Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διημερίδα τουριστικής υγείας και ιαματικού τουρισμού στην ΑΜΘ
Mε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε Ημερίδα, για τον Ιαματικό Τουρισμό στην Αλεξανδρούπολη, στο πλαίσιο της διημερίδας που διοργάνωσε το Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας – ΕΛΙΤΟΥΡ, σε συνεργασία με το Παγκόσμιο Ιπποκράτειο Ινστιτούτο Ιατρών, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, του Δήμου Αλεξανδρούπολης, του τμήματος Ιατρικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, των Ιατρικών Συλλόγων Αθηνών και Έβρου, της Ιπποκράτειου Ακαδημίας Ιαματικής Ιατρικής και της Ελληνικής Εταιρείας Αναπαραγωγικής Ιατρικής.
Ο σημαντικός ρόλος που μπορεί να παίξει η Ελλάδα, στο τομέα του Ιαματικού Τουρισμού, τονίστηκε στο πλαίσιο της ημερίδας που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 28 Ιουνίου, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, με τη συμμετοχή αξιόλογων εκπροσώπων του επιστημονικού, πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου της χώρας. Οι ομιλητές τόνισαν τις μεγάλες δυνατότητες του ιαματικού τουρισμού που έχει σημειώσει ραγδαία αύξηση τα τελευταία χρόνια και ανέφεραν πως διεθνώς υπάρχουν καταγεγραμμένες χιλιάδες εγκαταστάσεις ιαματικών πηγών σε εκατοντάδες χώρες, με νέα έργα που εξελίσσονται πυρετωδώς στην παγκόσμια αγορά.
Τις εργασίες της Ημερίδας, άνοιξε ο Γιώργος Πατούλης, Πρόεδρος ΙΣΑ, ΕΛΙΤΟΥΡ, Παγκόσμιου Ιπποκράτειου Ινστιτούτου Ιατρών, ο οποίος ανέφερε πως η Ελλάδα, στο επίπεδο της εξέλιξης του θερμαλισμού, κατέχει διεθνή ηγετικό ρόλο και η Αλεξανδρούπολη μπορεί να αποτελέσει παγκόσμιο πόλο έλξης.
Σημαντικές ομιλίες έκαναν μεταξύ άλλων, ο κ. Κωνσταντίνος Κουσκούκης πρόεδρος της Ιπποκράτειου Ακαδημίας Ιαματικής Ιατρικής, ο Καθηγητής κ. Στέφανος Γερουλάνος, ο κ. Κωνσταντίνος Βαδικόλιας, Πρόεδρος του τμήματος Ιατρικής σχολής ΔΠΘ, ο κ. Αντώνιος Πολυδώρου, Γενικός Γραμματέας του Παγκόσμιου Ιπποκράτειου Ινστιτούτου Ιατρών,ο κ. Ιωάννης Ράπτης, εκπρόσωπος του Υπουργείου Τουρισμού, ο κ. Θεόδωρος Κούσκος επιχειρηματίας και μέλος της Ελιτουρ, ο κ. Αθανάσιος Ζησιμόπουλος, η κα Αναστασία Κοιλού, της Ανωτάτης Νοσηλευτικής Αθηνών και Μεταπτυχιακή υπότροφος της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, ο κ. Θεόδωρος Κωνσταντινιδης, ο κ. Γεώργιος Στεφανάκος διευθυντής του ΕΔΔΥΠΠΥ, ο κ. Χρήστος Χατζηπαπάς πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Έβρου, ο καθηγητής γυναικολογίας κ. Παναγιώτης Τσικούρας, ενώ χαιρετισμό έκανε ο Βουλευτής Έβρου κ. Αναστάσιος Δημοσχάκης.