Φεστιβάλ Δράμας | Διαδικασία επιλογής νέου Καλλιτεχνικού Διευθυντή μέσω Ανοιχτής Διαδικασίας

Η Διοίκηση του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας ενημερώνει το κοινό, τους συνεργάτες και τους καλλιτέχνες για την έναρξη της διαδικασίας επιλογής του νέου Καλλιτεχνικού Διευθυντή του θεσμού.

Η θητεία του νυν Καλλιτεχνικού Διευθυντή, κ. Γιάννη Σακαρίδη, ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου 2024, μετά από πέντε χρόνια προσφοράς. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Φεστιβάλ, η επιλογή του επόμενου Καλλιτεχνικού Διευθυντή θα γίνει μέσω ανοιχτής διαγωνιστικής διαδικασίας. Αυτή η απόφαση βασίζεται σε θεμελιώδεις αρχές διαφάνειας και ίσης πρόσβασης για όλους τους υποψήφιους, πρακτική που συναντάται σε μεγάλα φεστιβάλ διεθνώς.

Η διαδικασία είναι ανοιχτή σε κάθε ενδιαφερόμενο που πληροί τα κριτήρια της πρόσκλησης, της οποίας οι όροι θα ανακοινωθούν σύντομα με νέο δελτίο τύπου.

Η απόφαση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική ανανέωσης του Φεστιβάλ Δράμας, με στόχο τη διατήρηση της πρωτοπορίας και της ανταγωνιστικότητας του στον διεθνή πολιτιστικό χάρτη. Πιστεύουμε ότι κάθε μεγάλος θεσμός αναπτύσσεται και ανανεώνεται μέσα από ανοιχτές και διαφανείς διαδικασίες που προάγουν την πολυφωνία, την καινοτομία και τη συμμετοχικότητα. Αυτή η διαγωνιστική διαδικασία αντικατοπτρίζει τη δέσμευση μας για συνεχή πρόοδο.

Αναφορικά με πρόσφατες δηλώσεις και δημοσιεύματα, η Διοίκηση επισημαίνει ότι η απόφαση για τη διαγωνιστική διαδικασία δεν σχετίζεται με την προσωπική ή καλλιτεχνική πορεία του νυν Καλλιτεχνικού Διευθυντή. Αντιθέτως, αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την ενίσχυση της διαφάνειας και της πολυφωνίας στον τρόπο λειτουργίας του θεσμού.

Το Φεστιβάλ Δράμας παραμένει προσηλωμένο στη στήριξη της τέχνης και των δημιουργών, και δεσμεύεται να συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς στον χώρο του πολιτισμού. Καλούμε την καλλιτεχνική κοινότητα να αγκαλιάσει αυτή τη διαδικασία, βλέποντας την ως μια ευκαιρία συμμετοχής και συμβολής στην περαιτέρω ανάπτυξη του θεσμού που όλοι αγαπάμε και υποστηρίζουμε.

Με εκτίμηση,

Η Διοίκηση του Φεστιβάλ Δράμας




Κατά των συνενώσεων των ΔΕΥΑ τάχθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας

ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σοβαρό ζήτημα της δημιουργίας μίας Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα, συζητήθηκε στη τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δράμας το βράδυ της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου.

Όπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση, μέσω του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας θέλει να συνενώσει τις ΔΕΥΑ σε μία ανά Νομό, παρ’ όλο που σύσσωμοι οι Δήμοι σε όλη τη χώρα, αλλά και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) αντιδρούν σθεναρά.

Για το θέμα αυτό, έχουν γίνει επανειλημμένες συζητήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο Δράμας, και όλες οι παρατάξεις εμμένουν στην αρνητική τους θέση για τις συνενώσεις, επισημαίνοντας ότι θα υπάρξουν τεράστια προβλήματα αν γίνει κάτι τέτοιο.

Στο μεταξύ, προ ημερών, σε συνεδρίασή του το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑ Δράμας, εξέδωσε ομόφωνο ψήφισμα με το οποίο εκφράζει την αντίθεσή του στις συνενώσεις και το οποίο ήρθε προς συζήτηση στην τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου προς τελική ψήφιση. (Το ίδιο το ψήφισμα είχε δημοσιεύσει ο «Π.Τ.» στις 28 Νοεμβρίου 2024).

Την εισήγηση για τη συζήτηση έκανε προς το σώμα ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑΔ κ. Γεωργιάδης, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι το ψήφισμα έρχεται «ενόψει της επικείμενης πρόθεσης της κυβέρνησης για συγχώνευση των ΔΕΥΑΔ. Το Δ.Σ. της ΔΕΥΑΔ πήρε ομόφωνα απόφαση ότι είμαστε κατά της επικείμενης συνένωσης που προτίθεται να επιβάλλει η κυβέρνηση».

Όπως σημείωσε, «ο καθένας μπορεί να καταλάβει από την εμπειρία που έχει το τι προβλήματα θα δημιουργήσει μια συνένωση των ΔΕΥΑΔ σε επίπεδο Νομού», ενώ πρόσθεσε ότι «δεν υπάρχει καμία ΔΕΥΑ στην επικράτεια που να συμφωνεί με τα σχέδια της κυβέρνησης».

Χαρακτηριστικό είναι ότι όλες οι παρατάξεις υπερψήφισαν το ψήφισμα όπως ήταν και χωρίς αλλαγές, ενώ στην τοποθέτησή του ο δήμαρχος Δράμας κ. Παπαδόπουλος, τόνισε:  «Σε μεγάλο βαθμό η κυβέρνηση δεν μας βλέπει. Έχουν ξεσηκωθεί βέβαια όλοι οι Δήμοι της Ελλάδας, γιατί θέλει με το στανιό να επιβάλλει τις ενώσεις κατά Περιφερειακές Ενότητες». Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος, υπάρχει καθολική αντίδραση από όλες τις πλευρές στον σχεδιασμό της κυβέρνησης. «Δεν συνδράμει κανείς σε αυτό το νομοσχέδιο», ανέφερε και τόνισε χαρακτηριστικά ότι, «για άλλη μια φορά, εξαιρούνται τα νησιά και η Κρήτη»!

Το ψήφισμα

Το ψήφισμα, το οποίο εκδόθηκε από το Δ.Σ. της ΔΕΥΑ και υιοθετήθηκε επίσης από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δράμας έχει ως εξής:

[Το Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Δράμας τάσσεται κατά της όποιας νομοθετικής ρύθμισης που θα προβλέπει την αναγκαστική συνένωση των ΔΕΥΑ και των Υπηρεσιών Ύδρευσης των Δήμων και διαμαρτύρεται διότι με τον διαφαινόμενο σχεδιασμό του Υπουργείου περιβάλλοντος υποτιμάται για μια ακόμα φορά το έργο των ΔΕΥΑ στη διαχείριση του νερού και την προστασία του περιβάλλοντος και χρησιμοποιείται η λειψυδρία ως πρόσχημα για την αναγκαστική συνένωσή τους. Οι ΔΕΥΑΔ και οι Δήμοι της πατρίδας μας χρειάζονται ουσιαστική στήριξη και όχι συγχωνεύσεις, που είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσουν αδιέξοδα οδηγώντας σε πιθανές ιδιωτικοποιήσεις του βασικού δημόσιου φυσικού αγαθού, του νερού.

Αντιτίθεται στην αναγκαστική συνένωση, που εκτός των άλλων, έχει και ζητήματα συνταγματικότητας, αφού παραβιάζει βασικές συνταγματικές αρχές, όπως της διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ.]

Τέλος, καλεί τους κεντρικούς θεσμικούς εκπροσώπους των Δήμων, ΚΕΔΕ και ΕΔΕΥΑ, αφού παραλάβουν το σχέδιο της μεταρρύθμισης που προωθεί το Υπουργείο για τις ΔΕΥΑ να έρθουν σε ουσιαστική διαβούλευση με τους Δήμους και τις Περιφερειακές Ενώσεις, πριν καταθέσουν τις οριστικές τους προτάσεις.

Του Θανάση Πολυμένη, Πηγή: proinos-typos




Η προσθήκη των νέων Τμημάτων του ΔΠΘ της Δράμας στο Μηχανογραφικό του 2025

ΠΛΕΟΝ έχουν ήδη ξεκινήσει οι σχετικές διαδικασίες για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2025, με το πρώτο μέρος, τις αιτήσεις των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν σ’ αυτές.

Από εκεί και πέρα, ετοιμάζονται ήδη και οι αλλαγές στα Επιστημονικά Πεδία και Τμήματα των Πανεπιστημίων, που θα τεθούν σε εφαρμογή από το 2025 και έχουν ήδη ανακοινωθεί σε ΦΕΚ που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας.

