Γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη: «Έσπασαν» τα ισόβια για τον δολοφόνο της Τζεβριέ

Ο γυναικοκτόνος καταδικάστηκε πρωτοδίκως σε ισόβια κάθειρξη. Το Μικτό Ορκωτό Εφετείο όμως, του αναγνώρισε σε δεύτερο βαθμό το ελαφρυντικό του μετέπειτα σύννομου βίου.

Ήταν Δεκέμβριος του 2021, όταν η 29χρονη Τζεβριέ, άφησε την τελευταία της πνοή στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης μετά τον βάναυσο ξυλοδαρμό της από τον σύζυγό της. Ο 32χρονος, την χτύπησε άγρια πλήττοντας βασικά ζωτικά της όργανα, ενώ την μετέφερε στο νοσοκομείο με μεγάλη καθυστέρηση, ενώ ισχυριζόταν για μέρες ότι έπεσε και χτύπησε στις σκάλες.

«Λογομάχησε με την γυναίκα του γιατί δεν του ετοίμασε τον καφέ και άρχισε να την χτυπάει με βία και μανία επί ώρες με αποτέλεσμα η σφοδρότητα των χτυπημάτων να είναι τόσο μεγάλη ώστε άνοιξε στην κυριολεξία το συκώτι της στα δύο. Ο ίδιος δε θέλησε να της προσφέρει καμία βοήθεια. Της πετούσε μόνο νερό στα μούτρα για να συνέλθει», ανέφερε η συνήγορος της οικογένειας της Τζεβριέ, Ανθούλα Ανάσογλου.

Ενάμιση χρόνο μετά ο γυναικοκτόνος καταδικάζεται σε ισόβια κάθειρξη και εκτίει την ποινή του. Την οργή της οικογένειας αλλά και της κοινής γνώμης έχει προκαλέσει η απόφαση του Εφετείου, 4 χρόνια μετά την άγρια δολοφονία να αναγνωρίσει ελαφρυντικό στον 32χρονο γυναικοκτόνο και να του μειώσει την ποινή στα 15 χρόνια κάθειρξη.

«Πώς μπορεί δηλαδή να έχουνε ισόβια και να σπάσουν τα ισόβια; Δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται. Έχω χάσει την κόρη μου, θέλω να είναι καλά εκεί που είναι. Δικαιοσύνη ζητάω δεν ζητάω τίποτα παράλογο», δήλωσε ο πατέρας του θύματος, Εδινερλί Μενέτ.

Τι είπε ο πατέρας της Τζεβριέ

Ο πατέρας της Τζεβριέ μάλιστα, καταγγέλλει στις «Εξελίξεις τώρα», ότι η διαδικασία στο ακροατήριο επισπεύσθηκε άνευ λόγου.

«Ούτε μας άφησαν να μιλήσουμε στο Εφετείο στην Κομοτηνή. Τίποτα. Σε δυόμιση ώρες βγάλαν την απόφαση. Φώναζαν, φώναζαν, δήθεν ο εισαγγελέας, φώναζε. Στο τέλος του έχει δώσει και ελαφρυντικό. Στην Ορεστιάδα αυτό κράτησε 8 ώρες. Αυτό σε δυόμιση ώρες, έβγαλαν και την απόφαση, ούτε μας άφησαν καν να μιλήσουμε. Η κόρη μου δεν ξαναγυρνάει πίσω, αλλά τουλάχιστον εκεί που βρίσκεται να είναι καλά», ανέφερε ο Εδινερλί Μενέτ.

«Αυτό έχει πάρει μία δικαστική οδό. Έχει γίνει αναίρεση στον Άρειο Πάγο και ζητάνε νομικά να ακυρωθεί το ελαφρυντικό. Έγινε μία αναίρεση και λένε ότι δεν έπρεπε να αναγνωριστεί. Εγώ θεωρώ δικαίως του αναγνωρίστηκε και ο Άρειος Πάγος θα κρίνει επί του νομικού θέματος και θα βγάλει μια απόφαση», υπογράμμισε η Βασιλική Μαρινάκη, δικηγόρος του καταδικασθέντος γυναικοκτόνου.

