“Κομοτηνή Δυνατά” : Η ανακύκλωση για την Δημοτική Αρχή Γκαράνη είναι για τα σκουπίδια

Η Παράταξη “Κομοτηνή Δυνατά” για την ανακύκλωση στον Δήμο Κομοτηνής

Η ανακύκλωση για την Δημοτική Αρχή Γκαράνη είναι για τα σκουπίδια.

Έτη φωτός μακριά από την «ευαισθησία» για την ανακύκλωση βρίσκεται η δημοτική αρχή, όπως επιβεβαιώνουν οι φωτογραφίες και οι πολλές καταγγελίες δημοτών, για απορριμματοφόρο που μαζεύει μαζί, έναν πράσινο κάδο και έναν μπλε κάδο ανακύκλωσης στο κέντρο της πόλης!

Δηλαδή η Δημοτική αρχή Γκαράνη πετάει την ανακύκλωση που κάνουν οι πολίτες στα σκουπίδια.

Με αφορμή αυτό, το κάθε άλλο παρά μεμονωμένο περιστατικό καθώς έχουμε δεχθεί πολλές παρόμοιες καταγγελίες, ρωτήσαμε τον Δήμαρχο στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο αν είναι γνώστης αυτών των πρακτικών της Αντιδημαρχίας Καθαριότητας.

Για άλλη μια φορά όμως ο κ. Γκαράνης ακολούθησε την γνωστή του τακτική και δεν γνώριζε τίποτα.

Για την  ανευθυνότητα, την απραξία και την ανικανότητα της σημερινής Δημοτικής Αρχής ούτε κουβέντα.

Με κάθε ευκαιρία η Δημοτική Αρχή μας λέει το αιώνιο επιχείρημα της. Φταίνε οι δημότες.

Οι δημότες της Κομοτηνής που είναι αδιάφοροι για την ανακύκλωση, που δεν έχουν παιδεία, που ρίχνουν τα σκουπίδια τους όπου να ναι και γεμίζουν τους μπλε και τους πράσινους κάδους με κοινά σκουπίδια.

Δεν πρόκειται για μια υπόθεση που ανάγεται στην ατομική ευθύνη των πολιτών κ. Γκαράνη.

Η πλειοψηφία των δημοτών έχει περιβαλλοντική συνείδηση και συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα της ανακύκλωσης.

Αλλά μάλλον ούτε αυτό αντιλαμβάνεστε.