτό το γεγονός οι ποδοσφαιριστές μας μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο και άκουγαν από τον διαιτητή Τσιλίκα της ΕΠΣ Καβάλας να τους υπενθυμίζει να χάσουν για να “φύγουμε όλοι ζωντανοί”. Φυσικά στο 87′ με ένα πέναλτι για γέλια και για κλάματα οι γηπεδούχοι πήραν τη νίκη, όμως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που μας ενδιαφέρει. Το σημερινό θα μπορούσαμε να πούμε πως δεν έχει προηγούμενο, όμως έχουν ξανασυμβεί αντίστοιχες “ομορφιές” σε αυτό το γήπεδο.

Η διοίκηση της ομάδας θα κινηθεί συντονισμένα προς την διαλεύκανση και εντοπισμό ΟΛΩΝ των ΥΠΑΙΤΙΩΝ για τα σημερινά έκτροπα στην ΖΟΥΓΚΛΑ της Κρηστώνης. Ελπίζουμε μα δεν αισιοδοξούμε όλα όσα έζησε η ομάδα σήμερα να έχουν καταγραφεί από την παρατηρητή του αγώνα. Ο διαιτητής πάντως στο φύλλο αγώνα είδε μία ποδοσφαιρική κανονικότητα. Ήταν απλά μία Κυριακή.

Τα σημερινά σκηνικά γυρνούν το ποδόσφαιρο δεκάδες χρόνια πίσω και επιβεβαιώνουν πως οι εποχές της “τζάμπα μαγκιάς” δεν έχουν περάσει. Η βλακεία και η καφρίλα νίκησε ξανά…”




Μάτι | «Ξέραμε για νεκρούς όταν έγινε η συνέντευξη Τύπου», είπε ο τότε αρχηγός της Πυροσβεστικής

Στην παραδοχή ότι η Πυροσβεστική γνώριζε για τους νεκρούς στο Μάτι πριν δοθεί η συνέντευξη Τύπου παρουσία του τότε πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα προχώρησε κατά την απολογία του ο πρώην αρχηγός της πυροσβεστικής Σωτήρης Τερζούδης, όπως αναφέρει το dikastiko.gr.

  • Εισαγγελέας: Για νεκρούς ποτέ μάθατε;
  • Κατηγορούμενος: Μάθαμε για νεκρούς στις 19.54.19. Τότε ανακοινώθηκε ο πρώτος νεκρός.
  • Εισαγγελέας: Στη συνέντευξη Τύπου που δώσατε εκείνο το βράδυ ξέρατε για νεκρούς;
  • ΚατηγορούμενοςΝαι ξέραμε για κάποιους νεκρούς.

«Ήταν ένα σαρωτικό συμβάν, δεν είχαμε ξαναζήσει τέτοια κατάσταση με τόσο τραγικές συνέπειες. Ήταν μια εθνική τραγωδία» είπε ο κ. Τερζούδης που στη συνέχεια υποστήριξε ότι χρησιμοποιήθηκαν όλα τα διαθέσιμα εναέρια και επίγεια μέσα.

«Αναζητούσαν βάρκες γιατί τα μεγαλύτερα καΐκια δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν»

«Στις οκτώ παρά τέταρτο πήρα τηλέφωνο τον αρχηγό του Λιμενικού σώματος και του ζήτησα αν θέλει συνδρομή και μου είπε πως όχι γιατί ούτε τα δικά τους μέσα μπορούν να προσεγγίσουνΑναζητούσαν βάρκες γιατί ούτε τα μεγαλύτερα καΐκια μπορούσαν να προσεγγίσουν» ανέφερε ο Σωτήρης Τερζούδης και επιχείρησε να εξηγήσει γιατί δεν έγινε εκκένωση.

Γιατί δεν έγινε εκκένωση

«Κάθε τραγωδία φέρνει αλλαγές στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων. Το 2007 υπήρξε μια άλλη ανείπωτη τραγωδία στη Ηλεία. Τότε η Πολιτεία προσέθεσε τη δράση της οργανωμένης απομάκρυνσης των πολιτών. Το 2018 γίνεται το Μάτι, άλλη ανείπωτη τραγωδία. Ήρθε μετά η Πολιτεία και νομοθετεί αυτό που δεν έκανε το 2007. Υιοθέτησε τη δράση αρχικά, αλλά δεν υιοθέτησε το πώς θα γίνεται η οργανωμένη απομάκρυνση. Όταν δεν υπάρχει σχεδιασμός εφαρμοστέος υπάρχει αυτοσχεδιασμός… Και ενίοτε θα οδηγήσει στα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα».

Τραγωδία στο Μάτι: Τι είπε για επιχειρησιακά λάθη

Ο κατηγορούμενος δεν μπόρεσε να απάντησει σχετικά με το αν έγιναν επιχειρησιακά λάθη, γιατί θα έπρεπε να έχει πλήρη και ακριβή εικόνα όσων συνέβησαν στο πεδίο. «Αυτή η πυρκαγιά με αυτές τις συνθήκες που υπήρχαν δεν μπορούσε να αντιμετωπιστεί. Μόνο αν υπήρχαν τα δεδομένα για να μπορέσει να φύγει ο κόσμος. Και εμένα με βασανίζει και με ξαναβασανιζει όλο αυτό. Με έχει σημαδέψει. Η ζωή μου έχει αλλάξει».




Ήρθε ξυπόλητος, με αίματα και είπε: «Μαμά μου, με χτύπησαν» | Συγκλονίζει η μητέρα του 13χρονου από την Αγία Παρασκευή

Το παιδί έχει υποστεί μεγάλο σοκ, πονάει, έχει πονοκεφάλους και δεν θέλει με κανέναν τρόπο να βγει από το σπίτι». Η μητέρα του 13χρονου, που κατήγγειλε εκφοβισμό και επίθεση από συμμαθητή του και άλλους δύο ανήλικους, που τον χτύπησαν και τον εξευτέλισαν, τραβώντας μάλιστα βίντεο το οποίο διοχέτευσαν σε παιδιά του σχολείου του και της ευρύτερης περιοχής της Αγίας Παρασκευής, όπου διαμένει, μίλησε σήμερα για τη σοκαριστική υπόθεση στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα».

