“Νεογέννητο Βρέφος Βρέθηκε Δίπλα σε Κάδο στο Ρίο”

Ένα απρόσμενο και συγκλονιστικό θέαμα αντίκρισε ένας εργαζόμενος στην υπηρεσία καθαριότητας του Ρίο ντε Τζανέιρο, στη Βραζιλία, κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του. Ο νεαρός άνδρας, Σαμουέλ ντα Σίλβα ντος Σάντους, βρήκε ένα νεογέννητο βρέφος ζωντανό και παρατημένο πλάι σε κάδο απορριμμάτων, σε δρόμο της πόλης.

Η εικόνα του Σαμουέλ να κρατάει το βρέφος στην αγκαλιά του, με φόντο τον σκουπιδότοπο του δρόμου, έκανε γρήγορα τον γύρο του διαδικτύου, προκαλώντας έντονα συναισθήματα και παγκόσμια συγκίνηση. Το βρέφος ήταν τυλιγμένο πρόχειρα, αλλά ζωντανό και, όπως όλα δείχνουν, στάθηκε τυχερό μέσα στην ατυχία του.

«Είναι πολύ συγκινητικό, διότι είναι αγωνίστρια, όχι; Ξαναγεννήθηκε», δήλωσε συγκινημένος ο εργαζόμενος στο Γαλλικό Πρακτορείο, με δάκρυα στα μάτια.

Οι τοπικές αρχές επενέβησαν άμεσα, μεταφέροντας το νεογέννητο σε νοσοκομείο της περιοχής για ιατρικές εξετάσεις, ενώ έχουν ξεκινήσει έρευνες για τις συνθήκες υπό τις οποίες εγκαταλείφθηκε.

Το περιστατικό έχει πυροδοτήσει κύμα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς να επαινούν την ευαισθησία και την άμεση κινητοποίηση του Σαμουέλ, ο οποίος χαρακτηρίζεται πλέον από πολλούς ως «ήρωας της καθημερινότητας».




Δίκη Φιλιππίδη | Αντιδράσεις για ερωτήσεις του εισαγγελέα, ζήτησε σε καταγγέλλουσα να κάνει αναπαράσταση δίπλα στον ηθοποιό

Με την κατάθεση της ηθοποιού που έχει καταγγείλει για απόπειρα βιασμού τον Πέτρο Φιλιππίδη συνεχίστηκε η δίκη του στο μικτό ορκωτό εφετείο.

Η καταγγέλλουσα περίγραψε αναλυτικά τα όσα συνέβησαν σύμφωνα με την καταγγελία της στο καμαρίνι του Πέτρου Φιλιππίδη το 2010 στο θέατρο Μουσούρη, όταν είχε πάει για να συζητήσουν για μία θεατρική συνεργασία.

Τι κατέθεσε η καταγγέλλουσα στη δίκη Φιλιππίδη

«Του έλεγα συνέχεια να σταματήσει. Πλέον με πόναγε με τα χέρια του όπως με είχε ακινητοποιήσει. Μου ασκούσε δύναμη και ορμή για να μην σηκωθώ. Εγώ κουνιόμουν ασταμάτητα, ήταν ένας μηχανισμός αντίδρασης. Δεν είχα τη σωματική δύναμη να τον απωθήσω, για αυτό κουνιόμουν», κατέθεσε η καταγγέλλουσα και συνέχισε: «Προσπάθησε να ολοκληρώσει αυτό που είχε στο μυαλό του. Τον απέκρουσα, τον απομάκρυνα με το πόδι μου. Άρχισα να κοπανάω την πόρτα συνεχόμενα. «Μην φωνάζεις τσάμπα, δεν είναι κανένας στο θέατρο» μου είπε. Τον παρακάλεσα να μου ανοίξει την πόρτα. Έκατσε στο μπουντουάρ του. Ήταν φανερό ότι είχε παραιτηθεί από την προσπάθειά του να κάνει αυτό που ήθελε. Και τότε έπιασα τα πράγματα μου και συνέχιζα να φωνάζω και να χτυπάω τη πόρτα. Ήρθε κοντά μου και είπε ότι αν περάσω την πόρτα δεν υπάρχει επιστροφή και πως όσο εύκολα μπορούσε να φτιάξει την καριέρα κάποιου, τόσο εύκολα μπορούσε και να την καταστρέψει. Του είπα «άνοιξε την πόρτα» και το επόμενο που θυμάμαι είναι να βγαίνω από την έξοδο».

Η μάρτυρας δέχθηκε βροχή ερωτήσεων από την έδρα. Στην ερώτηση γιατί μεσολάβησαν τόσα χρόνια μέχρι να προβεί στην καταγγελία της απάντησε: «Σκέφτηκα ότι κανείς δεν θα με πιστέψει. Δεν μου πέρασε ότι θα πήγαινα σε ιατροδικαστή για να πάρει στοιχεία. Δεν ήξερα πως πρέπει τυπικά να αντιδράσω.. ήταν ένα πολύ μεγάλο λάθος αυτό. Αυτό που λέτε κοινωνική εμπειρία δεν την είχα. Σκέφτηκα ότι προστατεύω την οικογένεια μου και ότι δεν θα έμπαινα στο επίκεντρο έτσι».

