Δυναμικό ξεκίνημα για το δίκτυο Προέδρων Δημοτικών Συμβουλίων

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη Ολομέλεια του Δικτύου Προέδρων Δημοτικών Συμβουλίων, παρουσία του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Βασίλη Σπανάκη. Την εκδήλωση φιλοξένησαν ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου κ. Μαμαλάκης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Κώστας Σταυρόπουλος. Στο Δίκτυο συμμετέχουν περίπου 200 Πρόεδροι Δημοτικών Συμβουλίων από όλη την Ελλάδα, πολλοί εκ των οποίων μίλησαν στην Ολομέλεια και ευχαρίστησαν τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, κ. Παναγιώτη Μαμτσαδέλη, για την πρωτοβουλία του. Επιπλέον, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην Πρόεδρο του Δ.Σ. Ιωαννιτών, κ. Αναστασία Γιογλή, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επεξεργασία των καταστατικών θεμάτων.

Ο Υφυπουργός κ. Σπανάκης εξέφρασε έντονα την επιθυμία για στενότερη συνεργασία μεταξύ του Υπουργείου Εσωτερικών και του Δικτύου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα καθημερινά προβλήματα των τοπικών κοινωνιών. Κάθισε μέχρι το τέλος της συνεδρίασης, ακούγοντας τις τοποθετήσεις των Προέδρων και δίνοντας απαντήσεις στα ζητήματα που έθεσαν.Ο Υφυπουργός κ. Σπανάκης τόνισε ότι η ΚΕΔΕ έχει ήδη λάβει τον πρότυπο κανονισμό λειτουργίας που θα συζητηθεί στο επερχόμενο Συνέδριο του Νοεμβρίου. Επεσήμανε επίσης ότι ο κανονισμός δεν είναι δεσμευτικός και ότι τα Δημοτικά Συμβούλια έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τους δικούς τους κανόνες λειτουργίας.Στο τέλος, υπήρξε συζήτηση για τη θεσμική μορφή που θα πάρει το Δίκτυο, με αρκετούς να προτείνουν είτε τη σύσταση συνδέσμου είτε σωματείου. Επίσης, αποφασίστηκε να δημιουργηθεί περιφερειακή δομή για τη βελτίωση της λειτουργίας του Δικτύου, ενώ δυναμική αναμένεται να είναι η παρουσία του στο συνέδριο της ΚΕΔΕ.




Δυναμικό ξεκίνημα με παραστάσεις από το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας

Με εντυπωσιακό τρόπο ξεκίνησε η νέα θεατρική σεζόν στο ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, με την πρεμιέρα της παράστασης “Σέρα – Η Ψυχή του Πόντου”. Το έργο, που αποτελεί μια συγκινητική αναφορά στην ιστορία και τον πολιτισμό του Πόντου, κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού με τις δυνατές ερμηνείες και τη ζωντανή αναπαράσταση της ποντιακής παράδοσης.

Η παράσταση, σε σκηνοθεσία κορυφαίων καλλιτεχνών, ζωντανεύει τις ιστορικές μνήμες και τις ψυχικές αντοχές του ποντιακού λαού μέσα από τη μουσική, τον χορό και το θέατρο. Η πρεμιέρα σήμανε την έναρξη μιας δυναμικής σειράς θεατρικών παραστάσεων, με στόχο να αναδείξει τη δύναμη της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

Το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας προσβλέπει σε μια επιτυχημένη θεατρική περίοδο, με την παράσταση “Σέρα – Η Ψυχή του Πόντου” να αποτελεί μόνο την αρχή, καθώς το πρόγραμμα περιλαμβάνει πλήθος ακόμα παραστάσεων που αναμένεται να προσελκύσουν θεατρόφιλους από την πόλη και την ευρύτερη περιοχή.




