Ευχαριστίες στον Μητροπολίτη κ.κ. Στέφανο για τη στήριξη του εργου της Θασιακής Ένωσης

Τα Διοικητικά Συμβούλια της Θασιακής Ένωσης Καβάλας και της Εταιρείας Θασιακών Μελετών εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους προς τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη κ.κ. Στέφανο για τη δωρεά 100 τόμων του βιβλίου «Η δική μου ΘΑΣΟΣ».

Η πρωτοβουλία αυτή ενισχύει οικονομικά το έργο της Θασιακής Ένωσης, ενώ αναδεικνύει την πολιτιστική κληρονομιά του νησιού. Τα μέλη εύχονται στον Σεβασμιότατο υγεία και μακροημέρευση, ώστε να συνεχίσει το πλούσιο πνευματικό και κοινωνικό του έργο.




Γ. Πασχαλίδης – Ευχαριστίες στο ΕΚΑΒ Καβάλας και σε όλες τις Πυροσβεστικές Δυνάμεις

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ευχαριστήσει το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΚΑΒ Καβάλας αλλά και των γύρω περιοχών,για την άμεση και αποτελεσματική αντίδραση των μελών του στην αντιμετώπιση του κινδύνου που προκλήθηκε στους ασθενείς του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης εξαιτίας της πυρκαγιάς

Στις 21.8.2023 ξεκίνησε η επιχείρηση εκκένωσης του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης από τα μέλη του ΕΚΑΒ, καθώς η πυρκαγιά αλλά και ο έντονος καπνός απειλούσαν τόσο το ίδιο το Νοσοκομείο, όσο και τους ασθενείς που νοσηλεύονταν εκεί. Οι ασθενείς μεταφέρθηκαν στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής», το οποίο και μετατράπηκε σε πλωτό Νοσοκομείο. Τα πιο βαριά περιστατικά, μεταξύ αυτών και 11 νεογνά, διακομίστηκαν με την βοήθεια του ΕΚΑΒ Καβάλας στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας.

Στις 22.8.2023, το πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής», το οποίο συνόδευσε ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, κατέπλευσε στο λιμάνι της Καβάλας, όπου και το υποδέχθηκαν ο Υφυπουργός Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος, ο Γιάννης Πασχαλίδης, ο Υποστράτηγος Νικόλαος Αθάνατος και ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης. 29 ασθενείς μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας με την βοήθεια 23 ασθενοφόρων από τα ΕΚΑΒ Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Σερρών, Δράμας και Αλεξανδρούπολης, ασθενοφόρων του Ελληνικού Στρατού, με την συνδρομή εθελοντών του Ερυθρού Σταυρού, καθώς και στρατιωτών.

Τέλος, σήμερα, στις 24.8.2023 ξεκίνησε η επιστροφή των ασθενών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης από τα μέλη του ΕΚΑΒ Καβάλας.

Από την πρώτη στιγμή τα μέλη του ΕΚΑΒ Καβάλας, αλλά και των γύρω περιοχών, προχώρησαν σε ανάκληση των αδειών τους και των ρεπό, ώστε να συνδράμουν άπαντες στην αντιμετώπιση του κινδύνου που προκλήθηκε από την εκτεταμένη πυρκαγιά.

Παράλληλα, τα Αστικά ΚΤΕΛ Καβάλας συνέδραμαν στη μεταφορά των συνοδών των ασθενών.

Επίσης, το Πυροσβεστικό Πλοίο «ΠΕΤΡΑΚΗΣ» της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λιμένος Καβάλας κατέπλευσε στις ακτές της Αλεξανδρούπολης και βοήθησε στον απεγκλωβισμό 8 συμπολιτών μας που είχαν αποκλειστεί λόγω της πυρκαγιάς.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τα μέλη του ΕΚΑΒ, καθώς και όλο το υγειονομικό προσωπικό που από την πρώτη στιγμή και με ιδιαίτερη αυταπάρνηση συνεισέφεραν τα μέγιστα σε μια ακόμα απαιτητική στιγμή. Το ίδιο έπραξαν βέβαια τα Αστικά ΚΤΕΛ Καβάλας και οι Πυροσβεστικές μας δυνάμεις όπου και αν τους ζητήθηκε.»