Αντιδράσεις στο δικαστήριο

Αίσθηση προκάλεσε το σχόλιο του εισαγγελέα, ο οποίος ανέφερε «στη Γαλλία έχουν 51 βιασμούς, εδώ έχουμε μια απόπειρα… μην τρελαθούμε κιόλας…». Έντονα αντέδρασαν οι δικηγόροι της όταν ο εισαγγελέας ζήτησε από τη γυναίκα να καθίσει δίπλα στον κατηγορούμενο ηθοποιό για να κάνει μία αναπαράσταση όσων καταγγέλλει.

Η δεύτερη καταγγέλλουσα θα καταθέσει κεκλεισμένων των θυρών όπως και στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο.

Ο Πέτρος Φιλιππίδης αρνείται τις κατηγορίες.

Πηγή:iefimerida.gr




Έβρος: SOS εκπέμπει η μελισσοκομεία | «Τα μελίσσια πεθαίνουν, χρειαζόμαστε επιστήμονες και κράτος δίπλα μας» λένε μελισσοκόμοι

«Η μελισσοκομεία καταρρέει στην Ελλάδα. Δουλεύουμε για να σώσουμε τα μελίσσια μας, πεθαίνουν από μόνα τους. Κινδυνεύουν από την κλιματική αλλαγή» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στην ΕΡΤ Ορεστιάδας, ο Μόσχος Ντιόνιας, ένας εκ των ,μεγαλύτερων μελισσοκόμων του νομού Έβρου, που διατηρεί περισσότερα από 650 μελίσσια.

Χαρακτήρισε πρωτόγνωρο το φετινό φαινόμενο επιβίωσης των μελισσών καθώς δεν υπάρχει γύρη. Η βλάστηση δεν επανήλθε μετά τις καταστροφικές φωτιές στον βαθμό που θα βοηθούσε τη μέλισσα, ενώ παράλληλα εξαφανίστηκαν εκατομμύρια εντόμων-επικονιαστές που κάηκαν επίσης.

«Χάθηκαν πάρα πολλά μελίσσια όμως το ενδιαφέρον του κράτους επικεντρώνεται περισσότερο στην κτηνοτροφία. Οι ζωονόσοι δεν θα είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που θα συμβεί αν χαθεί η μέλισσα» σημείωσε ο κ. Ντιόνιας.

Επιπλέον, υπογράμμισε πως θα πρέπει θα υπάρξει άμεσα κρατική και επιστημονική μέριμνα ώστε ο κλάδος να κρατηθεί στην περιοχή καθώς το επάγγελμα του μελισσοκόμου εγκαταλείπεται αφού πλέον χρειάζεται μετακίνηση μελισσιών σε άλλες περιοχές, που καλύπτουν τις ανάγκες για γύρη. «Κάτι πρέπει να γίνει γιατί χανόμαστε, χρειαζόμαστε τους επιστήμονες κοντά μας. Η μέλισσα από μόνη της δεν μπορεί πλέον να επιβιώσει», υπογράμμισε ο κ. Ντιόνιας.

Συνέντευξη: Μαρία Μανάκα

Πηγή: ertnews.gr




Οι διάδρομοι του 19ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας γέμισαν με τοιχογραφίες των παιδιών, δίπλα τους ο ζωγράφος Γιάννης Κανιόγλου

Μια όμορφη πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε στο 19ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας, όπου οι διάδρομοι του σχολείου μεταμορφώθηκαν σε έναν καμβά γεμάτο χρώματα και δημιουργικότητα. Οι μαθητές ανέλαβαν δράση, δημιουργώντας μοναδικές τοιχογραφίες με την καθοδήγηση και την υποστήριξη του γνωστού ζωγράφου, Γιάννη Κανιόγλου. Ο καλλιτέχνης ήταν συνεχώς δίπλα στα παιδιά, ενθαρρύνοντάς τα να εκφραστούν ελεύθερα και να αφήσουν τη φαντασία τους να αναδείξει τις δημιουργίες τους στους τοίχους του σχολείου.

Η πρωτοβουλία αυτή προσέφερε στα παιδιά όχι μόνο χαρά και ικανοποίηση, αλλά και μια αξέχαστη εμπειρία που θα συνοδεύει την καθημερινότητά τους στο σχολείο. Οι πολύχρωμες τοιχογραφίες αναμένεται να κοσμούν τους διαδρόμους για πολλά χρόνια, υπενθυμίζοντας τη δύναμη της συνεργασίας και της καλλιτεχνικής έκφρασης.




