Στην Αλεξανδρούπολη το 15ο πανελλήνιο συνέδριο δικηγορικών συλλόγων παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης

Η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος αποφάσισε την διοργάνωση του 15ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Δικηγορικών Συλλόγων στις 3,4,5 και 6 Οκτωβρίου 2024 στην Αλεξανδρούπολη για τα μείζονα ζητήματα που αφορούν τη Δικαιοσύνη και τη Δικηγορία και ιδίως τον εκσυγχρονισμό του Κώδικα Δικηγόρων.

Οι εργασίες του συνεδρίου με τίτλο «Από την Δικηγορία που ζούμε στην Δικηγορία που αξίζουμε» θα λάβουν χώρα στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου Grecotel Astir Egnatia με σύνεδρους τους Προέδρους και τα Μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων όλων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας.




Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων | Συνέχιζει την αποχή

Λήφθηκαν οι αποφάσεις από την Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων σχετικά με τη συνέχιση της αποχής. Η αποχή θα συνεχίζεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις δικών:

  1. Από όλες τις ποινικές δίκες, εκτός των δικών που προέρχονται από διακοπή και στις οποίες έχει ήδη ξεκινήσει η εξέταση του πρώτου μάρτυρα.
  2. Από δίκες συμφερόντων Ελληνικού Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ δημοσίου τομέα, πλην ΟΤΑ.
  3. Από δίκες Νομικής Βοήθειας.
  4. Από την έκδοση Διαταγών Πληρωμής και πράξεις αναγκαστικής εκτέλεσης, Τραπεζών και funds.

Οι δικηγόροι της Καβάλας  θα συζητήσουν και πιθανότατα θα αποδεχθούν αυτήν την πρόταση στη συνέλευση τους, που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του συλλόγου. Η συνέχιση της αποχής μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου θα είναι το αποτέλεσμα αυτής της συζήτησης.