Το ΔΙΕΚ Καβάλας ευχαριστεί τους χορηγούς του

Το δημόσιο ΙΕΚ Καβάλας ευχαριστεί θερμά τους χορηγούς της εκδήλωσής του που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη  17 Μαϊου 2023 , στο αίθριο του Δημόσιου ΙΕΚ Καβάλας στο Περιγιάλι.

Χορηγοί

• Ούζο «Το δικό μας» Βασιλείου Ευστρατίου
• Φούρνος με ξύλα Βασίλειος Μήτσογλου Κρηνίδες
• Βάκχος Κάβα Ποτών
• Οινοποιείο Συμεωνίδης

 




Άσκηση Ετοιμότητας στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης

Άσκηση για τον έλεγχο της επιχειρησιακής ετοιμότητας του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης, σε περίπτωση σεισμού, στα πλαίσια εφαρμογής του επιχειρησιακού σχεδίου έκτακτης ανάγκης «ΣΩΣΤΡΑΤΟΣ», πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σήμερα, Τετάρτη 17 Μαΐου 2023. Η άσκηση περιλάμβανε την εκκένωση τμημάτων του Νοσοκομείου και τον απεγκλωβισμό ασθενών. Στόχος ήταν η εκπαίδευση του προσωπικού στο επιχειρησιακό σχέδιο, η εμπέδωση των ρόλων δράσης σε έκτακτα περιστατικά και τέλος η ενδυνάμωση του αισθήματος ασφάλειας και προστασίας των κατοίκων της περιοχής σε περίπτωση σεισμικού φαινομένου.

‘Ευχαριστούμε θερμά το Δ’ Σώμα Στρατού, την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ξάνθης, το Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας ΕΚΑΒ (ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ), την Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης όπως επίσης και την 4 η Υγειονομική Περιφέρεια, καθώς συνέβαλλαν στα μέγιστα για την προετοιμασία και την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος.” , δηλώνει η κ. Ροφαέλα Ελένη από την Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης




Ο κ. Γερόπουλος εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του στην κ. Γιαννακοπούλου

Με αφορμή μια δωρεά της κ. Γιαννακοπούλου Γεωργίας στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, ο κ. Γερόπουλος Αχιλλέας, διοικητής του Νοσοκομείου δηλώνει:

“Ευχαριστούμε θερμά την κα Γιαννακοπούλου Γεωργία για την ευγενική προσφορά της να δωρίσει στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας ένα φορητό καρδιολογικό υπερηχοτομογράφο του οίκου GE HEALTHCARE μοντέλο VERSANA ACTIVE για την κάλυψη αναγκών της Καρδιολογικής Κλινικής.

Κάθε τέτοια προσφορά, μικρή ή μεγάλη, αποτελεί έμπρακτη απόδειξη ανθρωπισμού και αλληλεγγύης στο δύσκολο έργο μας και αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση.”




Η Δημοτική Αρχή Βισαλτίας ευχαριστεί τον Τερπνιωτών Θεσσαλονίκης και τους εθελοντές αιμοδότες

Η Δημοτική Αρχή Βισαλτίας, συγχαίρει και ευχαριστεί τον Σύλλογο Τερπνιωτών Θεσσαλονίκης για την καθιερωμένη διενέργεια εθελοντικής αιμοδοσίας, που πραγματοποιείται δύο φορές τον χρόνο, στηρίζοντας εδώ και χρόνια την ανάγκη που δημιουργείται από την έλλειψη σε επάρκεια αίματος.

Συγχαρητήρια αξίζουν στους εθελοντές αιμοδότες παλαιούς και νέους, στο προσωπικό υγείας της Κινητής Μονάδας Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών και στην Κοινότητα της Τερπνής στην οποία ανατέθηκε και το κύριο βάρος υλοποίησης της δράσης.

Την δράση τίμησαν, μεταξύ άλλων, με την παρουσία τους ή την συμμετοχή τους στην αιμοδοσία, ο Δήμαρχος Βισαλτίας κ. Αθανάσιος Μασλαρινός, ο Αντιδήμαρχος Αγροτικής Οικονομίας Λεωνίδας Ψαρράς και ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Τερπνής κ. Αθανάσιος Μιχαλάκης.