Δίπλα στους πληγέντες καλλιεργητές ακτινιδίων στις Πηγές ο Μ. Λαζαρίδης

Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, ενημερώνει τους πληγέντες καλλιεργητές ακτινιδίων των Πηγών για τις πρωτοβουλίες του, προκειμένου να αποζημιωθούν.

Σημειώνει χαρακτηριστικά:

«Επισκέφθηκα χωράφια με ακτινίδια στις Πηγές, τα οποία επλήγησαν τις προηγούμενες μέρες από τους ισχυρούς ανέμους. Ενημέρωσα αμέσως για το μέγεθος της καταστροφής τον ΕΛΓΑ για να πράξει τα προβλεπόμενα.

Ήδη το υλικό που συνέλεξα βρίσκεται στα γραφεία τόσο του Προέδρου του ΕΛΓΑ, κ. Α. Λυκουρέντζου όσο και της προϊσταμένης του ΕΛΓΑ στην Καβάλα, κυρίας Ρ. Κατσικέρη Παραμένω πάντα δίπλα στους παραγωγούς μας».




Σπίτι Ανοιχτής Φιλοξενίας |120 χρόνια δίπλα στον άνθρωπο ως ασπίδα αλληλεγγύης

Η Ένωση Κυριών Δράμας-Σπίτι Ανοιχτής Φιλοξενίας είναι ένα φιλανθρωπικό και πολιτιστικό σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, τοποθετημένο στην ακριτική περιοχή της Δράμας.

Σκοπός και λόγος ύπαρξής του σωματείου αυτού, είναι σαφώς η προσφορά πάσης φύσεως στήριξης, σύμφωνα με τις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε ωφελούμενου ατόμου.




Φωτιά στο γυάλινο κτίριο, δίπλα από το Παλιό Νοσοκομείο Καβάλας

Φωτιά εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 23 Απριλίου στο γυάλινο κτίριο πλησίον του παλιού Νοσοκομείου της Καβάλας.

Η φωτιά ήταν μικρής έκτασης και κατασβέστηκε άμεσα από την Π.Υ Καβάλας που βρέθηκε στο σημείο άμεσα με ένα όχημα.

Δείτε φωτογραφίες :




Άγιοι Ανάργυροι | «Έχουμε πολλούς αστυνομικούς δίπλα στην νεκροφόρα»

Ραγίζει καρδιές του ξέσπασμα του πατέρα της 28χρονης Κυριακής, που δολοφονήθηκε την Δευτέρα (1/4) έξω από το Αστυνομικό Τμήμα Αγίων Αναργύρων

Λίγο πριν τελεστεί η κηδεία της ο πατέρας της άτυχης κοπέλας μίλησε στο MEGA, όπου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι την σήμερα, «συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν τελικά πάρα πολλοί αστυνομικοί».

«Είμαι πίσω από την νεκροφόρα και συνοδεύω την κορούλα μου. Είναι πανέμορφη! Την έντυσα νυφούλα σήμερα. Είναι τόσο μα τόσο όμορφη, δεν καταλαβαίνετε! Κουκλάρα ! Το κοριτσάκι μου ντυμένο στα λευκά! Ξέρετε, σήμερα συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν τελικά πάρα πολλοί αστυνομικοί», είπε αρχικά ο πατέρας της Κυριακής

«Αν ένας αστυνομικός ήταν δίπλα της τη Δευτέρα σήμερα δεν θα της έριχνα χώμα»

Παράλληλα, τόνισε: «Έχουμε πολλούς αστυνομικούς δίπλα στην νεκροφόρα αλλά αν ήταν ένας δίπλα της την Δευτέρα το βράδυ, σήμερα δεν θα πήγαινα για να της ρίξω χώμα. Σήμερα μπόρεσαν να συνοδεύσουν την Κούλα μου… Αλήθεια λέω! Είναι πάρα πολλοί οι αστυνομικοί εδώ! Αλήθεια, τίποτα δεν θα είχε γίνει από όλα αυτά αν μπορούσαν να την συνοδεύσουν στο σπίτι εκείνο το βράδυ. Να την πάνε στο σπίτι της όπως τώρα την συνοδεύουν στο τελευταίο της όμως, σπίτι».

Και κατέληξε ο πατέρας της Κυριακής λέγοντας: «Η κόρη μου τελικά υπάρχει για την αστυνομία; Δεν έχω καταλάβει. Τρεις ημέρες μετά, κανείς δεν με έχει πάρει τηλέφωνο από την αστυνομία για να μου πει ότι το παιδί μου δολοφονήθηκε. Με κάλεσε μόνο ένας αστυνομικός Σκούρας για να μου πει ότι όλα έγιναν πολύ γρήγορα και η αστυνομία δεν πρόλαβε να κάνει κάτι».




Θεσσαλονίκη | Δίπλα στο 9χρονο παιδί του κατέληξε ο 30χρονος οδηγός – Ερευνώνται οι αιτίες του τροχαίου

Ερευνώνται οι αιτίες υπό τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, το βράδυ της Τετάρτης (20/3).

