Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολη | Επανέρχεται το θέμα δημιουργίας ΜΕΘ παίδων με αφορμή το τραγικό γεγονός στο Μαγικό Ξάνθης

Με αφορμή το τραγικό γεγονός στο Μαγικό Ξάνθης επανέρχεται το θέμα της υγειονομικής θωράκισης της περιοχής και συγκεκριμένα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης με ΜΕΘ παίδων.

Μιλώντας στην ΕΡΤ το μέλος της Εξελεκτικής Επιτροπής Πέτρος Κετικίδης κάλεσε πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς και άλλους φορείς να υποστηρίξουν το αίτημα της ΠΟΕΔΗΝ και του Συλλόγου Γονέων για λειτουργία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και σε όλες τις πόλεις που έχουν Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία τη λειτουργία ευέλικτων ΜΕΘ παίδων δυναμικότητας 3-4 κλινών. «Η ανθρώπινη ζωή είναι ανεκτίμητη και δεν αναλύεται σε αθροίσματα αριθμών που προβάλλει η κυβέρνηση. Με αυτό τον τρόπο θα σώζονται ζωές και η περιοχή θα μπορεί να στηρίζει σε αυτή τη δομή πέρα από την υγεία των παιδιών και την δημογραφική και κοινωνική της αναβάθμιση» τόνισε καταλήγοντας ο κ. Κετικίδης.

Σύνταξη: Βασιλική Μαχαίρα/ertnews




Το Living Streets μετέτρεψε τους δρόμους σε σκηνή δημιουργίας και συμμετοχής

Το πρόγραμμα «Living Streets» που διοργάνωσε ο Δήμος Καβάλας σε συνεργασία με το Δίκτυο Πόλεων ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ σημείωσε μεγάλη επιτυχία, προσφέροντας στους κατοίκους της πόλης ένα διήμερο γεμάτο δραστηριότητες και δράσεις. Από τις 18 μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, ορισμένοι δρόμοι της Καβάλας μετατράπηκαν σε χώρους συνάντησης και δημιουργικής συμμετοχής των πολιτών, απαλλαγμένοι από την κίνηση των αυτοκινήτων.

Οι πεζοδρομήσεις σε κεντρικούς δρόμους της πόλης φιλοξένησαν ζωντανή μουσική, αθλητικά δρώμενα, εργαστήρια ζωγραφικής, φυτεύσεις, ανακύκλωση ρούχων, καθώς και διαδραστικά παιχνίδια που ενθάρρυναν την επαφή των πολιτών μεταξύ τους. Η συμμετοχή των μικρών παιδιών ήταν ιδιαιτέρως ενεργή, με την παρουσία παιδικών σταθμών, σχολείων, τοπικών συλλόγων και καλλιτεχνών να ενισχύει το κλίμα δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης.




Καβάλα | Επετειακή έκθεση Θέμη Κελέκη – 67 χρόνια εικαστικής δημιουργίας

Ο Θέμης Κελέκης, γιορτάζει τα 67 χρόνια εικαστικής δημιουργίας του και μας προσκαλεί κοντά του από τις 5 έως τις 9 Ιουνίου 2024, στον ισόγειο χώρο της Μεγάλης Λέσχης. 

Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Καβάλας και συνδιοργανώνεται από το «ΕΝΑ  Media Group»   και την εφημερίδα «Επικαιρότητα Νέστου».

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν τη Τετάρτη 5 Ιουνίου στις 8.00 μ.μ. 

Η είσοδος είναι ελεύθερη

Επιμέλεια έκθεσης : Κώστας Χατζηγεωργίου – Θεοδόσης Κελέκης




Επετειακή έκθεση Θέμη Κελέκη | 67 χρόνια εικαστικής δημιουργίας

Ο Θέμης Κελέκης, γιορτάζει τα 67 χρόνια εικαστικής δημιουργίας του και μας προσκαλεί κοντά του από τις 5 έως τις 9 Ιουνίου 2024, στον ισόγειο χώρο της Μεγάλης Λέσχης. Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Καβάλας και συνδιοργανώνεται από το «ΕΝΑ Media Group» και την εφημερίδα «Επικαιρότητα Νέστου».

