Στήριξη των Τρίτεκνων Οικογενειών: Συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου με τον Δήμαρχο Θάσου

Μέλη του ΔΣ συναντήθηκαν στο δημαρχείο θασου με το Δήμαρχο Θασου κ Κυριακίδη Λευτέρη, τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΘ κ Μανίτσα Κων/νο και τον αντιδήμαρχο διοικητικών υπηρεσιών κ Γεωργίου Ιωάννη και συζήτησαν σε πολύ θετικό κλίμα θέματα που αφορούν την στήριξη και βοήθεια της Τρίτεκνης οικογένειας στην Θάσο.

Συμφωνήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο, να γίνει σύντομα στον Λιμένα ενημερωτική συνάντηση για όλους τους τρίτεκνους του νησιού, όπου και θα ανακοινωθούν θετικές εξελίξεις και θα υπαρξει άρτια πληροφόρηση για όλα τα θέματα που μας απασχολούν και για όσα ωφελήματα έχουμε επιτύχει στον νομό Καβάλας, αλλά και στην χώρα γενικότερα.




Χριστουγεννιάτικες ευχές από το ΚΔΑΠ Α.με.Α. στον Δήμαρχο Καβάλας

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, παρουσία της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής, Έλσας Βακιρτζή, υποδέχτηκε το πρωί της Δευτέρας 16 Δεκεμβρίου στο γραφείο του, τους εκπαιδευόμενους και το προσωπικό του ΚΔΑΠ-Α.με.Α. και αντάλλαξε μαζί τους ευχές για τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς!

Οι εκπαιδευόμενοι, αφού αναφέρθηκαν στις επισκέψεις που πραγματοποίησαν τις τελευταίες ημέρες σε διάφορες υπηρεσίες και καταστήματα παιχνιδιών, χάρισαν στον κ. Μουριάδη τις όμορφες χειροποίητες δημιουργίες τους!

www.proininews.gr




Θάσος | Συνάντηση της ερευνήτριας Αναστασίας Ιατρού με τον Δήμαρχο

Σήμερα, Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ερευνήτριας κας. Αναστασίας Ιατρού, με τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννη Γεωργίου και της Αντιπροέδρου του Οργανισμού Τουρισμού κας. Λαμπρινής Φωκά

Η κα. Αναστασία Ιατρού, ένα νέο παιδί από τον τόπο μας, την Θάσο, είναι υποψήφια διδάκτορας, η πρωτοποριακή επιστημονική εργασία της οποίας, με τίτλο «Structural and Functional Analysis of the Clonotypic B Cell Receptor Immunoglobulin in Splenic Marginal Zone Lymphoma» έλαβε το τιμητικό βραβείο “2024 ASH Abstract Achievement Award” και επιλέχθηκε να παρουσιαστεί ως προφορική ανακοίνωση στο 66ο Ετήσιο Συνέδριο της Αμερικανικής Αιματολογικής Εταιρείας, που θα διεξαχθεί στις 7-10 Δεκεμβρίου στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.

Η επιλογή της εργασίας της κας. Αναστασίας Ιατρού για προφορική ανακοίνωση και η απονομή του “ASH Abstract Achievement Award” αποτελεί αναγνώριση της επιστημονικής σημασίας της έρευνάς της και σπουδαία διεθνή διάκριση για το Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Βιοεπιστημών και την επιστημονική ομάδα του κ. Κώστα Σταματόπουλου και της κας. Αναστασίας Χατζηδημητρίου.

Το ερευνητικό έργο αφορά στη λεπτομερή δομική και λειτουργική ανάλυση του κλωνοτυπικού B κυτταρικού υποδοχέα σε ασθενείς με σπληνικό λέμφωμα οριακής ζώνης. Η μελέτη ρίχνει φως στους μοριακούς μηχανισμούς που καθορίζουν τη βιολογία και την παθογένεση αυτού του λεμφώματος, ενώ τα ευρήματά της ανοίγουν νέες προοπτικές για στοχευμένες θεραπευτικές παρεμβάσεις.

Οι ερευνητές ελπίζουν πως τα αποτελέσματα της μελέτης θα προσφέρουν πολύτιμα δεδομένα για την κατανόηση και θεραπεία του σπληνικού λεμφώματος οριακής ζώνης, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη καινοτόμων θεραπευτικών στρατηγικών για την αντιμετώπιση της νόσου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής: «Είναι άκρως τιμητικό για τον τόπο μας η ανάδειξη ενός νέου ανθρώπου σε μια τόσο ξεχωριστή θέση μεταξύ χιλιάδων άλλων συναγωνιστών επιστημόνων σε παγκόσμιο επίπεδο. Σκέψη της Διοίκησης του Δήμου ενόψει της διακρίσεως αυτής είναι να εκκινήσουμε το θεσμό των «πρεσβευτών» της Θάσου, αρχής γενόμενης από μία νέα διακεκριμένη θάσια επιστήμονα».

 

www.proininews.gr




Θάσος | Συνάντηση του νέου Δ.Σ. του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου με τον δήμαρχο

Την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική συνάντηση μεταξύ του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δημάρχου Θάσου, Ελευθέριου Κυριακίδη. Η συνάντηση έλαβε χώρα στο γραφείο του Δημάρχου και παρευρέθηκε το σύνολο των μελών του νέου Δ.Σ. του Σωματείου, συμπεριλαμβανομένων του Προέδρου Αναστάσιου Μπίλια, της Αντιπροέδρου Μαρίας Πολυμέρου, της Ταμία Φρίντας Νικολέρη, του Γενικού Γραμματέα Ραφαήλ Ρήγα, και άλλων μελών του Δ.Σ.

Στην ατζέντα της συνάντησης συζητήθηκε το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δήμου, με στόχο την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες του νησιού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις δυνατότητες στήριξης από πλευράς Δήμου για την επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με την τοπική επιχειρηματικότητα.

Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, τόνισε τη σημασία της ενεργοποίησης ιστορικών επαγγελματικών συλλόγων όπως το Σωματείο Επαγγελματιών Θάσου, αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στην ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά. Εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συνεργασία με το Σωματείο θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του νησιού και υπογράμμισε ότι ο Δήμος θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με όλους τους τοπικούς συλλόγους για το όφελος της Θάσου.

Ο Δήμαρχος έκλεισε τις δηλώσεις του εκφράζοντας την ελπίδα ότι η πρωτοβουλία αυτή θα βρει ευρεία αποδοχή από την τοπική επαγγελματική κοινότητα, εμπνέοντας και άλλους επαγγελματίες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της συμμετοχής στα κοινά.




Βράβευση του Μάρκου Βακόνδιου από τον Δήμαρχο Καβάλας

Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, τίμησε τον νεαρό αθλητή του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καβάλας 1933, Μάρκο Βακόνδιο, για την κατάκτηση του 32ου Κυπέλλου Ελλάδας στην κατηγορία των Παίδων, στο άθλημα της αγωνιστικής αναρρίχησης “Αθ. Λευκαδίτης”.

Η τελετή βράβευσης έγινε παρουσία του προπονητή του, Κώστα Αποκατανίδη, του αντιπροέδρου του ΕΟΣ Καβάλας 1933, Παντελή Μαυρίδη, και της μητέρας του, Σοφιάς Παρασκευοπούλου.Ο Μάρκος Βακόνδιος, μέλος της Εθνικής Ομάδας Νέων U16, έχει ήδη καταγράψει μια εντυπωσιακή πορεία, με πολλές διακρίσεις από την ηλικία των 8 ετών. Στις σημαντικότερες επιτυχίες του περιλαμβάνονται.

Ο Μάρκος Βανκόνδιος, ένας από τους κορυφαίους αθλητές της χώρας στον χώρο της αναρρίχησης, κατάφερε να ξεχωρίσει για τις ικανότητες και την αφοσίωσή του, κατακτώντας την πρώτη θέση στον απαιτητικό διαγωνισμό. Η βράβευσή του αναγνωρίζει όχι μόνο τις αθλητικές του επιτυχίες, αλλά και τη δέσμευσή του στην προώθηση του αθλήματος, προσφέροντας ένα θετικό πρότυπο για τους νέους αθλητές.




