Δήμαρχος Χανίων: «Δεν υπέκυψα ποτέ σε πιέσεις – Η απόπειρα σπίλωσης δεν θα μείνει αναπάντητη»

Σαφή και κατηγορηματική απάντηση έδωσε ο δήμαρχος Χανίων, Παναγιώτης Σημανδηράκης, σε πρόσφατα δημοσιεύματα που τον εμφάνιζαν να έχει επικοινωνία με μέλη της εγκληματικής οργάνωσης που εξαρθρώθηκε στην Κρήτη.

Ο κ. Σημανδηράκης μίλησε για «απόπειρα σπίλωσης» που στηρίζεται σε παραποιημένους διαλόγους και δήλωσε αποφασισμένος να προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες.

«Δεν υπέκυψα ποτέ σε πιέσεις»

«Δεν υπέκυψα ποτέ σε πιέσεις και ούτε πρόκειται να το πράξω. Δεν είναι προσωπική επιλογή, αλλά καθήκον που απορρέει από την αξιοπρέπεια, την ηθική μου και τον σεβασμό που οφείλω στους Χανιώτες και τις Χανιώτισσες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο δήμαρχος τόνισε ότι, με «καθαρό πρόσωπο και καθαρά χέρια», συνεχίζει μαζί με την ομάδα του να εργάζεται για τον τόπο. «Αν κάποιοι ενοχλήθηκαν από την ακεραιότητά μου και τη σταθερότητά μου σε αποφάσεις που συγκρούστηκαν με τα δικά τους συμφέροντα, να είναι βέβαιοι ότι αυτή η πορεία δεν πρόκειται να σταματήσει», πρόσθεσε.

Προσφυγή στη δικαιοσύνη

Ο κ. Σημανδηράκης υπογράμμισε ότι η στοχοποίησή του μέσω παραποιημένων διαλόγων «δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη» και προανήγγειλε την προσφυγή του στη δικαιοσύνη:

«Με υποχρεώνει να ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματά μου, ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια και να προστατευθούν τόσο η οικογένειά μου, όσο και ο θεσμός που υπηρετώ με αφοσίωση».

«Καμία εμπλοκή – Απέκρουσα κάθε απόπειρα επηρεασμού»

Ο δήμαρχος σημείωσε πως στα ίδια δημοσιεύματα δεν αναδείχθηκε με την ίδια «ευαισθησία» το γεγονός ότι μέλη της εγκληματικής οργάνωσης τον ανέφεραν με τη φράση «του έχουν ράψει κοστούμι».

Τόνισε επίσης ότι η Διεύθυνση Αστυνομίας Χανίων και η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντία Δημογλίδου, έχουν ήδη ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει καμία απολύτως εμπλοκή στην υπόθεση.

Αντίθετα, όπως είπε, καταγράφηκε προσπάθεια επηρεασμού του από μέλος της οργάνωσης, την οποία απέρριψε αποφασιστικά, διακόπτοντας κάθε επικοινωνία.

«Με καθαρό μέτωπο για τα Χανιά»

Ολοκληρώνοντας τη δήλωσή του, ο κ. Σημανδηράκης ανέφερε:

«Η ευθύνη μου απέναντι στην πόλη και την προοπτική της υπερβαίνει κάθε προσωπικό όφελος. Με καθαρό μέτωπο, απόλυτη συνέπεια στις αξίες που με καθοδηγούν και με οδηγό τη διαφάνεια και τη δικαιοσύνη, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι ώστε τα Χανιά να προοδεύουν, με απόλυτη εμπιστοσύνη στους λειτουργούς της Ελληνικής Αστυνομίας και της Δικαιοσύνης».




Ο Δήμαρχος Θάσου για τις θέσεις του ΤΕΕ-ΑΜ για το Έργο «Μονάδα Αποθήκευσης Διοξειδίου του Άνθρακα στον Πρίνο

Κατόπιν της ανακοίνωσης και της αποστολής στον Δήμο της Θάσου των θέσεων του ΤΕΕ-ΑΜ για το Έργο «Μονάδα Αποθήκευσης Διοξειδίου του Άνθρακα (CO2) στον Πρίνο», ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:

«Εν όψει και του εορτασμού του Πάσχα, οι Διοικούντες το ΤΕΕ-ΑΜ μάλλον θυμήθηκαν και την ύπαρξη του Πόντιου Πιλάτου. Του Διοικητή – Άρχοντα που, αν και «συνειδητοποίησε» την αθωότητα του Ιησού, τον οδήγησε στο Σταυρό. Ο ίδιος ρίχνοντας καθαρό νερό στα χέρια του θεώρησε ότι θα τα «ξέπλενε» από το αίμα του Ιησού.

Έτσι, κάποιοι, χρησιμοποιώντας την επιστημονική τους ιδιότητα και εκφράζοντας άποψη με βάση το λογικό που συνοδεύεται από το απόλυτα απαραίτητο θεωρούν ότι επιτελούν το χρέος τους.

Ωστόσο, ο Πόντιος Πιλάτος ήταν αυτός που συνέδεσε το όνομα του με τη Σταύρωση του Ιησού παρά τη «φιλότιμη» προσπάθεια του να αποφύγει την τελική κρίση χρησιμοποιώντας το καθαρό νερό.
Εύχομαι Καλή Ανάσταση!!!




Στους εισαγγελείς ο Δημάρχος Δράμας για τα έργα φυσικού αερίου και οπτικών ινών

Ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, συναντήθηκε την  Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025 στις 9:00 π.μ., με εκπροσώπους της εταιρείας Enaon που είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του δικτύου Φυσικού Αερίου και της εταιρείας NETECO που κατασκευάζει το δίκτυο Οπτικών Ινών στην πόλη. Στη συνάντηση, που  πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο,  συμμετείχαν και στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου καθώς και της ΔΕΥΑΔ.

Ο Δήμαρχος έχει προκαλέσει αυτή τη συνάντηση ώστε να ενημερωθεί για την πρόοδο των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Δράμα και να εξετάσει τα απαραίτητα βήματα για την αποκατάσταση των ζημιών και την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πολιτών. Παράλληλα, προτίθεται να διασφαλίσει ότι τα συμφέροντα του Δήμου θα προστατευθούν πλήρως κατά την ολοκλήρωση των έργων.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Δήμαρχος έχει ήδη προβεί σε εισαγγελικές αποφάσεις σχετικά με την προστασία των δημοτών και την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων. Οι αποφάσεις αυτές στοχεύουν στην αντιμετώπιση οποιωνδήποτε καθυστερήσεων και στην εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της πόλης και της βελτίωσης της ποιότητας ζωής των κατοίκων.




Συνελήφθη ο δήμαρχος Κωνσταντινούπολης Εκρέμ Ιμάμογλου

O Ταγίπ Ερντογάν ξεκίνησε επιχείρηση κατά της διαφθοράς στον Μητροπολιτικό Δήμο Κωνσταντινούπολης, με αποτέλεσμα να συλληφθεί ο κύριος πολιτικός του αντίπαλος, Εκρέμ Ιμάμογλου.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον δήμαρχο Εκρέμ Ιμάμογλου και τον σύμβουλό του στον τομέα του Τύπου, Μουράτ Ονγκούν.

Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της Media Inc. και σύμβουλο Τύπου του Ιμάμογλου, Μουράτ Ονγκούν, μέσω του Χ (πρώην Twitter):

«Είμαι υπό κράτηση. Νομίζουν ότι με το να μας φιμώσουν, θα μας εμποδίσουν να υπερασπιστούμε και να στηρίξουμε τον Εκρέμ Ιμάμογλου. Καλώ τους πολίτες που έχουν λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα: Από εδώ και στο εξής, ο Εκρέμ Ιμάμογλου ανήκει στο τουρκικό έθνος. Προστατέψτε τον, φροντίστε τον, στηρίξτε τον! Δεν μπορούν να νικήσουν το έθνος. Όλα θα πάνε καλά».