Θύμα του τροχαίου ένας 30χρονος, που τραυματίστηκε θανάσιμα όταν το όχημά του εξετράπη της πορείας του. Μέσα στο αυτοκίνητο, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, βρισκόταν το μόλις εννέα ετών παιδί του -που τραυματίστηκε ελαφρά.

Οι Αρχές διενεργούν έρευνα για τις αιτίες του τροχαίου δυστυχήματος.

 

H ανακοίνωση της ΕΛΑΣ

Βραδινές ώρες χθες (20-03-2024) στο 25ο χλμ Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 30χρονος ημεδαπός, εξετράπη της πορείας του και ανετράπη εκτός του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού του οχήματος και τον ελαφρύ τραυματισμό ανήλικου ημεδαπού – συνεπιβάτη του οχήματος (γιος του 30χρονου).

Προανάκριση για τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Θέρμης.

Πηγή: ethnos.gr




Μακάριος Λαζαρίδης:«Είμαστε δίπλα στους αγρότες με πράξειςκαι όχι ανεβαίνοντας στα τρακτέρ!»

«Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη, 50 χρόνια από την ίδρυση της παράταξής μας και 50 χρόνια από τη Μεταπολίτευση, αποδεικνύει και με αυτό το νομοσχέδιο ότι βάζει πάνω απ’ όλα τον άνθρωπο. Ότι μέλημά μας είναι η διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και ότι απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες χωρίς διακρίσεις. Με κοινωνική δικαιοσύνη, χωρίς όμως να παρεκκλίνουμε από τους δημοσιονομικούς στόχους».

Αυτό τόνισε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, στη συζήτηση για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με τίτλο «Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις».

Ιδιαίτερη αναφορά ο κ. Λαζαρίδης έκανε στους αγρότες, «τους ανθρώπους του μόχθου που αγωνίζονται σε δύσκολες συνθήκες για τα προς το ζην. Τους καταλαβαίνουμε απόλυτα και γι’ αυτό, από την πρώτη στιγμή που η Νέα Δημοκρατία ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, το 2019, βρίσκεται διαρκώς δίπλα τους. Και το δίπλα τους, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι της αντιπολίτευσης, το εννοούμε με έργα, με πράξεις και όχι ανεβαίνοντας στα τρακτέρ! Το εννοούμε με σημαντικές παρεμβάσεις – ανάσα για τους γεωργούς και τους κτηνοτρόφους μας».

Στο παρόν νομοσχέδιο, όπως εξήγησε, «περιλαμβάνεται – και θέλω να πιστεύω ότι θα την ψηφίσετε, κυρίες και κύριοι της αντιπολίτευσης – η επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο αγροτικό πετρέλαιο για το 2024, κάτι που κάναμε και το 2022 και το 2023, και δίνουμε τη δυνατότητα προκαταβολής του 50% του συνολικού ποσού, σύμφωνα με τις πρόσφατες δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού.

Την ίδια ώρα, προωθείται άμεσα, πριν από τις Ευρωεκλογές, η αναθεώρηση της τρέχουσας Κ.Α.Π., με τεχνικές βελτιώσεις και δομικές αλλαγές, ενώ εντατικοποιούνται οι έλεγχοι για την αντιμετώπιση των παράνομων ελληνοποιήσεων. Στο πλαίσιο αυτό αναμένονται πολύ σύντομα και νέες ανακοινώσεις από την Κυβέρνηση, η οποία κινείται πολυεπίπεδα για την ενίσχυση του αγροτικού κόσμου».

Ο κ. Λαζαρίδης υπογράμμισε επίσης την «αποκατάσταση της δικαιοσύνης για 20.000 γιατρούς του Ε.Σ.Υ. σχετικά με τις εφημερίες που πραγματοποιούν. Εν προκειμένω, αυξάνονται αναδρομικά από την αρχή του 2024 κατά 20% οι σχετικές αποζημιώσεις. Επίσης, αυξάνεται κατά 20%, από 530 σε 636 ευρώ, το μηνιαίο ποσό που καταβάλλεται στους διευθυντές γιατρούς που απαλλάσσονται από τις εφημερίες, ενώ αυξάνεται κατά 5% το ανώτατο όριο αποδοχών για τους γιατρούς του Ε.Σ.Υ. Είναι η τρίτη αύξηση που δίνεται από την Κυβέρνηση στο ιατρικό προσωπικό. Η πρώτη, το 2022, προέβλεπε 10% αύξηση των μισθών τους και η δεύτερη αύξηση εφαρμόζεται από τις αρχές του 2024, μαζί με το μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων».

