Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας

Σήμερα, Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας.

Κατά την συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν τους εργαζομένους του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας και συνδέονται άμεσα με την λειτουργία του ΕΚΑΒ στη Θάσο και την εξυπηρέτηση των επειγόντων περιστατικών της Θάσου.

Ειδικότερα συζητήθηκε το θέμα της έλλειψης του απαιτούμενου προσωπικού, η δυνατότητα δημιουργίας 2 ης βάσης του 6ου ΕΚΑΒ στη Θάσο (εκτός των δομών του Κέντρου Υγείας Πρίνου Θάσου) με την στήριξη του Δήμου Θάσου, η ανάγκη της επίσπευσης των διαδικασιών για την παράδοση από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στην Λιμενική Αρχή της Θάσου του νέου σύγχρονου περιπολικού σκάφους με υγειονομικό εξοπλισμό (με ειδικό διαμορφωμένο θάλαμο ασθενών με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό).

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε: «Ο Δήμος της Θάσου διαχρονικά και στα πλαίσια των δυνατοτήτων του στέκεται αρωγός στις δομές υγείας της Θάσου, όπως το Κέντρο Υγείας Πρίνου Θάσου και το 6ο ΕΚΑΒ Καβάλας. Η απρόσκοπτη λειτουργία του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας και η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών του στην Θάσο αποτελεί ζήτημα ύψιστης σημασίας για το Δήμο της Θάσου, καθώς συνδέεται άρρηκτα με την ασφάλεια της ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της. Στη σημερινή συνάντηση με το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας επιβεβαιώθηκε η στενή συνεργασία μας και αναζητήθηκαν από κοινού σημεία ενίσχυσής της με την στήριξη του Δήμου Θάσου».




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με τον Διοικητή της ΧΧ Τεθωρακισμένης Μεραρχίας

Σήμερα, Τρίτη 20 Ιουνίου 2023, πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του νέου Διοικητή της ΧΧ Τεθωρακισμένης Μεραρχίας «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» Υποστράτηγου Νικόλαου Αθάνατου.

Η παρούσα επίσκεψη ήταν η πρώτη επίσκεψη του Διοικητή της ΧΧ Τεθωρακισμένης Μεραρχίας στη Θάσο και η πρώτη συνάντηση με τον Δήμαρχο Θάσου από την ανάληψη των καθηκόντων του.

Κατά την συνάντηση συζητήθηκαν θέματα των Ενόπλων Δυνάμεων στη Θάσο και ζητήματα συνεργασίας του Δήμου Θάσου και της ΧΧ Τεθωρακισμένης Μεραρχίας, με έμφαση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ενόψει και της τρέχουσας αντιπυρικής περιόδου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:
«Η στήριξη που παρέχει το δυναμικό της ΧΧ Τεθωρακισμένης Μεραρχίας στον Δήμο μας, ειδικά σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, είναι ουσιαστική και συνεχής. Η συνεργασία μεταξύ του Δήμου και της Μεραρχίας, όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη, είναι άψογη και διαρκής. Ευχαριστούμε τον Υποστράτηγο για την επίσκεψή του στη Θάσο και του ευχόμαστε από καρδιάς καλή δύναμη στην επιτέλεση των υψηλών καθηκόντων του».




Συνάντηση του Δημάρχου Θάσου με τον Συντονιστή Επιχειρήσεων Κεν. Μακεδονίας και ΑΜΘ του Πυροσβεστικού Σώματος

Την Τετάρτη 17 Μαΐου 2023, το πρωί πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου μεταξύ του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη και του νέου Συντονιστή Επιχειρήσεων Κεντρικής Μακεδονίας και ΑΜΘ του Πυροσβεστικού Σώματος Υποστράτηγου κ. Δημήτριου Καρασαββίδη.

Τον Υποστράτηγο συνόδευαν ο Διοικητής της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Αρχιπύραρχος κ. Κωνσταντίνος Κούκουρας και ο Διοικητής της ΔΙ.ΠΥ.Ν. Καβάλας Αρχιπύραρχος κ. Νικόλαος Μπαλατσούκας.

Στην συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, ο Προϊστάμενος του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Θάσου Αντιπύραρχος κ. Κωνσταντίνος Κοντογεωργίου, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε Καβάλας & Θάσου κ. Σταύρος Κιβράκης, ο Δασάρχης Θάσου κ. Γεώργιος Ράνης και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θάσου κ. Ευστράτιος Πυρήνας.

Η παρούσα επίσκεψη ήταν η πρώτη επίσκεψη του νέου Συντονιστή Επιχειρήσεων Κεντρικής Μακεδονίας και ΑΜΘ στη Θάσο και η πρώτη συνάντηση με τον Δήμαρχο Θάσου και στελέχη του Δήμου Θάσου.

Βασικό θέμα της συνάντησης αποτέλεσε η ανάλυση και η εξειδίκευση του σχεδιασμού και των δράσεων στη Θάσο για την αντιπυρική θωράκισή της κατά την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο, με έμφαση σε δράσεις και ενέργειες πρόληψης.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:
«Η συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και των αρμόδιων Πυροσβεστικών Υπηρεσιών είναι διαχρονικά άριστη και συνεχής.
Ευχαριστούμε τον Υποστράτηγο για την επίσκεψή του στη Θάσο και για το έντονο ενδιαφέρον του για την καλύτερη δυνατή αντιπυρική θωράκιση και προστασία του νησιού μας κατά την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο.
Του ευχόμαστε από καρδιάς καλή δύναμη στην επιτέλεση των υψηλών καθηκόντων του, που συνδέονται άμεσα και με την προστασία του πολύτιμου φυσικού περιβάλλοντος της Θάσου».