Σημειώνεται ότι η επιχείρηση, κατά την οποία συνελήφθησαν σχεδόν 100 άτομα – μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι και επιχειρηματίες – σχετίζεται με τους διαγωνισμούς στην Medya A.Ş. και τη συμφιλίωση της πόλης μεταξύ του PKK και του CHP.

Ο Ιμάμογλου κατηγορείται ότι έδωσε διαγωνισμό σχεδόν 400 εκατομμυρίων λιρών στην εταιρεία του Acun Ilıcalı που ονομάζεται Creative Media στο Λονδίνο, μέσω του IMM Media AŞ. Επικεφαλής της εταιρείας είναι ο Merthan Açıl, ο πρώην κουνιάδος του Acun Ilıcalı, για τον οποίο ξεκίνησε έρευνα.

«Δεν υποκύπτω», αναφέρει ενώ ετοιμάζεται να συλληφθεί

Στο δημόσιο μήνυμα που εξέδωσε λίγο πριν συλληφθεί, ο Εκρέμ Ιμάμογλου τόνισε: «Λυπάμαι που το λέω αυτό, αγαπητοί μου αστυνομικοί. Προσπαθούν να σφετεριστούν τη θέληση του έθνους μας, χρησιμοποίησαν τις δυνάμεις ασφαλείας αυτής της χώρας ως εργαλεία για αυτό το κακό και συγκέντρωσαν εκατοντάδες αστυνομικούς στις πόρτες των σπιτιών 16 εκατ. κατοίκων της Κωνσταντινούπολης.

Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μία μεγάλη τυραννία. Όμως, θέλω να ξέρετε ότι δεν θα τα παρατήσω. Σας αγαπώ όλους πάρα πολύ, εμπιστεύομαι τον εαυτό μου στο έθνος. Να γνωρίζει ολόκληρο το έθνος μου ότι θα σταθώ όρθιος. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι εναντίον αυτού του ατόμου και του μυαλού του που χρησιμοποιεί όλη αυτή τη διαδικασία ως μηχανισμό επιρροής».

newsbomb.gr




Η Δήμαρχος Λήμνου στη 2η συνεδρίαση της επιτροπής οικονομικής πολιτικής της ΕΕ

Η Δήμαρχος Λήμνου, κ. Ελεονώρα Γεώργα, συμμετείχε τη Δευτέρα 10 Μαρτίου στη 2η συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικής Πολιτικής (ECON) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών, που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες.

Στην ατζέντα της συνεδρίασης περιλαμβάνονταν σημαντικά οικονομικά ζητήματα που αφορούν το μέλλον της Ευρώπης και τον ρόλο των τοπικών αρχών, όπως:

  • Η Πυξίδα Ανταγωνιστικότητας, η οποία στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης έναντι των μεγάλων παγκόσμιων οικονομιών, μέσα από μια νέα ευρωπαϊκή συμφωνία για την ανταγωνιστικότητα, βασισμένη σε μια πλήρως ενοποιημένη αγορά.
  • Η έρευνα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τους Δήμους για την περίοδο 2024-2025.
  • Η ψηφιακή πολιτική και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από τις δημόσιες αρχές.
  • Το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο μετά το 2027 και η συμβολή της επιτροπής ECON στο ψήφισμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών σχετικά με την πρόταση για το ΠΔΠ μετά το 2027.

Σε δήλωσή της, η Δήμαρχος Λήμνου τόνισε τη σημασία της συμμετοχής της τοπικής αυτοδιοίκησης στις ευρωπαϊκές διαδικασίες, επισημαίνοντας:

«Η τοπική αυτοδιοίκηση έχει τη δική της φωνή στην Ευρώπη μέσω της Ευρωπαϊκής Επιτροπής των Περιφερειών. Ήταν ιδιαίτερη τιμή να συμμετάσχω στη 2η Συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικής Πολιτικής της ΕτΠ. Καθώς ένα νέο τοπίο διαμορφώνεται στην Ευρώπη και τον κόσμο, οφείλουμε περισσότερο από ποτέ να έχουμε στραμμένα τα βλέμματά μας στις εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στην καρδιά της Ευρώπης και να συμμετέχουμε ενεργά, καθώς από εκεί πλέον εκπορεύεται ένα μεγάλο μέρος των πολιτικών που καλούμαστε να εφαρμόσουμε και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης.»

Η συμμετοχή της Δήμαρχου Λήμνου στη συγκεκριμένη συνεδρίαση αναδεικνύει τη σημασία της ενεργούς παρουσίας των ελληνικών δήμων στη διαμόρφωση των ευρωπαϊκών πολιτικών, ενισχύοντας τη φωνή των τοπικών κοινωνιών στα κέντρα λήψης αποφάσεων.




Έκπτωτη η δήμαρχος Κασσάνδρας για το δυστύχημα σε λούνα παρκ στη Χαλκιδική

Έκπτωτη από τη θέση της δημάρχου Κασσάνδρας κηρύχθηκε η Αναστασία Χαλκιά με απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου για την υπόθεση της τραγωδίας σε λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής τον περασμένο Αύγουστο.

Σύμφωνα με το emakedonia.gr, η έκπτωτη δήμαρχος Κασσάνδρας παραπέμφθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση στο Πειθαρχικό Συμβούλιο για να διερευνηθεί αν τέλεσε το αδίκημα της «παράβαση καθήκοντος», δεδομένου ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση που έχασε τη ζωή του ο 19χρονος Γιάννης λειτουργούσε χωρίς να διαθέτει την απαραίτητη νόμιμη άδεια και ενώ η ΕΛΑΣ είχε προειδοποιήσει τον δήμο Κασσάνδρας ένα μήνα πριν το δυστύχημα.

Ως μάρτυρας στην πειθαρχική διαδικασία είχε καταθέσει και ο πατέρας του 19χρονου, ο οποίος τόνισε ότι την ευθύνη για τη μη σφράγιση του λούνα παρκ και της λειτουργίας της επιχείρησης είχε η Δήμαρχος Κασσάνδρας ενώ κατηγόρησε ευθέως και όλο τον μηχανισμό του Δήμου.

Η κυρία Χαλκιά στο πειθαρχικό είχε αρνηθεί τις ευθύνες για το δυστύχημα και τη λειτουργία του λούνα παρκ. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να καταθέσει αίτημα αναστολής της απόφασης τις επόμενες ημέρες.

Για την ίδια υπόθεση, στην αντιδήμαρχο Γερακίνα Μπενίση επιβλήθηκε τρίμηνη αργία.

«Σημαντική δικαίωση για την οικογένεια»

Σημαντική δικαίωση για την οικογένεια του 19χρονου Γιάννη χαρακτήρισε την απόφαση ο δικηγόρος της οικογένειας του θύματος, Γιάννης Μανδράου.

Σε δηλώσεις του στο τοπικό μέσο, ο ένας εκ των δυο δικηγόρων της οικογένειας, δήλωσε: «Ως εκ των νομικών εκπροσώπων της οικογένειας θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μας για την απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου που αναγνώρισε τις τρανταχτές ευθύνες της Δημάρχου και την κήρυξε έκπτωτη από το αξίωμά της. Η απόφαση αυτή αποτελεί μια σημαντική δικαίωση για την οικογένεια του θύματος και επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα της λογοδοσίας των δημόσιων λειτουργών. Αυτό το τραγικό δυστύχημα στο Λούνα Παρκ του Πευκοχωρίου είχε σοβαρές συνέπειες για την οικογένεια του Ιωάννη, οι οποίοι, παρά την αβάσταχτη θλίψη τους, συνεχίζουν να επιδιώκουν και να αποζητούν δικαιοσύνη για τον χαμό του αγαπημένου τους προσώπου. Η απόφαση αυτή είναι ένα βήμα προς την αποκατάσταση της αλήθειας και την προστασία της δημόσιας ασφάλειας, ώστε τέτοια περιστατικά να μην επαναληφθούν στο μέλλον. Η υπόθεση συνεχίζεται στο ποινικό της σκέλος και αναμένουμε και εκεί εξελίξεις» δήλωσε.