Όπως τόνισε η δικηγόρος Ανθούλα Ανάσογλου, «έγινε μία ταχεία διαδικασία σαν να εκδικάζαμε ίσως εξύβριση. Ήταν μεγάλη και πολύ δυσάρεστη έκπληξη όταν ακούσαμε ότι αναγνωρίζεται στον κατηγορούμενο το ελαφρυντικό ότι έζησε μετά το έγκλημά του έναν έντιμο βίο. Έχοντας προσκομίσει όλο κι όλο ένα χαρτί ότι είχε μια καλή διαγωγή στις φυλακές».

Μετά από αναίρεση της οικογένειας της Τζεβριέ, ο Άρειος Πάγος θα κρίνει εάν ο 32χρονος δολοφόνος θα επιστρέψει στο ακροατήριο για να δικαστεί ξανά χωρίς την αναγνώριση ελαφρυντικού.

Πηγή: https://www.dnews.gr




Υπόθεση Βασίλη Καλογήρου: «Οι κάμερες θα δείξουν τον πιθανό δολοφόνο»

«Οι κάμερες θα δείξουν τον πιθανό δολοφόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Τσούκαλης, μιλώντας για τον θάνατο του Βασίλη Καλογήρου, η υπόθεση εξαφάνισης του οποίου είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο, καθώς ο 39χρονος αγνοούταν από τις 30 Δεκεμβρίου όταν σύμφωνα με την οικογένειά του είχε πάει για έναν περίπατο, όπως άλλωστε συνήθιζε.

Ο ιδιωτικός ερευνητής που είχε μάλιστα αναλάβει την υπόθεση εξαφάνισης του 39χρονου μίλησε στον ΣΚΑΪ και αποκάλυψε τα νεότερα στοιχεία.
«Ένα – ένα τα αναπάντητα ερωτήματα έρχονται να βοηθήσουν – εφόσον απαντηθούν – στην διαλεύκανση της μυστηριώδους αυτής εξαφάνισης. Οι κάμερες από το ποιμνιοστάσιο “γράφουν” για 30 ημέρες. Αν αυτές τις 30 μέρες δεν φαίνεται πουθενά ο Βασίλης Καλογήρου να περιφέρεται εκεί, σίγουρα είναι ένα στοιχείο που μας ρίχνει φως», είπε αρχικά.

Στη συνέχεια μιλώντας για το τι άλλο θα μπορούσαν να αποκαλύψουν οι κάμερες, ο Γιώργος Τσούκαλης είπε: «Από τις κάμερες μπορεί να φανεί και κάτι άλλο. Αν κάποιος ή κάποιοι άλλοι άγνωστοι βρέθηκαν στην περιοχή».

Επιπλέον, αναφέρθηκε σε ορισμένα αναπάντητα ερωτήματα. «Ο Βασίλης έφυγε 17:00 από το σπίτι του, στις 20:00 εθεάθη από το ζευγάρι το οποίο εντόπισα τις πρώτες ημέρες και για μένα είναι 100% αξιόπιστο, διότι αυτά που μου είπε το ζευγάρι επαληθεύτηκε και από άλλους περιπατητές που συνάντησα στον Πηνειό. Έχουμε λοιπόν από τις 17.00 μέχρι τις 20.00 τρεις ώρες. Από εκεί και πέρα μια απόσταση 14,15 ίσως και 16 χιλιόμετρα, με κακές καιρικές συνθήκες σε δύσβατη περιοχή, βράδυ, για να το έκανε ο Βασίλης σημαίνει πως πρέπει να περπάτησε 4-5 ώρες», τόνισε

«Που διέμενε λοιπόν ο Βασίλης, σε συνδυασμό με το ότι ο ιατροδικαστής δίνει ένα στίγμα ότι ο θάνατος προήλθε 4-5 μέρες μετά την εξαφάνιση του Βασίλη;», αναρωτήθηκε ο ιδιωτικός ερευνητής.

 

Το δεύτερο ερώτημα που έθεσε αφορούσε τον κτηνοτρόφο, ο οποίος ήταν εκείνος που εντόπισε την σορό που ταυτοποιήθηκε πως άνηκε στον Βασίλη Καλογήρου και ανέφερε πως τις τελευταίες 4-5 ημέρες γάβγιζαν τα σκυλιά. «Γιατί δεν γάβγιζαν τα σκυλιά τις προηγούμενες ημέρες, αν ήταν ο Βασίλης από την πρώτη μέρα εκεί», είπε χαρακτηριστικά.

 

Πηγή:newsbomb.gr