Όπως είπε η μητέρα του 13χρονου, το παιδί «σκέφτεται με τρόμο πώς θα γυρίσει τη Δευτέρα στο σχολείο, γιατί το ένα παιδί (σ.σ. από αυτά που τον χτύπησαν) είναι στο σχολείο του. Πέρσι είχαν πει μαζί τα κάλαντα, αλλά δεν έκαναν ιδιαίτερη παρέα. Έδεσαν διαφορετικά οι παρέες τους».

Ο 13χρονος έπεφτε συστηματικά θύμα εκφοβισμού ακόμη και μέσα στο σχολικό λεωφορείο, με την μητέρα του να αποκαλύπτει ότι «το παιδί δεν μιλούσε, γιατί φοβήθηκε ότι θα τον πουν και “καρφί” στο σχολείο και υπέμενε το bullying από άλλα παιδιά, κυρίως από αυτόν τον συμμαθητή του, που και μέσα στο σχολικό του έκανε κεφαλοκλείδωμα και τον απειλούσε».

«Πριν την Πρωτοχρονιά μας προειδοποίησαν κι εμάς, μέσω των social media, ότι θα κάνουν ζημιά στο αυτοκίνητο μας. Πέταξαν αυγά στο σπίτι μας».

Όσον αφορά το περιστατικό που «ξεχείλισε το ποτήρι» και ώθησε το παιδί να μιλήσει για όσα φέρεται να βίωνε, η μητέρα του είπε στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ότι «τον χτύπησαν με μπουνιές, τον έψαξαν, του έβγαλαν τα παπούτσια του, γιατί ήταν και καινούρια. Το είχαν πάει λίγο πιο απόμερα και την ώρα που περνούσε ένα ζευγάρι και ο γιος μου πήγε να γυρίσει, να ζητήσει βοήθεια, του είπαν “Θα σε μαχαιρώσουμε με τον σουγιά”, άρα είχαν και σουγιά μαζί τους. Του παραδέχθηκαν τους βανδαλισμούς, που έκαναν στο αυτοκίνητο και στην πολυκατοικία μας, αλλά του είπαν πως έτσι και μας πει τίποτα, θα “καθαρίσουν” με όπλο και εκείνον και εμάς».

«Μας έστειλαν το βίντεο με το παιδί την ώρα που καταθέταμε μήνυση στην Αστυνομία και απείλησαν και εμάς. Το βίντεο έχει κυκλοφορήσει μέσω social media σε άλλα παιδιά στο σχολείο», είπε η μητέρα του 13χρονου, λέγοντας ότι το παιδί «αναγκάστηκε» να αποκαλύψει όσα περνούσε, καθώς «ήρθε ξυπόλητο, χτυπημένο, με αίματα και μου είπε “Μαμά μου, με χτύπησαν”».

 




Πρόεδρος της κοινότητας Κοκκινοχωρίου για τον Βασίλη Καρρά: Μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο, ήξερε ότι θα «φύγει»

Με λόγια που ραγίζουν καρδιές μίλησε για τον Βασίλη Καρρά ο πρόεδρος της κοινότητας Κοκκινοχωρίου της γενέτειρας του σπουδαίου τραγουδιστή, Χρήστος Διαμαντίδης. «Μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο, ήξερε ότι θα “φύγει”» επεσήμανε.

«Είναι μια πολύ δύσκολη μέρα για το χωριό μας, μας λείπει ένας συγχωριανός μας που έδωσε τα πάντα για το χωριό, δούλευε πολύ σκληρά για να κάνει το χωριό μας πιο όμορφο από ό,τι ήταν, και καθημερινά είχε να προσφέρει ερχόμενος από Θεσσαλονίκη. Ήταν ένας άνθρωπος που ενδιαφερόταν πάντα για τον κόσμο. Ποτέ δεν ήθελε να ξέρει κανείς ότι προσέφερε, όποιος είχε πρόβλημα ή υγείας ή να σπουδάσει ή ό,τι άλλο, ήταν παρών», είπε στην εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

«Με είχε πάρει τηλέφωνο πρόσφατα και μου είπε να ετοιμάσω το νεκροταφείο και τον δρόμο μέχρι εκεί. Είναι κάτι που το θυμάμαι και το “βλέπω μπροστά μου”. Ήξερε ότι θα φύγει. Είχε σχέδια για το τι θα φτιάξουμε στο χωριό όταν τον είδα πριν από 20 μέρες. Έχει κάνει πολλά πεζοδρόμια με φωτισμό, δεντροφύτευση, πλατεία, δρόμους αγροτικούς και άλλα πράγματα που δεν ξέρω αν πρέπει να τα αναφέρω. Αν δεν ήταν ο Βασίλης μας δεν θα ήξερε κανείς το χωριό μας. Έχουμε κάνει ό,τι καλύτερο για εκείνον όπως το ζήτησε. Πιστεύω θα “βουλιάξει” το χωριό μας σήμερα», συμπλήρωσε ο κ. Διαμαντίδης.

«Τον γνώρισα το 1977 που ήρθε με τη γυναίκα του. Θυμάμαι ένα παλικάρι πάμπτωχο. Πήγαινα από το χωριό μου στη Δράμα με το τρακτέρ για να ακούσω Βασίλη Καρρά. Ήθελε να κάνει κάποια πράγματα να κάνει που δεν μπορώ να τα αναφέρω. Η γυναίκα του Χριστίνα είναι πολύ καλός άνθρωπος, μας αγάπησε πολύ», τόνισε ο πρόεδρος του Κοκκινοχωρίου κλείνοντας.




«Στηρίζουμε τα εποικοδομητικά βήματα που έγιναν στη σχέση Ελλάδας | Τουρκίας» είπε ο Τζο Μπάιντεν στον Ταγίπ Ερντογάν

Την στήριξη της αμερικανικής κυβέρνησης στα εποικοδομητικά βήματα που έχουν γίνει για τη βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων εξέφρασε ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνομιλίας που είχε την Πέμπτη (14/12) με τον Τούρκο ομόλογο του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της αμερικανικής προεδρίας, οι δύο ηγέτες συζήτησαν τη σημασία της ενίσχυσης της συμμαχίας του ΝΑΤΟ, στην οποία συμπεριλαμβάνεται η ανάγκη για την άμεση ένταξη της Σουηδίας αλλά και την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας της Τουρκίας με το ΝΑΤΟ. Υπό αυτό το πρίσμα, συμφώνησαν να παραμείνουν σε στενή επαφή ενόψει της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ τον Ιούλιο του 2024 στην Ουάσιγκτον.