Όσον αφορά την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές, όπως ανέφερε, «αυτό γίνεται με απόλυτο σεβασμό στους πολίτες, για τους οποίους φυσικά διασφαλίζεται η ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες, αλλά και με απόλυτο σεβασμό και στο φυσικό περιβάλλον. Χωρίς να κινδυνεύει ο κοινόχρηστος χαρακτήρας αιγιαλών και παραλιών, αξιοποιούνται κατά τρόπο επωφελή για την εθνική οικονομία με λελογισμένη ανάπτυξη».

Ο κ. Λαζαρίδης ξεκίνησε την ομιλία του, «αποτίοντας ελάχιστο φόρο τιμής στους 57 συνανθρώπους μας που έναν ακριβώς χρόνο πριν, σαν σήμερα, βρήκαν τραγικό θάνατο στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, αλλά και στους 180 τραυματίες. Νέα παιδιά στην πλειοψηφία τους, όπως ο 22χρονος συμπατριώτης μου Ιορδάνης Αδαμάκης, που έχασαν τις ζωές τους τόσο άδικα σε αυτήν την ανείπωτη εθνική τραγωδία. Ο πόνος και ο θυμός εξακολουθούν να μας κυριεύουν όλους. Τις ευθύνες θα τις καταλογίσει η ανεξάρτητη Ελληνική Δικαιοσύνη, την οποία φαντάζομαι όλοι μας εμπιστευόμαστε απόλυτα».




Νέα στοιχεία για την 87χρονη που βρέθηκε νεκρή στη Θεσσαλονίκη και τον σύζυγό της που ήταν δίπλα της σε κωματώδη κατάσταση

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αφορούν την νέα οικογενειακή τραγωδία που σημειώθηκε την Πέμπτη (22/2) στη ΘεσσαλονίκηΝεκρή είναι μία 87χρονη που έφερε μαχαιριές στην κοιλιακή χώρα ενώ δίπλα της εντοπίστηκε ο 80χρονος σύζυγός της σε κωματώδη κατάσταση.

Η 87χρονη όπως προέκυψε από την έρευνα των αστυνομικών του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης έχασε από ζωή της από τις μαχαιριές του 80χρονου συζύγου της μέσα στο διαμέρισμα όπου ζούσαν στην περιοχή της Χαριλάου.

Ο 80χρονος φερόμενος ως δράστης της δολοφονίας νοσηλεύεται φρουρούμενος σε νοσοκομείο, καθώς μετά το έγκλημα κατανάλωσε χάπια, με συνέπεια να εντοπιστεί σε ημιλιπόθυμη κατάσταση δίπλα στο πτώμα της γυναίκας του.

Το σπίτι όπου σημειώθηκε το φονικό

Τους βρήκε ο ανιψιός τους

Το φονικό – σύμφωνα με την Αστυνομία – συνέβη το πρωί της Πέμπτης στο διαμέρισμα όπου διέμενε το ηλικιωμένο αντρόγυνο.

Ο ανιψιός γύρω στις 15:30 ανησυχώντας επειδή οι ηλικιωμένοι δεν απαντούσαν στις κλήσεις του – αποφάσισε να επισκεφθεί το διαμέρισμά τους. Εκεί και μέσα σε μία λίμνη αίματος βρήκε την 87χρονη θεία του και πεσμένο στο έδαφος τον 80χρονο σύζυγό της.

Στο σημείο κλήθηκε ιατροδικαστής και εξετάζοντας τη σορό μακροσκοπικά διαπίστωσε τραύματα σε διάφορα σημεία και μεταξύ αυτών στην κοιλιακή χώρα.

Ο ηλικιωμένος άνδρας διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστή η κατάσταση της υγείας του.

Δικογραφία για ανθρωποκτονία

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (23/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, αστυνομικοί της Σήμανσης κλήθηκαν στο διαμέρισμα ενώ τις έρευνες ανέλαβε το Τμήμα Ανθρωποκτονιών Θεσσαλονίκης.

Σε βάρος του 80χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία με δόλο και παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.

Μόλις το επιτρέψει η κατάσταση της υγείας του θα εξεταστεί από τους αστυνομικούς.

Πηγή: Newsbeast.gr




Δίπλα στους κατοίκους της τοπικής κοινότητας της Λυδίας ο νέος πρόεδρος Ηλίας Παυλίδης

Αρκέτα είναι τα καθημερίνα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στην Δημοτική ενότητα της Λυδίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της περιοχής, κ. Ηλία Παυλίδη. Τα προβλήματα αυτά έχουν να κάνουν με προβλήματα καθαριότητας και ύδρευσης, όμως σύμφωνα με τον πρόεδρο όλα έχουν μπέι σε μια σειρά για να επιλύθουν με τον ίδιο να είναι καθημερινά σε επικοινωνία με τις Δημοτικές αρχές του Δήμου Καβάλας.

