Bromance Τραμπ – Μακρόν: Τι είπαν για την Ουκρανία

Με τον πόλεμο στην Ουκρανία να εισέρχεται στον τέταρτο χρόνο του, ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, έγινε ο πρώτος Ευρωπαίος ηγέτης που πέρασε το κατώφλι του Λευκού Οίκου.

Για τον Αμερικανό πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ, η Γαλλία είναι «ο παλαιότερος σύμμαχος των Ηνωμένων Πολιτειών» και ο σκοπός της επίσκεψης Μακρόν δεν ήταν άλλος από το να μπει ένα τέλος στην αιματοχυσία. Για τον Γάλλο πρόεδρο όμως τερματισμός του πολέμου σημαίνει εγγυήσεις ασφαλείας, για τις οποίες ο Αμερικανός ομόλογός του δεν έκανε καμία αναφορά.

«Πιστεύω ότι ο πρόεδρος Μακρόν συμφωνεί μαζί μου στα περισσότερα από τα πιο σημαντικά ζητήματα» είπε ο Τραμπ, για να προσθέσει ότι «η Ευρώπη πρέπει να αποκτήσει κεντρικό ρόλο για τη διασφάλιση της μακρόχρονης ασφάλειας στην Ουκρανία».

Από την πλευρά του, ο Εμανουέλ Μακρόν, κάνοντας λόγο για μία παραγωγική συζήτηση, υπενθύμισε τη «δέσμευση» της Ευρώπης να «κάνει περισσότερα» για την «ασφάλεια» και την «άμυνα» της ή όπως τόνισε «γι’ αυτό το βάρος ασφαλείας που κουβαλούν εδώ και αρκετά χρόνια οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Επιπλέον σημείωσε πως η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει αποφύγει τις ευθύνες της και υπογράμμισε ότι έχει επενδύσει περίπου 138 δισεκατομμύρια δολάρια για την ασφάλεια της Ουκρανίας. Έδωσε μάλιστα έμφαση στη λέξη «επένδυση» εξηγώντας πως «η Ουκρανία έχει διατηρήσει το μέτωπο της ευρωπαϊκής συλλογικής μας ασφάλειας».

Προσέθεσε δε πως θαυμάζει το θάρρος του ουκρανικού λαού και ότι πιστεύει πως «σε τούτη την αίθουσα δεν υπάρχει κανείς που θέλει να ζει σε έναν κόσμο όπου η βούληση του ισχυρότερου μπορεί απλώς να επιβληθεί και όπου διεθνώς αναγνωρισμένα σύνορα μπορούν απλώς να παραβιαστούν».

Κατά τη διάρκεια της μακράς κοινής συνέντευξης Τύπου στην οποία τα χαμόγελα περίσσευαν αλλά η ένταση υπέβοσκε, ο Ντόναλντ Τραμπ τόνισε ότι πριν αναλάβει εκ νέου καθήκοντα «δεν υπήρχε καμία επικοινωνία με τη Ρωσία». Όπως εξήγησε, όταν επέστρεψε στο Οβάλ Γραφείο «ένα από τα πρώτα τηλεφωνήματα που έκανα ήταν προς τον πρόεδρο Πούτιν και μας φέρθηκαν με μεγάλο σεβασμό και θέλουν να τερματίσουν τον πόλεμο». Πρόσθεσε δε, ότι «είναι προς όφελος της Ρωσίας να συνάψει συμφωνία».

Ο Γάλλος πρόεδρος όμως απάντησε πως «θέλουμε ειρήνη, αλλά δεν θέλουμε μία συμφωνία, η οποία θα είναι αδύναμη».

«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι έχουμε αποτρεπτική ισχύ» είπε σημειώνοντας παράλληλα ότι «η ισχύς της εκ νέου εμπλοκής των ΗΠΑ αποτελεί πηγή αβεβαιότητας για τον Πούτιν».

Νωρίτερα από το Οβάλ Γραφείο, ο Ντόναλντ Τραμπ αρνήθηκε να χαρακτηρίσει τον Ρώσο ομόλογό του, Βλάντιμιρ Πούτιν, «δικτάτορα», κάτι το οποίο έπραξε, την περασμένη εβδομάδα, για τον πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι. «Δεν χρησιμοποιώ αυτούς τους χαρακτηρισμούς ελαφρά τη καρδία, θα δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα» τόνισε ο Αμερικανός πρόεδρος προσθέτοντας ότι υπάρχει «ευκαιρία για έναν καλό διακανονισμό» ανάμεσα σε Ουκρανία και Ρωσία.