Βράβευση του Νικολά Χατζηαβραάμ από τον Δήμαρχο Καβάλας

Βράβευση του Αθλητή Νικόλα Χατζηαβραάμ για την Κατάκτηση της 1ης Θέσης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αντισφαίρισης Κ18 πραγματοποιήσε ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, το μεσημέρι της Τετάρτης 9 Οκτωβρίου 2024.Η βράβευση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αντιδημάρχου Αθλητισμού, Κώστα Χατζηαναστασίου, και του πατέρα του αθλητή, Μάκη Χατζηαβραάμ, με αφορμή την εντυπωσιακή νίκη του Χατζηαβραάμ στο 5ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αντισφαίρισης κάτω των 18 ετών, το οποίο διεξήχθη στη Βέροια από τις 4 έως τις 10 Οκτωβρίου 2024.

Ο Νικόλας Χατζηαβραάμ, ένας από τους πιο ελπιδοφόρους νέους αθλητές της αντισφαίρισης, κατάφερε να αναδειχθεί νικητής στη διοργάνωση, κατακτώντας την 1η θέση και επιβεβαιώνοντας τη συνεχή του ανοδική πορεία στο άθλημα.Η βράβευσή του από τον Δήμαρχο Καβάλας αποτελεί μια αναγνώριση της σκληρής του δουλειάς και της αφοσίωσης που έχει επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια.Ο Χατζηαβραάμ, μέλος της Εθνικής Ομάδας U18, έχει καταγράψει πολλές σημαντικές διακρίσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Το 2024 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για τον αθλητή, καθώς κατέκτησε την 1η θέση σε πανελλήνιους αγώνες σε Κουφάλια Θεσσαλονίκης, Βέροια και Σέρρες στα μονά, ενώ πέτυχε επίσης σημαντικές διακρίσεις στο εξωτερικό.Ξεχώρισε για την 2η θέση στα διπλά σε διοργανώσεις της Βοσνίας και του Κοσόβου, καθώς και για τη 2η θέση στα μονά στο Κόσοβο, ανεβάζοντας τη θέση του στο ITF ranking U18 στο Νο 744.




Έμπονα ερωτήματα σε Μητροπολίτη Φιλίππων και Δήμαρχο Καβάλας

Εδώ και δύο εβδομάδες η τοπική κοινωνία της Καβάλας βασανίζεται από την εμμονή μία ισχνής μειοψηφίας που θέλει να προβάλει μία ΤΑΙΝΙΑ— ΝΤΟΚIΜΑΝΤΕΡ που διαφημίζεται με μία ΑΦΙΣΑ που προσβάλει τον Χριστό, την Παναγία Μητέρα Του και τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό, την Παγκόσμια Ύψωση του οποίου θα γιορτάσουμε σε λίγες ημέρες. Σύμφωνα την δημοσίευση της 10η Σεπτεμβρίου 2024 της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας ΚΑΒΑΛΑ POST, ανακοινώθηκε ότι ο Δήμαρχος Καβάλας απάντησε θετικά στο αίτημα της Πρωτοβουλίας-ΣΦΓΤ-Κινηματογραφικής Λέσχης για προβολή του επίμαχου ντοκιμαντέρ το οποίο το έθεσε  υπό την αιγίδα του Δήμου Καβάλας, παραχωρώντας για τον σκοπό αυτό το θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου.  

Κύριε Δήμαρχε σας ερωτούμε ευθέως: Η είδηση αυτή είναι αληθής; Οφείλετε μία απάντηση διότι η σιωπή σας θα σημαίνει ότι είναι αληθής. Ως εγγράμματος άνθρωπος που είστε, γνωρίζετε ότι η φράση «Υπό την Αιγίδα» στην Νεοελληνική σημαίνει υπό την φροντίδα. Δηλαδή με χρήματα των Καβαλιωτών, σε κτίριο του Καβαλιώτικου Λαού, θα προβληθεί μία Ταινία που για να διαφημιστεί χρησιμοποιεί μία αφίσα που  προσβάλει την Πίστη και τα Ιερά Πρόσωπα και σύμβολα της συντριπτικής πλειοψηφίας του Καβαλιώτικου λαού; Και θα εκτυπώσετε αυτήν την βλάσφημη αφίσα με χρήματα που προέρχονται από το Ταμείο του Δήμου Καβάλας και πληρώνονται από τους δημότες σας; Και μετά θα προσέλθετε στον Ιερό Ναό του Αγίου Παύλου για να εορτάσετε τα 100 χρόνιας της Μητρόπολης Φιλίππων; Αν ναι,  ωραία εμπαίζεται τους ορθοδόξους χριστιανούς του Δήμου σας!!! Απορούμε αλήθεια πώς θα τους αντικρίσετε; Δεν έχετε αισθήματα Ντροπής.

Σεβασμιότατε, Ευλογείτε, το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Τοπικής Εκκλησίας θλίβεται με την προσβολή αυτή και η θλίψη του γίνεται ακόμη μεγαλύτερη από την εκκωφαντική σιωπή της Μητρόπολης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου.Σε αντίστοιχη περίπτωση η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης μίλησε. Εσείς γιατί δεν μιλάτε; Τι φοβάστε; Το Χριστεπώνυμο πλήρωμα με τις αντιδράσεις του με τις επιστολές διαμαρτυρίας του με τις πρωτοβουλίες έπραξε το καθήκον του. Εσείς;

Ρώτησαν τον Άγιο Παϊσιο:

– Γέροντα, τα διάφορα κινήματα, οι διαμαρτυρίες που γίνονται από τους Χριστιανούς έχουν κάποιο αποτέλεσμα;

 Η παρουσία των Χριστιανών είναι πλέον ομολογία πίστεως. Μπορεί κανείς με την προσευχή να βοηθήσει περισσότερο, αλλά τη σιωπή του θα την εκμεταλλευτούν οι άλλοι και θα πουν:«Ο τάδε και ο τάδε δεν διαμαρτυρήθηκαν, επομένως είναι με το μέρος μας. Συμφωνούν μαζί μας». Αν δεν αρχίσουν μερικοί να κτυπούν το κακό, να ελέγχουν δηλαδή αυτούς που σκανδαλίζουν τους πιστούς, θα γίνει μεγαλύτερο κακό. Έτσι θα τονωθούν λίγο οι πιστοί, αλλά και θα εμποδιστούν λίγο όσοι πολεμούν την Εκκλησία. Η Εκκλησία δεν είναι δικό τους καΐκι να κάνουν βόλτες. Είναι το σκάφος του Χριστού. Αυτοί είναι κατακριτέοι. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν μεγάλο μισθό, πολυτελές αυτοκίνητο, να τρέχουν στις διασκεδάσεις… Και ύστερα κάνουν νόμο να παντρεύονται με πολιτικό γάμο, νομιμοποιούν τις αμβλώσεις… Τι θα κάνει ο Θεός, άλλο θέμα. Και με τις βλάσφημες ταινίες που παρουσιάζουν, θέλουν να γελοιοποιήσουν το Χριστό. Το κάνουν, για να πουν: «Αυτός ήταν ο Χριστός, τώρα θα έρθει ο Μεσσίας», και να παρουσιάσουν μετά το «Μεσσία» τους. Εκεί το πάνε.

proininews.gr

 




«Καλούμε δημοσίως τον κ. Δήμαρχο να παραχωρήσει την Μεγάλη Λέσχη για την προβολή του ντοκιμαντέρ»

Η Καβάλα να τιμήσει την ελευθερία της έκφρασης.

Μετά την σημερινή εξέλιξη απαγόρευσης της προβολής του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα Κορμιά» και ουσιαστικά επιβολής καθεστώτος λογοκρισίας στον ΣΦΓΤ με προσχηματικό τρόπο, θεωρούμε ότι η ίδια η λειτουργία του ΖΕΦΥΡΟΥ διακυβεύεται αλλά και του ΣΦΓΤ που κινδυνεύει να χάσει και το δεύτερο χώρο δράσης του.

Εξακολουθούμε να πιστεύουμε στις δημοκρατικές παραδόσεις της πόλης μας και στην ανάγκη υπεράσπισης της ελεύθερης διακίνησης απόψεων και ιδεών, μακριά από κάθε πρακτική μισαλλοδοξίας και φανατισμού.