Κατά την διάρκεια της δήλωσης του, ο κ. Παυλίδης αναφέρθηκε σε κάποια πρόσφατα δημοσιεύματα τα οποία υποστηρίζαν πως ο ίδιος δεν ζει ουτέ εργαζεται στην περιοχή και μάλιστα οτι απο την αρχή της θητείας του ο ίδιος δεν εχει συγκαλέσει κανένα τοπικό συμβούλιο, με τον ίδιο να μιλά στο Ena Channel και να διαψευδεί το δημοσιέυμα αυτό.




Δίπλα σε όλους τους δημότες του ο νέος δήμαρχος Δράμας ο Γιώργος Παπαδόπουλος

Για την νέα του θητεία μίλησε στο ENA CHANNEL, o νέος δήμαρχος Δράμας, κ. Γιωργός Παπαδόπουλος, ο οποίος ανέφερε οτι τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεγάρες του έχουν ενημεωθεί πλήρως για όλα τα προβλήματα αλλα και έργα που αφορούν την περιοχή και πως όσο περνάει απο το χέρι τους θα είναι δίπλα σε κάθε δημότη.




Δίπλα σε όλες τις επιχειρήσεις το Επιμελητήριο Δράμας

Δίπλα σε όλες τις επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες είναι το επιμελητήριο της Δράμας, με πολλαπλε δρασεις που πραγματοποιηούνται τις ημέρες των γιορτών προς όφελος των καταστημάτων.

Με τα καασήματα τησ περιοχής να είναι έτοιμα να υποδεχτούν τα μεγάλο κύμα των επισκεπτών μιας και η Δράμα είναι χειμερινός προορισμός.

Ενω στο επίκεντρο παραμένει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο όπου το Επιμελητήριο κάνει οτι χρειάζεται για να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.




«Έχουμε ντοκουμέντα» λέει ο δήμαρχος Αράχωβας για την κακοποίηση του Όλιβερ | «Ο φονιάς μπορεί να είναι δίπλα μας»

Για την κακοποίηση του Όλιβερ μίλησε το πρωί της Παρασκευής (8/12) ο δήμαρχος της Αράχωβας.

«Έχουμε ντοκουμέντα, έχουν δοθεί στην ΕΛ.ΑΣ και τα επεξεργάζονται» τόνισε ο Γιάννης Σταθάς και είπε πως δεν τον ενδιαφέρει το #cancelArachova.

«Δεν άργησε να βγει δελτίο Tύπου. Από την αρχή που μας έγινε γνωστό, ο ιδιοκτήτης έπρεπε να κάνει μήνυση, για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες. Έγινε η μήνυση και μετά από 2 μέρες έβγαλα το δελτίο Τύπου, που καλέσαμε όσους γνωρίζουν να μιλήσουν σε αστυνομία και εισαγγελία. Για το περιστατικό έχουμε βγάλει δελτίο Τύπου από 1η Δεκεμβρίου και καλώ τον κόσμο να μιλήσει. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να μαζέψουμε πληροφορίες. Η αστυνομία δεν έχει μιλήσει για τις έρευνες και όλοι περιμένουμε να μιλήσουν εισαγγελία και αστυνομία», είπε αρχικά ο δήμαρχος Διστόμου – Αράχωβας Γιάννης Σταθάς, μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο.

«Ο φονιάς μπορεί να είναι δίπλα μας»

«Φυσικά και υπάρχουν ντοκουμέντα που έχουν δοθεί στην ΕΛ.ΑΣ και τα επεξεργάζονται. Για να φύγει και αυτή η σκιά ότι κρύβουμε πράγματα. Έκανα χαρτί, για να μας απαντήσει η αστυνομία για την πορεία των ερευνών και η εισαγγελία, αν κάποιος δημότης έχει αρνηθεί να δώσει οποιαδήποτε πληροφορία. Όταν το πρωτοακούσαμε, σοκαριστήκαμε. Τα παιδιά μας πήγαιναν στα φροντιστήρια μόνα τους, τώρα πηγαίνουν με συνοδεία των γονιών. Έχει αλλάξει η ζωή μας εδώ πέρα. Ο φονιάς μπορεί να είναι δίπλα μας. Όταν έγινε το σκηνικό αυτό, το σαββατοκύριακο εκείνο είχαμε και 10.000 επισκέπτες στην Αράχωβα. Μπορεί να είναι ντόπιος ή ξένος. Θέλουμε να βρεθεί άμεσα, γιατί έχουμε να κάνουμε με έναν άνθρωπο που δεν είναι φυσιολογικός» συμπλήρωσε.

