Περιοδεία στην Θάσο για τον Γ.Γ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας την Παρασκευή 11, το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Απριλίου θα πραγματοποιήσει περιοδεία στην Περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Το πρόγραμμά του θα έχει ως εξής:

Την Παρασκευή 11 Απριλίου, στις 18:00, θα μιλήσει σε σύσκεψη με φορείς και σωματεία της Θάσου που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του “Καλογερικού” στον Λιμένα της Θάσου.

Στις 21:00, θα απευθύνει χαιρετισμό στη συνεστίαση των Κομματικών Οργανώσεων Θάσου, στο κέντρο «Αλμυρίκια» στα Λιμενάρια της Θάσου.

Το Σάββατο 12 Απριλίου, στις 19:00, θα μιλήσει σε πολιτική συγκέντρωση στην Αποθήκη 1 στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Την Κυριακή 13 Απριλίου, στις 11:00, θα μιλήσει σε σύσκεψη σωματείων και φορέων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην αίθουσα του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ξάνθης.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)




Αντιπαράθεση Δημήτρη Νατσιού και Μακάριου Λαζαρίδη για τα συνθήματα των ειδικών δυνάμεων κατά της Τουρκίας

Στις 27 Μαρτίου 2025, στην ολομέλεια της Βουλής, ο πρόεδρος της «Νίκης», Δημήτρης Νατσιός, αναφέρθηκε στα συνθήματα που ακούστηκαν από τις ειδικές δυνάμεις κατά τη διάρκεια της παρέλασης της 25ης Μαρτίου, τα οποία προκάλεσαν αντιδράσεις από την Τουρκία. Ο κ. Νατσιός ρώτησε την κυβέρνηση αν έχει προβεί σε διαβήματα προς την Τουρκία για αντίστοιχα συνθήματα των τουρκικών ειδικών δυνάμεων που προσβάλλουν τους Έλληνες.

Απαντώντας, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Μακάριος Λαζαρίδης, υπενθύμισε ότι η ελληνική κυβέρνηση, υπό την ηγεσία του πρωθυπουργού, αντιμετώπισε αποτελεσματικά την εργαλειοποίηση του προσφυγικού-μεταναστευτικού από την Τουρκία στον Έβρο τον Φεβρουάριο του 2020, φέρνοντας Ευρωπαίους ηγέτες στην περιοχή για να διαπιστώσουν τις τουρκικές προκλήσεις. Επιπλέον, τόνισε ότι η κυβέρνηση έχει επεκτείνει την Ελλάδα μέσω της οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Αίγυπτο και την Ιταλία.

Ο κ. Νατσιός, στη συνέχεια, κατηγόρησε την κυβέρνηση για έλλειψη αντίδρασης στις τουρκικές προκλήσεις και υπερασπίστηκε τα συνθήματα των Ελλήνων αξιωματικών, χαρακτηρίζοντάς τα ως αντάξια της ιστορίας και του θάρρους των Ενόπλων Δυνάμεων. Η αντιπαράθεση συνεχίστηκε με εκατέρωθεν τοποθετήσεις, αναδεικνύοντας τις διαφορές στις προσεγγίσεις των δύο πλευρών σχετικά με τη διαχείριση των ελληνοτουρκικών σχέσεων και την αντιμετώπιση των προκλήσεων.




Θάσος | Φιλικός αγώνας παλαίμαχων στη μνήμη του Δημήτρη Πατήρα

Το προσεχές Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου, στις 12:00, στο Δημοτικό Γήπεδο Λιμένα Θάσου, θα διεξαχθεί φιλικός αγώνας παλαίμαχων ποδοσφαιριστών της ομάδας, στη μνήμη του Δημήτρη Πατήρα.

Ο αγώνας διοργανώνεται στο πλαίσιο της 40ήμερης επιμνημόσυνης δέησης από τον αδόκητο χαμό του, ως φόρος τιμής σε ένα ιστορικό μέλος του συλλόγου, που υπήρξε ποδοσφαιριστής και προπονητής, προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες.

Πριν την έναρξη του αγώνα, θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις στην οικογένεια του εκλιπόντος, σε αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς του τόσο στον σύλλογο όσο και στο καβαλιώτικο ποδόσφαιρο συνολικά.

Ο Δημήτρης Πατήρας, που έφυγε από τη ζωή πρόωρα, αφήνει πίσω του μια πολύτιμη παρακαταθήκη. Η προσφορά του και η αγάπη του για το ποδόσφαιρο θα παραμείνουν ζωντανές στη μνήμη όλων.




Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων | «Ηρακλής Μαινόμενος» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά

Η εμβληματική τραγωδία του Ευριπίδη, «Ηρακλής Μαινόμενος», θα παρουσιαστεί την Τετάρτη 17 Ιουλίου στις 21:30 στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στο πλαίσιο του 67ου Φεστιβάλ Φιλίππων. Το έργο, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Καραντζά, θα ζωντανέψει από έναν σπουδαίο θίασο, που περιλαμβάνει τους Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη, Γιώργο Γάλλο, Στεφανία Γουλιώτη, Ηρώ Μπέζου, Άννα Καλαϊτζίδου, Γιάννη Κλίνη, Αινεία Τσαμάτη, Νίκο Μήλια, Γκαλ Ρομπίσα, Μπάμπη Γαλιατσάτο, Θανάση Ραφτόπουλο, Αντώνη Αντωνόπουλο και τον διαπρεπή μουσικό Φώτη Σιώτα.

Ο Ευριπίδης, στο σπάνια παιζόμενο έργο του «Ηρακλής Μαινόμενος», βάζει στο επίκεντρο τον Ηρακλή, ο οποίος κατρακυλά από την ημιθεϊκή του ύψωση στην πιο επώδυνη συντριβή. Το έργο διαδραματίζεται στη Θήβα, υπό την τυραννία του Λύκου, και ακολουθεί την τραγική μοίρα του Ηρακλή, που οδηγείται στη δολοφονία της οικογένειάς του λόγω της θεϊκής παρέμβασης και της μανίας της Λύσσας.

Η παράσταση έχει μεταφραστεί από τη Μαίρη Γιόση και περιλαμβάνει δραματουργική επεξεργασία από τον Αντώνη Αντωνόπουλο και τον Δημήτρη Καραντζά. Η μουσική είναι του Φώτη Σιώτα, τα σκηνικά του Κωνσταντίνου Σκουρλέτη, τα κοστούμια της Ιωάννας Τσάμη και η κίνηση έχει επιμεληθεί από τον Τάσο Καραχάλιο. Οι φωτισμοί είναι του Δημήτρη Κασιμάτη, ενώ το artwork, οι φωτογραφίες και τα βίντεο έχουν δημιουργηθεί από την Γκέλυ Καλαμπάκα.

Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων την Τετάρτη 17 Ιουλίου στις 21:30. Τα εισιτήρια κοστίζουν 25 ευρώ για τη γενική είσοδο και 20 ευρώ για μειωμένα εισιτήρια (φοιτητικά, ανέργων, παιδικά, ΑμεΑ, πολυτέκνων). Η προπώληση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του more.com.

Η παράσταση θα ξεκινήσει αυστηρά στην ώρα της και δεν επιτρέπεται η είσοδος μετά την έναρξη. Θα υπάρχει μεταφορά θεατών με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καβάλας με ειδικό αντίτιμο 4 ευρώ, με αναχώρηση από το ΚΤΕΛ στις 19:15 και επιστροφή μετά το τέλος της παράστασης. Για κρατήσεις θέσεων και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας στο τηλέφωνο 2510 220876.




Καβάλα | Επίσκεψη Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου Δημήτρη Καιρίδη στη δομή φιλοξενίας προσφύγων

Οι επισκέψεις του Υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής Δημήτρη Καιρίδη στις δομές φιλοξενίας μεταναστών σε Καβάλα, Δράμα και Σέρρες επισημαίνουν τη σημασία που αποδίδεται στην οργάνωση και λειτουργία των αντίστοιχων δομών.

Στην Καβάλα, επισκέφθηκε την ανοιχτή δομή φιλοξενίας στο πρώην στρατόπεδο Ασημακοπούλου, επισημαίνοντας το μεγάλο ποσοστό μεταναστών που εργάζονται στον πρωτογενή τομέα, στην εστίαση, τον τουρισμό και σε βιομηχανικές μονάδες.

Έμφαση δόθηκε στο γεγονός ότι οι μετανάστες εργάζονται νόμιμα και συμβάλλουν στην εθνική οικονομία. Επίσης, αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης των παιδιών τους στην ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό. Τέλος, υπογραμμίστηκε η ησυχία και η τάξη που επικρατεί στη δομή φιλοξενίας.




Ομιλία του Δημήτρη Κουτσούμπα στη Βουλή για τα έργα αποκατάστασης σε Θεσσαλία και Έβρο

Αυτή την ώρα χιλιάδες επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι διαδηλώνουν εδώ στην Αθήνα, έξω από τη βουλή αλλά και σε δεκάδες πόλεις της χώρας. Χιλιάδες αυτοαπασχολούμενοι δικηγόροι, μικροί έμποροι, επαγγελματίες στα ταξί, στις κατασκευές, απαιτούν την άμεση απόσυρση του φορολογικού νομοσχεδίου.

Εμείς και από αυτό εδώ το βήμα εκφράζουμε τη στήριξή μας σε αυτές τις κινητοποιήσεις. Γιατί είναι δίκαιες, αφού το νομοσχέδιο που ετοιμάζεστε να φέρετε στη Βουλή, βάζει στο στόχαστρο ακόμα μία φορά τους μικρούς, αυτούς που με σκληρό αγώνα και πάρα πολλές ώρες δουλειάς παλεύουν να βγάλουν ένα εισόδημα για να καλύψουν τις ανάγκες των οικογενειών τους. 

