ΣΟΚ: Νεκρό 5χρονο αγοράκι στο Διδυμότειχο

ΣΟΚ στο Διδυμότειχο με αγοράκι 5 χρόνων, που μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο Νοσοκομείο της πόλης από τους δυο γονείς του, αλλά παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες των γιατρών διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Evros-news.gr, οι δυο γονείς του που είναι στρατιωτικοί κατάγονται από τον Έβρο και μένουν στο Διδυμοτειχο, μετέφεραν το παιδάκι στο νοσοκομείο του Διδυμοτείχου και όλοι οι γιατροί “έπεσαν” αμέσως πάνω του προκειμένου να το επαναφέρουν στην ζωή, αλλά χωρίς δυστυχώς αποτέλεσμα.

Όπως είπαν στους γιατρούς, το παιδακι ήταν άρρωστο, αλλά… φως στα αίτια του θανάτου θα ρίξει η νεκροψία-νεκροτομή που θα γίνει αύριο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης.

evros-news.gr




Εγκαινιάστηκε το Μικρό Τέμενος στο Διδυμότειχο Έβρου

Με την παρουσία του Γενικού Γραμματέα Θρησκευμάτων, Γιώργου Καλαντζή, πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου τα εγκαίνια του μικρού Τεμένους στο Διδυμότειχο Έβρου.

Η τελετή έλαβε χώρα στις 15:30, στον αύλειο χώρο του ανακαινισμένου Τεμένους, παρουσία εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας και της μουσουλμανικής κοινότητας.

Το μικρό Τέμενος αποτελεί σημαντικό θρησκευτικό και πολιτισμικό σημείο για τη μουσουλμανική κοινότητα της περιοχής, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των κατοίκων από το Ορμένιο έως τα χωριά του Ορεινού Όγκου. Οι εργασίες ανακαίνισης, που διήρκησαν περίπου 6 μήνες, είχαν στόχο την πλήρη αποκατάσταση και ενεργοποίηση της λειτουργίας του, διασφαλίζοντας έναν σύγχρονο και κατάλληλο χώρο λατρείας.




Διδυμότειχο | Έκθεση CHUDOMIR

Μια ξεχωριστή πολιτιστική δράση φιλίας δύο κρατών Ελλάδας και Βουλγαρίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της αδελφοποίησης των πόλεων Διδυμοτείχου και Καζανλάκ με σκοπό την συνεργασία στις τέχνες και την λογοτεχνία.

Η έκθεση ζωγραφικής με τίτλο “ΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ” πραγματοποιηθεί στις 18, 19 και 20 Οκτωβρίου στην Ενοριακή Βιβλιοθήκη Ασπρονερίου με σκοπό να γνωρίσει το κοινό το έργο  του φημισμένου Βούλγαρου συγγραφέα, καλλιτέχνη και χιουμορίστα Dimitar Chorbadzhiyski – CHUDOMIR και το βιβλίο του “ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠ’ ΑΥΤΕΣ”. Πρόκειται για ένα τριήμερο το οποίο ολοκληρώθηκε με επιτυχία και διοργανώθηκε με πρωτοβουλία της Δημοτικής Κοινότητας Ασπρονερίου του Διδυμοτείχου στην Ελλάδα και της Προέδρου,  κα. Σαρακινούδη Αποστολία σε συνεργασία με το Μουσείο Λογοτεχνίας & Τέχνης “Chudomir” του Καζανλάκ από Βουλγαρία με παρουσία της  Διευθύντριας του Μουσείου “Chudomir” κα. Dobrina Matova και των συνεργατών της που συνόδευσαν την αποστολή. Η δράση υποστηρίχθηκε από ιδιωτικές δωρεές και συνεργασίες τοπικών επιχειρήσεων από το Διδυμότειχο.

Σημαντική ήταν η παρουσία των επισκεπτών που αγαπούν το βιβλίο και την ζωγραφική μιας κι όλοι έκαναν μια ευχάριστη εξόρμηση στην ακριτική επαρχία της κοιλάδας του Ερυθροποτάμου αψηφώντας την χιλιομετρική απόσταση. Στην κεντρική εκδήλωση του Σαββάτου 19 Οκτωβρίου την παρουσίαση βιβλίου και την παράλληλη έκθεση έργων ζωγραφικής  του Dimitar Chorbadzhiyski – CHUDOMIR συνόδευσε με αφηγήσεις  ο  κ. Σιβρής Γεώργιος και ερμήνευσε τραγούδια  ο κ. Γκρέμος Χρήστος ενώ ευχάριστη έκπληξη ήταν η στιγμή που ακούστηκαν στην αίθουσα θρακιώτικες μελωδίες.

Με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση ο εκπρόσωπος της Ιεράς Μητροπόλεως Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας & Σουφλίου Πρωτοπρεσβύτερος κ. Σουργουτσίδης Κωνσταντίνος, ο Αντιπεριφερειάρχης  Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Βενετίδης, από τον Δήμο Διδυμοτείχου ο Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δερμεντζόγλου,  ο Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου κ. Γκογκάκης,  ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κ. Καραφεϊζης, ο Αντιδήμαρχος Μεταξάδων κ. Αδαμάκης και  ο εκπρόσωπος του βουλευτή Έβρου κ. Κελέτση, ο Πρόεδρος της  Β’ ΕΛΜΕ Έβρου και Γ.Γ. ΑΔΕΔΥ Έβρου κ. Κουσινίδης, εκπρόσωπος του Πολιτιστικού Συλλόγου ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ κ. Σαρσάκης και άλλοι.

