Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΒΕ Ροδόπης | Πρόεδρος ο Νίκος Αγγελίδης

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης η σύνθεση του οποίου είναι η εξής:

  • Πρόεδρος: Αγγελίδης Νικόλαος
  • Α’ Αντιπρόεδρος: Φραντζής Αντώνιος
  • Β’ Αντιπρόεδρος: Βαφειάδης Ανέστης
  • Γεν. Γραμματέας: Κωνσταντινίδου Κυριακούλα
  • Οικονομικός Επόπτης: Σίσκος Βασίλειος
  • Υπεύθυνος Γ.Ε.ΜΗ. Και
  • Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων: Σαπουντζής Μιχαήλ
  • Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων: Μπαγδατλή Αχμέτ
  • Επίσης το Διοικητικό Συμβούλιο ομόφωνα όρισε ως εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου στην Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας τον Ανέστη Βαφειάδη.
  • Τα Τμήματα του Επιμελητηρίου στο Δ.Σ. εξέλεξαν μεταξύ των μελών τους, τους Προέδρους με τους Αναπληρωτές τους ως εξής:
  • Τμήμα Εμπορικό
  • Πρόεδρος: Λεοντίδης Χρήστος
  • Αναπληρωτής Πρόεδρος: Μανίτσας Θεόδωρος
  • Τμήμα Μεταποιητικό
  • Πρόεδρος: Κουρούδη Εμμανουέλα
  • Αναπληρωτής Πρόεδρος: Ιμπραήμ Ισμαήλ
  • Τμήμα Υπηρεσιών
  • Πρόεδρος: Θεοχαρίδης Γεώργιος
  • Αναπληρωτής Πρόεδρος: Καντές Βασίλειος

Πηγή: ertnews




Νοσοκομείο Καβάλας/Εκλογές ΕΓΕΣΥΚ: Ποιοι εκλέγονται στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο [ονόματα]

Η συμμετοχή των γιατρών στην εκλογική διαδικασία ξεπέρασε το 80%-Ποιοι εκλέγονται ως αντιπρόσωποι στην ΟΕΝΓΕ

Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024 από τις 09:00 ως και τις 17:00 πραγματοποιήθηκαν στο αμφιθέατρο του Γενικού Νοσοκομείου της Καβάλας οι εκλογές των νοσοκομειακών γιατρών -οι οποίοι κατήλθαν με ενιαίο ψηφοδέλτιο- για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΓΕΣΥΚ, της Εξελεγκτικής Επιτροπής και των Αντιπροσώπων για την ΟΕΝΓΕ.

Η συμμετοχή ξεπέρασε το 80%, καθώς από τους 207 εγγεγραμμένους γιατρούς ψήφισαν οι 166, ενώ τις επόμενες μέρες η νέα Διοίκηση θα συγκροτηθεί σε σώμα.

Ποιοι εκλέχθηκαν στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο

  • Γιώργος Τεπελόπουλος-Χειρουργός ΤΕΠ 103
  • Αναστάσιος Μασκανάκης-Αγγειοχειρουργός 88
  • Αννα Αρβανιτίδου-Ακτινοδιαγνώστης 87
  • Πρόδρομος Μποσταντζής-Παθολόγος 87
  • Αλεξία Κωνσταντινίδου-Πνευμονολόγος 77
  • Νίκος Ευτυχιάκος-Ορθοπαιδικός 76
  • Βραχνίδης Σταύρος-Γενικός Ιατρός ΤΕΠ 75

Αντιπρόσωποι στην ΟΕΝΓΕ

  • Γιώργος Τεπελόπουλος 111
  • Νίκος Ευτυχιάκος 98
  • Κατερίνα Μποσινάκη 84
  • Αλεξια Κωνσταντινίδου 66

Για την Εξελεγκτική Επιτροπή

  • Νίκος Καμπουρίδης 138
  • Φανή Παπουλίδου 84
  • Κλαίρη Λαμπίρη 47

ΠΗΓΗ: https://www.kavalapost.gr/




Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο ΒΙΟΠΑ Καβάλας

«Η συνεργασία μας είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη του τόπου» δήλωσε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ και δεσμεύθηκε για την όσο το δυνατόν τακτικότερη παρουσία του στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. του ΒΙΟΠΑ.