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν τη Τετάρτη 5 Ιουνίου στις 8.00 μ.μ.

Η είσοδος είναι ελεύθερη

Επιμέλεια έκθεσης : Κώστας Χατζηγεωργίου – Θεοδόσης Κελέκης




Ώρα Δημιουργίας: Πρόσκληση στο 1ο Mojito Beach Party kalamitsa 2023

Η δημοτική παράταξη ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ , ο πιο νεανικός συνδυασμός του δήμου Καβάλας και η υποψήφια δήμαρχος Αναστασία Ιωσηφίδου, συναντούν την νεολαία του Δήμου μας και αποχαιρετούν το καλοκαίρι του 2023 με μία εκδήλωση που φιλοδοξούμε γίνει θεσμός για την πόλη μας

Έτσι το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου σας καλούμε στο 1 ο Mojito Beach Party kalamitsa 2023 που θα λάβει χώρα στην εμβληματική για την παράταξη μας ακτή της Καλαμίτσας και συγκεκριμένα μπροστά και γύρω από το παλαιό κυλικείο, από ώρα 7 το απόγευμα έως τις 11 το βράδυ.

Στα decks θα βρίσκεται ο αγαπημένος της νεολαίας , DJ OZ , ενώ θα προσφέρονται στους συμμετέχοντες cocktail mojito και αναψυκτικά.

Κατά την διάρκεια του πάρτυ θα υπάρξει διαγωνισμός που θα αφορά όλους τους νέους followers της oradimiourgias στο Instagram και θα έχει ως έπαθλο ένα iphone 14.

Με μαγιό ή χωρίς αυτό σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ.




“Ωρα Δημιουργίας”: Επίσκεψη στο Δασαρχείο , ΕΚΑΒ και ΟΕΒΕ

Με ένα πυκνό πρόγραμμα επαφών συνέχισε την προεκλογική της δραστηριότητα, η υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου

Το πρωί της Πέμπτης, συνοδεία υποψηφίων του συνδυασμού ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, παρακολούθησαν την θεία λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στον οικισμό Σταυρού Αμυγδαλεώνα, όπου αμέσως μετά είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με κατοίκους του οικισμού και να λάβουν από αυτούς πλήρη εικόνα των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.

Ακολούθως επισκέφθηκε το Δασαρχείο Καβάλας, στο οποίο είχε μια γόνιμη συζήτηση με την Δασάρχη Ζωή Γεωργούση και αμέσως μετά το παράρτημα του ΕΚΑΒ στην Παιδόπολη, όπου είχε συνάντηση με τον διευθυντή του ΕΚΑΒ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Χάρη Λώτη , με τον οποίο είχε την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις, σχετικά με τον ευαίσθητο αυτό τομέα της υγείας.

Το απόγευμα η κα Ιωσηφίδου, συνοδευόμενη πάντα από υποψηφίους της παράταξης της, συναντήθηκε στα γραφεία της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Καβάλας, με τον πρόεδρο της Θόδωρο Χατζηχρήστο και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, όπου συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τον κλάδο και τα περιθώρια εμβάθυνσης της συνεργασίας Δήμου και Ομοσπονδίας.

Η ημέρα έκλεισε με περιοδεία στην αγορά της Καβάλας.




Η “Ώρα Δημιουργίας” στα ΚΑΠΗ Αγίου Αθανασίου και στον Σκακιστικό Όμιλο Καβάλας

Συνεχίσθηκε και σήμερα Τετάρτη το πρόγραμμα επαφών της υποψήφιας δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου , με επίσκεψη στο ΚΑΠΗ Αγίου Αθανασίου , όπου συναντήθηκε με κατοίκους της περιοχής , ενώ αμέσως μετά περιόδευσε την αγορά του Σούγελου . Το κλίμα γρήγορα φορτίσθηκε συγκινησιακά καθώς την κα Ιωσηφίδου σταματούσαν , παλαιοί συμμαθητές της και γείτονες και μαζί θυμήθηκαν τα παιδικά τους χρόνια στην γειτονιά.