Οι φιλοξενούμενοι της αποστολής από Βουλγαρία για τρεις ημέρες περιηγήθηκαν με συνοδεία της τοπικής ελληνικής ομάδας υποδοχής σε μνημεία και μουσεία του Διδυμοτείχου και δοκίμασαν το θρακιώτικο πρωινό και την  τοπική γαστρονομία σε ταβέρνες και εστιατόρια της περιοχής. Την πρώτη μέρα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας & Σουφλίου κκ. Δαμασκηνός τους υποδέχτηκε με θερμές ευχαριστίες και τους φιλοξένησε στα γραφεία της Μητροπόλεως.  Ακολούθησαν επισκέψεις στο Λαογραφικό Μουσείο, στο Στρατιωτικό Μουσείο, στο Βυζαντινό Μουσείο και στην πόλη. Την δεύτερη μέρα βρέθηκαν στην Δημοτική Πινακοθήκη Ναλμπάντη Δημήτριου ενώ η επίσκεψη στο Βυζαντινό Κάστρο έγινε με τον κ. Σαρσάκη Γιάννη του Πολιτιστικού Συλλόγου ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ και στο Εκθεσιακό Κέντρο Θράκης στο Κουφόβουνο με τον κ. Τοπαλίδη Γεώργιο του Πολιτιστικού  Συλλόγου ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ. Την τρίτη μέρα ακολούθησε επίσκεψη στον Ιερό Ναό Παναγίας Ελευθερώτριας και το Εκκλησιαστικό Μουσείο. Κατά την διάρκεια του τριημέρου στις μεταφράσεις βοήθησαν εθελοντικά η κα. Μάλτογλου Βασιλεία και η κα. Georgeva Konstantina αλλά και η κα. Αβραμίδου Ελένη στις ανάγκες της αίθουσας εκδήλωσης.

 

www.xanthinea.gr




Το Διδυμότειχο υποδέχτηκε τους πρώτους φοιτητές Ψυχολογίας

Ο Δήμος Διδυμοτείχου διοργάνωσε επίσημη εκδήλωση για την έναρξη λειτουργίας του Τμήματος Ψυχολογίας, το οποίο ήδη στεγάζεται στους χώρους του πρώην Δημαρχείου. Οι παρεμβάσεις που χρειάζονταν στο κτίριο ήδη έχουν γίνει και προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα για την εύρυθμη λειτουργία του Τμήματος.

 




Διδυμοτειχο: Πλήθος κόσμου στο 1ο Hellenic Meatballs με πρωταγωνιστή τον σεφ Ηλία Μαμαλάκη

Το Διδυμότειχο φιλοξένησε με μεγάλη επιτυχία μια μοναδική γαστρονομική εκδήλωση αφιερωμένη στην ελληνική παράδοση στο πλαίσιο δράσεων του 15ου Φεστιβάλ Πολιτισμού Διδυμοτείχου ΕΡΥΘΡΟΠΟΤΑΜΟΣ – RedRiver 2024 , με πρωταγωνιστή τον σεφ Ηλία Μαμαλάκη και το αγαπημένο παραδοσιακό πιάτο, τα Hellenic Meatballs (ελληνικοί κεφτέδες).

Η εκδήλωση προσέλκυσε πλήθος κόσμου, αποδεικνύοντας την αγάπη του κοινού για την ελληνική κουζίνα και τις ρίζες της. Ο Ηλίας Μαμαλάκης, γνωστός για την αγάπη του στη γαστρονομία και την παράδοση, παρουσίασε τους διάσημους κεφτέδες με το δικό του ξεχωριστό τρόπο, συνδυάζοντας το παραδοσιακό με το σύγχρονο, απάντησε σε ερωτήσεις του κοινού και μοιράστηκε τεχνικές και μυστικά μαγειρικής.

Η εκδήλωση ήταν αφορμή να αναδειχθεί η γαστρονομική κληρονομιά της περιοχής του Έβρου και να τονιστεί η αξία των τοπικών προϊόντων, καθώς τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ντόπια και υψηλής ποιότητας. Ο κόσμος συμμετείχε ενεργά, δείχνοντας την εκτίμησή του για τις γεύσεις που συνδυάζουν παράδοση και καινοτομία. Το Διδυμότειχο πλημμύρισε από γεύσεις και αρώματα, και η εκδήλωση αποτέλεσε έναν ακόμα σημαντικό σταθμό στην προώθηση της ελληνικής γαστρονομίας, αναδεικνύοντας τη δυναμική της τοπικής κουζίνας σε ένα ευρύτερο κοινό. Η επιτυχία της εκδήλωσης αποδεικνύει ότι το ενδιαφέρον για την ελληνική παράδοση παραμένει ζωντανό και ισχυρό, δημιουργώντας γέφυρες μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος.




Ο νεοεκλεγείς Μητροπολίτης των Αρμενίων στο Διδυμότειχο

Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Σεβ. Μητροπολίτη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνό πραγματοποίησε ο νεοεκλεγείς Μητροπολίτης των εν Ελλάδι Αρμενίων κ. Σαχάκ Γεμισιάν το Σάββατο, 28 του μηνός Σεπτεμβρίου ε.έ., ο οποίος επισκέπτεται για πρώτη φορά το Διδυμότειχο με την ευκαιρία της εορτής του «Σούρπ Κεβόρκ», του Αγίου Γεωργίου δηλαδή, η μνήμη του οποίου από την Αρμενική Εκκλησία τιμάται το τελευταίο Σάββατο του μηνός Σεπτεμβρίου.