 

Πηγή:protothema.gr




Κακοκαιρία στην Κεφαλονιά: «Ήταν χειρότερα από τον Ιανό», λέει ο δήμαρχος του νησιού

«Χτυπήθηκε» πρωτόγνωρα το νότιο τμήμα της Κεφαλονιάς από τη χθεσινή κακοκαιρία με αποτέλεσμα να προκύψουν κατολισθήσεις, να κλείσουν δρόμοι και να πλημμυρίσουν χωράφια, σπίτια και επιχειρήσεις.

Ο δήμαρχος της Κεφαλονιάς, Μιχαλάτος Θεόφιλος μιλώντας στο Newsbomb.gr ισχυρίστηκε πως «είμαι 60 ετών και δεν έχω δει ποτέ μου τέτοια ποσότητα νερού να πέφτει στο νησί», ενώ τόνισε ότι «ήταν χειρότερα απ’ τον Ιανό, απλώς αυτή τη φορά δεν είχε ανέμους».
«Ευτυχώς δεν είχαμε θύματα, παρά μονάχα υλικές ζημιές», ανέφερε ο δήμαρχος αμέσως μετά, ενώ εξήγησε πως αυτή την ώρα γίνεται η σχετική καταγραφή με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πολύ μεγάλο κόστος.

Απίστευτη ποσότητα νερού λόγω της κακοκαιρίας

Ο Θεόφιλος Μιχαλάτος υποστήριξε πως η κακοκαιρία ξεκίνησε χθες (13/2) το πρωί, ωστόσο «από τις 20:00 μέχρι τις 2:00 έπεσε απίστευτη ποσότητα νερού που “χτύπησε” κυρίως το νότιο τμήμα του νησιού. Αποτέλεσμα ήταν να σημειωθούν χείμαρροι ενώ προκλήθηκαν σοβαρά προβλήματα στο οδικό δίκτυο». Στη συνέχεια, εξήγησε πως «τα προβλήματα αφορούν κατά κύριο λόγο σε τρία σημεία που ενώνουν την πύλη του νησιού με την πρωτεύουσα, το Αργοστόλι». Σημείωσε πως «οι μεγαλύτερες ζημιές εντοπίζονται στους πρόποδες του Αίνου».

Έπειτα, ο δήμαρχος ανέφερε πως επλήγη ιδιαίτερα το αγροτικό δίκτυο ωστόσο «σύντομα οι αγρότες του νησιού θα καταφέρουν να πάνε στα χωράφια τους για να δουν τις καλλιέργειες και τα ζώα τους».

«Όλη τη νύχτα δίναμε μάχη. Καταφέραμε να αποκαταστήσουμε την κυκλοφορία με αποτέλεσμα να διασχίσουν τους δρόμους τα σχολικά λεωφορεία. Επίσης, υπήρχε η σκέψη να μην λειτουργήσουν σήμερα τα σχολεία, αλλά τελικά λειτούργησαν κανονικά».

Δεν ήχησε το 112 στην Κεφαλονιά παρά τη σφοδρή κακοκαιρία

Εν συνεχεία, ο δήμαρχος του νησιού αναφέρθηκε στο γεγονός ότι δεν ήχησε στα κινητά τηλέφωνα των κατοίκων το 112. «Δεν γνωρίζω επίσημα τον λόγο που δεν “χτύπησε” το 112. Εκτιμώ πως αυτό έγινε, διότι κανείς δεν περίμενε να πέσει τέτοιος όγκος νερού», είπε και συμπλήρωσε πως «ευτυχώς δεν είχαμε θύματα. Ωστόσο καταγράφηκαν εγκλωβισμοί και πολλές υλικές ζημιές καθώς και πλημμύρες σε σπίτια στα Περατάτα, ένας οικισμός στη νότια Κεφαλονιά, απέναντι από τη Ζάκυνθο».

Αναμένεται και σήμερα κακοκαιρία

Ο Θεόφιλος Μιχαλάτος ισχυρίστηκε πως σύμφωνα με τις προβλέψεις των μετεωρολόγων «και σήμερα αναμένεται κακοκαιρία, γι’ αυτόν τον λόγο είμαστε όλοι σε πλήρη ετοιμότητα. Ήδη ο ουρανός είναι μουντός και εκδηλώνονται επιμέρους βροχές».

Ο δήμαρχος υποστήριξε πως στο νησί «έχουν γίνει αντιπλημμυρικά έργα. Μην ξεχνάμε άλλωστε, πως τα τελευταία χρόνια η Κεφαλονιά έχει δοκιμαστεί πολύ και έχει υποστεί βιβλικές ζημιές. Εξαιτίας λοιπόν, του τεράστιου όγκου νερού αυτά δεν κατάφεραν να συγκρατήσουν την οργή του καιρού με αποτέλεσμα να σημειωθούν χείμαρροι».

Αναφορικά με τις κατολισθήσεις είπε ότι «πράγματι έπεσαν βράχοι στο δημοτικό δίκτυο Πόρου-Σκάλας, δίχως ωστόσο να χτυπήσουν διερχόμενα αυτοκίνητα» και πρόσθεσε πως «τα αρμόδια συνεργεία ήδη επιχειρούν ώστε να ανοιχτούν και πάλι οι δρόμοι».
Πηγή:newsbomb.gr

 




Μάκης Παπαδόπουλος: Ο Δήμαρχος Καβάλας οφείλει να απομακρύνει αμέσως τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης των 31.559,45 ευρώ

Στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ “έπεσαν οι μάσκες” της αλαζονικής και ανεξέλεγκτης άσκησης διοίκησης του σημερινού Προέδρου της ΔΕΥΑΚ, ο οποίος:

  • γνώριζε από τον Απρίλιο του 2024 την υπεξαίρεση των 31.559,45 ευρώ από το ταμείο της ΔΕΥΑΚ και δεν ενημέρωσε αμέσως το ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης, παρά οκτώ μήνες μετά!

  • δεν ενημέρωσε το ΔΣ για τις ενέργειες που ανέλαβε για την προκαταρκτική διερεύνηση της υπόθεσης, αφήνοντας “θολή” την εικόνα του πώς ακριβώς διαχειρίστηκε τη διεξαγωγή της διερεύνησης όλο το προηγούμενο διάστημα.

  • το βασικότερο: δεν αντιλήφθηκε ως Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ την εκτέλεση των υπεξαιρέσεων για ένα ολόκληρο έτος (2022), αφήνοντας “τρύπια” την παρακολούθηση των εισπράξεων στο ταμείο της ΔΕΥΑΚ και για το επόμενο έτος (2023).

Για όλους αυτούς τους λόγους, αλλά και για αυτούς που εξηγήσαμε στον Δήμαρχο Καβάλας στην επιστολή που του στείλαμε τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 για την απαράδεκτη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ σχετικά με την ψήφιση του Τεχνικού Προγράμματος και του Προϋπολογισμού της ΔΕΥΑΚ για το 2025,

ζητάμε από τον Δήμαρχο Καβάλας:

 

1) να απομακρύνει ΑΜΕΣΩΣ τον Απόστολο Χρόνη από τη θέση του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ και να δώσει εντολή να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες του Προέδρου και της Διοίκησης της ΔΕΥΑΚ γιατί καθυστέρησαν να κινηθούν νομικά επί οκτώ (8) μήνες, ενώ γνώριζαν την υπεξαίρεση.

 

2) να συγκαλέσει έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να ενημερωθούν άμεσα όλες οι παρατάξεις για την υπόθεση της υπεξαίρεσης.

Ο Απόστολος Χρόνης δεν έχει αντιληφθεί ότι βαρύνεται πολιτικά για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης των 31.559,45 ευρώ και, δυστυχώς, δεν είχε την ελάχιστη ευθιξία να παραιτηθεί μόνος του στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης.

