Σέρρες: Αυτοκτόνησε ο 59χρονος που δολοφόνησε τη σύζυγό του

Τέλος στη ζωή του έδωσε ο 59χρονος άνδρας από τις Σέρρες λίγες ώρες αφότου δολοφόνησε τη σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους στο Σιτοχώρι.

To σοκ στην τοπική κοινωνία της περιοχής ξεκίνησε από τη νέα γυναικοκτονία που σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης 13 Φεβρουαρίου. Η τραγωδία άρχισε να ξεδιπλώνεται λίγο πριν τις 09.00 το πρωί όταν 59χρονος άντρας κάλεσε στις Αρχές και είπε πως σκότωσε τη 52χρονη σύζυγό του στο Σιτοχώρι. Στο ίδιο τηλεφώνημα ανέφερε ότι σκοπεύει να θέσει τέλος στη ζωή του.

Έπειτα, ο 59χρονος άνδρας κατέφυγε στο βουνό με την αστυνομία να εξαπολύει ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψή του. Ωστόσο, λίγο πριν τις 12:00 βρέθηκε νεκρός καθώς έβαλε φωτιά σε μαντρί και κάηκε ζωντανός.

Το ζευγάρι είχε έναν γιο που είναι έγκλειστος στις φυλακές Νιγρίτας για ναρκωτικά.  Οι πηγές αναφέρουν ότι ο άντρας σκότωσε τη σύζυγό του, χτυπώντας την, ενώ είχε απασχολήσει τις αρχές και στο παρελθόν για ενδοοικογενειακή βία με θύμα τον γιο του.

 




Ηλεία: Πατέρας έξι παιδιών ο 37χρονος που δολοφόνησε την 11χρονη ανιψιά του

Με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί η Ελλάδα τις εξελίξεις στη δολοφονία της 11χρονης από τα χέρια του θείου του στην Ηλεία.

Το άτυχο κορίτσι που είχε εξαφανιστεί από το βράδυ της Κυριακής (9/6) όταν επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο του θείου του, έπεσε θύμα άγριας δολοφονίας στο χωριό Μυρτιά της Ηλείας.

Για την εξαφάνιση της 11χρονης είχε εκδοθεί amber alert και από την πρώτη στιγμή ενώ κάτοικοι του χωριού ερευνούσαν όλη την περιοχή για να εντοπίσουν το κορίτσι. Ωστόσο, το μεσημέρι της Δευτέρας (10/6) γράφτηκε με τον πλέον τραγικό τρόπο.

Πατέρας έξι παιδιών ο δολοφόνος της 11χρονη

Ο πρόεδρος τα κοινότητας Αρετής, Βασίλης Θρακιάς, σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι ο καθ’ ομολογίαν δράστης «είχε παραβατική συμπεριφορά» ενώ πρόσθεσε πως ήταν πατέρας έξι παιδιών.

«Ομολόγησε ο φερόμενος ως δράστης. Είναι κάτοικος του χωριού μας. Έχει έξι παιδιά. Είμαστε συγκλονισμένοι, αυτά τα πράγματα είναι τρομερά που συμβαίνουν» σημείωσε σχετικά.

Φως στην υπόθεση θα ρίξει η ιατροδικαστική εξέταση

Ο ιατροδικαστής θα διαπιστώσει αν το παιδί φέρει ίχνη βιασμού ή απόπειρας βιασμού. Ωστόσο, σύμφωνα με την ΕΡΤ ο ίδιος παραδέχτηκε ότι το κίνητρό του ήταν σεξουαλικό, ενώ φαίνεται να ομολόγησε ότι σκότωσε το παιδί με ένα κατσαβίδι.

Ο δράστης αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα (11/6) στον εισαγγελέα. Στην περιοχή έχουν φτάσει και ενισχύσεις από την Αθήνα υπό τον φόβο επεισοδίων από τους συγγενείς.