Ο βυζαντινός Ναός του Αγίου Γεωργίου στό Κάστρο του Διδυμοτείχου, παρεχωρήθη με Σουλτανικό φιρμάνι τον 16ο αιώνα στούς Αρμενίους και έκτοτε κατέχεται υπ’ αυτών γιά να εξυπηρετούνται οι λειτουργικές ανάγκες της Αρμενικής Κοινότητος Διδυμοτείχου – Ορεστιάδος. Τον Αρμένιο κληρικό συνώδευαν ο εφημέριος της Αρμενικής Κοινότητας Κομοτηνής π. Δανιήλ, ο Πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Ορθοδόξων Αρμενίων Ελλάδος Τακβόρ Οβακιμιάν και ο Πρόεδρος της Αρμενικής Κοινότητος Διδυμοτείχου Κεβόρκ Τοροσιάν, τους οποίους ο οικείος Μητροπολίτης με εγκαρδιότητα υπεδέχθη στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Παναγίας Ελευθερωτρίας. Ακολούθησε συζήτησις επί θεμάτων αμοιβαίου ενδιαφέροντος  και επιβεβαιώθηκαν οι άριστες σχέσεις των δύο κοινοτήτων. Να σημειωθεί οτι η Κοινότης των Αρμενίων Διδυμοτείχου υπάγεται στη δικαιοδοσία του Αρμενικού Καθολικάτου της Κιλικίας, που μετά την γενοκτονία των Αρμενίων της Μικράς Ασίας εδρεύει στο προάστειο Antelias της Βηρυττού.




Διδυμότειχο | Παρατημένο το κλειστό γυμναστήριο των σχολείων

Την στιγμή που έγινε τόσος… ντόρος και συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Διδυμοτείχου και όχι μόνο, για τα ξύλα του παρκέ που έπρεπε να φύγουν από το Κλειστό “Κώστας Γκατσιούδης” για δημιουργία χώρων, ένα άλλο Κλειστό Γυμναστήριο της πόλης είναι παρατημένο και καταστρέφεται.

Αναφερόμαστε στο Κλειστό Γυμναστήριο του 2ου Γυμνασίου, που βρίσκεται στον χώρο των σχολικών συγκροτημάτων, του Α’ και Β’ Λυκείου και δίπλα στο Δημαρχείο (και Σχολή Ψυχολογίας πλέον), το οποίο είναι παρατημένο και δεν χρησιμοποιείται πλέον με αποτέλεσμα να καταστρέφεται όσο περνάει ο χρόνος. Το συγκεκριμένο γήπεδο στην “καρδιά” της πόλης μπορεί να ανήκει στο 2ο Γυμνάσιο, αλλά η ευθύνη και υποχρέωση για τις όποιες επεμβάσεις συντήρησης πρέπει να γίνονται από τον δήμο Διδυμοτείχου. Σε αυτό  το Κλειστό Γυμναστήριο αθλούνταν κάθε εβδομάδα δεκάδες μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου,

Πριν δυο χρόνια κατήγγειλαν στο Evros-news.gr γονείς των οποίων τα παιδιά το χρησιμοποιούσαν τότε,, ότι δεν είναι μόνο οι φθορές στο δάπεδο του και σε αρκετά σημεία ακόμα σημεία που δεν έχουν αποκατασταθεί χρόνια, αν και έχουν αναφέρει σε στελέχη της δημοτικής αρχής την συγκεκριμένη κατάσταση. Το χειρότερο και επικίνδυνο είναι ότι το δάπεδο είναι από αμίαντο, που όπως είχαν πει απαγορεύθηκε γιατί είναι επικίνδυνος για την υγεία και στο σημείο όπου υπάρχουν τα σπασμένα τμήματα φαίνεται από κάτω.

Φαίνεται ότι ο Δήμος Διδυμοτείχου αντί να προγραμματίσει και να κάνει τις απαραίτητες παρεμβάσεις, ώστε το συγκεκριμένο Κλειστό Γυμναστήριο να βελτιωθεί και να το χρησιμοποιούν εκτός από τους μαθητές και οι φοιτητές της Σχολής Ψυχολογίας που θα λειτουργήσει από φέτος στο Διδυμότειχο, εγκαταλείφθηκε εντελώς στην τύχη του.

Την ίδια στιγμή, ξαφνικά μεταφέρονται τα ξύλα του παρκέ από το Κλειστό “Κώστας Γκατσιούδης”, με εθελοντές μάλιστα προς… άγνωστη κατεύθυνση και όχι υπαλλήλους του Δήμου, για να εξασφαλιστεί χώρος για έναν νέο αθλητικό σύλλογο ρυθμικής γυμναστικής, που θα κάνει προπονήσεις μαζί με μπάσκετ και βόλεϊ εκεί. Ενώ θα μπορούσε απογεύματα που δεν θα υπήρχε χρήση του Κλειστού που αναφέρουμε, να χρησιμοποιείται από τους συλλόγους, αν φυσικά η δημοτική αρχή του Ρωμύλου Χατζηγιάννογλου είχε φροντίσει να κάνει δυο χρόνια τώρα κάποιες αναγκαίες παρεμβάσεις. Να τονίσουμε επίσης ότι παλαιότερα υπήρχαν στο Κλειστό του 2ου Γυμνασίου και όργανα γυμναστικής.

 

www.evros-news.gr




Έρχεται για ακόμη μία χρονιά η εμποροπανήγυρη στο Διδυμότειχο

Η ετήσια Εμποροπανήγυρη στο Διδυμότειχο επιστρέφει και φέτος, φέρνοντας μαζί της την παραδοσιακή ζωντάνια και εμπορική δραστηριότητα που την έχουν καθιερώσει ως ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της περιοχής. Από τις [συγκεκριμένες ημερομηνίες], ο χώρος της πανήγυρης θα γεμίσει με πλήθος επισκεπτών, μικροπωλητών, και εκθετών από όλη την Ελλάδα, έτοιμων να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες κάθε είδους.

Πλούσια Αγορά και Ψυχαγωγία

Η εμποροπανήγυρη του Διδυμοτείχου προσφέρει ποικιλία προϊόντων, από είδη ρουχισμού και αξεσουάρ, μέχρι τοπικά παραδοσιακά προϊόντα, χειροποίητα αντικείμενα και εποχιακά είδη. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν τα ψώνια τους σε εορταστική ατμόσφαιρα, ενώ ο χώρος θα φιλοξενήσει και διάφορες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις, όπως παραστάσεις και μουσικά σχήματα, που θα διασκεδάσουν μικρούς και μεγάλους.

