Αρχές, φορείς και εκπρόσωποι της επιχειρηματικότητας της Καβάλας εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για την προσωρινή διακοπή των ακτοπλοϊκών δρομολογίων στη γραμμή Καβάλα – Λήμνος.
Σε κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Στυλιανίδη, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και Αναπληρωτής Περιφερειάρχης, Θόδωρος Μαρκόπουλος, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θεόδωρος Μουριάδης, και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, Ιωάννης Παναγιωτίδης, ζητούν την άμεση αποκατάσταση των δρομολογίων.
Κατά τη διάρκεια έκτακτης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, συζητήθηκαν οι αρνητικές επιπτώσεις της διακοπής της σύνδεσης Λαύριο – Λήμνος – Άγιος Ευστράτιος – Καβάλα. Οι τοπικές αρχές τονίζουν ότι η απόφαση αυτή πλήττει την εμπορική δραστηριότητα, δυσχεραίνει τις μετακινήσεις των πολιτών και επηρεάζει κρίσιμες υπηρεσίες, όπως η ιατρική περίθαλψη και η κοινωνική φροντίδα.
Η νέα σύμβαση με την εταιρεία FAST FERRIES, που εγκρίθηκε πρόσφατα από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, δεν καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων και των επαγγελματιών της περιοχής. Οι τοπικοί φορείς επισημαίνουν την ανάγκη για άμεσες παρεμβάσεις από το αρμόδιο υπουργείο, ώστε να αποκατασταθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση και να ενισχυθεί η προσβασιμότητα των νησιών με τη Βόρεια Ελλάδα.
Η επιστολή κλείνει με την έκφραση διαθεσιμότητας των τοπικών αρχών για περαιτέρω συζήτηση και παροχή διευκρινίσεων, με στόχο την εύρεση μιας άμεσης και βιώσιμης λύσης στο ζήτημα της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας.