Καβάλα: Έχασε τη μάχη για τη ζωή ο 21χρονος μετά από τροχαίο στην οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης
Σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στις 3 Απριλίου 2025 στην Καβάλα, όταν ένας 21χρονος οδηγός μοτοσικλέτας συγκρούστηκε με Ι.Χ. στην οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης, κοντά στην Πυροσβεστική Υπηρεσία. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης είχε ως αποτέλεσμα τον εκσφενδονισμό του νεαρού και τον σοβαρό τραυματισμό του στο κεφάλι.
Ο τραυματίας μεταφέρθηκε άμεσα στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, όπου υποβλήθηκε σε πολύωρη χειρουργική επέμβαση και νοσηλεύτηκε διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των ιατρών, ο 21χρονος δεν κατάφερε να αναρρώσει και υπέκυψε στα τραύματά του στις 13 Απριλίου.
Η εξόδιος ακολουθία τελέστηκε τη Μεγάλη Δευτέρα, 14 Απριλίου, στα Δημοτικά Κοιμητήρια Καβάλας, με πλήθος κόσμου να αποχαιρετά τον αδικοχαμένο νέο. Η τοπική κοινωνία είναι συγκλονισμένη από το τραγικό γεγονός, ενώ οι αρμόδιες αρχές συνεχίζουν να ερευνούν τα αίτια του δυστυχήματος.
Οικογενειακή τραγωδία στην Κατεχάκη: «Μάλλον έπαθε κάτι παθολογικό και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου» λέει η αδερφή του 56χρονου που οδηγούσε
«Μάλλον έπαθε κάτι ο αδελφός μου και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου», λέει η κόρη των ηλικιωμένων που σκοτώθηκαν μαζί με το γιο τους στο τροχαίο της Κατεχάκη.
Μια ανείπωτη τραγωδία στην άσφαλτο γράφτηκε χθες το μεσημέρι στην Λεωφόρο Κατεχάκη όπου μια οικογένεια ξεκληρίστηκε καθώς το ΙΧ, το οποίο οδηγούσε ένας 56χρονος και στο οποίο επέβαιναν οι ηλικιωμένοι γονείς του, συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα με αποτέλεσμα και οι τρεις να χάσουν τη ζωή τους.
Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 3.30 το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας όταν ο 56χρονος, κινούμενος με το λευκό αμάξι επί της λεωφόρου Κατεχάκη, στο ρεύμα προς λεωφόρο Μεσογείων, έχασε -για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής- τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με ένα προπορευόμενο, μαύρο ΙΧ το οποίο είχε σταματήσει στο φανάρι, στη διασταύρωση με την οδό Πίνδου.
Λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης το δεύτερο, εμπλεκόμενο αυτοκίνητο έπεσε σε ένα ταξί που ήταν μπροστά του ενώ από τη φονική καραμπόλα προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε δύο ακόμη ΙΧ.
Οι Πυροσβέστες που επιχείρησαν στο σημείο ανέσυραν νεκρούς από το λευκό ΙΧ τον 56χρονο οδηγό, τον 91χρονο πατέρα του και την 83 μητέρα του.
Από το δυστύχημα τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και η συνοδηγός του δεύτερου ΙΧ καθώς και οι δύο επιβάτες του ταξί οι οποίοι διεκομίσθησαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Γεννηματάς.
Οι Αστυνομικοί της Τροχαίας διενεργούν προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες της τραγωδίας και τα δύο σενάρια που εξετάζονται είναι είτε ο 56χρονος να μην είδε ότι το φανάρι μπροστά του είναι κόκκινο είτε να εμφάνισε κάποιο,ξαφνικό πρόβλημα υγείας με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Τη δεύτερη εκδοχή ενισχύει η μαρτυρία της αδελφής του 56χρονου και κόρης των δύο ηλικιωμένων η οποία, μιλώντας στο protothema.gr, κάνει λόγο για ένα προσεκτικό οδηγό ο οποίος ενδεχομένως να παρουσίασε κάποιο, παθολογικό πρόβλημα πάνω στο τιμόνι.
«Οι γονείς μου μένουν στην Αθήνα εδώ και χρόνια. Πρέπει να είχαν πάει βόλτα με τον αδελφό μου και να επέστρεφαν εκείνη την ώρα. Είναι μια τραγωδία, μια ανείπωτη τραγωδία. Δεν ξέρουμε πολλά περισσότερα για το πώς έγινε. Θεωρούν ότι κάτι έπαθε ο οδηγός, παθολογικό, και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Οι πρώτες ενδείξεις αυτό λένε αλλά περιμένουμε να μάθουμε πως ακριβώς συνέβη. Γιατί ήταν πολύ προσεκτικός οδηγός ο αδελφός μου», λέει η ίδια.
Πηγή:protothema.gr
Έλον Μασκ: Έχασε σχεδόν 90 δισ. δολάρια σε δύο μήνες
Η βουτιά της μετοχής της Tesla παρέσυρε την καθαρή περιουσία του Έλον Μασκ, για πρώτη φορά τη φετινή χρονιά, κάτω από τα 400 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον Δείκτη Δισεκατομμυριούχων του Bloomberg.
O πλουσιότερος άνθρωπος του πλανήτη έχασε σχεδόν 90 δισ. δολάρια σε λιγότερο από δύο μήνες. Τα περιουσιακά του στοιχεία είχαν εκτοξευθεί στα ύψη τον Δεκέμβριο, όταν ο Μασκ έγινε ο πρώτος άνθρωπος που έσπασε το φράγμα των 400 δισ. δολαρίων.
Η περιουσία του συνέχισε την ανοδική της πορεία μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου, οπότε και εκτινάχθηκε στα 486,4 δισ. δολάρια με την αποτίμηση των 350 δισ. δολαρίων της αξίας της SpaceX και το ποντάρισμα των επενδυτών στον διευρυνόμενο ρόλο του μεγιστάνα της τεχνολογίας στον κύκλο εμπίστων του Ντόναλντ Τραμπ.
Η μετοχή της Τesla συμπαρασύρει στην πτώση της την περιουσία του Μασκ
Αλλά σχεδόν δύο μήνες αργότερα η καθαρή περιουσία του Μασκ συρρικνώθηκε εξαιτίας της πτώσης κατά 27% της μετοχής της Tesla σε λιγότερο από 60 ημέρες.
Η Tesla κατέγραψε την πρώτη εδώ και πάνω από 12 χρόνια μείωση πωλήσεων σε ετήσια βάση, καθώς το 2024 πούλησε 20.000 λιγότερα οχήματα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, εν μέρει λόγω του ανταγωνισμού με την πιο προσιτή BYD της Κίνας.
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να ενισχύσει την τεχνολογία οδήγησης με τεχνητή νοημοσύνη, που η Tesla υπόσχεται διαρκώς αλλά δεν έχει ακόμη υλοποιήσει, εν μέρει λόγω ρυθμιστικών θεμάτων. Μέχρι στιγμής η φετινή χρονιά δεν προδιαγράφεται ρόδινη για την εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Μασκ, καθώς τον περασμένο μήνα στη Γαλλία μειώθηκαν κατά 63% οι ταξινομήσεις οχημάτων Tesla, ενώ οι πωλήσεις της μειώθηκαν και στη Γερμανία -κατά 60%-, παρότι η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη έδειξε σημάδια ανάκαμψης.
Το πρωί της Τρίτης το Forbes υπολόγισε την καθαρή περιουσία του Μασκ στα 384 δισ. δολάρια.
Πηγή:iefimerida.gr
Άντρας σε χωριό της Ροδόπης έχασε την ζωή του από ηλεκτροπληξία!
Άντρας άνω των 40 ετών έχασε την ζωή του από ηλεκτροπληξία σε χωριό της Ροδόπης κατά την διάρκεια εργασιών σε διαδικασία ποτίσματος του χωραφιού του.
