Ούτε τώρα “λευκός καπνός” μεταξύ Δήμου Καβάλας και οδηγών ταξί για την θέση της πιάτσας

Συνεδρίασε πριν λίγη ώρα εκτάκτως το σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας με μοναδικό θέμα την πιάτσα ταξί στην Καπνεργάτη.

Από την συζήτηση δεν βρέθηκε καμία χρυσή τομή μεταξύ των δύο πλευρών ενώ τα αίματα “άναψαν” για μία ακόμα φορά μεταξύ των οδηγών ταξί και του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη.

Έτσι δεν άλλαξε κάτι, η απόφαση για την πιάτσα στην Βενιζέλου παρέμεινε η ίδια.

Από την πλευρά του ωστόσο ο Δήμαρχος Καβάλας τόνισε ότι θα βοηθήσει τη καθημερινότητα των οδηγών και του επιβατικού κοινού.

Η συνεδρίαση παρά τις διαμαρτυρίες που υπήρξαν έληξε σε καλό κλίμα.




Μ. Παπαδόπουλος | Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας να εφαρμόσει σωστά την απόφαση 119/2022 για την πιάτσα ΤΑΧΙ του ΟΤΕ

Η Τεχνική Έκθεση που εγκρίθηκε με την απόφαση 119/2022 του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας για τη μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ του ΟΤΕ προέβλεπε το εξής:

«Η παρακείμενη πιάτσα των ΤΑΞΙ θα πρέπει να μεταφερθεί 1) σε συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες, 2) σε κατάλληλη θέση πιθανά επί της οδού Βενιζέλου, 3) αφού εκτιμηθούν οι επιπτώσεις μιας τέτοιας ρύθμισης».

Η παραπάνω απόφαση λήφθηκε στο πνεύμα της πρότασης που συζητούνταν εκείνη την περίοδο ανάμεσα στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας, το Σωματείο ΤΑΧΙ και το Αστικό ΚΤΕΛ για τη μεταφορά της πιάτσας στην οδό Βενιζέλου, χωρίς όμως να έχει καταλήξει.

Από τη στιγμή όμως που δεν τηρείται το σύνολο των παραπάνω προϋποθέσεων, η Δημοτική Αρχή οφείλει:

– να ανακαλέσει την πρόσφατη απόφαση 260/2024 του Δημοτικού Συμβουλίου για την οριστική μεταφορά της πιάτσας ΤΑΧΙ στην οδό Βενιζέλου.

– να συνεχίσει τις εργασίες ανάπλασης στην πλατεία Καπνεργάτη, ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΣΩΣΤΑ την απόφαση 119/2022 και ξεκινώντας επιτέλους έναν ουσιαστικό διάλογο στη βάση μίας πρότασης που θα έχει μελετηθεί σωστά, θα είναι κατάλληλη και ασφαλής και θα έχει όχι μόνο τη σύμφωνη γνώμη του Σωματείου ΤΑΧΙ, αλλά και όλων των φορέων της Καβάλας.

Εμείς θέλουμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην οριστική λύση του προβλήματος, που θα φέρει την ηρεμία στην Καβάλα, χωρίς αντιπαραθέσεις και με ασφάλεια.




Δωρεάν Προληπτικός Έλεγχος Μνήμης από τον Συμβουλευτικό Σταθμό Άνοιας του Δήμου Σερρών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νόσου Αλτσχάιμερ, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Σερρών διοργανώνει μία σημαντική πρωτοβουλία για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της κοινότητας. Πρόκειται για δωρεάν προληπτικό έλεγχο μνήμης, με στόχο την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση της νόσου Αλτσχάιμερ και άλλων μορφών άνοιας.

Η νόσος Αλτσχάιμερ, ως η πιο συχνή μορφή άνοιας, αποτελεί μία εκφυλιστική νόσο του εγκεφάλου, η οποία συνοδεύεται από σταδιακή έκπτωση των νοητικών λειτουργιών όπως η μνήμη, η σκέψη, η κρίση και η γλώσσα. Στην Ελλάδα, οι ασθενείς που υποφέρουν από άνοια ανέρχονται στους 160.000, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί δραματικά στο μέλλον, σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών. Εκτός από τον ίδιο τον ασθενή, η νόσος επηρεάζει όλη την οικογένεια, καθώς οι φροντιστές συχνά αναλαμβάνουν το δυσβάσταχτο ψυχολογικό, σωματικό και οικονομικό φορτίο της φροντίδας.

Ο Δήμος Σερρών, αντιλαμβανόμενος τη σοβαρότητα του προβλήματος, ίδρυσε τον Συμβουλευτικό Σταθμό για την Άνοια. Ο σταθμός έχει ως στόχο την παροχή υποστήριξης τόσο στα άτομα με προβλήματα μνήμης και άνοιας, όσο και στους φροντιστές τους, ενώ παράλληλα επιδιώκει να δημιουργήσει μία κοινότητα φιλική προς την άνοια.

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αλτσχάιμερ, το Τμήμα Δημόσιας Υγείας του Δήμου Σερρών καλεί τους δημότες να επωφεληθούν από το δωρεάν διαγνωστικό έλεγχο, ο οποίος προσφέρεται για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της νόσου. Ο έλεγχος θα διεξαχθεί από πιστοποιημένο επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου Πρόληψης Νοσημάτων του Δήμου.




Κοινωνικό φροντιστήριο δήμου Σερρών | Μία σημαντική κοινωνική πρωτοβουλία για τη σχολική χρονιά 2024-2025

Ο Δήμος Σερρών συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά την κοινωνική του προσφορά προς τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες με το πρόγραμμα “Κοινωνικό Φροντιστήριο / Υποστηρικτική Διδασκαλία”. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως στόχο την παροχή δωρεάν φροντιστηριακής εκπαίδευσης σε μαθητές Α΄ και Β΄ Λυκείου από οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες.

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Σερρών συνεργάζεται με τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Φροντιστών Μέσης Εκπαίδευσης του Νομού Σερρών για να προσφέρει μια σημαντική βοήθεια στους μαθητές και τις οικογένειές τους. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μία ουσιαστική υποστήριξη για τις οικογένειες που βρίσκονται σε οικονομική δυσχέρεια, παρέχοντας δωρεάν μαθήματα σε φροντιστήρια της πόλης.

