Στουρνάρας: Διευκρινίσεις για 13ο και 14ο μισθό – «Στους φτωχούς ας δώσουμε και 2 μισθούς παραπάνω, όχι όμως οριζόντια»

Αντίθετος στην οριζόντια επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού ο Γιάννης Στουρνάρας. Το «παράθυρο» που άφησε ανοιχτό.
Στουρνάρας

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Αρχικά, ερωτηθείς από την Athens Voice για δηλώσεις του ότι η οικονομία «δεν αντέχει» να επαναφέρει τα δώρα στο Δημόσιο, ο κ. Στουρνάρας απάντησε:

«Αν προσθέσεις τους έξτρα μισθούς και τις συντάξεις, θα στερήσεις λεφτά από τους φτωχούς, σε μια στιγμή που πρέπει να εστιάσουμε στην κοινωνική μας πολιτική, και θα στερήσεις χρήματα από αναγκαίες επενδύσεις σε υποδομές».

Όπως εξήγησε ο ίδιος, αν επιστραφεί ο 13ος και ο 14ος μισθός και τα δώρα στις συντάξεις, η επιβάρυνση στην οικονομία θα είναι της τάξεως των 8 δισεκατομμυρίων ευρώ, ήτοι περίπου το 3,5 με 4% του ΑΕΠ τον χρόνο, βάρος που κανένας προϋπολογισμός δεν μπορεί να αντέξει.

Στουρνάρας για 13ο-14ο μισθό: «Πολλά τα λεφτά, θα τα στερηθούν οι φτωχοί»

Ωστόσο, όπως ανέφερε, «μια κυβέρνηση έχει δικαίωμα να δαπανήσει όπου εκείνη κρίνει τον δημοσιονομικό της χώρο. Όμως τα λεφτά για τα οποία μιλάμε είναι πάρα πολλά. Δεν αντέχει ο προϋπολογισμός κάτι τέτοιο. Και θα μου πείτε: έχουν οι κεντρικές τράπεζες δικαίωμα να σχολιάζουν κάτι τέτοιο; Και θα σας απαντήσω ότι με τη θεσμική μνήμη που έχουμε για τους λόγους που προκλήθηκε η κρίση στην Ελλάδα, οφείλουμε να μιλήσουμε ξεκάθαρα. Αν προσθέσουμε τον 13ο και 14ο μισθό, αυτό σημαίνει χονδρικά αύξηση του μισθού κατά περίπου 17%! Δικαιολογείται κάτι τέτοιο από αύξηση παραγωγικότητας; Όχι. Το μόνο που θα κάνει είναι να στείλει την οικονομία στα βράχια».

«Μην ξεχνάτε ότι ένας από τους λόγους που εξόκειλε η ελληνική οικονομία το 2008/9 ήταν οι αυξήσεις των μισθών πολύ πάνω από την παραγωγικότητα, αυξήσεις που ξεκίνησαν από τον δημόσιο τομέα. Μου λένε μερικές φορές: «Είστε πολύ σκληρός». Όχι. Όλη η κρίση πέρασε από την πλάτη μου, έχω μάθει πια και μιλάω ανοιχτά. Δεν φοβάμαι να τα πω. Αν γίνει ειδικά αυτό, θα είναι η πιο αυτοκτονική κίνηση», πρόσθεσε ο ίδιος.

Η δήλωση για τον 13ο-14ο μισθό σε οικονομικά ευάλωτους

Βέβαια, ο κ. Στουρνάρας σε άλλο σημείο της συνέντευξης άφησε περιθώρια για μία τέτοια κίνηση, η οποία ωστόσο δεν θα αφορά τους πάντες.

«Σε έναν πολίτη όμως που θα σας πει ότι δεν βγαίνει μετά τις 15 του μήνα κι ότι ένας παραπάνω μισθός θα έκανε τι διαφορά, θα μπάλωνε τρύπες σαν να λέμε, τι θα λέγατε;», ήταν η ερώτηση που δέχθηκε ο διοικητής της ΤτΕ.

Στην απάντησή του, ο κ. Στουρνάρας διευκρίνισε ότι είναι αντίθετος με την οριζόντια επαναφορά, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά:

«Στους φτωχούς ναι. Στους ευάλωτους ναι. Είμαι υπέρ του να δοθεί όχι ένας αλλά και δύο παραπάνω μισθοί στους φτωχούς. Όχι όμως οριζοντίως».




Υγεία: Σε έξαρση ιώσεις και γαστρεντερίτιδα | Διευκρινίσεις έκανε η Ματίνα Παγώνη για το αντιγριπικό εμβόλιο

Στο MEGA μίλησε η πρόεδρος ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη για το εμβόλιο κατά της γρίπης και για τις ιώσεις που βρίσκονται στο ζενίθ τους αυτό τον καιρό.

Τι είπε για το εμβόλιο

Η κα Παγώνη αρχικά τόνισε ότι θα πρέπει οι ομάδες υψηλού κινδύνου να κάνουν το εμβόλιο της γρίπης, δεδομένου ότι χρειάζονται 15 ημέρες για να αποκτήσουν αντισώματα.

«Η γρίπη διαρκεί συνήθως από το τέλος Νοέμβρη μέχρι τέλος Φλεβάρη», σημείωσε και διευκρίνισε ότι εάν κάποιος είναι εμβολιασμένος δεν σημαίνει ότι δεν θα περάσει την γρίπη, αλλά θα νοσήσει πιο ελαφριά και πιθανόν δεν θα χρειαστεί να νοσηλευτεί.

«Το επικαιροποιημένο εμβόλιο γρίπης είναι πιο ενισχυμένο κι αν κάποιος δεν επιθυμεί να το κάνει, μπορεί να κάνει το απλό, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα», εξήγησε.

