Πάρτι στην πανσέληνο του Αυγούστου συνεχίζει τις Καλοκαιρινές του δράσεις ο δραστήριος σύλλογος

Η Εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 19 Αυγούστου στην παραλία της Καλαμίτσας, είναι μια πρωτοβουλία του τοπικού συλλόγου για την προώθηση και την ανάδειξη της περιοχής. Η διοργάνωση αυτή περιλαμβάνει μουσική και δωρεάν προσφορά κρασιού για τους παρευρισκόμενους, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Η πρόσκληση απευθύνεται τόσο στους κατοίκους των δυτικών συνοικιών της Καβάλας όσο και σε όλους τους Καβαλιώτες, τουρίστες και επισκέπτες. Ο σύλλογος έχει ήδη οργανώσει διάφορες καλοκαιρινές δράσεις στην παραλία, όπως καθαρισμό της, δημιουργία γλυπτών στην άμμο και παιχνίδια τύπου «Survivor» για παιδιά.Ο πρόεδρος του συλλόγου, Νίκος Μωϋσίδης, αναφέρει ότι οι δράσεις αυτές στοχεύουν στην προώθηση της Καλαμίτσας, με την ελπίδα να λυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η παραλία, κυρίως το ιδιοκτησιακό ζήτημα.