Ο άτυχος άντρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Κομοτηνής χωρίς τις αισθήσεις του , με τους γιατρούς να αποφαίνονται πως το σώμα του άνδρα είχε εγκαύματα και ο θάνατός του προήλθε από ηλεκτροπληξία.
Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε πως “πιάστηκε κορόιδο” και έχασε την Καλαμίτσα!»
Σε τηλεοπτικές του δηλώσεις, την Πέμπτη 16 Μαΐου, ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε δημόσια ότι “πιάστηκε κορόιδο” από την ΕΤΑΔ στο θέμα της παραχώρησης της Καλαμίτσας και είναι πλέον δύσκολο να καταλήξει ο Δήμος Καβάλας σε μία συμφέρουσα συμφωνία για την αξιοποίηση της ακτής.
Οι ευθύνες του Δημάρχου Καβάλας για αυτήν την εξέλιξη είναι τεράστιες.
Κατά την προηγούμενη θητεία του, με προσωπικές του αποφάσεις και αγνοώντας τα όργανα του Δήμου και το Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Καβάλας αρχικά, το έτος 2020, συνομολόγησε δικαστικά ότι η ακτή ανήκει στην ΕΤΑΔ, ενώ μέχρι τότε η Καλαμίτσα ήταν εγγεγραμμένη στο Κτηματολόγιο ως ιδιοκτησία του Δήμου Καβάλας και αργότερα, το έτος 2023 δεν προχώρησε σε έφεση, για να σταματήσει το αρχικό λάθος, που έκανε το 2020.
Υπενθυμίζουμε πως το 2013, όταν ο σημερινός Δήμαρχος ήταν Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, έβαλε πολεοδομικό πρόστιμο €900.000 στην ΕΤΑΔ, το οποίο, μάλιστα, δεν γνωρίζουμε τι απέγινε και αν το έχει εισπράξει τελικά ο Δήμος ή το χαρίσαμε…
Αυτή όμως η υποχωρητικότητα και η οικειοθελής παραίτηση του Δημάρχου για λογαριασμό του Δήμου από τα δικαιώματά του στην Καλαμίτσα, έγιναν άραγε με μόνο στόχο να επιτύχει τελικά συμφωνία με την ΕΤΑΔ, με οποιοδήποτε κόστος και οποιουσδήποτε όρους; Αυτό που φαίνεται είναι ότι ο Δήμαρχος ήθελε “να αποδείξει” πρώτα στον εαυτό του και μετά στους Δημότες ότι κατάφερε να φέρει συμφωνία για την Καλαμίτσα.
Βέβαια, οι προτάσεις συμφωνίας με την ΕΤΑΔ που έφερε στη συνέχεια ο Δήμαρχος Καβάλας για τη χρήση της ακτής και των εγκαταστάσεων της Καλαμίτσας, ήταν όλες ξεκάθαρα ασύμφορες για τους δημότες:
– η πρώτη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €25.000 για τα πρώτα 3 χρόνια και €50.000 για τα επόμενα. Όλες οι δαπάνες αποκατάστασης-συντήρησης-λειτουργίας να βαρύνουν τον Δήμο και τα έσοδα να μοιράζονται 50% – 50% με την ΕΤΑΔ. Η διάρκεια της παραχώρησης θα ήταν 20 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης + άλλα 10 χρόνια.
– η επόμενη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €70.000.
– η επόμενη να πληρώνουμε €120.000 (για όλη την έκταση).
– η επόμενη να πληρώνουμε €90.000 ετησίως και πάλι για παραχώρηση 20+10 ετών.
Και μετά από όλα αυτά, έρχεται τώρα ο Δήμαρχος Καβάλας και ομολογεί ότι μας ζητάνε να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €90.000, αλλά για παραχώρηση διάρκειας μόνο 5 χρόνων! Και μετά;;;
Προφανώς, διαπιστώνει πλέον ο Δήμαρχος το ΠΛΗΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, στο οποίο παρέσυρε τον Δήμο, αποκλειστικά με προσωπικές του μονομερείς ενέργειες και δική του ευθύνη.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια, εμείς επιμέναμε συνεχώς ότι ο Δήμος Καβάλας μπορούσε να διεκδικήσει δικαστικά την ιδιοκτησία της Καλαμίτσας, διότι είχαμε τα νομικά όπλα να το υποστηρίξουμε και θα έπρεπε ο Δήμαρχος να το έχει ήδη κάνει.
Δυστυχώς όμως, για ακόμη μία φορά, ο Δήμαρχος Καβάλας λειτούργησε με προσωπικά κριτήρια και τώρα μας έχει εγκλωβίσει όλους, Δήμο και δημότες, σε αυτό το ΑΔΙΕΞΟΔΟ.
Δήμαρχε Καβάλας, σε καλούμε να επιλύσεις ΑΜΕΣΑ την εμπλοκή με την ΕΤΑΔ γύρω από την υπόθεση ΚΑΛΑΜΙΤΣΑ και να φέρεις την οριστική, συμφέρουσα λύση για τους Καβαλιώτες και τους επισκέπτες μας!
ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ!
Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Έχασε την σκυλίτσα του στους Κήπους Έβρου και την βρήκε έναν χρόνο μετά στη Σερβία!
Η Ράικα χάθηκε στους Κήπους του Έβρου τον Απρίλιο του 2023, όμως το σκυλάκι εντοπίστηκε σώο και αβλαβές έναν χρόνο μετά, στα σύνορα της Σερβίας με τη Βοσνία.
Θα μπορούσε να γίνει μια κινηματογραφική ιστορία, βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, με τους θεατές να αμφισβητούν την αλήθεια της. Όμως η πρωταγωνίστριά της, η Ράικα, αν μπορούσε να μιλήσει, θα τους άφηνε όλους άφωνους εξιστορώντας πώς κατάφερε στην πραγματικότητα να επιβιώσει επί έναν χρόνο μόνη της, από την Ελλάδα όπου χάθηκε, διασχίζοντας εκατοντάδες χιλιόμετρα στα Βαλκάνια στην προσπάθειά της να γυρίσει σπίτι, στη Λυών της Γαλλίας! Τελικά, το γενναίο σκυλάκι βρέθηκε περίπου 1000 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο που είχε χαθεί, στους Κήπους Έβρου, στα σύνορα Σερβίας- Βοσνίας όταν την έπιασαν φιλόζωοι, την εξέτασε κτηνίατρος και εντόπισε το τσιπάκι της με τα στοιχεία του Γάλλου ιδιοκτήτη της!
Δημοσκόπηση ΜARC για το ΘΕΜΑ: Στο 35% η ΝΔ , τρεις μονάδες έχασε το ΠΑΣΟΚ σε 50 ημέρες
Με βασικό όπλο την αυξημένη εμπιστοσύνη των πολιτών στο πρόσωπο του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και σε συνδυασμό με τη σταθερή πρωτοκαθεδρία που κατέχει στον χώρο του Κέντρου, η κυβερνητική παράταξη διατηρεί βάσιμες ελπίδες να περάσει πάνω από τον πήχη του 2019, που είναι ο ανεπίσημος εκλογικός στόχος εν όψει της ευρωκάλπης της 9ης Ιουνίου.
Στις προηγούμενες ευρωεκλογές η Νέα Δημοκρατία είχε συγκεντρώσει ποσοστό 33,12% και ήταν μπροστά από τον ΣΥΡΙΖΑ κατά 9,37%, ενώ στην παρούσα συγκυρία προσεγγίζει δημοσκοπικά το 35% και αποσπά προβάδισμα 21,5 μονάδων. Παρά το γεγονός ότι καταγράφεται το τελευταίο διάστημα αύξηση των αρνητικών αξιολογήσεων για την κυβέρνηση, με αιχμή το μεγάλο πρόβλημα της ακρίβειας που ταλανίζει τη μεγάλη πλειοψηφία των νοικοκυριών, τόσο ο πρωθυπουργός όσο και η Νέα Δημοκρατία διατηρούν το υψηλό προβάδισμα έναντι των αντιπάλων τους, το οποίο έχουν κατοχυρώσει ήδη από τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου χρόνου.