Είναι σαφές ότι, αν ο Δήμαρχος Καβάλας δεν απομακρύνει τον σημερινό Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ από τη θέση του, θα βαρύνεται και αυτός πολιτικά με το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης.




Δήμαρχος Λήμνου: Συντετριμμένοι μετά τον θάνατο δύο ανδρών

Σοκ και θλίψη έχει προκαλέσει στη Λήμνο ο θάνατος δύο ανδρών στην περιοχή του Κοντιά, μετά τις καταστροφές που προκάλεσε η κακοκαιρία Bora.

«Είμαστε βαθιά συντετριμμένοι από τις απώλειες. Και οι δύο άνδρες ήταν κάτοικοι του Κοντιά. Ήταν μια εφιαλτική ημέρα για το νησί μας», δήλωσε η δήμαρχος Λήμνου, Ελεωνόρα Γεώργα. «Παραμένουμε σε επιφυλακή, καθώς αν και η νύχτα ήταν σχετικά ήρεμη, αναμένουμε νέο κύμα κακοκαιρίας τις επόμενες ώρες».

Η κακοκαιρία Bora έπληξε έντονα τις περιοχές Θάνους και Κοντιά από τις πρώτες πρωινές ώρες της 30ής Νοεμβρίου. Όγκοι νερού κατέκλυσαν τους οικισμούς, παρά τα προληπτικά μέτρα που είχαν ληφθεί με καθαρισμούς φρεατίων και ρυακιών. «Οι ποσότητες βροχής που έπεσαν ήταν τεράστιες και πέρα από κάθε δυνατότητα διαχείρισης», υπογράμμισε η δήμαρχος.

Η κα. Γεώργα ανέφερε επίσης ότι βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, τονίζοντας την ανάγκη για μέτρα πρόληψης, ενώ εξέφρασε ανησυχία για την πιθανή υπερχείλιση του φράγματος του Κοντιά. Μέχρι στιγμής, έχουν πραγματοποιηθεί 49 αντλήσεις υδάτων.

Τέλος, κάλεσε τους πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες που αποστέλλονται μέσω του 112, για τη διασφάλιση της ασφάλειάς τους.




Η Δήμαρχος Σερρών έκανε αποδεκτές τις παραιτήσεις των Αντιδημάρχων που ενεπλάκησαν στο επεισόδιο

Η Δήμαρχος Σερρών έκανε αποδεκτές τις παραιτήσεις των Αντιδημάρχων Γεώργιου Καδή και Δημητρίου Μιχτσόγλου

Αναλυτικά η ανακοίνωση από το γραφείο της Δημάρχου:

Με αφορμή το θλιβερό περιστατικό που σημειώθηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών, μεταξύ των δύο Αντιδημάρχων του Δήμου Σερρών κ. Γεώργιου Καδή και Δημήτριου Μιχτσόγλου, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Το χθεσινό απαράδεκτο περιστατικό δημόσιας αντιδικίας μεταξύ δύο αντιδημάρχων δεν εκπροσωπεί σε καμία περίπτωση το ήθος και την αξιακή στάση της σημερινής δημοτικής αρχής.

Δεν εκπροσωπεί ούτε τον χαρακτήρα και το ήθος των δύο εμπλεκομένων, αλλά και τη διαχρονική τους πορεία στα κοινά και την καθημερινή προσφορά τους στο έργο του Δήμου Σερρών, η οποία κατά κοινή ομολογία είναι πολύ θετική.

Είναι κάτι που και οι ίδιοι αντιλήφθηκαν και γι’ αυτό, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ευθιξία τους και ζητώντας συγγνώμη από τον Σερραϊκό λαό, μου υπέβαλαν άμεσα τις παραιτήσεις τους από τις θέσεις ευθύνης αντιδημάρχων που κατέχουν, τις οποίες και έκανα αποδέκτες.

Προσωπικά, δεν πρόκειται να επιτρέψω να υπάρχουν στο μέλλον ανάλογα περιστατικά. Παλεύω διαχρονικά για τον πολιτικό πολιτισμό και για την εξάλειψη της τοξικότητας στο δημόσιο λόγο.

Ζήτω μια ειλικρινή συγγνώμη από τις Σερραίες και τους Σερραίους για το απαράδεκτο αυτό περιστατικό.

Κανείς δεν δικαιούται να αμαυρώνει την εικόνα του Δήμου και να θολώνει το έργο που με τόσο κόπο και σκληρό αγώνα επιτελεί η Δημοτική Αρχή.

Μαθαίνουμε, διορθώνουμε, προχωράμε. Και δεν σταματάμε ποτέ να δουλεύουμε για το καλό του τόπου και μόνο.»




Δράμα | Ευρωπαϊκή εβδομάδα περιφερειών και πόλεων

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, βρέθηκε πρόσφατα στις Βρυξέλλες, συμμετέχοντας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Περιφερειών και Πόλεων (European Week of Regions and Cities), η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια διοργάνωση που αφορά την περιφερειακή και αστική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εκδήλωση αυτή συγκεντρώνει φορείς, πολιτικούς και εκπροσώπους πόλεων και περιφερειών από όλη την Ευρώπη, με σκοπό την ανταλλαγή γνώσεων και την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των περιφερειών.

Ο Δήμαρχος συμμετείχε στην εκδήλωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η οποία φιλοξενήθηκε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Μόνιμης Αντιπροσωπείας της Ελλάδας στην Ε.Ε. Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, ο οποίος τόνισε τη σημασία των συνεργειών για την ανάπτυξη των περιφερειών. Ο κύριος Τοψίδης επεσήμανε πως οι συνέργειες αποτελούν ισχυρό μοχλό περιφερειακής ανάπτυξης, ενώ υπογράμμισε τη δυναμική του γραφείου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στις Βρυξέλλες.

Με αφορμή την ολοκλήρωση του ταξιδιού του, ο Δήμαρχος Δράμας, κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, δήλωσε: «Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Περιφερειών και Πόλεων προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία στις πόλεις και τις περιφέρειες να αναδείξουν τη δυναμική τους στην ανάπτυξη και την εφαρμογή της πολιτικής της Ε.Ε. Φέτος, η εκδήλωση επικεντρώθηκε στην περιφερειακή και αστική πολιτική, ενώ η συμμετοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απέδειξε την ικανότητά της να προωθεί την έξυπνη και βιώσιμη ανάπτυξη σε περιφερειακό επίπεδο».

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε επίσης τη σημασία της παρουσίας της Δράμας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Περιφερειών και Πόλεων, επισημαίνοντας πως τέτοιες εκδηλώσεις ενισχύουν τη θέση της πόλης στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, συμβάλλοντας στην επίτευξη αναπτυξιακών στόχων και στη διεύρυνση των συνεργασιών με άλλες περιφέρειες.

Στο ταξίδι του στις Βρυξέλλες, ο Δήμαρχος συνοδευόταν από τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Δράμας, κ. Γιάννη Τσακίρη. Η συμμετοχή της αντιπροσωπείας της Δράμας στην εκδήλωση αυτή δείχνει τη δέσμευση της δημοτικής αρχής να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που προσφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τη βελτίωση των τοπικών κοινωνιών και την ενίσχυση της περιφερειακής ανάπτυξης.




Απογοητευμένος ο δήμαρχος Σουφλίου από τις κυβερνητικές εξαγελίες

Την πικρία και απογοήτευση του για τα μέτρα που εξαγγέλθηκαν σχετικά με τη στήριξη του Έβρου, από το κυβερνητικό κλιμάκιο στην Ορεστιάδα στις 3 Οκτωβρίου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, εκτιμώντας ότι εξαιρεί την περιοχή του κεντρικού Έβρου, εκφράζει ο δήμαρχος Σουφλίου, Παναγιώτης Κακαλκίκος.

