Μειώνεται στα 15 χρόνια κάθειρξη η ποινή του δολοφόνου της Τζεβριέ
Μνήμες από την τραγική υπόθεση της δολοφονίας της 29χρονης Τζεβριέ Εδινερλί αναβίωσαν την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θράκης.
Περίπου τρία χρόνια μετά τον βίαιο ξυλοδαρμό που οδήγησε στον θάνατο τη μητέρα τριών ανήλικων παιδιών, η υπόθεση που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο εκδικάστηκε στο Εφετείο με συνοπτικές διαδικασίες. Σύμφωνα με τη δικηγόρο της οικογένειας, Ανθούλα Ανάσογλου, ο δράστης, σύζυγος της Τζεβριέ, έλαβε το ελαφρυντικό της καλής συμπεριφοράς μετά το έγκλημα, με αποτέλεσμα η ποινή του να μειωθεί από ισόβια σε 15 χρόνια κάθειρξη!
Το χρονικό της υπόθεσης ξεκίνησε όταν η 29χρονη ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον σύζυγό της. Εκείνος την μετέφερε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, ισχυριζόμενος ψευδώς ότι είχε πέσει από τις σκάλες. Οι γιατροί διαπίστωσαν σοβαρές κακώσεις, όπως ρήξη σπλήνας και ήπατος, ενώ η γυναίκα νοσηλεύτηκε στη ΜΕΘ λόγω και της θετικής διάγνωσης στον κορονοϊό. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η Τζεβριέ υπέκυψε στα τραύματά της.