Σύμφωνα με τα ευρήματα μεγάλης δημοσκόπησης που διενήργησε για λογαριασμό του «ΘΕΜΑτος» η εταιρεία Marc, η βασική μεταβολή που παρατηρείται στο πολιτικό σκηνικό, όπως αυτό διαρθρώνεται σχεδόν δυόμισι μήνες πριν από τις ευρωεκλογές, είναι η κάμψη της εκλογικής απήχησης του ΠΑΣΟΚ, το οποίο στην πρόθεση ψήφου απώλεσε σχεδόν τρεις εκατοστιαίες μονάδες, με αποτέλεσμα να τον προσπεράσει ο ΣΥΡΙΖΑ που με βραχεία κεφαλή επανακτά τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των κομμάτων.
Τρίκαλα | Τηλεφωνική απάτη με θύμα γυναίκα που έχασε 20.000 ευρώ
Σε εξέλιξη οι έρευνες της αστυνομίας στα Τρίκαλα, μετά την καταγγελία γυναίκας για τηλεφωνική απάτη. Οι δράστες για ακόμα μια φορά ήταν άρτια οργανωμένοι…
Μία ακόμη εξαπάτηση κατά ηλικιωμένου προσώπου σημειώθηκε το πρωί στα Τρίκαλα. Σύμφωνα με το trikalanews.gr, άγνωστος τηλεφώνησε σε ηλικιωμένη στην περιοχή του Πυργετού, λέγοντάς της ότι κινδυνεύει συγγενικός της πρόσωπο.
Η ηλικιωμένη Τρικαλινή, πίστεψε τα λεγόμενα και μετά από όσα τις υπέδειξε ο δράστης, παρέδωσε 20.000 ευρώ σε πρόσωπο που έφτασε μέχρι την πόρτα της για να τα παραλάβει.
Το συμβάν πλέον διερευνά ήδη η Αστυνομία, που χτενίζει την περιοχή και αναλύει υλικό από τις κάμερες ασφαλείας που βρίσκονται κοντά στο σπίτι.
Πηγή: newsit.gr
Κρίμα κι άδικο για την Εθνική πόλο γυναικών | Έχασε το μετάλλιο με buzzer beater και με αμφιλεγόμενη διαιτητική απόφαση
Η Εθνική πόλο γυναικών ήταν συγκλονιστική (και) στον μικρό τελικό τουΠαγκόσμιου Πρωταθλήματος, έκανε κατάθεση ψυχής μέσα στην πισίνα αλλά ηττήθηκε με πικρό και συνάμα άκρως αμφιλεγόμενο τρόπο χάνοντας την ευκαιρία να κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο.
Η Ισπανία επικράτησε με 10-9 χάρη σε buzzer beater σε νεκρό χρόνο, αφού προηγουμένως όμως υπήρξε μια πρωτοφανής απόφαση των διαιτητών. Η Ελλάδα έχοντας στην τελευταία επίθεση επτά δευτερόλεπτα για να σκοράρει με buzzer beater, ανέβασε και την τερματοφύλακά της στην περιοχή της Ισπανίας. Ωστόσο, η επίθεση δεν έγινε ποτέ καθώς οι διαιτητές έδωσαν παράβαση στις Ελληνίδες και την μπάλα… δώρο στις Ισπανίδες που σκόραραν εύκολα με μακρινό σουτ σε άδειο τέρμα!
Ο ελληνικός πάγκος διαμαρτυρήθηκε έντονα αλλά οι διαιτητές δεν άλλαξαν την απόφασή τους και το παιχνίδι, μαζί με το μετάλλιο, χάθηκαν με αυτόν τον απίστευτο, απρόσμενο και άδικο τρόπο.
