Η Χρυσούπολη γιόρτασε τον Πολιούχο της Άγιο Δημήτριο

Στη Χρυσούπολη, την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός του Αγίου Δημητρίου, πολιούχου της πόλης.

Στον εορτασμό συμμετείχαν πιστοί, τοπικοί φορείς και πολιτιστικοί σύλλογοι, ενώ η λιτανεία της εικόνας του Αγίου Δημητρίου πραγματοποιήθηκε με κατάνυξη στους δρόμους της πόλης.

Οι εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν με ευχές για υγεία και προστασία από τον Άγιο Δημήτριο για όλους τους κατοίκους της Χρυσούπολης.




Η Χρυσούπολη τίμησε τον Πολυούχο της Άγιο Δημήτριο

Τον Πολυούχο της Άγιο Δημήτριο τίμησε την Τετάρτη 25 και την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου η Χρυσούπολη του Δήμου Νέστου. Πιο συγκεκριμένα το βράδυ της Τετάρτης 25 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε Ιερά Θεία Δοξολογία και περιφορά της εικόνας του Άγιου Δημητρίου, παρουσία πλήθος πολιτών αλλά και φορεών του Δήμου Νέστου και της Π.Ε Καβάλας.