Ένα Πολιτιστικό και Εμπορικό Γεγονός με Ιστορία

Η Εμποροπανήγυρη αποτελεί σημαντικό κομμάτι της τοπικής κουλτούρας και ιστορίας του Διδυμοτείχου, καθώς εδώ και δεκαετίες φέρνει κοντά ντόπιους και επισκέπτες, διατηρώντας την παράδοση των μεγάλων πανηγυριών της Θράκης. Είναι μια ευκαιρία για τους κατοίκους της περιοχής να υποδεχτούν επισκέπτες από άλλες περιοχές, δημιουργώντας ένα σημείο συνάντησης για την τοπική κοινότητα.

Αναμένονται Χιλιάδες Επισκέπτες

Η φετινή διοργάνωση αναμένεται να προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες, που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη μοναδική ατμόσφαιρα της πανήγυρης και να ανακαλύψουν όλα όσα προσφέρει η περιοχή του Διδυμοτείχου. Η πανήγυρη δίνει ζωή στην τοπική οικονομία και αναδεικνύει τη φιλοξενία και τον πολιτισμό της περιοχής, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και την προώθηση του Διδυμοτείχου.

Η Εμποροπανήγυρη του Διδυμοτείχου υπόσχεται και φέτος μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη κέφι, ψώνια και παραδοσιακή διασκέδαση.




Προφυλακιστέος ο 32χρονος που κατηγορείται για βιασμό και ξυλοδαρμό της συντρόφου του στο Διδυμότειχο

Προσωρινά κρατούμενος κρίθηκε, μετά την απολογία του στον ανακριτή, ο 32χρονος που κατηγορείται ότι είχε φυλακίσει την συνομήλικη σύντροφό του, την κακοποιούσε και την βίαζε για δύο ολόκληρες εβδομάδες, μέσα στο σπίτι του στο Διδυμότειχο.

Εις βάρος του ο εισαγγελέας άσκησε κακουργηματική δίωξη για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία και σήμερα πέρασε το «κατώφλι» του ανακριτή προκειμένου να απολογηθεί.

Με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή ο κατηγορούμενος κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος και οδηγείται στη φυλακή.




Ομολόγησε ο 32χρονος από το Διδυμότειχο: “Χτύπησα αλλά δεν βίασα την 32χρονη”

Συνελήφθη σήμερα Δευτέρα 5 Αυγούστου στο Διδυμότειχο o 35χρονος άνδρας που κατηγορείται ότι κακοποιούσε την 32χρονη σύντροφό του, βιάζοντας τη και χτυπώντας τη καθημερινά. Σε βάρος του 35χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα για να του απαγγελθούν οι κατηγορίες.

Εν τω μεταξύ σε κατάσταση σοκ και τρομοκρατημένη από όσα βίωσε, παραμένει η 32χρονη μητέρα πέντε παιδιών, μουσουλμανικού θρησκεύματος από το Χρυσοχώρι Καβάλας, η οποία για τρεις εβδομάδες έζησε εφιαλτικές στιγμές στα χέρια του συντρόφου της, ο οποίος την είχε φυλακίσει στο Διδυμότειχο και καθημερινά τη βίαζε και την χτυπούσε.




Διδυμότειχο | Συνελήφθη o 35χρονος που κακοποιούσε τη σύντροφό του

Σε βάρος του έχει σχηματιστεί δικογραφία για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα για να του απαγγελθούν οι κατηγορίες – Σοκάρουν οι φωτογραφίες της 32χρονης

Συνελήφθη σήμερα Δευτέρα 5 Αυγούστου στο Διδυμότειχο o 35χρονος άνδρας που κατηγορείται ότι κακοποιούσε την 32χρονη σύντροφό του, βιάζοντας τη και χτυπώντας τη καθημερινά. Σε βάρος του 35χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα για να του απαγγελθούν οι κατηγορίες.

Εν τω μεταξύ σε κατάσταση σοκ και τρομοκρατημένη από όσα βίωσε, παραμένει η 32χρονη μητέρα πέντε παιδιών, μουσουλμανικού θρησκεύματος από το Χρυσοχώρι Καβάλας, η οποία για τρεις εβδομάδες έζησε εφιαλτικές στιγμές στα χέρια του συντρόφου της, ο οποίος την είχε φυλακίσει στο Διδυμότειχο και καθημερινά τη βίαζε και την χτυπούσε.

Η γυναίκα πήρε εξιτήριο την Κυριακή από το Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, όπου νοσηλευόταν τραυματισμένη ως ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας, από την περασμένη Παρασκευή.

Εμφανώς τρομοκρατημένη με νωπά ακόμη τα σημάδια στο σώμα και το πρόσωπό της, παραμορφωμένη και συνοδευόμενη από άνδρες της ασφάλειας, επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο για να επιστρέψει στην οικογένειά της, τους γονείς και τα πέντε παιδιά της, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ. «Επί τρεις εβδομάδες με βίαζε και με χτυπούσε» δήλωσε η γυναίκα κλαίγοντας και ζητώντας περισσότερη προστασία γιατί δεν νιώθει ασφάλεια ακόμη και με τους γονείς της.

Η ιατροδικαστική εξέταση που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής (4/8) έδειξε, ότι η γυναίκα έχει πρόσφατα υποστεί σωματική και σεξουαλική κακοποίηση κατ’ εξακολούθηση και παρά φύση. Παράλληλα, φέρει μεγάλα αιματώματα και εκχυμώσεις σε όλο της το σώμα, ενώ έχει σταλεί δείγμα DNA για περαιτέρω εξέταση.

Εμφανώς τρομοκρατημένη, με νωπά ακόμη τα σημάδια στο σώμα και το πρόσωπό της η 32χρονη πήρε σήμερα εξιτήριο και συνοδευόμενη από άνδρες της ασφάλειας επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο για να επιστρέψει στην οικογένειά της, τους γονείς και τα πέντε παιδιά της.

Το χρονικό

Η γυναίκα, το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής, ξέφυγε από την επίβλεψη του 35χρονου ομόθρησκου συντρόφου της, ενώ περπατούσαν στο δρόμο. Σκαρφάλωσε το προστατευτικό μπαλκόνι υπαίθριας ψησταριάς, ορμώντας σε τραπέζι θαμώνων, ζητώντας τους απεγνωσμένα να την σώσουν.

Όπως μας εξήγησε ένας από τους ανθρώπους που την έσωσε, όπως εκείνη δήλωνε αργότερα στο Νοσοκομείο, όλα έγιναν σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Ο 35χρονος τους έλεγε ότι δεν συμβαίνει κάτι, αλλά λίγο αργότερα τράπηκε σε φυγή. Η 32χρονη εξετάσθηκε από τους γιατρούς χωρίς να έχει σοβαρές κακώσεις γι’ αυτό και σήμερα πήρε εξιτήριο από το Νοσοκομείο.

Το Αυτόφωρο έχει εκπνεύσει για τον 35χρονο άνδρα χωρίς να έχει εντοπισθεί, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να λάβει κλήση από τον Εισαγγελέα στην κατοχή του οποίου βρίσκεται η δικογραφία.

Γνωστός στις αρχές ο 35χρονος

Ο 35χονος έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με την πρώην σύζυγό του, με την οποία έχει αποκτήσει 5 παιδιά, αλλά και με μια σύντροφο του από την Αλεξανδρούπολη πριν 2-3 μήνες, στην οποία ασκούσε σωματική βία. Στην περίπτωση αυτή ο Εισαγγελέας είχε ζητήσει από τον ίδιο να παρουσιάζεται μια φορά το μήνα στην Αστυνομία και αυτό γιατί βρίσκονταν σε ανάρρωση μετά από καυγά και συμπλοκή, που είχε τον περασμένο Φεβρουάριο με φίλο του, για προσωπικές διάφορες, τραβώντας μαχαίρι, ενώ εκείνος τον είχε τραυματίσει σοβαρά με το ξύλινο κοντάκιο όπλου.

Το πόρισμα του ιατροδικαστή για την κακοποίηση της 32χρονης στο Διδυμότειχο
Σοκαριστικά είναι τα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για την 32χρονη στο Διδυμότειχο που ζούσε τον απόλυτο εφιάλτη επί ένα μήνα, στα χέρια του κακοποιητή της.

Η ιατροδικαστική εξέταση που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 04/08, έδειξε ότι η γυναίκα υπέστη βιασμό κατ’ εξακολούθηση κατά φύση και παρά φύση.

Μάλιστα, ενδεικτικό της αγριότητας του δράστη -που ακόμη αναζητείται- αποτελεί το ότι το θύμα φέρει μεγάλα αιματώματα και εκχυμώσεις κυριολεκτικά σε όλο της σώμα, καθώς -όπως είπε στις αρχές- ο 35χρονος τη χτυπούσε ακόμη και με ξύλο.

Την… έβγαζε βόλτα με μάσκα και γυαλιά ηλίου
Μετά την εξέταση η γυναίκα έλαβε εξιτήριο και μεταφέρθηκε σε δομή κακοποιημένων γυναικών. Ο 35χρονος, που έχει ξανά απασχολήσει την Αστυνομία για περιστατικά κακοποίησης γυναικών, την είχε εσώκλειστη στο σπίτι και την… έβγαζε βόλτα με μάσκα και γυαλιά ηλίου για να μην φαίνονται τα χτυπήματά της.

Σημειώνεται ότι οι δυο τους γνωρίστηκαν μέσω του διαδικτύου, όμως η ίδια, όπως ανέφερε στις αρχές δεν πίστευε πως θα βρισκόταν αντιμέτωπη με αυτό τον εφιάλτη.

Το βίντεο του δράστη στο ΤikTok

Εν τω μεταξύ ο 35χρονος δράστης μουσουλμάνος στο θρήσκευμα, όπως και η 32χρονη κακοποιηθείσα, το απόγευμα της Κυριακής δημοσίευσε στην προσωπική του σελίδα στο TikTok βίντεο, στα οποία δεν φαίνεται ούτε ο ίδιος, ούτε σε ποιο σημείο είναι, όμως ακούγεται να εξιστορεί πως γνώρισε ο ίδιος την κοπέλα, πως ήταν η μεταξύ τους σχέση, παραδέχεται ότι την έχει χτυπήσει και  αναφέρει πως σήμερα, Δευτέρα πρόκειται να παρουσιαστεί στην αστυνομία.

zougla.gr




Διδυμότειχο | Ο 32χρονος παραδέχεται τα βασανιστήρια στο TikTok: «Την έδειρα πάρα πολύ, θα παραδοθώ»

Δημοσιεύσεις στο TikTok, όπου αναφέρει ότι θα παρουσιαστεί στην αστυνομίακάνει ο 32χρονος που είχε «φυλακίσει» σε σπίτι στο Διδυμότειχο τη σύντροφό του και για τρεις εβδομάδες την κακοποιούσε βάναυσα και τη βίαζε.

Η 32χρονη γυναίκα από την Καβάλα βίωσε στιγμές φρίκης στα χέρια του συντρόφου της. Ο 32χρονος την είχε κλειδώσει μέσα σε ένα σπίτι στο Διδυμότειχο, ασκώντας της κακοποίηση σωματική και σεξουαλική

Σύμφωνα με την καταγγελία της, την κρατούσε στο σπίτι του, όπου την χτυπούσε και τη βίαζε. Ο δράστης το απόγευμα της Κυριακής δημοσίευσε στην προσωπική του σελίδα στο TikTok βίντεο, στα οποία δεν φαίνεται ούτε ο ίδιος, ούτε σε ποιο σημείο είναι, όμως ακούγεται να εξιστορεί πως γνώρισε ο ίδιος την κοπέλα, πως ήταν η μεταξύ τους σχέση, παραδέχεται ότι την έχει χτυπήσει και προαναγγέλει πως σήμερα, Δευτέρα (05.08.24) πρόκειται να παρουσιαστεί στην αστυνομία.