Το απόγευμα συναντήθηκε στις εγκαταστάσεις του σκακιστικού ομίλου με τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, όπου είχε την ευκαιρία να τους αναπτύξει το πρόγραμμα της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ για την συνεργασία Δήμου και Σκακιστικού Ομίλου με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος το οποίο έχει κάνει γνωστή την Καβάλα στην παγκόσμια σκακιστική κοινότητα και ιδιαίτερα την πρόταση της παράταξης για την δημιουργία και λειτουργία διεθνούς σκακιστικού κάμπ στην Καβάλα.




Η Ώρα Δημιουργίας και η Αναστασία Ιωσηφίδου στην Egnatia Aviation και στο Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Τις εγκαταστάσεις της Egnatia aviation στον Αμυγδαλεωνα επισκέφθηκε η υποψήφια Δημαρχος Καβαλας Αναστασία Ιωσηφίδου με ομάδα υποψηφίων της παραταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ .

Κατα την διάρκεια της επίσκεψης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον ιδιοκτήτη της κ. Δημήτρη Λυμπεράκη για θέματα που αφορούν την πορεία του επενδυτικού σχεδίου της εταιρίας, τα οφέλη που θα προκύψουν για την περιοχή, τα προβλήματα που απασχολούν την επιχείρηση και τις δυνατότητες ανάπτυξης του αεροτουρισμου στον δήμο μας. Κλείνοντας την επίσκεψη της επανέλαβε για μία ακόμη φορά ότι θεωρεί την συγκεκριμένη επένδυση ως την σημαντικότερη των τελευταίων δεκαετιών για την περιοχή μας και απτό παράδειγμα για το πως μπορεί να απογειώσει αναπτυξιακά μια περιοχή η σύμπραξη του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα καταλήγοντας πως Egnatia Aviation και ΩΡΑ Δημιουργιας έχουν ένα κοινό σημείο. Κοιτάνε και οι δύο ψηλά.

Ακολούθως η κα Ιωσηφίδου επισκέφθηκε τα γραφεία του Αστικού ΚΤΕΛ , όπου σε ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα ενημέρωσε τα μέλη του , για την πρόταση της παράταξης σχετικά με το κυκλοφοριακό , την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας και την καθιέρωση της κάρτας ελεύθερων διαδρομών Bus Pass για τους δημότες μας. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι πρέπει να εδραιωθεί μια διαρκή και συμφέρουσα και για τις δύο πλευρές συνεργασία προς όφελος των δημοτών και της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης και της αγοράς.




“Ωρα Δημιουργίας” : Συνάντηση με τον Πολιτιστικό Σύλλογο της Παναγίας “Το Κάστρο”

Στο πλαίσιο των συναντήσεων με φορείς και συλλόγους του δήμου Καβάλας, η υποψήφια δήμαρχος Αναστασία Ιωσηφίδου συναντήθηκε την Τετάρτη το απόγευμα με το διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου της Παναγίας “ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ”.

Παρουσία του προέδρου του συλλόγου κ. Φώτη Λαζαρίδη και υποψηφίων Δημοτικών συμβούλων της ΩΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ τέθηκαν καίρια θέματα που ταλαιπωρούν τους κατοίκους της παραδοσιακής αυτής συνοικίας και ζητήθηκε απο την κ. Ιωσηφίδου,  απο την θέση της Δημάρχου την επομένη των εκλογών,  να δείξει την αμέριστη μέριμνά της στην πιο όμορφη περιοχή  της πόλης της Καβάλας,  που εδώ και χρόνια βρίσκεται σε “εγκατάλειψη”.