Όπως εξήγησε, ένας πόλεμος που δεν λύνεται ανάμεσα στις δύο χώρες «θα μπορούσε να οδηγήσει σε Τρίτο Παγκόσμιο».

Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν τόνιζε πως και οι δύο άντρες είχαν μία καλή συζήτηση κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης των G7 χθες το μεσημέρι και ότι στη συνέχεια «θα συζητήσουν για διαρκή ειρήνη στην Ουκρανία». Όπως εξήγησε ο Γάλλος πρόεδρος, η Ευρώπη είναι διατεθειμένη να ανεβάσει στροφές σε ό,τι αφορά στις αμυντικές δαπάνες, προσθέτοντας, όμως, πως η «ισχυρή» ανάμιξη των Ηνωμένων Πολιτειών είναι απαραίτητη προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ειρήνη στην Ουκρανία θα επιτευχθεί.

Όταν οι δημοσιογράφοι ρώτησαν τον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, εάν πιστεύει ότι η Ουκρανία θα χάσει τα εδάφη που οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις έχουν καταλάβει κατά τη διάρκεια του εν εξελίξει πολέμου, απάντησε πως «θα δούμε» σημειώνοντας πως «πρόκειται για μία διαπραγμάτευση που μόλις άρχισε». Όπως εξήγησε, το να πάρει το Κίεβο πίσω εδάφη που βρίσκονται υπό ρωσική κατοχή «δεν είναι εύκολο». Λίγη ώρα αργότερα, το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ θα ενέκρινε το αμερικανικό σχέδιο ψηφίσματος που ζητά ταχεία ειρήνευση στην Ουκρανία με αναφορά στην εδαφική ακεραιότητα της χώρας, μετά τις αντιρρήσεις των Ευρωπαίων.

Σε ό,τι αφορά στην αποστολή ευρωπαϊκών ειρηνευτικών δυνάμεων σε ουκρανικό έδαφος, όταν κι εφόσον ο πόλεμος τελειώσει, ο Ντόναλντ Τραμπ απάντησε ότι ο Βλάντιμιρ Πούτιν θα το δεχθεί – κάτι το οποίο η Μόσχα έχει επανειλημμένως απορρίψει τονίζοντας ότι δεν θα δεχόταν «δυνάμεις του ΝΑΤΟ ή άλλες» σε ουκρανικό έδαφος.

Για τον Ντόναλντ Τραμπ ο πόλεμος στην Ουκρανία «μπορεί να τελειώσει σύντομα, εντός εβδομάδων, εάν είμαστε έξυπνοι», ενώ την ίδια στιγμή, δήλωσε ότι «είτε αυτή, είτε την επόμενη εβδομάδα» ο Ουκρανός πρόεδρος θα επισκεφθεί την Ουάσινγκτον προκειμένου να υπογράψουν, από κοινού, συμφωνία για τις σπάνιες γαίες της Ουκρανίας.

Την ίδια στιγμή, αναφέρθηκε και στην πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Ρώσο ομόλογό του, όταν συμφώνησαν να ξεκινήσουν τις διαπραγματεύσεις για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, για να προσθέσει ότι δεν γνωρίζει πότε θα συναντηθούν διά ζώσης – μολονότι τις προηγούμενες ημέρες έλεγε πως η συνάντησή τους θα διεξαχθεί στη Σαουδική Αραβία, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επισκεφθεί τη Μόσχα «κάποια στιγμή» όταν τελειώσει ο πόλεμος.

Πηγή: skai.gr



Λάκης Γαβαλάς για την επίθεση από τους μοναχούς: Με είπαν π****η μέσα στο αεροπλάνο

Μια ομορφοβική επίθεση δέχτηκε ο Λάκης Γαβαλάς στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελ. Βενιζέλος» από τρεις μοναχούς.

Ο γνωστός σχεδιαστής μόδας μίλησε στην εκπομπή «I Love ΣουΚου» το Σάββατο 18 Μαΐου και περιέγραψε αναλυτικά τα προσβλητικά σχόλια που δέχτηκε, αποκαλύπτοντας πως συνεχίστηκαν και όταν επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο. Ωστόσο, διευκρίνισε πως δεν πρόκειται να κινηθεί νομικά εναντίον των μοναχών και πως η εκκλησία θα πρέπει να φροντίσει να τους «βάλει σε τάξη».