Τι πιστεύει για τα κίνητρα η ΕΛΑΣ

Μιλώντας στην ΕΡΤ η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντίνα Δημογλίδου, τόνισε ότι η αστυνομία θεωρεί ότι τα κίνητρα του δράστη ήταν σεξουαλικά, καθώς στο παρελθόν το 2017 είχε ξανά συλληφθεί από την ίδια υπηρεσία για βιασμό και αποπλάνηση ενός ανήλικου κοριτσιού. «Είχε δικαστεί το 2020 στη Ζάκυνθο όμως ήταν ελεύθερος γιατί τότε του έδινε ο νόμος του δικαίωμα με περιοριστικούς όρους. Δεν φυλακίστηκε ποτέ, ούτε εκδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό η απόφαση του δικαστηρίου» τόνισε η κ. Δημογλίδου σημειώνοντας ότι αν δικαζόταν σήμερα, θα βρισκόταν στην φυλακή σύμφωνα με τον νέο ποινικό κώδικα.

Σημείωσε ότι ο 37χρονος πήγαινε δύο φορές το μήνα στο αστυνομικό τμήμα, γι αυτό γνώριζαν στις Αρχές για ποιον άνθρωπο μιλάμε. Ωστόσο, όπως είπε, στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα ο άνθρωπος αυτός δεν είχε απασχολήσει με τέτοιου είδους αδικήματα ξανά την ελληνική αστυνομία. «Συνέχιζε και έδινε το παρόν» είπε και σημείωσε ότι ο ίδιος δεν έχει απαντήσει ποιο ήταν το κίνητρό του. «Φαίνεται ότι το παιδί εισέρχεται στο όχημα με τη θέλησή του καθώς πρόκειται για ένα άτομο της εμπιστοσύνης του» τόνισε.

Τα στοιχεία που «έκαψαν» τον παιδοκτόνο

Από βιντεοληπτικό υλικό που συνέλεξαν και ανέλυσαν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας, είδαν την 11χρονη Βασιλική να επιβιβάζεται με την θέλησή της σε ένα αυτοκίνητο και να φεύγει. Όπως προέκυψε, το αυτοκίνητο ανήκε στον 37χρονο ξάδελφο και κουμπάρο της μητέρας της ανήλικης και ως οικείο πρόσωπο το άτυχο παιδί τον εμπιστεύτηκε.

Οι αστυνομικοί προχώρησαν στην προσαγωγή του και αρχικά ο ίδιος προσπαθούσε να πείσει ότι δεν είχε καμία σχέση με την εξαφάνιση του κοριτσιού, αλλά έπεσε σε αντιφάσεις. Τελικά όμως ομολόγησε ότι σκότωσε το παιδί, ενώ υπέδειξε στους αστυνομικούς και το σημείο στο οποίο είχε πετάξει το άψυχο κορμάκι. Ο 37χρονος υποστήριξε ότι το κίνητρό του ήταν σεξουαλικό αλλά δεν παραδέχεται ακόμη αν το έπραξε.

Ελεύθερος ο 37χρονος ενώ είχε καταδικαστεί για βιασμό ανήλικης

Ο καθ’ ομολογίαν δράστης της δολοφονίας της 11χρονης στη Μυρτιά, ήταν ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, καθώς το 2017 είχε συλληφθεί με την κατηγορία του βιασμού ενός 14χρονου κοριτσιού. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το 2020 καταδικάστηκε σε πρώτο βαθμό από το δικαστήριο στη Ζάκυνθο, αλλά κατέθεσε αίτημα για αναστολή εκτέλεσης της ποινής του, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση σε β’ βαθμό στο Εφετείο. Το αίτημά του έγινε δεκτό και βάσει νόμου αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, ανάμεσα στους οποίους ήταν να εμφανίζεται δύο φορές τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.