Αυτό που κυρίως ενδιαφέρει τη Δράμα και τα δύο Πανεπιστημιακά Τμήματα που διαθέτει και ανήκουν πλέον από τις αρχές του 2024 στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, είναι ότι αυτά θα συμμετάσχουν τελικά με τις νέες ονομασίες τους, που σημαίνει επίσης ότι αλλάζουν και αντικείμενο.

Ο βασικός στόχος του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, σύμφωνα με όσα είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος στον «Π.Τ.» ο πρύτανης του ΔΠΘ κ. Μάρης, είναι η αλλαγή αντικειμένου των Τμημάτων της Δράμας, ώστε να γίνουν περισσότερο ελκυστικά, σύγχρονα και να προσελκύσουν περισσότερους νεοεισερχόμενους φοιτητές.

Έτσι λοιπόν, το υφιστάμενο Τμήμα της Αγροτικής Βιοτεχνολογίας και Οινολογίας του Επιστημονικού Πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, παραμένει στο ίδιο πεδίο και μετονομάζεται σε Τμήμα Αμπελουργίας και Οινολογίας και θα λειτουργεί κανονικά στη Δράμα.

Επίσης, το Τμήμα Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος του Επιστημονικού Πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, παραμένει στο ίδιο επίσης πεδίο και μετονομάζεται σε Τμήμα Περιβάλλοντος και Κλιματικής Ανθεκτικότητας και θα λειτουργεί κανονικά στη Δράμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, τα δύο νέα επί της ουσίας Τμήματα θα λειτουργήσουν από τη νέα Ακαδημαϊκή χρονιά 2025 – 2026, ενώ φέτος ήταν η τελευταία χρόνια που δέχτηκαν πρωτοετείς φοιτητές με τις παλαιές ονομασίες τους.

Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι και στα δύο Τμήματα η φοίτηση είναι πενταετής, έχουν ήδη οριστεί τα προγράμματα σπουδών τους και ήταν από τα κύρια αιτήματα των αλλαγών που είχαν ζητηθεί και από τα δύο Τμήματα.

Ιδιαίτερα για το Τμήμα Αμπελουργίας – Οινολογίας ήταν ένας καθοριστικός παράγοντας προκειμένου να γίνει περισσότερο ελκυστικό, μιας και η περιοχή της Δράμας διαθέτει οινοποιητικές επιχειρήσεις. Το Τμήμα Αμπελουργίας – Οινολογίας θα είναι ένα από τα πλέον μοναδικά Τμήματα στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη.

Όσον αφορά στο Τμήμα Περιβάλλοντος και Κλιματικής Ανθεκτικότητας, πρόκειται για ένα νέο Τμήμα, με στόχο να δώσει αποφοίτους σε ένα ιδιαίτερα μοντέρνο και σύγχρονο αντικείμενο.

Στόχος των δύο μεγάλων αυτών αλλαγών, είναι η προσέλκυση πλήθους φοιτητών στην πόλη της Δράμας.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι στο επόμενο διάστημα, αναμένεται και η κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των δύο νέων Τμημάτων, ενώ στις αρχές του 2025, αναμένεται και η δημιουργία του integrated master ή αλλιώς ο Ενιαίος και Αδιάσπαστος Τίτλος Σπουδών, που σημαίνει ότι οι πτυχιούχοι θα διαθέτουν άμεσα και ένα χρόνο μεταπτυχιακό, όταν ανεβαίνουν προσοντολόγιο από το νούμερο έξι πηγαίνουν στο νούμερο επτά και αν ακαδημαϊκά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε κάτι άλλο, μπορούν να εγγραφούν κατευθείαν για διδακτορικές σπουδές, χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθήσουν κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Του Θανάση Πολυμένη, Πηγή: proinos-typos




Ληστεία με την απειλή όπλου σε πρακτορείο ΟΠΑΠ, σε οικισμό της Δράμας

Σχηματισμός δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών για ληστεία και παράβαση του νόμου περί όπλων κατά περίπτωση.

Από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών κατηγορούμενων για ληστεία και παράβαση του νόμου περί όπλων κατά περίπτωση.

Συγκεκριμένα όπως προέκυψε έπειτα από έρευνες των αστυνομικών, τις πρώτες πρωινές ώρες της 9-10-2023, σε οικισμό της Δράμας, οι δράστες έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους και φορώντας γάντια, εισήλθαν σε πρακτορείο ΟΠΑΠ όπου ο ένας εξ αυτών με την απειλή πιστολιού αφαίρεσε από υπάλληλο του πρακτορείου χρηματικό ποσό, ενώ ο άλλος επιτηρούσε τον χώρο και στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.

Την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Ασφάλειας Δράμας.

Πηγή: dramania




Προσπάθειες μείωσης οφειλών για πνευματικά δικαιώματα από τα κέντρα διασκέδασης Δράμας

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ της καταβολής χρηματικών ποσών για τα πνευματικά δικαιώματα από τα κέντρα διασκέδασης και τις καφετέριες, συζητήθηκε τη Δευτέρα στη Δράμα.

Η συνάντηση των ιδιοκτητών των καταστημάτων των κέντρων διασκέδασης, καφετεριών, καταστημάτων εστίασης και άλλων, έγινε με πρωτοβουλία των Σωματείων Καφέ Κέντρων Διασκέδασης & Εστιατόρων στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Δράμας.

Τη συζήτηση συντόνισε ο πρόεδρος του Σωματείου Κέντρων Διασκέδασης και Καφετεριών κ. Ηλίας Ηλιάδης, και αφορούσε στην εξεύρεση λύσεων σχετικά με το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων που πρέπει να καταβάλουν τα καταστήματα στις αντίστοιχες εταιρείες Πνευματικών Δικαιωμάτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συζήτηση, συμμετείχε μέσω τηλεδιάσκεψης και ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γιώργος Καβαθάς, που συνομίλησε με τα μέλη και πρότεινε την από κοινού αντιμετώπιση του προβλήματος.

Μιλώντας στον «Π.Τ.» ο πρόεδρος του Σωματείου της Δράμας κ. Ηλιάδης, επισημαίνει ότι «η συνάντηση αυτή έγινε μετά από παρότρυνση των συναδέλφων μας, οι οποίοι οχλούνται από τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα πνευματικά δικαιώματα. Το πρόβλημα είναι ότι ζητάνε αναδρομικά από το 2018, με αποτέλεσμα να έχουν συσσωρευτεί  μεγάλα ποσά και υπάρχει  πλέον σοβαρό πρόβλημα».

Όπως τονίζει ο κ. Ηλιάδης, «οι εταιρείες μάλιστα έχουν αρχίσει να απειλούν με μηνύσεις και γενικά φέρονται αποφασισμένες να μας σύρουν στα δικαστήρια».

Σχετικά με την διαδικτυακή συμμετοχή του προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καβαθά, ο κ. Ηλιάδης σημειώνει ότι «μας υποσχέθηκε πως θα κάνει ό,τι μπορεί, προκειμένου να διαπραγματευθεί ο ίδιος με τις εταιρείες, ώστε να έχουμε το δυνατόν μεγαλύτερες μειώσεις στις οφειλές μας. Εμείς από την πλευρά μας τον εξουσιοδοτήσαμε για τις διαπραγματεύσεις που ελπίζουμε ότι θα είναι θετικές».

Ερωτώμενος για ποιο λόγο ζητούνται οφειλές από το 2018, ο κ. Ηλιάδης σημειώνει ότι, «μας ζητάνε χρήματα ακόμα και για τα χρόνια που τα μαγαζιά μας ήταν κλειστά την εποχή του κορωνοϊού».

Επισημαίνει πάντως ο ίδιος, ότι, «αίτημά μας είναι ώστε να δημιουργηθεί ένας ενιαίος φορέας, στον οποίο θα πληρώνει ο καθένας αυτό που του αναλογεί. Να μην πληρώνουμε και σε τρεις εταιρείες ταυτόχρονα».

Του Θανάση Πολυμένη, Πηγή: proinos-typos




Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας πάει Κομοτηνή

Η Πολιτιστική Κίνηση Ροδόπης υποδέχεται για μία ακόμη χρονιά το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. Συγκεκριμένα, το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Δεκεμβρίου θα προβάλει στο στέκι της στην Κομοτηνή εννέα ταινίες.

Το πρόγραμμα προβολών, με ώρα έναρξης 8 μ.μ. και ελεύθερη είσοδο, έχει ως εξής:

Σάββατο 7/12

  • «Γκέκας» του Δημήτρη Μουτσιάκα
  • «MJ» του Γιώργου Φουρτούνη
  • «Honeymoon» του Άλκη Παπασταθόπουλου
  • «Zange» της Ίριδας Μπαγλανέα

Κυριακή 8/12

  • «Αλκυονίδες» του Αλέξανδρου Σκούρα
  • «Στρώνουν τον παράδεισο» του Αλκαίου Σπύρου
  • «Ποπ» της Λίνας Κουντουρά
  • «Απαρατάτεμε» της Μένης Τσιλιανίδου
  • «Stelianna» του Γιάννη Μπλέτα
  • «Ο θάνατος του κηπουρού» της Χριστίνας Σπηλιοπούλου

Πηγή: ertnews




Ένωση Κυριών Δράμας | 142 μαθητές επισκέφθηκαν τον Ξενώνα σε μία εβδομάδα 

Στο πλαίσιο της δράσης“VIA DRAMA” της Ένωσης Κυριών

142 μαθητές επισκέφθηκαν τον Ξενώνα σε μία εβδομάδα 

Εκατόν σαράντα δύο μαθητές δημοτικών σχολείων επισκέφθηκαν τον Ξενώνα Ανοιχτής Φιλοξενίας της Ένωσης Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ. στο πλαίσιο της δράσης “VIA DRAMA”.

Με αφορμή την 25η Νοεμβρίου- Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών, η Ένωση Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ. υλοποίησε σειρά δράσεων ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης του γενικού πληθυσμού στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης “VIA DRAMA”. Για μία ολόκληρη εβδομάδα 25-30 Νοεμβρίου και  κατόπιν ραντεβού, ο πρώτος όροφος του ξενώνα ήταν επισκέψιμος για σχολεία. Στόχος ήταν η απομυθοποίηση του ξενώνα ως κάτι απρόσωπο και μη εναρμονισμένο στην καθημερινότητα των πολιτών. Οι μαθητές κατά την επίσκεψή τους είχαν τη ευκαιρία να μάθουν για την ιστορία, το όραμα και τον στόχο του Σπιτιού Ανοιχτής Φιλοξενίας. Επίσης μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι Δραμινοί για την έκθεση φωτογραφίας κακοποιημένων γυναικών στα γραφεία του φορέα (επί της Βενιζέλου). Η έκθεση αποτυπώνει τη βιαιότητα και τις συνέπειες της έμφυλης βίας, προσφέροντας μια συγκλονιστική πραγματικότητα που βιώνουν πολλές γυναίκες. Τέλος ηχηρά ήταν και τα μηνύματα που γράφτηκαν στον τοίχο διαμαρτυρίας. Εκεί οι περαστικοί είχαν τη δυνατότητα να γράψουν ένα οποιοδήποτε μήνυμα συμπαράστασης και υποστήριξης στα θύματα της κακοποίησης των γυναικών. 

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΥΡΙΩΝ ΔΡΑΜΑΣ- Σ.Α.Φ.




Μόνο ένα απογευματινό χειρουργείο έχει γίνει στο Νοσοκομείο Δράμας

ΧΩΡΙΣ ζήτηση φαίνεται ότι είναι η κατάσταση των απογευματινών χειρουργείων στη Δράμα.

Όπως είναι γνωστό, από τον περασμένο Απρίλιο, μετά από σχετική απόφαση της διοίκησης του Νοσοκομείου Δράμας δόθηκε η άδεια να προχωρήσουν στα απογευματινά χειρουργεία με σχετικό αντίτιμο που είχε οριστεί από το Υπουργείο Υγείας.

Παρ’ όλα αυτά φαίνεται ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ζήτηση, καθώς όλο αυτό το διάστημα, μόνο ένα χειρουργείο έγινε ως απογευματινό. Να υπενθυμίσουμε ότι, τα απογευματινά χειρουργεία γίνονται μόνο εφόσον το ζητήσουν οι ίδιοι οι ασθενείς και επιθυμούν να πληρώσουν.

Το θέμα είναι ότι στο Νοσοκομείο της Δράμας και γενικά στα Περιφερειακά Νοσοκομεία, δεν υπάρχουν μεγάλες λίστες αναμονής, με αποτέλεσμα το πολύ να υπάρχει αναμονή για ένα ή δύο μήνες, για χειρουργεία που δεν είναι κατεπείγοντα, οπότε ο ασθενής δεν μπαίνει στη διαδικασία να πληρώσει.

Και βέβαια, τα κατεπείγοντα χειρουργεία διεξάγονται άμεσα στην κανονική τους ώρα. Στην ίδια λογική για τη Δράμα τουλάχιστον, δεν αναμένεται να υπάρξει και δωρεάν χειρουργείο από τη λίστα που χρηματοδοτεί το Ταμείο Ανάκαμψης.

Στόχος των απογευματινών πληρωμένων χειρουργείων, αλλά και των δωρεάν μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, είναι να μειωθούν οι λίστες αναμονής κυρίως στα μεγάλα Νοσοκομεία Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

Προς το παρόν πάντως, και μετά από τα νέα θεσμικά κίνητρα που πέρασαν από τη Βουλή την περασμένη εβδομάδα, το Νοσοκομείο Δράμας αναμένει την επόμενη προκήρυξη στα μέσα Δεκεμβρίου, για την πρόσληψη Παθολόγων στην Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Δράμας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Δράμα περιμένει επίσης να ψηφιστούν και τα θεσμικά κίνητρα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, δίνοντας τη δυνατότητα στους Δήμους να επιδοτούν τα ενοίκια των ειδικών ιατρών που θα προσλαμβάνονται στο Νοσοκομείο Δράμας για παράδειγμα. Μέχρι σήμερα, οι Δήμοι μπορούν να επιδοτούν τα ενοίκια κατοικιών των επικουρικών ιατρών και όχι των ειδικών ιατρών.

Το μέτρο της επιδότησης ενοικίου ισχύει σήμερα και οι Δήμοι του Νομού Δράμας επιδοτούν ενοίκια επικουρικών γιατρών στο Νοσοκομείο της Δράμας και στα Κέντρα Υγείας Δράμας, Κ. Νευροκοπίου, Παρανεστίου και Προσοτσάνης.

Πηγή: proinos-typos




Θεσμικά κίνητρα για τους γιατρούς του Άγονου Νοσοκομείο Δράμας

ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ γνωστό, το Νοσοκομείο της Δράμας, έχει ενταχθεί στα Άγονα Α΄ Τύπου, όπως μαζί και τα Κέντρα Υγείας Κ. Νευροκοπίου και Παρανεστίου, ενώ το Κέντρο Υγείας Προσοτσάνης στα Άγονα Β΄ κατηγορίας.

Στο πλαίσιο αυτό, το Νοσοκομείο Δράμας ως Άγονο Α’, παίρνει κάποια κίνητρα τα οποία βοηθούν γενικά στην πρόσληψη ιατρών, ενώ όσον αφορά στους μισθούς, αυτά εμφανίζονται να είναι κατά 7.200 ευρώ το χρόνο αυξημένοι (για τους ιατρούς).

Παρ’ όλα και η πρώτη προκήρυξη για Παθολόγους που έγινε απέβη άγονη καθώς κανένας δεν δήλωσε ενδιαφέρον, ενώ αντίθετα ενδιαφέρον υπήρξε για τη ΜΕΘ Δράμας.

Στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που ψηφίστηκε προχθές, υπήρξαν και ορισμένα θεσμικά κίνητρα τα οποία δεν είχαν ενταθεί στο πρώτο νομοσχέδιο. Παρ’ όλα αυτά, η Δράμα περιμένει επίσης να δει και τα θεσμικά κίνητρα τα οποία θα παρέχονται προς τους Δήμου, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιδοτούν χρηματικά την στέγη γιατρών που θα έρθουν στη Δράμα.

Σε ανακοίνωσή του σχετικά με τα νέα θεσμικά κίνητρα από το μόλις ψηφισθέν σχέδιο νόμου, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριαζίδης, αναφέρεται σ’ αυτά επισημαίνοντας ότι γίνεται επικαιροποίηση της διάταξης περί δυνατότητας μετάθεσης: Δίδεται η δυνατότητα στους ειδικευμένους γιατρούς και οδοντίατρους του ΕΣΥ που είτε έχουν συμπληρώσει 3 έτη πραγματικής υπηρεσίας σε υγειονομικές δομές σε προβληματικές και άγονες περιοχές κατηγορίας Α’, είτε έχουν συμπληρώσει 5 έτη σε περιοχές κατηγορίας Β’, να μετατίθενται ταχύτερα, εντός 6 μηνών, αντί ενός έτους, σε οποιαδήποτε περιφερειακή ενότητα της χώρας, προσφέροντας τους ευελιξία στην επιλογή του τόπου συνέχισης της επαγγελματικής τους καριέρα

Επίσης, απλούστευση της κινητικότητας: Διευκολύνονται οι μετακινήσεις γιατρών από και προς άγονες περιοχές, ενισχύοντας τη στελέχωση των υγειονομικών δομών.