Αρχικά, είπε: «Δεν είμαι πολύ καλά σήμερα μετά από αυτό το γεγονός που συνέβη. Με έχει στενοχωρήσει πάρα πολύ. Το σπίτι μου είναι δίπλα σε μια εκκλησία στον Άγιο Διονύση. Ακούω τις καμπάνες, με πιάνουν ευλαβικές στιγμές στη ζωή μου και παρόλο το ότι ξέρω διάφορες ιστορίες. Δυστυχώς μετά από αυτό που έγινε σήμερα, άκουσα και πάρα πολλά από πολλούς που μου έστειλαν μηνύματα: “Πόσο βρώμικοι είναι οι καλόγεροι και της εκκλησίας”. Με στεναχωρεί γιατί θέλω ο κόσμος να πιστεύει, να ανάβει το κερί του».
Έπειτα, περιέγραψε διεξοδικά το περιστατικό: «Με το που πηγαίνω μέσα στην αίθουσα και αφήνω την τσάντα μου, γυρίζει αυτός με το στόμα του γεμάτο φαγητό και μου λέει: “Είσαι άνδρας ή γυναίκα;”. Παίρνω και εγώ το κινητό μου και πάω και του λέω: “Σε καταγράφω, ξανακάνε μου την ερώτηση”. Για να μην έχω την ευθύνη ότι καταγράφω κάποιον παράνομα. Μετά μου λέει αυτός πάλι αυτό το πράγμα».

Συγχρόνως, αποκάλυψε ότι τα υβριστικά σχόλια συνεχίστηκαν και όταν επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο: «Τελευταία στιγμή μπαίνω μέσα στο αεροπλάνο και αυτοί κάθονταν φυσικά στην πρώτη θέση. Και ξαφνικά μου λένε: “Π***ης, π***ης”, μέσα στο αεροπλάνο την ώρα που μπήκα, ο ίδιος ο μοναχός. Το είδαν και οι ίδιοι οι άνθρωποι που ήταν δίπλα και μου λένε: “Αν θέλεις θα έρθουμε ως μάρτυρες”. Ταράχτηκα. Ένας μικρός κύκλος που είναι ένα αεροπλάνο, τρεις άνθρωποι με μαύρα, με γένια. Το κακό είναι ότι εγώ δυστυχώς δεν ζητώ συγγνώμη, θα ζητήσω από τον πνευματικό μου να μου την δώσει. Αλλά του τράβηξα το μούσι, γιατί με έπιασε μια κακία και λέω: “Δεν είναι δυνατόν”. Εκείνη τη στιγμή θεώρησα ότι εκπροσωπώ τους ανθρώπους που πιστεύουν στην εκκλησία, κάνουν δωρεές, δίνουν τη ζωή τους, προσεύχονται μέρα-νύχτα και αυτοί αλλοιώνουν όλο αυτό το πράγμα, όλη αυτή τη μυσταγωγία».

Τέλος, σε ερώτηση για το αν θα ακολουθήσει τον δρόμο της Δικαιοσύνης, ο Λάκης Γαβαλάς απάντησε: «Δεν θα απευθυνθώ στη Δικαιοσύνη. Όποιοι είναι και είδαν και κάνανε και αν η Εκκλησία θεωρήσει ότι πρέπει να τους βάλει σε τάξη, ας τους βάλει σε τάξη».




Κέιτ – Ουίλιαμ: Πώς είπαν στα παιδιά τους για τον καρκίνο – Το σοκ της οικογένειας

Τα τρία παιδιά είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα της Κέιτ και του Ουίλιαμ από τη στιγμή που η πριγκίπισσα της Ουαλίας έμαθε πως πάσχει από καρκίνο.
Η Κέιτ σε μια δημόσια συγκλονιστική εξομολόγηση αποκάλυψε πως ήδη υποβάλλεται σε προληπτική χημειοθεραπεία ενώ στο μήνυμά της στάθηκε στο πόσο δύσκολο ήταν για εκείνη να ανακοινώσει τα νέα στα τρία της παιδιά.

Στο βιντεοσκοπημένο της μήνυμα η 42χρονη πριγκίπισσα της Ουαλίας είπε πώς ήθελε να κρατήσει μυστική τη διάγνωσή της, ενώ αφιέρωσε χρόνο για να «εξηγήσει τα πάντα» στον Τζορτζ, τη Σάρλοτ και τον Λούις και πάνω από όλα να τους διαβεβαιώσει ότι «θα γίνω καλά».

Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ ήταν και είναι βράχος στο πλευρό της στο να προσφέρει «παρηγοριά και διαβεβαίωση» στη σύζυγό του μετά τη διάγνωσή της – ενώ παράλληλα συνέχισε γενναία τα βασιλικά του καθήκοντα και συγκάλυψε τον προσωπικό του πόνο.
Στο πλευρό της Κέιτ βρίσκονται από την πρώτη στιγμή οι γονείς της, Κάρολ και Μάικλ, και τα αδέλφια της, Πίπα και Τζέιμς, οι οποίοι στηρίζουν την ανάρρωσή της στο σπίτι της στο Γουίνδσορ – στο οποίο μένουν κοντά.

Kate_Family
Ο βασιλιάς Κάρολος μίλησε χθες το βράδυ για την υπερηφάνεια που νιώθει για τη γενναιότητα που έδειξε η νύφη του και είναι δίπλα της, ενώ ο Χάρι και η Μέγκαν της ευχήθηκαν «υγεία και ίαση» ενώ δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου αναφέρουν ότι επικοινώνησαν «ιδιωτικά» μαζί τους χθες το βράδυ.

Ο Ουίλιαμ έχει βάλει στην άκρη τον προσωπικό του πόνο για να συνεχίσει τα βασιλικά του καθήκοντα, ενώ την Τρίτη τον επευφημούσαν κατά την επίσκεψή του στο Σέφιλντ – όπου μίλησε σε οικογένειες που βίωσαν την έλλειψη στέγης.

Ο διάδοχος του βρετανικού θρόνου συνομίλησε με τους ανθρώπους, οι οποίοι εκείνη τη στιγμή δεν γνώριζαν για τη διάγνωση της συζύγου του. Τις προηγούμενες εβδομάδες εθεάθη επίσης να επισκέπτεται μια συναγωγή στο Λονδίνο, όπου κράτησε το χέρι της επιζώντος του Ολοκαυτώματος Ρενέ Σολτ, 94 ετών.

Χθες βράδυ, η Κέιτ αποκάλυψε ότι είχε διαγνωστεί με καρκίνο, αφού υποβλήθηκε σε επιτυχή εγχείρηση στην κοιλιά τον Ιανουάριο.
Η πριγκίπισσα βρίσκεται σε τροχιά ανάρρωσης αφού έχει ήδη ξεκινήσει από τα τέλη Φεβρουαρίου χημειοθεραπείες.

Για το λόγο αυτό ο Ουίλιαμ δεν έδωσε το παρών στην επιμνημόσυνη δέηση του νονού του, του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου.

Η Κέιτ αποκάλυψε ότι εκείνη και ο σύζυγός της έχουν επικεντρωθεί στα παιδιά τους κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου.

Kate_Middleton33

«Το πιο σημαντικό, μας πήρε χρόνο για να εξηγήσουμε τα πάντα στον Τζορτζ, τη Σαρλότ και τον Λούις με τρόπο που να είναι κατάλληλος γι’ αυτούς και για να τους διαβεβαιώσουμε ότι θα είμαι εντάξει. Όπως τους έχω πει- είμαι καλά και γίνομαι πιο δυνατή κάθε μέρα, εστιάζοντας στα πράγματα που θα με βοηθήσουν να θεραπευτώ- στο μυαλό, το σώμα και το πνεύμα μου. Το να έχω τον Ουίλιαμ στο πλευρό μου είναι επίσης μεγάλη παρηγοριά. Όπως και η αγάπη, η υποστήριξη και η καλοσύνη που μου έχουν δείξει τόσοι πολλοί από εσάς. Σημαίνει τόσα πολλά και για τους δυο μας».

Ο μικρότερος αδελφός της Κέιτ, ο Τζέιμς, ήταν μεταξύ εκείνων που στέκονται στο πλευρό της καθώς συνεχίζει τη θεραπεία της.

Ο 36χρονος ανέβασε στο Instagram μια παιδική φωτογραφία μαζί της από την παιδική τους ηλικία, γράφοντας: «Όλα αυτά τα χρόνια, έχουμε ανέβει πολλά βουνά μαζί. Ως οικογένεια, θα ανέβουμε και σε αυτό μαζί σου».

Οι followers έσπευσαν να αντιδράσουν, επισημαίνοντας πως ο επιχειρηματίας θα στηρίζει πλέον την Κέιτ με τον ίδιο τρόπο που ήταν στο πλευρό του κατά τη διάρκεια των μαχών του με την κατάθλιψη.