Το θέμα της διαλειτουργικότητας συνιστά μια έμμεση αναφορά στην απόκτηση του ρωσικού συστήματος S-400 από την Άγκυρα, καθώς η Ουάσιγκτον έχει τονίσει επανειλημμένα ότι η συγκεκριμένη κίνηση δεν συμβαδίζει με τη συμμαχική δέσμευση για τη μείωση των υφιστάμενων εξαρτήσεων από ρωσικά οπλικά συστήματα και τη βελτίωση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των μελών του ΝΑΤΟ.

Επιπλέον, στην ανακοίνωση του Λευκού Οίκου υπάρχει αναφορά και στις διπλωματικές προσπάθειες που καταβάλλονται για μια νέα ελληνοτουρκική προσέγγιση. Όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά, «ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν εξέφρασε την υποστήριξή του στα πρόσφατα εποικοδομητικά βήματα που έγιναν στη σχέση Ελλάδας-Τουρκίας».

Τέλος, οι δύο ηγέτες, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων συζήτησαν τις τελευταίες εξελίξεις στον πόλεμο στη Γάζα, με τον πρόεδρο Μπάιντεν να επαναλαμβάνει την υποστήριξή του στο δικαίωμα του Ισραήλ να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Σε αυτό το πλαίσιο, οι ηγέτες συζήτησαν τις προσπάθειες για την αύξηση της ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα και την προστασία των αμάχων αλλά και για την ανάγκη να υπάρχει ο ορίζοντας μιας πολιτικής λύσης για τον παλαιστινιακό λαό.




Ερντογάν: «Καλύτερα για το μέλλον να μιλάμε βλέποντας το ποτήρι μισογεμάτο» είπε στη Σακελλαροπούλου

Το μήνυμα ότι «είναι καλύτερα για το μέλλον να μιλάμε βλέποντας το ποτήρι μισογεμάτο» έστειλε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στον σύντομο διάλογο που είχε μπροστά στις κάμερες με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου μετά την άφιξή του στο Πρόεδρικό Μέγαρο στις 11:30 το πρωί της Πέμπτης.

Από την πλευρά της η Πρόεδρος της Δημοκρατίας τόνισε ότι είναι «αναγκαίο περισσότερο από ποτέ Ελλάδα και Τουρκία να συνεργαστούν για ενίσχυση της ευημερίας και τη διαφύλαξη της ειρήνης και για την προώθηση σχέσεων καλής γειτονιάς προς όφελος των δύο λαών μας».




Βενζινάδικα: Θα χρεώνουν και οι πρατηριούχοι της Ελλάδας τον αέρα στα λάστιχα μετά την Γερμανία; Τι είπε ο Ασμάτογλου για βενζίνη και πετρέλαιο

Για το εάν θα χρεώνουν οι πρατηριούχοι της Ελλάδας τον αέρα στα λάστιχα των αυτοκινήτων όπως θα κάνει και η Γερμανία ρωτήθηκε σήμερα ο αντιπρόεδρος Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, Γιώργος Ασμάτογλου κατά τη συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ.

Δεν αποκλείεται το μέτρο αυτό να εφαρμοστεί και στην χώρα μας απάντησε ο κ. Ασμάτογλου.

Στην Ελλάδα τα πρατήρια απασχολούν πολλά άτομα προσωπικό προκειμένου να μπορούν να πουληθούν τα λίτρα, είπε και πρόσθεσε: «Καταλαβαίνετε πως όλα είναι πιθανά να γίνουν». Επίσης μίλησε για τα πρατήρια της Γερμανίας . «Η Γερμανία είναι μια τελείως διαφορετική χώρα. Εκεί ο καταναλωτής βάζει μόνος του είτε πετρέλαιο είτε βενζίνη. Και πολλά πρατήρια δεν έχουν ούτε υπάλληλο και λειτουργούν μόνο με την πιστωτική κάρτα του πελάτη. Η Γερμανία σε αυτό το κομμάτι είχε πρωτοτυπήσει σε όλη την Ευρώπη. Εάν και αυτό το  self- service τώρα  ισχύει σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό είναι θετικό για αυτούς  αλλά και για την κερδοφορία τους, σαν επιχείρηση», σημείωσε.

Βενζίνη, πετρέλαιο: Ποιες είναι οι προβλέψεις για τις τιμές

Ρεπορτάζ της ΕΡΤ αναφέρει πως σε βενζινάδικο στον Γέρακα, η τιμή της αμόλυβδης  βενζίνης είναι στα 1, 788  ευρώ το λίτρο, στο diesel κίνησης είναι στο 1,595  ευρώ  το λίτρο και το πετρέλαιο θέρμανσης είναι στο 1,320 ευρώ το λίτρο. Όπως είπε ο αντιπρόεδρος Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, Γιώργος Ασμάτογλου στην ΕΡΤ, μέχρι  το τέλος του έτους  η τιμή αμόλυβδης βενζίνης αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα που είναι από την αρχή του Νοεμβρίου με κάποιες πολύ μικρές αυξομειώσεις.

«Πιστεύω ότι κατά την έξοδο των Χριστούγεννων και της Πρωτοχρονιάς η προμήθεια του πετρελαίου θέρμανσης θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα που είναι σήμερα. Βεβαίως είναι ακριβότερο το πετρέλαιο θέρμανσης από τη περσινή χρονιά. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχουμε  φέτος  την οριζόντια μείωση στο πετρέλαιο, όπως είχαμε πέρυσι», συμπλήρωσε.

Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ

 



Μητσοτάκης: Τι είπε για Market Pass, τριετίες και επενδυτική βαθμίδα

Ιδιαίτερα εκτενής ήταν ο «απολογισμός» του πρωθυπουργού για το κυβερνητικό έργο του τελευταίου 15νθημέρου, στην καθιερωμένη πλέον ανάρτησή του στο Facebook
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρεται στο ξεπάγωμα τριετιών, τη μείωση της ανεργίας και τα θετικά αποτελέσματα της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, τον νέο εργασιακό νόμο που μόλις ψηφίστηκε, την κατάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας, τις προσπάθειες και τα αποτελέσματα των ελέγχων της αγοράς για την καταπολέμηση της ακρίβειας, την αρωγή και στήριξη στη Θεσσαλία, την αναβάθμιση των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών στα νοσοκομεία μας, τη β’ φάση του «Προσωπικού Βοηθού για Άτομα με Αναπηρία», τη μείωση των ανεξέλεγκτων χωματερών και τέλος, τα Ζαγοροχώρια και την εγγραφή τους στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Αναφερόμενος στο «ξεπάγωμα» των τριετιών τόνισε ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2024, εκατοντάδες χιλιάδες μισθωτοί θα δουν αύξηση των εισοδημάτων τους.
«Προεκλογικά είχαμε δεσμευτεί για τη στήριξη και την αύξηση των εισοδημάτων. Αυτό δεν θα μπορούσε όμως να γίνει πραγματικότητα αν η οικονομία μας δεν σημείωνε σταθερά ανοδική πορεία, όπως παραδέχονται πλέον θεσμικοί επενδυτές που επιλέγουν την Ελλάδα, αλλά και οι διεθνείς επενδυτικοί οίκοι» είπε.