Αυτούς που ονομάζετε “φοροφυγάδες”, “φοροκλέφτες”, είναι οι ίδιοι οι οποίοι έχουν υποστεί όλες τις συνέπειες της πολιτικής σας, όπως και των προηγούμενων κυβερνήσεων, με τη φορολόγηση από το πρώτο ευρώ, με το χαράτσι του τέλους επιτηδεύματος, με τους άδικους έμμεσους φόρους. 

Χωρίς να υποτιμάμε προφανώς καθόλου το ζήτημα της σημερινής συνεδρίασης, δεν μας βγάζετε όμως από το μυαλό, ότι δεν ήταν τυχαία η επιλογή της μέρας κινητοποιήσεων των μικρών επαγγελματιών και επιστημόνων, αυτήν που επέλεξε ο πρωθυπουργός για να ενημερώσει τη βουλή για τη Θεσσαλία και τον Έβρο. Ό,τι και να κάνετε όμως, το αντιλαϊκό πρόσημο της πολιτικής σας δεν μπορείτε το κρύψετε! 

Εμφανιστήκατε σήμερα στη Βουλή, σαν και καλά να έχετε πάρει το μάθημά σας από τις φυσικές καταστροφές στη Θεσσαλία και στον Έβρο, και τώρα δήθεν ξέρετε τι να κάνετε, πώς να προχωρήσετε… Βέβαια είχαν προηγηθεί οι αλλεπάλληλες καταστροφές, όπως αυτές του Ιανού στην ίδια περιοχή, στη Βόρεια Εύβοια και αλλού στην υπόλοιπη χώρα.

Τόσα μαθήματα πήρατε, κι όμως βρισκόμαστε πάλι στο ίδιο σημείο να συζητάμε πάλι για σχέδια «αποκατάστασης»… Τι έχει πάει λάθος; 

Το πρόβλημα βέβαια, δεν είναι ότι είστε κακοί μαθητές, ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Το πρόβλημα είναι ότι το μάθημα για εσάς, γίνεται πάθημα για όλους τους άλλους. Γιατί εσείς συνεχίζετε στην ίδια πορεία. Λες και δεν συνέβη τίποτε. Γιατί, για μία ακόμα φορά, αντιμετωπίζετε τις καταστροφές για τις οποίες συζητάμε, σαν ευκαιρία για μεγαλύτερες μπίζνες στις κατεστραμμένες περιοχές πάνω στον πόνο των ανθρώπων. Και δυστυχώς, αυτή ακριβώς είναι και η ίδια καύσιμη ύλη για τις επόμενες καταστροφές που έρχονται.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι το στρατηγικό σχέδιο ανασυγκρότησης της Θεσσαλίας – για να ξεκινήσω από τον κάμπο – το οποίο περιγράφεται στην έκθεση της ολλανδικής εταιρείας, χαρακτηρίζεται από το γνωστό εγκληματικό κριτήριο του «κόστους – οφέλους». Για το σύνολο των έργων και των δράσεων που προτείνονται, αναφέρεται ρητά ότι, το κριτήριο θα είναι, αν το οικονομικό κόστος, θα είναι μικρότερο από το οικονομικό όφελος που προσδοκάτε! Σε αντίθετη περίπτωση –λέτε- τίποτα δεν πρόκειται να γίνει. Και φυσικά, υπέρτατο κριτήριο είναι οι περιβόητες πάλι “αντοχές της οικονομίας”. Να μη λείψει δηλαδή, ούτε ένα ευρώ από τα πακέτα και τις φοροαπαλλαγές που απολαμβάνουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι.

Συγκεκριμένα λοιπόν, αυτά που φέρνει στην πραγματικότητα το σχέδιό σας είναι: 

– Η αναδιάρθρωση της αγροτικής παραγωγής με κατάργηση των λεγόμενων “υδροβόρων καλλιεργειών” γιατί δεν έχουν αγοραστές. 

– Η προώθηση της ιδιωτικής ασφάλισης, ιδιαίτερα στους αγρότες και κτηνοτρόφους, αλλά και στις κατοικίες.

– Ο δήθεν “πράσινος” ενεργειακός σχεδιασμός σας. 

– Η νέα ΚΑΠ που θα οδηγήσει στο οριστικό ξεκλήρισμα κι άλλων βιοπαλαιστών αγροτών. 

Στην πραγματικότητα, για να το πούμε απλά, αυτό το σχέδιο δεν προσφέρει τίποτε ουσιαστικό για την προστασία του λαού. Η κατεύθυνση που δίνει, είναι να προωθηθούν κάποια νέα έργα, χωρίς όμως έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό που θα λαμβάνει υπόψη το σύνολο των κινδύνων και το σύνολο των αναγκών των κατοίκων της περιοχής, των αγροτών.

Η έκθεση της Ολλανδικής εταιρείας θεωρεί ότι, αν και η Θεσσαλία αποτελεί μια από τις περιοχές με τον μεγαλύτερο κίνδυνο πλημμύρας, πρέπει να γίνει αποδεκτό, ότι δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτός ο κίνδυνος! Ότι δεν μπορούν να προστατευτούν όλες οι περιοχές στη Θεσσαλία στα επιθυμητά επίπεδα… 

Άρα, -λέτε- ορισμένες θα πρέπει να συνεχίσουν να υποφέρουν από πλημμύρες και η μόνη εφικτή επιλογή για αυτές είναι να υπάρχει προετοιμασία για εκκένωση και να δίνονται στη συνέχεια κάποιες αποζημιώσεις που σε αυτές τις περιπτώσεις κοστίζουν λιγότερο. Δηλαδή τι λέτε στο λαό της Θεσσαλίας; Ότι για όλα φταίει η κακιά του η μοίρα που έτυχε να γεννηθεί και να στήσει τη ζωή του σ’ αυτό τον τόπο… 

Συμβιβασμός και μοιρολατρία, λες και βρισκόμαστε στον Μεσαίωνα και όχι στον 21ο αιώνα, στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης…

Αλήθεια, έπρεπε να φέρετε τους Ολλανδούς να μας τα πουν αυτά; Μια χαρά δεν τα εφαρμόζατε και από μόνοι σας τόσα χρόνια, και εσείς και οι προηγούμενες κυβερνήσεις με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα;

Αλλά δυστυχώς, ακόμα και η οργάνωση του σχεδίου έκτακτης ανάγκης και διαχείρισης κρίσεων, αυτά τα αυτονόητα πράγματα δηλαδή, που τα παρουσιάζετε τάχα ως καινοτομίες, πάλι θα μένουν κενό γράμμα, όσο συνεχίζετε στην ίδια κατεύθυνση. 

Μήπως όλα τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχαν ανάλογα θεωρητικά σχέδια στα χαρτιά; 

Φυσικά και υπήρχαν, αλλά αυτό δεν έλυσε το πρόβλημα της προστασίας του πληθυσμού. Οι τεράστιες ελλείψεις συνολικά στην πολιτική προστασία, οι τεράστιες ελλείψεις μέσων, εξοπλισμού, η απουσία εκπαίδευσης ουσιαστικής, με ασκήσεις ετοιμότητας, δεν είναι αποτέλεσμα έλλειψης τεχνογνωσίας. Είναι αποτέλεσμα της ελλιπούς χρηματοδότησης και τελικά των δικών σας προτεραιοτήτων.

Και βέβαια, όταν τελικά έρχονται οι καταστροφές, όπως έγινε στη Θεσσαλία τον Σεπτέμβριο, τα θύματα βιώνουν ξανά την πλήρη εγκατάλειψη, από το εχθρικό, αντιλαϊκό κράτος, πάλι εξαιτίας των ίδιων κριτηρίων και προτεραιοτήτων.

Και ερχόμαστε στο σήμερα. Ποια είναι η κατάσταση 2,5 μήνες μετά; 

2,5 μήνες μετά, χιλιάδες λαϊκές οικογένειες παλεύουν να σταθούν στα πόδια τους. Οι πλημμυροπαθείς συνεχίζουν να βιώνουν την απουσία του κρατικού μηχανισμού, την εγκατάλειψη, την ανοργανωσιά και την αδιαφορία, τις υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα, αλλά και το άθλιο παιχνίδι μετατόπισης των ευθυνών από την κυβέρνηση στην Περιφέρεια και τους δήμους και πάλι πίσω και φτου κι απ’ την αρχή…

Ακόμα και τα ελάχιστα που θα μπορούσαν να ανακουφίσουν τους πλημμυροπαθείς, να τους βοηθήσουν να σταθούν στα πόδια τους, είτε δεν γίνονται ποτέ, είτε καθυστερούν βασανιστικά, με αποτέλεσμα τα προβλήματα συνεχώς να συσσωρεύονται. Όλα όσα έπρεπε να γίνουν, τα αυτονόητα και επείγοντα, όπως ο καθαρισμός των σπιτιών από τις λάσπες, η απάντληση των υδάτων, η απομάκρυνση και η ταφή χιλιάδων νεκρών ζώων, η αποκατάσταση αναχωμάτων, στις περισσότερες περιπτώσεις έγιναν από τους ίδιους τους πληγέντες, με τη βοήθεια και την αλληλεγγύη σωματείων και άλλων ανθρώπων. 