Είναι ευκαιρία η πόλη μας να δείξει για μια ακόμη φορά τις δημοκρατικές της αντοχές, προβάλλοντας την ανεκτικότητα και την αντίθεσή της σε κηδεμόνευση και χειραγώγηση της τέχνης και της ελεύθερης άποψης, που επλήγησαν βάναυσα από την αυθαίρετη απόφαση της Περιφέρειας.

Καλούμε δημοσίως τον κ. Δήμαρχο να παραχωρήσει την Μεγάλη Λέσχη για την προβολή του ντοκιμαντέρ, σε συνεννόηση με τον ΣΦΓΤ, την Κινηματογραφική Λέσχη και την σκηνοθέτιδα.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ – ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΓΗ!

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ




Επίσκεψη του Επισκόπου Θεσπιών κ. Παύλου στον Δήμαρχο Θάσου

Σήμερα, Τετάρτη 31 Ιουλίου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Θεσπιών κ. Παύλος, συνοδευόμενος από τον Πανοσιολογιότατο Αρχιερατικό Επίτροπο Θάσου Αρχιμανδρίτη κ. Παντελεήμων. Η παρούσα ήταν η πρώτη επίσκεψη του Θεοφιλέστατου Επισκόπου Θεσπιών κ. Παύλου στην Θάσο μετά την ανάληψη των επίσημων καθηκόντων του ως Επίσκοπος Θεσπιών και βοηθός του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κκ. Ιερώνυμου. Στην συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο κλίμα στο Γραφείο του  Δημάρχου Θάσου, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννη Γεωργίου και του Προέδρου του Δημοτικού Λιμεντικού Ταμείου Θάσου κ. Δημητρίου Μανίτσα, συζητήθηκαν εκκλησιαστικά θέματα που αφορούν το Νησί της Θάσου.

Ο Δήμαρχος Θάσου, σε ανάμνηση της επισκέψεως του Επισκόπου Θεσπιών κ. Παύλου στο Δήμο της Θάσου, του πρόσφερε ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου. Μετά το πέρας της συνάντησης ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στην έδρα του Δήμου τον Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Θεσπιών κ. Παύλο, ο οποίος άφησε το στίγμα του στην περιοχή μας. Του ευχόμαστε υγεία, μακροημέρευση και δύναμη στα νέα του πλέον καθήκοντα πλησίον του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κκ. Ιερώνυμου, αισθανόμενοι βαθύτατη υπερηφάνεια».




Επίσκεψη της Έλενας Σώκου, συντονίστριας του Γραφείου του Πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη στον δήμαρχο Καβάλας και αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καβάλας.

Η συνάντηση της συντονίστριας του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Έλενας Σώκου, με το Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουλίου στο Δημαρχιακό Μέγαρο. Η κ. Σώκου συνοδευόταν από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και τη Γραμματέα της ΔΕΕΠ ΝΔ Καβάλας, Μπάμπη Δράκο, Ιορδάνη Παπαντίδη και Στέλλα Παπαδοπούλου αντίστοιχα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η κ. Σώκου δεσμεύτηκε να επισκεφθεί εκ νέου το Δημαρχείο Καβάλας στο προσεχές διάστημα, με στόχο την αναψηλάφηση θεμάτων που αφορούν την πρόοδο και την ευημερία των κατοίκων της περιοχής.

Η συνάντηση εργασίας με τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο περιλάμβανε επίσης τον Αναπληρωτή Περιφερειάρχη κ. Νικόλαο Ευκαρπίδη και τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Καινοτομίας Αλέξανδρο Ιωσηφίδη. Ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ κ. Χαράλαμπος Δράκος και το μέλος της ΔΕΕΠ κ. Ιορδάνης Παπαντίδης ήταν επίσης παρόντες. Συζητήθηκαν τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την Καβάλα και τη Θάσο, ενώ υπήρξαν συμφωνίες για κοινές δράσεις και δρομολόγηση λύσεων σε ορισμένα από τα προβλήματα. Η συνεργασία ανανεώθηκε με προγραμματισμό νέας συνάντησης στο εγγύς μέλλον. Ο κ. Μαρκόπουλος δώρισε στην κ. Σώκου ένα αντίγραφο αρχαίου ειδωλίου της «Νύμφης της Νεαπόλεως» και ένα λεύκωμα με την ιστορία της Ανατολικής Μακεδονίας.




Επίσκεψη του Βουλευτή Καβάλας Νίκου Παναγιωτόπουλου στον Δήμαρχο Θάσου

Σήμερα, Τετάρτη 22 Μαΐου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, ο Βουλευτής Καβάλας και πρώην Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της ΔΕΕΠ ΝΔ Καβάλας κ. Μπάμπη Δράκο.

Στην συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, συμμετείχαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννης Γεωργίου, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Σταύρος Τσολάκης, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας κ. Ευστράτιος Πυρήνας, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ιωάννης Μαρκιανός και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημήτριος Μανίτσας.

Ο Δήμαρχος Θάσου ενημέρωσε αναλυτικά τον κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο τόσο για τα ζητήματα που απασχολούν το Δήμο Θάσου όσο και το Νησί Θάσου, ενώ ζητήθηκε η παρέμβαση και συνδρομή του για την επίλυση τους.

Επίσης, ο Δήμαρχος Θάσου υπογράμμισε την άριστη και αγαστή πολυετή συνεργασία με τον κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο, τόσο από την θέση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας όσο και από την θέση του Βουλευτή Καβάλας και τον ευχαρίστησε θερμά για το συνεχές ενδιαφέρον του για την Θάσο και τις συνεχείς παρεμβάσεις του προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών της.




Επίσκεψη της Βουλευτή Καβάλας κας. Αγγελικής Δεληκάρη στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τρίτη 21 Μαΐου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Βουλευτής Καβάλας κα. Αγγελική Δεληκάρη.

Στην συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννη Γεωργίου, ο Δήμαρχος Θάσου ενημέρωσε αναλυτικά την κα. Αγγελική Δεληκάρη τόσο για τα ζητήματα που απασχολούν το Δήμο Θάσου όσο και το Νησί Θάσου, ενώ ζητήθηκε η παρέμβαση και συνδρομή της για την επίλυση τους.

Επίσης, ο Δήμαρχος Θάσου υπογράμμισε την άριστη και αγαστή συνεργασία με την κα. Βουλευτή από την ανάληψη των καθηκόντων της και την ευχαρίστησε θερμά για το συνεχές ενδιαφέρον της για την Θάσο και τις παρεμβάσεις της προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών της.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την προσφορά από τον κ. Ελευθέριο Κυριακίδη στην κα. Αγγελική Δεληκάρη ενός αντίγραφου αρχαίου νομίσματος της Θάσου σε ανάμνηση της επισκέψεώς της.



Θάσος | Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη στον Δήμαρχο

Την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κα. Carmen Ileana Mihalcescu, συνοδευόμενη από τον Οικονομικό Ακόλουθο του Προξενείου κ. Silviu Mihai Zeleniuc.

Στην εθιμοτυπική συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, συμμετείχαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ιωάννης Μαρκιανός, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννης Γεωργίου και η Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου κα. Λαμπρινή Φωκά.

Συζητήθηκαν αναλυτικά θέματα που αφορούν, τόσο το μεγάλο ενδιαφέρον των Ρουμάνων πολιτών να επισκεφτούν τη Θάσο, όσο και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που αντιμετωπίζουν κατά την διαμονή τους στη Νήσο.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης ευχαρίστησε την Γενική Πρόξενο για την επίσκεψή της στη Θάσο και, διά της ιδίας, όλους τους Ρουμάνους πολίτες που επιλέγουν τη Νήσο για τις διακοπές τους.

Επίσης, ο Δήμαρχος υπογράμμισε την άριστη και εξαιρετική συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και του Προξενείου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, σε όσες περιπτώσεις απαιτήθηκε να αντιμετωπιστούν θέματα που αφορούσαν Ρουμάνους και διαβεβαίωσε την Γενική Πρόξενο ότι ο Δήμος της Θάσου, διά των αρμοδίων υπηρεσιών του, θα συνεχίζει να εργάζεται προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων.