Ταχύτερη επαγγελματική εξέλιξη: Αυξάνεται ο συντελεστής υπολογισμού υπηρεσίας σε 1,3 για όσους εργάζονται σε περιοχές κατηγορίας Α’, επιταχύνοντας την ανέλιξή τους στον επόμενο βαθμό.

Επιπλέον εκπαιδευτική άδεια: Παρέχεται 1 επιπλέον μήνας άδειας για συνεχιζόμενη επιστημονική εξέλιξη, ενισχύοντας τη δια βίου μάθηση.

Διεύρυνση του μέτρου της συνυπηρέτησης: Επεκτείνεται η δυνατότητα συνυπηρέτησης για τους συζύγους και συμβιούντες των γιατρών του ΕΣΥ, προωθώντας τη στήριξη των οικογενειών τους.

Όπως αναφέρει ο κ. Κυριαζίδης, «η συνδυαστική εφαρμογή οικονομικών και μη κινήτρων στοχεύει στην προσέλκυση και παραμονή γιατρών του ΕΣΥ στις προβληματικές και άγονες περιοχές. Επιπρόσθετα, η ένταξη της Δράμας στις προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α’ αποτελεί κομβική εξέλιξη, ικανοποιώντας ένα χρόνιο αίτημα της τοπικής μας κοινωνίας».

Πηγή: proinos-typos




Ο Κωστής Μαραβέγιας στην επίσημη έναρξη της «Ονειρούπολης» Δράμας 2024-2025

Με τη συντροφιά του υπέροχου καλλιτέχνη Κωστή Μαραβέγια θα πραγματοποιηθεί η επίσημη έναρξη της πιο όμορφης Χριστουγεννιάτικης γιορτής της Ελλάδας!

Την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024 στις 19:00 στο δημοτικό κήπο της Δράμας, θα πραγματοποιηθεί η επίσημη έναρξη της 21ης «Ονειρούπολης» Δράμας, με τον Κωστή Μαραβέγια στην κεντρική σκηνή και δωρεάν είσοδο.

Δραμινό τσίπουρο

Το χωριό του Άη Βασίλη θα βρίσκεται και φέτος στην πανέμορφη πόλη της Δράμας (στον Δημοτικό Κήπο και στην Πλατεία «Ελευθερίας») από 4 Δεκεμβρίου 2024 έως 6 Ιανουαρίου 2025, με δωρεάν είσοδο σε όλες τις δράσεις!




77.088,41€ για τα άλογα της Μικρόπολης Δράμας

Ερώτηση προς τον περιφερειάρχη ΑΜΘ Χ. Τοψίδη απηύθυνε η περιφερειακή σύμβουλος Κ.Μπουδούρογλου αναφορικά με την διαχείριση του ζητήματος των ιπποειδών της Μικρόπολης Δράμας.

Η Ερώτηση
H ΠΑΜΘ κλήθηκε να αντιμετωπίσει στις αρχές τους έτους το σημαντικό πρόβλημα των δεσποζόμενων ανεπιτήρητων αλόγων στην περιοχή της Μικρόπολης Δράμας και να λάβει αποφάσεις τόσο για την ασφάλεια των πολιτών της Μικρόπολης όσο και για την ευζωία των συγκεκριμένων αλόγων, με γνώμονα πάντα τη διαφύλαξη των συμφερόντων της Περιφέρειας και τη συνετή διαχείριση των χρημάτων των πολιτών της.

Τα βήματα που ακολουθήθηκαν ήταν η ανακαίνιση του χώρου, η σύλληψη και μεταφορά των ιπποειδών, η κτηνιατρική τους περίθαλψη, η σίτισή τους, και η δωρεάν διάθεσή 79 ιπποειδών σε ιδιώτες. Το τελικό κόστος των αποφάσεων διαμορφώνεται ως εξής:
⦁ 2.000 ευρώ για τη δίμηνη μίσθωση ιδιωτικής σταβλικής εγκατάστασης έναντι
⦁ 19.988,90 ευρώ για εργασίες αναβάθμισης της ιδιωτικής σταβλικής εγκατάστασης
⦁ 20.880,00 ευρώ για την περισυλλογή 60 ιπποειδών
⦁ 28.528,01 ευρώ για τη σίτηση των αλόγων
⦁ 5.691,60 ευρώ για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη

Ξοδέψαμε δηλαδή 77.088,41 ευρώ για την υπόθεση των ιπποειδών της Μικρόπολης.

Στις 19 Ιουνίου 2024, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας αποφάσισε να διαθέσει δωρεάν τα ιπποειδή σε ιδιώτες. Πιο συγκεκριμένα μεταβίβασε:
⦁ 41 ιπποειδή (και έναν άτυχο όνο!) στον κ. Αλατζίδη Θεόδωρο στην Κερκίνη Σερρών
⦁ 20 ιπποειδή στον κ. Τσάγκα Ηλία στα Μαστοροχώρια Κόνιτσας
⦁ 6 ιπποειδή στην κα. Κατσίτη Κωνσταντίνα στο Δάτο Καβάλας
⦁ 1 ιπποειδές στον κ. Νεδέλκο Τιμόθεο στη Χωριστή Δράμας.

Ερωτάται ο Περιφερειάρχης:
⦁ Πώς έγινε η επιλογή της σταβλικής εγκατάστασης του κ. Κιλατζίδη Σάββα και γιατί πληρώσαμε τόσα χρήματα για την ανάβαθμιση ενός ιδιωτικού χώρου;
⦁ Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή του συνεργείου περισυλλογής και της κτηνιάτρου;
⦁ Με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή των νέων ιδιοκτητών των αλόγων και γιατί επιλέξατε να διαθέσετε τα άλογα δωρεάν και όχι μέσω ανοιχτού πλειοδοτικό διαγωνισμού έναντι αντιτίμου; Δεδομένου ότι ο ίδιος ο κ. Αλατζίδης δηλώνει σε δημόσια πλατφόρμα ότι

«αγοράζει δικαιώματα ζώων, άμεσα μετρητά», γιατί επιλέξαμε να του τα δώσουμε δωρεάν;
⦁ Τηρήθηκαν οι συνθήκες ευζωϊας των ιπποειδών όπως ορίζει ο Νόμος; Ποιος ανέλαβε να ελέγξει τις συνθήκες στις σταβλικές εγκαταστάσεις των νέων ιδιοκτητών; (due diligence)
⦁ Εαν ο στόχος μας είναι ο έλεγχος του αριθμού των ανεπιτήρητων ιπποειδών, τότε γιατί δεν στειρώθηκε κανένα ζώο;
⦁ Τέλος, επειδή το θέμα των ανεπιτήρητων αλόγων παρατηρείται και σε άλλες περιοχές της Π.Ε. Δράμας (π.χ. στο Βώλακα) και συνεπώς ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε εκ νέου το ίδιο ζήτημα, ερωτάται ο Περιφερειαρχής εαν θα ακολουθήσει τα ίδια βήματα και σε άλλες περιοχές, επιλέγοντας να μισθώσει ιδιωτικούς στάβλους και στη συνέχεια να διαθέσει δωρεάν αστείρωτα άλογα σε ιδιώτες; Μήπως ήρθε η στιγμή να εξετάσουμε πιο βιώσιμες και φθηνές λύσεις;

Πηγή: dramini.gr




Δυνατότητα ρύθμισης οφειλών προς το Δήμο Δράμας

Δυνατότητα ρύθμισης οφειλών προς το Δήμο Δράμας οι οποίες έχουν βεβαιωθεί έως τις 31.10.2024

Ο Δήμος Δράμας ανακοινώνει τη δυνατότητα ρύθμισης οφειλών που έχουν βεβαιωθεί έως τις 31.10.2024, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 5143/2024 (ΦΕΚ 161/11.10.2024).

Δικαιούχοι Ρύθμισης
Οι δικαιούχοι που μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση είναι:

  • Φυσικά πρόσωπα που πληρούν τα κριτήρια του «ευάλωτου οφειλέτη» (ν. 4738/2020) και διαθέτουν τη σχετική βεβαίωση.
  • Φυσικά πρόσωπα που δεν ανήκουν στην κατηγορία των ευάλωτων οφειλετών.
  • Νομικά πρόσωπα.

Η υποβολή αιτήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί έως την 31η Ιανουαρίου 2025.

Α. Ρυθμίσεις για Ευάλωτους Οφειλέτες
Οι ευάλωτοι οφειλέτες μπορούν να εξοφλήσουν τις οφειλές τους με απαλλαγή από τόκους και προσαυξήσεις, ως εξής:

  • Εφάπαξ εξόφληση: Απαλλαγή κατά 95%.
  • 2-6 δόσεις: Απαλλαγή κατά 85%.
  • 7-12 δόσεις: Απαλλαγή κατά 80%.
  • 13-60 δόσεις: Απαλλαγή κατά 75%.