Είναι πραγματικά συγκινητική και ταυτόχρονα ελπιδοφόρα η αλληλεγγύη που εκδηλώθηκε από εργατικά σωματεία, μαζικούς φορείς από όλη τη χώρα που οργάνωσαν ακόμα και την αποστολή συνεργείων καθαρισμού για να βοηθήσουν τους πλημμυροπαθείς. Προφανώς όμως δεν μπορεί να τα λύσει όλα η λαϊκή αλληλεγγύη. Γιατί οι οι οργανωμένες απολυμάνσεις, οι ψεκασμοί, οι εμβολιασμοί, οι έλεγχοι αντισωμάτων είναι ευθύνη του κράτους. 

Αλήθεια, τι σας εμπόδισε για να τα κάνετε όλα αυτά; Η κλιματική κρίση σάς εμπόδισε ή η αδιαφορία σας; 

Κι όχι μόνο αυτά, αλλά και πολλά άλλα. Για παράδειγμα, ακόμα κι αυτή την ώρα που μιλάμε, υπάρχουν χωριά και γειτονιές, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί η καταγραφή των ζημιών σε σπίτια, καταστήματα, καλλιέργειες. Οι αυτοψίες είναι στο 55% περίπου των αιτήσεων, ενώ αποζημιώσεις έχει δει, μόνο το 50% αυτών που έκαναν αίτηση, χάρη στους κόφτες που έχετε βάλει, αλλά και για όσους τις πήραν, αυτές παραμένουν ανεπαρκείς. 

Οι επιτροπές των πλημμυροπαθών κάνουν λόγο για ζημιές, έως και πενταπλάσιες σε αξία, σε σχέση με την αποζημίωση που τους δίνετε. Εκατοντάδες πλημμυροπαθείς μένουν σε κοντέινερ, άλλοι μένουν σε ξενοδοχεία, σε σπίτια συγγενών και φίλων. Εκατοντάδες άνθρωποι δεν δικαιούνται καν επιδότηση ενοικίου, ενώ ακόμα και αυτοί που την δικαιούνται δεν μπορούν να βρουν σπίτι κοντά στο χωριό ή την πόλη τους, χώρια που το ποσό που τους δίνετε δεν επαρκεί.

Οι υγειονομικές συνθήκες παραμένουν σε πολλές περιπτώσεις απαράδεκτες, με τα λιμνάζοντα νερά, τα νεκρά ζώα, τη μόλυνση του δικτύου ύδρευσης, να μεγαλώνουν όλα αυτά μαζί τον κίνδυνο εξάπλωσης μολυσματικών ασθενειών. Στην περιοχή έχουν καταγραφεί χιλιάδες περιστατικά λοίμωξης του αναπνευστικού και κρούσματα γαστρεντερίτιδας, ενώ υπάρχει ήδη θάνατος από λεπτοσπείρωση. Την ίδια ώρα, πολλά Κέντρα Υγείας στα χωριά, όπως αυτό του Παλαμά, έχουν πάθει σοβαρές ζημιές και δεν λειτουργούν. 

Έντονο είναι επίσης το ψυχολογικό αποτύπωμα, αφού άνθρωποι είδαν τους κόπους μιας ζωής να χάνονται, βλέπουν τη ζωή τους να αλλάζει δραματικά και οριστικά. Τι κάνετε για όλα αυτά;

Η αποκατάσταση των σχολείων από τις καταστροφές προχωρά πολύ αργά, με αποτέλεσμα εκατοντάδες μαθητές να αναγκάζονται να κάνουν μάθημα μακριά από τον τόπο κατοικίας τους. Σε πολλά μέρη της Θεσσαλίας δεν έχουν αποκατασταθεί ζημιές που αφορούν το οδικό δίκτυο, ενώ και στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένουν μεγάλες ζημιές.

Όταν βέβαια μιλάμε για τη Θεσσαλία, μιλάμε για τον θεσσαλικό κάμπο και τους χιλιάδες αγρότες οι οποίοι αγωνιούν για το αν θα μπορέσουν να μείνουν στον τόπο τους. Τεράστιες εκτάσεις, περίπου 150.000 στρέμματα, παραμένουν κάτω από τα νερά μέχρι και σήμερα. Δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση, κανένα χρονοδιάγραμμα για τα απαραίτητα έργα, για να υπάρξει απορροή των λιμναζόντων νερών, στην περιοχή της λίμνης Κάρλας που ξαναδημιουργήθηκε από την πλημμύρα και να αποστραγγιστούν τα χωράφια που είναι πλημμυρισμένα. Εκτιμήσεις, κάνουν λόγο για μείωση της γονιμότητας του εδάφους που θα επηρεάσει την παραγωγή τα επόμενα χρόνια.

Ξέρετε, βέβαια, πως οι αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ, από τη στιγμή που χορηγούνται με κριτήριο την ασφαλιζόμενη αξία, απέχουν σημαντικά από την 100% κάλυψη της συνολικής απώλειας, ενώ το βοήθημα της κρατικής αρωγής έχουν λάβει μέχρι στιγμής μόλις 9 χιλιάδες παραγωγοί, σε σύνολο 32 και πλέον χιλιάδων αιτήσεων! 

Στην ίδια αβεβαιότητα, ζουν και χιλιάδες αυτοαπασχολούμενοι, επαγγελματίες, έμποροι, οι οποίοι έζησαν αυτούς τους δύο μήνες με ελάχιστο εισόδημα, αφού ήταν κλειστά για εβδομάδες τα μαγαζιά τους, ενώ και η κίνηση ήταν πεσμένη λόγω των καταστροφών. Τους εμπαίζετε κι αυτούς. Αρνείστε να τους αποζημιώσετε για το 100% των ζημιών τους, ανακοινώνοντας ότι οι αποζημιώσεις δεν θα ξεπεράσουν το 70%, (κι αν δοθούν κι αυτά)… Βλέπετε οι ίδιοι οι αγρότες έχουν την πικρή πείρα του Ιανού… 

Την αγωνία των πληγέντων μεγαλώνει, ενόψει και του χειμώνα, η απουσία ουσιαστικής συζήτησης για την ολοκληρωμένη αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής, αφού καθυστερούν τα αντιπλημμυρικά έργα. Και μαζί με αυτά καθυστερεί η αποκατάσταση ζημιών, όπως ο καθαρισμός ρεμάτων, η απομάκρυνση φερτών υλικών από δρόμους, γέφυρες κ.ά. 

Την αγωνία αυτή την έζησαν, βέβαια, ήδη ως πραγματικότητα, οι κάτοικοι του Βόλου. Όταν, ολόκληρες συνοικίες πλημμύρισαν για δεύτερη φορά μέσα σε 20 μέρες, αφού μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στις 5 Σεπτέμβρη, δεν προχώρησαν στοιχειώδεις ενέργειες. Αλλά τι να περιμένει κανείς από κυβερνήσεις και δημάρχους που πορεύονται με τη λογική ότι “τέτοια κακοκαιρία θα ξαναέρθει σε 1000 χρόνια”, όπως μας έλεγαν! Να όμως που ήρθε νωρίτερα… 

Εμείς, κύριοι της κυβέρνησης, σε αντίθεση με τα άλλα κόμματα, δεν σας κρίνουμε μόνο για την ταχύτητα με την οποία υλοποιείτε κάποιες δεσμεύσεις σας. Σας κρίνουμε, κυρίως, από το πώς αντιμετωπίζετε τις πραγματικές ανάγκες των πλημμυροπαθών, οι οποίες αποτυπώνονται και στις διεκδικήσεις τους. Και φυσικά, δεν καλύπτονται από τις όποιες δεσμεύσεις σας. Γνωρίζετε πολύ καλά πως αυτά που διεκδικούν είναι τα ελάχιστα που πρέπει να γίνουν για να μπορούν οι άνθρωποι αυτοί στοιχειωδώς να ζήσουν στον τόπο τους. 

Εμείς έχουμε καταθέσει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο προτάσεων για το τι πρέπει να γίνει. Και βέβαια, για όλα αυτά, θα συνεχίσουμε να μπαίνουμε στην πρώτη γραμμή του αγώνα, όπως κάναμε από την πρώτη στιγμή και αυτό το ξέρουν καλά οι κάτοικοι της Θεσσαλίας.

Και από τη Θεσσαλία ας πάμε τώρα στον Έβρο. Από την καταστροφική πλημμύρα στην καταστροφική πυρκαγιά. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι στη μία περίπτωση μια ολόκληρη περιοχή πνίγηκε, ενώ στην άλλη κάηκε. Κατά άλλα, και στις δυο περιπτώσεις, ίδιος είναι ο ένοχος, ίδια είναι και η αιτία: Η διαχρονική πολιτική που αντιμετωπίζει την προστασία της ανθρώπινης ζωής ως κόστος και έχει τη σφραγίδα όλων σας, και της ΝΔ, και του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, των κομμάτων που κυβέρνησαν δηλαδή! 

Χωρίς αμφιβολία το 2023, όπως και το 2022, ήταν δύο τραγικές χρονιές για τον Έβρο και το Δάσος της Δαδιάς. Με δεδομένο, ότι κάηκαν συνολικά γύρω στα 900.000 στρέμματα δασών και γεωργικών εκτάσεων, ενώ στο προστατευόμενο δάσος της Δαδιάς κάηκαν πάνω από 45.000 στρέμματα. Και πάνω από τα μισά απ’ αυτά έχουν καεί εντελώς. 