Ο καρκίνος της Κέιτ ανακαλύφθηκε μόνο αφού υποβλήθηκε σε μεγάλη εγχείρηση στην κοιλιακή χώρα στην kλινική του Λονδίνου τον Ιανουάριο. Το παλάτι του Κένσινγκτον δήλωσε ότι δεν θα μοιραστεί λεπτομέρειες σχετικά με το είδος του καρκίνου που έχει η πριγκίπισσα ή το στάδιο του καρκίνου και ζήτησε από τον κόσμο να μην κάνει εικασίες.

Εξηγώντας την πορεία προς τη διάγνωσή της στο χθεσινοβραδινό βιντεοσκοπημένο μήνυμα, η πριγκίπισσα είπε: «Τον Ιανουάριο υποβλήθηκα σε μεγάλη εγχείρηση στην κοιλιά στο Λονδίνο και εκείνη την εποχή θεωρήθηκε ότι η κατάστασή μου δεν ήταν καρκινική. Η επέμβαση ήταν επιτυχής. Ωστόσο, οι εξετάσεις μετά την επέμβαση έδειξαν ότι υπήρχε καρκίνος».

Το μήνυμα της Kate Middleton για την διάγνωση με καρκίνο

Το παλάτι του Κένσινγκτον ζήτησε έντονα από τον κόσμο να μην κάνει εικασίες σχετικά με τον καρκίνο που έχει.

Ωστόσο, λένε ότι είναι «σε καλή διάθεση και συγκεντρωμένη στην ανάρρωσή της. Είναι εξαιρετικά ευγνώμων στην ιατρική ομάδα για τη φροντίδα που της παρέχουν», δήλωσε εκπρόσωπος.

«Χρειάζεται τώρα χρόνο, χώρο και ιδιωτικότητα για να ολοκληρώσει τη θεραπεία της και να αναρρώσει πλήρως».

Γίνεται κατανοητό ότι η ανακοίνωση έγινε όχι λόγω των τρολ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την υγεία της και το πού βρίσκεται -αν και αυτό ήταν ανατρεπτικό και δυσάρεστο- αλλά επειδή τα παιδιά της, ο πρίγκιπας Γεώργιος, 10 ετών, η πριγκίπισσα Σάρλοτ, 8 ετών, και ο πρίγκιπας Λούις, 5 ετών, διέκοψαν χθες το σχολείο, γεγονός που τους έδωσε την ευκαιρία να τα προστατεύσουν από το αναπόφευκτο δημόσιο σοκ.

Εκπρόσωπος της πριγκίπισσας δήλωσε: «Δεν θα μοιραστούμε περαιτέρω ιδιωτικές ιατρικές πληροφορίες. Η πριγκίπισσα έχει δικαίωμα στην ιατρική ιδιωτικότητα, όπως όλοι μας».

Ωστόσο, ο εκπρόσωπός της επιβεβαίωσε: «Η πριγκίπισσα βρίσκεται τώρα σε πορεία ανάρρωσης έχοντας ξεκινήσει μια προληπτική χημειοθεραπεία… στα τέλη Φεβρουαρίου».

Ερωτηθείς πότε η πριγκίπισσα έλαβε τα νέα από τους γιατρούς της, ο εκπρόσωπος εξήγησε: «Μόλις ολοκληρώθηκαν οι μετεγχειρητικές εξετάσεις και εξετάστηκαν τα αποτελέσματα».

Πρόσθεσαν: «Η πριγκίπισσα ήθελε να μοιραστεί αυτές τις πληροφορίες όταν εκείνη και ο πρίγκιπας θεώρησαν ότι ήταν σωστό για αυτούς ως οικογένεια».

Μια πηγή δήλωσε ότι ήταν «ένα απίστευτα δύσκολο δίμηνο για όλη την οικογένεια» και ότι ήταν σημαντικό για την πριγκίπισσα να συμβιβαστεί με τη διάγνωσή της, να αναρρώσει από την εγχείρησή της και να ξεκινήσει την πορεία της προς την ανάρρωση.

Σε όλη αυτή την περίοδο τα παιδιά του ζευγαριού ήταν η προτεραιότητά της. Είναι κατανοητό ότι ο Γουίλιαμ και η Κέιτ ήθελαν να το πουν στα παιδιά τους την κατάλληλη στιγμή και να τους επιτρέψουν να καταλάβουν και να επεξεργαστούν τα νέα πριν αυτά δημοσιοποιηθούν.

