Συνάντηση Κικίλια με Δημάρχους Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου για την Ακτοπλοϊκή Σύνδεση των Νησιών

Συνάντηση εργασίας με στόχο τη διασφάλιση της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί υπό τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια.

Η πρωτοβουλία ανήκε στον βουλευτή Λέσβου – Λήμνου και πρώην υπουργό Χαράλαμπο Αθανασίου, ενώ παρόντες ήταν ο Υφυπουργός Στέφανος Γκίκας, ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλης Κουτουλάκης, καθώς και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ο υπουργός ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα δύο νησιά λόγω των ακτοπλοϊκών ελλείψεων και διαβεβαίωσε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από ακτοπλοϊκές εταιρείες για την ανάληψη των δρομολογίων. Παρουσίασε, επίσης, το πλαίσιο της αποκατάστασης των ακτοπλοϊκών συνδέσεων, τονίζοντας ότι η γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος – Καβάλα αποτελεί βασικό πυλώνα του συγκοινωνιακού δικτύου του Βορείου Αιγαίου.

Ο κ. Κικίλιας δεσμεύτηκε για ανοιχτό διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες, προκειμένου να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις για την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των νησιωτών.




Αντιπεριφέρεια Καβάλας | Σύσκεψη με τους Δημάρχους Ν.Κάβαλας για την πορθμειακή γραμμή Καβάλα-Πρίνος

Σύσκεψη για μια σειρά από θέματα που αφορούν τους δήμους Καβάλας –Νέστου- Θάσου, αλλά και τις προτάσεις για την πορθμειακή σύνδεση της Θάσου με την Καβάλα, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 11 Ιανουαρίου 2024 στο γραφείο του Αντιπεριφερειαρχη Καβάλας, Θεόδωρου Μαρκόπουλου.

Σκοπός της σύσκεψης,  η εξέταση των προκλήσεων και ευκαιριών που αντιμετωπίζουν οι δήμοι και η εύρεση λύσεων και βελτιώσεων σε διάφορους τομείς.