Κομοτηνή | Οδηγός παρέσυρε και εγκατέλειψε 15χρονη μαθήτρια

Ο πατέρας της ανήλικης κάνει έκκληση προς όσους είδαν κάτι – την υπόθεση έχει αναλάβει η Αστυνομία

Τροχαίο ατύχημα με παράσυρση κι εγκατάλειψη ανήλικου πεζού είχαμε σήμερα το πρωί στην Κομοτηνή. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες από την ΕΛΑΣ πληροφορίες του «Χ», στην περιοχή του εμπορικού κέντρου κι ακόμη πιο συγκεκριμένα επί της οδού Φιλίππου, όχημα που φέρεται να κινούταν με μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη από το όριο ταχύτητα, παρέσυρε κι εγκατάλειψε στην άσφαλτο μαθήτρια, μόλις 15 ετών.

Μάλιστα, η μαθήτρια περνούσε το δρόμο στο ύψος του περίπτερου από τη διάβαση πεζών. Τα οχήματα που κατευθύνονταν προς το εμπορικό κέντρο σταμάτησαν κανονικά στη διάβαση, ωστόσο όχημα που κατευθυνόταν προς την πόλη δεν σταμάτησε, αντιθέτως την παρέσυρε και την έριξε στην άσφαλτο.

Έκκληση για πληροφορίες

Ευτυχώς, η κοπέλα τη «γλύτωσε» μόνο με μελανιές. Ο πατέρας της ενημερώθηκε από την ίδια τηλεφωνικά και τη μετέφερε άμεσα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και διαπιστώθηκε ότι δεν φέρει κάποιο σοβαρό τραύμα.

Ωστόσο, ο πατέρας της νεαρής μαθήτριας, ο οποίος έχει ειδοποιήσει αρμοδίως την Ελληνική Αστυνομία που ερευνά το συμβάν, κάνει έκκληση μέσα από τον «Χ» σε όποιον είδε τα στοιχεία του οχήματος, να επικοινωνήσει με την ΕΛΑΣ. Σύμφωνα με πληροφορίες, το όχημα οδηγούσε γυναίκα.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι επί της οδού Φιλίππου είναι καθημερινό φαινόμενο οχήματα να κινούνται με μεγάλες ταχύτητες, παραβιάζοντας τα όρια του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ αυτό δεν είναι το πρώτο τροχαίο ατύχημα που έχει συμβεί, σε μία περιοχή μάλιστα, όπου υπάρχουν 5 σχολικά κτίρια σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου.

xronos.gr




Διδυμότειχο | Έκλεισε σε κούτα και εγκατέλειψε τρία νεογέννητα κουτάβια

Μέσα σε ένα χαρτόκουτο στο Διδυμότειχο εντοπίστηκαν τρία νεογέννητα κουτάβια που κάποιος έκλεισε εκεί μέσα προκειμένου να τα ξεφορτωθεί.

Το κουτί με τα κουτάβια εγκαταλείφθηκαν έξω από το κτήμα του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Αδεσποτάκια Διδυμοτείχου» και όπως αναφέρουν σε ανάρτηση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η κάμερα ασφαλείας τον κατέγραψε!

Αυτό λοιπόν που ζητάει η ομάδα «Αδεσποτάκια Διδυμοτείχου» από τον δράστη είναι να εμφανιστεί στο μέρος που άφησε τα τρία κουτάβια ειδάλλως το θέμα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης.

Αναλυτικότερα αναφέρουν:

Την Τρίτη (16/01) λοιπόν βρήκαμε έξω από το κτήμα ένα κουτί τόσο ασφυκτικά κλειστό που τα μωρά που ειχαν κλείσει μέσα μετά βίας κατάφερναν να αναπνεύσουν.
Με το που τα βγάλαμε μέχρι και σήμερα οτι κ αν κάνουμε κλαίνε ασταμάτητα και ηρεμούν μόνο όταν ακουμπούν ανθρωπινο σώμα και νιώσουν ζεστασιά.
Γιατί συμβαίνει αυτο; Γιατί τους λείπει η μαμά που αμέλησες να στειρώσεις αλλά θέλησες να ξεφορτωθείς τα μωρά της... το οτι τα άφησες σ’ εμάς απ’ το να τα ρίξεις στα σκουπίδια δε σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.

Μετά λοιπόν απο κάποιες ημέρες σκέψεις σχετικά με το πως να χειριστούμε το συμβάν αποφασίσαμε το εξής: Θέλουμε να ενημερώσουμε και έσενα αλλά και οποιονδήποτε μελλοντικά πρόθυμο για την ίδια πράξη, οτι το κτήμα καταγράφεται σε 24ωρη βάση από κάμερες που υπάρχουν σε 2 σημεία, οπότε η αναγνώριση ήταν ακόμη πιο εύκολη.

