Το 3ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας “Γη του Διονύσου” στον Δημοτικό Κήπο της Δράμας
Η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας ανακοίνωσε το 3ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας “Γη του Διονύσου”, το οποίο θα διοργανωθεί σε συνεργασία με τον Δήμο Δράμας, τον Σύλλογο Επισιτισ, το Επιμελητήριο Δράμας και άλλους φορείς. Φέτος, το φεστιβάλ θα λάβει χώρα στο Δημοτικό Κήπο Δράμας, από τις 20 έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2024.
«Το φεστιβάλ αυτό έχει γίνει μια από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις της περιοχής μας, με στόχο την προώθηση των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομικής κληρονομιάς της Δράμας. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τις τοπικές γεύσεις και να υποστηρίξουν τους τοπικούς παραγωγούς και επιχειρηματίες.»
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, γνωστοί σεφ θα ετοιμάσουν ζωντανά γαστρονομικές δημιουργίες με τοπικά προϊόντα, ενώ οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τοπικά κρασιά και προϊόντα, καθώς και να παρακολουθήσουν μουσικά δρώμενα και άλλες εκδηλώσεις.
Ώρες Λειτουργίας Φεστιβάλ:
20 Σεπτεμβρίου 2024: 16:00 – 22:00
21 Σεπτεμβρίου 2024: 11:00 – 22:00
22 Σεπτεμβρίου 2024: 11:00 – 22:00
Για επιπλέον πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
Email: unionhoteldrama@gmail.com
Τηλέφωνο: +30 2521401467