ΕΔΕ για τις συνθήκες νοσηλείας του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου διέταξε η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν»

Ένορκη Διοικητική Εξέταση για τις συνθήκες νοσηλείας του Δημήτρη Καλλιάνου, ο οποίος πέθανε σήμερα, διέταξε η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν». Νωρίτερα σήμερα, είχε γίνει γνωστό πως ο πατέρας του βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και μετεωρολόγου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών.

Η ανακοίνωση αναφέρει: Σε συνέχεια του χθεσινού δελτίου τύπου του Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» ανακοινώνουμε σήμερα 25/4/2024 το θάνατο του Δημητρίου Καλλιάνου και εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του.

Για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών νοσηλείας του περιστατικού από την ημέρα της εισαγωγής του έως σήμερα, η Διοίκηση του Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» διέταξε τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης.

Ο κ. Καλλιάνος έχει κάνει πολλές αναρτήσεις για τον πατέρα του τις τελευταίες ημέρες, καταγγέλλοντας την αντιμετώπιση που είχε κατά τη νοσηλεία του στο νοσοκομείο «Αττικόν».

Σύμφωνα με τις καταγγελίες του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και μετεωρολόγου, γιατροί και άλλοι αρμόδιοι από το νοσοκομείο ήταν καθησυχαστικοί επανειλημμένως απέναντι στην οικογένεια, διαβεβαιώνοντάς τους ότι ο πατέρας του «τα πάει υπέροχα», ενώ ο ίδιος και ο αδερφός του επέμεναν ότι είναι σε κακή κατάσταση.

«Μετά από 5 μέρες που τον παρακαλούσαμε γονυπετείς ότι πια είναι ένα βήμα πριν τον θάνατο, έδειξε ένα μικρό ενδιαφέρον και με το πάσο του τον έβαλε σε πλατφόρμα να μπει σε ΜΕΘ», έγραφε για καθηγητή γιατρό του νοσοκομείου.

Για το θέμα του Γ. Καλλιάνου και το γεγονός ότι ένας κυβερνητικός βουλευτής περιέγραψε την κακή κατάσταση στο σύστημα υγείας, με αφορμή την ασθένεια του πατέρα του, κλήθηκε να απαντήσει ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, νωρίτερα σήμερα στην εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ.

«Σέβομαι έναν άνθρωπο που για να βοηθήσει τον πατέρα του δίνει μάχη. Αυτό είναι σεβαστό, συγκινητικό και απολύτως κατανοητό και υπό την έννοια αυτή ο Γ. Καλλιάνος που είναι φίλος μου έχει την κατανόησή μου», είπε και πρόσθεσε ότι υπάρχει και η πλευρά του συστήματος υγείας.

Όπως ανέφερε ο υπουργός Υγείας, ο κ. Καλλιάνος δεν κατηγορεί το ΕΣΥ για έλλειψη γιατρών ή ότι δεν βρήκε κρεβάτι στο νοσοκομείο αλλά για λανθασμένη ιατρική κρίση. «Ως υπουργός Υγείας δεν εμπλέκομαι στην κρίση των γιατρών», υπογράμμισε και συμπλήρωσε ότι για μπει ασθενής σε ΜΕΘ ο θεράπων γιατρός πρέπει να τον δηλώσει σε πλατφόρμα και να ακολουθηθεί η διαδικασία μεταφοράς στην κοντινότερη.

«Το πρώτο κριτήριο είναι ο ασθενής διασωληνωμένος», διευκρίνισε ο κ. Γεωργιάδης τονίζοντας στη συνέχεια ότι για να μπει ασθενής σε ΜΕΘ «δεν υπάρχει διάκριση αν είσαι βουλευτής».

Η ανακοίνωση του νοσοκομείου

Ανακοίνωσε εξέδωσε χθες και η διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν», που ανέφερε ότι ο Δημήτρης Καλλιάνος εισήχθη στην Α’ Πανεπιστημιακή Αγγειοχειρουργική Κλινική στις 6/4/2024 λόγω γάγγραινας του άκρου του αριστερού ποδιού.

«Ο ασθενής υποβλήθηκε σε επιτυχημένη χειρουργική αντιμετώπιση της γάγγραινας, ενώ τα σύνθετα προϋπάρχοντα προβλήματά του αξιολογήθηκαν και αντιμετωπίστηκαν εντατικά κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του από όλες τις εμπλεκόμενες ειδικότητες (καρδιολόγοι, πνευμονολόγοι, νεφρολόγοι, λοιμωξιολόγοι)».

Στην ίδια ανακοίνωση διευκρινίζονταν επίσης ότι «η εισαγωγή των ασθενών σε κάθε ΜΕΘ της χώρας γίνεται με αυστηρές προϋποθέσεις και κριτήρια και αφού καταγραφούν σε κεντρικά ελεγχόμενη πλατφόρμα του ΕΚΑΒ, κριτήρια τα οποία ο συγκεκριμένος ασθενής μέχρι τις 23/4 δεν πληρούσε. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας του ΕΚΑΒ, κανένας μη διασωληνωμένος παθολογικός ασθενής δεν συμπεριλήφθηκε στην πλατφόρμα τον τελευταίο μήνα».