«Τα εν λόγω ντοκουμέντα είναι από κάμερες, και ζήτησα να στείλουν πιο εξειδικευμένους ανθρώπους, γιατί στο τμήμα μας υπάρχει υποστελέχωση και δεν υπάρχει και η αντίστοιχη γνώση για τη διαχείριση του περιστατικού. Όσον αφορά στο #cancelArachova, ούτε που μας ενδιαφέρει αν θα έρθει κάποιος στη Αράχωβα ή όχι. Μας ενδιαφέρει η ασφάλειά μας. Δεν με ενδιαφέρει αν θα έρθει κάποιος στην Αράχωβα αυτή τη στιγμή για διακοπές, με ενδιαφέρει η ασφάλειά μας. Υπήρξε ανθρωποφαγία στην υπόθεση. Η νόμιμη γνωμάτευση είναι του ιδιοκτήτη. Αυτή που πρέπει να μιλήσει είναι η αστυνομία» υπογράμμισε, κλείνοντας ο δήμαρχος.

Για την κακοποίηση και τον θάνατο του Όλιβερ μίλησε στην εκπομπή του MEGA και η ειδική γραμματέας για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς, Μάρσα Δημοπούλου: «Το συμβάν που έχει λάβει χώρα στην Αράχωβα έχει προκαλέσει την οργή όλου του κοινωνικού συνόλου. Σαφώς αντιλαμβάνεστε ότι δεν έχει να κάνει με την διαχείριση των αδέσποτων ζώων και με τη αρμοδιότητα του κράτους όσον αφορά στην κακοποίηση του ζώου».

Ο Όλιβερ

«Ό,τι κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή είναι φήμες»

«Βρισκόμαστε στο στάδιο της ποινικής προδικασίας. Ό,τι κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή είναι φήμες. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το ζώο βρέθηκε σε άσχημη κατάσταση, υπάρχει η γνωμάτευση μίας εξαιρετικής κτηνιάτρου. Οι πρώτες φωτογραφίες δεν δείχνουν αίματα εξωτερικά. Η γνωμάτευση μιλάει για τραύματα μόνο στα γεννητικά όργανα του ζώου με κάποιο αντικείμενο. Περιμένουμε την εξέλιξη της διαδικασίας», συνέχισε η κ. Δημοπούλου.

«Ως ειδική γραμματεία έχουμε κάνει κάποιες ενέργειες και έχει αποσταλεί έγγραφο και στην Περιφέρεια. Η νεκροψία – νεκροτομή θα έπρεπε να γίνει σε κάποιο κρατικό ίδρυμα, σε κάποιο πανεπιστήμιο Κτηνιατρικής με ανθρώπους που έχουν γνώση πάνω στη νεκροψία – νεκροτομή. Γενικά οι ιδιοκτήτες έχουν ευθύνη αν το ζώο βγει έξω από το σπίτι και δημιουργήσει κάποια προβλήματα. Ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης αγαπούσε και φρόντιζε το ζώο του και είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Το ζώο δεν έβγαινε γενικά έξω, ίσως έβγαινε κάποιες φορές έξω, εκεί απέναντι από το σπίτι του κυρίου. Όλοι βρίσκονται στο πλευρό του ιδιοκτήτη του ζώου» δήλωσε η ειδική γραμματέας για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς.

 



Διπλά κερδισμένοι οι συνταξιούχοι που εργάζονται – Έρχεται μπαράζ δηλώσεων

Τι κερδίζουν οι συνταξιούχοι και ποια είναι τα κίνητρα όσων εργάζονται.

Διπλά κερδισμένοι θα είναι οι συνταξιούχοι που δηλώνουν επισήμως ότι εργάζονται. Ειδικότερα, τα ένσημα που θα καταβάλλουν θα προστίθενται στη σύνταξη και ουσιαστικά η αύξηση για τους εργαζόμενους συνταξιούχους θα είναι διπλή: καμία περικοπή σύνταξης με ενίσχυση εισοδήματος 20% και αύξηση από την ασφαλιστική παρακράτηση, η οποία ανεβάζει την τελική σύνταξη, όπως σημειώνεται σε δημοσίευμα της Απογευματινής.

Οι εισοφορές υπέρ των συνταξιοδοτικών ταμείων είναι 20% επί των μεικτών αποδοχών τους για τους μισθωτούς και τουλάχιστον 170 ευρώ για τους ελεύθερους επαγγεματίες, αναφέρει ο καθηγητής Αλέξης Μητρόπουλος και προσθέτει:Αυτές οι εισφορές δεν υπολογίζονταν στις συντάξιμες αποδοχές τους. Πλέον η συνθήκη αυτή αλλάζει. Οι εισφορές υπέρ της σύνταξης τις οποίες θα καταβάλλουν οι εργαζόμενοι συνταξιούχοι θα προσμετρούνται και θα αυξάνουν τις ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις. Η προσαύξη αυτή δεν θα προέρχεται από τον επερχόμενο πόρο 10% υπέρ του ΕΦΚΑ, καθώς αυτός είναι μη ανταποδοτικός, αλλά μόνο από τις εισφορές υπέρ ΕΦΚΑ – κύριας σύνταξης.