Κι όμως, αντί αυτή η τραγωδία, να σας οδηγήσει ως κυβέρνηση, να αλλάξετε την κατεύθυνση της δασικής και περιβαλλοντικής πολιτικής σας, αντί να υλοποιήσετε την ολοκληρωμένη διαχείριση και προστασία των δασών και στο πλαίσιο αυτό να οργανωθεί σε διαφορετική βάση η δασοπροστασία, ο ενιαίος αντιπυρικός σχεδιασμός με κύριο βάρος στην πρόληψη και την οργάνωση των επίγειων δυνάμεων, τι κάνετε; 

Εξαγγέλλετε την εκχώρηση της διαχείρισης των δασών σε ξυλοβιομηχανίες και σε διάφορους εμπορικούς ομίλους. Ισχυρίζεστε ότι το παραγωγικό και άρα ασφαλές δάσος μπορεί να εξασφαλιστεί, μόνο με τη σύμπραξη επιχειρηματικών ομίλων με κατ’ επίφαση δασικούς συνεταιρισμούς για την αποκομιδή και εκμετάλλευση της βιομάζας… 

Δεν χάνετε την ευκαιρία, μάλιστα, να φτιάξετε και ένα ακόμα χρηματιστήριο, λες και αυτό ήταν που μας έλειπε. Και σ’ αυτό, οι ιδιώτες “διαχειριστές” των δασών θα πουλάνε το όποιο υποτιθέμενο όφελος προκύπτει από τις δραστηριότητές τους, όσον αφορά τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Και αυτό στη συνέχεια θα το αγοράζουν ενεργοβόρες βιομηχανίες ως «δικαίωμα» περισσότερων εκπομπών από τη μεριά τους. Τόση υποκρισία δηλαδή… Αλλά αυτή είναι η δήθεν ευαισθησία σας για το περιβάλλον… 

Τι κάνετε στην ουσία; Υποτάσσετε τη διαχείριση και προστασία των δασών στις ανάγκες και τις επιδιώξεις μονοπωλιακών ομίλων, φιλοδοξώντας να μην υπάρχει κανένα κομμάτι του δάσους χωρίς κερδοφόρα διαχείριση, σε βάρος και της ίδιας της ζωής του λαού. 

Η αλήθεια είναι ότι ειδικά για τον Έβρο και το δάσος της Δαδιάς ξεπεράσατε τον εαυτό σας! Με ένα επικοινωνιακό μπαράζ προσπαθήσατε να μας πείσετε, ότι είχατε οργανώσει τον αντιπυρικό σχεδιασμό, ότι είχατε ολοκληρώσει τις δασοτεχνικές μελέτες και τα έργα, αλλά… όπως συμβαίνει παντού, έτσι κι εδώ, η κλιματική κρίση, η συσσωρευμένη καύσιμη ύλη και τα ακραία φαινόμενα, δεν μπορούσαν να αντιμετωπιστούν! 

Προφανώς και δεν μπορούσαν να αντιμετωπιστούν, γιατί όλα τα μέτρα που πήρατε, ήταν εντελώς αποσπασματικά και ανεπαρκή, όπως αποδείχθηκε στην πράξη. Και βέβαια κάνετε ότι μπορείτε, για να δικαιολογήσετε “φτηνά”, την αντιδασική και αντιπεριβαλλοντική πολιτική σας στο πλαίσιο της δήθεν “πράσινης μετάβασης”, της πράσινης ευρωπαϊκής συμφωνίας και της στρατηγικής της ΕΕ, η οποία ένα στόχο έχει την ολοένα και μεγαλύτερη προσαρμογή των δασών στις ανάγκες της καπιταλιστικής αγοράς και των πράσινων ομίλων οι οποίοι αρπάζουν τα δάση και το περιβάλλον για τα αδηφάγα εκμεταλλευτικά τους σχέδια.

Έλεος! Σας βαρεθήκαμε πια! Κάθε φορά το ίδιο γνωστό τροπάρι! Κάθε φορά μπροστά σε μια καταστροφή, οι ίδιες δικαιολογίες! 

Τα στοιχεία όπως είναι αμείλικτα. Πώς μπορεί να δικαιολογηθεί η έλλειψη 2.000 δασολόγων; Το ότι δεν υπάρχει κανένας δασεργάτης στα δασαρχεία της Ελλάδας, όπου χρειάζονται τουλάχιστον 10.000; Πώς μπορεί να δικαιολογηθεί η απαξίωση διαχρονικά των κρατικών δασικών υπηρεσιών, με κορυφαίο αρνητικό σταθμό τον διαχωρισμό της πρόληψης από την κατάσβεση και τη μεταφορά της αρμοδιότητας κατάσβεσης από τη Δασική Υπηρεσία στην Πυροσβεστική, το 1998 από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, που όλες οι επόμενες διατήρησαν; 

Ποια δικαιολογία υπάρχει για τις 4.500 κενές θέσεις πυροσβεστών, για την έλλειψη των μέσων κατάσβεσης; Για το ότι δίνετε μόλις το 0,04% του προϋπολογισμού για τα δάση, τα οποία αποτελούν το 65% του ελληνικού εδάφους;

Την ίδια ώρα, που απουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης των δασών πανελλαδικά, που κανένα δάσος δεν έχει σύγχρονη μελέτη αντιπυρικής προστασίας στο πλαίσιο μιας τέτοιας διαχείρισης, εσείς ετοιμάζεστε να δώσετε τις μελέτες αυτές σε εταιρείες, που θα στοιχίσουν πανάκριβα, ενώ θα μπορούσαν να γίνονται από τους επιστήμονες δασολόγους των δασαρχείων.

Είναι αλήθεια πως πολλοί μνηστήρες εμφανίστηκαν, γιατί, βέβαια, ως αρπακτικά, βρήκαν πεδίο δόξης λαμπρό για τις επενδύσεις και τα επιχειρηματικά τους σχέδια, τα οποία θα μπορούσαν να έχουν τίτλο: “Μπίζνες στα καμένα ή μπίζνες πάνω στα καμένα”; 

Η επιλογή δική σας τι θα βάλετε. Έχουν ακουστεί διάφορα, είναι η αλήθεια, για το “κλειστό δάσος” που πρέπει να ανοίξει στον τουρισμό, για τη ανάγκη υλοτομιών τεράστιων εκτάσεων, για την ανάγκη διάνοιξης δεκάδων ακόμη χιλιόμετρων δασικών δρόμων.

Μάλιστα, πριν καν στεγνώσει το μελάνι από τις εξαγγελίες σας για την εκχώρηση της διαχείρισης του δασικού πλούτου της χώρας σε διάφορους ομίλους, μαθαίνουμε ότι μπαίνουν σε εφαρμογή σχέδια για τη “μετατροπή κατάλληλων καμένων εκτάσεων σε κτηνοτροφικές εκτάσεις”… 

Εντελώς απροκάλυπτα, και με τα καμένα δασικά οικοσυστήματα του Έβρου ακόμη να καπνίζουν, πολλοί ορέγονται να εκμεταλλευτούν τις καμένες και κηρυγμένες αναδασωτέες εκτάσεις, μετατρέποντάς τες σε κτηνοτροφικές και γεωργικές εκτάσεις.

Το λέμε αυτό έτσι, γιατί οι εξαγγελίες για κτηνοτροφικά πάρκα, είναι επικίνδυνες. Γιατί αν υλοποιηθούν, οδηγούν μαθηματικά στο ξεκλήρισμα όλων των μικρών κτηνοτρόφων που δραστηριοποιούνταν μέχρι σήμερα στα δάση που κάηκαν.

Ποιος κτηνοτρόφος θα μπορεί να μετακινείται καθημερινά δεκάδες χιλιόμετρα για να πάει στο κοπάδι του; 

Γνωρίζετε βέβαια, όπως και εμείς, πως αν υλοποιηθούν, θα γίνουν προς όφελος επιχειρήσεων, που μια χαρά θα τούς έρθει η έτοιμη εγκατάσταση, με ζεστό χρήμα από τα διάφορα ΕΣΠΑ, χιλιοπληρωμένο για άλλη μια φορά από τους εργαζόμενους, τον ελληνικό λαό.

Και να ήταν μόνο αυτό; Εδώ στο προστατευόμενο δάσος της Δαδιάς, έχει μεγαλώσει και το ενδιαφέρον για την εγκατάσταση πάρκων ΑΠΕ, για τη μετατροπή του σε πάρκο ανεμογεννητριών, πάλι στο όνομα της δήθεν πράσινης ανάπτυξης. Καταλαβαίνει κανείς, τι συνέπειες θα έχει αυτή η εξέλιξη, όχι μόνο όσον αφορά την υποβάθμιση του περιβάλλοντος, την ένταση των πλημμυρικών φαινομένων κλπ. 

Όμως εδώ δε μιλάμε για ένα οποιοδήποτε δάσος. Μιλάμε για το δάσος της Δαδιάς με πλήθος πολύ σπάνιων αρπακτικών πουλιών, στα οποία έχει ιδιαίτερη επίδραση η τοποθέτηση ανεμογεννητριών. Ήδη έχουν βρεθεί δεκάδες νεκρά πουλιά χτυπημένα από τις ανεμογεννήτριες. 