Θεσμική συνάντηση αντιπροσωπίας Ε.Α.Α.Μ.Θ. με τον Δήμαρχο Καβάλας

Γνωρίζεται ότι την Παρασκευή 05 Απριλίου 2024 αντιπροσωπεία της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Α.Μ.Θ., πραγματοποίησε στο Δημαρχείο Καβάλας θεσμική συνάντηση με τον Δήμαρχο Καβάλας κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ Θεόδωρο . Η αντιπροσωπεία απαρτίζονταν από τον Πρόεδρο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο και τον Αντιπρόσωπο στην Π.Ο.ΑΞΙ.Α. ΚΟΨΙΔΑ Αθανάσιο . Ανάμεσα στον κ. ΜΟΥΡΙΑΔΗ και τους εκπροσώπους της Ένωσής μας πραγματοποιήθηκε μία καθ’όλα εποικοδομητική συζήτηση κατά την οποία εκτός από τα θέματα που απασχολούν αυτήν την περίοδο το αστυνομικό συνδικαλιστικό κίνημα μας σε θεσμικό, οικονομικό και ασφαλιστικό επίπεδο, τέθηκαν και τα ειδικότερα ζητήματα αστυνομικής φύσεως του Δήμου Καβάλας.
Τέλος, ο Πρόεδρος της Ένωσής μας, επέδωσε στον κ. Δήμαρχο τιμητική πλακέτα, με το έμβλημα της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ο Δήμαρχος Καβάλας επέδωσε στον Πρόεδρο της Ένωσής μας εθιμοτυπικό δώρο με το έμβλημα του Δήμου Καβάλας.




Επίσκεψη Στέλιου Κυμπουρόπουλου στον Δήμαρχο Νέστου

Τον Δήμαρχο Νέστου επισκέφτηκε το πρωί της Πέμπτης 28 Μαρτίου ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, κ. Στέλιος Κυπουρόπουός, ο οποίος άκουσε και συζήτησε μαζί με τον κ. Σάββα Μιχαηλίδη το γεωπολιτικό ανάγλυφο της περιοχής ενώ ακουσέ και μερικά απο τα ζητήματα που απασχλούν τον Δήμο Νέστου.




Επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στον Δήμαρχο Καβάλας

Ο δήμαρχος Καβάλας υποδέχτηκε στο γραφείο του το πρωί της πέμπτης 28 Μαρτίου, τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας κ. JUNG ILLEE. 

Η τριήμερη επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στην Ελλάδα, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ξεκίνησε από τον Έβρο καθώς ο κ. ΓιουνγκΙλΛη, επισκέπτεται για πρώτη φορά την Περιφέρεια, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, προκειμένου να τη γνωρίσει εκ του σύνεγγυς και να διαπιστώσει τις αναπτυξιακές της προοπτικές, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις διακρατικής συνεργασίας.




Εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας στο Δήμαρχο Θάσου

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας, Υποστρατήγου Ηλία Κωστάκη, στο Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη.

Η παρούσα επίσκεψη ήταν η πρώτη επίσκεψη του νέου Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας μετά την ανάληψη των καθηκόντων του και η πρώτη συνάντηση με τον Δήμαρχο Θάσου.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, σε ανάμνηση της επισκέψεως του Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας στο Δήμο της Θάσου, του πρόσφερε ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου. Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:

«Η συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και των Ενόπλων Δυνάμεων, είναι και θα συνεχίσει να είναι άριστη και διαρκής. Ευχαριστούμε τον Στρατηγό για την επίσκεψή του στη Θάσο και για το έντονο ενδιαφέρον του για τον τόπο μας. Του ευχόμαστε από καρδιάς καλή δύναμη στην επιτέλεση των νέων του καθηκόντων».




Επίσκεψη του Δ.Σ. του Σκοπευτικού Συλλόγου στον Δήμαρχο Δράμας

Τον Δήμαρχος Δράμας, Γιώργο Παπαδόπουλο, επισκέφθηκε το Δ.Σ. του Σκοπευτικού Συλλόγου Δράμας-στον οποίο ο Δήμαρχος είναι μέλος-, ο Πρόεδρος, Ι. Στρατήρος, ο Αντιπρόεδρος, Ευ. Κατσαϊτης και ο Αναπλ. Γρ. Π. Παπαδόπουλος μεταφέροντας ευχές για καλή δύναμη στα νέα του καθήκοντα. Η επίσκεψη ήταν εθιμοτυπική αλλά με την ευκαιρία αυτή έγινε αναφορά στο πάγιο αίτημά του Σκοπευτικού για τη δημιουργία ενός σκοπευτηρίου κοντά στην πόλη, αίτημα για το οποία ζήτησαν και έλαβαν υπόσχεση για τη συνδρομή του Δήμου προκειμένου να υλοποιηθεί.




Επίσκεψη του Δ.Σ. του ΣΥ.Κ.Π.Ε. Ν. Δράμας στον Δήμαρχο

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, δέχθηκε στο γραφείο του το Προεδρείο του Δ.Σ. του Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας, αποτελούμενο από τον Πρόεδρο Γ. Ιωαννίδη, Αντιπρόεδρο Αν. Παυλίδη και τη Γεν. Γραμματέα Δ. Αναστασιάσου. Εκτός από τις ευχές όλων των μελών του ΣΥ.Κ.Π.Ε. ν. Δράμας, το Προεδρείο υπέβαλε στο Δήμαρχο Δράμας μια σειρά αιτημάτων και προτάσεων για τη βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Δράμα τις οποίες ο Δήμαρχος δέχθηκε με ενδιαφέρον.




Οδηγισμός Καβάλας | Συνάντηση με τον Δήμαρχο Νέστου

Συνάντηση γνωριμίας του νέου Τοπικού Συμβουλίου του Τοπικού Τμήματος Καβάλας του ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΔΗΓΙΣΜΟΥ με τον Δήμαρχο Νέστου, Σάββα Μιχαηλίδη, πραγματοποιήθηκε στις 16/2/24 στο Δημαρχείο Χρυσούπολης.

H Πρόεδρος, η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Τ.Σ. και Μέλος της Ομάδας Συνεργασίας Παλαιών Οδηγών, είχαν μία εποικοδομητική συζήτηση για το μέλλον του Κατασκηνωτικού μας Κέντρου «Άννα και Τάκης Δεληγιάννη» στο Διαλεκτό Καβάλας.

Με χαρά πληροφορηθήκαμε το όραμα και τα σχέδια του Δήμου Νέστου περί αξιοποίησης και ανάδειξης του κτηριακού του αποθέματος και του φυσικού του πλούτου.
Στο πλαίσιο έναρξης μιας νέας συνεργασίας του αποδώσαμε το Οδηγικό Τριφύλλι Φίλιας. Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Μιχαηλίδη για τον πολύτιμο χρόνο που μας διέθεσε και για το αναμνηστικό δώρο της συνάντησης μας. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα αναπτυξιακά σχέδια του Δημοτικού Συμβουλίου.




Επιστολή Μάρκου Δέμπα στον Δήμαρχο Καβάλας για την αύξηση των ανταποδοτικών τελών

Ακολουθεί η επιστολή-ανακοίνωση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Καβάλας :

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε

Γνωρίζοντας, για την απόφαση σας να προχωρήσετε σε αυξήσεις, στα τέλη καθαριότητας, τραπεζοκαθισμάτων, και λοιπών τελών, σας μεταφέρουμε την αγωνία της τοπικής αγοράς για τις γενικότερες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα καταστήματα, εμπορικά και εστίασης, καθώς και μεταποίησης, τα τελευταία χρόνια της κρίσης και κυρίως μέσα στην ακρίβεια των τελευταίων 2 ετών, όπου όλες οι τιμές και τα λειτουργικά κόστη των επιχειρήσεων έχουν εκτοξευθεί.