Διάρκεια και Υποβολή Αιτήσεων

Η περίοδος υποβολής των αιτήσεων για τη σχολική χρονιά 2024-2025 ξεκινά την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024 και λήγει τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024. Οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους με τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Γραφείο 121 της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Σερρών, στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών (Κ. Καραμανλή 36), κατά τις ώρες 09:00 έως 12:00.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά

Για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτούνται τα εξής δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφα ταυτότητας γονέα και παιδιού.
  2. Φωτοτυπία του τελευταίου εκκαθαριστικού σημειώματος και Ε1.
  3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
  4. Πρόσθετα δικαιολογητικά όπως βεβαίωση αναπηρίας ή κάρτα ανεργίας, εφόσον υπάρχουν.
  5. Υπεύθυνες δηλώσεις για αποδοχή του κανονισμού φοίτησης και για μη φοίτηση σε άλλο φροντιστήριο.
  6. Απολυτήριο προηγούμενης τάξης.
  7. Κάρτα Ανεργίας και άλλες σχετικές αποφάσεις, αν υπάρχουν.
  8. Λογαριασμός ΔΕΚΟ (π.χ. ΔΕΗ, ΟΤΕ).

Το εισόδημα των οικογενειών αξιολογείται με βάση το εκκαθαριστικό σημείωμα, χωρίς να υπολογίζονται τα απαλλασσόμενα ή ειδικά φορολογούμενα εισοδήματα.

Διαδικασία Αξιολόγησης και Ενημέρωση

Η αξιολόγηση των αιτήσεων ενδέχεται να απαιτήσει πρόσθετα δικαιολογητικά εάν κριθούν απαραίτητα. Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, οι επιλεγέντες μαθητές θα ειδοποιηθούν προσωπικά και τηλεφωνικά από την αρμόδια υπηρεσία. Τα ονόματα των μαθητών δεν θα δημοσιοποιηθούν, διασφαλίζοντας την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων.

Το πρόγραμμα Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Σερρών αποτελεί μία αξιόλογη προσπάθεια ενίσχυσης της εκπαιδευτικής υποστήριξης για τις οικογένειες που το χρειάζονται περισσότερο. Η πρωτοβουλία αυτή δείχνει την έμπρακτη στήριξη του Δήμου προς τους μαθητές και τις οικογένειές τους, συμβάλλοντας στην ισότιμη πρόσβαση στη γνώση και στην εκπαίδευση.




Η κακοκαιρία «ΑTENA» προκάλεσε μικρά προβλήματα στην περιοχή του Δήμου Νέστου

Η κακοκαιρία «ATENA» προκάλεσε μικρά προβλήματα στην περιοχή της Καβάλας, με κύριο επίκεντρο τη Χρυσούπολη του Δήμου Νέστου. Το απόγευμα της Τρίτης, η παρατεταμένη βροχόπτωση προκάλεσε πλημμύρες σε δρόμους και αυλές, ενώ υπόγεια κατοικιών γέμισαν νερά. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχθηκε 12 κλήσεις και προχώρησε σε άντληση υδάτων σε 6 περιπτώσεις, με την υποστήριξη κλιμακίου της ΕΜΑΚ για προληπτικά μέτρα κατά τις νυχτερινές ώρες.Παράλληλα, το σύστημα «112» εξέδωσε ειδοποίηση για επικίνδυνα φαινόμενα στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Η πτήση από Αθήνα προς το αεροδρόμιο της Καβάλας ακυρώθηκε λόγω κακοκαιρίας που επηρέασε την περιοχή πάνω από τη Σκόπελο.Ο επικεφαλής της Πολιτικής Προστασίας στην Π.Ε. Καβάλας, Σταύρος Κιβράκης, σχολίασε την κατάσταση, τονίζοντας ότι δεν υπήρξαν περαιτέρω σοβαρά προβλήματα.




Ξεκινούν ξανά οι στειρώσεις στα αδέσποτα με πρωτοβουλία του Δήμου Καβάλας

Με πρωτοβουλία του Δήμου Καβάλας, αρχίζει εκ νέου το πρόγραμμα στειρώσεων για τα αδέσποτα ζώα της πόλης, στο πλαίσιο των προσπαθειών για τη διαχείριση του πληθυσμού τους και τη βελτίωση της ευζωίας τους. Το πρόγραμμα, που θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με κτηνιατρικές υπηρεσίες και φιλοζωικές οργανώσεις, έχει ως στόχο τη μείωση των γεννήσεων αδέσποτων, καθώς και την προστασία της δημόσιας υγείας.

Οι στειρώσεις θα πραγματοποιηθούν δωρεάν για τα αδέσποτα ζώα, ενώ παράλληλα ο Δήμος καλεί τους πολίτες να συνεισφέρουν στην καταγραφή και τη φροντίδα τους. Το πρόγραμμα αποτελεί σημαντικό βήμα στην προσπάθεια περιορισμού των αδέσποτων ζώων στην περιοχή και ενισχύει τη δέσμευση του Δήμου στην προστασία των ζώων και τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου περιβάλλοντος για όλους.




Δεν έμειναν ικανοποιημένοι από την απόφαση του Δήμου για την πιάτσα ταξί στην Καπνεργάτη οι οδηγοί ταξί

Για μία ακόμα φορά οδηγοί ταξί βρέθηκαν στο Δημοτικό συμβουλίο Καβάλας για την πιάτσα των ταξί στην Πλατεία Καπνεργάτη.

“Νομίζουμε ότι δεν ακουγόμαστε από την διοίκηση του Δήμου Καβάλας..” δήλωσε στο πλαίσιο συνέντευξης του στο ENA Channel ο πρόεδρος του EUROTAXI Καβάλας Γεράσιμος Τερλάκης αμέσως μετά την αποχώρηση των οδηγών ταξί από το δημοτικοό συμβούλιο Καβάλας.




Στην κυριότητα του Δήμου Αλεξανδρούπολης το κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος

Σε μια ιστορική εξέλιξη για την Αλεξανδρούπολη, ο Δήμος απέκτησε πλέον και επισήμως το εμβληματικό κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος, το οποίο δεσπόζει επί της παραλιακής λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου. Η μεταβίβαση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024 στο δημαρχείο, με την υπογραφή της συμβολαιογραφικής πράξης από τον Υποδιοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Θεόδωρο Πελαγίδη και τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννη Ζαμπούκη, παρουσία της συμβολαιογράφου κας Μαγδαληνής Ζαμπούκη.

Το κτήριο, με συνολικό εμβαδόν 1.012 τ.μ., αποκτήθηκε έναντι του ποσού των 1.340.000€, το οποίο καλύφθηκε από ιδίους πόρους του Δήμου. Με τη μεταβίβαση αυτή, το κτήριο που έχει γίνει σημείο αναφοράς για την πόλη, αναμένεται να αποκτήσει νέο ρόλο στην τοπική κοινωνία και οικονομία.

Το ιστορικό κτήριο της Τράπεζας

Το υποκατάστημα της Τράπεζας της Ελλάδος στην Αλεξανδρούπολη λειτούργησε για πολλά χρόνια σε μισθωμένο κτήριο, πριν μεταφερθεί στο σημερινό του ιδιόκτητο χώρο. Η κατασκευή του ξεκίνησε με μελέτη που ανατέθηκε στον αρχιτέκτονα Κωνσταντίνο Θεοδωράκη, υπό την επίβλεψη του Νικολάου Σαπουντζή της Τεχνικής Υπηρεσίας της Τράπεζας, και ολοκληρώθηκε το 2000. Πρόκειται για ένα τριώροφο κυβόσχημο κτήριο με υπόγειο, το οποίο ενσωματώνει κλασικά στοιχεία στη μορφολογία των όψεών του.