Β. Ρυθμίσεις για Μη Ευάλωτους Οφειλέτες και Νομικά Πρόσωπα
Οι οφειλές από φυσικά και νομικά πρόσωπα που δεν ανήκουν στην κατηγορία των ευάλωτων, δύνανται να εξοφληθούν σε έως 60 μηνιαίες δόσεις.

Γενικές Πληροφορίες για τη Ρύθμιση

  • Οι δόσεις είναι μηνιαίες και ισόποσες, με ελάχιστη καταβολή 50 ευρώ (εκτός της τελευταίας δόσης, η οποία μπορεί να είναι μικρότερη).
  • Η καταβολή του εφάπαξ ποσού ή της πρώτης δόσης πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριών εργάσιμων ημερών από την έγκριση της ρύθμισης, αλλιώς η ρύθμιση ακυρώνεται αυτομάτως.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το τμήμα Ταμείου του Δήμου Δράμας στα τηλέφωνα 25213 50638 & 25213 50675.

Πηγή: dramini.gr




Περιορισμένη εξυπηρέτηση στις ΔΟΥ Δράμας και Καβάλας λόγω γενικής συνέλευσης εργαζομένων

Σύμφωνα με ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο site της ΑΑΔΕ, με περιορισμένη εξυπηρέτηση θα λειτουργήσουν σήμερα, 12/11/2024, οι ΔΟΥ Δράμας και Καβάλας, λόγω γενικής συνέλευσης εργαζομένων.




Προς ολοκλήρωση η παιδική χαρά στο Δημοτικό κήπο Δράμας

Στην τελική ευθεία μπήκαν πλέον οι εργασίες για την ολοκλήρωση της παιδικής χαράς στο Δημοτικό κήπο Δράμας. Ένα έργο, του οποίου η ολοκλήρωση καθυστέρησε σημαντικά.

Θα πάμε αρκετά χρόνια πίσω, για να θυμηθούμε,  πότε ξεκίνησε η λειτουργία της προηγούμενης παιδικής χαράς με την αράχνη και τις κούνιες από ρόδες, που μεγάλωσε γενιές ολόκληρες.

Επίσης θα πάμε αρκετά χρόνια πίσω, για να θυμηθούμε πότε έγινε ο σχεδιασμός, η μελέτη και όλη η διαδικασία, μέχρι να απεμπλακεί από τα γρανάζια της γραφειοκρατείας και να ξεκινήσει το έργο.

Το έργο είχε μπλοκάρει εξαιτίας της μη πληρωμής από το Πράσινο Ταμείο.

Όπως μας εξήγησε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Σαλπιγκτίδης, το Πράσινο Ταμείο έπρεπε να είχε πληρώσει τον εργολάβο εδώ και πολλούς μήνες. Παρ’ όλα αυτά, για κάποιο λόγο, αυτό δεν έγινε.
Το αποτέλεσμα  ήταν να αναλάβει ο Δήμος Δράμας την πληρωμή του ποσού αυτού, ώστε να πληρωθεί ο εργολάβος για να μπορέσει να συνεχίσει τις εργασίες μέχρι την ολοκλήρωσή του. “Μια ενέργεια η οποία έπρεπε να γίνει από το Πράσινο Ταμείο”.

Όπως έχει υποσχεθεί η ανάδοχη εταιρία, στα τέλη Νοεμβρίου αναμένεται να έχει παραδωθεί το έργο και όλοι οι Δραμινοί αλλά και οι επισκέπτες της Ονειρούπολης θα έχουν την ευκαιρία να περάσουν λίγο χρόνο με τα παιδιά τους στη νέα παιδική χαρά, η οποία θα είναι ανοιχτή στο κοινό.

Πηγή: alpha-news.gr




Δρομολογήθηκε ο κόμβος στη ΒΙΠΕ Δράμας

Η ανακατασκευή του κόμβου στη ΒΙ.ΠΕ. Δράμας εντάχθηκε στο πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη 2021-2027» με απόφαση του Περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη. Στο έργο περιλαμβάνεται η μετατροπή του ισόπεδου κόμβου σε κυκλικό, με στόχο τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής και την αύξηση της οδικής ασφάλειας στην περιοχή.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της δημιουργίας του κυκλικού κόμβου, θα τοποθετηθούν ακουστικές ταινίες μείωσης ταχύτητας, οι οποίες θα βοηθήσουν στη μείωση της ταχύτητας των οχημάτων, ενισχύοντας την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα του κόμβου. Η τοποθέτηση αυτών των ταινιών αποτελεί μια πρακτική παρέμβαση για την πρόληψη των ατυχημάτων και τη διαχείριση της κυκλοφορίας στην περιοχή.

Το έργο, που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, αναμένεται να έχει σημαντικές θετικές επιπτώσεις στην τοπική κυκλοφορία και την ανάπτυξη της περιοχής της Δράμας.

Πληροφορίες από xronikadramas.gr




Ένωση Κυριών Δράμας | Ολοκληρώθηκε το πανελλήνιο συνέδριο Τραπεζών Τροφίμων

Η συνάντηση των Τραπεζών Τροφίμων Ελλάδας στην Αθήνα ολοκληρώθηκε επιτυχώς, φέρνοντας μαζί εκπροσώπους από τις επτά ελληνικές Τράπεζες Τροφίμων και τον διευθυντή της Ομοσπονδίας Τραπεζών Τροφίμων Ευρώπης (FEBA). Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 3 και 4 Νοεμβρίου, με στόχο την ανταλλαγή απόψεων, την παρουσίαση καλών πρακτικών, και την ανάλυση της κοινωνικής επίδρασης που έχουν οι τράπεζες στη χώρα.

Μια ανησυχητική διαπίστωση που αναδείχθηκε στο συνέδριο ήταν ότι στην Ελλάδα περίπου 2 τόνοι τροφίμων καταλήγουν στα σκουπίδια κάθε χρόνο, παρότι οι ανάγκες σε τρόφιμα είναι μεγάλες και η επισιτιστική ανασφάλεια έχει αυξηθεί μετά την πανδημία. Μέσα από το συνέδριο, οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την ανάγκη ενίσχυσης της υποστήριξης προς τους συμπολίτες τους, ιδιαίτερα σε δύσκολες συνθήκες, ενώ παράλληλα συμφώνησαν ότι οι Τράπεζες Τροφίμων έχουν χρέος να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες ανάγκες με οποιονδήποτε διαθέσιμο τρόπο.

Ξεχωριστή παρουσία στο συνέδριο είχε η Τράπεζα Τροφίμων Δράμας, η οποία παρουσίασε τις πρακτικές και το έργο της, αποσπώντας θετικά σχόλια από τους συνέδρους. Επιπλέον, συμμετείχε και εκπρόσωπος από το Global FoodBanking Network (GFN), ο οποίος παρουσίασε το μοντέλο λειτουργίας των Τραπεζών Τροφίμων σε διάφορες χώρες της Αφρικής, της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, παρέχοντας μια παγκόσμια προοπτική στο θέμα της επισιτιστικής βοήθειας.

Η συνάντηση ανέδειξε την ανάγκη ενίσχυσης των πρωτοβουλιών για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων και την ενίσχυση της υποστήριξης των ανθρώπων που βρίσκονται σε επισιτιστική ανάγκη, υπογραμμίζοντας παράλληλα τον σημαντικό κοινωνικό ρόλο των Τραπεζών Τροφίμων στην Ελλάδα.




Εκτός επιχορήγησης τα σχολεία της Δράμας | Απορρίφθηκε η αίτηση του Δήμου ως ελλιπής!!

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης χρηματοδοτεί με 24.244.476,93 ευρώ την δημιουργία, επέκταση και εκσυγχρονισμό 12 μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Περιφέρεια, καλύπτοντας διαπιστωμένες εκπαιδευτικές ανάγκες σε κτιριακό δυναμικό, προμήθειας εξοπλισμού και διευκόλυνσης μαθητών ΑμΕΑ.

Ωστόσο η  Δημοτική Αρχή Δράμας δεν κατέθεσε ολοκληρωμένη πρόταση με αποτέλεσμα να απορριφθεί, προκαλώντας μάλιστα την έντονη αντίδραση της αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλος Τοψίδης δήλωσε: «Το μέλλον της νέας γενιάς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις επιλογές που κάνουμε σήμερα για την εκπαίδευσή τους. Με την επιλογή μας να εντάξουμε στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία & Θράκη» 2021 – 2027 την δημιουργία, επέκταση και εκσυγχρονισμό 12 σχολικών μονάδων σε όλη την Περιφέρεια, αποδεικνύουμε ότι για την διοίκηση μας η επένδυση στο μέλλον της νέας γενιάς του τόπου μας είναι ζήτημα αρχής και προτεραιοτήτων.