Ο ορισμός της νέας διοίκησης του ΒΙΟΠΑ και η διαπίστωση της άρτιας συνεργασίας της Περιφέρειας ΑΜΘ με τους κυριότερους εταίρους, δηλαδή τον Δήμο Καβάλας και το
Επιμελητήριο Καβάλας, ήταν οι θετικές εξελίξεις που προέκυψαν από την Έκτακτη Γενική Συνέλευσης της εταιρίας που συγκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 27/05, με
πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Μετά την ολοκλήρωση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του ΒΙΟΠΑ Καβάλας και τον ορισμό νέου Διοικητικού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης
γνωστοποίησε την πρότασή του για τα νέα μέλη του Δ.Σ. και εξέφρασε την ικανοποίηση του για την καλή συνεργασία με τους άλλους εταίρους, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ζητημάτων που απασχολούν το χώρο της μεταποίησης και τα οποία είναι στις προτεραιότητες της Διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜΘ. Συγκεκριμένα ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση, οι τρεις εταίροι του ΒΙΟΠΑ Καβάλας να έχουμε ορίσει τους εκπροσώπους μας για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο θα λειτουργήσει το ΒΙΟΠΑ για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Από πλευράς Περιφέρειας προτείναμε:

  • τον κ. Δημήτριο Τριανταφύλλου, ως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο
  • τον κ. Δημήτριο Κλειτσιώτη και

  • τον κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο.

Η πρόθεση της Περιφέρειας είναι να ενδυναμώσουμε τον ρόλο του ΒΙΟΠΑ. Για άλλη μία φορά θα συγχαρώ τους δύο εταίρους τον Δήμο Καβάλας και το Εμπορικό Επιμελητήριο
Καβάλας. Η συνεργασία μας είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη του τόπου. Θέλω να εξάρω την υψηλή εκπροσώπηση στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΒΙΟΠΑ σε επίπεδο Δημάρχου και Προέδρου και δεσμεύομαι για τη δική μου συμμετοχή μου στις συνεδριάσεις όταν μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου».

Ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θεόδωρος Μουριάδης από την πλευρά του δήλωσε αισιόδοξος για το έργο που θα παραχθεί από τη νέα διοίκηση, τονίζοντας ότι: «Όπως είπε και ο κ. Περιφερειάρχης σήμερα έγινε η έκτακτη Γενική Συνέλευση ούτως ώστε να οριστούν εκπρόσωποι για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΒΙΟΠΑ Καβάλας. Από πλευράς Δήμου
θα είμαι εγώ και θέλουμε να δείξουμε ότι η ανάπτυξη του ΒΙΟΠΑ Καβάλας είναι μονόδρομος. Έγινε καλή δουλειά με την προηγούμενη διοίκηση και είμαστε σίγουροι ότι η
ίδια δουλειά και ίσως και καλύτερη θα γίνει και τώρα».

Ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας με τις δηλώσεις του επιβεβαίωσε το κλίμα καλής συνεργασίας και επισήμανε το σημαντικό αναπτυξιακό ρόλο του ΒΙΟΠΑ σημειώνοντας ότι : «Ένας νέος κύκλος για το ΒΙΟΠΑ της Καβάλας ξεκινάει σήμερα με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, όπως δηλώσαμε οι τρεις εταίροι, θέλουμε το
ΒΙΟΠΑ Καβάλας να πρωτοστατήσει στον ρόλο της ανάπτυξης. Είμαστε εδώ να δείξουμε ότι αυτή η προσπάθεια της καλής συνεργασίας θα τη συνεχίσουμε και το επόμενο
χρονικό διάστημα».

Οι τρεις επικεφαλής των εταίρων του ΒΙΟΠΑ εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους στο προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο για όλα όσα έπραξε για τον φορέα.




Δήμος Παγγαίου | Διοικητικό πρόστιμο για καύση ξηρών χόρτων

Τσουχτερά είναι τα πρόστιμα που ισχύουν με τη νέα Πυροσβεστική ∆ιάταξη για πρόκληση πυρκαγιάς εξ αμελείας εν μέσω της αντιπυρικής περιόδου.

Επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο αξίας 937,5€, 09 Μαΐου 2024, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Ελευθερούπολης, σε ημεδαπό, ο οποίος είχε προβεί σε καύση ξηρών χόρτων, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, στην Τ.Κ. Παλαιοχωρίου, του δήμου Παγγαίου στην Καβάλα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Πυροσβεστικού Σώματος από τις αρχές του έτους πανελλαδικά έχουν γίνει πάνω από 300 συλλήψεις και έχουν επιβληθεί πάνω από 400 πρόστιμα, ενώ από την 1η Μαΐου απαγορεύεται η φωτιά.