Από το 2020 η υπόθεση δεν είχε φτάσει ακόμα στο Εφετείο ώστε να τελεσιδικήσει η ποινή και ο 37χρονος κυκλοφορούσε ελεύθερος, φτάνοντας σε νέο έγκλημα σε βάρος ανήλικου κοριτσιού.

Παραδέχεται σεξουαλικό κίνητρο, δεν ομολογεί ότι τη βίασε

Στο σημείο όπου εντοπίστηκε η σορός της 11χρονης, Καταράχι Ηλείας, κλήθηκε ιατροδικαστής για να διαπιστώσει αν υπάρχουν ενδείξεις βιασμού ή απόπειρας αφού τα συνοδά στοιχεία δείχνουν ότι αυτό ήταν το κίνητρο, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Ο ίδιος παραδέχεται ότι το κίνητρό του ήταν σεξουαλικό αλλά δεν παραδέχεται ακόμη αν το έπραξε. Ο χρόνος θανάτου του παιδιού υπολογίζεται αργά το βράδυ έως και λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ενώ ο ιατροδικαστής θέλει να κάνει πρώτα τη νεκροψία για να διαπιστώσει αν υπήρξε και σεξουαλική κακοποίηση.

Ψάχνουν το κατσαβίδι

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ το έγκλημα έγινε με πολλαπλά χτυπήματα από αιχμηρό αντικείμενο, πιθανότατα με κατσαβίδι. Ο δράστης υπέδειξε στους αστυνομικούς που το πέταξε με τις Αρχές να μην το έχουν βρει ακόμα. Ο 37χρονος δεν έχει απαντήσει στους αστυνομικούς για το εάν βίασε το άτυχο κοριτσάκι με την οριστική απάντηση να αναμένεται να τη δώσει ο ιατροδικαστής. Η αστυνομία εξετάζει αν πράγματι το έγκλημα τόσο μακριά από το σπίτι της μικρής ή αν το πτώμα της 11χρονης μεταφέρθηκε εκεί εκ των υστέρων.

Η μητέρα της τον υποψιαζόταν από την αρχή – To θέατρο που έπαιξε

Όπως μετέδωσε ο Alpha, όσο η μητέρα και ο πατέρας έψαχναν το παιδί τους, ο ίδιος είχε επιστρέψει και δήθεν βοηθούσε στις έρευνες. Μάλιστα, την ίδια ώρα είχε κάνει ανάρτηση στο Facebook όπου έκανε έκκληση για όποιον γνωρίζει να τους δώσει πληροφορίες για το πού βρίσκεται το παιδί…

Ωστόσο, η μητέρα της 11χρονης από την πρώτη στιγμή ενημέρωσε το Χαμόγελο του Παιδιού και την αστυνομία πως το παιδί τους κινδυνεύει, γιατί υποψιαζόταν τον ξάδερφο και κουμπάρο της. Ο 37χρονος δράστης είχε παραβατική συμπεριφορά στο παρελθόν. «Μάθαμε και για κάποιον φερόμενο ως δράστη, ο οποίος ομολόγησε, ναι μένει στο χωριό. Έχει έξι παιδιά. Συγκλονισμένοι είμαστε, αυτά τα πράγματα παιδιά είναι τρομερά που συμβαίνουν» σημείωσε στην ΕΡΤ ο Βασίλης Θρακιάς, πρόεδρος της κοινότητας Αρετής προσθέτοντας ότι ο καθ’ ομολογίαν δράστης «είχε παραβατική συμπεριφορά».

Πώς άρπαξε τη μικρή ο δράστης – Το χρονικό

Το πρωί της Κυριακής ο δολοφόνος είχε πάει στο σπίτι της οικογένειας. Εκεί, το 11χρονο παιδάκι προθυμοποιήθηκε να του πλύνει το αυτοκίνητο. Εκείνος δέχθηκε

Λίγο μετά, η μικρή είπε πως πάει βόλτα στον παππού της. Έπειτα, συνάντησε τον θείο της. Αφού του έπλυνε το αυτοκίνητο, εκείνος είπε να την «πάει μία βόλτα για το ευχαριστώ», όπως μεταδίδει ο Alpha. Τότε, το παιδί μπήκε στο αυτοκίνητο.