Οι σχολικές υποδομές αποτελούν ένα κρίσιμο στοιχείο για την ποιότητα της εκπαίδευσης και την ευημερία των μαθητών μας. Επενδύοντας στην εκπαίδευση, δημιουργούμε ένα περιβάλλον που να ενθαρρύνει τη μάθηση και δημιουργικότητα, Ενδυναμώνουμε τους νέους να αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου. Δίνουμε στους νέους μας τις καλύτερες δυνατές ευκαιρίες για το μέλλον τους».

Αναλυτικά:

1 Κατασκευή δύο νηπιαγωγείων στο Ο.Τ. 706 της Αλεξανδρούπολης 2.258.000,00

2 Ανέγερση προσθήκης κτιρίου στο Δημοτικό Σχολείο Ποδοχωρίου 1.240.000,00
3 Αποκατάσταση διατηρητέου κτιρίου Δημοτικού Σχολείων Λαβάρων Δήμου Σουφλίου 840.000,00
4 Ανέγερση 1ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής 1.800.000,00
5 Εκσυγχρονισμός και ενεργειακή αναβάθμιση συγκροτήματος κτιρίων Γυμνασίου – Λυκείου Σουφλίου 3.662.454,94
6 Προσθήκη δύο αιθουσών διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο Πύργου 647.500,00
7 Ανέγερση δημοτικού σχολείου Οφρυνίου στην παραλία Οφρυνίου 5.500.000,00
8 Εκσυγχρονισμός τεχνολογικού εξοπλισμού και δημιουργία πρότυπων αιθουσών STEAM στα σχολεία του Δήμου Παρανεστίου 609.522,00
9 Εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας 3.625.000,00
10 Εκσυγχρονισμός μονάδων πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δήμου Δοξάτου 625.000,00
11 Αναβάθμιση Σχολικών Μονάδων Δήμου
Παρανεστίου 2.216.999,99
12 Κατασκευή 2/Θέσιου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Ξηροποτάμου 50 Νηπίων 1.220.000,00

Πηγή: dramini




Το Netflix έρχεται στο… Κάτω Νευροκόπι Δράμας!

Τα εντυπωσιακά λατομεία εξόρυξης μαρμάρου στην περιοχή του Βώλακα, στον δήμο Κάτω Νευροκοπίου της ορεινής Δράμας, αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό για να γυρίσματα μιας νέας ταινίας με δημοφιλείς πρωταγωνιστές όπως τον Βενσάν Κασέλ (Vincent Cassel), την Άνια Τέιλορ-Τζόι (Anya Taylor-Joy), τον Κρις Εβανς (Chris Evans), τη Σάλμα Χάγιεκ (Salma Hayek) και τον Σαμ Ρίτσαρντσον (Sam Richardson).

Τα γυρίσματα της ταινίας αναμένονται να ξεκινήσουν σήμερα, ωστόσο επικρατεί απόλυτη μυστικότητα για την υπόθεση και την έλευση των ηθοποιών στην ακριτική περιοχή.




Ένωση Κυριών Δράμας | Μέριμνα για την τρίτη ηλικία IV

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έκτη διανομή διατακτικών επιταγών σε πενήντα ωφελούμενους του προγράμματος «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV», την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου, στα γραφεία της Ένωσης Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, οι ωφελούμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ενδιαφέρουσα διαδικτυακή ομιλία, η οποία οργανώθηκε σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρία Αποστολή ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Η ομιλήτρια, Αναστασία Κουτσούρη, Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Γηριατρικής Αξιολόγησης και Διευθύντρια της Α΄ Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν, ανέλυσε το θέμα «Υγιής Γήρανση». Η κ. Κουτσούρη επεσήμανε τη σημασία της κοινωνικής ενσωμάτωσης και συμμετοχής σε δραστηριότητες, καθώς και τη σωματική άσκηση για τη διατήρηση της ευεξίας στην τρίτη ηλικία. Τόνισε ιδιαίτερα τον ρόλο της πρόληψης και της εύκολης πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας, ως κλειδιά για την ψυχική και σωματική υγεία των ηλικιωμένων. Παράλληλα, ανέφερε πως ο κοινωνικός αποκλεισμός και η απομάκρυνση των ηλικιωμένων από ενεργές κοινωνικές δράσεις μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην ψυχική όσο και στη σωματική τους κατάσταση.

Το πρόγραμμα «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV» έχει ως στόχο την στήριξη ατόμων άνω των εξήντα ετών, μέσω της παροχής μηνιαίων διατακτικών επιταγών για την αγορά τροφίμων και προϊόντων πρώτης ανάγκης. Παράλληλα, η διοργάνωση ενημερωτικών ομιλιών, όπως αυτή της κ. Κουτσούρη, προάγει την υγιή γήρανση και την καλή ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων.

Η δράση αυτή χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Η Ένωση Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ. συνεχίζει με συνέπεια να προσφέρει πολύτιμη βοήθεια στους ηλικιωμένους, ενισχύοντας τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική τους ευεξία.




Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την τραγική κατάσταση στο Νοσοκομείο Δράμας

Η κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας έχει φτάσει σε ένα τραγικό σημείο, με σοβαρές ελλείψεις σε γιατρούς και υγειονομικό προσωπικό που απειλούν την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών.

Για αυτόν τον λόγο, διοργανώθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Δράμα με στόχο να αναδειχτεί η ανάγκη άμεσης ενίσχυσης του νοσοκομείου με ιατρικό προσωπικό.

Η συγκέντρωση αυτή αποτέλεσε μια συλλογική φωνή διαμαρτυρίας, μια κραυγή αγωνίας για το δικαίωμα όλων μας στη δημόσια και δωρεάν υγεία.




Νοσοκομειακοί γιατροί Καβάλας : «Να σταματήσουν οι μετακινήσεις των παθολόγων στο Νοσοκομείο Δράμας»

Το Δ.Σ της ΕΓΕΣΥΚ εκφράζει την έντονη αντίθεση του στις μετακινήσεις στο Νοσοκομείο Δράμας, των Παθολόγων του Νοσοκομείου μας, για 7 και 6 εφημερίες τους επόμενους 2 μήνες.
Για ακόμη μια φορά οι Διοικούντες μετατρέπουν τους γιατρούς σε γυρολόγους αδιαφορώντας πλήρως για τον επαγγελματικό και οικογενειακό τους προγραμματισμό, ενώ δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα υποστελέχωσης και δυσλειτουργίας στις Παθολογικές μας Κλινικές.

Καλούμε τη Διοίκηση του Νοσοκομείου και την 4η ΥΠΕ να σταματήσουν άμεσα τις μετακινήσεις αυτές πριν το κύμα των παραιτήσεων των γιατρών φτάσει και σε εμάς. Επίσης λόγω της κατάστασης του Νοσοκομείου της Δράμας είναι δεδομένο πως και το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου μας θα επωμισθεί ακόμη μεγαλύτερη πίεση το προσεχές διάστημα.Για το λόγο αυτό καλούμε τη Διοίκηση να τερματίσει το απαράδεκτο καθεστώς λειτουργίας των γιατρών του ΤΕΠ που επέβαλε από τον Ιούνιο και μετά. Θα πρέπει οι 5 Ειδικοί Γιατροί των Επειγόντων να επιστρέψουν στο ρόλο για τον οποίο τοποθετήθηκαν στο Νοσοκομείο, να εξετάζουν δηλαδή ασθενείς ως ορίζει η Ειδικότητά τους και όχι να είναι καθηλωμένοι από τη Διοίκηση με ένα μπλοκάκι και ένα στυλό στο χέρι να καταγράφουν απλά αφίξεις ασθενών στην είσοδο των Επειγόντων.

Πιστεύουμε πως η αύξηση του χρόνου αναμονής των ασθενών στα Επείγοντα από τη στιγμή της απενεργοποίησης των γιατρών των Επειγόντων και μετά, να μην αφορά μόνο τους ασθενείς αλλά και τη Διοίκηση του Νοσοκομείου.

Τέλος, τα γειτονικά Νοσοκομεία Δράμας και Ξάνθης στην τελευταία προκήρυξη διεκδίκησαν και κέρδισαν συνολικά 13 θέσεις γιατρών. Το Νοσοκομείο Καβάλας προκήρυξε μία μόνο θέση αυτή του Διευθυντή Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών.

Δεν έχει το Νοσοκομείο ανάγκες σε άλλες θέσεις; Ο Διευθυντής θα τοποθετηθεί και αυτός από τη Διοίκηση στη είσοδο των Επειγόντων για να κάνει Διαλογή ασθενών χωρίς να εξετάζει;

Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να στείλουν μήνυμα δυσαρέσκειας συμμετέχοντας μαζικά στην Πανυγειονομική Απεργία της ΟΕΝΓΕ την Πέμπτη 17/10/24.