Παράλληλα, συνέστησε να γίνεται χρήση αντισηπτικών χεριών με στόχο την αντιμετώπιση των μικροβίων και των ιών, ενώ τόνισε ότι παρατηρείται πολύ μεγάλη μετάδοση γαστρεντερίτιδας. Μάλιστα, προσοχή πρέπει να υπάρξει, καθώς βρισκόμαστε σε περιόδο που ξεκινάνε και οι παιδικές ασθένειες που μεταδίδονται ιδιαίτερα στα σχολεία.

Αναφέρθηκε και στα τεστ για τον καρκίνο του εντέρου

Στα τεστ που έχουν στόχο για τον πρόωρο εντοπισμό του καρκίνου του εντέρου αναφέρθηκε η κα Παγώνη, τονίζοντας ότι ακόμα δεν έχουν βγει αποτελέσματα, αλλά πρόκειται εν καιρώ να ανακοινωθούν.

Όσον αφορά τα τεστ είπε ότι «η θετικότητα του τεστ σημαίνει ότι κάποιος έχει αίμα στα κόπρανα. Αυτό μπορεί να είναι από φλεγμονώδη νόσο του εντέρου, πολύποδες, αιμορροΐδες. Όμως μετά από μία ηλικία όλοι ξέρουν και έχουν συνεννοηθεί με τον οικογενειακό τους γιατρό ότι πρέπει και σε συνεννόηση και με γαστρεντερολόφο να κάνουν μία βάση, μία κολονοσκόπηση και από εκεί να ξεκινάνε και μετά θα ξέρουν τα υπόλοιπα χρόνια».




Πώς θα λειτουργεί το εμβόλιο για τον καρκίνο του πνεύμονα – Διευκρινίσεις από τη Ματίνα Παγώνη

«Η δεύτερη αιτία θανάτου μετά τα καρδιαγγειακά, είναι οι καρκίνοι», τονίζει η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ.

Για το εμβόλιο κατά του καρκίνου του πνεύμονα καρκίνου και για τις δοκιμές του που έχουν ξεκινήσει μίλησε το πρωί της Δευτέρας 26/8 η Ματίνα Παγώνη. «Έχει ανησυχία ο κόσμος γιατί υποφέρει. Η δεύτερη αιτία θανάτου μετά τα καρδιαγγειακά, είναι οι καρκίνοι» σημείωσε.

Το εμβόλιο αυτό, όπως εξήγησε στο Mega η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ είναι σχεδιασμένο για να στοχεύει το μη μικροκυτταρικό καρκίνωμα του πνεύμονα, τον συνηθέστερο τύπο καρκίνου του πνεύμονα. Στόχος του είναι να εξαλείψει τα καρκινικά κύτταρα και παράλληλα να εμποδίσει την επανεμφάνισή τους εκπαιδεύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα να αναγνωρίζει αυτά τα καρκινικά κύτταρα και να τους επιτίθεται.

«Εδώ και 20 χρόνια ασχολείται η επιστήμη με ένα εμβόλιο για τον καρκίνο και την στιγμή που τελευταία ξεκίνησαν και βρίσκονται στην πρώτη φάση, δεν έχει σημασία αν είναι στην πρώτη φάση το εμβόλιο αυτό, είναι ένα εμβόλιο όμως που θα δώσει ζωή σε εκατομμύρια ανθρώπους γιατί κάθε χρόνο έχουμε 1.800.000 θανάτους παγκοσμίως από καρκίνο του πνεύμονα. Είναι ανάσα ζωής για αυτούς τους ανθρώπους» δήλωσε η Ματίνα Παγώνη στο Mega.

«134 κέντρα σε 7 χώρες έχουν αναλάβει τις κλινικές δοκιμές, οι οποίες θα γίνουν σε 130 άτομα» συμπλήρωσε.

«Το εμβόλιο θα ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα έτσι ώστε τα καρκινικά κύτταρα να τα σκοτώνει»

«Πρέπει να έχεις το πρόβλημα, να έχεις διαγνωστεί, ανεξάρτητα σε ποιο στάδιο είσαι ή αν έχεις χειρουργηθεί. Το εμβόλιο θα ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας σύστημα έτσι ώστε τα καρκινικά κύτταρα να τα σκοτώνει και επιπλέον να μην τα αφήνει να επανέρχονται. Το πλεονέκτημα στο εμβόλιο, συγκριτικά με τη χημειοθεραπεία, είναι ότι δεν σκοτώνει υγιή κύτταρα, ενώ με τις χημειοθεραπείες σκοτώνονται και υγιή κύτταρα» υπογράμμισε.

«Πιστεύω ότι τα πράγματα θα πάνε καλά. Είναι η πρώτη φάση, έχουμε και άλλες φάσεις. Είναι μεγάλη ελπίδα. Νομίζω ότι οι άνθρωποι που αυτήν τη στιγμή υποφέρουν, για αυτούς υπάρχει μια πολύ μεγάλη ελπίδα στο μέλλον» δήλωσε κλείνοντας η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ.

www.newsbeast.gr




Διευκρινίσεις από τον εκπρόσωπο Τύπου του υπουργείου Οικονομικών για τα POS | «Στις 30 Απριλίου η τελευταία παράταση»

Για τη διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS μίλησε το πρωί της Πέμπτης 28/3 ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Οικονομικών, Όμηρος Τσάπαλος τονίζοντας πως η τελευταία παράταση για τις επιχειρήσεις είναι η τελευταία ημέρα του Απριλίου. «Δεν πρόκειται να δοθεί άλλη παράταση» είπε.

«Μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί 135 χιλιάδες διασυνδέσεις σε όλη την Ελλάδα» ανάφερε ο Όμηρος Τσάπαλος μιλώντας στα «Παραπολιτικά 90.1» και συνέχισε λέγοντας «Ουσιαστικά έχουμε ξεπεράσει τα μέσα της διαδρομής εάν σκεφτούμε ότι το σύνολο των διασυνδέσεων που αναμένουμε μέχρι τέλος Απριλίου είναι 250 χιλιάδες περίπου».

«Βρισκόμαστε σε συζητήσεις και με τις τράπεζες και με τις εταιρείες των POS προκειμένου να καταλήξουμε έστω για μικρές συναλλαγές έως 10 ευρώ να υπάρξουν μειωμένες χρεώσεις σε σχέση με αυτές που υπάρχουν σήμερα. Η δεύτερη πρόνοια είναι ότι έχουμε θεσπίσει το σύστημα IRIS το οποίο είναι ένα σύστημα αμέσων πληρωμών χωρίς προμήθεια για τον πελάτη και με εξαιρετικά χαμηλότερες προμήθειες για τον επιχειρηματία.

Αν υιοθετήσει το σύστημα IRIS ο επιχειρηματίας θα δει μέχρι και 50% φθηνότερες προμήθειες σε σχέση με αυτές που επωμίζεται τώρα σε μια συναλλαγή με POS» συμπλήρωσε.

Πηγή: newsbeast.gr




Τροποποιήσεις στις διατραπεζικές συναλλαγές, λόγω καθολικού Πάσχα | Διευκρινίσεις της ΕΕΤ

Το διευρωπαϊκό αυτοματοποιημένο σύστημα ταχείας μεταφοράς κεφαλαίων σε συνεχή χρόνο (σύστημα ΤARGET) θα είναι κλειστό την 29η Μαρτίου και την 1η Απριλίου 2024, τη Μεγάλη Παρασκευή και τη δεύτερη ημέρα του Πάσχα των Καθολικών/Διαμαρτυρόμενων αντίστοιχα, επισημαίνει με ανακοίνωσή της η Ενωση Ελληνικών Τραπεζών.

Οι ημέρες αυτές δεν συμπίπτουν με αργίες εντός της Ελληνικής Επικράτειας και συνεπώς, σύμφωνα με το άρθρο 11 του Ν.3336/2005, είναι ημέρες ειδικής αργίας διατραπεζικών συναλλαγών και θα ισχύσουν οι διατάξεις του εν λόγω άρθρου.

Κατά τις εν λόγω ημερομηνίες τα καταστήματα των Τραπεζών θα παραμείνουν ανοιχτά, καθόσον οι ημέρες αυτές είναι εργάσιμες για το προσωπικό. Ωστόσο, θα παρέχουν περιορισμένη εξυπηρέτηση στο συναλλακτικό κοινό, δεδομένου ότι η μη λειτουργία του Συστήματος TARGET δεν επιτρέπει την πραγματοποίηση ορισμένων διατραπεζικών συναλλαγών.

Η διατραπεζική αργία συναλλαγών ισχύει για την Τράπεζα της Ελλάδος, τις εταιρείες του ομίλου του Χρηματιστηρίου Αθηνών, την εταιρεία Διατραπεζικά Συστήματα Α.Ε., καθώς και τις ακόλουθες κατηγορίες επιχειρήσεων:

1. Πιστωτικά ιδρύματα (Τράπεζες) που λειτουργούν στην Ελλάδα, στα οποία περιλαμβάνονται τα ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και τα υποκαταστήματα των αλλοδαπών πιστωτικών ιδρυμάτων.

2. Επιχειρήσεις Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών.

3. Εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης και εταιρείες πρακτορείας απαιτήσεων.

4. Ανώνυμες Εταιρείες Διαχείρισης Αμοιβαίων Κεφαλαίων και ανώνυμες εταιρείες επενδύσεων χαρτοφυλακίου.

Κατά τις ημέρες ειδικής αργίας, όλες οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις που απορρέουν από υφιστάμενες συμβάσεις μεταξύ των ανωτέρω αναφερομένων φορέων και της πελατείας τους, καθώς και οι λοιπές εν γένει ληξιπρόθεσμες, τις ίδιες ημέρες, υποχρεώσεις της πελατείας αυτών προς οποιονδήποτε τρίτο, εκπληρώνονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, δηλαδή την Τρίτη, 2 Απριλίου 2024, οπότε και αρχίζουν οι συνέπειες της τυχόν μη εκπλήρωσης.

Οι συναλλαγές που θα πραγματοποιηθούν στα πιστωτικά ιδρύματα τις ημέρες της ειδικής αργίας θα καταχωρηθούν στα συστήματα τους με ημερομηνία της επόμενης εργάσιμης ημέρας, δηλαδή την Τρίτη, 2 Απριλίου 2024.

Σύμφωνα με όσα προβλέπει η παράγραφος 5 του άρθρου 11 του Ν. 3336/2005, οι υποχρεώσεις που απορρέουν από την εξυπηρέτηση του Δημοσίου Χρέους, δανείων και τίτλων του Ελληνικού Δημοσίου θα εκπληρώνονται σύμφωνα με τους ειδικούς όρους αυτών την προηγούμενη ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, δηλαδή την Πέμπτη, 28 Μαρτίου ή την Τρίτη, 2 Απριλίου.

Κατόπιν σχετικής οδηγίας της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, κατά την 29η Μαρτίου και την 1η Απριλίου 2024, θα γίνονται αποδεκτές από τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και τις Τελωνειακές Αρχές της χώρας μας και τραπεζικές επιταγές που θα προσκομίζονται με ημερομηνία έκδοσης την 2 Απριλίου 2024.

