Φόβοι ότι θα αυξηθούν οι νεκροί μετά την κατάρρευση του κτιρίου στη Μαγιόρκα: Αγωνία για τους εγκλωβισμένους

Κτίριο στο οποίο στεγαζόταν μπαρ-εστιατόριο κατέρρευσε χθες (23/5) το βράδυ στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, με αποτέλεσμα τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι να σκοτωθούν και δεκάδες να τραυματιστούν, όπως μετέδωσε το ραδιοφωνικό δίκτυο Cadena SER επικαλούμενο πληροφορίες από την αστυνομία.

Από την κατάρρευση της βεράντας του διωρόφου κτίσματος στη Μαγιόρκα εγκλωβίστηκαν άνθρωποι στο υπόγειο, όπου βρίσκονταν πελάτες και προσωπικό. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της τοπικής αστυνομίας, το μπαλκόνι ενδεχομένως να κατέρρευσε λόγω του υπερβολικού βάρους, αλλά τόνισε ότι η ακριβής αιτία ερευνάται ακόμη.

Εκτός από τους επιβεβαιωμένους νεκρούς και τραυματίες, οι Αρχές φοβούνται την ύπαρξη εγκλωβισμένων κάτω από τα ερείπια, καθώς συνεχίζονται οι απελπισμένες επιχειρήσεις διάσωσης.

Συνταρακτική μαρτυρία αυτόπτη

Ο Raul Pursnami, ιδιοκτήτης ενός καταστήματος μόδας δίπλα στις εγκαταστάσεις, ανέφερε μιλώντας στην El Pais ότι ακούστηκε ένας πολύ δυνατός θόρυβος.

«Έβγαινα από το κατάστημα και όλο το πράγμα (σ.σ. το κτίριο) έπεσε κάτω, είναι κρίμα, θεωρητικά κάθε χρόνο πρέπει να γίνεται επιθεώρηση. Είμαστε σοκαρισμένοι, δεν μπορώ να μιλήσω, ήταν οι γείτονές μου», είπε. Εξήγησε ότι όλα συνέβησαν πολύ γρήγορα «με πολύ δυνατό θόρυβο, υπήρχε κόσμος που έτρωγε και κόσμος που χόρευε επάνω».

ethnos.gr




Κραυγή αγωνίας από εγκλωβισμένους Έλληνες στο αεροδρόμιο του Μονάχου | Είμαστε οικονομικά χάλια, κοιμόμαστε σε καρέκλες

Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών στο αεροδρόμιο του Μονάχου, λόγω του χιονιά που έπληξε το νότιο τμήμα της Γερμανίας με αποτέλεσμα την ακύρωση αρκετών πτήσεων.

Το πρωί (03/12) πραγματοποιήθηκαν ορισμένες πτήσεις, αλλά υπήρξαν νέες «διακοπές στην εναέρια κυκλοφορία», σύμφωνα με την ανακοίνωση του αερολιμένα.

Έλληνες που βρίσκονται εγκλωβισμένοι για τρίτη μέρα, καταγγέλλουν ότι «μάς παράτησαν στο αεροδρόμιο» και πως «μάς λένε να βρούμε ξενοδοχείο και να το πληρώσουμε από την τσέπη μας. Σε περίπτωση που βγούμε έξω από το αεροδρόμιο, δεν μπορούμε να ξαναγυρίσουμε».

«Κοιμόμαστε πάνω σε καρέκλες, πάνω στα πλακάκια, είμαστε οικονομικά χάλια», αναφέρουν.

Μία Ελληνίδα που είχε τελικό προορισμό το Μάντσεστερ με ενδιάμεση στάση το Μόναχο, τόνισε ότι «είναι ανήκουστο να μας εγκλωβίζουν εδώ πέρα και να μην μας βρίσκουν μία λύση να κοιμηθούμε, να κάνουμε ένα μπάνιο».