Market Pass

Για το Market Pass επανέλαβε ότι θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, αλλά μόνο για όλη τη Θεσσαλία, πλημμυρόπληκτες κοινότητες της Φθιώτιδας και της Βοιωτίας, και τον Έβρο με διπλασιασμό του μηνιαίου ποσού. Ωφελούμενα θα είναι περίπου 280.000 νοικοκυριά με 740.000 μέλη.

Για την ακρίβεια

Αναφερόμενος στην ακρίβεια των σούπερ μάρκετ αναγνώρισε ότι αποτελεί βραχνά για τα ελληνικά νοικοκυριά.

«Τα βοηθήματα και τα επιδόματα ασφαλώς είναι μια ανάσα για τους ευάλωτους συμπολίτες, ωστόσο χρειάζεται ταυτόχρονα να πολεμήσουμε την αισχροκέρδεια με τη μέγιστη δυνατή αυστηρότητα και με όλα τα διαθέσιμα εργαλεία – και αυτό ακριβώς κάνουμε» είπε αναφερόμενος στους ελέγχους που γίνονται: «Έτσι, τα μεγάλα σούπερ μάρκετ θα πρέπει να κοινοποιούν πλέον τους τιμοκαταλόγους τους και οι πολίτες θα μπορούν πιο εύκολα να καταγγέλλουν περιστατικά αισχροκέρδειας».

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση του πρωθυπουργού

Καλημέρα! Κυριακή σήμερα, η μέρα δηλαδή που σας γράφω τι πετύχαμε την εβδομάδα που μας πέρασε. Επειδή όμως την προηγούμενη Κυριακή ήταν η συνέντευξη τύπου της ΔΕΘ και δεν κάναμε εβδομαδιαία ανασκόπηση, φοβάμαι πως σήμερα έχω αρκετά να σας πω! Γιατί στις μέρες που μεσολάβησαν μαζεύτηκαν πολλές και σημαντικές ειδήσεις.
Όμως αντί να ξεκινήσω να τις εξηγώ μία-μία, σκέφτηκα να σας γράψω πρώτα μία λίστα με το τι συμπεριλαμβάνει η σημερινή ανασκόπηση. Μια ανασκόπηση της ανασκόπησης δηλαδή. Αν σας φαίνεται χρήσιμο, μπορώ να το επαναλαμβάνω κάθε εβδομάδα. Πείτε μου στα σχόλια αν το προτιμάτε ή όχι!
Σήμερα λοιπόν έχουμε: ξεπάγωμα τριετιών, μείωση της ανεργίας και τα θετικά αποτελέσματα της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, τον νέο εργασιακό νόμο που μόλις ψηφίστηκε, την κατάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας, τις προσπάθειες και τα αποτελέσματα των ελέγχων της αγοράς για την καταπολέμηση της ακρίβειας, την αρωγή και στήριξη στη Θεσσαλία, την αναβάθμιση των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών στα νοσοκομεία μας, τη β’ φάση του «Προσωπικού Βοηθού για Άτομα με Αναπηρία», τη μείωση των ανεξέλεγκτων χωματερών και τέλος, τα Ζαγοροχώρια και την εγγραφή τους στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO!

Τριετίες

Θα ξεκινήσω λοιπόν με την ψήφιση της τροπολογίας για το «ξεπάγωμα» των τριετιών και κάθε επιδόματος προϋπηρεσίας έπειτα από 12 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι από την 1η Ιανουαρίου του 2024, εκατοντάδες χιλιάδες μισθωτοί θα δουν αύξηση των εισοδημάτων τους.
Προεκλογικά είχαμε δεσμευτεί για τη στήριξη και την αύξηση των εισοδημάτων. Αυτό δεν θα μπορούσε όμως να γίνει πραγματικότητα αν η οικονομία μας δεν σημείωνε σταθερά ανοδική πορεία, όπως παραδέχονται πλέον θεσμικοί επενδυτές που επιλέγουν την Ελλάδα, αλλά και οι διεθνείς επενδυτικοί οίκοι.
Έχουμε εμπιστοσύνη στη δυναμική της ελληνικής οικονομίας και συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε πολιτικές που στηρίζουν και τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις, με βασικό στόχο να συγκλίνουμε με τις ευρωπαϊκές αγορές εργασίας και σε μισθούς και σε κανόνες.

Μείωση της ανεργίας

Και φυσικά αυτό σημαίνει και μείωση της ανεργίας. Τον Αύγουστο λοιπόν, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι στο μητρώο της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) μειώθηκαν κατά 5% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι (λιγότεροι κατά 47.000) και πια καταγράφεται ο μικρότερος αριθμός ανέργων στη ΔΥΠΑ εδώ και 12 χρόνια.
Μένω στο πεδίο της απασχόλησης. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 142.500 άνεργοι έχουν ωφεληθεί από τις ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) τα τελευταία 4 χρόνια, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ.
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης: από τον Ιανουάριο του 2015 έως τον Ιούνιο του 2019 δημιουργήθηκαν μόλις 42.000 θέσεις εργασίας από τον τότε ΟΑΕΔ. Μια άλλη κρίσιμη ποιοτική και ποσοτική διαφορά είναι ότι οι θέσεις εργασίας στη δική μας περίοδο απορροφήθηκαν κατά 90% στον ιδιωτικό τομέα ενώ στην περίοδο 2015-2019 ήταν περίπου 50-50.
Βλέπουμε επίσης μεγάλη αύξηση στους αριθμούς των προσφερόμενων θέσεων Μαθητείας για το έτος 2023-2024. Σχεδόν 9.000 θέσεις φέτος, σε σχέση με τις 6.638 θέσεις της περσινής χρονιάς. Το 62% προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα.
Τι νομίζω πρέπει να κρατήσετε δηλαδή, πέρα από τα νούμερα, η ΔΥΠΑ (η υπηρεσία που ήταν παλιότερα ο ΟΑΕΔ) πλέον όντως κάνει τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνει: βρίσκει δουλειές, εκπαιδεύει με τρόπο πολύ πιο ουσιαστικό. Είναι κάτι περισσότερο από απλώς «σταθμός για επιδόματα» που δυστυχώς ήταν στη μνήμη των περισσότερών μας. Αυτό είναι καινούργιο και ουσιαστικό.