Από τη δημιουργία του έως και σήμερα, το κτήριο έχει αποτελέσει έναν σημαντικό πυλώνα για την τοπική κοινωνία, ενώ πλέον θεωρείται τοπόσημο, αναπόσπαστο κομμάτι της αρχιτεκτονικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Αλεξανδρούπολης.

Ένα νέο μέλλον για το κτήριο

Κατά την τελετή της υπογραφής, ο Υποδιοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Πελαγίδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη μεταβίβαση, τονίζοντας πως το κτήριο θα αξιοποιηθεί για το καλό της τοπικής κοινωνίας και θα μετατραπεί σε έναν ζωντανό οργανισμό ανοιχτό σε όλους.

Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ. Ζαμπούκης, από την πλευρά του, ανέφερε ότι η απόκτηση του κτηρίου αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την πόλη. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε: «Στόχος μας είναι αυτό το κτίριο, με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του, να μετατραπεί σε ένα κέντρο πολιτισμού, έρευνας, καινοτομίας και επιχειρηματικότητας. Θα λειτουργήσει ως ένας χώρος ανοιχτός σε όλους, όπου η παράδοση θα συνδυαστεί με τις ανάγκες και τις προκλήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας».

Με την αναμόρφωση του χώρου, ο Δήμος φιλοδοξεί να κρατήσει ζωντανές τις μνήμες του παρελθόντος, αλλά και να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο, προσανατολισμένο στις ανάγκες του μέλλοντος, για μια πόλη που αλλάζει και εξελίσσεται διαρκώς.

Ο ρόλος του κτηρίου στην τοπική κοινωνία

Η μεταβίβαση αυτή σηματοδοτεί μια νέα φάση για το κτήριο και την πόλη της Αλεξανδρούπολης. Με τις κατάλληλες επενδύσεις και τη σωστή αξιοποίηση, το κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος μπορεί να μετατραπεί σε έναν πολυδιάστατο χώρο δράσης, ανταλλαγής ιδεών και πολιτιστικών εκδηλώσεων, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Το όραμα της δημοτικής αρχής είναι να δημιουργηθεί ένας χώρος ζωντανός, όπου οι πολίτες της Αλεξανδρούπολης θα μπορούν να συναντηθούν, να δημιουργήσουν και να συμβάλουν ενεργά στην εξέλιξη της πόλης τους.




Καβάλα | Καταδίκη 37χρονης για ενδοοικογενειακή απειλή σε χωριό του Δήμου Παγγαίου

Η υπόθεση της 37χρονης από χωριό του Δήμου Παγγαίου αφορά καταδίκη για ενδοοικογενειακή απειλή μετά από επεισόδιο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της 1ης Σεπτεμβρίου.

Η γυναίκα πήγε στο σπίτι του 28χρονου πρώην φίλου της και τον απείλησε. Μετά από καταγγελία του, η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψή της, ενώ η ίδια παρέμεινε κρατούμενη μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου.

Το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Καβάλας της επέβαλε ποινή φυλάκισης 13 μηνών, εκ των οποίων θα εκτίσει τις 30 μέρες, ενώ της απαγορεύτηκε η επικοινωνία και προσέγγιση του 28χρονου. Επιπλέον, διατάχθηκε να λάβει ψυχολογική υποστήριξη.




Δράση του Δήμου Αλεξανδρούπολης στη δημοτική κατασκήνωση Friendship για την ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών

Στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης με την Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π. Σακελλαρόπουλου και με γνώμονα την ευαισθητοποίηση της κοινότητας για την παιδική ψυχική ανθεκτικότητα, οργανώθηκε δράση στον χώρο της δημοτικής κατασκήνωσης Μάκρης, με συμμετέχοντες παιδιά – κατασκηνωτές της 4ης κατασκηνωτικής περιόδου.

Η επίσκεψη των στελεχών της Εταιρίας στην κατασκήνωση έλαβε χώρα το απόγευμα της 20ης Αυγούστου 2024, όπου πραγματοποιήθηκαν βιωματικές ασκήσεις σε τέσσερις ομάδες εφήβων ηλικίας 11-15 χρόνων, κατά τις οποίες οι συμμετέχοντες ήρθαν σε επαφή με τεχνικές διαχείρισης συναισθημάτων στο πλαίσιο της ενσυναίσθησης.

Τη δράση παρακολούθησαν επίσης, εκτός από το σύνολο των στελεχών της κατασκήνωσης, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Ιωάννης Μπόγδης, ο Συντονιστής των Υπηρεσιών της ΕΚΨ Π. Σακελλαρόπουλος στην Θράκη Νίκος Νικόλαρος, ο Πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της κατασκήνωσης Αθανάσιος Τασακλάκης και Χαράλαμπος Τζάντζαλης και η Αν. Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Αθλητισμού Τσακιρούδη Τριάδα.

Η δράση στέφτηκε με επιτυχία, αφήνοντας πίσω χαμόγελα και ενθουσιασμό από την πλευρά των κατασκηνωτών, ενώ ο Δήμος ανανέωσε το ραντεβού με τα στελέχη της Εταιρίας Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π. Σακελλαρόπουλου για την επόμενες κοινές δράσεις που θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες.

 

www.evros24.gr




2 πυρκαγιές μικρής έκτασης σε Ερατεινό και Χρυσοχώρι Δήμου Νέστου

Δύο μικρές πυρκαγιές ξέσπασαν εχθές σε περιοχές του Δήμου Νέστου, στο Ερατεινό και το Χρυσοχώρι.

Η πρώτη φωτιά εκδηλώθηκε γύρω στις 10:00 π.μ. στο Ερατεινό, καίγοντας χαμηλή βλάστηση. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία αντέδρασε άμεσα, περιορίζοντας γρήγορα την έκταση της φωτιάς. Μια δεύτερη πυρκαγιά ξέσπασε λίγο αργότερα, στις 11:30 π.μ., στο Χρυσοχώρι, όπου επίσης κάηκε χαμηλή βλάστηση.

Και στις δύο περιπτώσεις, οι φωτιές τέθηκαν υπό έλεγχο χωρίς να προκαλέσουν σημαντικές ζημιές. Τα αίτια παραμένουν υπό διερεύνηση, ενώ οι αρχές απευθύνουν έκκληση στους πολίτες για προσοχή, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες.




Συναγερμός για Πυρκαγιές στην Περιοχή του Δήμου Νέστου

Δυο πυρκαγιές ξέσπασαν το μεσημέρι της Κυριακής 4 Αυγούστου 2024 στην περιοχή του Δήμου Νέστου, προκαλώντας συναγερμό στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Χρυσούπολης και στην Πολιτική Προστασία.