Εσείς λοιπόν, με το λεγόμενο σχέδιο αποκατάστασης, ανοίγετε διάπλατα τον δρόμο, για καθετοποιημένη εκμετάλλευση, σε πρώτη φάση του ξύλου και της βιομάζας και μελλοντικά στον δασικό – ορεινό τουρισμό με τη δημιουργία «δασικών χωριών». Και παράλληλα, συνεχίζετε την ίδια δασοκτόνα πολιτική που εφαρμόζεται δεκαετίες τώρα από όλες τις κυβερνήσεις, και τις δικές σας, και του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ νωρίτερα. Μια πολιτική δηλαδή, η οποία αντιμετωπίζει τα δάση ως εμπόρευμα και πεδίο κερδοφορίας για τους μονοπωλιακούς ομίλους. Σόι πάει το βασίλειο και σε ό,τι αφορά τα δάση… 

Στον Έβρο, αν και έχουν περάσει τρεις μήνες σχεδόν από τις καταστροφικές πυρκαγιές, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο λαός της περιοχής και ιδιαίτερα οι αγρότες, οι κτηνοτρόφοι, οι μελισσοκόμοι, είναι πολύ σοβαρά. Είναι για παράδειγμα χαρακτηριστικό ότι, από τις αποζημιώσεις που ακόμη εκκρεμεί η καταβολή τους, υπάρχουν λαϊκές οικογένειες οι οποίες, για διάφορους λόγους, έχουν αποκλειστεί. Αλλά ακόμα και για τους αγρότες και κτηνοτρόφους οι οποίοι έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές, δεν υλοποιήσατε τη δέσμευση των υπουργών σας ότι θα αποζημιωθούν στο 100% των ζημιών, και όχι στο 80% όπως προβλέπει ο κανονισμός του ΕΛΓΑ. Οι πληγέντες, είδαν στους λογαριασμούς τους ποσά που αντιστοιχούν στο 80% και όχι το 100%, το οποίο είναι επίσης πολύ λίγο σε σχέση με την πραγματική αξία των απωλειών τους σε ζώα. Πήρατε κι εδώ τώρα την απάντησή σας…

Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και με τις αποζημιώσεις για τις καταστραμμένες από την πυρκαγιά, κατοικίες. Ακόμα περιμένουν οι κάτοικοι να ολοκληρωθεί και ο 3ος έλεγχος, για να δουν τελικά πώς θα χαρακτηριστούν τα σπίτια τους. Με αποτέλεσμα ακόμα να μην έχουν κατεδαφιστεί, όσα ήδη έχουν χαρακτηριστεί “κόκκινα”, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια των κατοίκων.

Το κρίσιμο βέβαια ερώτημα είναι, ποια κρατική στήριξη έχουν οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής, προκειμένου να ορθοποδήσουν; 

Για παράδειγμα μεγάλες είναι οι ανάγκες των κτηνοτρόφων σε ζωοτροφές, αφού απαγορεύεται – και σωστά – η βόσκηση στις καμένες περιοχές και επομένως τα ζώα που επέζησαν της πυρκαγιάς, δεν έχουν άλλο τρόπο ώστε να επιβιώσουν. Κι όμως, στο διάστημα αυτών των 3 μηνών έχουν δοθεί ελάχιστες ζωοτροφές οι οποίες φυσικά δεν επαρκούν. 

Όταν βέβαια μιλάμε για την αποκατάσταση μιας τεράστιας κατεστραμμένης από τις πυρκαγιές περιοχή, όπως ο Έβρος, πρέπει να μιλάμε και για την ολοκληρωμένη ταυτόχρονα αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής. Και η εμπειρία από άλλες περιοχές της χώρας, όπως η Βόρεια Εύβοια, ξέρετε πως είναι αρνητική. 

Αλήθεια, μπορείτε σήμερα με βεβαιότητα να πείτε ότι έχουν προχωρήσει ή έστω προχωρούν με ικανοποιητικούς ρυθμούς, όχι οι μελέτες, αλλά η υλοποίηση αυτών των κρίσιμων για την προστασία της ζωής των κατοίκων, έργων; 

Από όσο γνωρίζουμε υπάρχουν σοβαρές καθυστερήσεις, ακόμα και για έργα που αφορούν όχι τη φετινή, αλλά την περσινή πυρκαγιά στο δάσος της Δαδιάς. Υπάρχουν, για παράδειγμα, έτοιμες μελέτες από το δασαρχείο που περιμένουν χρηματοδότηση από «αναδόχους», χορηγούς δηλαδή, γεγονός που καθυστερεί την πραγματοποίησή τους με εξαιρετικούς κινδύνους για πλημμυρικά φαινόμενα! 

Είναι δε χαρακτηριστικό, πως η περιφέρεια αναφέρει ότι προχωράει σε αντιπλημμυρικά έργα αξίας 78 εκατ. ευρώ. Όμως τα περισσότερα απ’ αυτά δεν αφορούν τις νέες ανάγκες. Είναι έργα που θα έπρεπε να έχουν ήδη γίνει εδώ και δεκαετίες και αφορούν όλο το νομό Έβρου, τον Ερυθροπόταμο, τα αναχώματα του ποταμού Έβρου, ορισμένα φράγματα, κτλ.

Χρειάζεται όμως, κυρίες και κύριοι, να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα ειδικά για την υγεία των κατοίκων. Άλλωστε δεν χρειάζεται να ζήσει κανείς μια 20ήμερη φωτιά, για να καταλάβει πως η υψηλή συγκέντρωση σωματιδίων στην ατμόσφαιρα, η οποία συνεχίστηκε για πολλές μέρες μετά την κατάσβεσή της, έχει επηρεάσει την υγεία των κατοίκων, κυρίως με αναπνευστικές νόσους. Όπως και στην περίπτωση της Θεσσαλίας, χρειάζεται παρακολούθηση, πρόληψη και επιτήρηση για το σύνολο του πληθυσμού, επομένως και μέτρα στήριξης, δωρεάν πρόσβασης σε όλες τις δημόσιες δομές υγείας. 

Χρειάζεται ενίσχυση της πνευμονολογικής κλινικής του Νοσοκομείου, προσλήψεις του απαραίτητου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, προμήθεια των κατάλληλων διαγνωστικών μέσων και σχέδιο καθολικής εξέτασης και παρακολούθησης του πληθυσμού της περιοχής. 

Έχει η κυβέρνηση σας, τα αρμόδια υπουργεία σας τέτοιο σχέδιο; 

Το ερώτημα δεν είναι ρητορικό. Είναι πραγματικό και απαιτεί απάντηση. 

Εξίσου σημαντικό ζήτημα για την υγεία των κατοίκων αποτελεί και η ποιότητα του νερού ύδρευσης που φαίνεται να επηρεάζεται από τις πυρκαγιές. Γι αυτό και υπάρχει η ανάγκη για εφαρμογή άμεσων, πρόσθετων μέτρων προστασίας και μέτρων για τον ενδελεχή έλεγχο του νερού. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, οι τοπικές αρχές γνωρίζουν τι μέτρα πρέπει να παρθούν για να αποφευχθούν προβλήματα στην ποιότητα του νερού.

Άφησα για το τέλος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι τελευταίο σε σημασία, το σχολείο στη Παλαγία που κάηκε. Είναι αυτό το σχολείο, το οποίο με τυμπανοκρουσίες εγκαινιάστηκε από τον ίδιο τον πρωθυπουργό τον Σεπτέμβρη, παρουσία του υπουργού Παιδείας μετά την ανακατασκευή του, πάλι από ανάδοχο – χορηγό. 

Ξέρετε, – ας ρωτήσω καλύτερα γιατί δεν ξέρω αν το ξέρετε – πως ο εργολάβος που έχει αναλάβει την επισκευή του, δήλωσε ότι τα χρήματα του χορηγού τελείωσαν, με αποτέλεσμα να μην έχει φτιαχτεί ακόμα η σκεπή του σχολείου; 

Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και με ένα ψιλόβροχο το σχολείο πλημμυρίζει, μπάζει νερά από την οροφή! Τι ακριβώς εγκαινιάσατε κύριε πρωθυπουργέ; 

Αφήστε. Μας απαντάτε την επόμενη φορά σε μια άλλη συνεδρίαση της βουλής… 

Κι αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα, ότι δυστυχώς θα υπάρξει και επόμενη φορά, δηλαδή δυστυχώς μια νέα καταστροφή, η οποία θα έχει αφήσει πίσω της λάσπες και αποκαϊδια όπως στη Θεσσαλία και στον Έβρο, περιοχές για τις οποίες συζητάμε σήμερα.

Γιατί; Γιατί το σημερινό, εχθρικό, κατά την άποψή μας, για τον λαό κράτος σας, με μεγάλη αποτελεσματικότητα και ικανότητα μπορεί να χρηματοδοτεί κάποιους ομίλους με δισεκατομμύρια ευρώ. Ζεστό χρήμα απ’ το αίμα και τον ιδρώτα του λαού μας βγαλμένο, φορολογεί, όμως, και τώρα ετοιμάζεται να ξεζουμίσει τους μικρούς επαγγελματίες. Όμως την ίδια ώρα, είναι παντελώς ανίκανο να αντιμετωπίσει όχι τις επιπτώσεις από τα ακραία φαινόμενα, αλλά ούτε από τα συνηθισμένα και προβλέψιμα, όπως οι έντονες φθινοπωρινές βροχοπτώσεις, οι καλοκαιρινές πυρκαγιές, ή οι σεισμοί στην πιο σεισμογενή χώρα της Ευρώπης, όπως είναι η πατρίδα μας. Και δεν μπορεί να το κάνει, γιατί ο ρόλος και η αποστολή του βρίσκεται σε αντίθετη κατεύθυνση, απ’ αυτή της ικανοποίησης των σημερινών λαϊκών αναγκών. 

Ένα πράγμα, λοιπόν, αποδεικνύεται: Η ανάγκη μιας ριζικής αλλαγής πορείας, ως απαραίτητης προϋπόθεσης προκειμένου να τεθούν οι όροι για μια ουσιαστική προστασία του λαού από καταστροφές. 