Καβάλα | Μετακινήσεις παθολόγων στο Νοσοκομείο Δράμας

Το Δ.Σ της ΕΓΕΣΥΚ εκφράζει την έντονη αντίθεση του στις μετακινήσεις στο Νοσοκομείο Δράμας, των Παθολόγων του Νοσοκομείου μας, για 7 και 6 εφημερίες τους επόμενους 2 μήνες

Για ακόμη μια φορά οι Διοικούντες μετατρέπουν τους γιατρούς σε γυρολόγους αδιαφορώντας πλήρως για τον επαγγελματικό και οικογενειακό τους προγραμματισμό, ενώ δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα υποστελέχωσης και δυσλειτουργίας στις Παθολογικές μας Κλινικές.

Καλούμε τη Διοίκηση του Νοσοκομείου και την 4η ΥΠΕ να σταματήσουν άμεσα τις μετακινήσεις αυτές πριν το κύμα των παραιτήσεων των γιατρών φτάσει και σε εμάς. Επίσης λόγω της κατάστασης του Νοσοκομείου της Δράμας είναι δεδομένο πως και το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου μας θα επωμισθεί ακόμη μεγαλύτερη πίεση το προσεχές διάστημα.

Για το λόγο αυτό καλούμε τη Διοίκηση να τερματίσει το απαράδεκτο καθεστώς λειτουργίας των γιατρών του ΤΕΠ που επέβαλε από τον Ιούνιο και μετά. Θα πρέπει οι 5 Ειδικοί Γιατροί των Επειγόντων να επιστρέψουν στο ρόλο για τον οποίο τοποθετήθηκαν στο Νοσοκομείο, να εξετάζουν δηλαδή ασθενείς ως ορίζει η Ειδικότητά τους και όχι να είναι καθηλωμένοι από τη Διοίκηση με ένα μπλοκάκι και ένα στυλό στο χέρι να καταγράφουν απλά αφίξεις ασθενών στην είσοδο των Επειγόντων.

Πιστεύουμε πως η αύξηση του χρόνου αναμονής των ασθενών στα Επείγοντα από τη στιγμή της απενεργοποίησης των γιατρών των Επειγόντων και μετά, να μην αφορά μόνο τους ασθενείς αλλά και τη Διοίκηση του Νοσοκομείου.

Τέλος, τα γειτονικά Νοσοκομεία Δράμας και Ξάνθης στην τελευταία προκήρυξη διεκδίκησαν και κέρδισαν συνολικά 13 θέσεις γιατρών. Το Νοσοκομείο Καβάλας προκήρυξε μία μόνο θέση αυτή του Διευθυντή Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών.

Δεν έχει το Νοσοκομείο ανάγκες σε άλλες θέσεις; Ο Διευθυντής θα τοποθετηθεί και αυτός από τη Διοίκηση στη είσοδο των Επειγόντων για να κάνει  Διαλογή ασθενών χωρίς να εξετάζει;

Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να στείλουν μήνυμα δυσαρέσκειας συμμετέχοντας μαζικά στην Πανυγειονομική Απεργία της ΟΕΝΓΕ την Πέμπτη 17/10/24.

 

www.proininews.gr




Άδ. Γεωργιάδης: «Στη Διαύγεια η προκήρυξη για προσλήψεις στο Νοσοκομείο Δράμας»

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ανήρτησε στο X την προκήρυξη, επισημαίνοντας ότι ελήφθησαν υπ’ όψιν οι ελλείψεις και οι ανάγκες των δευτεροβάθμιων και τριτοβάθμιων υγειονομικών δομών.

Αναλυτικά η ανάρτηση του υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη που αφορά και το Νοσοκομείο Δράμας: «Μόλις αναρτήθηκε στη Διαύγεια, με υπογραφή του αρμοδίου Υφυπουργού Υγείας @mthemisto, η προκήρυξη 298 θέσεων ιατρών κλάδου ΕΣΥ διαφόρων ειδικοτήτων, για τα νοσοκομεία των 7 ΥΠΕ και το ΕΚΑΒ, όντας συνεπής με την δέσμευσή μου στην Βουλή, ότι θα γινόταν μέσα σε αυτή την εβδομάδα.

Για την κατανομή των θέσεων λήφθηκαν υπόψη οι ελλείψεις και οι ανάγκες των δευτεροβάθμιων κ τριτοβάθμιων υγειονομικών δομών. Ειδικότερα, μέσω της προκήρυξης πολυάριθμων θέσεων για τα ΤΕΠ των νοσοκομείων της 1ης κ 2ης ΥΠΕ, δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση του νέου συστήματος εφημεριών, που θα λειτουργήσει από 1.11.2024 κ θα βελτιώσει σημαντικά την εξυπηρέτηση των επειγόντων περιστατικών.

Επιπλέον, προκηρύσσονται θέσεις διαφόρων ειδικοτήτων και βαθμών για κρίσιμα νοσοκομεία της περιφέρειας ενδεικτικά αναφέρω:

5 για το Γενικό Νοσοκομείο της Κω (όπως είχα δεσμευθεί κατά την επίσκεψη μου εκεί το καλοκαίρι)

7 για το Γενικό Νοσοκομείο της Δράμας (όπως δεσμεύθηκα στην Βουλή προ ολίγων ημερών) που πιστεύω ότι θα δώσουν μόνιμη λύση στα γνωστά προβλήματα του εκεί Νοσοκομείου

7 για το Γενικό Νοσοκομείο της Σπάρτης, το οποίο και αντιμετώπιζε οξύ πρόβλημα για αρκετό καιρό

Ευελπιστούμε ότι τα πρόσφατα σημαντικά ενισχυμένα οικονομικά κίνητρα, που θεσπίστηκαν με την ΚΥΑ για τις Άγονες περιοχές, για τους ιατρούς κλάδου ΕΣΥ που υπηρετούν σε προβληματικές και άγονες περιοχές, καθώς και η ταυτόχρονη πρόσκληση πολλών θέσεων, όπως όλοι οι εμπλεκόμενοι μας είπαν ότι έπρεπε να κάνουμε, ώστε να μην υπάρχει ο φόβος εγκλωβισμού των ιατρών στο Νοσοκομείο, θα προσελκύσουν τελικά το ενδιαφέρον του ιατρικού προσωπικού της χώρας μας, ώστε να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του Υπουργείου Υγείας και να καλυφθούν οι θέσεις στις περιοχές αυτές. Σημειώνω ότι ήδη ισχύει η μείζονα μεταρρύθμιση της παράλληλης δυνατότητας ασκήσεως και ιδιωτικού έργου των ιατρών του ΕΣΥ και άρα έχοντας κάποιος την μονιμότητα στο Νοσοκομείο, δεν στερείται της επιθυμίας του να εργάζεται και επιπλέον αλλού, εφόσον όμως πρώτα καλύπτει όλες τις υποχρεώσεις του προς το ΕΣΥ.

Σύντομα θα καταθέσουμε στην Βουλή τροπολογία και με τα θεσμικά κίνητρα για τις Άγονες περιοχές ώστε να κλείσουμε τον κύκλο των παρεμβάσεων μας για τις περιοχές αυτές.

Στο νέο ΕΣΥ που χτίζουμε, χρειαζόμαστε τη σύμπραξη όλων και θα τα καταφέρουμε. Είμαι πολύ αισιόδοξος»




Στην Βουλή η τραγική κατάσταση του Νοσοκομείου Δράμας

«Παράλογη» χαρακτήρισε την απειλή περί ομαδικών παραιτήσεων στο νοσοκομείο Δράμας ο Άδωνις Γεωργιάδης και επιτέθηκε στους γιατρούς λέγοντας ότι «κανένας συνδικαλιστής δεν μπορεί να εκβιάζει το κράτος».

Ο υπουργός Υγείας απηύθυνε πάντως, έκκληση στους γιατρούς να μην υλοποιήσουν την «απειλή» τους, επιμένοντας ότι τα αιτήματά τους «έχουν γίνει κατά βάση δεκτά».

Στο πλαίσιο συζήτησης επίκαιρων ερωτήσεων του Θεόφιλου Ξανθόπουλου από τον ΣΥΡΙΖΑ και του Τάσου Νικολαΐδη από το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Γεωργιάδης απέδωσε στους αργούς ρυθμούς του κράτους τις καθυστερήσεις στην κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων και υποστήριξε ότι έως την Παρασκευή οι προκηρύξεις των θέσεων θα έχουν δημοσιευτεί.




Τραγική η κατάσταση στο νοσοκομείο της Δράμας – Παραιτούνται 12 γιατροί

Ανακοίνωση σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις στο Νοσοκομείο Δράμας και το “εντέλλεσθε” σε 12 γιατρούς ειδικοτήτων του Παθολογικού Τομέα, εξέδωσε ο Σύλλογος Ιατρών του Νοσοκομείου Δράμας.

