ΣΥΡΙΖΑ – Έφη Αχτσιόγλου: «Είμαι εδώ γιατί εγώ μπορώ. Εγώ με τον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. μπορούμε»

Μήνυμα νίκης και αποφασιστικότητας από τον Έφη Αχτσιόγλου λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες.

Με έμμεσες αιχμές στον ανθυποψήφιό της Στέφανο Κασσελάκη και λίγες ώρες πριν ανοίξει η κάλπη για την ανάδειξη του επόμενου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, η Έφη Αχτσιόγλου στέλνει μήνυμα νίκης και αποφασιστικότητας: «Είμαι εδώ γιατί εγώ μπορώ. Εγώ με τον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. μπορούμε».

 




Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Έφη Αχτσιόγλου: «Από αύριο διεκδικούμε τη ζωή που μας αξίζει»

Με 25’ καθυστέρηση έφτασε στο εκλογικό κέντρο του Περιστεριού η Έφη Αχτσιόγλου για να ψηφίσει στις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ. Οι παρευρισκόμενοι την υποδέχθηκαν με χειροκροτήματα.

Σε δήλωση της το φαβορί των εσωκομματικών εκλογών ανέφερε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ επιστρέφει δυναμικά. Αναλυτικά η δήλωσή της: «Σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα. Είναι μια μέρα δημοκρατικής συμμετοχής, μέρα ενδυνάμωσης της προοδευτικής παράταξης, μέρα ανανέωσης της σύγχρονης Αριστεράς. Είναι μια σημαντική μέρα για τους προοδευτικούς πολίτες αυτού του τόπου. Σήμερα από το πρωί χιλιάδες άνθρωποι στέλνουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. επιστρέφει δυναμικά και εμείς είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στο αίτημά τους. Στο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας για μια καλύτερη ζωή με ισότητα, δικαιοσύνη και ασφάλεια. Χθες ο κ. Μητσοτάκης μάς είπε ότι το σχέδιό του για τα επόμενα χρόνια είναι να επιβιώσουμε. Δεν θα πάρουμε. Σήμερα στέλνουμε το πρώτο μήνυμα, από αύριο διεκδικούμε τη ζωή που μας αξίζει».

Αργότερα, η Έφη Αχτσιογλου, αφού ψήφισε μαζί με τους συνεργάτες της έκανε μια βόλτα στις καφετέριες της περιοχής και συνομίλησε με καταστηματάρχες και πολίτες.




Εφη Αχτσιόγλου: Να αποχωριστούμε κάθε είδους ταμπέλες

Με αναφορά στη δύσκολη περίοδο που περνάει η χώρα και κριτική στην κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό, ξεκίνησε την ομιλία της ,στην Καβάλα η υποψήφια πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Έφη Αχτσιόγλου.

Η πρώην υπουργός στο πλαίσιο περιοδείας της στη βόρεια Ελλάδα, μίλησε το βράδυ της Παρασκευής σε ανοχή συγκέντρωση στελεχών και φίλων του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ σε παραλιακό καφέ της Καβάλας.

«Η χώρα διανύει μία πολύ δύσκολη περίοδο, με αλλεπάλληλες καταστροφικές πυρκαγιές. Έχουν χαθεί ανθρώπινες ζωές. Πρόκειται για μία τραγική κατάσταση», σημείωσε η υποψήφια πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. «Και την ίδια ώρα” τόνισε , “ο κ. Μητσοτάκης αντιμετωπίζει την όλη κατάσταση με επικοινωνιακού όρους και λογικές κάνοντας λόγο μόνο για την κλιματική αλλαγή. Είδαμε εικόνες από τη Νέα Αγχίαλο να είναι σχεδόν εμπόλεμη ζώνη. Δεν υπήρξε στοιχειώδης επιχειρησιακή ετοιμότητα και επάρκεια. Αποδείχθηκε πως δεν έχει γίνει τίποτα σε επίπεδο πρόληψης και επιχειρησιακής ετοιμότητας για πάνω από τέσσερα χρόνια που κυβερνάει».