Η πρώτη πυρκαγιά σημειώθηκε κοντά στην περιοχή του Παραδείσου. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα 3 οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Χρυσούπολης με πλήρη επάνδρωση, καθώς και εναέρια μέσα για ρίψεις νερού σύμφωνα με τον εντεταλμένο σύμβουλο πολιτικής προστασίας Δήμου Νέστου κ. Κωσταντίνο Χιώτη. Η συντονισμένη δράση της Πυροσβεστικής, του πιλότου του εναέριου μέσου και της Πολιτικής Προστασίας, υπό την καθοδήγηση του Δημάρχου, απέδειξε την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κατάστασης.

Η δεύτερη πυρκαγιά ξέσπασε στο χωριό Γέροντας λόγω βραχυκυκλώματος σε κολώνα του ΔΕΔΔΗΕ από πτηνό. Η άμεση αντίδραση των κατοίκων και η επέμβαση της Πυροσβεστικής με τρία οχήματα και έξι πυροσβέστες οδήγησε στην έγκαιρη κατάσβεση της φωτιάς.




Δήμος Παγγαίου | Μια ακόμα Πυρκαγία στη Νικησιάνη

Μια νέα πυρκαγιά εκδηλώθηκε το πρωί της Τετάρτης, 24 Ιουλίου, στον Δήμο Παγγαίου, στην περιοχή μεταξύ Παλαιοχωρίου και Νικήσιανης.

Η φωτιά ξεκίνησε από τον δρόμο, με τον άνεμο να τη μεταφέρει προς το βουνό. Άμεσα ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία, ενώ εναέρια μέσα σπεύδουν να συνδράμουν στην περιοχή για την κατάσβεσή της.

Νεοτερα σε λίγο…..

 




Καβάλα | Παρουσίαση του Προέδρου και των μελών του νέου Αναπτυξιακού Οργανισμού του Δήμου Καβάλας

Την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024, στις 12:30, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, παρουσίασε τον Πρόεδρο και τα μέλη του Αναπτυξιακού Οργανισμού του Δήμου Καβάλας.

Ο πρόεδρος του Οργανισμού είναι ο Κωστής Σιμιτσής, και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι οι εξής: Ο πρόεδρος του Οργανισμού, είναι ο Κωστής Σιμιτσής και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, που είναι οι: Νίκος Νίκου (επιχειρηματίας, πρώην δημοτικός σύμβουλος Δήμου Καβάλας), Κώστας Πεφάνης (τέως πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου), Γιάννης Κελγιώργης (πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου), Παναγιώτης Αγγελίδης (αντιδήμαρχος, τέως πρόεδρος της «Δημωφέλεια»), Χριστόδουλος Μιχαλάκης (αντιδήμαρχος), Βασίλης Δημόπουλος (επιχειρηματίας).

Ο Δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, ευχήθηκε καλή επιτυχία στο έργο του διοικητικού συμβουλίου και τόνισε ότι απαρτίζεται από ανθρώπους που γνωρίζουν την αγορά και το αντικείμενο της επιχειρηματικότητας. Σημείωσε επίσης πως τα έσοδα των Δήμων έχουν ελαττωθεί και είναι αναγκαίο να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο οι λιγοστές πηγές. Ο Αναπτυξιακός Οργανισμός, με το διοικητικό συμβούλιο και το προσωπικό του, θα συμβάλλει σημαντικά σε αυτή την προσπάθεια. Ανέφερε ακόμη ότι οι τρεις πρώτοι υπάλληλοι θα προέρχονται από τον Δήμο Καβάλας, ενώ οι υπόλοιποι θα προσληφθούν με διαγωνισμό μέσω Α.Σ.Ε.Π.




«Τσαμκιράνεια» | Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις Ελευθερές του Δήμου Παγγαίου

Ο Δήμος Παγγαίου, σε συνεργασία με τους πολιτιστικούς φορείς της περιοχής, διοργανώνει τον Ιούλιο τον αγώνα δρόμου 5.500μ. και εκδήλωση μνήμης με την ονομασία «Τσαμκιράνεια», προς τιμήν του ήρωα ανθυπολοχαγού Δημήτρη Τσαμκιράνη.

Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις Ελευθερές του Δήμου Παγγαίου στις 21 Ιουλίου 2024. Η αφετηρία του αγώνα θα δοθεί στην Κεντρική Πλατεία Νέας Περάμου, ενώ ο τερματισμός θα γίνει στο Μνημείο Δημητρίου Τσαμκιράνη. Η συμμετοχή στον αγώνα είναι ΔΩΡΕΑΝ και οι εγγραφές θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι την Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:00.

Όσοι συμμετάσχουν στα «Τσαμκιράνεια» θα έχουν την ευκαιρία να τρέξουν σε ένα πανέμορφο τοπίο. Οι Ελευθερές, ένα γραφικό χωριό του Δήμου Παγγαίου στην περιφερειακή ενότητα Καβάλας, είναι γνωστές για τα παραδοσιακά πέτρινα σπίτια και τις ιστορικές εκκλησίες, όπως η εκκλησία των Παμμεγίστων Ταξιαρχών που χρονολογείται από το 1891.

Σας προσκαλούμε όλους να συμμετάσχετε σε αυτήν τη μοναδική διοργάνωση και να τιμήσουμε μαζί τη μνήμη του ήρωα ανθυπολοχαγού Δημήτρη Τσαμκιράνη. Στον τερματισμό θα υπάρχει λεωφορείο για την επιστροφή των αθλητών στη Νέα Πέραμο.

 




Σύσκεψη του Δήμου Θάσου με τις Εθελοντικές Ομάδες Πυρασφάλειας της Θάσου

 Με πρωτοβουλία του Δημάρχου Θάσου, Ελευθέριου Κυριακίδη, πραγματοποιήθηκε ειδική σύσκεψη στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Θάσου με τις εθελοντικές ομάδες πυρασφάλειας του νησιού. Στην σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας, Ευστράτιος Πυρήνας, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Δόμησης και Εσόδων, Ιωάννης Γεωργίου, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Ιωάννης Μαρκιανός, ο Δασάρχης Θάσου, Γεώργιος Ράνης, ο Υποδιοικητής του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Θάσου, Ιωάννης Χαντζίδης, εκπρόσωποι των εθελοντικών ομάδων πυρασφάλειας Ποταμιάς, Ραχωνίου – Αγίου Γεωργίου και Θεολόγου Θάσου, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Θεολόγου, Κωνσταντίνος Σουρίνης, καθώς και στελέχη του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου.

Ο σκοπός της σύσκεψης ήταν η ενημέρωση των εθελοντικών ομάδων πυρασφάλειας για τις ενέργειες του Δήμου και των εμπλεκόμενων φορέων για την αντιπυρική θωράκιση της Θάσου, η καταγραφή των αναγκών των εθελοντικών ομάδων και ο καλύτερος συντονισμός της δράσης τους σε ενέργειες πρόληψης και αντιμετώπισης δασικών πυρκαγιών.

Ο Δήμαρχος, στην αρχική του τοποθέτηση, ευχαρίστησε τους εθελοντές για τη σημαντική συνεισφορά τους στην άμεση αντιμετώπιση περιστατικών, όπως αποδείχθηκε και στις δασικές πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν από κεραυνούς στις 3 Ιουλίου 2024. Μετά το πέρας της σύσκεψης, ο Δήμαρχος δήλωσε: «Επιβεβαιώνεται για ακόμη μία φορά η άριστη συνεργασία όλων μας καθώς και η εξαιρετικά μοναδική συμβολή των εθελοντικών ομάδων στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση των φαινομένων πυρκαγιάς».




Καλαμίτσα | Νεαροί ξήλωσαν ομπρέλα του Δήμου και άναψαν φωτιά

Τα ξημερώματα της Κυριακής 9 Ιουνίου 2024 σημειώθηκε ένα περιστατικό με μια παρέα έξι νεαρών που βρίσκονταν τις πρώτες πρωινές ώρες στην Καλαμίτσα, προφανώς θέλησε να δημιουργήσει «ατμόσφαιρα».

Χωρίς να έχουν καύσιμη ύλη και με τις θερμοκρασίες αρκετά υψηλές, αποφάσισαν να «θυσιάσουν» μία από τις ομπρέλες που έχει τοποθετήσει ο Δήμος Καβάλας για τους λουόμενους της ακτής.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας δίνει “το οριστικό χτύπημα” στους επαγγελματίες του Αγ. Νικολάου

Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας έχει λάβει την απόφαση να δώσει νέα παράταση στις εργασίες ανάπλασης στην περιοχή του Αγ. Νικολάου μέχρι τις 20 Αυγούστου!

Εδώ και δύο χρόνια, ο Δήμαρχος Καβάλας παραπλανά τους πάντες. Στην αρχή, μας έλεγε ότι το έργο έπρεπε να τελειώσει στις 31 Δεκεμβρίου 2023, θυσιάζοντας την περσινή θερινή τουριστική περίοδο.Μετά έδωσε παράταση για τις 31 Μαΐου 2024 και τώρα φτάνει στις 20 Αυγούστου, θυσιάζοντας και τη φετινή θερινή τουριστική περίοδο!

Αυτό σημαίνει ότι ο Δήμαρχος Καβάλας, με δική του ευθύνη, βάζει οριστικά “ταφόπλακα” στους επαγγελματίες της περιοχής του Αγ. Νικολάου για δεύτερη χρονιά!Όπως πέρσι έτσι και φέτος, χάνεται η θερινή τουριστική περίοδος, κλείνουν επιχειρήσεις, επαγγελματίες παθαίνουν ζημιά και εργαζόμενοι χάνουν τις δουλειές τους!Είναι προφανές πια ότι η Δημοτική Αρχή έχει χάσει τον έλεγχο της κατάστασης και παίρνει “αλλοπρόσαλλες” αποφάσεις που πλήττουν άμεσα επαγγελματίες και εργαζόμενους εν μέσω θερινής τουριστικής περιόδου!




Μάκης Παπαδόπουλος | «Η διοίκηση του Δήμου Καβάλας βάζει αυξήσεις 50% στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ!»

Η διοίκηση της ΔΕΥΑΚ προχωρά σε νέα οριζόντια αύξηση 50% στην πάγια χρέωση στα τιμολόγια του νερού, που φτάνει από τα 4 ευρώ στα 6 ευρώ τον μήνα για κάθε νοικοκυριό αδιακρίτως και άσχετα με την κατανάλωση που κάνει!

Δηλαδή το κάθε νοικοκυριό θα πληρώνει: 12 μήνες * 6 ευρώ = 72 ευρώ τον χρόνο!

Και συνολικά για τα 45.000 υδρόμετρα της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι δημότες θα επιβαρυνθούν επιπλέον με 1.080.000 ευρώ τον χρόνο! Θα φτάσουμε δηλαδή να πληρώνουμε 3.240.000 ευρώ “χαράτσι” στη ΔΕΥΑΚ όλοι οι δημότες κάθε χρόνο, και κυρίως οι δημότες με χαμηλή κατανάλωση!

Αυτές είναι οι συνέπειες της κακοδιαχείρισης, της κατασπατάλησης χρημάτων, των ανεξέλεγκτων αναθέσεων δεκάδων χιλιάδων ευρώ! Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δημιούργησαν χρέος στη ΔΕΗ 4.000.000 ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αδιαφόρησαν για τις ζημίες που συσσωρεύονταν κάθε χρόνο στα οικονομικά της επιχείρησης και έχουν φτάσει τα 32.500.000 ευρώ!

Με τον Θόδωρο Μουριάδη Δήμαρχο και τον Απόστολο Χρόνη Πρόεδρο στη ΔΕΥΑΚ, η δημοτική επιχείρηση εμφανίζει μόνο ζημίες! Οι ζημίες μόνο για το 2022 έφτασαν κοντά στις 900.000 ευρώ!

Η Διοίκηση του Δήμου έλεγε προεκλογικά ότι δε θα μετακυλήσει στους δημότες το κόστος των επιλογών της… Τώρα που πέρασαν οι δημοτικές εκλογές όμως, Δήμαρχος και
Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έδειξαν το πραγματικό τους “πρόσωπο”…




Μάκης ΠΗ διοίκηση του Δήμου Καβάλας βάζει αυξήσεις 50% στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ!

Η διοίκηση της ΔΕΥΑΚ προχωρά σε νέα οριζόντια αύξηση 50% στην πάγια χρέωση στα τιμολόγια του νερού, που φτάνει από τα 4 ευρώ στα 6 ευρώ τον μήνα για κάθε νοικοκυριό αδιακρίτως και άσχετα με την κατανάλωση που κάνει!

Δηλαδή το κάθε νοικοκυριό θα πληρώνει: 12 μήνες * 6 ευρώ = 72 ευρώ τον χρόνο!

Και συνολικά για τα 45.000 υδρόμετρα της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι δημότες θα επιβαρυνθούν επιπλέον με 1.080.000 ευρώ τον χρόνο!

Θα φτάσουμε δηλαδή να πληρώνουμε 3.240.000 ευρώ “χαράτσι” στη ΔΕΥΑΚ όλοι οι δημότες κάθε χρόνο, και κυρίως οι δημότες με χαμηλή κατανάλωση!

Αυτές είναι οι συνέπειες της κακοδιαχείρισης, της κατασπατάλησης χρημάτων, των ανεξέλεγκτων αναθέσεων δεκάδων χιλιάδων ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δημιούργησαν χρέος στη ΔΕΗ 4.000.000 ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αδιαφόρησαν για τις ζημίες που συσσωρεύονταν κάθε χρόνο στα οικονομικά της επιχείρησης και έχουν φτάσει τα 32.500.000 ευρώ!