Η Εθνική πόλο γυναικών που πριν από λίγο καιρό κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό, δεν μπόρεσε να… ντουμπλάρει τα μετάλλια για δεύτερη σερί διοργάνωση. Ούτε και να κερδίσει μετάλλιο σε Παγκόσμιο για πρώτη φορά μετά το χρυσό της Σανγκάης το 2011. Η ομάδα της Αλεξίας Καμμένου όμως έδειξε ότι είναι ικανή για κάτι σπουδαίο στο μεγάλο καλοκαιρινό ραντεβού των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.
Η εξέλιξη του μικρού τελικού
Η Ισπανία άνοιξε το σκορ με ένα τυχερό γκολ καθώς η μπάλα βρήκε στα μπλοκ, πήρε περίεργη τροχία και πέρασε τη γραμμή του τέρματος. Ωστόσο η ελληνική ομάδα ισοφάρισε με τη Μαργαρίτα Πλευρίτου για το 1-1. Η Ισπανία έκλεισε το πρώτο οκτάλεπτο με προβάδισμα ενός γκολ (1-2), ενώ σκόραρε και στο ξεκίνημα της δεύτερης περιόδου για το1-3. Η Νίνου μείωσε σε 2-3 με πέναλτι αλλά και πάλι οι Ισπανίδες σκόραραν φτάνοντας σε διαφορά δύο τερμάτων (2-4).
Η Ξενάκη με ωραίο διαγώνιο σουτ μείωσε και πάλι στο γκολ (3-4), ενώ η Ελευθερία Πλευρίτου έγραψε το 4-4. Οι Ισπανίδες σκόραραν στην κόντρα για το 4-5 αλλά η Ελευθεριάδου με δυνατό μακρινό σουτ ισοφάρισε ξανά (5-5). Και πάλι όμως η Ισπανία βρήκε τρόπο για να σκοράρει (5-6) με την δεύτερη περίοδο να ολοκληρώνεται στο -1 για την Ελλάδα.
Η τρίτη περίοδος άρχισε με την Ισπανία να σκοράρει ξανά και να παίρνει ένα προβάδισμα ασφαλείας (5-7). Η Ελευθεριάδου αστόχησε σε πέναλτι χάνοντας την ευκαιρία για να μειώσει το σκορ. Η ελληνική ομάδα πίεσε ασφυκτικά την Ισπανία αλλά έχασε πολλές ευκαιρίες στην παίκτρια παραπάνω. Εν τέλει η Ξενάκη μείωσε σε 6-7, ενώ στο φινάλε του οκταλέπτου τα κορίτσια της Καμμένου έπαιξαν τρομερή άμυνα με δύο παίκτριες λιγότερες κρατώντας το σκορ σε απόσταση ενός γκολ.
Και πάλι οι Ισπανίδες βρήκαν γκολ για το +2 (6-8) με πέναλτι, ενώ αμέσως μετά πήραν για πρώτη φορά διαφορά τριών τερμάτων (6-9). Ένας κεραυνός της Ελευθερίας Πλευρίτου έδωσε ελπίδες στην Ελλάδα που μείωσε σε 7-9, ενώ στην επόμενη επίθεση η Νίνου εκτέλεσε για το 8-9. Το επιθετικό κρεσέντο της εθνικής μας συνεχίστηκε. Η Ασημάκη κέρδισε πέναλτι, η Νίνου κεραυνοβόλησε και η Ελλάδα ισοφάρισε ξανά (9-9) επιστρέφοντας απ’ το -3!
Το φινάλε ήταν δραματικό αλλά και πικρό για την Ελλάδα, που έπαιξε καλές άμυνες μέχρι τέλους.
Απέμεναν επτά δευτερόλεπτα για την τελευταία επίθεση της Ελλάδας, ακόμα και η γκολκίπερ της ελληνικής ομάδας ανέβηκε μπροστά για να παίξει η εθνική μας με παίκτρια παραπάνω για το buzzer beater.