«Έχουν πει για μένα ότι έχω βιάσει μία κοπέλα. Η κοπέλα είναι από το Χρυσοχώρι. Εμείς με αυτή την κοπέλα γνωριστήκαμε από το TikTok. Αρχίσαμε να μιλάμε, όμως επειδή είναι αγράμματη στη θέση της μου απαντούσε ο γιος της. Μετά πήραμε ο ένας το Facebook του άλλου. Στην αρχή στέλναμε ηχογραφήσεις ο ένας στον άλλον και μετά ανοίξαμε και κάμερα. Είχαμε συνεννοηθεί να παντρευτούμε. Φαινόταν πάρα πολύ καλή κοπέλα. Όταν αποφασίσαμε να παντρευτούμε, της είπα να έρθει στο Διδυμότειχο να με βρει, να πάρει λεωφορείο», ανέφερε αρχικά.

«Μου είπε ότι δεν έχει χρήματα και της είπα να της στείλω εγώ. Της έστειλα 35 ευρώ και ήρθε την ίδια μέρα. Έμεινε μαζί μου ένα μήνα ακριβώς. Πηγαίναμε για ψώνια στο Διδυμότειχο, πηγαίναμε και για βόλτες. Αυτή η κοπέλα πίνει πολύ όμως. Μετά από πέντε μέρες της έφερα το Ευαγγέλιο για να ορκιστεί ότι δεν θα ξαναπιεί, γιατί δεν πήγαινε άλλο. Αυτή μου είπε ότι δεν μπορεί να το κάνει αυτό και μάλιστα μου ζήτησε και χασίς. Της είπα ότι αν δεν ορκιστεί ότι δεν θα σταματήσει, θα χωρίσουμε και θα φύγει απο το σπίτι», πρόσθεσε.

Ο 32χρονος αναφέρει ότι αφού κατάλαβε πως του είχε πει πολλά ψέματα της ζήτησε να τον αφήσει και να φύγει με το ΚΤΕΛ πίσω στο χωριό της και περιγράφει όσα έγιναν την τελευταία μέρα:

«Της έλεγα να φύγει και να με αφήσει και να πάρει το ΚΤΕΛ. Περνούσαμε από μία ταβέρνα. Εγώ ήμουν μπροστά και μιλούσα και αυτή ήταν πίσω μου. Ξαφνικά άκουσα φασαρία και την είδα να έχει μπει σε μια ταβέρνα.

Την έδειρα πάρα πολύ, δεν είναι ψέματα. Άλλα την έδειρα πάρα πολύ όταν μου είπε ότι θα πάει στην αστυνομία να πει ψέματα ότι εγώ βίασα την κόρη μου. Με λίγα λόγια εγώ αυτή τη στιγμή δεν είμαι στο Διδυμότειχο, είμαι αλλού. Σας το ορκίζομαι πως εγώ θα πάω στην αστυνομία, θα πάω στον Εισαγγελέα στο Διδυμότειχο και θα τα πω όλα. Εγώ με βιασμό δεν έχω σχέση. Θα πάω να παραδοθώ και να τα πω όλα».

Μάλιστα, ο 32χρονος ανήρτησε και ένα βίντεο στον λογαριασμό του, όπου φαίνεται η 32χρονη γυναίκα ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι, ισχυριζόμενος πως είναι μέσα από το σπίτι, όπου διέμεναν μαζί», συμπλήρωσε.
newsbomb.gr



Διδυμότειχο: Εξιτήριο για την 32χρονη – Σοκαριστικά τα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης

Εξιτήριο πήρε το πρωί της Κυριακής η 32χρονη από το Χρυσοχώρι Καβάλας, η οποία νοσηλευόταν τραυματισμένη στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, αφού ο σύντροφός της την κρατούσε παρά τη θέλησή της, την κακοποιούσε και την βίαζε.

Τρομοκρατημένη με νωπά ακόμη τα σημάδια στο σώμα και το πρόσωπό της, παραμορφωμένη και συνοδευόμενη από άνδρες της ασφάλειας, επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο για να επιστρέψει στην οικογένεια της, τους γονείς και τα 5 παιδιά της

«Επί τρεις εβδομάδες με βίαζε και με χτυπούσε»

«Επί τρεις εβδομάδες με βίαζε και με χτυπούσε» δήλωσε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας, κλαίγοντας και ζητώντας περισσότερη προστασία γιατί δεν νιώθει ασφάλεια ακόμη και με τους γονείς της.

Διδυμότειχο - 32χρονη (ΕΡΤNews)

Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση

Σοκαριστικά είναι τα ευρήματα της ιατροδικαστικής εξέτασης που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής, καθώς έδειξε ότι η γυναίκα υπέστη βιασμό κατ’ εξακολούθηση κατά φύση και παρά φύση.

Μάλιστα, ενδεικτικό της αγριότητας του δράστη αποτελεί το ότι το θύμα φέρει μεγάλα αιματώματα και εκχυμώσεις κυριολεκτικά σε όλο της κορμί ενώ ο 32χρονος τη χτυπούσε ακόμη και με ξύλο, αναφέρει το thesstoday.gr.

Πώς γνώρισε τον κακοποιητή της και πώς αποκαλύφτηκε το μαρτύριό της

Η γυναίκα γνώρισε τον δράστη από το διαδίκτυο, άφησε τα παιδιά στην Καβάλα και πήγε στο Διδυμότειχο να τον γνωρίσει από κοντά και τότε ξεκίνησε το μαρτύριό της, σύμφωνα με τo OPEN. Καθημερινά την ξυλοκοπούσε, την βίαζε και την είχε κλειδωμένη για να μην μπορεί να φύγει.