Αύξηση της απασχόλησης

Είμαι βέβαιος ότι από τη νέα χρονιά θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της απασχόλησης, των βιώσιμων και δίκαια αμειβόμενων θέσεων εργασίας, με την εφαρμογή των διατάξεων του νομοθετήματος του υπουργείου Εργασίας που εγκρίθηκε από τη Βουλή προχθές.
Ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλές αναλήθειες και ανακρίβειες σχετικά με όσα προβλέπει. Θα το ξαναπώ: βασική μας προτεραιότητα είναι η προστασία των εργαζομένων, η διασφάλιση των δικαιωμάτων τους και η βελτίωση των συνθηκών εργασίας και των εισοδημάτων τους.
Με τις νέες διατάξεις δεν καταργείται το 5νθήμερο, όπως διατείνονται ορισμένοι, αλλά καταπολεμάται η αδήλωτη, υποδηλωμένη και ανασφάλιστη εργασία, θεραπεύονται χρόνιες στρεβλώσεις σ’ αυτό το πεδίο και ενισχύεται ο καλώς εννοούμενος ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας.
Πρέπει να μας εξηγήσουν όσοι αντιτίθενται στον νέο νόμο γιατί θεωρούν ότι είναι προς το συμφέρον των εργαζομένων να έχουν μια δεύτερη αδήλωτη και ανασφάλιστη εργασία αντί της νόμιμης και ασφαλισμένης απασχόλησης, όπως διασφαλίζεται πλέον ρητά. Διότι ουσιαστικά αυτό υποστηρίζουν.

Αισχροκέρδεια

Η σταθερή και μόνιμη αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος συνιστά και λύση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι το σούπερ μάρκετ είναι πολύ ακριβό και αποτελεί βραχνά για τα ελληνικά νοικοκυριά. Τα βοηθήματα και τα επιδόματα ασφαλώς είναι μια ανάσα για τους ευάλωτους συμπολίτες, ωστόσο χρειάζεται ταυτόχρονα να πολεμήσουμε την αισχροκέρδεια με τη μέγιστη δυνατή αυστηρότητα και με όλα τα διαθέσιμα εργαλεία – και αυτό ακριβώς κάνουμε.
Καταρχάς με ελέγχους στην αγορά. Από την αρχή του έτους έχουν διενεργηθεί σχεδόν 15.000 έλεγχοι και έχουν επιβληθεί πρόστιμα ύψους άνω των 5 εκατομμυρίων ευρώ σε εταιρείες κολοσσούς. Αλλά και με τα 4 νέα μέτρα που ανακοινώσαμε αυτήν την εβδομάδα, μεταξύ των οποίων η προσφορά φθηνότερων προϊόντων για 6 μήνες με επιβολή προστίμων εάν είναι ψευδής η μείωση της τιμής. Οι έλεγχοι επεκτείνονται και στους προμηθευτές των σούπερ μάρκετ ώστε να εντοπίσουμε πιθανές εστίες αδικαιολόγητων ανατιμήσεων σε όλους τους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Έτσι, τα μεγάλα σούπερ μάρκετ θα πρέπει να κοινοποιούν πλέον τους τιμοκαταλόγους τους και οι πολίτες θα μπορούν πιο εύκολα να καταγγέλλουν περιστατικά αισχροκέρδειας.
Το γνωστό Market Pass θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, αλλά μόνο για όλη τη Θεσσαλία, πλημμυρόπληκτες κοινότητες της Φθιώτιδας και της Βοιωτίας, και τον Έβρο με διπλασιασμό του μηνιαίου ποσού. Ωφελούμενα θα είναι περίπου 280.000 νοικοκυριά με 740.000 μέλη.
Στηρίζουμε τους πολίτες μένοντας πιστοί στη βασική μας γραμμή για δημοσιονομική σταθερότητα και σοβαρότητα, γεγονός που επισημαίνεται από τους ξένους οίκους αξιολόγησης, οι οποίοι προχωρούν ο ένας με τον άλλο σε αναβάθμιση της ελληνικής οικονομίας. Και θα το ξαναπώ: ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας σημαίνει ευκαιρίες και επενδύσεις, νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας.

Για τις πλημμύρες στη Θεσσαλία

Αναφορικά με το ζήτημα της αρωγής και αποκατάστασης των συνεπειών από τις σαρωτικές πλημμύρες στη Θεσσαλία, να ξεκινήσω λέγοντας πως γνωρίζουμε ότι η κατάσταση είναι ακόμη πολύ δύσκολη και οι πολίτες δοκιμάζονται κάθε μέρα. Ο δρόμος για την επούλωση των πληγών και την ανασυγκρότηση της περιοχής είναι ακόμα μακρύς. Όμως είμαστε εκεί κάθε μέρα και κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να στηρίξουμε τους πολίτες. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε, για όσο καιρό χρειαστεί.
Στην πλατφόρμα arogi.gov.gr μέχρι σήμερα έχουν υποβληθεί σχεδόν 25.000 οριστικοποιημένες αιτήσεις και περίπου 5.000 προσωρινές. Οι 45 οικισμοί που χτυπήθηκαν ολικά από την πρωτοφανή κακοκαιρία -θυμίζω- παίρνουν αποζημίωση χωρίς έλεγχο φακέλου.
Γνωρίζω ότι υπάρχουν ακόμη περιπτώσεις που και εκεί δεν έχουν πάρει όλοι, και γίνεται προσπάθεια να λυθούν οι τεχνικές δυσκολίες. Επιπλέον, με ρύθμιση που ψηφίστηκε προχθές από τη Βουλή, οι κάτοικοι των περιοχών που επλήγησαν φέτος το καλοκαίρι από τις φυσικές καταστροφές θα έχουν ασφαλιστική κάλυψη μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου του 2024, ενώ αναστέλλονται και οι πλειστηριασμοί.
Επαναλαμβάνω, είναι μεν τεράστιο το έργο που έχει γίνει, αλλά ξέρουμε πως υπάρχουν ακόμη πολλά που πρέπει να γίνουν, και θα γίνουν.
Τις επόμενες ημέρες ο κρατικός μηχανισμός θα βρίσκεται και πάλι επί ποδός διότι οι μετεωρολόγοι μας προειδοποιούν για φαινόμενα βροχής στη δυτική και κεντρική Ελλάδα. Η τραυματισμένη Θεσσαλία πρέπει να δείξει ιδιαίτερη επαγρύπνηση. Θα είμαστε δίπλα της.
Στη Θεσσαλία επίσης εφαρμόζουμε πιλοτικά και τον τρόπο που θέλουμε να λειτουργεί η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στο νέο αναβαθμισμένο ΕΣΥ. Ομάδες υγειονομικών πηγαίνουν πόρτα-πόρτα σε κάθε χωριό και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