Τέλος, γνωστοποιείται ότι, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου θα πραγματοποιούνται εκτεταμένοι έλεγχοι – περιπολίες προς αποφυγή της έναρξης και εξάπλωσης πυρκαγιών, αλλά και προς διαπίστωση της τήρησης των προ βλεπόμενων στη νέα Πυροσβεστική ∆ιάταξη.




Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας ΑΜ-Θ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε συνεδρίαση που έγινε στην έδρα της Περιφέρειας στην Κομοτηνή, παρόντος και του Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Κατόπιν της σχετικής διαδικασίας, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο έχει ως εξής:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΕΞΑΚΟΥΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: ΤΣΑΤΑΛΜΠΑΣΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ

ΜΕΛΗ

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΑΜΕΤ ΧΑΣΑΝ

ΠΑΠΑΖΩΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

Ο Περιφερειάρχης ευχήθηκε καλή επιτυχία στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και καλή δύναμη ώστε να φέρουν σε πέρας το έργο τους, που αφορά άμεσα την αναπτυξιακή προοπτική της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)




Μητλιάγκα | «Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών: Όλα στο φως! Πρωτοφανείς αναφορές στο Διοικητικό Συμβούλιο για πλαστά εισιτήρια »

Πρωτοφανείς αναφορές στο Διοικητικό συμβούλιο του Αυτοκινητοδρομίου, το οποίο συνεδρίασε παρουσία της νέας Δημάρχου Βαρβάρας  Μητλιάγκα, για πλαστά εισιτήρια σε διοργάνωση αγώνων το Σεπτέμβριο του ’23 από τη ΛΑΜΣ (Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Σερρών). Δεσμευόμαστε να ελέγξουμε όλες τις διαδικασίες και να τα φέρουμε όλα στο φως!

Είναι προφανές ότι το Αυτοκινητοδρόμιο, που για μας αποτελεί ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία του Δήμου Σερρών, και βασικό μοχλό ανάπτυξης και επισκεψιμότητας της περιοχής μας λόγω της μοναδικότητάς του στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, χρήζει μιας εντελώς διαφορετικής αντιμετώπισης και διαχείρισης από αυτή στην οποία επιδόθηκε η απερχόμενη δημοτική αρχή. Με προτεραιότητα τη διαφάνεια, την ανάπτυξη, την εξέλιξη και την ανάδειξη της μοναδικότητάς του. Ας φροντίσουμε να βγάλει επιτέλους τις δυνατότητές του. Δεσμευόμαστε για μια νέα αρχή με καθαρά πρόσωπα, με μοναδική προτεραιότητα το καλό του Αυτοκινητοδρομίου και του Δήμου και όχι τη δική τους επιβίωση!

Από το Γραφείο Τύπου




Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΑΟ Καβάλα (Ονόματα)

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του Α.Ο.Καβάλα που προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 5ης Νοεμβρίου 2023 ανακοινώνει ότι συγκροτήθηκε σε σώμα και έγινε η κατανομή των αξιωμάτων ως εξής:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                  Aντωνίου Αντώνιος

Α’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                    Σπανδωνίδης Αθανάσιος

Β’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                    Σκλαρής Ανδρέας

ΥΠΕΥΘ.ΥΛΙΚΟΥ                                                         Αρβανιτίδης Δημήτριος

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                        Βακιρτζής Βασίλειος

ΥΠΕΥΘ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ                                        Καφετζόπουλος Ευστράτιος

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΥΠΟΥ                                            Παναγιωτίδης Χαράλαμπος

ΥΠΕΥΘ.ΔΗΜ.ΣΧΕΣΕΩΝ                                          Μουμτσάκης Απόστολος

ΕΦΟΡΟΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ                 Κελεμένης Βασίλειος

ΕΦΟΡΟΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ (ΓΥΝΑΙΚΩΝ)          Χατζής Γεώργιος

ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ              Πυριλίδης Μιχαήλ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ                  Μανάφης Γεώργιος

ΕΦΟΡΟΣ ΑΚΑΔ.ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ                            Τσιμτσίρης Κωνσταντίνος

ΕΦΟΡΟΣ ΔΥΝ.ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ                                  Σωτηρόπουλος Μιχαήλ

ΕΦΟΡΟΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ                               Περτζεμλίδης Γεράσιμος

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα καταρτιστεί το πλάνο για την επόμενη τριετία από όλα τα τμήματα σε συνεργασία με τους εφόρους και θα γίνουν επαφές με τοπικούς φορείς ώστε να μπορέσει ο σύλλογος σε συνεργασία μαζί τους να υλοποιήσει τους στόχους του.