Με τον Θόδωρο Μουριάδη Δήμαρχο και τον Απόστολο Χρόνη Πρόεδρο στη ΔΕΥΑΚ, η δημοτική επιχείρηση εμφανίζει μόνο ζημίες!

Οι ζημίες μόνο για το 2022 έφτασαν κοντά στις 900.000 ευρώ!

Η Διοίκηση του Δήμου έλεγε προεκλογικά ότι δε θα μετακυλήσει στους δημότες το κόστος των επιλογών της…

Τώρα που πέρασαν οι δημοτικές εκλογές όμως, Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έδειξαν το πραγματικό τους “πρόσωπο”…




Δύο κλιματιζόμενοι χώροι του Δήμου Δράμας ανοιχτοί για τους δημότες κατά τις ημέρες του καύσωνα

Ο Δήμος Δράμας ενημερώνει τους δημότες του ότι σύμφωνα με έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων της ΕΜΥ, θα υπάρξουν στην περιοχή μας, όπως και σε ολόκληρη τη χώρα, πολύ υψηλές θερμοκρασίες

 μέχρι και την Παρασκευή 14 Ιουνίου2024

Για το λόγο αυτό, διαθέτει δυο κλιματιζόμενους χώρους, ανοιχτούς για τους δημότες όλες τις ημέρες του καύσωνα:

– το ισόγειο του Δημαρχείου από 9:00πμ μέχρι 21:00μμ.

– το ισογείου του παλαιού Δημαρχείου από τις 7:00 έως τις 15:00. 




Νέες βραβεύσεις από την Energean σε σχολεία του Δήμου Καβάλας στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση»

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Energean συμμετέχει ως Χορηγός στον Σχολικό Μαραθώνιο “Πάμε Ανακύκλωση”, χορηγώντας τα δώρα που απονεμήθηκαν σε 7 σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της πόλης, μεταξύ των οποίων και το 1 ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Καβάλας ως βραβεία για τη διάκρισή τους στο πλαίσιο της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας.

Πρόκειται για εξοπλισμό που θα χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς σκοπούς και τον οποίο παρέλαβαν τα σχολεία στη διάρκεια εκδήλωσης της πλατφόρμας Followgreen του Δήμου Καβάλας, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Μαϊου στην πόλη.

Εκ μέρους της Energean, τα δώρα παρέδωσε στα βραβευθέντα σχολεία η Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, συνοδευόμενη από τον Αρτέμη Μπαρμπούνη, υπεύθυνο για τις Εταιρικές Υποθέσεις της εταιρείας στην Καβάλα.

Η κα. Σάρδη δήλωσε σχετικά: «Η πρωτοβουλία Followgreen στον Δήμο Καβάλας είναι πραγματικά αξιέπαινη και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που αποτελούμε μέρος της παρέχοντας, μέσα από αυτές τις βραβεύσεις με τα δώρα, κίνητρα για ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια στην ανακύκλωση από την μαθητιώσα νεολαία.

Οι επιδόσεις των σχολείων αποτελούν ένα παράδειγμα προς μίμηση συνολικά για την κοινωνία, ενώ και εμείς στην Energean πετύχαμε να υποστηρίξουμε το δικό μας πρότυπο, ανακυκλώνοντας το 99% του νερού που χρησιμοποιήσαμε σε όλες μας τις εγκαταστάσεις.

Νιώθουμε ότι η κοινωνία της Καβάλας βρίσκεται σε καλό δρόμο, καθώς μέσα από ανάλογες δράσεις στα σχολεία δημιουργούνται υπεύθυνοι πολίτες που θα συμβάλλουν σε έναν κόσμο χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς που με ευαισθησία και αποτελεσματικότητα θα απαντά στις προκλήσεις που σχετίζονται με το Κλίμα».




Ερώτηση Μ. Μπαράν | Να ενταχθούν όλες οι εκτάσεις καλλιέργειας καλαμποκιού του Δήμου Τοπείρου στη συνδεδεμένη ενίσχυση

Μεγάλη είναι η δυσαρέσκεια και η  αναστάτωση των αγροτών του Δήμου Τοπείρου του Νομού Ξάνθης καθώς πέρα από τη μείωση της παραγωγής τους, σε διάφορα αγροτικά προϊόντα,αντιμετωπίζουν και πλείστα όσα προβλήματα εξαιτίας του αποκλεισμού τους από τις συνδεδεμένες ενισχύσειςπου αφορούν την καλλιέργεια αραβοσίτου. Οι συνθήκες της οικονομικής  τους ασφυξίας ξεπερνά κάθε όριο και η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί προκαλεί τον φόβο και την ανασφάλεια για το μέλλον των καλλιεργειών τους πόσο δε μάλλον για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Σύμφωνα μάλιστα με προφορική ενημέρωσή τους από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, η επιλογή χορήγησης των συνδεδεμένων ενισχύσεων στο Νομό Ξάνθης πραγματοποιήθηκε βάσει γεωγραφικών κριτηρίων ενώ αντίθετα ενημερώθηκαν ότι αποζημιώθηκε το σύνολο των καλλιεργητών στην γειτονική Χρυσούπολη Καβάλας.

Προς αποκατάσταση της εν λόγω αδικίας είναι επιτακτική η ένταξη των καλλιεργητών αραβοσίτου του Δήμου Τοπείρου Ξάνθης στη συνδεδεμένη εισοδηματική στήριξη, η οποία αναμφίβολα θα οδηγήσει στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης τους και στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγροτικής περιοχής. 

Η μείωση της παραγωγής αραβόσιτου θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις ικανές να οδηγήσουν ακόμη και στην κατάρρευση του κτηνοτροφικού κλάδου.

Βάσει των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

  1. Ποια είναι η πολιτική του Υπουργείου σχετικά με την οικονομική ενίσχυση των καλλιεργειών αραβοσίτου και πώς σχεδιάζεται η επέκτασή της για να καλύψει περισσότερες εκτάσεις, συμπεριλαμβανομένων και αυτών στο Δήμο Τοπείρου;
  2. Ποια είναι τα κριτήρια για την επιλογή των εκτάσεων που εντάσσονται στις συνδεδεμένες ενισχύσεις και πώς μπορούν οι αγρότες να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή τους;
  3. Σκοπεύετε να προβείτε σε κάποια διορθωτική πράξη για να αποκατασταθεί η αδικία εις βάρος των καλλιεργητών αραβοσίτου στο Δήμο Τοπείρου;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Μπουρχάν Μπαράν




Επίσκεψη Γ.Πασχαλίδη στον ΕΛΓΑ Αθήνας για τις πληγείσες καλλιέργειες του Ορφανίου του Δήμου Παγγαίου

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης επισκέφτηκε χθες το Ορφάνι του Δήμου Παγγαίου προκειμένου να δει τις ζημίες που προκλήθηκαν στις καλλιέργειες από το χαλάζι και για να συναντηθεί με παραγωγούς της περιοχής, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για το μέγεθος της ζημίας που έχουν υποστεί οι καλλιέργειες τους.