Με τα παιδιά να έχουν αποχωρήσει από το σχολείο Lambrook για τις πασχαλινές διακοπές, αποφάσισαν ότι τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή για να μοιραστούν τη δήλωση.

Πηγές λένε ότι το μέλημά τους το τελευταίο διάστημα, παρά τις παγκόσμιες και κοινωνικές εικασίες στα μέσα ενημέρωσης, ήταν να βάλουν πρώτα την υγεία της Κάθριν και τα παιδιά τους.

Τώρα ελπίζουν, δήλωσαν οι βοηθοί, ότι οι εικασίες γύρω από την πριγκίπισσα θα σταματήσουν.

Η Κάθριν είναι προφανώς αποφασισμένη να συνεχίσει την κανονική της ρουτίνα, την οποία θεωρεί σημαντικό μέρος της ανάρρωσής της, και ζήτησε από τον κόσμο να σέβεται την ιδιωτική της ζωή.




«Δεν γνώριζα τι θα συμβεί… ήμουν μόνο ο οδηγός» | Τι είπαν οι συλληφθέντες για συμμετοχή στην οργάνωση «Σύμπραξη εκδίκησης»

Στη φυλακή οδηγήθηκαν μετά την απολογία τους, την Κυριακή 3/3, με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα και οι έξι συλληφθέντες για συμμετοχή στην τρομοκρατική οργάνωση «Σύμπραξη εκδίκησης», στην οποία αποδίδονται πέντε τρομοκρατικές ενέργειες, μεταξύ των οποίων και η αποστολή φακέλου σε πρόεδρο εφετών στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.

Ο κύκλος των κατηγορουμένων συμπληρώνεται από τέσσερα ακόμα άτομα, τα οποία είναι έγκλειστα σε σωφρονιστικά ιδρύματα της χώρας, ανάμεσα στους οποίους ο φερόμενος ως αρχηγός της οργάνωσης.

Από τους έξι κατηγορούμενους, οι τέσσερις αρνήθηκαν το σε βάρος τους βαρύ κατηγορητήριο που περιλαμβάνει –κατά περίπτωση– έξι κακουργήματα και πέντε πλημμελήματα, ένας 36χρονος αποδέχτηκε μόνο μια επιμέρους πράξη και ο ένας πυροτεχνουργός (της Πολεμικής Αεροπορίας) τήρησε το δικαίωμα της σιωπής.

Ο 36χρονος συλληφθείς φέρεται να αποδέχτηκε μόνο ότι ήταν ο οδηγός της μοτοσικλέτας που χρησιμοποιήθηκε ως μέσο διαφυγής στη βομβιστική επίθεση στην Εθνική Τράπεζα στα Πετράλωνα, αρνούμενος τις άλλες αξιόποινες πράξεις που του αποδίδονται.

Η νεαρή συγκατηγορούμενή του για την ίδια υπόθεση φέρεται να υποστήριξε ότι βρέθηκε με το αυτοκίνητό της στον τόπο της επίθεσης στα Πετράλωνα, αλλά δεν γνώριζε τι επρόκειτο να συμβεί.

Από την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας 4/3 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, συνεχίζονται οι έρευνες για να διαπιστωθεί αν στην ομάδα εμπλέκονται και άλλα άτομα και εξετάζονται όλες οι επαφές των συλληφθέντων.

Στο φως βίντεο-ντοκουμέντο

Το MEGA παρουσίασε βίντεο-ντοκουμέντο από τη δράση των τρομοκρατών. Σε αυτό απεικονίζεται η στιγμή που οι τρομοκράτες βάζουν βόμβα στην τράπεζα των Πετραλώνων.

Στη συνέχεια φωνάζουν σε κάποιο ζευγάρι να μην πλησιάσει την τράπεζα και να απομακρυνθούν από το σημείο, γιατί αναμένεται η έκρηξη της βόμβας.

Πηγή: Newsbeast.gr




Κυριάκος Μητσοτάκης: Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από το Καστελλόριζο είπαν στον πρωθυπουργό

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από το Καστελλόριζο είπαν στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί με τη σύζυγό του Μαρέβα και τα τρία τους παιδιά Κωνσταντίνο, Σοφία και Δάφνη άκουσαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα του συλλόγου ενώ δεν έλειψαν και οι μαντινάδες.

Την παράσταση έκλεψε για ακόμη μία φορά ο Πίνατ, ο οποίος φάνηκε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος.