Η Χρυσούπολη τίμησε τον Πολυούχο της Άγιο Δημήτριο
Τον Πολυούχο της Άγιο Δημήτριο τίμησε την Τετάρτη 25 και την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου η Χρυσούπολη του Δήμου Νέστου. Πιο συγκεκριμένα το βράδυ της Τετάρτης 25 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε Ιερά Θεία Δοξολογία και περιφορά της εικόνας του Άγιου Δημητρίου, παρουσία πλήθος πολιτών αλλά και φορεών του Δήμου Νέστου και της Π.Ε Καβάλας.