Μια μέρα, ο κακοποιητής αποφάσισε να την βγάλει έξω και τότε η γυναίκα ξέφυγε, πήγε σε ένα γειτονικό καφέ, κοντά στο αστυνομικό τμήμα και είπε στους θαμώνες πως χρειάζεται βοήθεια. Η αστυνομία κλήθηκε άμεσα και ο δράστης, βλέποντας πως πλησιάζουν οι αστυνομικοί τράπηκε σε φυγή και αναζητείται στα πλαίσια του αυτοφώρου.

Ανθρωποκυνηγητό για τον δράστη

Ο δράστης είναι γνώριμος των αρχών για παρόμοια περιστατικά και οι τοπικές Αρχές θεωρούν πως μέχρι το απόγευμα θα μπορέσουν να τον εντοπίσουν και να τον συλλάβουν καθώς έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό.

ethnos.gr




Από την Καβάλα η 32χρονη που κατήγγειλε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στο Διδυμότειχο

Νέα στοιχεία είδαν το φως της δημοσιότητας για την καταγγελία που υπέβαλε 32χρονη, σύμφωνα με την οποία τη φυλάκισε και βίαζε ο σύντροφός της στο Διδυμότειχο, κρατώντας στο ίδιο σπίτι και τα 5 παιδιά της.

Πιο αναλυτικά, η γυναίκα κατάγεται από την Καβάλα και έχει αποκτήσει 5 παιδιά από άλλον σύντροφο. Πριν από ένα μήνα γνώρισε μέσω διαδικτύου τον 35χρονο κατηγορούμενο και συμφώνησε να συναντηθούν από κοντά.

Τότε, εκείνος τη φυλάκισε σπίτι του μαζί με τα παιδιά της, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ενώ τη βίαζε και κακοποιούσε, μέχρι που γείτονες άκουσαν τις φωνές της και κάλεσαν την αστυνομία.

Μόλις οι αστυνομικοί έφτασαν σπίτι, είδαν τα σημάδια στο σώμα της και τη μετέφεραν στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμότειχου, μαζί τα παιδιά της, όπου κρατούνται για φύλαξη.

Το θύμα, φέρεται να είπε στους αστυνομικούς πως δεν μπορεί να αποκτήσει την εφαρμογή panic button, καθώς δεν έχει κινητό και δεν έχει και χρήματα για να αγοράσει, ενώ ο 35χρονος φέρεται να είχε προφυλακιστεί στο παρελθόν για ενδοοικογενειακή βία.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Εφιάλτης για 32χρονη στο Διδυμότειχο: Την κρατούσε φυλακισμένη ο σύντροφός της, τη χτυπούσε και τη βίαζε

Εφιαλτικές στιγμές ζούσε για περίπου έναν μήνα μια 32χρονη γυναίκα στα χέρια του συντρόφου της στο Διδυμότειχο καθώς ο άντρας φέρεται να την χτυπούσε, να την κρατούσε κλεισμένη στο σπίτι και να τη βίαζε.

Η 32χρονη πέρασε το κατώφλι του τμήματος Ασφαλείας Διδυμοτείχου το πρωί της περασμένης Παρασκευής. Οι αστυνομικοί την είδαν με εμφανή τραύματα στο σώμα και τα χέρια της, ενώ η ίδια κατήγγειλε ότι την χτύπησε ο σύντροφος της.

Το θύμα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου προκειμένου να τις παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες και να υποβληθεί σε εξετάσεις.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις του στο enanews.gr ο διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου Διδυμοτείχου Κώστας Βαφειάδης το θύμα φέρει κάποιες κακώσεις στο πρόσωπο αλλά κυρίως ήταν σε κατάσταση σοκ και κατηγορούσε τον σύντροφο της ότι την κακοποίησε σωματικά και σεξουαλικά.

Σε βάρος του 32χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό του είναι σε εξέλιξη.




Φωτιές σε εξέλιξη σε Αλεξανδρούπολη και Διδυμότειχο -Περιορίστηκαν από την Πυροσβεστική

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική σήμερα το μεσημέρι λόγω φωτιάς που ξέσπασε σε δύο περιοχές του Έβρου. Η μία βρίσκεται σε εξέλιξη στον Λαγό Διδυμοτείχου και η άλλη στη Νέα Χιλή Αλεξανδρούπολης.

Και τα δύο μέτωπα έχουν περιοριστεί. Για την πλήρη κατάσβεση της πυρκαγιάς στον Λαγό, όπου η φωτιά έχει περιοριστεί εντός ρεματιάς, επιχειρούν 18 πυροσβέστες με 9 οχήματα και δύο αεροσκάφη.

Στο δύσκολο έργο των πυροσβεστών συνδράμουν μηχάνημα έργου και υδροφόρα των Ενόπλων Δυνάμεων.

Οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής έσπευσαν άμεσα στο σημείο, σε αγροτική περιοχή, ενώ στη μάχη με τις φλόγες συμμετέχουν και εναέρια μέσα με τον κίνδυνο επέκτασης να είναι μεγάλος λόγω των καιρικών συνθηκών.




Νεκρό 4 μηνών βρέφος στο Διδυμότειχο – Το βρήκα με αφρούς στο στόμα, λέει η μητέρα

Νεκρό μεταφέρθηκε σήμερα Παρασκευή 17 Μαΐου ένα 4 μηνών βρέφος στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου από τους γονείς του.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η μητέρα του αγοριού ισχυρίζεται ότι το είχε ταΐσει τελευταία φορά στις 23:00 και σήμερα το πρωί το βρήκε νεκρό με αφρούς στο στόμα.

Κατά τις πληροφορίες της δημόσιας τηλεόρασης η οικογένεια ανήκει στη μουσουλμανική μειονότητα της περιοχής.