Για το ΕΣΥ

 Την εβδομάδα που πέρασε υπογράφηκε η πρώτη σύμβαση για την αναβάθμιση των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών σε νοσοκομεία του ΕΣΥ. Αφορά το Θριάσιο Νοσοκομείο, από τα μεγαλύτερα της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες της Δυτικής Αττικής, δέχεται χιλιάδες περιστατικά από την Πελοπόννησο και αεροδιακομιδές από Αιγαίο. Είναι ένα από τα 96 ΤΕΠ που, μαζί με 156 Κέντρα Υγείας σε όλη τη χώρα, θα «υποστούν» ριζική αναβάθμιση -κτιριακή και στον εξοπλισμό τους- με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
Με χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το NextGenerationEU, υλοποιούμε και ένα ακόμη -μικρότερο όμως πολύ σημαντικό- πρόγραμμα: τον «Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία». Μετά την πιλοτική πρώτη φάση της προνοιακής αυτής δράσης στην Περιφέρεια Αττικής και τα νησιά της, με ωφελούμενα 1.000 άτομα, προχωράμε τώρα στην β΄ φάση του προγράμματος για κάθε περιφέρεια της χώρας, με 1.250 νέους δικαιούχους.
Το πρόγραμμα αφορά άτομα ηλικίας 16 έως 65 ετών, με συνολικό ποσοστό αναπηρίας ίσο ή μεγαλύτερο του 67% κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης. Με αυτό το πρόγραμμα έχουμε στόχο να ενισχύσουμε την αυτονομία τους, να ενθαρρύνουμε τη συμμετοχή τους στην αγορά εργασίας και να συμβάλλουμε στην βελτίωση της καθημερινότητάς τους σε κάθε επίπεδο.

Το πρόστιμο της ΕΕ

Ένα ακόμη καλό νέο: Η Ελλάδα απαλλάσσεται από την υποχρέωση να καταβάλει πρόστιμο 720.000 ευρώ τον χρόνο που της είχε επιβληθεί από το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για εννέα χωματερές στη Μεσσηνία. Και αυτό γιατί τα απορρίμματα των Δήμων Τριφυλίας, Μεσσήνης και Οιχαλίας οδηγούνται πλέον στη σύγχρονη Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων της περιοχής.
Να επισημάνω με την ευκαιρία κάτι που μάλλον δεν είναι ευρέως γνωστό: η χώρα μας, έως τις αρχές του 2019 κατέβαλε το ποσό των 80.000 ευρώ τον χρόνο για κάθε μία από τις 65 ανεξέλεγκτες χωματερές που υπήρχαν στην επικράτεια. Σήμερα έχουμε απαλλαγεί από τα 2/3 αυτών των προστίμων. Αυτό σημαίνει εξοικονόμηση 3.360.000 ευρώ τον χρόνο. Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του 2024 να έχουν μηδενιστεί όλες οι χρηματικές κυρώσεις. Το οφείλουμε στους πολίτες και στο περιβάλλον.
Ξέρω πως πάλι μακρηγόρησα, και πάλι άφησα αρκετές καλές ειδήσεις απ’ έξω! Τελειώνω όμως με μια εξέλιξη που μου έδωσε ξεχωριστή χαρά. Τα πανέμορφα Ζαγοροχώρια μας περιλαμβάνονται -για πρώτη φορά- στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Δικαιώνεται, έτσι, μία κοινή προσπάθεια του Υπουργείου Πολιτισμού, της Περιφέρειας Ηπείρου και του Δήμου Ζαγορίου. Ήταν και προσωπική μου δέσμευση από το 2019 να αναγνωριστεί η μοναδική αρχιτεκτονική των 46 οικισμών της Πίνδου ως πολύτιμο πολιτισμικό αγαθό και να έχει πλέον αυξημένη προστασία από την αλόγιστη δόμηση και τον υπερτουρισμό.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιερώσατε και πάλι σήμερα! Πείτε μου αν θέλετε, αν σας βοήθησε στην ανάγνωση η γρήγορη «ανασκόπηση της ανασκόπησης» στην αρχή, ώστε να την συνεχίσω και στις επόμενες.
tanea.gr



«Δεν θα ανεχτούμε ποτέ παραχάραξη συνόρων» είπε ο Μητσοτάκης στον Ζελένσκι -Το «ευχαριστώ» του Ουκρανού προέδρου

Τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει η Ελλάδα στην ευρύτερη περιοχή επισφραγίζει η σημερινή επίσκεψη του Βολοντίμιρ Ζελένσκι στην Αθήνα

Ο Ουκρανός πρόεδρος αφίχθη, δίχως να έχει ανακοινωθεί, υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, στην Αθήνα, και γύρω στις 18:20 έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου. Εκεί τον υποδέχθηκε θερμά ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μητσοτάκης μετέφερε στον Βολοντίμιρ Ζελένσκι το μήνυμα ότι η Ελλάδα, η οποία στάθηκε στη σωστή πλευρά της Ιστορίας από την πρώτη στιγμή στηρίζοντας την Ουκρανία χωρίς αστερίσκους, θα συνεχίζει να στηρίζει αμυντικά και ανθρωπιστικά την Ουκρανία και την ευρωατλαντική της προοπτική.

Κατά τις 20:00 έγιναν και οι προγραμματισμένες δηλώσεις.