Τέλος, συστήνεται στους οργανισμούς και στις επιχειρήσεις που συνεργάζονται απευθείας με τράπεζες για την αποστολή αρχείων χρεώσεων μέσω πάγιων εντολών και αρχείων πιστώσεων (π.χ. μισθοδοσίας), να επικοινωνήσουν με την τράπεζα συνεργασίας τους για κάθε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση.

Πηγή: businessnews.gr




Διευκρινίσεις από τον πρύτανη του ΑΠΘ για το «πυρηνικό ριφιφί» | «Δεν υπήρξε καμία διαρροή από τον πυρηνικό αντιδραστήρα»

Για το περιστατικό που φέρεται να σημειώθηκε το προηγούμενο διάστημα στο υπόγειο της Σχολής Θετικών Επιστημών, εκεί όπου φυλάσσεται ένας μικρός, υποκρίσιμος, πυρηνικός αντιδραστήρας, μίλησε στο thestival.gr ο πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Χαράλαμπος Φείδας.

Σύμφωνα με όσα επισήμανε ο ίδιος, πρόκειται για ένα συμβάν, που πιθανόν έγινε πριν από περίπου 1,5 μήνα. Το μόνο που εντοπίστηκε είναι ένα σπασμένο λουκέτο σε πόρτα που οδηγεί στο υπόγειο της Σχολής Θετικών Επιστημών, εκεί όπου βρίσκεται ο πυρηνικός αντιδραστήρας.

Ο κ. Φείδας ξεκαθαρίζει ότι δεν υπήρξε καμία διαρροή ραδιενέργειας και πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατον να συμβεί, καθώς ο συγκεκριμένος πυρηνικός αντιδραστήρας χρησιμοποιείται μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους.

«Πρόκειται για έναν υποκρίσιμο πυρηνικό αντιδραστήρα, ο οποίος χρησιμοποιείται καθαρά για εκπαιδευτικούς λόγους από το 1974. Δεν τίθεται θέμα διαρροής ή ανάφλεξης. Υπόκειται σε όλους τους ρυθμιστικούς ελέγχους από την αρμόδια ελληνική και ευρωπαϊκή επιτροπή. Ο υποκρίσιμος πυρηνικός αντιδραστήρας φυλάσσεται σε υπόγειο χώρο, όπου υπάρχει θωρακισμένη πόρτα και συναγερμός.
Πριν ενάμιση μήνα βρέθηκε σπασμένο λουκέτο πόρτας, που οδηγεί στο υπόγειο. Δεν υπήρξε καμία άλλη παραβίαση. Δεν υπήρξε διαρροή ούτε υπάρχει δυνατότητα διαρροής, καθώς χρησιμοποιείται μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους. Τα μέτρα ασφαλείας έχουν ενταθεί για προληπτικούς λόγους», σημείωσε χαρακτηριστικά στο thestival.gr ο πρύτανης του ΑΠΘ, Χαράλαμπος Φείδας.

Ο υποκρίσιμος πυρηνικός αντιδραστήρας είναι υπό την εποπτεία του τμήματος Φυσικής του τομέα Πυρηνικής Φυσικής.

«Ουδέποτε παραβιάστηκε ή επιχειρήθηκε να παραβιαστεί ο χώρος όπου φυλάσσεται η πυρηνική διάταξη» αναφέρουν οι πρυτανικές αρχές του ΑΠΘ

«Στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ λειτουργεί μικρής κλίμακας πυρηνική διάταξη, η οποία χρησιμοποιείται καθαρά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Δεν τίθεται θέμα διαρροής ραδιενεργού υλικού, ούτε ανάφλεξης, διότι δεν μπορεί να φτάσει ποτέ λόγω φύσης σε κατάσταση κρισιμότητας», τονίζεται σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι πρυτανικές Αρχές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, με αφορμή δημοσίευμα εφημερίδας που αναφέρεται σε απόπειρα να παραβιαστεί από άγνωστα άτομα ο χώρος στη Σχολή Θετικών Επιστημών, όπου υπάρχει πυρηνικός αντιδραστήρας.

Η πυρηνική διάταξη, όπως διευκρινίζεται στην ανακοίνωση του ΑΠΘ και μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, «υπόκειται σε όλους τους απαραίτητους ρυθμιστικούς ελέγχους από τις αρμόδιες αρχές, με ετήσιους επιτόπιους ελέγχους για την πληρότητα των προδιαγραφών λειτουργίας και χρήσης», ενώ «τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας και φυλάσσεται σε χώρο, ο οποίος έχει θωρακισμένη πόρτα και υπάρχει συναγερμός». «Ουδέποτε παραβιάστηκε ή επιχειρήθηκε να παραβιαστεί ο χώρος όπου φυλάσσεται η διάταξη αυτή», καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: newsbeast.gr




«Δεν θα επιβληθούν πρόστιμα όπου υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες διασύνδεσης» | Διευκρινίσεις για τα POS

«Δεν πρόκειται να επιβληθούν πρόστιμα σε καμία περίπτωση εάν υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές» διαβεβαίωσε το πρωί της Πέμπτης 29/2 εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Οικονομικών Όμηρος Τσάπαλος.

«Εάν δηλαδή ένας επαγγελματίας θέλει να διασυνδέσει τα συστήματά του αλλά ο τεχνικός δεν μπορεί να τον εξυπηρετήσει ή ο πάροχος του POS δεν έχει αναβαθμίσει ακόμα τα συστήματά του και ούτω καθεξής. Παρατηρούνται διάφορα τέτοια προβλήματα, τα οποία τα αντιμετωπίζουμε καθημερινά» διευκρίνισε ο κ. Τσάπαλος. «Να καθησυχάσουμε τον κόσμο, χρειάζεται ψυχραιμία καταρχάς. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση να κλείσει καμία επιχείρηση και δεν υπάρχει και καμία πρόθεση να αρχίσουμε να ρίχνουμε πρόστιμα στην αγορά και στους επιχειρηματίες» είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Πρωινές Διαδρομές στο Πρώτο» με τον Βασίλη Αδαμόπουλο.

