Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε εδώ για να ενώνουμε τους δημότες και να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντά τους»

 Πλήθος κόσμου, εκπροσώπων φορέων και μελών της παράταξης Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ παραβρέθηκαν το Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2025 στην εκδήλωση κοπής της βασιλόπιτας της παράταξης.

Στην ομιλία του, ο επικεφαλής της παράταξης και της μείζονας αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας Μάκης Παπαδόπουλος έδωσε έμφαση στον ενωτικό ρόλο που παίζει εδώ και χρόνια η παράταξη:

«Η αποψινή εκδήλωση είναι πάντα μία ευκαιρία να βρισκόμαστε όλοι μαζί και να κρατάμε δυνατό τον δεσμό που μας ενώνει όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων για την παρουσία τους, καθώς επιβεβαιώνει το πνεύμα συνεργασίας που έχουμε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια με τους φορείς της Αυτοδιοίκησης, τους παραγωγικούς και κοινωνικούς φορείς του τόπου μας.

Ωστόσο απόψε, είναι η μέρα των ανθρώπων που αποτελούν αυτή την παράταξη, που στάθηκαν και στέκονται δίπλα μου σε δύσκολες στιγμές, που πίστεψαν και πιστεύουν στον κοινό μας αγώνα και διαμόρφωσαν το όραμα που έχουμε για τον τόπο της ζωής μας, την Καβάλα και τους Φιλίππους.

Είμαστε εδώ και συνεχίζουμε, εκπροσωπώντας πάντα με δυναμισμό και αποτελεσματικότητα τα συμφέροντα των δημοτών.

Παραμένουμε εδώ και χρόνια “το αποκούμπι”, “το στήριγμα” των δημοτών που πιστεύουν ακράδαντα ότι ο τόπος αυτός χρειάζεται μία άλλη κατεύθυνση, μία άλλη πορεία, για να φτάσει στην πρόοδο, τη δικαιοσύνη, την ανάπτυξη για όλους».

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν σημερινοί και προηγούμενοι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης, και από εκπροσώπους φορέων:

– ο Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας ΑΜΘ

– η Ειρήνη Βρανά, μέλος του ΔΣ του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας και πολιτεύτρια της ΝΔ

– ο Σωτήρης Λαζαρίδης, Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας – Τμήμα Αν. Μακεδονίας και πρώην δημοτικός σύμβουλος της παράταξης

– ο Θεόδωρος Χατζηχρήστος, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Καβάλας και Αντιπρόεδρος Α’ του Επιμελητηρίου Καβάλας

– ο Γιάννης Σαρρής, μέλος του ΔΣ του Επιμελητηρίου Καβάλας, μαζί με τους Κώστα Κεχαγιά, Γιάννη Μπούρα, Νίκο Πενταζίδη και Μάκη Τερπουικίδη, επίσης μέλη του ΔΣ του Επιμελητηρίου Καβάλας

– ο Παναγιώτης Αρσονιάδης, Αντιπρόεδρος Α’ της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων Ν. Καβάλας

– ο Γιάννης Κελγιώργης, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, μαζί με τον Γιάννη Χατζηαβραμίδη, Αντιπρόεδρο Α’ του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας

– ο Ξενοφών Κροκίδης, Πρόεδρος της Ιατρικής Εταιρείας Καβάλας, Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας και δημοτικός σύμβουλος της παράταξης

– ο Νίκος Ίμβρος, Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν.Καβάλας

– ο Γιώργος Πριονίδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας

– ο Στέφανος Ναλμπάντης, Διευθυντής του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Καβάλας

– ο Νίκος Τσουμπάκης, Πρόεδρος της Θρακικής Εστίας Καβάλας

– ο Μιχάλης Τσουλφίδης, Πρόεδρος της Λέσχης Ποντίων Ν.Καβάλας

Επίσης παραβρέθηκαν στην εκδήλωση ο Μίμης Χριστοφιλογιάννης, πρώην Βουλευτής Καβάλας, ο Παναγιώτης Τσεσλής, εκπρόσωπος του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου και Βουλευτή Καβάλας Νίκου Παναγιωτόπουλου, ο Μένανδρος Μαρινάκης, πρώην Δήμαρχος και πρώην Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Καβάλας, ο Ιορδάνης Παπαντίδης, Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και Αντιπρόεδρος της ΔΕΕΠ ΝΔ Ν. Καβάλας μαζί με τη Σοφία Αθανασιάδου-Μπουμπούνα, τη Μαρία Παραντινού και τον Οδυσσέα Αντωνιάδη, μέλη της ΔΕΕΠ ΝΔ Ν. Καβάλας, ο Τάσος Κυριατζής, πρώην Αντιδήμαρχος Δήμου Καβάλας, ο Δημήτρης Ράνης, πρώην Αντιδήμαρχος Δήμου Θάσου, ο Νίκος Κιοσές, πρώην δημοτικός σύμβουλος, ο Δημήτρης Πογαρίδης, αφ. Καθηγητής ΤΕΙ Καβάλας, η Κατερίνα Καλλιοντζή και ο Κώστας Τιτόπουλος, ενεργός εθελοντής – φιλόζωος.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Οι δημότες πληρώνουν συνεχώς περισσότερα, για μικρότερο αποτέλεσμα!»

Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας αποφάσισε να κρατήσει και για το 2025 τις εξωφρενικές αυξήσεις που επέβαλε φέτος το 2024 στα τέλη καθαριότητας, που κυμαίνονται από 50% έως 150%.

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ  

2023

(ανά τ.μ.)

 

2024 + 2025

(ανά τ.μ.)

 

Αύξηση

Κατοικίες

(Καβάλα)

 

1,57 ευρώ 2,50 ευρώ 60%
Κατοικίες

(Χωριά)

 

1,10 ευρώ 1,70 ευρώ 55%
Εμπορικά καταστήματα (Καβάλα)

 

2,60 ευρώ 4,10 ευρώ 58%
Εμπορικά καταστήματα

(Χωριά)

 

1,40 ευρώ 2,10 ευρώ 50%
Καφετέριες  Εστιατόρια

Ταβέρνες

(Καβάλα)

 

2,60 ευρώ 5,00 ευρώ 92%
Καφετέριες  Εστιατόρια

Ταβέρνες

(Χωριά)

 

1,40 ευρώ 3,50 ευρώ 150%

Παράλληλα, για το 2025 η Δημοτική Αρχή:

– κρατά τις αυξήσεις στα τέλη άρδευσης που επιβλήθηκαν φέτος σε βάρος των αγροτών.

– κρατά τις φετινές αυξήσεις κατά 100% στα τέλη τραπεζοκαθισμάτων και δεν είναι ακόμη έτοιμη να απαλλάξει τους επαγγελματίες του Αγ. Νικολάου και της Πλατείας Καπνεργάτη από τα τέλη αυτά λόγω των έργων.

– κρατά την αύξηση 100% στο εισιτήριο για το πάρκινγκ της Δημοτικής Αγοράς (που αυξήθηκε φέτος από 0,50 ευρώ/ ώρα σε 1,00 ευρώ/ώρα).

– αυξάνει κατά 100% το γενικό εισιτήριο στο κλειστό Κολυμβητήριο (από 25 ευρώ σε 50 ευρώ η γενική είσοδος/ μήνα για τους δημότες).

– αυξάνει στο κλειστό Κολυμβητήριο και τη μειωμένη είσοδο (από 15 ευρώ/μήνα σε 25 ευρώ/μήνα) που ισχύει για φοιτητές, μαθητές, πολύτεκνες – μονογονεϊκές οικογένειες, ΑμεΑ!

Και όλα αυτά, ενώ απέτυχε να εφαρμόσει τις μειώσεις στα δημοτικά τέλη προς όφελος των ευπαθών κοινωνικών ομάδων για το 2024, όπως προτείναμε και πετύχαμε μετά από δική μας πρωτοβουλία.

Εμείς ως παράταξη είμαστε αντίθετοι σε όλες αυτές τις αυξήσεις, που επιβαρύνουν τους δημότες, χωρίς να ενισχύουν την ποιότητα και κυρίως την αποτελεσματικότητα των δημοτικών υπηρεσιών.




Δήμος Δοξάτου | Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα ‘Novoville’ για Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία με τους Δημότες

Ο Δήμος Δοξάτου προχωρά σε ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των δημοτών του με την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Novoville». Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα στοχεύει στη διευκόλυνση της επικοινωνίας και στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης αιτημάτων που αφορούν ζητήματα της καθημερινότητας των πολιτών.

Η πλατφόρμα «Novoville» προσφέρει στους δημότες και τους επισκέπτες του Δήμου τη δυνατότητα να καταγράφουν και να υποβάλλουν αιτήματα για ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινότητά τους, όπως θέματα καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού, κατάστασης οδοστρώματος, καθώς και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την άμεση επέμβαση των δημοτικών υπηρεσιών. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και προσβάσιμη σε όλους, μέσω μιας δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που υποστηρίζουν λογισμικό iOS και Android. Ο πολίτης μπορεί να δηλώνει την ακριβή τοποθεσία του προβλήματος, να επιλέγει την κατηγορία του αιτήματος, να προσθέτει φωτογραφία και να αποστέλλει το αίτημα στο Δήμο μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.

Μετά την υποβολή του αιτήματος, η αρμόδια δημοτική υπηρεσία το παραλαμβάνει και ξεκινά τη διαδικασία επίλυσης. Ο πολίτης λαμβάνει σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματος, από την αρχική καταχώριση μέχρι την τελική του διευθέτηση. Αυτή η διαδικασία όχι μόνο ενισχύει την αμεσότητα της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, αλλά και αυξάνει τη διαφάνεια και τη λογοδοσία των δημοτικών υπηρεσιών.

Η πλατφόρμα, πέρα από τη διαχείριση αιτημάτων, επιτρέπει επίσης στο Δήμο να ενημερώνει τους πολίτες για τα δρώμενα της περιοχής, να αποστέλλει ανακοινώσεις και να διεξάγει σύντομες διαβουλεύσεις για θέματα ποικίλου ενδιαφέροντος. Με αυτόν τον τρόπο, οι δημότες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά στη λήψη αποφάσεων και στη διαμόρφωση της τοπικής πολιτικής.

Ο Δήμαρχος Δοξάτου, κ. Γιώργος Βογιατζής, δήλωσε ότι η πλατφόρμα «Novoville» αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τον εκσυγχρονισμό των δημοτικών υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στον Δήμο. Μέσω της άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες, η δημοτική αρχή ενισχύει την ενεργή συμμετοχή τους στην τοπική διακυβέρνηση και διασφαλίζει την πιο αποτελεσματική διαχείριση των ζητημάτων της πόλης.

Συνολικά, η εφαρμογή «Novoville» αναδεικνύεται σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για την επικοινωνία και ενημέρωση των δημοτών, καθιστώντας την καθημερινή τους αλληλεπίδραση με τον Δήμο πιο απλή, γρήγορη και αποτελεσματική. Πρόκειται για ένα ουσιαστικό βήμα προς τη δημιουργία ενός πιο λειτουργικού, σύγχρονου και ευέλικτου δημοτικού συστήματος που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των πολιτών.

 




Δύο κλιματιζόμενοι χώροι του Δήμου Δράμας ανοιχτοί για τους δημότες κατά τις ημέρες του καύσωνα

Ο Δήμος Δράμας ενημερώνει τους δημότες του ότι σύμφωνα με έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων της ΕΜΥ, θα υπάρξουν στην περιοχή μας, όπως και σε ολόκληρη τη χώρα, πολύ υψηλές θερμοκρασίες

 μέχρι και την Παρασκευή 14 Ιουνίου2024

Για το λόγο αυτό, διαθέτει δυο κλιματιζόμενους χώρους, ανοιχτούς για τους δημότες όλες τις ημέρες του καύσωνα:

– το ισόγειο του Δημαρχείου από 9:00πμ μέχρι 21:00μμ.

– το ισογείου του παλαιού Δημαρχείου από τις 7:00 έως τις 15:00. 




Δήμος Παγγαίου | Έκκληση προς τους δημότες να μην πετάνε τα ογκώδη αντικείμενα

Έκκληση προς τους δημότες να μην πετάνε τα ογκώδη αντικείμενα οπουδήποτε ούτε να τα μην αφήνουν στους κάδους απορριμμάτων απευθύνει η Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Παγγαίου.

Ως ογκώδη ορίζονται παλιά έπιπλα, στρώματα, άχρηστες ηλεκτρικές ή ηλεκτρονικές συσκευές, προϊόντα κηπουρικών εργασιών (κλαδιά, φύλλα, χόρτα κ.λπ.), Απόβλητα Εκσκαφών Κατασκευών και Κατεδαφίσεων επικίνδυνα απορρίµµατα σε µικρές ποσότητες.

Για την αποκομιδή όλων αυτών μπορούν οι πολίτες να απευθύνονται στον Δήμο, είτε με ένα τηλεφώνημα. H Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης ενημερώνει τους δημότες ότι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον Δήμο ώστε η αποκομιδή αυτών των αντικειμένων ή αποβλήτων να γίνεται προγραμματισμένα, σε προσυνεννοημένη ημέρα και ώρα.




Χαράλαμπος Χρυσανίδης | Σε μια εποχή ακρίβειας και αβεβαιότητας, οι δημότες Καβάλας δέχτηκαν ένα ακόμη «χαστούκι» από τη διοίκηση του δήμου

Στην δεύτερη κιόλας συνεδρίαση του νέου Δημοτικού Συμβουλίου, όλοι οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας ψήφισαν ΟΜΟΦΩΝΑ τις υπερβολικές αυξήσεις των δημοτικών τελών που κυμαίνονται από 50% έως 150%.

Με τον τρόπο αυτό η διοίκηση επιχειρεί:

  1. Να καλύψει τις αλόγιστες προεκλογικές δαπάνες που εξάντλησαν οικονομικά το Δήμο Καβάλας.
  2. Να ξεχαστεί η απόφαση αυτή μέχρι τις επόμενες εκλογές.

  3. Να υπάρχει στην επόμενη προεκλογική περίοδο η δυνατότητα για νέες εξυπηρετήσεις, γιορτές και πανηγύρια, ίσως και για…μειώσεις των (επί σειρά ετών υπερβολικά αυξημένων) δημοτικών τελών, δήθεν για την ανακούφιση των δημοτών.

Όμως, εάν πραγματικά νοιαζόταν για τους συνδημότες μας και ήθελε να τους στηρίξει μειώνοντας το κόστος ζωής τους, χωρίς να υστερήσει στις παρεχόμενες υπηρεσίες, θα έπρεπε να λάβει υπόψιν και να μελετήσει τις προτάσεις που καταθέσαμε στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο. Προτάσεις, που θα έδιναν τη δυνατότητα για ελάχιστες, ακόμη και μηδαμινές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη.

Συγκεκριμένα προτείναμε:

  1. Αξιοποίηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του Δήμου, που δημιουργήθηκε κυρίως από τον αείμνηστο Λευτέρη Αθανασιάδη αλλά και από τους επόμενους δημάρχους.
  • Αύξηση των τακτικών εσόδων από μισθώματα και άλλες πηγές (πχ διαφημίσεις, πρόστιμα από παράνομη χρήση κοινόχρηστων χώρων, συνέδρια, εκδηλώσεις κ.α.).

  • Καλή οργάνωση των υπηρεσιών του Δήμου για τη μέγιστη απόδοση αυτών, με τη σωστή κατανομή του εργατοϋπαλληλικού δυναμικού.

  • Μείωση της οφθαλμοφανούς σπατάλης σε καύσιμα, αναλώσιμα, ανταλλακτικά, εργατοώρες κ.α.

  • Άμεση αντικατάσταση των λαμπτήρων φωτισμού με τύπου LED (διαδικασία με πραγματικό κόστος 3-4 εκ ευρώ, που η διοίκηση προσπάθησε στο παρελθόν να αναθέσει σε εργολάβο με δαπάνη 12 εκ ευρώ (!) , κάτι που ευτυχώς η προηγούμενη αντιπολίτευση και οι υπηρεσιακοί παράγοντες απέτρεψαν με τις αντιδράσεις τους).

  • Επίσπευση της υλοποίησης της ενεργειακής κοινότητας για την παραγωγή ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα, για την οποία ακούγαμε προεκλογικά ότι άμεσα θα ολοκληρωθεί, αλλά και σήμερα συνεχίζεται το ίδιο τροπάριο

  • Κατασκευή μικρών έργων με αυτεπιστασία, αντί των πολλών απευθείας αναθέσεων σε εργολάβους, μειώνοντας έτσι το κόστος και το χρόνο εκτέλεσης των έργων στο μισό.

  • Όλα τα παραπάνω όμως προϋποθέτουν γνώσεις, θέληση και όρεξη για πολλή δουλειά. Η διοίκηση του κ. Μουριάδη χωρίς καμία εκτίμηση των δεδομένων και χωρίς έστω τη στοιχειώδη διαβούλευση, επέλεξε τον εύκολο δρόμο της αύξησης των δημοτικών τελών αδιαφορώντας για τους συνδημότες μας.

    Επειδή θεωρούμε τη διαδικασία που η διοίκηση ακολούθησε εντελώς άδικη, άκαιρη και βασισμένη επί πλασματικών στοιχείων, θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια που μας δίνει η ισχύουσα νομοθεσία ώστε η απόφαση αυτή να ακυρωθεί.

    Υ.Γ. Κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι της σημερινής διοίκησης που υπερψήφισαν τις άδικες αυτές αυξήσεις, κάποτε ως εκπρόσωποι επαγγελματικών φορέων φώναζαν
    ότι οι επαγγελματίες δεν αντέχουν άλλα βάρη… Άραγε κορόιδευαν τους συναδέλφους και συνδημότες τους τότε ή μήπως τους
    κοροϊδεύουν σήμερα;

    «Αχ, που σαι νιότη που 'δειχνες πως θα γινόμουν άλλος…».




    Δίπλα σε όλους τους δημότες του ο νέος δήμαρχος Δράμας ο Γιώργος Παπαδόπουλος

    Για την νέα του θητεία μίλησε στο ENA CHANNEL, o νέος δήμαρχος Δράμας, κ. Γιωργός Παπαδόπουλος, ο οποίος ανέφερε οτι τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεγάρες του έχουν ενημεωθεί πλήρως για όλα τα προβλήματα αλλα και έργα που αφορούν την περιοχή και πως όσο περνάει απο το χέρι τους θα είναι δίπλα σε κάθε δημότη.




    Μάκης Παπαδόπουλος: «Και οι δημότες και εμείς είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ για την ΑΛΛΑΓΗ στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

    Με βάση το αποτέλεσμα του α’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών, η συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας αποδοκίμασαν τη διοίκηση του Θόδωρου Μουριάδη στον Δήμο Καβάλας.

    Το αποτέλεσμα έδειξε ξεκάθαρα ότι ο Δήμος Καβάλας πρέπει να αλλάξει Δήμαρχο και να βγει από τη στασιμότητα που ζούμε τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας.

    Εμείς είμαστε ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΙ!

    Όλες και όλοι οι συνδημότες που αγωνιστήκαμε όλο αυτό το διάστημα για την αλλαγή στη διοίκηση του Δήμου, γιατί πιστεύουμε πως μας αξίζει μία καλύτερη ζωή, ας δώσουμε μαζί τον αγώνα ενόψει του β’ γύρου.

    Θέλουμε και θα παλέψουμε να δούμε το σχέδιό μας για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη του τόπου μας να γίνεται πραγματικότητα.

    Καλώ όλους τους δημότες, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν στον α’ γύρο, να συστρατευτούν μαζί μας για έναν Δήμο όπως μας αξίζει!

    Το αύριο είναι το τώρα!