Μητσοτάκης: Δεν θα δεχθούμε ποτέ παραχάραξη συνόρων

Οι δηλώσεις ξεκίνησαν με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη (σημ: στο τέλος του κειμένου ολόκληρη η δήλωση), ο οποίος μίλησε με θερμά λόγια για τον αγώνα του Ουκρανικού λαού «που με υψηλό φρόνημα αντιστέκεται για την ελευθερία του και την ανεξαρτησία του. Αποτελείται έμπνευση για όλους τους δημοκρατικούς πολίτες του πλανήτη».

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι «δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δεχτούμε ποτέ απόπειρα παραχάραξης συνόρου με την χρήση στρατιωτικής βίας. Δεν θα αναγνωρίσουμε ποτέ παράνομη προσάρτηση περιοχών της Ουκρανίας με την χρήση όπλων από την Ρωσία. Είναι μία θέση που ταυτίζεται και με τα συμφέροντα της χώρας μας που στο παρελθόν έχει αντιμετωπίσει ανάλογες καταστάσεις. Είμαστε κατά κάθε παράνομου κατοχικού δεδικασμένου. Κάτι ανάλογο εξάλλου συμβαίνει και στην Κύπρο. Δεν ξεχνάμε τα εγκλήματα κατά της Μαριούπολης, μιας πόλης με ελληνικό αίμα. ΟΌως και στην Οδησσό, στο Κίεβο κι άλλες περιοχές που δέχονται επιδρομές, με χιλιάδες αμάχους να γίνονται στόχοι. Καταδικάζουμε τα εγκλήματα πολέμου που πρέπει να τιμωρηθούν από την Διεθνή δικαιοσύνη».

Στη συνέχεια, ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι «η Μόσχα χρησιμοποίησε ως όπλο το φυσικό αέριο, δημιουργώντας μία παγκόσμια κρίση και κατάργησε την Συμφωνία της Μαύρης Θάλσσσας για τα σιτηρά. Επομένως οι συνέπειες του πολέμου δεν σταματούν στα ευρωπαϊκά σύνορα, αλλά επεκτείνονται σε όλον τον πλανήτη».

Ο πρωθυπουργός είπε στον Ουκρανό πρόεδρο ότι «θέλουμε να συνδράμουμε στην ευρωπαϊκή σας πορεία. Για αυτό εξάλλου υπογράψαμε κοινή δήλωση για την Ευρωατλαντική πορεία της Ουκρανίας. Απτή απόδειξη ότι είμαστε συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι. Η υποστήριξή μας ήταν από την αρχή έμπρακτη και θα συνεχιστεί. Η Ελλάδα θα είναι παρούσα στην τιτάνια προσπάθεια ανοικοδόμησης της χώρας, με την πείρα της στον κατασκευαστικό τομέα. Θα προσφέρουμε τις δυνάμεις μας με έμφαση στην Οδησσό. Το ιστορικό κέντρο της οποίας, με την υποστήριξη της Ελλάδας, αποτελεί μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco. Συζητήσαμε πως μπορούμε να συνδράμουμε με ασφάλεια στην ανοικοδόμηση της πόλης που είναι συνδεδεμένη με ιστορίες και των δύο λαών».

Κλείνοντας ο κ. Μητσοτάκης είπε: «Βολόντιμιρ καλωσήρθες στην Αθήνα και αυτή η στενή συνεργασία ελπίζω θα συνεχιστεί με μία σύντομα , ελεύθερη και ειρηνική Ουκρανία. Και όπως έχει πει ο Ν. Καζαντζάκης: Μην καταδέχεσαι να ρωτάς αν θα νικήσουμε ή θα νικηθούμε. Πολέμα. Η πέτρα, το σίδερο και το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο άνθρωπος αντέχει. Και εσείς, οι Ουκρανοί, αντέχετε».

Το «ευχαριστώ» του Ζελένσκι
Ο Ουκρανός πρόεδρος, παίρνοντας στη συνέχεια τον λόγο, είπε ότι «είναι μεγάλη τιμή να είμαι σήμερα μαζί σας για να δώσω μια νέα ώθηση στις σχέσεις μας και να κάνουμε τη συνεργασία μας ακόμη καλύτερη για τους λαούς της Ουκρανίας και της Ελλάδας».

Ο κ. Ζελένσκι σημείωσε ότι «σήμερα με τον κ. Πρωθυπουργό έχουμε συζητήσει μερικές προτεραιότητες. Τον πληροφόρησα για την κατάσταση στη μάχη, για τους Ρώσους τρομοκράτες, τις ανάγκες και τις δυνατότητές μας. Έχω παραθέσει πολύ σημαντικές προτεραιότητες που έχουμε. Μας χρειάζεται η υποστήριξη της Ελλάδας και η προετοιμασία των πιλότων μας στα F-16 και σας ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σας»

Ο Ουκρανός πρόεδρος τόνισε ότι το Κίεβο θα κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει την ασφάλεια της σίτισης στον κόσμο, όμως διευκρίνισε ότι «για να είναι σταθερός ο διάδρομος χρειαζόμαστε βοήθεια».

Σε εκείνο το σημείο τόνισε ότι ελληνικές εταιρείες είναι έτοιμες να μεταφέρουν τα ουκρανικά σιτηρά, ενώ ευχαρίστησε τον Έλληνα πρωθυπουργό για την πρωτοβουλία που ανέλαβε για την αναστήλωση της Οδησσού. «Οι κάτοικοι της Οδησσού θα είναι ευγνώμονες» είπε χαρακτηριστικά, λέγοντας για πολλοστή φορά «ευχαριστώ» προς την ελληνική πλευρά.

Η κοινή δήλωση Ελλάδας – Ουκρανίας για την ευρωατλαντική ενσωμάτωση της Ουκρανίας
«Αναγνωρίζοντας την ανάγκη να ενισχυθεί περαιτέρω η εδραιωθείσα ικανότητα της ευρωατλαντικής κοινότητας να αντιμετωπίζει υπάρχουσες και πιθανές παγκόσμιες προκλήσεις και απειλές ασφαλείας,

Τονίζοντας ότι η Ρωσική Ομοσπονδία αποτελεί σημαντική απειλή για την ασφάλεια των Συμμάχων και για την ειρήνη και σταθερότητα του ευρω-ατλαντικού χώρου, όπως προβλέπει το Στρατηγικό Δόγμα του ΝΑΤΟ του 2022, το οποίο υιοθετήθηκε από τους Αρχηγούς Κρατών και Κυβερνήσεων στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη στις 29 Ιουνίου 2022.