Ο Βουλευτής προχώρησε τάχιστα στις κατάλληλες ενέργειες και επισκέφτηκε σήμερα τον ΕΛΓΑ Αθήνας για να ενημερώσει τους αρμοδίους, προσκομίζοντας αντίστοιχο οπτικοαστικό υλικό.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης, βρισκόμενος σε διαρκή επαφή με τους ανθρώπους της γης συμμερίζεται την αγωνία τους, γνωρίζει καλά τα ζητήματα που προκύπτουν και ενημερώνει καθημερινά τους αρμόδιους, ώστε να επιλύονται όσο το δυνατόν πιο άμεσα τα ζητήματα που προκύπτουν.




Πένθιμες μελωδίες από τη Φιλαρμονική του Δήμου Καβάλας

Η Ορχήστρα παιάνισε έργα κορυφαίων Ελλήνων και ξένων συνθετών μπροστά από το Δημαρχείο.

 




Στην Ελευθερούπολη Δήμου Παγγαίου έφτασε η Ολυμπιακή Φλόγα

Αφίχθη το πρωί της Τρίτης 23 Απριλίου η Φλόγα των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ελευθερούπολη του Δ. Παγγαίου. Πρώτα πραγματοποιήθηκε η λαμπαδηδρομία με τους καταξιωμένους αθλητές ενώ στην συνέχεια πραγματοποιήθηκε η τελετή αφής της Φλόγας ακολουθούμενη από ύμνους και την έπαρση των σημαιών.

Ωστόσο εντυπωσιακά ήταν και τα πολιτιστικά δρώμενα που έλαβαν χώρα με μικρά παιδιά να αναπαραστάνουν τα αθλήματα των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων και να καθηλώνουν τους παρευρισκόμενους.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Να μας πει η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας: θα λειτουργήσει το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;»

Ακολουθεί η ανακοίνωση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :

Ρωτάμε ευθέως τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας:

  • Θα λειτουργήσει φέτος το Πηλοπεραπευτήριο των Κρηνίδων, ναι ή όχι;
  • Αν δεν λειτουργήσει, για ποιους λόγους θα γίνει αυτό;
  •        Αναλογίζεται η Δημοτική Αρχή τι σοβαρό “πλήγμα” θα προκαλέσει μία τέτοια απόφαση στους ανέργους και τους τοπικούς επαγγελματίες του τουρισμού και της αγοράς της περιοχής;

Μιλάμε για απώλεια ενός σημαντικού αριθμού θέσεων εργασίας στο Πηλοθεραπευτήριο όπου εργάζονται εποχικά άνεργοι της περιοχής, χιλιάδων επισκεπτών και σημαντικών εσόδων μέσα στη θερινή περίοδο!

  • Λογαριάζει καθόλου τους επισκέπτες που έχουν ήδη κάνει κρατήσεις σε ξενοδοχεία και τοπικά καταλύματα για το καλοκαίρι, αλλά και όσους συνεχίζουν να κάνουν κρατήσεις; Πότε θα ανακοινώσει η Διοίκηση του Δήμου την απόφασή της;

Η στάση της Διοίκησης του Δήμου στο θέμα αυτό δείχνει το λιγότερο ασέβεια και στους ανέργους και στους τοπικούς επαγγελματίες, αλλά και στους επισκέπτες.

Κυρίως όμως η στάση της Δημοτικής Αρχής προκαλεί σοβαρότατη δυσφήμιση της περιοχής μαςπροκαλώντας ζημιά και στην επόμενη θερινή περίοδο του 2025.

Ζητούμε από τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας να ξεκαθαρίσει ΑΜΕΣΑ τη θέση της, για να ενημερωθούν ΑΜΕΣΑ άνεργοι, επαγγελματίες και επισκέπτες.

 

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Αντιπεριφερειάρχης Δράμας | Καταγραφή και ιεράρχηση των προβλημάτων του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου

Στο πλαίσιο συναντήσεων εργασίας με φορείς και επισκέψεων στους Δήμους του Νομού Δράμας, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδης, συνοδευόμενος από μηχανικούς της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, επισκέφτηκε την Τρίτη 16 Απριλίου τον Δήμαρχο Κάτω Νευροκοπίου κ. Ελευθέριο Ταμπουρίδη, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Γεώργιου Μίρκου, του Αντιδημάρχου Καθαριότητας, Καθημερινότητας, Συντήρησης, Αθλητισμού κ. Γεώργιου Στεφανίδη, και του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ησαΐα Χατζηκωνσταντίνου.

Στη συνάντηση, η οποία διεξήχθη σε άριστο κλίμα, έγινε μια διεξοδική καταγραφή και ιεράρχηση των προβλημάτων του Δήμου και συμφωνήθηκε η άμεση ανάληψη δράσης με προτεραιότητα την βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη μέσα από μια εποικοδομητική συνεργασία.




Σέρρες | Πρόταση του Δήμου Σερρών για νέο προπονητικό κολυμβητήριο

Η δημοτική αρχή, προσπαθώντας να δώσει λύση στα προβλήματα του υγρού στίβου προς όφελος των αθλητών και αθλητριών, αποφάσισε να υποβάλει πρόταση για τη δημιουργία ενός νέου προπονητικού κολυμβητηρίου στο Αθλητικό Πάρκο Ομόνοιας, προϋπολογισμού 1.977.800 ευρώ.

Η παρουσίαση της πρότασης του δήμου από την κ. Μητλιάγκα έγινε μετά από σχετική πρωτοβουλία του βουλευτή Σερρών της ΝΔ κ. Τάσου Χατζηβασιλειου ενώπιον του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Δημήτρη Καιρίδη, καθώς και της Γενικής Γραμματέως για την Υποδοχή των Αιτούντων Άσυλο κ. Στελλίνας Σιαράπη.

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, ενημέρωσε όλους τους φορείς που δραστηριοποιούνται στον υγρό στίβο γι’ αυτήν την εξέλιξη, σε προγραμματισμένη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 12 Απριλίου 2024.

Το νέο προπονητικό κολυμβητήριο σχεδιάζεται να χωροθετηθεί δίπλα στο υπό ανέγερση κολυμβητήριο του Αθλητικού Πάρκου Ομόνοιας, για το οποίο έχουν ήδη δεσμευθεί πόροι από τον πρώην Υπουργό Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή.