Η κυρία Αχτσιόγλου υπογράμμισε ότι ο κρατικός μηχανισμός αφέθηκε χωρίς την αναγκαία προετοιμασία και επάρκεια σε προσωπικό και σε μέσα σημειώνοντας πως η κλιματική κρίση πρέπει να τεθεί στο επίκεντρο της συζήτησης στην Ελλάδα και στην Ευρώπη για να ληφθούν ουσιώδεις πρωτοβουλίες αντιμετώπισής της, οι οποίες σχετίζονται με το μοντέλο ανάπτυξης, την άναρχη δόμηση, το ενεργειακό μοντέλο και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Στη διάρκεια της ομιλίας της έκανε επίσης έναν απολογισμό του έργου που υλοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά και η ίδια προσωπικά όταν βρίσκονταν στην κυβέρνηση και τις τομές, όπως είπε ,επέφερε σε πολλούς τομείς της κοινωνίας παρά τις μεγάλες και δύσκολές προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει.

Η κ. Αχτσιόγλου τόνισε πως είναι σημαντικό να ανακάμψει ξανά ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ ώστε να ασκήσει εποικοδομητική αντιπολίτευση, ενώ πρόσθεσε πως η ανάκαμψη αυτή αφορά όλη την Ελληνική κοινωνία.

«Αυτή την περίοδο», σημείωσε, «ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ έχει πλέον φύγει από το στάδιο της στεναχώριας και πέρασε στο στάδιο της αγωνίας. Η δική μας πρόταση αφορά εκατομμύρια ανθρώπους που έκαναν μια άλλη πολιτική επιλογή αλλά είναι εδώ και περιμένουν από εμάς να τους δώσουμε μια άλλη προοπτική».

Κατέθεσα την υποψηφιότητα μου», συνέχισε, «για να στηρίξω την προσπάθεια της ανασυγκρότησης. Θα είναι μια δύσκολη διαδρομή που αξίζει όμως να την προσπαθήσουμε όλοι μαζί. Το δικό μου σχέδιο είναι να αποχωριστούμε κάθε είδους ταμπέλες. Να αποδεσμευτούμε από το ερώτημα ποιο δρόμο θα ακολουθήσει ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. Εγώ θέλω ένα έργο που να απαντά στις αγωνίες των ανθρώπων και θα τους δίνει προοπτική για την επόμενη μέρα».

Η κυρία Αχτσιόγλου τόνισε ακόμα πως «θα πρέπει να έχουμε μία πολύ πιο ουσιώδη συμμετοχή, παρουσία και παρέμβαση στην αυτοδιοίκηση, στους επιστημονικούς φορείς και συλλόγους, στα συνδικάτα. Εκεί βρίσκεται ο πυρήνας των προβλημάτων και των ανθρώπων που θέλουμε να εκφράσουμε. Θα πρέπει να δουλέψουμε πιο μεθοδικά, να χρησιμοποιούμε την τεχνική και επιστημονική γνώση για να υποστηρίζουμε και να εμβαθύνουμε τις προγραμματικές θέσεις μας. Δεν μπορεί ένα κόμμα σαν το δικό μας να μην έχει εκπροσώπηση στους παραγωγικούς φορείς. Πως θα εκφράσει τον κόσμο αν δεν είναι πλάι του. Πρέπει να εντάξουμε όλα τα μέλη του κόμματος για να νιώθουν και να είναι παραγωγικά».




Στην Καβάλα την Παρασκευή η Έφη Αχτσιόγλου

Η υποψήφια Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Έφη Αχτσιόγλου, θα πραγματοποιήσει τις προσεχείς ημέρες περιοδεία στη βόρεια Ελλάδα

Στην Καβάλα θα βρίσκεται την Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023, και ώρα 20:00 στην καφετέρια Riviera.