«Είναι υποχρεωτικό από 1η Απριλίου να λειτουργεί το POS»

«Αυτό το οποίο θέλω να καθησυχάσω τον κόσμο είναι για δύο συγκεκριμένες κατηγορίες ειδικά. Η μία κατηγορία είναι οι εποχικές επιχειρήσεις που μας ρωτούν πάρα πολλοί. Δεν υποχρεώνονται οι εποχικές επιχειρήσεις να είναι συνδεδεμένες σήμερα. Θα πρέπει να είναι έστω μια μέρα πριν ανοίξουν. Για παράδειγμα, ένα κατάστημα με είδη δώρων στην Τήνο. (…) 35 κλάδοι λιανικής που υποχρεούνται με απόφαση πρόσφατη να προμηθευτούν και να εγκαταστήσουν POS. Αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει λοιπόν μέχρι σήμερα και δεν χωρά παράταση, να παραγγείλουν έστω το POS εντός Μαρτίου, να το εγκαταστήσουν και όσοι κλάδοι υποχρεούνται διασύνδεσης να την έχουν ολοκληρώσει μέχρι 31 Μαρτίου.

Μέσα στους 35 κλάδους που υποχρεούνται είναι οι λαϊκές αγορές και διασύνδεση και αγορά POS, είναι τα περίπτερα και διασύνδεση και αγορά POS, είναι οι οδηγοί ταξί όμως δεν χρειάζεται να διασυνδέσουν το POS με το ταξίμετρο, δεν είναι αυτή τη στιγμή της παρούσης, αλλά οφείλουν μέχρι 31 Μαρτίου να έχουν εγκαταστήσει POS. Είναι υποχρεωτικό πλέον από 1η Απριλίου να λειτουργεί το POS» σημείωσε.

«Τεχνικά προβλήματα όπου υπάρχουν αντιμετωπίζονται και δεν υπάρχει θέμα προστίμων σε καμία περίπτωση και ο στόχος μας να ολοκληρωθεί αυτό το έργο το συντομότερο δυνατό, γιατί διαφορετικά θα χάσουμε χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης και θα είναι εις βάρος όλης της χώρας και όλων των πολιτών» επεσήμανε ο εκπρόσωπος Τύπου του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ προσέθεσε πως δεν υπάρχει καμιά επίσημη ανακοίνωση αυτή τη στιγμή για άλλη παράταση, καθώς σήμερα εξετάζει το υπουργείο τα δεδομένα.

«Ούτως ή άλλως, με βάση αυτά που είπα, ανοχή προκύπτει με την έννοια ότι όπου υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες προφανώς και δεν θα ενεργοποιηθούν τα πρόστιμα. Να δούμε και σήμερα τι θα προκύψει από τα δεδομένα και θα είμαστε σοφότεροι σε λίγες ώρες από τώρα. Ψυχραιμία σε όσους μας ακούν. Δεν πάμε να μαζέψουμε λεφτά από τα πρόστιμα. Δεν είναι εισπρακτικός ο χαρακτήρας αυτού του μέτρου. Στόχος μας είναι να αντιμετωπίσουμε τη φοροδιαφυγή» δήλωσε κλείνοντας ο Όμηρος Τσάπαλος.

Πηγή: Newsbeast.gr




«Τρέχουν» για τη διασύνδεση ταμειακών με POS | Διευκρινίσεις από την ΑΑΔΕ και νέος κύκλος επιδοτήσεων

«Χείρα βοηθείας» από τον τραπεζικό τομέα για την ολοκλήρωση της διασύνδεσης των 400.000 ταμειακών μηχανών με τα POS έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024 αναμένεται να ζητήσει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, στη συνάντηση που θα έχει σήμερα Τετάρτη (21/2) με εκπροσώπους των τραπεζών και των παρόχων υπηρεσιών πληρωμών.

Παράλληλα ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, βρίσκεται σε καθημερινή επαφή με τους προμηθευτές και αποστέλλει χιλιάδες ενημερωτικά email στους υπόχρεους. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανοίξει ο τέταρτος κύκλος του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές» για την επιδότηση μέσω voucher μέρους του κόστους αγοράς και διασύνδεσης των POS. Τα voucher θα έχουν αναδρομική ισχύ και θα είναι της τάξης των 450 ευρώ.

Στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών φτάνουν καθημερινά αιτήματα από τους φορείς της αγοράς για παράταση της προθεσμίας στη διασύνδεση ταμειακών μηχανών με τα POS, με το οικονομικό επιτελείο να διαμηνύει ότι δεν πρόκειται να αλλάξει το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου της διασύνδεσης ταμειακών με τα POS, καθώς αποτελεί προαπαιτούμενο για την εκταμίευση της επόμενης δόσης από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Μάλιστα με διάταξη που κατατέθηκε στη Βουλή τα πρόστιμα για τους παραβάτες αυξήθηκαν στα 10.000 έως 20.000 ευρώ για υπόχρεους σε διασύνδεση με απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία και σε 200.000 με 300.000 ευρώ για παρόχους.