Ο 37χρονος επιβίβασε περίπου στις 9:00 το βράδυ της Κυριακής την ανήλικη στο αυτοκίνητό του, στην περιοχή Μυρτιά, και την οδήγησε σε ερημική τοποθεσία, στην περιοχή Καταρράχι, που βρίσκεται ανάμεσα στα Λεχαινά και την κοινότητα της Αρετής, όπου και δολοφόνησε την 11χρονη.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η εξαφάνιση της 11χρονης δηλώθηκε περίπου στις 3:00 τα ξημερώματα της Δευτέρας και αμέσως μετά ξεκίνησαν οι έρευνες για τον εντοπισμό της

ethnos.gr




Απολογείται η 39χρονη που δολοφόνησε τον 43χρονο ξυλουργό στη Χαλκίδα | «Παρενοχλούσε τον άντρα μου, αλλά δεν περίμενα να φτάσει ως εκεί», λέει η σύζυγός του

Στις 10:00 σήμερα, Τετάρτη (24/1)αναμένεται να απολογηθεί η 39χρονη που κατηγορείται ότι επιτέθηκε και σκότωσε με πολλαπλές μαχαιριές τον 43χρονο ξυλουργό στη Χαλκίδα. Η κατηγορούμενη το Σάββατο (20/1) είχε ζητήσει και είχε πάρει προθεσμία από τον ανακριτή.

Η 39χρονη σύμφωνα με πληροφορίες παρακολουθείτο τους τελευταίους τρεις μήνες από ψυχίατρο, ενώ φέρεται να σκότωσε τον 43χρονο ξυλουργό από αντιζηλία.

«Παρενοχλούσε τον άντρα μου, αλλά δεν περίμενα να φτάσει ως εκεί»

«Είμαι συντετριμμένη, ήξερα πως αυτή η γυναίκα παρενοχλούσε στο παρελθόν τον άντρα μου. Δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα φτάσει σε αυτό το σημείο», δήλωσε μέσω του δικηγόρου της η σύζυγος του 43χρονου άντρα.

Το χρονικό της τραγωδίας

Η επίθεση σημειώθηκε λίγο πριν από τις 08:00 το πρωί του Σαββάτου (20/1), όταν ο 43χρονος έφυγε για να πάει στη δουλειά του, υπό το βλέμμα της συζύγου του, που τον χαιρετούσε από το μπαλκόνι. Βίντεο από τοπικό μέσο τον δείχνει να βγαίνει από την είσοδο της οικίας του.

Η σύζυγός του ήταν αυτή που κάλεσε την Άμεση Δράση, λέγοντας «μια γυναίκα μαχαιρώνει τον άντρα μου». Ενα λεπτό αργότερα η αστυνομία δέχτηκε εκ νέου κλήση από άλλη γυναίκα, η οποία ανέφερε ότι μια γυναίκα μαχαιρώνει έναν άνδρα επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, κοντά στο 4ο Γυμνάσιο Χαλκίδας.

Όταν οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. έφτασαν στο σημείο, αντίκρισαν το θύμα σε εμβρυακή στάση, φέροντας μαχαίρι στην αριστερή ωμοπλάτη και με αίματα στο σώμα. Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ο ιατρός του οποίου διαπίστωσε τον θάνατο του 43χρονου άνδρα.

Λίγο πιο μακριά από το σημείο της δολοφονίας βρέθηκε άλλο μαχαίρι με κηλίδες αίματος. Η αστυνομία προχώρησε άμεσα στη σύλληψη της 39χρονης, η οποία βρισκόταν στο σημείο γεμάτη με αίματα στα ρούχα.