Σε μαγνητοσκοπούμενο μήνυμά του που απευθύνεται προς τους δημότες, υποστηρίζει πως δεν διακατέχεται από καμία κομματική διάκριση ή προτίμηση σημειώνοντας πως ο ίδιος μαζί με τους συνεργάτες του έχουν επεξεργαστεί και καταθέσει προτάσεις για την «πολύπαθη περιοχή που ένα χρόνο μετά την τελευταία καταστροφική πυρκαγιά την μεγαλύτερη της Ευρώπης, ακόμη μετρά τις πληγές της και δεν βλέπει φως από το πολιτικό προσωπικό της Αθήνας, αλλά και τους ντόπιους ομολόγους τους».

«… το υπουργικό κλιμάκιο που μετά βαΐων και κλάδων κατέφτασε την προηγούμενη εβδομάδα στην περιοχή μας στόχευε μόνο σε προεκλογικού τύπου εξαγγελίες για να αποσπάσει χειροκροτήματα» ισχυρίζεται ο δήμαρχος.

Αναφέρθηκε στα σημαντικά προβλήματα της περιοχής όπως, «ο κίνδυνος της δημογραφικής κατάρρευσης», που παρουσιάζει την μεγαλύτερη πληθυσμιακή μείωση με ποσοστό 22%, και την κατάθεση συγκεκριμένων προτάσεων για  λήψη μέτρων συγκράτησης του πληθυσμού με στήριξη επαγγελματιών, δημοτών, στοχευμένο μέτρο μείωσης του  ΦΠΑ, μεταφορικό ισοδύναμο και στοχευμένο επίδομα θέρμανσης, δημιουργία  Κέντρου Νεοσυλλέκτων στον Κεντρικό Έβρο και ενός νέου Συνοριακού Σημείου Διέλευσης στα όρια του δήμου Σουφλίου, αντιπλημμυρικά έργα, προβλήματα λειψυδρίας που μειώνουν το εισόδημα του αγροτικού κόσμου, την αναγκαιότητα δημιουργίας βασικών υποδομών, φραγμάτων, αρδευτικών έργων, κίνητρα προσέλκυσης επενδύσεων. «Αντί αυτού έχουμε εγκλωβιστεί σαν περιοχή στα στενά όρια της Ζώνης Προστασίας Natura 2000, που διώχνει και δεν προσελκύει επενδύσεις» σημειώνει ο κ. Καλακίκος.

Αναφορικά με τη διεκδίκηση της ίδρυσης κτηνιατρικής σχολής που τελικά ανακοινώθηκε για την Ορεστιάδα, τόνισε πως ως «… οι επίσημοι κυβερνητικοί θεσμικοί μας δεν έλαβαν υπόψη τους τις ιδιαιτερότητες και τους λόγους που το Πανεπιστημιακό Τμήμα επιβαλλόταν να ιδρυθεί στον Δήμο Σουφλίου… ».

«… Πάνε να αντιμετωπίσουν το μεταναστευτικό, αλλά αγνοούν τις απεγνωσμένες προειδοποιήσεις μας για τις «εσωτερικές μεταναστεύσεις» που γίνονται το τελευταίο διάστημα στο Δήμο μας» υποστηρίζει ο δήμαρχος Σουφλίου.

Όπως λέει χαρακτηριστικά «με το χέρι στην καρδιά απευθύνομαι σε εσάς και σας λέω ότι τα μέτρα που την προηγούμενη βδομάδα εξαγγέλθηκαν μετά μεγαλοστομιών και χειροκροτημάτων δεν μας χαρίζουν εμάς στον Κεντρικό Έβρο τίποτα, παρά μόνο λίγες ανάσες ακόμη, σε μια περιοχή που πάει με σπασμένα φρένα στον γκρεμό».

Τέλος, προαναγγέλλει νέους αγώνες με «μοναδικό στόχο την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου μας» και τους καλεί να είναι «ενωμένοι μαζί Συμπολίτευση και Αντιπολίτευση πιο δυνατοί και πιο αποφασισμένοι από ποτέ να είστε σε εγρήγορση.Να δώσετε Δυναμικό Παρόν σε κάθε Προσκλητήριο. Το οφείλουμε στα παιδιά μας».

 

www.ertnews.gr




Ο Δήμαρχος Θάσου για τον θάνατο του πρώην Δημάρχου Λευτέρη Μερέση

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, μετά την είδηση του θανάτου του πρώην Δημάρχου Θάσου και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης  “ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΑΣΟ” Λευτέρη Μερέση, δήλωσε τα εξής:

«Ο Δήμος και η κοινωνία της Θάσου αποχαιρετούν σήμερα τον μακροβιότερο Δήμαρχο του τόπου. Ο Λευτέρης Μερέσης σημάδεψε με την πολυετή παρουσία του
την πολιτική ζωή του τόπου!

Η Διοίκηση του Δήμου σεβόμενη πλήρως την επιθυμία της οικογένειας δεν θα προχωρήσει σε εκφώνηση επικήδειου λόγου καθώς το έργο και η προσφορά του
εκλιπόντος Δήμαρχου είναι αδιαμφισβήτητα γνωστή σε όλους μας!!!

Προσωπικά σήμερα αποχαιρετώ τον άνθρωπο που με μύησε στις δαιδαλώδεις οδούς της πολιτικής κρατώντας στο υπόλοιπο της ζωής μου τις συμβουλές του ως
οδηγό!

Μακαρία η οδός αγαπημένε μας Δήμαρχε!!!».




10 χρόνια βγαίνει ο Δήμαρχος Παγγαίου.

Ο Δήμαρχος Παγγαίου ευχαριστεί τους δημότες του για την εμπιστοσύνη και την συνεργασία που τον έχουν δείξει μέχρι τώρα.

Ο Δήμαρχος Παγγαίου ευχαρίστησε τους δημότες του που μέχρι τώρα τον έχουν στηρίξει σε όλα.

Γιάννης Γεωργαλής .




Χειμάρρα: Νέος δήμαρχος ο Τάβος

Ο υποψήφιος του σοσιαλιστικού κόμματος του Έντι Ράμα, Βαγγέλης Τάβος, αναδείχθηκε δήμαρχος Χειμάρρας, έπειτα από τις χθεσινές εκλογές, συγκεντρώνοντας ποσοστό 58,62% (5.022 ψήφους), έναντι 41,38% (3.545 ψήφους) του Πέτρου Γκικουρία, ο οποίος είχε δεσμευθεί να υλοποιήσει το πρόγραμμα του Φρέντι Μπελέρη.

Η εκλογική διαδικασία διεξήψθη εν μέσω καταγγελιών της ελληνικής ομογένειας –και του Φρ. Μπελέρη– για προσπάθεια αλλοίωσης του εκλογικού αποτελέσματος, εκ μέρους του καθεστώτος Ράμα.

Σε δήλωσή του, ο Βαγγέλης Τάβος ευχαρίστησε τους πολίτες και δεσμεύθηκε να βάλει τα συμφέροντά τους πάνω από τα δικά του, να οδηγήσει τη Χειμάρρα στην ειρήνη και να αυξήσει τη συνεργασία Ελλάδας και Αλβανίας.

Επίσης, σύμφωνα με την ΕΡΤ, επανέλαβε την πρόσκλησή του στον Πέτρο Γκικουρία να αναλάβει την αντιδημαρχία.

naftemporiki.gr




Ο Δήμαρχος Θάσου για την απόφαση ενίσχυσης του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου

Σε συνέχεια της απόφασης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για την ενίσχυση του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου με πέντε αστυνομικούς από τις 12 Ιουλίου 2024 και για δύο μήνες, ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, και το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας που ανταποκρίθηκαν στο πρόβλημα της έλλειψης της αναγκαίας αστυνομικής δύναμης στο νησί της Θάσου και ικανοποίησαν το δίκαιο αίτημα του Δήμου Θάσου και της τοπικής κοινωνίας για άμεση ενίσχυση της αστυνομικής δύναμης κατά την καλοκαιρινή – τουριστική περίοδο.