Και γι’ αυτή την αλλαγή πορείας με το λαό πρωταγωνιστή για τις δικές του ανάγκες το ΚΚΕ βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Όπως καταλαβαίνετε, στην κριτική που σας κάνουμε, εμπεριέχονται και οι προτάσεις μας για το τι πρέπει να γίνει, τόσο για την ουσιαστική αποκατάσταση των πληγέντων, όσο και για να μην ξαναζήσει τέτοιες καταστροφές ο λαός μας.

Σας τα έχουμε καταθέσει και στις πάνω από 20 ερωτήσεις και παρεμβάσεις που έχει κάνει το Κόμμα μας συγκεκριμένα για τη Θεσσαλία και τον Έβρο το τελευταίο διάστημα. Τα ακούτε και από τις επιτροπές και τους φορείς του λαού σε αυτές τις περιοχές, που πραγματοποιούν συνεχείς κινητοποιήσεις, βγάζουν ανακοινώσεις και κάνουν προτάσεις. 

Είμαστε βέβαιοι ότι τα γράφετε στα παλαιότερα των υποδημάτων σας, με βάση και τα όσα είπατε σήμερα. Γι’ αυτό κι εμείς θα συνεχίσουμε, ακόμα πιο δυναμικά, να σας πιέζουμε, ασκώντας σας ισχυρή δυναμική αντιπολίτευση. Και μέσα και έξω από τη Βουλή, μέσα στους αγώνες του λαού, για να αναγκαστείτε να υλοποιήσετε έστω κάποια από αυτά.

Μέχρι να ανοίξει ο δρόμος με την θέληση και απόφαση του ελληνικού λαού να αλλάξουμε συνολικά ρότα. 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Δήλωση του Δημήτρη Πέτροβιτς μετά την υποβολή παραίτησής του από τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου:

«Ύστερα από εννέα χρόνια και δυο μήνες στη διοίκηση της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, σήμερα ολοκληρώνεται ένας πολύ σημαντικός κύκλος της ζωής μου. Την 1η Σεπτεμβρίου 2014 ανέλαβα τα καθήκοντα του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου. Μια θέση τιμής, αλλά συγχρόνως μεγάλης ευθύνης απέναντι στους πολίτες του τόπου μας, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονική συγκυρία, εν μέσω φυσικών καταστροφών, οικονομικής κρίσης, υβριδικών επιθέσεων στα σύνορά μας, πανδημίας και άλλων προβλημάτων που δοκίμαζαν αδιάκοπα τις αντοχές της κοινωνίας και που κληθήκαμε όλοι μαζί να διαχειριστούμε.

Όλα αυτά τα εννέα χρόνια, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και με διαρκή παρουσία στο πεδίο, ειλικρινά κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών των πολιτών αυτού του ευλογημένου τόπου. Έδωσα μάχες στα κέντρα των αποφάσεων για να ανατρέψω αδικίες και να προασπίσω τα συμφέροντα του Έβρου.

Παρά τις όποιες αντιξοότητες που κατά περιπτώσεις και λόγω της διασυνοριακότητας δυσχέραιναν το έργο μας, προσπαθήσαμε σκληρά. Επισκευάσαμε και ενισχύσαμε υποδομές, εκτελέσαμε και προγραμματίσαμε νέα έργα και υποστηρίξαμε θεσμούς που αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και τους ανθρώπους της.

Κάθε διεκδίκηση ή μάχη που δώσαμε ήταν διαφορετική, αλλά η πρόθεσή μου σταθερή και αδιαπραγμάτευτη: Να πάμε τον Έβρο ακόμη ένα βήμα μπροστά.

Γι’ αυτό και πάντα έλεγα στους συνεργάτες μου ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε ίσως να κάνουμε κάτι περισσότερο.

Καθώς ένας κύκλος κλείνει σήμερα, οφείλω να ομολογήσω ότι η ενασχόληση μου στην περιφερειακή αυτοδιοίκηση, σε συνδυασμό με την πολυετή επαγγελματική μου εμπειρία στη δημοσιογραφία, με κάνουν να αισθάνομαι πολύ πιο ολοκληρωμένος και ώριμος για κάθε επόμενη πρόκληση.

Συγχρόνως το νέο κεφάλαιο που ανοίγει στον πρώτο βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τη συμμετοχή του συνδυασμού, στον οποίο ήμουν επικεφαλής, από τη θέση της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο, αποτελεί ένα ωφέλιμο και σημαντικό βήμα προσφοράς στα κοινά, καθώς καλούμαι, ως Δημοτικός Σύμβουλος, να υπηρετήσω την πόλη
που γεννήθηκα, την Αλεξανδρούπολη.

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ, πρωτίστως στην οικογένεια μου, που όλα τα χρόνια του επαγγελματικού και πολιτικού μου βίου, στήριξε σθεναρά τις επιλογές μου.

Για ακόμη μια φορά αισθάνομαι την ανάγκη να μνημονεύσω τον αείμνηστο περιφερειάρχη μας Γιώργο Παυλίδη που με ενέπνευσε και με ώθησε να ασχοληθώ ενεργά με τα κοινά, αποτελώντας για εμένα μέντορα στα πρώτα μου βήματα στην Αυτοδιοίκηση.

Ευχαριστώ τον Περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο για την συνεργασία μας. Τους συναδέλφους Αντιπεριφερειάρχες, τους Περιφερειακούς Συμβούλους του Έβρου και των άλλων περιφερειακών ενοτήτων, της περιόδου 2014-2023, για τις από κοινού μάχες που δώσαμε στο Συμβούλιο και στα άλλα θεσμικά όργανα για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της Περιφέρειας της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Ευχαριστώ τον Πρόεδρο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος Απόστολο Τζιτζικώστα, το Διοικητικό Συμβούλιο, καθώς και την Ελληνική Αντιπροσωπεία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιφερειών, των οποίων υπήρξα μέλος, για την εποικοδομητική συνεργασία μας.

Ευχαριστώ τους δημάρχους και αντιδημάρχους του Έβρου, τους αξιωματικούς και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς και όλες τις άλλες υπηρεσίες, φορείς και εθελοντικές οργανώσεις, για την αγαστή συνεργασία που είχαμε από το 2014 έως σήμερα, ιδιαίτερα σε περιόδους διαχείρισης κρίσεων από φυσικές καταστροφές.

Ευχαριστώ, επίσης, τους δύο Σεβασμιότατους Μητροπολίτες Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο και Διδυμοτείχου κ. Δαμασκηνό για την εξαιρετική συνεργασία και την πνευματική τους στήριξη.

Κλείνοντας, ευχαριστώ θερμά τους Προϊσταμένους και τους υπαλλήλους όλων των Διευθύνσεων της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, με τους οποίους συνεργάστηκα άριστα και αποτελεσματικά σε όλους τους τομείς αρμοδιότητάς μου τα τελευταία εννέα χρόνια.

Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους άμεσους συνεργάτες μου στο Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη Έβρου, χάρη στην υποστήριξη και το ζήλο των οποίων μπόρεσα να ανταποκριθώ στις αυξημένες απαιτήσεις της θέσης μου, στους ρόλους και τις ευθύνες που απέρρεαν από αυτή.

Σε όλη μου όμως την πορεία, το κέντρο του κόσμου μου, ήταν πάντα οι συμπατριώτες μου.

Το πιο μεγάλο λοιπόν ευχαριστώ ανήκει στους πολίτες του Έβρου, της Αλεξανδρούπολης, της Σαμοθράκης, της Ορεστιάδας, του Διδυμοτείχου, του Σουφλίου, του Τυχερού, των Φερών, αλλά και σε όλους αυτούς τους σιωπηλούς μαχητές της ζωής, που με την παραμονή τους στα δεκάδες χωριά μας φυλάνε και σήμερα Θερμοπύλες, εθνικές αλλά και πατριωτικές.

Όλοι εσείς ήσασταν πάντα το κουράγιο και η δύναμη μου. Ειλικρινά σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Ήταν τιμή μου που σας υπηρέτησα».

Με εκτίμηση
Δημήτρης Πέτροβιτς




Η στάση και ο ρόλος της Ρωσίας στις εξελίξεις στην Γάζα -Ρεπορτάζ του Δημήτρη Λιάτσου από Μόσχα

Η Ρωσία δεν θα στηρίξει το αμερικανικό σχέδιο ψηφίσματος για τη σύγκρουση Ισραήλ-Χαμάς και θα προωθήσει ένα δικό της.

Η Ρωσία δεν πρόκειται να στηρίξει την πρόταση των ΗΠΑ στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ αναφορικά με τoν πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς στη Λωρίδα της Γάζας και προωθεί ένα εναλλακτικό προσχέδιο ψηφίσματος, μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ρωσία: «Δεν μπορούμε να στηρίξουμε το αμερικανικό σχέδιο ψηφίσματος»

«Όλος ο κόσμος περιμένει από το Συμβούλιο Ασφαλείας μια έκκληση για γρήγορη και άνευ όρων κατάπαυση του πυρός» εξήγησε ο Ρώσος πρεσβευτής στα Ηνωμένα Έθνη, Βασίλι Νεμπένζια, μιλώντας στο Συμβούλιο Ασφαλείας. «Αυτό ακριβώς δεν υπάρχει στο αμερικανικό προσχέδιο. Επομένως, δεν βλέπουμε κάποιο λόγο ύπαρξής του και δεν μπορούμε να το στηρίξουμε», πρόσθεσε.