Θέματα όπως καθαριότητα, φωτισμός, λειτουργία καταστημάτων εστίασης, θέσεις πάρκινγκ, πρόσβαση, εύρυθμη πρόσβαση σε οχήματα ΠΥ και ΕΚΑΒ, καθαρισμός οικοπέδων καθώς επίσης πολιτιστική παρουσία και εκδηλώσεις στην περιοχή,  τέθηκαν στην υποψήφια Δήμαρχο, η οποία ανέπτυξε το πρόγραμμα του συνδυασμού της για την συνοικία , δείχνοντας την ευαισθησία  και την αμέριστη προσοχή της,  για την ανάπτυξη της.




Σε κλίμα ενότητας και συσπείρωσης κατατέθηκε ο συνδυασμός της «Ώρας Δημιουργίας»

Σε κλίμα ενότητας και συσπείρωσης κατατέθηκε στις 21.00 το βράδυ 31/08/2023 στην ηλεκτρονική πύλη του Υπουργείου Εσωτερικών ο συνδυασμός της Ώρας Δημιουργίας, επικεφαλής του οποίου είναι η Αναστασία Ιωσηφίδου

Παρουσία των υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων η κατάθεση που πραγματοποιήθηκε στο Εκλογικό Κέντρο του συνδυασμού με ενεργούς συμπολίτες μας να συμμετέχουν σε ένα ελπιδοφόρο ψηφοδέλτιο το οποίο παρουσιάζεται από αξιόλογα στελέχη που αγαπούν τον Δήμο και διεκδικούν την ψήφο των πολιτών για ουσιαστική αναβάθμιση της ποιότητας ζωής όλων των δημοτών, μέσω έργων υποδομών και δράσεων που θα δώσουν την ώθηση που χρειάζεται ο δήμος Καβάλας γιατί η μετριότητα δεν μας αξίζει…

Απευθυνόμενη στους υποψηφίους συμβούλους της, η κ. Η Ιωσηφίδου δεν έκρυψε τη συγκίνησή της για τη στήριξη που εισέπραξε στο πρόσωπο της από την ομάδα της, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία της για τη ΝΙΚΗ στις επερχόμενες εκλογές του Οκτώβρη.

Ώρα Δημιουργίας




‘Ωρα Δημιουργίας: Πρόληψη και προστασία των δασικών εκτάσεων για να μην ξαναζήσουμε τις “μαύρες” ημέρες του Αυγούστου του 1985

Με αφορμή την καταστροφική πυρκαγιά στον φίλο  δήμο της Αλεξανδρούπολης , εκφράζουμε την βαθειά μας θλίψη αλλά και την αμέριστη συμπαράσταση μας,  στους κατοίκους  που δοκιμάζονται αυτές τις ημέρες σε μια άνιση μάχη με την πύρινη λαίλαπα

Αυτοθυσία και ηρωισμός είναι τα χαρακτηριστικά των ανδρών και γυναικών των σωμάτων ασφαλείας και ιδιαιτέρως των πυροσβεστών ,  των ενόπλων δυνάμεων, των εθελοντών και των απλών κατοίκων στις πληγείσες περιοχές που δίνουν όλες αυτές τις ημέρες μάχες με τις φωτιές σε ολόκληρη την χώρα .

Με στόχο της προστασία της  ζωής της περιουσίας και του φυσικού περιβάλλοντος,  η Ώρα Δημιουργίας από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης του προγράμματος της, έθεσε ως πρωταρχικό της στόχο, την πρόληψη και προστασία των δασικών εκτάσεων μέσα στον δημοτικό ιστό. Αυτό τον λόγο άλλωστε είχε και η συνάντηση της επικεφαλής μας, υποψήφιας δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου, με εκπροσώπους των εθελοντών πυροσβεστών προ ολίγων ημερών , όπου τους διαβεβαίωσε ότι θα τηρηθούν στο έπακρον όσα αναφέρονται στο πρόγραμμα της παράταξης μας και αφορούν το μείζον αυτό ζήτημα,  για το οποίο όλοι οι Καβαλιώτες νιώθουν μια   ιδιαίτερη ευαισθησία και ειδικά όσοι  έζησαν τις “μαύρες” ημέρες της  πυρκαγιάς του 1985, που αποτέφρωσε το περιαστικό δάσος της πόλης μας