Ο Αλέξης Κούγιας ανέλαβε την εκπροσώπηση της οικογένειας Καλλιάνου

Την εκπροσώπηση του Γιάννη Καλλιάνου, του αδελφού και της μητέρας του για την υπόθεση του πατέρα του βουλευτή ανέλαβε το δικηγορικό γραφείο Αλέξη Κούγια, το οποίο, σε δελτίο Τύπου, αναφέρει ότι αφού λάβει τον ιατρικό φάκελο θα προχωρήσει σε ενέργειες κατά όλων των υπευθύνων.

Ειδικότερα, στο δελτίο Τύπου αναφέρεται:

«Ο κος Γιάννης Καλλιάνος, η μητέρα του και ο αδελφός του ανέθεσαν στον επικεφαλής του γραφείου μας κο Αλέξιο Κούγια την νομική τους εκπροσώπηση στην υπόθεση που έχει δημοσιοποιηθεί τις τελευταίες ημέρες από τον κο Γιάννη Καλλιάνο και αφορά τις συνθήκες νοσηλείας και τις ιατρικές επιλογές γιατρών γνωστού νοσοκομείου της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε ο πατέρας του και μετά από μια σειρά ακρωτηριασμών, ενώ αρχικά οι γιατροί του νοσοκομείου τον είχαν διαβεβαιώσει ότι η κατάσταση της υγείας του πατέρα του ήταν τέτοια που δεν κινδύνευε η ζωή του σε καμία περίπτωση, τελικώς υπέστη ανακοπή, ακολούθως περιήλθε σε κωματώδη κατάσταση και σήμερα έχασε τη ζωή του.

Το δικηγορικό μας γραφείο με τους συνεργάτες του και τη βοήθεια ειδικών ιατροδικαστών, αφού λάβουμε στην κατοχή μας τον ιατρικό φάκελο τον οποίον θα μελετήσουν οι επιστημονικοί συνεργάτες μας, θα προχωρήσουμε στις περαιτέρω νόμιμες ενέργειες κατά όλων των υπευθύνων».

Πηγή: newsbeast.gr




Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός | ΕΔΕ για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή διέταξε ο Χρυσοχοΐδης

Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) σε βάρος της διοικήτριας του νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός για μια… διαφορετική χριστουγεννιάτικη γιορτή που πραγματοποιήθηκε προ ημερών από τους εργαζόμενους σε κενρικό χώρο της εγκατάστασης, διέταξε η 1η ΥΠΕ κατόπιν παραγγελίας του υπουργού Υγείας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Αναλυτικότερα από την 1η ΥΠΕ Αττικής ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

«1. Κατόπιν παραγγελίας του Υπουργού Υγείας Κου Μιχαήλ Χρυσοχοϊδη, στο πλαίσιο Άσκησης του Πειθαρχικού Ελέγχου, σύμφωνα με το άρθρο 11, παρ. 5, του Νόμου 3329/2005 (ΦΕΚ Α΄- 81), παραγγέλθηκε στην 1η ΥΠΕ η διενέργεια κατεπείγουσας ΕΔΕ, σε βάρος της Διοικήτριας του Νοσοκομείου Γ.Ν.Α. «ΚΟΡΓΙΑΛΕΝΕΙΟ – ΜΠΕΝΑΚΕΙΟ» ΕΕΣ, για βεβαίωση παραπτώματος που εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 107, παρ. 1, εδάφιο (β) και (ε) του Νόμου 3528/2007 (ΦΕΚ Α΄-26) «Κώδικας κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ..

2. Η Διενέργεια της ΕΔΕ, ανατέθηκε στον Διοικητή του Νοσοκομείου Γ.Ν.Α. «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ», με εντολή κατεπείγουσας διεκπεραίωσης, έως Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024».

Απορίες και αντιδράσεις για τη γιορτή στο νοσοκομείο

Η… διαφορετική χριστουγεννιάτικη γιορτή πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της 20ης Δεκεμβρίου στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός, για τους εργαζόμενους.

Το βίντεο που κυκλοφόρησε, αποτυπώνει με έναν μάλλον σουρεαλιστικό τρόπο… ένα λαϊκό γλέντι να βρίσκεται σε εξέλιξη στον κεντρικό χώρο του νοσοκομείου, με εργαζόμενους να συμμετέχουν την ώρα που οι τραυματιοφορείς συνεχίζουν κανονικά να μεταφέρουν ασθενείς σε κλινικές, εργαστήρια ή χειρουργεία, περνώντας μάλιστα μπροστά από την ορχήστρα και πίσω από όσους χορεύουν!

Στο επίκεντρο του χορού και του γλεντιού φαίνεται να βρίσκεται η διοικήτρια του νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός, κυρία Ελπινίκη Ταβιανάτου, πυροδοτώντας απορίες και αντιδράσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το γιορτινό κάλεσμα δεν ξάφνιασε ιδιαίτερα το προσωπικό καθώς η αεικίνητη διοικήτρια τα τελευταία τρία χρόνια βρίσκεται σε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας μαζί του, είτε παροτρύνοντας για συμμετοχή σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης είτε οργανώνοντας δραστηριότητες και εκδηλώσεις.