Την ίδια ώρα, η ΑΑΔΕ με αφορμή ερωτήματα για τη διασύνδεση των POS με τα ταμειακά συστήματα διευκρινίζει μεταξύ άλλων τα εξής:

  1. Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους. Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών.
  2. Στο τελευταίο στάδιο της διασύνδεσης, αναβαθμίζονται τα Ταμειακά Συστήματα (εφόσον απαιτείται) και διασυνδέονται με τα POS, με ευθύνη της επιχείρησης που τα χρησιμοποιεί. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει κάθε Χρήστη υπηρεσιών πληρωμών για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του συνόλου των POS που διαθέτουν με email, με ειδοποίηση στην εφαρμογή «Τα Μηνύματά μου» στην ψηφιακή πύλη myAADE και με ένδειξη στα «Στοιχεία Μέσων Πληρωμών (EFT/POS)» στην εφαρμογή «Στοιχεία Επιχείρησης».
  3. Για τη διασύνδεση οι επαγγελματίες θα πρέπει να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:
  • Προβολή στοιχείων POS. Τα στοιχεία των POS που έχουν υποβληθεί από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs), είναι διαθέσιμα στις επιχειρήσεις στην ψηφιακή πύλη myAADE / Μητρώο & Επικοινωνία / Μητρώο POS
  • Υποβολή δήλωσης διαφωνίας. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν POS υποβάλλουν Δήλωση Μέσων Πληρωμών, αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση που διαφωνούν με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών
  • Αναβάθμιση POS. Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs)
  • Ειδοποίηση αναβάθμισης. Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν ειδοποίηση με αποστολή email για την αναβάθμιση των POS που διαθέτουν
  • Διασύνδεση POS – Ταμειακού Συστήματος. Εντός 30 ημερών από την ειδοποίηση και το αργότερο έως τις 29/2/2024, ο τεχνικός ΦΗΜ διασυνδέει επιτόπια το POS με την Ταμειακή μηχανή και ολοκληρώνει τη διαδικασία.

Μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση των παραστατικών σας είτε μέσω των διαθέσιμων πιστοποιημένων ταμειακών μηχανών (ΦΗΜ-OCR), είτε μέσω άυλων ταμειακών μηχανών από πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης (VCR). Οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) και οι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) διαθέτουν μοντέλα POS, για τα οποία έχουν υποβάλει Δήλωση Συμμόρφωσης για την διασύνδεση με τα Ταμειακά Συστήματα. Τέλος, οι διαθέσιμες All in One λύσεις έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν ως POS και ως Ταμειακό Σύστημα και είναι συμβατές με τις απαιτήσεις της διασύνδεσης POS – Ταμειακών Συστημάτων.

Πηγή: Newsbeast.gr




Διευκρινίσεις από τον ΟΑΣΘ για το λεωφορείο που έπεσε πάνω σε σταθμευμένα οχήματα στη Θεσσαλονίκη | Τι τελικά συνέβη

Σε διευκρινίσεις για το τροχαίο που σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη αργά το βράδυ της Πέμπτης (8/2) με «πρωταγωνιστή» ένα λεωφορείο που έπεσε πάνω σε σταθμευμένα οχήματα προέβη μέσω ανακοίνωσής του ο ΟΑΣΘ.

«Όταν συνέβη το ατύχημα, ο οδηγός είχε ολοκληρώσει το τελευταίο δρομολόγιο, βρισκόταν εντός του λεωφορείου και επιθεωρούσε το πίσω μέρος του οχήματος, ώστε στη συνέχεια να το οδηγήσει στο αμαξοστάσιο» επισημαίνει χαρακτηριστικά ο οργανισμός.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΑΣΘ

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, όπως και οι αρμόδιες αρχές, διερευνά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες χθες το βράδυ, στις 11.50, για αδιευκρίνιστη μέχρι στιγμής αιτία, λεωφορείο το οποίο ήταν σταματημένο στον τερματικό σταθμό της Τριανδρίας, κινήθηκε ανεξέλεγκτα και παρέσυρε σταθμευμένα οχήματα.

Πρόκειται για λεωφορείο της γραμμής 30 που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Αποθήκη.

Όταν συνέβη το ατύχημα, ο οδηγός είχε ολοκληρώσει το τελευταίο δρομολόγιο, βρισκόταν εντός του λεωφορείου και επιθεωρούσε το πίσω μέρος του οχήματος, ώστε στη συνέχεια να το οδηγήσει στο αμαξοστάσιο.

Στο λεωφορείο δεν υπήρχαν επιβάτες. Ευτυχώς δεν αναφέρθηκε τραυματισμός.

πηγή: newsbeast.gr




Και η Ελληνική Αστυνομία είναι αρμόδια για την διαχείριση αδέσποτων ζώων ; -Διευκρινίσεις ζητά ο “Αίσωπος”

Ακολουθεί η ανακοίνωση του “Αισώπου” :

Σύμφωνα με το έγγραφο απάντησης, κατόπιν αιτήσεως, του δήμου Καβάλας από την υπηρεσία της Διεύθυνση Ποιότητας Ζωής του Τμήματος Περιβάλλοντος με αριθμό πρωτοκόλλου 33088 – 10/01/2024 ενημερωνόμαστε υπεύθυνα πως πέραν του υπηρεσιακού ωραρίου καθημερινά, για απογευματινές, νυχτερινές ώρες και αργίες καθ’όλο τον χρόνο οι πολίτες καλούνται να ενημερώνουν την Αστυνομική διεύθυνση Καβάλας ή το δίκτυο Φιλόζωων ώστε αυτοί έπειτα να ενημερώνουν σε άγνωστα προς το υπόλοιπο κοινό της πόλης τηλέφωνα για αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών διαχείρισης αδέσποτων ζώων.

Το τηλέφωνο της αρμόδιας υπηρεσίας που μπορεί να απευθύνεται το κοινό εντός του ωραρίου τους είναι: το 2513500385.