Ευχαριστούμε θερμά τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου και Βουλευτή Ν. Καβάλας, Νικόλαο Παναγιωτόπουλο, ο οποίος μας ενημέρωσε για την εξέλιξη και ικανοποίηση του αιτήματός μας ύστερα από παρέμβασή του.

Το πρόβλημα της έλλειψης αναγκαίας αστυνομικής δύναμης στο νησί της Θάσου είναι υπαρκτό και μεγιστοποιείται κατά την καλοκαιρινή – τουριστική περίοδο, όταν ο πληθυσμός της Θάσου πολλαπλασιάζεται από τους επισκέπτες. Πάγιο αίτημά μας είναι η επαρκής στελέχωση του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου με το αναγκαίο προσωπικό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».




«Ο Δήμαρχος Θάσου για την ίδρυση του 1ου ΕΠΑ.Λ Θάσου από το σχολικό έτος 2024-2025»

Κατόπιν της υπ’ αριθμ. Φ11/71249/Δ4 (ΦΕΚ 3739/τ. Β’/28-06-2024) Υπουργικής Απόφασης, με την οποία ιδρύεται το 1ο ΕΠΑ.Λ Θάσου με έδρα την Καλλιράχη από το σχολικό έτος 2024-2025, με τομείς, α) Διοίκησης και Οικονομίας με την ειδικότητα «Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων», β)Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και γ) Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας, και κατόπιν της σχετικής ανακοίνωσης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:

«Αποτελεί για εμάς ευχάριστη είδηση η ίδρυση του 1ου ΕΠΑ.Λ Θάσου με έδρα την Καλλιράχη από το σχολικό έτος 2024-2025 καθώς, έπειτα από συνεχείς προσπάθειες
με αφετηρία το 2021, ακόμη ένας στόχος μας επιτυγχάνεται. Αποδεικνύεται, ξεκάθαρα, ότι η συνεργασία και η επιμονή του Δήμου, της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Θάσου και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας επέφερε το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα προς όφελος του τόπου μας και των παιδιών μας».




Ο Δήμαρχος Θάσου για την διαβούλευση για τον τουρισμό πραγματοποιήθηκε στη Θάσο

Σχετικά με την διαβούλευση για τον τουρισμό που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024, στη Θάσο με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της ΠΑΜΘ κ. Παναγιώτη Αρχοντή και φιλοξενήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Χαιρετίζουμε τη διαβούλευση για τον τουρισμό που γίνεται στη Θάσο με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ιδιαίτερα του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή καθώς αναγνωρίζεται η Θάσος ως ξεχωριστή Περιφερειακή Ενότητα και ως η Ναυαρχίδα του Τουρισμού της ΠΑΜΘ!!

Αναμένουμε στην πράξη να συνεχιστεί η συνεργασία μας με τον ίδιο ζήλο και διάθεση προς όφελος των κάτοικων και επισκεπτών του Νησιού μας!!!».




Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε πως “πιάστηκε κορόιδο” και έχασε την Καλαμίτσα!»

Σε τηλεοπτικές του δηλώσεις, την Πέμπτη 16 Μαΐου, ο Δήμαρχος Καβάλας ομολόγησε δημόσια ότι “πιάστηκε κορόιδο” από την ΕΤΑΔ στο θέμα της παραχώρησης της Καλαμίτσας και είναι πλέον δύσκολο να καταλήξει ο Δήμος Καβάλας σε μία συμφέρουσα συμφωνία για την αξιοποίηση της ακτής.

Οι ευθύνες του Δημάρχου Καβάλας για αυτήν την εξέλιξη είναι τεράστιες.

Κατά την προηγούμενη θητεία του, με προσωπικές του αποφάσεις και αγνοώντας τα όργανα του Δήμου και το Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Καβάλας αρχικά, το έτος 2020, συνομολόγησε δικαστικά ότι η ακτή ανήκει στην ΕΤΑΔ, ενώ μέχρι τότε η Καλαμίτσα ήταν εγγεγραμμένη στο Κτηματολόγιο ως ιδιοκτησία του Δήμου Καβάλας και αργότερα, το έτος 2023 δεν προχώρησε σε έφεση, για να σταματήσει το αρχικό λάθος, που έκανε το 2020.

Υπενθυμίζουμε πως το 2013, όταν ο σημερινός Δήμαρχος ήταν Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, έβαλε πολεοδομικό πρόστιμο €900.000 στην ΕΤΑΔ, το οποίο, μάλιστα, δεν γνωρίζουμε τι απέγινε και αν το έχει εισπράξει τελικά ο Δήμος ή το χαρίσαμε…

Αυτή όμως η υποχωρητικότητα και η οικειοθελής παραίτηση του Δημάρχου για λογαριασμό του Δήμου από τα δικαιώματά του στην Καλαμίτσα, έγιναν άραγε με μόνο στόχο να επιτύχει τελικά συμφωνία με την ΕΤΑΔ, με οποιοδήποτε κόστος και οποιουσδήποτε όρους; Αυτό που φαίνεται είναι ότι ο Δήμαρχος ήθελε “να αποδείξει” πρώτα στον εαυτό του και μετά στους Δημότες ότι κατάφερε να φέρει συμφωνία για την Καλαμίτσα.

Βέβαια, οι προτάσεις συμφωνίας με την ΕΤΑΔ που έφερε στη συνέχεια ο Δήμαρχος Καβάλας για τη χρήση της ακτής και των εγκαταστάσεων της Καλαμίτσας, ήταν όλες ξεκάθαρα ασύμφορες για τους δημότες:

– η πρώτη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €25.000 για τα πρώτα 3 χρόνια και €50.000 για τα επόμενα. Όλες οι δαπάνες αποκατάστασης-συντήρησης-λειτουργίας να βαρύνουν τον Δήμο και τα έσοδα να μοιράζονται 50% – 50% με την ΕΤΑΔ. Η διάρκεια της παραχώρησης θα ήταν 20 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης + άλλα 10 χρόνια.

– η επόμενη πρόταση ήταν να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €70.000.

– η επόμενη να πληρώνουμε €120.000 (για όλη την έκταση).

– η επόμενη να πληρώνουμε €90.000 ετησίως και πάλι για παραχώρηση 20+10 ετών.

Και μετά από όλα αυτά, έρχεται τώρα ο Δήμαρχος Καβάλας και ομολογεί ότι μας ζητάνε να πληρώνουμε ετήσιο ενοίκιο €90.000, αλλά για παραχώρηση διάρκειας μόνο 5 χρόνων! Και μετά;;;

Προφανώς, διαπιστώνει πλέον ο Δήμαρχος το ΠΛΗΡΕΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, στο οποίο παρέσυρε τον Δήμο, αποκλειστικά με προσωπικές του μονομερείς ενέργειες και δική του ευθύνη.

Όλα τα προηγούμενα χρόνια, εμείς επιμέναμε συνεχώς ότι ο Δήμος Καβάλας μπορούσε να διεκδικήσει δικαστικά την ιδιοκτησία της Καλαμίτσας, διότι είχαμε τα νομικά όπλα να το υποστηρίξουμε και θα έπρεπε ο Δήμαρχος να το έχει ήδη κάνει.

Δυστυχώς όμως, για ακόμη μία φορά, ο Δήμαρχος Καβάλας λειτούργησε με προσωπικά κριτήρια και τώρα μας έχει εγκλωβίσει όλους, Δήμο και δημότες, σε αυτό το ΑΔΙΕΞΟΔΟ.

Δήμαρχε Καβάλας, σε καλούμε να επιλύσεις ΑΜΕΣΑ την εμπλοκή με την ΕΤΑΔ γύρω από την υπόθεση ΚΑΛΑΜΙΤΣΑ και να φέρεις την οριστική, συμφέρουσα λύση για τους Καβαλιώτες και τους επισκέπτες μας!

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑΣ!