Μεταφέρουμε τις αντιρρήσεις μας και τους προβληματισμούς των επιχειρήσεων μας και πρέπει να δείτε πολύ λελογισμένα τις αυξήσεις, τις οποίες πρόκειται να επιβάλλεται, προκειμένου να μην διαταραχθούν οι λεπτές ισορροπίες στην τοπική οικονομία και σας παροτρύνουμε να μας παρουσιάσετε αναλυτικά, ποια θα είναι τα οφέλη προς την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται ανταποδοτικά, μέσα από αυτές τις αυξήσεις.

Κύριε Δήμαρχε, πρέπει να εξετάσετε και προβληματιστείτε για τον τρόπο και το μέγεθος των αυξήσεων αυτών, που μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση, την ήδη πιεστική κατάσταση που υποφέρουν οι επιχειρήσεις μέλη μας.

Είμαστε στην διάθεση σας, για να συνεργαστούμε και να προσφέρουμε και τις δικές μας προτάσεις (όπως ενδεικτικά, να γίνει σταδιακά η οποιαδήποτε αύξηση αποφασίσετε, καθώς γνωρίζοντας ως επιχειρήσεις την λέξη ανταποδοτικότητα γίνεται άμεσα σαφές και η αναλογικότητα ως προς τα απορρίμματα μας, ως τούτου σας προτείνουμε να προχωρήσουμε άμεσα στο απόλυτα ακριβές μέτρο του μεγέθους απορριμμάτων και όχι με βάση τα τετραγωνικά).

Αναμένουμε να δεχτείτε τις θέσεις του Επιμελητηρίου Καβάλας, στον σχεδιασμό που έρχεστε να υλοποιήσετε για τα τέλη καθαριότητας και λοιπών τελών.

Με εκτίμηση

Μάρκος Δέμπας




Απολογισμός θητείας απο τον Δήμαρχο Ξάνθης Μανώλη Τσέπελη

Τον απολογισμό της δικής του θητείας έκανε στο ENA CHANNEL, ο δήμαρχος Ξάνθης, κ. Μανώλης Τσέπελης, ο οποίος αναφέρθηκε στα έργα που πραγματοποιήθηκαν επι της δικής του θητείας, σε αυτά που έγιναν σωστά και σε αυτά που θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα.
Ενω την ίδια ώρα ο ίδιος μίλησε για την ερχόμενη τετραετία αλλά και τους δικούς του στόχους απο την πλευρά της αντιπολίτευσης.




Βράβευση μαθητών του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης από τον Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη

Σε μία σεμνή τελετή στον προαύλιο χώρο του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης, με τη συμμετοχή των συμμαθητών τους, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των μελών του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, βραβεύτηκαν από τον Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη, για τις διακρίσεις τους το προηγούμενο χρονικό διάστημα, οι μαθητές του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης, Βασίλης Ζοπόγλου και Θόδωρος Γκίκας.

Ο Βασίλης Ζοπόγλου έλαβε το πρώτο βραβείο στον 11ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και ο Θοδωρής Γκίκας κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Αστρονομίας και Αστροφυσικής.

Χαιρετισμοί

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΡΙΑΔΗΣ: “Καταρχάς, θέλω να συγχαρώ τον Βασίλη και τον Θοδωρή για τις πρόσφατες επιτυχίες τους. Μας έκαναν όλους υπερήφανους. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι τόσο οι καθηγητές τους, όσο και οι γονείς τους, διότι όλο αυτό το διάστημα ήταν στο πλευρό τους. Εύχομαι το ταξίδι τους στον κόσμο της γνώσης να συνεχιστεί, να αποκτήσουν νέες εμπειρίες και να πραγματοποιηθούν όλα τα όνειρα τους”.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΟΥΜΤΣΑΚΗΣ: “Οι διακρίσεις των δύο μαθητών του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης καταδεικνύουν πως έχουν πολύ μεγάλη θέληση και ιδιαίτερη έφεση στη Φυσική και την Αστρονομία. Φανερώνουν ακόμη και την εξαιρετική δουλειά που γίνεται από τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Άλλωστε για να ξεχωρίσεις, πρέπει να έχει κακές βάσεις. Συγχαρητήρια σε όλους”.

Με κολακευτικά λόγια για τον Βασίλη Ζοπόγλου και τον Θόδωρο Γκίκα μίλησαν επίσης ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Π.Ε. Καβάλας, Δανιήλ Εμμανουηλίδης, η Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Καβάλας, Ανθή Χατζηφραντζή, η Διευθύντρια του Γυμνασίου της Νέας Καρβάλης, Δήμητρα Καποδίστρια και ο Πρόεδρος της Κοινότητας Νέας Καρβάλης, Νίκος Καρακεΐσογλου.

Δηλώσεις

ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΟΠΟΓΛΟΥ: “Η αλήθεια είναι ότι υπήρχαν σημάδια από πολύ μικρή ηλικία που πρόδιδαν πως έχει ιδιαίτερη έφεση στις θετικές επιστήμες. Όνειρο μου είναι να γίνω καθηγητής Φυσικής. Μέχρι να συμβεί αυτό θα συνεχίσω να παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς Φυσικής”.

ΘΟΔΩΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: “Ξεκίνησα την Αστρονομία από Δ’ Δημοτικού με την παρότρυνση ενός οικείου προσώπου. Άρχισα με τα μαθήματα της σχολής Αστρονομίας που υπάρχει στο Βόλο και με τη βοήθεια του Ομίλου Αστρονομίας της Πάτρας, κατάφερα να προκριθώ στον διαγωνισμό και να περάσω στην Ολυμπιάδα. Επόμενος στόχος μου είναι να εισαχθώ σε κάποια σχολή που να έχει σχέση με την Αστρονομία”.

https://youtu.be/9qFg_IE7WK0




Οι Διοικητές των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών ΑΜΘ και Έβρου στον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης

Τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη επισκέφτηκαν σήμερα στο γραφείο του ο Διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αν. Μακεδονίας και Θράκης Κωνσταντίνος Κούκουρας και ο Διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Έβρου Σπύρος Κούτρας, με σκοπό να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους για τη στενή συνεργασία κατά τη διάρκεια της πρωτοφανούς πυρκαγιάς του Αυγούστου.

Πρωτίστως, οι διοικητές ευχαρίστησαν τον δήμαρχο για τις δεξαμενές νερού που εγκαταστάθηκαν στο αεροδρόμιο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ, για τον ανεφοδιασμό των ελικοπτέρων πυρόσβεσης. Μάλιστα η έγκαιρη εγκατάσταση των δεξαμενών με μέριμνα του Δήμου Αλεξανδρούπολης διευκόλυνε το έργο των εναέριων μέσων πυρόσβεσης επιτρέποντας σε αυτά να ανεφοδιάζονται σε πολύ κοντινή απόσταση, γεγονός που μειώνει το χρόνο ανεφοδιασμού κατά το ένα τρίτο και επιτρέπει εντατικότερες ρίψεις, στοιχείο κρίσιμο για την κατάσβεση της φωτιάς.

Επιπλέον, επισημάνθηκε η άψογη συνεργασία μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης και της πυροσβεστικής υπηρεσίας καθ’ όλη τη διάρκεια εξέλιξης της πυρκαγιάς καθώς και η σπουδαιότητα της έγκαιρης προληπτικής εκκένωσης των οικισμών. Παράλληλα τονίστηκε και από τις δύο πλευρές η ανάγκη αναβάθμισης των εθελοντικού κλιμακίου Φερών σε μόνιμο Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Φερών, η δημιουργία εποχικού πυροσβεστικού κλιμακίου στην Κίρκη, η δημιουργία Ειδικής Μονάδας Δασικών Επιχειρήσεων ΕΜΟΔΕ (Δασοκομάντος) στην Αλεξανδρούπολη, η πρόσληψη εποχικών πυροσβεστών για την επάνδρωση των πυροφυλακίων, καθώς και η επανεξέταση εύρεσης οριστικής λύσης για τον κόμβο Δικέλλων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στην οποία συμμετείχαν επίσης ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Ηλίας Δαστερίδης και ο Πρόεδρος Κοινότητας Αλεξανδρούπολης Ιωάννης Ναϊτίδης, έγινε αναφορά στις ενέργειες που είναι σε εξέλιξη και αφορούν στην εκπόνηση μελετών, τον καθαρισμό των ρεμάτων και τα αντιδιαβρωτικά έργα για την πρόληψη και αντιμετώπιση ενδεχόμενων πλημμυρικών φαινομένων.




Δημήτρης Πέτροβιτς: «Ψηφίζουμε Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης από την πρώτη Κυριακή»

«Παράσταση νίκης» του συνδυασμού του «Εν Έργω Μαζί» έδωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Δημήτρης Πέτροβιτς, κατά τη χθεσινοβραδινή (05/10) κεντρική προεκλογική ομιλία που παραχώρησε σε εκατοντάδες Αλεξανδρουπολίτες στην κεντρική πλατεία του φάρου της πόλης

Αφού ευχαρίστησε τους 155 υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους που τον πλαισιώνουν στο ψηφοδέλτιο με το οποίο θα διεκδικήσει την Κυριακή 8 Οκτωβρίου τον δημαρχιακό θώκο του Δήμου της Αλεξανδρούπολης, ο κ. Πέτροβιτς αναφέρθηκε στις συνεχείς και επίμονες προσπάθειες του συνδυασμού για δημόσιο διάλογο με τους υπόλοιπους υποψηφίους δημάρχους, οι οποίες δυστυχώς «προσέκρουσαν σε τοίχο». «Κάποιοι θέλουν βουβή αυτή την προεκλογική περίοδο» επεσήμανε χαρακτηριστικά, αντιπαραβάλοντας ότι πάγια θέση του συνδυασμού «Εν Έργω Μαζί» είναι η ανοιχτή και δημόσια συζήτηση.

Προκρίνοντας την πρόθεση αλλά και την ικανότητα του συνδυασμού να πραγματώσει ρεαλιστικά και κοστολογημένα έργα στον Δήμο της Αλεξανδρούπολης, όπως τη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης και υπόγειου πάρκινγκ προς αποσυμφόρηση του «πολύπαθου» αστικού κέντρου αλλά και τη σταδιακή μετατόπιση της πόλης προς τη θάλασσα, ο κ. Πέτροβιτς τόνισε χαρακτηριστικά: «Δήμος Αλεξανδρούπολης δεν είναι μόνο το κέντρο της πόλης, είναι οι Φέρες και η Τραϊανούπολη, είναι τα χωριά και οι οικισμοί», φέρνοντας στο προσκήνιο το χρόνιο παράπονο κατοίκων της περιοχής για παραμέληση και εγκατάλειψη των ακριτικών σημείων του Δήμου.

Χρησιμοποιώντας ως «εγγύηση» το έργο του στη περιφέρεια που αγγίζει το ύψος των 123 εκατ. ευρώ, ο υποψήφιος Δήμαρχος κατέστησε σαφές ότι το πρόγραμμα της παράταξης είναι προσανατολισμένο με ορίζοντα το 2040, καθώς «κάθε Δήμος οφείλει να σχεδιάζει με γνώμονα τις μελλοντικές γενιές». Πέρα από την επίλυση βασικών αλλά καίριων ζητημάτων που ταλανίζουν τον ακριτικό Δήμο για δεκαετίες, όπως το κυκλοφοριακό και η καθαριότητα, ο κ. Πέτροβιτς υποσχέθηκε να ενισχύσει τον τουρισμό της περιοχής με την ανάδειξη των τοπικών μνημείων αλλά και των ντόπιων προϊόντων των παραγωγών της περιοχής, κάτι που με τη σειρά του θα ανακουφίσει την εντόπια οικονομία.

Την ομιλία του έκλεισε εμφανώς συγκινημένος για τη στήριξη του κόσμου, πριν προχωρήσει στην ξεχωριστή ανακοίνωση κάθε υποψηφίου που στελεχώνει το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο βροντερό μήνυμα νίκης που έστειλε ο κ. Πέτροβιτς στάθηκαν ως αποδέκτες εκατοντάδες Δημότες, ενώ στάθηκε αναγκαίο να κλείσει προσωρινά η Λεωφόρος Νίκης (παραλιακή οδός)

 




Χρήστος Ποτόλιας: “Ποιον Δήμαρχο; Με ποιους Δημοτικούς συμβούλους;”

Κανένα “έργο τώρα”, την “ώρα δημιουργίας” δε θα φέρει την “Καβάλα Μπροστά”, τον  “τόπο της ζωής μας” και το  “σύγχρονο Δήμο”μας, αν δε έχεις Δήμαρχο και Δημοτικούς Συμβούλους αγωνιστές που παλεύουν για τις ανάγκες του λαού και όχι υπηρέτες των κυβερνήσεων και της Ε.Ε..

Αν δεν έχεις Δήμαρχο και Δημοτικούς Συμβούλους που αντιστέκονται στα αλλεπάλληλα νομοθετήματα που έκαναν την Τοπική Διοίκηση το μακρύ χέρι της κεντρικής εξουσίας. Αρχή που θα αντιταχθεί και θα πρωτοστατήσει ενάντια στις ελαστικές σχέσεις εργασίας στο δήμο, τα 2μηνα, 4μηνα, 8μηνα κτλ. Συμβούλους που θα εκφράζουν μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο τις διεκδικήσεις, τις ανάγκες και τις αγωνίες των εργαζομένων, των αυτοαπασχολούμενων και της νεολαίας, των γυναικών, των συνταξιούχων, για την προστασία της ζωής και του περιβάλλοντος απέναντι σε φυσικές καταστροφές. Συμβούλους και Δήμαρχο που δε δεσμεύονται από φανερά και αθέατα επιχειρηματικά συμφέροντα, που έχουν αναλάβει «εργολαβία» από τα κόμματά τους να προωθούν σε τοπικό επίπεδο την επιχειρηματική δράση, την εμπορευματοποίηση σε κάθε πλευρά της ζωής του λαού, πνίγοντας τις ανάγκες του για τα κέρδη των λίγων (ΕΣΚΙ ΚΑΠΟΥ, ΛΙΜΑΝΙΑ, ΑΚΤΗ ΚΑΛΑΜΙΤΣΑ, ΜΕΑ ΠΕΡΙΓΙΑΛΙ κ.α.). Συμβούλους που δε θα προσκυνούν την ανταποδοτικότητα, δηλαδή τα χαράτσια, σε κάθε πλευρά της ζωής μας και θα διεκδικούν μαζί με το λαό χρηματοδότηση από το κράτος.

Σήμερα υπάρχει πείρα η οποία πρέπει να αξιοποιηθεί σε αυτές τις εκλογές, κυρίως όμως μετά από αυτές. Το έργο χιλιοπαιγμένο, στο ίδιο έργο θεατές, το έχουμε ξαναδεί σε διάφορες εκδοχές, όλες όμως είχαν το λαό στο ρόλο του κομπάρσου. Ήρθε η ώρα να γίνει ο λαός πρωταγωνιστής και ρυθμιστής της ζωής των παιδιών του και της δικής του.

Για να εκλέξουμε περισσότερους αγωνιστές δημοτικούς και περιφερειακούς συμβούλους, που θα είναι δίπλα στον λαό και τους αγώνες του και όχι χειροκροτητές της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής.

Αρκετά με το «πάμε κι όπου βγει». Ήρθε η ώρα «να πάμε αλλιώς»!

Ενισχύουμε το ρεύμα αμφισβήτησης της κυρίαρχης πολιτικής

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

που μπορεί να καταγραφεί την επόμενη μέρα των εκλογών!

Καλούμε τους εργαζόμενους στην πόλη και τα χωριά, τις νέες και τους νέους που οι τοπικοί άρχοντες σε ευθεία γραμμή με το κεντρικό κράτος, τους στέλνουν στα «αζήτητα» της ζωής, τους μικρούς αγρότες και τους μικροεπαγγελατίες να κάνουν τη διαφορά ενισχύοντας παντού τη Λ.Σ. που το ΚΚΕ στηρίζει.