Δείτε την ανταπόκριση του Δημήτρη Λιάτσου από την Μόσχα στο ENA Channel :




H Iωάννα Τούνη θα κάνει ταξιδιωτική εκπομπή με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου και τον γιο τους

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου ανέφερε ότι θα κάνει μια ταξιδιωτική εκπομπή μαζί με την Ιωάννα Τούνη και τον γιο τους και πως αυτή την περίοδο, βρίσκονται στη διαδικασία προετοιμασίας.

Σε απόσπασμα που προβλήθηκε στην εκπομπή Super Kατερίνα, ο σύντροφος της Ιωάννας Τούνη και πατέρας του παιδιού της, είπε: «Θα γίνει η ταξιδιωτική εκπομπή, πάω τώρα να προγραμματίσω. Θα είναι για τα δικά μας social, είναι κάτι που θέλουν τα κανάλια αλλά θέλουμε πρώτα να το ξεκινήσουμε από εκεί».
Στο πλατό της εκπομπής αναφέρθηκε επίσης πως η συγκεκριμένη εκπομπή θα ξεκινήσει να προβάλλεται στο YouTube και πως τα ταξίδια θα γίνονται με ένα βαν.



Kεντρική Προεκλογική Ομιλία Υποψήφιου Δημάρχου Αλεξανδρούπολης Δημήτρη Πέτροβιτς

Την κεντρική προεκλογική του ομιλία θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου στις 8 το βράδυ ο Δημήτρης Πέτροβιτς, υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης

Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Εν Έργω Μαζί» θα μιλήσει στους δημότες και τις δημότισσες της Αλεξανδρούπολης στην παραλιακή οδό απέναντι από τον Φάρο (Βασ. Αλεξάνδρου & Μεσολογγίου).

Διαπιστώσεις τέλος. Σας προσκαλούμε για να μιλήσουμε για το σήμερα, αλλά κυρίως για το αύριο του Δήμου μας.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης του 2040 απαιτεί όραμα, δουλειά και συνέχεια.

Θα είμαστε όλοι εκεί!

 




“Η Βία με τα χίλια πρόσωπα” | Εκδήλωση με κεντρικό ομιλητή τον ψυχίατρο Δημήτρη Σούρα στην Καβάλα

Την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας ο γνωστός ψυχίατρος Δημήτρης Σούρας προσκεκλημένος του Κοινωνικού Ινστιτούτου Ενεργών Πολιτών Ελλάδας ανέλυσε το φαινόμενο που μας έχει απασχολήσει και μας έχει προβληματίσει πάρα πολύ. Την ” ΒΙΑ ΜΕ ΤΑ 1000 ΠΡΟΣΩΠΑ”.

Το παρών έδωσαν αρκετοί πολίτες οι οποίοι παρακολούθησαν μέχρι το τέλος την εκδήλωση ενώ είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν ανοιχτά για το θέμα με τον κ. Σούρα ο οποίος απαντούσε σε όλες τις ερωτήσεις σε έναν ανοιχτό διάλογο.




Δήλωση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς

Ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Δημήτριος Πέτροβιτς απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με πλήρες αίσθημα ευθύνης και την ηθική που χαρακτήρισε την πορεία μου τα τελευταία 13 χρόνια στο δημόσιο βίο, σε συμφωνία με τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστο Μέτιο, συναποφασίσαμε να παραμείνω στη θέση του χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Έβρου, με μόνη αρμοδιότητα αυτή της Πολιτικής Προστασίας.

Πρόθεση μου ήταν να αποχωρήσω από τη θέση μου στην Περιφέρεια μας στις 31 Αυγούστου, που έγινε και η κατάθεση της υποψηφιότητας μου για τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Δεν υπήρξα ποτέ ρίψασπις, δεν έβαλα ποτέ το εγώ πάνω από το εμείς και δεν είχα σκοπό να το κάνω τις προηγούμενες ημέρες που ο τόπος μας βρέθηκε μέσα σε μια καταστροφική δίνη φωτιάς και ανεξέλεγκτων κλιματικών φαινομένων.

Θα συνεχίσω τον αγώνα μου για τη θέση του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης παραμένοντας ταυτόχρονα στην πρώτη γραμμή των υποχρεώσεων μου στην Πολιτική Προστασία της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου».




Ανακοίνωση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτρη Πέτροβιτς

Με απόφαση του ΑντιπεριφερειάρχηΈβρου Δημητρίου Πέτροβιτς, στο πλαίσιο της λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πυρκαγιάς, διατίθενται κλιματιζόμενοι χώροι στο κτίριο του Νομαρχείου (Βασ. Αλεξάνδρου και Ψαρρών) προς τους πολίτες που έχουν ανάγκη

Προς αποφυγή συνωστισμού, η υποδοχή στους χώρους του Νομαρχείου θα υπόκειται σε περιορισμό, εφόσον θα φτάσει στα όρια της χωρητικότητας του κτιρίου.

 




Η παράταξη «Εν Έργω Μαζί» του Δημήτρη Πέτροβιτς υποδέχεται εγκάρδια την Δημητριάδου Αναστασία

Η παράταξη «Εν Έργω Μαζί» του Δημήτρη Πέτροβιτς υποδέχεται εγκάρδια την Δημητριάδου Αναστασία στην ομάδα της, μια Δημότισσα που παντρεύει τεχνογνωσία και εθελοντικό πνεύμα με τον πιο αρμονικό τρόπο!

Η Αναστασία γεννήθηκε το 1967 στην Αλεξανδρούπολη και είναι άγαμη. Ήταν αθλήτρια κολύμβησης του ΝΟΑ, με αξιόλογες διακρίσεις. Εισήχθη πρώτη με υποτροφία στη σχολή επιστημών υγείας, στο τμήμα φυσικοθεραπείας του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Υπήρξε βοηθός εργαστηρίου, κλινικής άσκησης του καθ. εφαρμογών Κοτζαηλία Διομήδη τα έτη 1987-1989 και κατέστη πτυχιούχος. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής μεθόδου NDT-BOBATH και ειδικής θεραπευτικής κολύμβησης (μέθοδος halliwick).

Διατηρεί εργαστήριο Φυσικοθεραπείας ειδικής κινητικής αγωγής στην Αλεξανδρούπολη, και έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια νευροεξελικτικής αγωγής τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα.

Ανέπτυξε πλούσια εθελοντική εργασία στο ίδρυμα χρονίως πασχόντων «Άγιος Κυπριανός». Από το 2002 συμμετέχει εθελοντικά ως φυσικοθεραπεύτρια στο πρώτο τμήμα θεραπευτικής κολύμβησης που λειτούργησε υπό την αιγίδα του ΝΟΑ και μετέπειτα υπό την αιγίδα του Δήμου και του Γ.Σ.Γ. βόλεϊ «ΝΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ».

Είναι η κηδεμόνας του πρώτου θεραπευτικού σκύλου για παιδιά με αναπηρίες, της Νταίζης.

Μιλάει αγγλικά και ιταλικά.

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https: https://energomazi.gr/index.php/our-team




“Εν Έργω Μαζί” : Ο Τάσος Κοντακίδης συστρατεύεται με την Δημήτρη Πέτροβιτς

Ο Δημήτρης Πέτροβιτς καλοσωρίζει ένα νέο μέλος με την παράταξη “Εν΄ Έργω Μαζί”

“Όταν σκεφτόμαστε τη λέξη «αιμοδοσία», στο μυαλό μας αντικατοπτρίζεται ένας συνδημότης μας: ο Τάσος Κοντακίδης!

Τριάντα επτά χρόνια ως πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αλεξανδρούπολης, αγωνίζεται μαζί με το εκάστοτε Διοικητικό Συμβούλιο, με συνέπεια στην πρώτη γραμμή, προωθώντας την κοινωνική ευθύνη για την εθελοντική αιμοδοσία και τη δωρεά μυελού των οστών, ομφαλικού αίματος και οργάνων, με στόχο ο τόπος μας να καταστεί αυτάρκης σε αίμα, αλλά και να αυξηθούν οι μεταμοσχεύσεις οργάνων, δίνοντας συνέχεια στη ζωή!

Ο Τάσος συστρατεύεται μαζί μας, για να φτιάξουμε έναν Δήμο πρότυπο ανθρωπιάς και αγάπης! ”

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-team

 




“Εν Έργω Μαζί”: Οκτώ ακόμα αναγεννητικοί άνθρωποι συστρατεύονται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς

Η ενάργεια στο Δήμο Αλεξανδρούπολης 

Ολοένα και περισσότερες συνδημότισσες και συνδημότες μας επιλέγουν να συμπορευτούν με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και τον συνδυασμό «Εν Έργω Μαζί», αποφασίζοντας να αναλάβουν δράση ώστε το όνειρο για έναν καλύτερο Δήμο, να λάβει επιτέλους «σάρκα και οστά».

Έτσι, οκτώ (8) ακόμα αναγεννητικοί άνθρωποι, που χαρακτηρίζονται από εργατικότητα, πυγμή χαρακτήρος, και πάνω απ’ όλα ψυχικό σθένος, συστρατεύονται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς για να αποδείξουν ότι η εμπειρία και η καινοτομία μπορούν –  και πρέπει – να συνδυαστούν και να αξιοποιηθούν.