Μάκης Παπαδόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Η Δήμαρχος Σερρών παρέστη στην τελετή αναγόρευσης του Μαργαρίτη Σχοινά σε Επίτιμο Διδάκτορα του ΔΙΠΑΕ

Η Δήμαρχος Σερρών παρέστη στην τελετή αναγόρευσης του Μαργαρίτη Σχοινά σε Επίτιμο Διδάκτορα του ΔΙΠΑΕ

Στην τελετή αναγόρευσης του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά σε Επίτιμο Διδάκτορα του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, στην πανεπιστημιούπολη των Σερρών παρέστη σήμερα το πρωί η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα.

«Η ανακήρυξη του κ. Μαργαρίτη Σχοινά σε επίτομο Διδάκτορα του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, φέρνει ακόμη πιο κοντά στο Δήμο Σερρών και στον τόπο μας, τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε συνέχεια της ανακήρυξής του σε επίτιμο δημότη των Σερρών το 2021.

Ο λόγος του κ. Σχοινά ήταν ουσιαστικός και συγκινητικός, καθώς τόνισε τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να προσβλέπουμε ως κοινωνία για να προχωρήσουν τα παιδιά μας μπροστά, εξασφαλίζοντας εκπαίδευση, παιδεία και διεξόδους σε όλους τους τομείς, γιατί αυτό κάνει τον άνθρωπο να εμπλουτίζεται με ιδέες και να προχωρά μπροστά» ανέφερε σε σχετική δήλωσή της, η κ. Μητλιάγκα. Η Δήμαρχος Σερρών, τόνισε ότι υπάρχει επικοινωνία με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε συνεργασία και με το ΔΙΠΑΕ, σε θέματα που στόχο έχουν την παιδεία και την εκπαίδευση της νεότερης γενιάς.

Στο περιθώριο της τελετής αναγόρευσης, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα προσέφερε στον κ. Σχοινά ένα καλάθι με τοπικά προϊόντας της Σερραϊκής γης.

 




Η Δήμαρχος Σερρών θα τιμήσει την μαθήτρια του 4ου Γυμνασίου Σερρών Μαριάνθη Μαυρουδή

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα θα τιμήσει την μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου του 4ου Γυμνασίου Σερρών, Μαριάνθη Μαυρουδή, η οποία απέσπασε το 1ο βραβείο Ποίησης Γυμνασίου στον 12ο λογοτεχνικό διαγωνισμό εφηβικού διηγήματος και ποίησης «Γρηγόρης Πεντζίκης» με το ποίημα “Όνειρα εφηβικά”.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Μαΐου 2024 και ώρα 12:00 μ.μ. στο γραφείο της Δημάρχου Σερρών. 

 




Επέστρεψε στην Καβάλα ο Δήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης μετά την επίσκεψη του στην Αθήνα

Μια εβδομάδα διήρκησε η επίσκεψη του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη στην Αθήνα όπου βρέθηκε με σκοπό να συζητήσει για διάφορα θέματα που ζητούν λύσεις στην πόλη.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Ο Δήμαρχος Καβάλας κλείνει οριστικά τα Λασπόλουτρα Κρηνίδων για φέτος!»

Ακολουθεί η ανάρτηση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :

Σε επιτόπια επίσκεψη που κάναμε την Παρασκευή 19 Απριλίου στο Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ο εργολάβος του έργου αναβάθμισης των εγκαταστάσεων μάς διαβεβαίωσε ότι τα Λασπόλουτρα μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά και φέτος, έστω και από τις αρχές Ιουνίου, με βάση τον προγραμματισμό του έργου και τη συμφωνία με τη Διοίκηση του Δήμου.

Ξεκάθαρα λοιπόν, δεν τίθεται κανένα θέμα ασφάλειας ούτε για τους εργαζόμενους ούτε για τους λουόμενους.

Σήμερα το πρωί, ο Δήμαρχος Καβάλας δήλωσε ότι τα Λασπόλουτρα δε θα λειτουργήσουν για λόγους ασφαλείας!

Ποιος αρμόδιος παράγοντας γνωμοδότησε ότι υπάρχει θέμα ασφάλειας;

Η Τεχνική Υπηρεσία; ΟΧΙ! Ο εργολάβος; ΟΧΙ!

Προφανώς, ο Δήμαρχος το αποφάσισε μόνος του…

Δυστυχώς, είναι λυπηρό ο Δήμαρχος Καβάλας να προφασίζεται φθηνές δικαιολογίες, οδηγώντας τα Λασπόλουτρα σε κλείσιμο και την τοπική οικονομία σε μαρασμό!

Ας ομολογήσει ότι, και εδώ, δεν κατάφερε να έχει ούτε τα χρήματα ούτε την οργάνωση για να κρατήσει ανοιχτά τα Λασπόλουτρα.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Δήμαρχος Καβάλας | «Κύριε υπουργέ, ανακαλέστε την απόσπαση των αστυνομικών από την Καβάλα στην Θεσσαλονίκη»

Επιστολή προς τον υπουργό προστασίας του πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, για την απόσπαση 30, τουλάχιστον, αστυνομικών από την Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας στην Θεσσαλονίκη, απέστειλε ο δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, ο οποίος αναφέρει τα ακόλουθα:

“Αξιότιμε κύριε υπουργέ,

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, απασχόλησε επί μακρόν την δημοσιότητα, η απόφαση σας να αποσπαστούν για τρεις μήνες 30 τουλάχιστον αστυνομικοί από την Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας σε αυτή της Θεσσαλονίκης. Παρά τις αντιδράσεις που σημειώθηκαν, από όλους τους παράγοντες και τους οργανωμένους φορείς της περιοχής μας, άρχισε η υλοποίησή της προκαλώντας έντονη ανησυχία για την διατήρηση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών.

Χωρίς να παραγνωρίζω τις ανάγκες που μπορεί να υπάρχουν στην συμπρωτεύουσα, εκτιμώ πως με την προαναφερθείσα εξέλιξη αγνοείται το νέο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους οι άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας.

Λογικά, δεν θα διέλαθε της προσοχής σας αφενός μεν η αύξηση των μεταναστευτικών ροών και αφετέρου, η αλματώδης άνοδος του τουριστικού ρεύματος σε διάφορα σημεία της πόλης και των δημοτικών μας ενοτήτων.

Η καθημερινή καταγραφή των παραπάνω δεδομένων, καταδεικνύει ότι η λήψη της επίμαχης απόφασης σας δημιουργεί σοβαρά προβλήματα.

Κύριε υπουργέ,

Γνωρίζοντας την διαχρονική ευαισθησία σας σε τέτοιου είδους ζητήματα, σας ζητώ να επανεξετάσετε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, ανακαλώντας τον διαχειριστικό σας σχεδιασμό. Η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας χρήζει, πέραν πάσης αμφιβολίας, άμεσης και ουσιαστικής ενίσχυσης, με βάση το επικαιροποιημένο οργανόγραμμά της. Ευελπιστώ ότι, η παρούσα επιστολή θα τύχει της δέουσας προσοχής σας.”

Πηγή: k-tipos.gr




Ευχές για την ονομαστική εορτή δέχτηκαν ο Δήμαρχος Καβάλας και ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας

Στις 23 Μαρτίου καθέ χρόνο οι πολίτες τιμούν την γιορτή των Αγίων Θεοδώρων αλλά για την Καβάλα, η 23η Μαρτίου ήταν διπλή γιορτή καθώς γίορταζε ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, κ. Θόδωρος Μαρκόπουλος αλλά και ο Δήμαρχος  Καβάλας, κ. Θοδωρος Μουριάδης όπου και οι δύο το πρωί δέχτηκαν ευχές στο γραφείο τους απο φορείς αλλά και πολίτες της πόλης.

 




Νέος πρόεδρος της ΔΙΑΜΜΑΘ ο Δήμαρχος Δράμας

Νέα Διοίκηση προέκυψε στην Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απορριμμάτων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΔΙΑΑΜΑΘ ΑΕ) μετά τις εκλογές οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στην Κομοτηνή.