Συνεπώς παρακαλούμε ο άνθρωπος που άφησε τα μωρά να εμφανιστεί εντός 3 ημερών διαφορετικά το υλικό θα παραδοθεί στην αστυνομία με οτι αυτό συνεπάγεται (5.000-15.000€ για κάθε μωρό και ποινή φυλάκισης χωρίς αναστολή).
Θα κοστίσει λιγότερο η φροντίδα των μωρών και οι στερώσεις τους. Γιατί επιτέλους πρέπει αυτό να σταματήσει. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να αναλαμβάνουμε την ανευθυνότητα σας.

e-evros.gr




Τροχαίο στην Ξάνθη: Αστυνομικός ο οδηγός που παρέσυρε και εγκατέλειψε την 19χρονη

Στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται ο αστυνομικός που προκάλεσε το τροχαίο ατύχημα και εγκατέλειψε μια 19χρονη στο Π. Ζυγό Ξάνθης.

Η αστυνομία σύμφωνα με πληροφορίες, οδηγήθηκε στα στοιχεία του οδηγού, όταν ο αστυνομικός που οδηγούσε υπηρεσιακό (συμβατικό) όχημα της ΕΛΑΣ παρουσίασε διαφορετικές εκδοχές του συμβάντος, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοί του στην ΑΔ Ξάνθης να οδηγηθούν γρήγορα στα πραγματικά περιστατικά, αλλά και στο όχημα που ενεπλάκη στο ατύχημα.

Ο 34χρονος αστυνομικός ομολόγησε, ότι ήταν ο οδηγός που προκάλεσε το ατύχημα και κρατείται στην ΑΔ Ξάνθης.

Όπως σημειώνουν αστυνομικές πηγές, ο δράστης θα αντιμετώπιζε μικρότερες ποινές -ποινικές και πειθαρχικές- αν από την πρώτη στιγμή είχε κάνει γνωστό το περιστατικό.

Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της 8ης Δεκεμβρίου, όταν η 19χρονη που είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της στον οικισμό του Π. Ζυγού, παρασύρθηκε από το όχημα.

Διακομίστηκε αρχικά στο Νοσοκομείο Ξάνθης και στη συνέχεια στη Νευροχειρουργική του Νοσοκομείου Καβάλας με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, όπου συνεχίζει να νοσηλεύεται.

Η άτυχη κοπέλα μάλιστα, διαθέτει σπάνια ομάδα αίματος, με αποτέλεσμα να εξαντληθούν τα αποθέματα στην Αιμοδοσία του Νοσοκομείου Ξάνθης και να γίνουν εκκλήσεις στο κοινό της περιοχής που διαθέτει την ίδια ομάδα για συγκέντρωση φιαλών.




Αυτοκίνητο στην Ξάνθη παρέσυρε και εγκατέλειψε 19χρονη | Στη ΜΕΘ της Καβάλας η κοπέλα

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη ΜΕΘ μία 19χρονη, η οποία παρασύρθηκε από αυτοκίνητο και εγκαταλείφθηκε στην περιοχή του Π. Ζυγού Ξάνθης. Η κοπέλα έχει διακομιστεί στο νοσοκομείο της Καβάλας.

Η 19χρονη, σύμφωνα με την ΕΡΤ, φέρει σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και οι γιατροί κάνουν ό,τι είναι ανθρωπίνως και ιατρικώς δυνατό. Στο πλευρό της βρίσκεται η οικογένειά της.

Η άτυχη νεαρή κοπέλα είχε βγάλει το σκυλάκι της βόλτα στην περιοχή του Π. Ζυγού το απόγευμα της Τετάρτης, όταν διερχόμενο όχημα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες την παρέσυρε και την εγκατέλειψε σοβαρά τραυματισμένη.

Την 19χρονη εντόπισε διερχόμενος οδηγός και ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές.

Οι αστυνομικές αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του ασυνείδητου οδηγού.




Ξάνθη | Όχημα παρέσυρε 19χρονη και την εγκατέλειψε -Σε σοβαρή κατάσταση η κοπέλα μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο

Σύμφωνα με πληροφορίες της ‘Φωνής της Ξάνθης”, το απόγευμα της Τετάρτης  όχημα αγνώστων στοιχείων παρέσυρε στον Παλιό Ζυγό μια 19χρονη η οποία είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της και την εγκατέλειψε σοβαρά τραυματισμένη.

Την άτυχη κοπέλα εντόπισε διερχόμενος οδηγός και ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές.

Η κοπέλα σοβαρά τραυματισμένη μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης και η κατάστασή της είναι κρίσιμη.

Οι αστυνομικές αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψη  του ασυνείδητου  οδηγού που χτύπησε και εγκατέλειψε αβοήθητη τη νεαρή κοπέλα.




Εγκατέλειψε 7 κουτάβια στον Δήμο Παγγαίου

Λίγες μέρες κάποιος άφησε 7 μικρά σκυλάκια στο φράγμα χωριό του Δήμου Παγγαίου. 

Τα σκυλιά τα μάζεψαν και τα φρόντισαν κάποιοι κάτοικοι για να μην κινδυνεύσει η ζωή τους.

Ενημερώθηκαν οι τοπικές αρχές και ο Δήμος Παγγαίου για το περιστατικό.

Οι κάτοικοι της περιοχής ζητούν όποιον γνωρίζει οτιδήποτε για αυτόν που παράτησε να ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές ώστε να εντοπίσει και να τιμωρηθεί παραδειγματικά καθώς πιθανώς θα το ξανακάνει.