Με εκτίμηση Φιλοζωικό Σωματείο Αίσωπος Καβάλας




Τριετίες: Ποιοι μισθοί αυξάνονται από την 1η Ιανουαρίου -Νέες διευκρινίσεις του υπουργείου Εργασίας

Όλες τις αλλαγές για τις τριετίες προβλέπει η νέα εγκύκλιος του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, η οποία «υπόσχεται» να φέρει αυξήσεις στους μισθούς χιλιάδων εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα.

Σημειώνεται πως η εγκύκλιος αυτή για τις τριετίες, που υπογράφει η γ.γ. Εργασιακών Σχέσεων, Άννα Στρατινάκη αφορά επίσης και στα επιδόματα προϋπηρεσίας.

Οι κυριότερες διευκρινίσεις που περιλαμβάνει η εγκύκλιος είναι:
Από την 1η.1.2024 αίρεται η αναστολή της ισχύος διατάξεων νόμων, κανονιστικών πράξεων, συλλογικών συμβάσεων ή διαιτητικών αποφάσεων, οι οποίες προβλέπουν αυξήσεις μισθών ή ημερομισθίων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων περί υπηρεσιακών ωριμάνσεων, με μόνη προϋπόθεση την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου εργασίας, όπως το επίδομα πολυετίας, το επίδομα χρόνου εργασίας, το επίδομα τριετίας και το επίδομα πενταετίας, η οποία επιβλήθηκε με το άρθρο 4 της υπ’ αριθμ. 6/28.2.2012 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου.
Ο τρόπος απόδειξης της προϋπηρεσίας που διανύθηκε ή θα διανυθεί στα ανωτέρω αναφερόμενα διαστήματα, εξαρτάται από το περιεχόμενο των περί προϋπηρεσίας διατάξεων της Συλλογικής Ρύθμισης Εργασίας (του ν. 1876/1990, όπως ισχύει), στην οποία, εκ της φύσης της εργασίας και των λοιπών προϋποθέσεων που ορίζει ο νόμος, υπάγεται ο μισθωτός και η οποία δύναται να ρυθμίζει ειδικότερα τα ζητήματα της αναγνώρισης και προσμέτρησης της προηγούμενης εργασιακής εμπειρίας. Εάν δεν ρυθμίζεται διαφορετικά από ένα τέτοιο κείμενο Συλλογικής Ρύθμισης Εργασίας, ως προϋπηρεσία αναγνωρίζεται αυτή που διανύθηκε στον ίδιο ή σε άλλον εργοδότη, στην ίδια ειδικότητα.
3. Για όσους εργαζόμενους αμείβονται με τον κατώτατο νομοθετημένο μισθό ή ημερομίσθιο, ως χρόνος προϋπηρεσίας αναγνωρίζεται ο χρόνος εξαρτημένης σύμβασης ή σχέσης εργασίας, που έχει διανυθεί σε οποιονδήποτε εργοδότη και σε οποιαδήποτε ειδικότητα πριν από τη 14η.2.2012 και μετά την 1η.1.2024.

Η κατά τα ανωτέρω προσαύξηση λόγω προϋπηρεσίας καθορίζεται ως εξής:

Για τους υπαλλήλους με εξαρτημένη σχέση εργασίας, σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) για κάθε τριετία προϋπηρεσίας και έως τρεις (3) τριετίες και συνολικά σε ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) για προϋπηρεσία εννέα (9) ετών και άνω.
Για τους εργατοτεχνίτες, με εξαρτημένη σχέση εργασίας σε ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) για κάθε τριετία προϋπηρεσίας και έως έξι (6) τριετίες και συνολικά τριάντα τοις εκατό (30%) για προϋπηρεσία δεκαοκτώ (18) ετών και άνω.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ  18/09/2023  06:58
«Ξεπαγώνουν» από την Πρωτοχρονιά οι τριετίες -Πώς θα ενεργοποιηθούν, ποιοι ωφελούνται
ΠΟΛΙΤΙΚΗ  16/09/2023  20:10
Εξαγγελία-βόμβα από Μητσοτάκη στη ΔΕΘ: «Ξεπαγώνουν οι τριετίες από την 1η Ιανουαρίου 2024»
4. Ο χρόνος εργασίας που έχει διανυθεί έως την 14.2.2012 (ή θα διανυθεί από 1ης.1.2024 και μετά) με καθεστώς μερικής απασχόλησης, λαμβάνεται υπόψη ως χρόνος προϋπηρεσίας για τους σκοπούς του άρθρου 33 του ν. 5053/2023, με τον ίδιο τρόπο που λαμβάνεται υπόψη και για τον συγκρίσιμο εργαζόμενο, δηλαδή τον αντίστοιχο εργαζόμενο πλήρους απασχόλησης της παρ. 2/β΄ του άρθρου 2 του ν. 3846/2010 (Α΄ 66) όπως ισχύει. Για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αυτής, μερική απασχόληση που αντιστοιχεί στον κανονικό (νόμιμο ή συμβατικό) ημερήσιο χρόνο τού ως άνω αναφερόμενου συγκρίσιμου εργαζόμενου αντιστοιχεί σε μία ημέρα προϋπηρεσίας.

  1. Αν οι καταβαλλόμενες τακτικές αποδοχές είναι υπέρτερες των νόμιμων αποδοχών, οι αυξήσεις, οι προσαυξήσεις και τα ποσά εν γένει που προκύπτουν από την εφαρμογή των ανωτέρω, συμψηφίζονται με τη διαφορά που προκύπτει μεταξύ καταβαλλόμενων και νόμιμων αποδοχών, με την καταβολή της οποίας εξοφλούνται ολοσχερώς ή μερικώς.
  2. Για το δε χρονικό διάστημα από τη 14η.2.2012 έως και την 31η.12.2023 καμία αξίωση δεν γεννάται, ούτε οφείλονται αυξήσεις μισθών ή ημερομισθίων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων περί υπηρεσιακών ωριμάνσεων, με μόνη προϋπόθεση την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου εργασίας, όπως αναφέρονται ανωτέρω, ούτε επιτρέπεται να υπολογιστεί προϋπηρεσία που έχει διανυθεί από τη 14η.2.2012 έως και την 31η.12.2023.