Νέος πρόεδρος αναδείχτηκε ο νεοκλεγέντας Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, ο οποίος μάλιστα μίλώντας στο ENA CHANNEL, δήλωσε πως ο ίδιος αλλά και οι συνάδελφοί του είναι έτοιμοι πέλον να αντιμμετωπίσουν με σοβαρότητα τα προβλήματα των απορριμμάτων στην ΑΜ-Θ.




Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης | Ανάγκη στήριξης της Πολιτείας για να παραμείνει η Αλεξανδρούπολη στο προσκήνιο

Στην Αλεξανδρούπολη των υψηλών προσδοκιών και απαιτήσεων, την πόλη που ένα χρόνο πριν «ήταν το case study, το success story, που σε μία νύχτα άδραξε την ευκαιρία και εκμεταλλευόμενη όλα τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα άρχισε να εξελίσσεται και να διαμορφώνεται σε ενεργειακό κόμβο, σε κόμβο μεταφορών και διαμετακομιστικού εμπορίου και στον απόλυτο εναλλακτικό τουριστικό προορισμό», καλωσόρισε τους συμμετέχοντες στο δεύτερο East Macedonia & Thrace Forum, που διοργανώνεται στην Αλεξανδρούπολη, από τη City Hub Events ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης.

Ανατρέχοντας στο περσινό πρώτο East Macedonia & Thrace Forum σημείωσε πως τότε η Αλεξανδρούπολη βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων και αναλύσεων ως η αφορμή για την υλοποίηση μεγάλων εμβληματικών επενδυτικών σχημάτων και πρότζεκτ, ικανών να αλλάξουν ακόμη και τα διεθνή δεδομένα όπως το FSRU, ο ανατολικός περιφερειακός, ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και η σιδηροδρομική σύνδεση των λιμένων τής Βορείου Ελλάδος μέχρι το Μπουργκάς και το Ρούσε.

Σκιαγραφώντας την εικόνα της πόλης σήμερα ο κ. Ζαμπούκης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι μετά και την καταστροφική πυρκαγιά του Αυγούστου -τη μεγαλύτερη που βίωσε η Ευρώπη τις τελευταίες δεκαετίες- πάγωσε κάθε είδους δραστηριότητα στον τόπο μας. Το δυστύχημα στα Τέμπη πάγωσε το πρότζεκτ για τον σιδηρόδρομο. Η ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την πώληση του πλειοψηφικού ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου του λιμανιού, που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2022, φαίνεται ότι ματαίωσε μαζί όλα τα μεγαλεπήβολα σχέδια προσέλκυσης επενδυτικών σχημάτων και επιχειρηματικότητας με άμεσο αντίκτυπο στην οικονομία της πόλης. Το αεροδρόμιό μας απέκτησε διεθνή χαρακτήρα με την τοποθέτηση των υπόγειων δεξαμενών καυσίμων, συνεχίζοντας όμως να αντιμετωπίζει τεράστια λειτουργικά προβλήματα. Ο ανατολικός περιφερειακός προχωρά αλλά με ρυθμούς πιο αργούς από το αρχικό χρονοδιάγραμμα και η Αλεξανδρούπολη βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο, αλλά για λάθος λόγους.

Αναφερόμενος στο East Macedonia & Thrace Forum δήλωσε πως διοργανώσεις όπως αυτή «είναι εδώ για να ενδυναμώσουν τη φωνή μας και να μεταφέρουν προς κάθε κατεύθυνση το μήνυμα ότι η Αλεξανδρούπολη δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Οφείλουμε σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, να ακούσουμε τις υποδείξεις των ειδικών και να συνεχίσουμε την πορεία εκεί που σταμάτησε. Να κάνουμε restart όχι από το μηδέν αλλά από εκεί που το αφήσαμε». Στο πλαίσιο της επανεκκίνησης των προσπαθειών διατήρησης της Αλεξανδρούπολης στο προσκήνιο ως ενεργειακή πύλη και πυλώνα ασφαλείας για τη χώρα και τα Βαλκάνια, ως κόμβο εμπορίου και μεταφορών, ως κέντρο καινοτομίας και ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, ως τουριστικό προορισμό και υπόδειγμα ενίσχυσης και υποστήριξης του πρωτογενούς τομέα, ο κ. Ζαμπούκης δήλωσε ότι είναι απαραίτητη η στήριξη της Πολιτείας.




Σε αργία τέθηκε ο δήμαρχος Νάουσας | «Θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την αποκατάσταση της κατάφορης αδικίας»

Σε διοικητική αργία τέθηκε, με απόφαση του γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης (ΑΔΜΘ) Γιάννη Σάββα, ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης. Ο κ. Κουτσογιάννης, τον περασμένο Δεκέμβριο καταδικάστηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης με ποινή 4 μηνών, με τριετή αναστολή, για παράβαση καθήκοντος. Η υπόθεση αφορούσε τη μίσθωση αναψυκτήριου κατά την προηγούμενη δημαρχιακή του θητεία, την περίοδο 2014-2019.

Σε γραπτή δήλωσή του, ο κ. Κουτσογιάννης κάνει λόγο για «εκτρωματική απόφαση που καταλύει κάθε έννοια κράτους δικαίου προερχόμενη από τις πιο σκοτεινές εποχές που έχει ζήσει αυτός ο τόπος».

«Προβαίνοντας σε πρόδηλη παράβαση της κείμενης νομοθεσίας εφηύρανε οικονομική ζημία από την εκμίσθωση του δημοτικού καταστήματος “Κιόσκι” και ο γραμματέας της Αποκεντρωμένης έκρινε απολύτως εσφαλμένα καθ’ υπέρβαση των ορίων της αρμοδιότητας του, πως ο δήμαρχος του δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας πρέπει να τεθεί σε αργία. Πρόκειται για μια πρωτοφανή πραξικοπηματικού χαρακτήρα απόφαση, η οποία αντίκειται στην ξεκάθαρη λαϊκή εντολή» συμπληρώνει, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο.

Δηλώνει επίσης ο κ. Κουτσογιάννης ότι δεν τον πτοεί καμία έωλη, όπως τονίζει, απόφαση. «Άμεσα, θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια, για την αποκατάσταση της κατάφωρης αδικίας, της τιμής μου και του σεβασμού της λαϊκής εντολής που δόθηκε προς το πρόσωπό μου στις εκλογές του Οκτωβρίου. Οι δε υπεύθυνοι γι’ αυτή την απόφαση – παρωδία, την οποία διαδώσανε πριν καν φτάσει στα χέρια μου θα κληθούν να λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Μέσα στις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί έκτακτο δημοτικό συμβούλιο όπου η πλειοψηφούσα παράταξη θα προτείνει έναν αντιδημάρχο για να εκτελεί χρέη δημάρχου.

Πηγή: newsbeast.gr




Εκ νέου στην διοίκηση της Κ.Ε.Δ.Ε ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης

Ο Δήμαρχος Παγγαίου κ. Φίλιππος Αναστασιάδης εξελέγη εκ νέου στο διοικητικό συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Καβάλας.

Ο κ. Αναστασιάδης ήταν υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο Κυζίρογλου που επικράτησε άνετα έναντι του Χάρη Δούκα.




Δήμαρχος Δήμου Δοξάτου | Συζήτηση για την αναβάθμιση και ενίσχυση του Πολυδύναμου Ιατρικού Κέντρου Δοξάτου

Στο περιθώριο της επίσκεψης στην Δραμα του κ. Βαρτζόπουλου Δημήτρη, Υφυπουργού Υγείας πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Δήμαρχο Δήμου Δοξάτου, Γιώργο Βογιατζή.

Στόχος της συνάντησης ήταν η συζήτηση για την αναβάθμιση και ενίσχυση του Πολυδύναμου Ιατρικού Κέντρου Δοξάτου.