Συνάντηση στο ΔΠΘ με τον Δήμαρχο Σουφλίου για τον σχεδιασμό ανασυγκρότησης της περιοχής

Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης αναλαμβάνει κυρίαρχο ρόλο  για ένα περιβαλλοντικά  και οικονομικά βιώσιμο μέλλον

Στο κτίριο Διοίκησης του Δ.Π.Θ. συναντήθηκαν την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023 ο Πρύτανης του ΔΠΘ, Καθηγητής Φώτιος Μάρης και ο Δήμαρχος Σουφλίου κ. Παναγιώτης Καλακίκος. Στη συνάντηση συμμετείχαν εξειδικευμένοι επιστήμονες, Καθηγητές του Δ.Π.Θ, προκειμένου να προχωρήσουν άμεσα στον σχεδιασμό της ανασυγκρότησης της περιοχής μετά την καταστροφική πυρκαγιά των τελευταίων εβδομάδων.

Οι συμμετέχοντες από πλευράς του Δ.Π.Θ. ήταν ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και  Δασολογίας Καθηγητής Σπύρος Γαλατσίδας, ο Κοσμήτορας της Πολυτεχνικής Καθηγητής Αντώνης Γαστεράτος, ο Πρόεδρος του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης Καθηγητής Αθανάσιος Κυμπάρης, ο Πρόεδρος του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων Καθηγητής Γιώργος Τσαντόπουλος, ο Πρόεδρος του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος Καθηγητής Σπύρος Ντούγιας, ο Αν. Πρόεδρος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Αν Καθηγητής Χρήστος Ακράτος, ο Καθηγητήςτου Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος Παράσχος Μελίδης, ο Καθηγητής του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης  Ζήσης Βρύζας, και  ο Επ. Καθηγητής του Τμήματος Δασολογίας Γιώργος Παπαϊωάννου.

Κατά τις συζητήσεις που διεξήχθησαν προέκυψε η ανάγκη ενός ολιστικού, ανθρωποκεντρικού προγράμματος ανασυγκρότησης της περιοχής του Δήμου Σουφλίου και του Εθνικού Πάρκου της Δαδιάς, με σκοπό την αντιδιαβρωτική – αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής, τη δημιουργία του νέου δάσους της Δαδιάςαλλά και τη στήριξη της γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Ως τελικός στόχος του προγράμματος ορίστηκε η δημιουργία των προϋποθέσεων προκειμένου να συνεχίσει κατά το δυνατόν ομαλά η ζωή και οι δραστηριότητες στην περιοχή.

Από την Πρυτανεία

07.09.2023




Η Αθηνά Παναγιωτίδου υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Αθηνά Παναγιωτίδου συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τονανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε την Αθηνά να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι η Αθηνά Παναγιωτίδου και είμαι Παιδαγωγός Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας στον ΔήμοΚαβάλας, με μεταπτυχιακές σπουδές MSc στη «Διδακτική Παιδαγωγική και ΤΠΕ (τεχνολογίες της πληροφορικής και των επικοινωνιών)».

Είμαι μητέρα δύο κοριτσιών, της Έλενας 21 ετών και της Κατερίνας 13 ετών.  Εργάζομαι ως Προϊσταμένη – Παιδαγωγός σε βρεφονηπιακό σταθμό της Καβάλας και διδάσκω επίσης στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. Καβάλας.

Είμαι συγγραφέας τριών παραμυθιών με σημαντικές διακρίσεις ανά την Ελλάδα, που διατίθενται, μετά από τη βράβευσή τους από το Υπουργείο Παιδείας – Πολιτισμού και Αθλητισμού Κύπρου, ως εκπαιδευτικό υλικό σε όλα τα σχολεία της Κύπρου. Επίσης έλαβα και το Β΄ βραβείο ποίησης τον Ιούνιο του 2023 σε πανελλήνιο διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΕΠΟΚ ( Ελληνικός Πολιτιστικός Όμιλος Κυπρίων) σε εκδήλωση για την αδελφοποίηση με τον Δήμο Καραβά στην Κύπρο.

Επιπλέον, είμαι σεναριογράφος, έχω κάνει πολλές διασκευές θεατρικών έργων και έχω γράψει τους στίχους πολλών τραγουδιών για θεατρικές παραστάσεις, είμαι ερασιτέχνης ηθοποιός και μέλος της θεατρικής ομάδας του Θεάτρου Παίδευσις. Η πρώτη μου στιχογραφική προσπάθεια σε ότι αφορά soundtrack ταινίας μικρού μήκους ήταν το 2020 οπότε και κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο με τίτλο «Όταν τρομάζουν οι ζωές». Η ταινία δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί λόγω της έναρξης της πανδημίας Covid-19.

Υπήρξα δύο φορές υποψήφια Βουλευτής, στις εκλογές του Ιουλίου 2019 και στις εκλογές του Μαΐου 2023 και επίσης πήρα μέρος ως υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019.

Διετέλεσα πρώτη γυναίκα Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Καβάλας από τον Δεκέμβριο του 2021 έως τον Απρίλιο του 2023, οπότε και παραιτήθηκα λόγω συνταγματικού κωλύματος για να πάρω μέρος στις εκλογές ως υποψήφια βουλευτής, και δύο φορές εκλεγμένο μέλος στο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου (2015 έως το 2021).
Υπήρξα εκλεγμένη εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Καβάλας από τον Σεπτέμβριο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2023 και εκλεγμένη εκπρόσωπος στο Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Νομού Καβάλας.

Έχω πάρει μέρος σε πλείστα συνέδρια και σεμινάρια, παιδαγωγικού και συνδικαλιστικού χαρακτήρα, ως Εισηγήτρια και Σύνεδρος.

Αγαπώ την πόλη μου την Καβάλα και με τη συμμετοχή μου για ακόμη μια φορά στα κοινά, μέσα από την ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα «Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ», ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Εριφυλλίδη, θέλω να προσφέρω όσο μπορώ περισσότερα και να βάλω το λιθαράκι μου έτσι ώστε να αναβαθμίσουμε την πόλη μας και να την κάνουμε μια πόλη σύγχρονων προδιαγραφών!

Γιατί με τον Γιάννη;
Γιατί είναι το καινούριο και αυτό που χρειάζεται ο τόπος μας.
Έναν νέο Δήμαρχο με όραμα!

Η φρέσκια ματιά του Γιάννη σε ότι αφορά την Καβάλα μας, σε συνδυασμό με τον ακέραιο χαρακτήρα του και τις ευρύτερες γνώσεις που διαθέτει λόγω των σπουδών του και της διαμονής του στο εξωτερικό, καθιστούν την εκλογή του στο αξίωμα του Δημάρχου Καβάλας αναγκαία. Γιατί η πόλη μας δεν χρειάζεται άλλο Δημάρχους με παρωπίδες και αγκυλώσεις, δεν χρειάζεται άλλα δήθεν και πρέπει, χρειάζεται ανθρώπους που να συνδυάζουν ευρυμάθεια, αλτρουισμό και να διαθέτουν πάνω από όλα ενσυναίσθηση και αγάπη για τον τόπο τους, πάνω από εμπάθειες και συμπάθειες.

Η μηχανή της Καβάλας μπροστά λοιπόν και εμείς ως καλογυαλισμένα γρανάζια της, θα δουλέψουμε ακούραστα για να την πάμε πολλά βήματα μπροστά με οδηγό τον Γιάννη μας!!!».

Πιστεύουμε ότι η πολύπλευρη και πληθωρική προσωπικότητά της, η άριστη γνώση της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, η ενασχόληση με τις τέχνες, το έντονο ενδιαφέρον για ζητήματα άσκησης κοινωνικής πολιτικής, η μεγάλη της αγάπη για τα παιδιά, η αποδεδειγμένη διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά, η καθαρή πολιτική σκέψη, ο ενθουσιασμός, η αγωνιστικότητα και η μεγάλη αγάπη της για τον τόπο μας καθιστούν την Αθηνά Παναγιωτίδου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, τον πολιτισμό και την αναδιοργάνωση όλων των υπηρεσιών του Δήμου μας, σε αγαστή συνεργασία με τους δημοτικούς υπαλλήλους – και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας. Αθηνά, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Κίνημα Ελεύθερης Παραλίας Θάσου: Στον δήμαρχο για τις παρανομίες των τουριστικών επιχειρήσεων

Προγραμματισμένη συνάντηση εκπροσώπων της Κίνησης Ελεύθερης Παραλίας Θάσου και του δημάρχου Θάσου, κ. Ελευθέριου Κυριακίδη πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 17 Αυγούστου 2023, στο δημαρχείο του νησιού

Παρόντες ήταν επίσης ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού και Πολιτισμού κ. Τσουλκάνης Γιώργος και ο διοικητής του αστυνομικού τμήματος Θάσου κ. Στέλιος Ψαρογιάννης.