Διότι ο Δήμος δε μπορεί να λειτουργήσει πλέον ως «σχολείο» για ανθρώπους που βλέπουν την ενασχόληση με τα κοινά ως «χόμπι». Ο Δήμος δεν αποτελεί πεδίο πρακτικής άσκησης, ούτε κι ένα βιωματικό εργαστήριο. Ο Δήμος δε συγχωρεί εύκολα τα λάθη, γιατί τα λάθη είναι χρήματα από την τσέπη των Δημοτών. Τα λάθη είναι μέρες, μήνες, χρόνια – χρόνια που οι δημότες μοχθούν και ζουν χωρίς να απολαμβάνουν ένα Δήμο που τους αξίζει.

Ένα Δήμο που χρειάζεται ενάργεια και ενέργεια, εξειδίκευση και πρωτότυπη σκέψη, όραμα και έργο. Ένα Δήμο που χρειάζεται την παράταξη «Εν Έργω Μαζί».

Καρδιά» ο Δήμος, «αίμα» της οι Δημότισσες και οι Δημότες!

  • Δαρόγλου Χρυσούλα, Ελεύθερη Επαγγελματίας
  • Ελευθεριάδης Παύλος, Υπάλληλος Διοικητικής-Οικονομικής Υπηρεσίας Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης
  • Καλίτσης (Φάνης) Φανούριος, Ελεύθερος Επαγγελματίας
  • Κοτζαμάνης (Σάκης) Αθανάσιος, Κουρέας
  • Κανατά (Εύα) Ευαγγελία, Κοινωνική Λειτουργός – Καλλιτέχνης
  • Καραούλα Μαρία, Εκπαιδευτικός
  • Μπέρκερ Χαλήλ, Εκπαιδευτικός
  • Ουζουνίδης Αθανάσιος, Απόστρατος Αξιωματικός Λιμενικού Σώματος

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-team

 

 




Ο Παύλος Ελευθεριάδης επέλεξε να συμπορευτεί με τον Δημήτρη Πέτροβιτς

Ο Παύλος Ελευθεριάδης επέλεξε να συμπορευτεί με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και να θέσει υποψηφιότητα ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη Εν Έργω Μαζί

Ο Παύλος Ελευθεριάδης γεννήθηκε στις 7 Ιουλίου του 1975 στην Αλεξανδρούπολη, όπου μεγάλωσε, ζει με την οικογένειά του και δραστηριοποιείται επαγγελματικά και κοινωνικά. Αποφοίτησε το έτος 1993 από το Κλασικό λύκειο Αλεξανδρούπολης και στη συνέχεια σπούδασε στο τμήμα Ιστορίας & Εθνολογίας καθώς και στη Νομική Σχολή του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης από το τμήμα Ιατρικής του ΔΠΘ στη ¨βιοηθική¨.

Μετά την ολοκλήρωση των στρατιωτικών του υποχρεώσεων, εργάστηκε τόσο στην ιδιωτική, όσο και στη δημόσια εκπαίδευση, ενώ από το έτος 2006, μετά από την επιτυχία του σε εξετάσεις του ΑΣΕΠ, εργάζεται στη Διοικητική – Οικονομική Υπηρεσία του Π.Γ.Ν. Αλεξανδρούπολης, όπου αυτή τη στιγμή εκτελεί τα καθήκοντα του προϊσταμένου της υποδιεύθυνσης οικονομικής υπηρεσίας. Έχει λάβει σειρά καταρτίσεων, τόσο στον τομέα της εκπαίδευσης όσο και της διοίκησης.

Υπήρξε αιρετός εκπρόσωπος των εργαζομένων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και του Γενικού Νοσοκομείου Διδυμοτείχου στο υπηρεσιακό συμβούλιο του Π.Γ.Ν. Έβρου τη περίοδο 2019 – 2020, ενώ σήμερα είναι εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εργαζομένων Κρατικών Νοσοκομείων Έβρου (ΣΥΚΝΕ) και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου Ritmo De Arte.

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-team

 

 




Η Εύα Κανατά συστρατεύεται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και τη παράταξη Εν’ Έργω Μαζί

Η Κανατά (Εύα) Ευαγγελία, συστρατεύεται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και τη παράταξη Εν’ Έργω Μαζί

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αλεξανδρούπολη. Με καταγωγή από τα Πετρωτά και τους Κήπους.

Απόφοιτος του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας της σχολής επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του τεχνολογικού εκπαιδευτικού ιδρύματος Πατρών, έχει εργαστεί στο Πολυδύναμο κέντρο πολιτών με αναπηρία στην Πάτρα, σε ΚΔΑΠ και ολοκλήρωσε την πρακτική της στη Κοινωνική Υπηρεσία καθώς και στην ψυχιατρική κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.

Στην συνέχεια εργάστηκε ως Κοινωνική Λειτουργός στην Μονάδα Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Φερών εξυπηρετώντας και τα γύρω χωριά με κατ’ οίκον επισκέψεις σε ανθρώπους της τρίτης ηλικίας και περιστατικά ΑΜΕΑ.

Τα επόμενα χρόνια ασχολήθηκε αποκλειστικά με την μουσική μιας και ξεκίνησε την καλλιτεχνική της πορεία το 2004 ως τραγουδίστρια του συγκροτήματος Stavento. Έκτοτε, δεν σταμάτησε να ασχολείται επαγγελματικά με την μουσική. Έχει αρκετές επίσημες κυκλοφορίες, αλλά και διασκευές γνωστών τραγουδιών ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου. Επίσης έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του Εξωτερικού, μιας και έζησε 4 χρόνια στο Βερολίνο.

Πρόσφατα πήρε πιστοποίηση επάνω στη μουσική τεχνολογία, παραγωγή και ηχοληψία ενώ παράλληλα εργάζεται σε Δομή φιλοξενίας ανηλίκων από την Γερμανία

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-team

 

 

 




Εν Έργω Μαζί: “Επτά Συνδημότισσες και Συνδημότες μας που επέλεξαν να συμπορευτούν με τον Δημήτρη Πέτροβιτς”

Πάντα μπροστά, για ένα Δήμο Αλεξανδρούπολης που μας αξίζει

Κόντρα στα ρηχά σχόλια και σε μεθόδους που στερούνται οποιοδήποτε ίχνος ποιοτικής ειδησεογραφικής αξίας, η παράταξη Εν Έργω Μαζί του Δημήτρη Πέτροβιτς συνεχίζει να ενισχύεται σχεδόν καθημερινά πλέον με νέα και αξιόλογα πρόσωπα.

Ανακοινώνουμε λοιπόν σήμερα επτά επιπλέον (7) Συνδημότισσες και Συνδημότες μας που επέλεξαν να συμπορευτούν με τον Δημήτρη Πέτροβιτς, ενώνοντας τις φωνές τους με όσους απαιτούν έναν Δήμο καθαρό και καινοτόμο, έναν Δήμο που να λειτουργεί με την αρχή της διαφάνειας, και όχι του κούφιου και κάλπικου εντυπωσιασμού.

Μαζί, οδεύουμε προς τις κάλπες του Οκτωβρίου με σίγουρα και σταθερά βήματα, διαγράφοντας μια πορεία όπου κάθε δρασκελισμός είναι προσεκτικά προμελετημένος ώστε να μας φέρει όλους πιο κοντά σε αυτό που επιζητούμε:

Έναν Δήμο Αλεξανδρούπολης που δεν παραγκωνίζει τις Φέρες και την Τραϊανούπολη, που δεν εγκαταλείπει τα χωριά και τους οικισμούς του.

Έναν Δήμο που θα έχει πάντα και για όλους ανοιχτή την πόρτα του δημάρχου.

Τιμούμε το παρελθόν, επενδύουμε στο παρόν, διεκδικούμε το μέλλον. 

Αραμπατζής Σταύρος, Ιδιωτικός Υπάλληλος

Βοσκανίδης Αρθούρος, Ζωγράφος

Γκουτζιβελάκη Φωτεινή, Οικονομολόγος – Ιδιωτική Υπάλληλος

Εμμανουήλ – Κυριακοπούλου Κλεοπάτρα, Ηθοποιός – Σκηνοθέτης – Καθηγήτρια Αγγλικών

Κοτσώνη Θεοδώρα, Συνταξιούχος Δημοσίου – Πτυχιούχος Νομικής

Ντουμανίδου Μανταλένα, Ιδιωτική Υπάλληλος

Χουσεΐν Οσκάν, Γεωργός

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-team




“Εν’ Έργω Μαζί”: Ο Γιάννης Τσολάκης συστρατεύεται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς

“Mε ενθουσιασμό ανακοινώνουμε ότι ο πάντα γελαστός, Γιάννης Τσολάκης, συστρατεύεται με τον Δημήτρη Πέτροβιτς και τη δημοτική παράταξη Εν’ Έργω Μαζί, για έναν Δήμο Αλεξανδρούπολης που έχει ανάγκη από περισσότερα χαμόγελα!

Ο Γιάννης Τσολάκης εντάσσεται στη μεγάλη ομάδα μας γεμάτος όρεξη και κέφι, προσφέροντας με δυναμισμό και μεράκι σε ένα όραμα που σιγά-σιγά, γίνεται πραγματικότητα.

Λίγα λόγια για τον Γιάννη Τσολάκη:

Είναι Απόφοιτος του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, και ειδικότερα του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Κοινωνικής Διοίκησης.

Επιπρόσθετα, είναι Απόφοιτος διετούς σχολής Δημοσιογραφίας με ειδικότητα «Συντάκτη-Ρεπόρτερ».

Είναι Ραδιοφωνικός παραγωγός, με μακρόχρονο και πλούσιο έργο σε τοπικούς σταθμούς της Αλεξανδρούπολης. Είναι Εποχικός πυροσβέστης”.

Περισσότερες πληροφορίες βρείτε εδώ: https://energomazi.gr/index.php/our-tea