Όσον αφορά τις εισφορές ο αρμόδιος υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης έχει δηλώσει ότι ο εργαζόμενος συνταξιούχος θα καταβάλλει κανονικά τις εισφορές, αλλά πλέον αυτές με το νέο νόμο θα προστίθενται στο ποσοστό αναπλήρωσης της σύνταξής του. Με άλλα λόγια, σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν θα σταματάει η αύξηση της σύνταξης επειδή πήρε τη σύνταξη, αλλά όσο πληρώνει ένσημα θα αυξάνεται.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έω τώρα 30.000 – 32.000 συνταξιούχοι δηλώνουν ότι εργάζονται και εκτιμάται μπαράζ νέων δηλώσεων και πως ο αριθμό θα φτάσει τις 100.000.




Οι πολίτες ψηφίζουν δίπλα σε μία “λίμνη” στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας

Ένα απρόοπτο φαίνεται πως σημειώθηκε στον χώρο του λεβητοστασίου στο 12ο δημοτικό σχολείο Καβάλας την ώρα μάλιστα που έχει ξεκινήσει η εκλογική διαδικασία.

Μάλιστα οι πολίτες προχωρούν κανονικά στην άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος χωρίς να υπάρξει περαιτέρω πρόβλημα στην διαδικασία.




Φωτιά δίπλα στην Εγνατία Οδό μεταξύ Καβάλας και Ξάνθης

Φωτιά ξέσπασε το βράδυ της Τρίτης 8 Αυγούστου 2023 μεταξύ Καβάλας και Ξάνθης, δίπλα στην Εγνατία Οδό, στο ρεύμα προς Ξάνθη, καίγοντας χαμηλή βλάστηση.

Μεγάλη προσοχή στους οδηγούς λόγω καπνού.

Weather News Greece




Δραματικό βίντεο: Η στιγμή που μικρό αεροσκάφος συνετρίβη στη θάλασσα, δίπλα σε λουόμενους!

To γύρο του Διαδικτύου κάνει ένα δραματικό βίντεο από κινητό τηλέφωνο που καταγράφει την συντριβή ενός μικρού αεροσκάφους στη θάλασσα λίγα μέτρα μακριά από κατάμεστη παραλία του Νιου Χάμσαϊρ και την τούμπα που έκανε στη συνέχεια

Βίντεο που αναρτήθηκαν στο Ίντερνετ δείχνουν το αεροσκάφος, ένα Piper PA-18, να κατεβαίνει και να συντρίβεται στη θάλασσα περίπου 30 μέτρα μακριά από λουόμενους που είχαν καταφύγει το απόγευμα του Σαββάτου στην παραλία Χάμπτον του Νιου Χάμσαϊρ για να γλιτώσουν από τον καύσωνα και παρακολούθησαν άναυδοι τη σκηνή, που εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια τους.

Από την πρόσκρουση το αεροσκάφος τούμπαρε, ενώ κατά την ξαφνική κάθοδο σκίστηκε το διαφημιστικό πανό που μετέφερε.

Σώος ο πιλότος

Σύμφωνα με αμερικανικά ΜΜΕ ευτυχώς ουδείς από τους λουόμενους τραυματίστηκε, ενώ και ο πιλότος – όσο κι αν ακούγεται απίστευτο – κατάφερε να βγει από το αεροπλάνο σώος και αβλαβής και να κολυμπήσει μέχρι την ακτή. Ήταν ο μόνος που επέβαινε στο αεροσκάφος.

iefimerida.gr

 




Μilliyet για τη φωτιά στη Ρόδο | «Στεκόμαστε δίπλα σου Ελλάδα»

Mε πρωτοσέλιδο τίτλο: «To Nefes στην Ρόδο» η φιλοκυβερνητική εφημερίδα Μilliyet, αναφέρεται στη βοήθεια που παρέχει η Τουρκία για την κατάσβεση της καταστροφικής πυρκαγιάς στην Ρόδο. Ήδη από το Σάββατο το ελικόπτερο «Nefes» (=Aνάσα) και δύο πυροσβεστικά αεροσκάφη, συμμετέχουν στις επιχειρήσεις, συμβάλλοντας σημαντικά στις προσπάθειες κατάσβεσης. Να σημειωθεί πως το πυροσβεστικό ελικόπτερο T-70 «Νefes» κατασκευάστηκε από την Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία με εθνικούς πόρους.

Σε πρωτοσέλιδο άρθρο επίσης, με τον ελληνικό τίτλο: «Στεκόμαστε δίπλα σου», η εφημερίδα σημειώνει τη βοήθεια που παρέχει η Τουρκία ως ανταπόδοση στην ελληνική συμπαράσταση μετά τους φονικούς σεισμούς του περασμένου Φεβρουαρίου στη χώρα. «Στεκόμαστε δίπλα σου με όλη μας την καρδιά, καθώς δεν ξεχνάμε πως οι Έλληνες μας βοήθησαν την πιο δύσκολη στιγμή» γράφει μεταξύ άλλων τον άρθρο της εφημερίδας.