Σχετικό δελτίο Τύπου, αναλυτικά αναφέρει:

Παραδώσαμε στον δήμαρχο καταγγελία για τις ολοένα επιδεινούμενες παρανομίες κι αυθαιρεσίες που εντοπίζονται σε πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων που εκμεταλλεύονται τις παραλίες του νησιού μας και συγκεκριμένα για:

  • Μη εφαρμογή των ορίων των υπό εκμετάλλευση εκτάσεων με την γραμμή παραλίας – αγιαλού
  • Λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος χωρίς νόμιμη άδεια ή με συστηματική παραβίασή της

  • Αυθαίρετες περιφράξεις

  • Απαγόρευση πρόσβασης λουομένων σε παραλίες

  • Αυθαίρετα κτίσματα

  • Παράνομη επέκταση των ομπρελοκαθισμάτων στο σύνολο των παραλιών με αποτέλεσμα των αποκλεισμό όσων λουομένων δεν επιθυμούν να δεχθούν τις υπηρεσίες των επιχειρήσεων αυτών

  • Αποκλεισμούς / υποβάθμιση αρχαιολογικών χώρων

  • Αισχροκέρδεια και φορολογικές παραβάσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες

  • Πλήρη αποκλεισμό και προσπάθειες ιδιωτικοποίησης παραλιών

Ζητήσαμε από την δημοτική αρχή την σύγκλιση έκτακτου δημοτικού συμβουλίου για το θέμα και υποστηρίξαμε, μεταξύ άλλων, την αυτονόητη ανάγκη να συνοδεύεται στην Διαύγεια από τα αντίστοιχα τοπογραφικά κάθε σύμβαση παραχώρησης παραλίας, να μην επιτρέπεται παραχώρηση παραλιών σε περιοχές Natura, να λειτουργήσουν τουλάχιστον 2 παραλίες με υπηρεσίες υπό δημοτικό έλεγχο, να αποκλείονται από τις παραχωρήσεις επιχειρήσεις που έχουν επανειλημμένως παραβιάσει την νομοθεσία ή/και τους όρους παραχώρησης, εντατικοποίηση των ελέγχων.

Ο δήμαρχος, απέδωσε το φαινόμενο των εκτεταμένων παρανομιών στην απότομη αύξηση του τουρισμού και δήλωσε άγνοια για την μη ανάρτηση των τοπογραφικών στην Διαύγεια.

Όσο αφορά τις ευθύνες του δήμου, επικαλέστηκε την έλλειψη προσωπικού για επαρκείς ελέγχους.

Για το μείζον θέμα του πλήρους αποκλεισμού παραλιών από πλευράς επιχειρηματιών απάντησε ότι η σχετική εγκύκλιος του 2023 του Αρείου Πάγου και η ρητή αναφορά στο Σύνταγμα δεν προσφέρουν την απαιτούμενη νομική ισχύ για την αποτελεσματική παρέμβαση των ελεγκτικών μηχανισμών.

Ο δήμαρχος δεσμεύτηκε για τη σύγκληση Δημοτικού Συμβουλίου κατά πάσα πιθανότητα την ερχόμενη Τρίτη το μεσημέρι, με πρώτο θέμα στην ημερήσια διάταξη αυτό των παραλιών, στο οποίο επιφυλάχθηκε να καταθέσει και τις πλήρεις θέσεις της παράταξής του.

Καλέσαμε τον δήμαρχο να συμμετάσχει, ο ίδιος ή δια αντιπροσώπου, στην δράση μας του Σαββάτου 19 Αυγούστου, 12 μμ στην παραλία του Αη Γιάννη και διαβεβαίωσε πως δεδομένου ότι ο ίδιος έχει ανειλημμένες υποχρεώσεις, θα προσπαθήσει να στείλει εκπρόσωπο του δήμου.

kavalanews.gr

 




Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου: Ήρθε η ώρα ο λαός να εμπιστευτεί τον υποψήφιο Δήμαρχο Νίκο Χρυσάφη

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου για το ψηφοδέλτιο: 
“Απευθυνόμαστε στους εργαζόμενους, τους άνεργους και συνταξιούχους, τους επαγγελματίες, τους μελισσοκόμους και ελαιοκαλλιεργητές, όλους τους βιοπαλαιστές αγρότες και ψαράδες, τη νεολαία του νησιού μας και σας καλούμε να δώσουμε μαζί τον αγώνα για την ισχυροποίηση του ψηφοδελτίου της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο Θάσου, ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΚΚΕ.
Το ερώτημα που πρέπει να απαντήσει κάθε Θάσιος είναι το εξής: θέλει άλλη μια δημοτική αρχή που η προτεραιότητά της είναι να στηρίζει τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα των ακτοπλόων, των μαρμαράδων, των μεγάλων ξενοδόχων, ή μια δημοτική αρχή που να παλεύει μαζί με το λαό για τις πραγματικές ανάγκες του λαού;
Όλα τα προηγούμενα χρόνια υπάρχει πείρα που πρέπει να αξιοποιηθεί. Καμία δημοτική αρχή δεν είχε στην προτεραιότητά της τη δημιουργία νέων σχολικών μονάδων, βρεφονηπιακών σταθμών, παιδικών χαρών.
Την διεκδίκηση και υλοποίηση αντιπλημμυρικών και αντιπυρικών έργων για το νησί μας. Την υλοποίηση όλων των απαραίτητων έργων βιολογικού καθαρισμού με σύγχρονες επιστημονικές μέθοδες στο κατάλληλο σημείο και με συμφωνία των τοπικών κοινοτήτων.
Για την προστασία του νερού και την υδροδότηση του νησιού. Για ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες του νησιού, για μέτρα ανάπλασης σε χωριά και γειτονιές με κριτήριο τις ανάγκες συνολικά του λαού και όχι μόνο ορισμένων επιχειρηματιών. Για τη βελτίωση του οδικού δικτύου στο νησί.
Όλα αυτά όμως αποτελούν βασικές ανάγκες του λαού του νησιού. Για αυτό και οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης αυτά και άλλα ζητήματα τα ανέδειξαν και διεκδίκησαν με τις παρεμβάσεις τους στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ήταν στην πράξη τα μάτια, τα αυτιά και η φωνή του λαού μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Ήρθε η ώρα ο λαός της Θάσου να εμπιστευτεί τη Δημοτική Αρχή στη Λαϊκή Συσπείρωση με υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Χρυσάφη.
Για μια δημοτική αρχή που θα διεκδικεί για το λαό, δεν θα κάθεται παρατηρητής των εξελίξεων την ίδια ώρα που μαραζώνει το νησί μας από διάφορες υπηρεσίες αλλά και δομές και προσωπικό στο χώρο της υγείας.
Που δε θα λέει ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις για βασικές ανάγκες του λαού την ίδια ώρα που το κράτος παρακρατεί εκατομμύρια ευρώ που δεν αποδίδει στους Δήμους.
Δεν θα τα θεωρεί όλα αυτά περασμένα ξεχασμένα και θα χαρατσώνει άλλη μια φορά το λαό χωρίς να αγγίζει τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους (σημ.: ακόμα περιμένουμε να μας απαντήσουν στο ερώτημα πόσα χρήματα έχει εισπράξει ο Δήμος από την λατομική δραστηριότητα στο νησί).
Παράλληλα, να ενισχυθεί η Λαϊκή Συσπείρωση και στην Περιφέρεια ΑΜΘ για ακόμα περισσότερους περιφερειακούς συμβούλους αγωνιστές και όχι τροχονόμους επιχειρηματικών συμφερόντων.
Για το λαό της Θάσου, με το λαό της Θάσου!
Είναι και στο δικό σου χέρι!
Ενίσχυσε το ψηφοδέλτιο της Λαϊκής Συσπείρωσης με υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Χρυσάφη”.