Δυναμικό ξεκίνημα για το δίκτυο Προέδρων Δημοτικών Συμβουλίων
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη Ολομέλεια του Δικτύου Προέδρων Δημοτικών Συμβουλίων, παρουσία του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Βασίλη Σπανάκη. Την εκδήλωση φιλοξένησαν ο Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου κ. Μαμαλάκης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Κώστας Σταυρόπουλος. Στο Δίκτυο συμμετέχουν περίπου 200 Πρόεδροι Δημοτικών Συμβουλίων από όλη την Ελλάδα, πολλοί εκ των οποίων μίλησαν στην Ολομέλεια και ευχαρίστησαν τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, κ. Παναγιώτη Μαμτσαδέλη, για την πρωτοβουλία του. Επιπλέον, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην Πρόεδρο του Δ.Σ. Ιωαννιτών, κ. Αναστασία Γιογλή, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επεξεργασία των καταστατικών θεμάτων.
Ο Υφυπουργός κ. Σπανάκης εξέφρασε έντονα την επιθυμία για στενότερη συνεργασία μεταξύ του Υπουργείου Εσωτερικών και του Δικτύου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα καθημερινά προβλήματα των τοπικών κοινωνιών. Κάθισε μέχρι το τέλος της συνεδρίασης, ακούγοντας τις τοποθετήσεις των Προέδρων και δίνοντας απαντήσεις στα ζητήματα που έθεσαν.Ο Υφυπουργός κ. Σπανάκης τόνισε ότι η ΚΕΔΕ έχει ήδη λάβει τον πρότυπο κανονισμό λειτουργίας που θα συζητηθεί στο επερχόμενο Συνέδριο του Νοεμβρίου. Επεσήμανε επίσης ότι ο κανονισμός δεν είναι δεσμευτικός και ότι τα Δημοτικά Συμβούλια έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τους δικούς τους κανόνες λειτουργίας.Στο τέλος, υπήρξε συζήτηση για τη θεσμική μορφή που θα πάρει το Δίκτυο, με αρκετούς να προτείνουν είτε τη σύσταση συνδέσμου είτε σωματείου. Επίσης, αποφασίστηκε να δημιουργηθεί περιφερειακή δομή για τη βελτίωση της λειτουργίας του Δικτύου, ενώ δυναμική αναμένεται να είναι η παρουσία του στο συνέδριο της ΚΕΔΕ.