Οι οδηγίες της Αλεξίας Καμμένου για την τελευταία επίθεση
Η τελευταία αμφιλεγόμενη φάση
Ωστόσο, η επίθεση ουσιαστικά δεν παίχθηκε ποτέ καθώς οι διαιτητές σε μια πρωτοφανή απόφαση έδωσαν παράβαση με αποτέλεσμα οι Ισπανίδες να σκοράρουν με buzzer beater σε άδειο τέρμα σε νεκρό χρόνο!
Απαντήσεις ζητά η οικογένεια του 35χρονου από την Θάσο που έχασε την ζωή του σε εργοτάξιο στην Κρήτη
Ο 35χρονος εργάτης, Γιάννης Καραβούζης, με καταγωγή από τη Θάσο, έχασε την ζωή του σε εργατικό δυστύχημα, που σημειώθηκε το Σάββατο 23 Δεκεμβρίου σε εργοτάξιο στο Ρέθυμνο της Κρήτης.
Ο Γιάννης Καραβούζης, ζούσε τα τελευταία πέντε χρόνια στο Ρέθυμνο. Ήταν αρραβωνιασμένος και σε ένα μήνα, τον Φεβρουάριο, επρόκειτο να παντρευτεί με την αγαπημένη του, Μαρία Καμαρίτη, από το Ρέθυμνο. Εργαζόταν ως ξενοδοχοϋπάλληλος για τέσσερα χρόνια και είχε αποφασίσει το τελευταίο διάστημα και ενόψει του γάμου, να ενισχύσει το οικογενειακό εισόδημα. Έτσι, αποδέχθηκε την πρόταση, όπως λέει η οικογένεια του, να εργαστεί περιστασιακά ως εργάτης στο συγκεκριμένο εργοτάξιο.
Την πρώτη μέρα που εργάστηκε εκεί έχασε και τη ζωή του με τραγικό τρόπο, όταν παρασύρθηκε από μηχάνημα και τραυματίστηκε θανάσιμα. Οι γονείς του, Στέλιος και Βασιλική Καραβούζη, μαζί με τον αδερφό του, βρίσκονται το τελευταίο διάστημα στο Ρέθυμνο και αναζητούν απαντήσεις, για το πως συνέβη το δυστύχημα.
Στο ENA Channel και στην εκπομπή Αναλυτής με τον Απόστολο Ατζεμιδάκη μίλησε ο δικηγόρος της οικογένειας Μανώλης Πετρακάκης.
Έχασε πέντε Περιφέρειες και τους τρεις μεγαλύτερους Δήμους της χώρας η Νέα Δημοκρατία
«Δεν είναι μια καλή βραδιά για τη Νέα Δημοκρατία» ήταν το συμπέρασμα του πρωθυπουργού και προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, στις πρώτες του δηλώσεις μετά τον β’ γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών που ολοκληρώθηκε.
Σ’ αυτές, η Νέα Δημοκρατία διεκδικούσε έξι Περιφέρειες από τις οποίες έχασε τις… πέντε. Η Νέα Δημοκρατία βρισκόταν στη μάχη και για τους τρεις μεγαλύτερους Δήμους της χώρας, χάνοντάς τους όλους.
Πιο συγκεκριμένα σε επίπεδο Περιφερειών:
Στη Δυτική Μακεδονία, ο «γαλάζιος αντάρτης», Γιώργος Αμανατίδης επικρατεί του Γιώργου Κασαπίδη με 56,81% έναντι 43,19%.
Στη Θεσσαλία, ο Δημήτρης Κουρέτας, προερχόμενος από το – πάλαι ποτέ- Ποτάμι και στηριζόμενος από ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, πήρε εύκολα την Περιφέρεια Θεσσαλίας από τον Κώστα Αγοραστό με 59,58% έναντι 40,42%.
Στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ο «γαλάζιος αντάρτης» Ιωάννης Τρεπεκλής «εκθρονίζει» τη Ρόδη Κράτσα από με «περίπατο» και 65,74% έναντι 34,26%.
Και στο Βόρειο Αιγαίο ο «γαλάζιος αντάρτης» Κωνσταντίνος Μουτζούρης, κερδίζει την επίσημη υποψηφιότητα της Νέας Δημοκρατίας που ήταν ο Αλκιβιάδης Στεφανής με 54,5% έναντι 45,5%.
Τέλος, στην Ανατολική Μακεδονία – Θράκη, με μικρή ο «γαλάζιος αντάρτης» φαίνεται να κερδίζει τον επίσημο υποψήφιο της Νέας Δημοκρατίας και απερχόμενο Περιφερειάρχη, Χρήστο Μέτιο
Μοναδική νίκη για τον επίσημο υποψήφιο της Νέας Δημοκρατίας, στην Πελοπόννησο, με τον Δημήτρη Πτωχό να κερδίζει τον Πέτρο Τατούλη με 52,55% έναντι 47,45%.
Ήττες και στους τρεις μεγαλύτερους Δήμους
Σε επίπεδο Δήμων ο επίσημος υποψήφιος της Νέας Δημοκρατίας, έχασε και στους τρεις μεγαλύτερους Δήμους της χώρας, σε δύο εκ των οποίων έπειτα από την α’ Κυριακή των εκλογών βρισκόταν να προηγείται.
Στην Αθήνα, ο απερχόμενος Κώστας Μπακογιάννης, έχασε με 56% έναντι 44%, όταν την πρώτη Κυριακή προηγούνταν με 41,35% έναντι 14,19% του Χάρη Δούκα.
Μικρή ήταν η διαφορά στη Θεσσαλονίκη, με τον Κωνσταντίνο Ζέρβα να κερδίζει την α’ Κυριακή με 27,33%, και τον Σωτήρη Αγγελούδη να ακολουθεί με 25,74%.
Τέλος στην Πάτρα, ο προερχόμενος από τη Νέα Δημοκρατία, Κωσνταντίνος Σβόλης, δεν κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση και έχασε από τον υποψήφιο του ΚΚΕ, Κώστα Πελετίδη που εξασφάλισε την Τρίτη διαδοχική θητεία με 56,70% έναντι 43,3%.
Θύμα απάτης 45χρονη – Την ξεγέλασαν για το Market Pass και έχασε 11.500 ευρώ
Η ΕΛ.ΑΣ. διεξάγει έρευνα για το νέο περιστατικό απάτης
Ιδιαίτερα προσεκτικοί, τονίζεται για ακόμα μια φορά, πως πρέπει να είναι οι πολίτες, εξαιτίας των επιτήδειων που προχωρούν σε απάτες με διάφορες προφάσεις, εκμεταλλευόμενοι πολλές φορές την επικαιρότητα. Τη δεδομένη χρονική στιγμή, φαίνεται πως επιχειρούν να εξαπατήσουν τους πολίτες, προφασιζόμενοι τη καταβολή του επιδόματος Market Pass.
Ο δράστης ζήτησε από το θύμα να μεταβεί στο ΑΤΜ και με τη δική του καθοδήγηση.
Νέο περιστατικό σημειώθηκε εχθές (9/10) σε χωριό της Πιερίας, έξω από την Κατερίνη με θύμα μια 45χρονη γυναίκα. Συγκεκριμένα, άγνωστο πρόσωπα κάλεσε στο τηλέφωνο την γυναίκα για δήθεν καταβολή του Market Pass. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο δράστης ζήτησε από το θύμα να μεταβεί στο ΑΤΜ και με τη δική του καθοδήγηση, η γυναίκα μετέφερε αποσπασματικά σε λογαριασμό το χρηματικό ποσό τον 11.500 ευρώ.
Η ΕΛ.ΑΣ. διεξάγει έρευνα για το νέο περιστατικό απάτης.