Στην ίδια ανακοίνωση, ο Σύλλογος Ιατρών του Νοσοκομείου Δράμας, κατηγορεί τη διοίκηση για εξαναγκασμό σε παραιτήσεις των ιατρών, ενώ μιλάει ακόμα και για «αντιποίηση της ιατρικής ειδικότητας».




Ξεκίνησε η Κατεδάφιση των Κερκίδων στο Δημοτικό Στάδιο Δράμας

Πριν από τρεις ημέρες ξεκίνησε η κατεδάφιση των κερκίδων του Δημοτικού Σταδίου Δράμας, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός έργου μείζονος σημασίας για την πόλη και την ευρύτερη περιοχή. Το Δημοτικό Στάδιο, γνωστό και ως πρώην Εθνικό, αποτελεί σημαντικό κέντρο αθλητικών δραστηριοτήτων, φιλοξενώντας τις προπονήσεις πολλών παιδιών και αθλητικών συλλόγων.

Το συγκεκριμένο έργο, που καθυστέρησε σημαντικά λόγω γραφειοκρατικών διαδικασιών, χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του Υπουργείου Εσωτερικών, με συνολικό προϋπολογισμό που ανέρχεται στα 5.897.400 ευρώ. Η μελέτη του έργου αποτελεί δωρεά του γνωστού Δραμινού επιχειρηματία και ευεργέτη Άρη Θεοδωρίδη, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στην τοπική κοινωνία.Οι νέες εγκαταστάσεις κάτω από τις κερκίδες θα περιλαμβάνουν σύγχρονους χώρους για την προθέρμανση των αθλητών, διαδρόμους για προπονήσεις στίβου, καθώς και ένα μεγάλο προπονητήριο. Επιπλέον, θα κατασκευαστεί εσωτερικός χώρος άνω των 100 μέτρων, μαζί με αίθουσες γυμναστηρίων και άλλους βοηθητικούς χώρους. Οι νέες αυτές εγκαταστάσεις αναμένεται να βελτιώσουν αισθητά τις συνθήκες προπόνησης, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες, αναβαθμίζοντας συνολικά το αθλητικό επίπεδο της Δράμας.Η έναρξη του έργου φέρνει ελπίδα ότι σύντομα η πόλη θα αποκτήσει ένα σύγχρονο στάδιο που θα ικανοποιεί τις ανάγκες των αθλητών και των πολιτών, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες άθλησης και φιλοξενίας αθλητικών γεγονότων.




Συλλαλητήριο για την διάσωση του νοσοκομείου Δράμας

Την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου, μέλη της Επιτροπής Πρωτοβουλίας και των Φορέων του Νομού Δράμας που δραστηριοποιούνται για τη διάσωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ) και τη στήριξη του τοπικού νοσοκομείου, πραγματοποίησαν επίσκεψη στον Δήμαρχο Δράμας, κ. Γιώργο Παπαδόπουλο. Στόχος της συνάντησης ήταν η ενημέρωση του Δημάρχου για τις δράσεις της Επιτροπής και η εξασφάλιση της υποστήριξής του στον αγώνα για την ενίσχυση του Νοσοκομείου Δράμας.

Κατά τη συνάντηση, ο κ. Παπαδόπουλος ενημερώθηκε διεξοδικά για τις πρωτοβουλίες της Επιτροπής και δήλωσε τη στήριξή του, υπό την προϋπόθεση ότι οι υποχρεώσεις του θα του επιτρέψουν να είναι παρών στις εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στην εκδήλωση για το ΕΣΥ που θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Δράμας στις 20 Οκτωβρίου 2024, καθώς και στο πανδραμινό συλλαλητήριο και συναυλία που θα λάβουν χώρα στην Πλατεία Ελευθερίας την 1η Νοεμβρίου 2024.Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας και οι φορείς της Δράμας θα συνεχίσουν τις επαφές τους με τις τοπικές Αρχές και τους εκπροσώπους του νομού, επιδιώκοντας να ενισχυθεί η υποστήριξη των αγωνιστικών κινητοποιήσεων για τη βελτίωση του ΕΣΥ και τη στήριξη του Νοσοκομείου Δράμας.




Η Λαϊκή Αγορά της Δράμας παραμένει η Πέμπτη ως ημέρα διεξαγωγής

Στην οδό Χελμού, στην περιοχή της ανάπλασης, πραγματοποιείται πλέον η Λαϊκή Αγορά της Δράμας, σύμφωνα με απόφαση της προηγούμενης διοίκησης του Δήμου Δράμας. Η απόφαση αυτή είχε καθυστερήσει να εφαρμοστεί, αλλά, όπως αναφέρουν στελέχη της Δημοτικής Αρχής, τελικά υλοποιείται έπειτα από πιέσεις της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

Η Δημοτική Αρχή Δράμας τονίζει ότι η μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς στην οδό Χελμού δεν ανατρέπει τον αρχικό σχεδιασμό για τη μελλοντική μετακίνησή της στην οδό 19ης Μαΐου. Η συγκεκριμένη περιοχή θα υποδεχτεί τη Λαϊκή Αγορά όταν ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες παρεμβάσεις, ώστε να πληρούνται οι απαιτούμενες προϋποθέσεις για την ομαλή διεξαγωγή της.Ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, διευκρίνισε ότι η ημέρα διεξαγωγής της Λαϊκής Αγοράς θα παραμείνει η Πέμπτη, εκτός αν οι πολίτες ζητήσουν αλλαγή της ημέρας. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει καμία αλλαγή προγραμματισμένη σε αυτό το ζήτημα.Η μεταφορά αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής αναβάθμισης της περιοχής, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και τη βελτίωση των υποδομών για τη λειτουργία της Λαϊκής Αγοράς.




Έναρξη Λειτουργίας του Κολυμβητηρίου Δράμας μέσα του Νοεμβρίου

Η έναρξη λειτουργίας του Κολυμβητηρίου Δράμας, που έχει προγραμματιστεί για τα μέσα του Νοέμβριου του 2024, αποτελεί ένα ορόσημο για την πόλη και την ευρύτερη περιοχή. Το έργο αυτό, το οποίο είναι καθοριστικής σημασίας για την τοπική κοινωνία, προχωρά με ταχείς ρυθμούς, ενώ η συμβολή του αείμνηστου Κώστα Αποστολίδη και της εταιρείας Raycap υπήρξε ανεκτίμητη.

Το Κολυμβητήριο είναι ένα έργο μεγάλης εμβέλειας, που θα εξυπηρετεί πλήθος πολιτών, από επαγγελματίες αθλητές μέχρι τους νέους της περιοχής που θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν δεξιότητες στην κολύμβηση. Σημαντικές παράμετροι, όπως η ασφάλεια, η βιωσιμότητα και η τεχνολογική αρτιότητα, λαμβάνονται υπόψη ώστε να διασφαλιστεί ότι το έργο αυτό θα είναι αντάξιο των προσδοκιών και θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πολίτες.




Αντιδράσεις του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας για τη μεταφορά της λαϊκής αγοράς Δράμας από Πέμπτη σε Σάββατο

Ο κ. Μπάμπης Πασχαλίδης, πρόεδρος του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας, μίλησε στο Ena Channel για τη σχεδιαζόμενη αλλαγή της ημέρας διεξαγωγής της λαϊκής αγοράς της Δράμας, που παραδοσιακά πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη. Ο Δήμος Δράμας επιθυμεί να μεταφέρει τη λαϊκή ημέρα στο Σάββατο, μια κίνηση που αντιμετωπίζει έντονες αντιδράσεις από τους παραγωγούς της Δράμας και των γειτονικών νομών.

Σύμφωνα με τον κ. Πασχαλίδη, η αλλαγή αυτή θα δημιουργήσει προβλήματα στους παραγωγούς, οι οποίοι έχουν ρυθμίσει τα προγράμματά τους ώστε να συμμετέχουν στις λαϊκές αγορές της ευρύτερης περιοχής. Η πρόταση αλλαγής της ημέρας θέτει σε κίνδυνο την ομαλή λειτουργία της αγοράς, καθώς πολλοί παραγωγοί δραστηριοποιούνται τα Σάββατα σε άλλες πόλεις, όπως η Καβάλα και η Ξάνθη.Η προοπτική αυτής της αλλαγής έχει προκαλέσει ανησυχίες για την πιθανή αποχώρηση παραγωγών από τη Δράμα και την έλλειψη προϊόντων για τους καταναλωτές. Ο κ. Πασχαλίδης τόνισε ότι η λαϊκή της Δράμας λειτουργεί με επιτυχία για δεκαετίες και εξυπηρετεί τόσο τους παραγωγούς όσο και τους καταναλωτές, οι οποίοι βρίσκουν προϊόντα σε καλές τιμές.