Κοπή πίτας του σωματείου επαγγελματιών Θάσου: Ενότητα και ευχές για μια επιτυχημένη χρονιά

Η εκδήλωση της κοπής της πίτας του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 15 Ιανουαρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο “Καλογερικό” στον Λιμένα Θάσου. Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και τις ιώσεις, αρκετά μέλη συγκεντρώθηκαν για να ανταλλάξουν ευχές για το νέο έτος.

Κεντρικές Ομιλίες και Χαιρετισμοί:

  • Ο Πρόεδρος του Σωματείου, κ. Αναστάσιος Μπίλιας, καλωσόρισε τους παρευρισκομένους και ευχαρίστησε τους επισήμους για την παρουσία τους. Αναφέρθηκε στις δράσεις του Σωματείου, ενώ κάλεσε τα μέλη να καταθέσουν τους προβληματισμούς τους εγγράφως για να διευκολυνθεί η αξιολόγηση και η επίλυση τους.
  • Ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, έδωσε συγχαρητήρια στο Σωματείο για την επανίδρυσή του, τονίζοντας πως ο Δήμος θα στηρίζει τους επαγγελματίες.

Παρόντες:

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και χαιρέτησαν:

  • Ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Αδάμ Καφετζής.
  • Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Αλέξης Προκοπίου.
  • Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου, κ. Δημήτριος Μανίτσας.
  • Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Α.Ε., κ. Μάριος Δημήτριος.
  • Ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου, κ. Στυλιανός Ψαρογιάννης.
  • Πρόεδροι πολιτιστικών και άλλων συλλόγων του νησιού.

Επισημάνσεις και Κοινωνική Σύνδεση:

Μετά την κοπή της πίτας, ακολούθησε μπουφές στο φουαγιέ, προσφορά των μελών του Σωματείου. Το φλουρί κέρδισε η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου “Ο Γλαύκος”.

Ευχές για υγεία, επιτυχίες και κέρδη στις επιχειρήσεις για τη νέα χρονιά!




Χρόνια Πολλά! | Ευχές από τον Όμιλο ENA MEDIA

Το 2025 είναι εδώ, φέρνοντας μαζί του ελπίδες και νέες ευκαιρίες!

Ο Όμιλος ENA MEDIA σας εύχεται Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία, χαρά και δημιουργικότητα. Ας είναι η νέα χρονιά ένας σταθμός γεμάτος επιτυχίες, προσωπική ευτυχία και πρόοδο.

Με τη δέσμευση να είμαστε πάντα δίπλα σας, συνεχίζουμε να σας προσφέρουμε έγκυρη ενημέρωση και ποιοτική ψυχαγωγία. Είθε το 2025 να είναι μια χρονιά γεμάτη όνειρα που πραγματοποιούνται.

Καλή Χρονιά!




Δήμος Καβάλας | Γιορτινή Περιοδεία σε Ορεινούς Οικισμούς

Με έντονο εορταστικό πνεύμα και διάθεση για επικοινωνία, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, συνοδευόμενος από τους Αντιδημάρχους Απόστολο Μουμτσάκη και Χρήστο Τσιτσιλικάκη, καθώς και τη Φιλαρμονική του Δήμου, επισκέφθηκε τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024 τους γραφικούς οικισμούς της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων.

Η περιοδεία είχε στόχο να ανταλλάξει ευχές με τους κατοίκους ενόψει των Χριστουγέννων και του νέου έτους. Η γιορτινή διαδρομή ξεκίνησε από το Χαλκερό, ενώ στη συνέχεια πέρασε από την Παλαιά Καβάλα, τις Κορυφές, το Λυκόστομο, τη Λιμνιά και ολοκληρώθηκε στο Βουνοχώρι.

Οι κάτοικοι υποδέχθηκαν τον Δήμαρχο και την αποστολή με θερμές ευχές και ατμόσφαιρα γεμάτη παράδοση και χαρά. Τα παραδοσιακά κάλαντα και οι γνώριμοι σκοποί που έπαιξε η Φιλαρμονική έδωσαν τον ρυθμό για χορό και τραγούδι. Με τη φιλοξενία σε πρώτο πλάνο, οι παρευρισκόμενοι γεύτηκαν ντόπιο κρασί και παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα εδέσματα, μεταφέροντας το μήνυμα της ενότητας και της γιορτής.

Η περιοδεία αυτή ανέδειξε τη ζεστασιά και την αυθεντική ατμόσφαιρα των ορεινών κοινοτήτων, ενισχύοντας τους δεσμούς μεταξύ των κατοίκων και της δημοτικής αρχής, σε μία περίοδο που η χαρά και η αλληλεγγύη βρίσκονται στο επίκεντρο.