Υπενθυμίζοντας ότι το ΝΑΤΟ δεν επιδιώκει τη σύγκρουση, δεν απειλεί τη Ρωσική Ομοσπονδία και θα συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις ρωσικές απειλές και εχθρικές ενέργειες με ενότητα και υπευθυνότητα, μεταξύ άλλων, μέσω της ενίσχυσης της αποτροπής και άμυνας όλων των Συμμάχων, μέσω της ενδυνάμωσης της ανθεκτικότητας και μέσω της υποστήριξης των εταίρων του προς αντιμετώπιση κακόβουλων παρεμβάσεων και επιθετικότητας,

Σημειώνοντας ότι, σε συνέχεια της Δήλωσης της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη της 29 Ιουνίου 2022, οι Σύμμαχοι επιβεβαίωσαν με τη Δήλωση της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους της 11ης Ιουλίου 2023 την πλήρη υποστήριξή τους στο εγγενές δικαίωμα της Ουκρανίας για αυτοάμυνα, όπως αυτό κατοχυρώνεται με το άρθρο 51 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, και τη σταθερή τους δέσμευση να αναβαθμίσουν περαιτέρω την πολιτική και πρακτική υποστήριξη προς την Ουκρανία όσο συνεχίζει να υπεραμύνεται της ανεξαρτησίας, της κυριαρχίας και της εδαφικής της ακεραιότητας εντός των διεθνώς αναγνωρισμένων συνόρων της,

Αναφερόμενοι στο άρθρο 10 της Συνθήκης της Ουάσιγκτων για το ΝΑΤΟ, το οποίο ρητώς αναφέρει ότι μπορεί να προσκληθεί για να προσχωρήσει στη Συνθήκη οποιοδήποτε άλλο ευρωπαϊκό κράτος είναι σε θέση να προωθεί τις αρχές της Συνθήκης και να συμβάλλει στην ασφάλεια του Βορειοατλαντικού χώρου,

Σημειώνοντας ότι το Σύνταγμα της Ουκρανίας ορίζει την πλήρη ένταξη στη Βορειοατλαντική Συμμαχία ως στρατηγικό στόχο του κράτους.

iefimerida.gr

 




Κορωνοϊός -Λουκίδης για «Eris»: Γιατί εξαπλώνεται, ποια είναι τα συμπτώματα -Τι είπε για τα αντιικά φάρμακα

Τους λόγους της έξαρσης των κρουσμάτων της νέας παραλλαγής του κορωνοϊού ανάλυσε σήμερα ο Στέλιος Λουκίδης.

Ο Στέλιος Λουκίδης, πνευμονολόγος και καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, μιλώντας στο MEGA τόνισε πως «Το καλοκαίρι υπάρχει πάντα μία έξαρση. Αυτό είναι λογικό γιατί υπάρχει μεγάλη ανταλλαγή πληθυσμών και κινητικότητα. Υπάρχει μία μικρή έξαρση κι αυτό το βλέπουμε κι από την πλατφόρμα αντιικών που έχει διπλασιαστεί η χορήγησή τους. Στην ανάλογη περίοδο πέρυσι το καλοκαίρι ήμασταν δύο φορές πάνω», σημείωσε ο καθηγητής.

«Μετάλλαξη της Ομικρον η Eris»
Αναφερόμενος στην Eris ο Στέλιος Λουκίδης τόνισε «Είναι μία υπομετάλλαξη από μία καινούργια μετάλλαξη που προέρχεται από μία μετάλλαξη που την μάθαμε τα τελευταία 2 χρόνια που λέγεται Όμικρον. Δεν είναι κάτι διαφορετικό, άρα τα συμπτώματα είναι του κοινού κρυολογήματος. Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω που θα πρέπει να μας ανησυχήσει».

Αναφερόμενος στα διαθέσιμα αντιικά φάρμακα, ο Στέλιος Λουκίδης είπε «Στα αντιικά φάρμακα έχουμε διαθεσιμότητα και υπάρχει μία πλατφόρμα στην οποία γιατρός πάντα δηλώνει το περιστατικό και συγχρόνως ζητάει και το αντιικό».




Σέρρες: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 12χρονος -«Δεν αντιλήφθηκα τίποτα» είπε ο οδηγός της νταλίκας

Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο 12χρονος που επέζησε του τροχαίου δυστυχήματος στις Σέρρες, στο οποίο σκοτώθηκαν οι γονείς του και τραυματίστηκε πιο ελαφρά ο 10χρονος αδελφός του.

Ο μικρός Ρουμάνος τουρίστας εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις αλλά και τραύματα σε όλο του το σώμα. Το παιδί υποβλήθηκε σε επέμβαση και παραμένει εκτός ΜΕΘ. Ο 10χρονος αδελφός του νοσηλεύεται εκτός κινδύνου και έχει τις αισθήσεις του.

Τα παιδιά βρίσκονται υπό την επίβλεψη ψυχολόγων, καθώς έχασαν χθες και τους δύο γονείς τους και αναμένουν να έρθουν στην Ελλάδα άλλοι συγγενείς τους.

Οδηγός νταλίκας: Δεν αντιλήφθηκα το παραμικρό
Σε ό,τι αφορά στις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος, ο Βούλγαρος οδηγός της νταλίκας στην οποία «καρφώθηκε» το ΙΧ των Ρουμάνων τουριστών, είπε ότι «δεν κατάλαβε» το παραμικρό.

Σύμφωνα με το ΣΚΑΪ, ο Βούλγαρος οδηγός της νταλίκας, που συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο της οικογένειας, φέρεται να είπε στην Αστυνομία: «Δεν αντιλήφθηκα το παραμικρό, πήγαινα κανονικά στην πορεία μου, άκουσα έναν πολύ δυνατό κρότο και αισθάνθηκα την σύγκρουση στο πίσω μέρος του οχήματός μου».

Το σφοδρό τροχαίο έγινε στο 18ο χλμ. της ΕΟ Θεσσαλονίκης-Σερρών, με τις εικόνες από το διαλυμένο όχημα της οικογένειας, να σοκάρει. Επί τόπου κατέληξαν ο 48χρονος οδηγός και πατέρας των παιδιών και η 43χρονη μητέρα τους.