     




    Μάκης Παπαδόπουλος: «Και οι δημότες και εμείς είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ για την ΑΛΛΑΓΗ στη διοίκηση του Δήμου Καβάλας!»

    Με βάση το αποτέλεσμα του α’ γύρου των Δημοτικών Εκλογών, η συντριπτική πλειοψηφία των συνδημοτών μας αποδοκίμασαν τη διοίκηση του Θόδωρου Μουριάδη στον Δήμο Καβάλας.

    Το αποτέλεσμα έδειξε ξεκάθαρα ότι ο Δήμος Καβάλας πρέπει να αλλάξει Δήμαρχο και να βγει από τη στασιμότητα που ζούμε τα τελευταία χρόνια στον τόπο μας.

    Εμείς είμαστε ΠΑΝΕΤΟΙΜΟΙ!

    Όλες και όλοι οι συνδημότες που αγωνιστήκαμε όλο αυτό το διάστημα για την αλλαγή στη διοίκηση του Δήμου, γιατί πιστεύουμε πως μας αξίζει μία καλύτερη ζωή, ας δώσουμε μαζί τον αγώνα ενόψει του β’ γύρου.

    Θέλουμε και θα παλέψουμε να δούμε το σχέδιό μας για την καθημερινότητα και την ανάπτυξη του τόπου μας να γίνεται πραγματικότητα.

    Καλώ όλους τους δημότες, ανεξάρτητα από το τι ψήφισαν στον α’ γύρο, να συστρατευτούν μαζί μας για έναν Δήμο όπως μας αξίζει!

    Το αύριο είναι το τώρα!




    Μάκης Παπαδόπουλος: «Κάνουμε την Καλαμίτσα ένα “κόσμημα”, με ελεύθερη είσοδο για τους δημότες!»

    Η Καλαμίτσα ανήκει στους Καβαλιώτες και είμαστε υπέρ της ριζικής και της ολοκληρωμένης αναβάθμισης και αξιοποίησης της ακτής και των εγκαταστάσεων

    Η είσοδος θα είναι ελεύθερη!

    Τα έσοδα του Δήμου, που θα προκύπτουν από τα καταστήματα της Ακτής Καλαμίτσας, θα καλύπτουν όλο το λειτουργικό κόστος για τη λειτουργία της παραλίας.

     

     

     




    Δημήτρης Πέτροβιτς : “Πως μπορώ εγώ να σας βοηθήσω, για να βοηθήσετε εσείς τους δημότες του Δήμου Αλεξανδρούπολης;”

    Την Τετάρτη 2 Αυγούστου 2023 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση των στελεχών της παράταξης Εν Έργω Μαζί

    Ο Δημήτρης Πέτροβιτς ξεκίνησε την συνάντηση με την ερώτηση:

    “Πως μπορώ εγώ να σας βοηθήσω, για να βοηθήσετε εσείς τους δημότες του Δήμου Αλεξανδρούπολης;

    Έχουμε χτίσει μια νέα παράταξη με γερά θεμέλια στην κοινωνία. Μια παράταξη που συνδυάζει τη γνώση, την εμπειρία που πλαισιώνεται με τη φρεσκάδα  νέων ανθρώπων που καθημερινά εντάσσονται σε αυτήν, μια παράταξη που θα νικήσει στις εκλογές του Οκτώβρη  για μια νέα δημοτική διακυβέρνηση, με κέντρο τον άνθρωπο, όπου οι δημότες θα έχουν λόγο και ρόλο”

    Ήταν μια διαφορετική συνάντηση, έξω από τα συνηθισμένα.

    Κυριάρχησαν προτάσεις ουσίας και ιδέες για μια Αλεξανδρούπολη που αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς.

    Στόχος της παράταξης Εν Έργω Μαζί είναι η νίκη των εκλογών στις 8 Οκτώβρη και μέσα από έναν νέο τρόπο διοίκησης να προσφέρει στους δημότες του Δήμου Αλεξανδρούπολης αυτά που τους αξίζουν!

    Ένα ξεκίνημα με τον Δημήτρη Πέτροβιτς να διεκδικεί δυναμικά την θέση του δημάρχου.

    Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: http://energomazi.gr