Η Δημοτική Αρχή στέκεται αρωγός στις προσπάθειες που πραγματοποιούν οι Σύλλογοι και φορείς του Δήμου Βισαλτίας, ώστε οι εθελοντές αιμοδότες να μπορούν να προσφέρουν ζωή σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας.

Τέτοιες δράσεις είναι αξιόλογες, και ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης όπως αυτή που περνάμε, καθώς οι ανάγκες σε αίμα είναι μεγάλες και δεν σταματούν να υπάρχουν.

 




To Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο, Λύκειο Καβάλας εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του

Ο Διευθυντής, το προσωπικό και οι μαθητές του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου, Λυκείου Καβάλας, νιώθουν την ανάγκη να εκφράσουν τις θερμές ευχαριστίες τους στην εταιρεία ΚΟYΡΤΙΔΗΣ GROUP AE, και την RE/MAX CHOICE για την συμπαράσταση και την χορηγική υποστήριξη προς το σχολείο.

Συγκεκριμένα δηλώνουν:

“Χάρη σε εσάς καλύπτουμε μέρος των αναγκών σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό με τα δύο LAPTOP που μας χορηγήσατε.

Σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο και ελπίζουμε να έχετε πάντοτε την δυνατότητα να στέκεστε δίπλα στα παιδιά μας..”




Οι ευχαριστίες του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας για την “Λευκή Νύχτα 2023”

Ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας εκφράζει τις ευχαριστίες του σε όλους όσους εμπιστεύτηκαν πίστεψαν και συνέβαλλαν ώστε να οργανωθεί σωστά και να πραγματοποιηθεί η ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ 2023.

Συγκεκριμένα ευχαριστεί θερμά για την οικονομική υποστήριξη το Επιμελητήριο, το Δήμο Καβάλας, τη ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ και την Αντιπεριφέρεια Π.Ε. Καβάλας, που είναι βασικοί συνδιοργανωτές και χρηματοδότες.
Ευχαριστεί τις υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας, και συγκεκριμένα την Τεχνική Υπηρεσία, το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού και φυσικά το Τμήμα Καθαριότητας, που οι εργαζόμενοί του αγόγγυστα φροντίζουν για την αποκατάσταση και την καθαριότητα του κέντρου της πόλης.
Ευχαριστεί την Αστυνομική Διεύθυνση και το Τμήμα Τροχαίας Καβάλας για την αμέριστη βοήθειά τους και συνεργασία όσον αφορά τις πεζοδρομήσεις και τις αντίστοιχες κυκλοφορικές ρυθμίσεις.
Τον Ο.Λ.Κ. για την κατανόηση και άρση της πεζοδρόμησης της οδού Εθνικής Αντίστασης καθώς και το Λιμεναρχείο που συνέβαλε τα μέγιστα στη διευθέτηση της κυκλοφορίας των οχημάτων στην παραλιακή ζώνη.Επίσης την Τράπεζα της Ελλάδος για την παροχή ρεύματος για τις ανάγκες των παρακείμενων δράσεων και το ΚΤΕΛ Αστικών Λεωφορείων για την παράταση των δρομολογίων του.
Όλους τους επαγγελματίες που συμμετείχαν ενεργά και με ιδιωτική πρωτοβουλία οργάνωσαν
κάποιο χάπενινγκ.
Ευχαριστεί από καρδιάς το Δημοτικό Ωδείο, όλα τα Αθλητικά Σωματεία και τους
Πολιτιστικούς Συλλόγους, τις σχολές χορού και όλους όσους συμμετείχαν αφιλοκερδώς με την
παρουσίαση του έργου τους και ομόρφυναν αυτή την βραδιά.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τους διοργανωτές των εκδηλώσεων ΑΔΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΨΑΛΛΟΝΤΕΣ και
στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας και φυσικά σε όλα τα Μουσικά Σχολεία για την συνεργασία τους που
με την παρουσία τους σε κεντρικά σημεία της πόλης λάμπρυναν και εμπλούτισαν μουσικά την
βραδιά.
Τέλος ευχαριστεί όλους τους Καβαλιώτες για την αγάπη τους και την συμμετοχή τους σε αυτή
την γιορτή που την αγκάλιασαν και την ακολουθούν με ενθουσιασμό.