Απολογείται ο 71χρονος που ομολόγησε ότι δολοφόνησε τη σύντροφό του στη Σαλαμίνα | Σήμερα το τελευταίο αντίο στην 43χρονη

Ενώπιον του ανακριτή στα δικαστήρια Πειραιά για να απολογηθεί για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα θα βρεθεί σήμερα, Παρασκευή (8/12) ο 71χρονος που ομολόγησε ότι την σκότωσε.

Όπως είπε ο ίδιος ήταν αποφασισμένος της αφαιρέσει τη ζωή.

Σήμερα, στις 12:00 φίλοι και συγγενείς θα πουν το τελευταίο αντίο στην 43χρονη καθώς θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της στον Ιερό Ναό Εισοδίων Θεοτόκου στη Σαλαμίνα.

Κυνικός και αμετανόητος ο 71χρονος

Ο άνδρας περιέγραψε με απίστευτη ψυχραιμία το έγκλημά του και, όπως είπε στους αστυνομικούς, περίμενε να φύγει το παιδί για να προχωρήσει στην αποτρόπαια πράξη του. Ο γυναικοκτόνος μάλιστα μετά τη δολοφονία, πέρασε απέναντι στο Κερατσίνι και ήπιε καφέ σαν να μην είχε συμβεί το παραμικρό.

Η 43χρονη

Οι αστυνομικοί, όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (8/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» είχαν προτείνει στη γυναίκα να πάρει panic button και σε περίπτωση που κινδυνεύσει να το ενεργοποιήσει και το δέχτηκε.

Παράλληλα την παρότρυναν να μην επιστρέψει στην οικία όπου διέμεναν, επίσης το δέχτηκε και αποχώρησε με τη μητέρα της για το πατρικό της.

Σε ερώτηση των αστυνομικών γιατί την σκότωσε ανέφερε πως, πήγε στο σπίτι την Παρασκευή και την βρήκε με κάποιον άλλον άνδρα, τρελάθηκε και έτσι αποφάσισε να την σκοτώσει. Αναφορικά με το όπλο δήλωσε πως είχε μιλήσει με έναν αλλοδαπό, πήγε και τον βρήκε και το αγόρασε και έφυγε.

Όπως επίσης ανέφερε περίμενε να φύγει πρώτα το παιδί και μετά την πυροβόλησε και την σκότωσε, γεγονός που παραπέμπει σε προμελέτη.

Ο 71χρονος συνελήφθη αφού βρέθηκε το στίγμα του κινητού του το οποίο εντόπισαν οι αστυνομικοί μέσω του παρόχου.

Ο 71χρονος

Είχε καταδικαστεί για ενδοοικογενειακή βία

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και τα «ΝΕΑ», ο 71χρονος δράστης είχε κατηγορηθεί το 2013 για σωματική βλάβη, εξύβριση, απειλή και κακοποίηση της 51χρονης τότε συντρόφου του στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Ο 71χρονος είχε εξαφανιστεί και δεν είχε συλληφθεί στα πλαίσια του αυτοφώρου, ενώ το 2019 έγινε η δίκη του και καταδικάστηκε σε 1,5 χρόνο φυλάκιση.

Πώς κατάφερε η αστυνομία να συνδέσει τις δύο υποθέσεις

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως για την υπόθεση του 2013 η αστυνομία δεν είχε λάβει αποτυπώματα του δράστη, αλλά κατάφερε να βρει την ταυτότητα που χρησιμοποιούσε εκείνη την περίοδο και στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση των αποτυπωμάτων που έλαβαν για την υπόθεση γυναικοκτονίας στη Σαλαμίνα με εκείνα της ταυτότητάς του.

Οι Αρχές διαπίστωσαν ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο, το οποίο είχε αλλάξει το όνομα των γονιών του ώστε να αλλοιώσει τα στοιχεία του.