Πέραν των κινήτρων για την δημιουργία εθελοντικών ομάδων για την ενίσχυση της πυρασφάλειας και την επιτήρηση των δασικών μας εκτάσεων, μεταξύ άλλων , θα πιέσουμε την κεντρική διοίκηση για την  άμεση στελέχωση των αποδιοργανωμένων και υποστελεχωμενων δασικών υπηρεσιών και την ανάθεση σ’ αυτές,  της πρόληψης και κατάσβεσης των πυρκαγιών στα δάση και τις δασικές εκτάσεις.

Εξοπλίζουμε τον Δήμο με πυροσβεστικά οχήματα , για άμεση συμμετοχή της εθελοντικής ομάδας πυροσβεστών του δήμου  σε δασικές πυρκαγιές

Προχωρούμε σε καταγραφή των ιστορικών δέντρων,  ως μνημείων φύσης με στόχο την υιοθεσία από συλλόγους και την προβολή τους σε εκπαιδευτικούς σκοπούς με αποτέλεσμα την προστασία τους από τους δημότες και τους φορείς.

Η κλιματική αλλαγή,  κάνει περισσότερο από ποτέ επιτακτική την ανάγκη,  για αλλαγή στρατηγικής και σχεδιασμού καταστολής πυρκαγιών υπαίθρου και εμείς ως παράταξη επειδή δεν ξεχνάμε , είμαστε σε θέση να περάσουμε σε  πράξεις, για την προστασία της  ζωής, της περιουσίας και του φυσικού περιβάλλοντος του δήμου μας!




20 νέους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους ανακοίνωσε η “Ώρα Δημιουργίας” της Αναστασίας Ιωσηφίδου

H ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ανακοινώνει την λίστα των νέων 20 υποψηφίων συμβούλων που έρχονται να προστεθούν στους 55 ήδη ανακοινωθέντες μέχρι σήμερα συμβούλους και οι οποίοι στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο νίκης της παράταξης για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Γοριδάρης Ηλίας  (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Ηλιοπούλου Μαρία (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής)

Καζάκος Σταύρος (Φοιτητής Χρηματοοικονομικών Επιστημών)

Κατσαούνη Κάθριν Καλιρρόη (Αρχιτέκτων Εσωτερικών Χώρων)

Κιοσσέ Σταυρούλα (Αισθητικός)

Κοτσαγιάννογλου Παναγιώτης (Συνταξιούχος π. υπάλληλος Διεύθυνσης Εγγείων Βελτιώσεων)

Μαλαθούνη Σωτηρία (Συνταξιούχος)

Μαυρομάτης Ευστάθιος (Εκπαιδευτικός )

Μησίνης Αναστάσιος (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Μησίνης Δημήτρης (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Νώτας Φώτιος (Συνταξιούχος ΟΤΕ)

Οικονομόπουλος Βασίλειος (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Πάτη Αναστασία (Φυσικός )

Πανταζίδου Δήμητρα (Ιδιωτική Υπάλληλος)

Παυλίδης Πέτρος (Ιδιωτικός υπάλληλος)

Πετρουλή Μαργαρίτα (Ψυχολόγος- ID Office Fraport)

Σούλκοβα Κλάρα – Sulkova Klara ( Εθελόντρια διασώστης)

Σουρδάνη Δέσποινα (Ιδιωτική υπάλληλος)

Σταυρίδης Αθανάσιος (Αστυνόμος ΕΑ)

Τσομπανίδης Ορέστης (Επιτηδευματίας)

H υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου και τα μέλη της παράταξης , καλωσορίζουν τους νέους υποψήφιους συμβούλους και τους εύχονται καλή δύναμη και κάθε επιτυχία.

Για την παράταξη ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Η εκπρόσωπος τύπου

Μαρία Βλαμήτσου