Δυναμικό ξεκίνημα για τους Πάνθηρες – Ξεκινάει τον Οκτώβριο το Πρωτάθλημα

Με ιδιαίτερη αισιοδοξία και φιλοδοξίες, οι Πάνθηρες ετοιμάζονται για την έναρξη του πρωταθλήματος τον Οκτώβριο. Η ομάδα, μετά από μια περίοδο εντατικών προπονήσεων και μεταγραφών, δείχνει έτοιμη να διεκδικήσει σημαντικές διακρίσεις τη φετινή χρονιά.

Ο προπονητής των Πανθήρων δήλωσε πως η ομάδα έχει δουλέψει σκληρά και πως στόχος τους είναι να ξεκινήσουν δυναμικά το πρωτάθλημα, με στόχο την κορυφή. Οι φίλαθλοι αναμένουν με ανυπομονησία την πρώτη σέντρα, καθώς οι Πάνθηρες έχουν ήδη δείξει σημάδια βελτίωσης στα φιλικά παιχνίδια της προετοιμασίας.

Το πρωτάθλημα υπόσχεται να είναι γεμάτο εκπλήξεις, και οι Πάνθηρες σκοπεύουν να αφήσουν το σημάδι τους από την πρώτη αγωνιστική.




Αλεξανδρούπολη | Δυναμικό “παρών” αγροτών για την συνάντηση τους με τον Αυγενάκη

Εντονη ηταν η διαμαρτυρία των αγροτών στην περιοχή του Έβρου, με αφορμή την αντίφαση του Υπουργού Ανάπτυξης Λευτέρη Αυγενάκη στις δεσμεύσεις του για συνάντηση με τους αγρότες. Οι αγρότες έχουν αποφασίσει να παραμείνουν στους δρόμους ακόμη και μετά τη μη εμφάνιση του υπουργού στο αεροδρόμιο.

Οι αγρότες κινήθηκαν προς το Αεροδρόμιο “Δημόκριτος” της Αλεξανδρούπολης, όπου ανεμεναν να συναντηθούν με τον Υπουργό Ανάπτυξης. Παρά το προγραμματισμένο ραντεβού, ο υπουργός δεν ήταν συνεπής στις δεσμεύσεις του, προκαλώντας αντιδράσεις από τους αγρότες.

Δεκάδες τρακτέρσυγκεντρώθηκαν έξω από το ξενοδοχείο όπου βρέθηκε ο υπουργός.  Σημειώνεται ότι το βράδυ του Σαββάτου, ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σταύρος Κελέτσης, είχε συναντηθεί με τους αγρότες στα Καστανιές για να συζητήσει τα αιτήματά τους.

e-evros.gr




Δυναμικό “όχι” από την κοινωνία της Λεκάνης στην δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου

Συνέλευση πραγματοποίησαν το πρωί της Κυριακής 4 Φεβρουαρίου οι κάτοικοι της τοπικής κοινότητας Λεκάνης του Δήμου Νέστου.

Το κυριότερο θέμα που απασχόλησε την συνέλευση ήταν φυσικά η επικείμενη δημιουργία του φωτοβολταϊκού πάρκου λίγο έξω από την Λεκάνη.

Το παρών εκτός από τους κατοίκους έδωσαν και φορείς όπως ο Δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης, ο βουλευτής Καβάλας της Ν.Δ Γιάννης Πασχαλίδης και ο περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας Δημήτρης Λυμπεράκης

Δείτε φωτογραφίες από την σύσκεψη :




Δυναμικό παρών από Σερραίους αγρότες στο συλλαλητήριο της Agrotica 2024

Βροντοφώναξαν για ακόμη μια φορά οι επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα τα προβλήματα τους. Κατά της διάρκεια του χθεσινού συλλαλητηρίου έξω από τον εκθεσιακό χώρο της Agrotica, αγρότες, κτηνοτρόφοι, μελισσοκόμοι   φώναξαν πως φτάνει πια δεν αντέχουν άλλο.

Οι ελληνοποιήσεις  και  οι εισαγωγές προϊόντων από τρίτες χώρες απειλούν την επιβίωση τους και τους προβληματίζει έντονα   η μεγάλη απόκλιση  των τιμών από την παραγωγή στην κατανάλωση.

Πλάνα από epiloges.tv