Πηγή: iefimerida.gr




Εγκύκλιοι ΟΠΕΚΕΠΕ με διευκρινίσεις για τα οικολογικά σχήματα και παράταση των δηλώσεων ΟΣΔΕ έως 11 Σεπτεμβρίου

Δύο νέες εγκυκλίους, οι οποίες έρχονται να καλύψουν ένα μεγάλο εύρος ερωτημάτων και κανονιστικών υποχρεώσεων, που είναι απαραίτητες για την υποβολή ΟΣΔΕ 2023, εξέδωσε ο πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ Ευάγγελος Σημανδράκος.

Με τις συντονισμένες ενέργειες μεταξύ του  ΥΠΑΑΤ και της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής ΄Αμεσων Ενισχύσεων και Τομεακών Παρεμβάσεων  δίνεται  -μεταξύ άλλων – και  στους Έλληνες κτηνοτρόφους η δυνατότητα να επιλέξουν το οικολογικό σχήμα που επιθυμούν με τρόπο άμεσο και μέσα από μια διαδικασία απλοποιημένη.

Επίσης, δίνεται παράταση για την υποβολή των δηλώσεων ΟΣΔΕ, έως και την 11η Σεπτεμβρίου, ούτως ώστε να διευκολυνθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι αγρότες και ΚΥΔ, δεδομένου της στενότητας του χρόνου και του  όγκου των δηλώσεων που πρέπει να υποβληθούν, ενώ δίνονται διευκρινήσεις και επικαιροποιούνται τα στοιχεία για την ορθή και έγκαιρη υποβολή των δηλώσεων.

 Οι εγκύκλιοι  έχουν αναρτηθεί στη Διαύγεια : ΑΔΑ: 9ΞΔ446ΨΧΞΧ-6ΟΘ & ΑΔΑ: ΨΙΗ746ΨΧΞΧ-ΔΑΣ

 

 




Διευκρινίσεις για τις ενισχύσεις σε παραγωγούς για τις ζημίες από τις Πυρκαγιές 2023

Σε απάντηση ερωτημάτων, τα οποία ετέθησαν στον ΕΛ.Γ.Α. από τους παραγωγούς, των οποίων οι δενδροκαλλιέργειες επλήγησαν από τις Πυρκαγιές 2023, σε συνδυασμό με την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού της 2ας Αυγούστου 2023, ως προς το ύψος  των ενισχύσεων, διευκρινίζονται τα εξής:

Είναι προφανές ότι το τελικό ποσό της ενίσχυσης-ανά κατηγορία ζημίας-θα διαμορφωθεί, όπως πάντα, λαμβάνοντας  υπόψιν το ισχύον θεσμικό πλαίσιο ενισχύσεων της Κρατικής Αρωγής, επί των εισηγήσεων του ΕΛ.Γ.Α., όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ 1963/Β’/19-04-2022 και εφαρμόστηκε στις περιπτώσεις των Πυρκαγιών 2021 και 2022.

Οι τιμές ενισχύσεων, τις οποίες εισηγείται ο ΕΛ.Γ.Α. είναι ακριβώς ταυτόσημες με εκείνες των πυρκαγιών προηγούμενων ετών, χωρίς προσαυξήσεις.

Ειδικότερα, το εν λόγω θεσμικό πλαίσιο – αυτό της Κρατικής Αρωγής – προσαρμόστηκε για να καλύψει τις αδυναμίες του Προγράμματος των Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων, διαμορφώνοντας διαδικασίες ενίσχυσης των πολυετών δενδρωδών καλλιεργειών από τον Τακτικό Προϋπολογισμό, με επίπεδο ενίσχυσης υπερπολλαπλάσιο, αλλά και σε χρόνους υποπολλαπλάσιους, από το αντίστοιχο των Κρατικών Οικονομικών Ενισχύσεων.

Έτσι, για παράδειγμα, η τελική ενίσχυση που προβλέφθηκε για τις περιπτώσεις ολικά κατεστραμμένων ελαιόδεντρων στις προηγούμενες πυρκαγιές (από το 2021 και έπειτα) δεν ξεπέρασε τα εκατό (100) ευρώ ανά δένδρο, με κλιμάκωση προς τα κάτω για τις περιπτώσεις που η καταστροφή του ελαιόδεντρου δεν ήταν ολοκληρωτική.

Και, μάλιστα, προβλέφθηκε προκαταβολή στο 50% της εν λόγω ενίσχυσης, ώστε οι αγρότες να έχουν όσο πιο σύντομα γίνεται μια σημαντική αρωγή, ενώ η καταβολή του επόμενου ποσού θα σχετίζεται και με την αποκατάσταση. Αντίστοιχη πρόβλεψη υπάρχει και για άλλες καλλιέργειες.

Συνεπώς, τις επόμενες ημέρες και σε εφαρμογή του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου -όπως σε κάθε περίπτωση συμβαίνει- οι εμπλεκόμενοι φορείς, σε συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής θα λάβουν τις σχετικές αποφάσεις, χωρίς, όμως, αυτές να αποκλίνουν από τις δεδομένες ρυθμίσεις στήριξης, όπως αυτές έχουν εφαρμοστεί μέχρι τώρα.