Η Δήμαρχος Σερρών αναφερόμενη στο θέμα σημείωσε τα εξής: «Πήραμε την πρωτοβουλία να ζητήσουμε την κατασκευή ενός νέου προπονητικού κολυμβητηρίου στην πόλη των Σερρών, με ταχύτατη διαδικασία, με σκοπό να αποκτήσουν οι Σέρρες ένα νέο σύγχρονο προπονητήριο υγρού στίβου, με πισίνα 25 μέτρων. Αν η πρόταση εγκριθεί σημαίνει ότι σε πολύ σύντομα διάστημα, λιγότερο από 12 μήνες θα μπορέσουμε να έχουμε ένα καινούριο προπονητικό κέντρο κολύμβησης. Όπως γίνεται σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις αναμένουμε την αξιολόγηση της αρμόδιας επιτροπής. Στο επόμενο δεκαήμερο αναμένουμε να έχουμε απάντηση. Θεωρούμε ότι πρόκειται για μία ενδεδειγμένη λύση, αφού θα μας επιτρέψει να λύσουμε άμεσα το πρόβλημα των παιδιών και των αθλητών των Σερρών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Δημήτρη Καιρίδη για το ενδιαφέρον, καθώς και τον βουλευτή Σερρών κ. Τάσο Χατζηβασιλείου για τη στήριξή του να εξευρεθεί χρηματοδότηση».

Η πρόταση αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση βιομηχανοποιημένου κολυμβητικού κέντρου προπονητικού χαρακτήρα και περιλαμβάνει:
• Μια (1) ανοξείδωτη κολυμβητική δεξαμενή 25m, με τον ηλεκτρομηχανολογικό & γενικό εξοπλισμό της.
• Ένα (1) προκατασκευασμένο κτίριο υποστηρικτικών εγκαταστάσεων με τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό του.
• Μεταλλικές κερκίδες τεσσάρων (4) βαθμίδων μήκους 25μ. χωρητικότητας 202 ατόμων.
• Ένα (1) τηλεσκοπικό στέγαστρο κάλυψης της δεξαμενής ή ισοδύναμο στέγαστρο με επένδυση μεμβράνης κατασκευής «θόλος – μπαλόνι».
• Εργασίες υποδομής για την εγκατάσταση των προαναφερόμενων.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 1.977.800,00€ με ΦΠΑ.

Το βιομηχανοποιημένο κολυμβητικό κέντρο προπονητικού χαρακτήρα, θα κατασκευαστεί δίπλα στο νέο Κολυμβητήριο, στο Αθλητικό Πάρκο της Ομόνοιας.
Κατά τη διάρκεια της, ενημέρωσης κ. Μητλιάγκα, αναφέρθηκε και στην απόφαση της Επιτροπής Καταλληλότητας για να κλείσει το Κολυμβητήριο της Κοιλάδας, ενώ γνωστοποίησε ότι από την πρώτη στιγμή που αποκολλήθηκαν μικρά τμήματα της επικάλυψης οπλισμού της δοκού στην ανατολική πλευρά, αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας του Κολυμβητηρίου. Μάλιστα, η Δήμαρχος Σερρών τόνισε χαρακτηριστικά: «Η απόφαση για την προσωρινή αναστολή λειτουργίας του Κολυμβητηρίου ήταν δική μου και έγινε με την λογική ότι δεν πρέπει να διακινδυνευθεί η ζωή αθλητών και προπονητών. Αμέσως μετά, είχαμε την απόφαση της Επιτροπής Καταλληλότητας, η οποία έκανε τον έλεγχο και αποφάσισε την αναστολή της προσωρινής άδειας λειτουργίας, του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Σερρών, επ΄ αόριστον».

Τέλος, η κ. Μητλιάγκα, δήλωσε ότι η Δημοτική Αρχή, θα σταθεί αρωγός στις ομάδες κολύμβησης, προκειμένου να ανταπεξέλθουν στα έξοδα μετακίνησης τους σε κολυμβητήρια γειτονικών πόλεων. «Είμαστε διατεθειμένοι να βοηθήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο για να μην στερηθούν τα παιδιά και οι αθλητές τις προπονήσεις τους και να μην επιβαρυνθούν οι οικογένειες ένα ασύμφορο κόστος» επεσήμανε στο τέλος, η Δήμαρχος Σερρών.

Οι εκπρόσωποι των κολυμβητικών σωματείων του Νομού Σερρών, εξέφρασαν τους προβληματισμούς τους, για το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί στον υγρό στίβο μετά την απόφαση της Επιτροπής Καταλληλότητας, χαρακτηρίζοντας θετική και χρήσιμη την προσπάθεια της Δημοτικής Αρχής, για τη δημιουργία νέου κολυμβητηρίου- προπονητηρίου στις Σέρρες

Στη συνάντηση της Παρασκευής συμμετείχαν ο Αντιδήμαρχος Υποδομών, Τεχνικών Έργων και Άμεσων Παρεμβάσεων Αθανάσιος Γάτσιος, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθλητισμού Καινοτομίας και Νέας Γενιάς κ. Παναγιώτης Κεϊσογλου, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Σερρών Αριστοκλής Αναστασιάδης και οι εκπρόσωποι των κολυμβητικών σωματείων του Νομού Σερρών.




Έναρξη της Δημοτικής Συγκοινωνίας Δήμου Παρανεστίου

Από την Τετάρτη 17/04/2024 οι κάτοικοι και επισκέπτες του Παρανεστίου θα εξυπηρετούνται καθημερινά για τις μετακινήσεις τους με δύο δρομολόγια.

Μετά την έγκριση λειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας, υπογράφηκε σήμερα μεταξύ του Δημάρχου Παρανεστίου κ. Καγιάογλου Αναστάσιου και του Προέδρου του ΚΤΕΛ Δράμας κ. Χατζόπουλου Θεόδωρου η σύμβαση για την εξυπηρέτηση των κατοίκων και επισκεπτών της Δημοτικής Κοινότητας Παρανεστίου με δυο δρομολόγια καθημερινά. Το πρώτο δρομολόγιο θα ξεκινάει από την Δράμα στις 06:00 το πρωί, με επιστροφή στις 07:00 από το Παρανέστι και το δεύτερο δρομολόγιο θα ξεκινάει από την Δράμα στις 13:40, το μεσημέρι με επιστροφή στις 14:30 το μεσημέρι από το Παρανέστι.

Η έναρξη των δρομολογίων έχει οριστεί για την Τετάρτη 17/4/2024. Η διαδρομή από την Πλατανιά μέχρι το Παρανέστι και αντίστροφα θα είναι δωρεάν για όλους
τους επιβάτες. Ο Δήμαρχος Παρανεστίου σε δηλώσεις του ανέφερε : «Σήμερα για τον δήμο μας είναι μια ιδιαίτερη μέρα και είμαι πολύ χαρούμενος που ξεκινάει η Δημοτική μας
Συγκοινωνία. Είμαστε δίπλα στους πολίτες μας, ακούμε τους προβληματισμούς τους και προσπαθούμε διαρκώς να δίνουμε λύσεις.

Το Παρανέστι δεν άξιζε να είναι εκτός συγκοινωνιακής κάλυψης. Στο Παρανέστι βρίσκεται όλη η αναπτυξιακή προοπτική του Νομού μας και για αυτό εργαζόμαστε και διεκδικούμε καθημερινά».