Συνάντηση αντιπροσωπεία της της Ε.Α.Α.Μ.Θ. με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνηση

Γνωρίζεται ότι την Δευτέρα 27 Μαΐου 2024, στην Καβάλα, αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Α.Μ.Θ., πραγματοποίησε θεσμική συνάντηση
με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. ΚΥΡΑΝΑΚΗ Κωνσταντίνο ενώ παρόντες ήταν οι Βουλευτές Καβάλας Ν.Δ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Νικόλαος ,ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ Ιωάννης και ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ Μακάριος .

Η αντιπροσωπεία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο της Ένωσής μας ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο και τον Αντιπρόσωπο στην ΠΟΑΞΙΑ ΚΟΨΙΔΑ Αθανάσιο. Ο Πρόεδρος της Ένωσης
Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Α.Μ.Θ, αφού ευχαρίστησε τον κ. Υφυπουργό για την θεσμική του επίσκεψη στην ακριτική μας Περιφέρεια, επικεντρώθηκε αρχικά στην ανάλυση επίκαιρων και διαχρονικών θεσμικών, οικονομικών και ασφαλιστικών ζητημάτων.

Ακολούθως, τέθηκαν ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, με έμφαση στην ουσιαστική και έμπρακτη αναγνώριση
του υψίστης εθνικής σημασίας αγώνα των αστυνομικών μας για την καταπολέμηση των κυκλωμάτων διακίνησης μεταναστών, καθώς και για τη γενικότερη διασφάλιση της τάξης,
ασφάλειας και κοινωνικής ειρήνης των πολιτών.

Στο πλαίσιο αυτό επιδόθηκε υπόμνημα αναλυτικών διεκδικήσεων και αιτημάτων για επίλυση από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Τέλος, ο
Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Υφυπουργό τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 




Θεσμική συνάντηση αντιπροσωπίας Ε.Α.Α.Μ.Θ. με τον Δήμαρχο Καβάλας

Γνωρίζεται ότι την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Α.Μ.Θ., πραγματοποίησε στο Δημαρχείο Καβάλας θεσμική συνάντηση με τον Δήμαρχο Καβάλας κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ Θεόδωρο . Η αντιπροσωπεία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο και τον Αντιπρόσωπο στην Π.Ο.ΑΞΙ.Α. ΚΟΨΙΔΑ Αθανάσιο . Ανάμεσα στον κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ και τους εκπροσώπους της Ένωσής μας πραγματοποιήθηκε μία καθ’όλα εποικοδομητική συζήτηση κατά την οποία εκτός από τα θέματα που απασχολούν αυτήν την περίοδο το αστυνομικό συνδικαλιστικό κίνημα μας σε θεσμικό, οικονομικό και ασφαλιστικό επίπεδο, τέθηκαν και τα ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως του Δήμου Καβάλας.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Δήμαρχο τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ο Δήμαρχος Καβάλας επέδωσε στον Πρόεδρο της Ένωσής μας εθιμοτυπικό δώρο με το έμβλημα του Δήμου Καβάλας.