Η αστυνομία ειδοποιήθηκε εγκαίρως και διεξάγει την έρευνα. Σύμφωνα με πληροφορίες το βρέφος θα μεταφερθεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία – νεκροτομή ώστε να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου.

Στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου έχει μαζευτεί πλήθος συγγενών της οικογένειας προς συμπαράστασή της.




Άγριος καυγάς στο Διδυμότειχο οδήγησε στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα στο κεφάλι έναν 32χρονο

Ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας ασκήθηκε σε 35χρονο, ο οποίος ξυλοκόπησε άγρια συνομήλικό του στο Διδυμότειχο, μετά από συμπλοκή που είχαν. Το θύμα νοσηλεύεται χειρουργημένος σε κρίσιμη κατάσταση στην ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, ενώ ο δράστης κρατείται και θα απολογηθεί την Δευτέρα στην ανακρίτρια Ορεστιάδας.




Διδυμότειχο: Χτύπησε με κοντάκι όπλου τον φίλο του σε καβγά – Δίνει μάχη για τη ζωή το θύμα

Μπορεί να ήταν φίλοι δυο συνομήλικοι Έλληνες που βρίσκονταν στο ίδιο σπίτι στο Διδυμότειχο, ωστόσο όταν διαπληκτίστηκαν λόγω προσωπικών διαφορών ο ένας δεν δίστασε να χτυπήσει άγρια τον άλλον στο κεφάλι με το κοντάκι ενός αεροβόλου όπλου τραυματίζοντάς τον πολύ σοβαρά, με αποτέλεσμα να χαροπαλεύει.

Το επεισόδιο συνέβη τις βραδινές ώρες της Πέμπτης και το 35χρονο θύμα μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, όπου χειρουργήθηκε και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, δίνοντας μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.

Ο δράστης συνελήφθη την Παρασκευή, έπειτα από έρευνες των αστυνομικών του τοπικού τμήματος, όμως δεν εξήγησε τους λόγους του αιματηρού καυγά. Το αεροβόλο όπλο κατασχέθηκε στην κατοχή του και, αφού οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας με την δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων, κρατείται και θα απολογηθεί την Δευτέρα στην ανακρίτρια.




Συνελήφθη ημεδαπός κατηγορούμενος για βαριά σωματική βλάβη σε βάρος έτερου ημεδαπού στο Διδυμότειχο

Συνελήφθη χθες (16-2-2024) το πρωί, στο Διδυμότειχο Έβρου, έπειτα από έρευνες των αστυνομικών του Αστυνομικού Τμήματος Διδυμοτείχου της  Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, ένας ημεδαπός σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία, για βαριά σωματική βλάβη.

Ειδικότερα, ο δράστης βραδινές ώρες της 15-2-2024, ευρισκόμενος στην ίδια οικία με τον ημεδαπό παθόντα,  τον τραυμάτισε κατά τη διάρκεια διαπληκτισμού τους ένεκα προσωπικών διαφορών στο κεφάλι, με το πίσω τμήμα (κοντάκι) αεροβόλου όπλου, το οποίο βρέθηκε στην κατοχή του δράστη και κατασχέθηκε.

Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, όπου και νοσηλεύεται.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας.

 




Διδυμότειχο | Τι συνέβη στο 9χρονο κορίτσι που πέθανε από στρεπτόκοκκο

Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος ενός μόλις 9 ετών κοριτσιού από στρεπτόκοκκο. Το ανήλικο παιδί άφησε την τελευταία του πνοή τη Δευτέρα (5/2). Σύμφωνα με τους γονείς, έπαιρνε ήδη αντιβίωση, ωστόσο η κατάστασή του παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και λίγη ώρα μετά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο κατέρρευσε.

«Παρά το ότι έπαιρνε κάποια προφύλαξη από παιδίατρο ιδιώτη, από την Παρασκευή παρουσίασε επιδείνωση, γι’ αυτό και το μετέφεραν στα εξωτερικά ιατρεία της παιδιατρικής. Το είδε αμέσως παιδίατρος, έκανε το τεστ το οποίο βγήκε θετικό, κάναμε μια ακτινογραφία θώρακος την οποία είδα εγώ προσωπικά, και είδα ότι είχε μια πολύ βαριά πνευμονία, βρογχοπνευμονία, διάσπαρτη», επεσήμανε ο διευθυντής της ιατρικής υπηρεσίας του νοσοκομείου Διδυμοτείχου, Κωνσταντίνος Βαφειάδης.

Πώς κατέρρευσε το κορίτσι

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης 6/2 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ζητήθηκε άμεσα διακομιδή του κοριτσιού στην Αλεξανδρούπολη, ωστόσο το παιδί ξαφνικά κατέρρευσε και, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε.

Η σορός του κοριτσιού θα διακομιστεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία – νεκροτομή.

Συναγερμός για την ιλαρά

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι υγειονομικές αρχές, καθώς δύο κρούσματα ιλαράς σε ενήλικες εμφανίστηκαν και στη χώρα μας, σε Κρήτη και βόρεια Ελλάδα.

Τα δύο αυτά άτομα είχαν έρθει σε επαφή με άτομα που διαμένουν σε Ρωσία και Ρουμανία, όπου παρατηρείται έξαρση της ασθένειας.

Άλλα δύο κρούσματα, που ανήκουν σε ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, διερευνώνται, με τους ασθενείς και τις άμεσες επαφές τους να έχουν απομονωθεί.

Ο ΕΟΔΥ προχώρησε σε σύσταση ομάδας ειδικών που θα παρατηρούν την εξέλιξη των κρουσμάτων, ενώ θα ξεκινήσει και εκστρατεία ενημέρωσης για τη νόσο και κυρίως για τον εμβολιασμό, καθώς υπάρχουν περιοχές στη χώρα που παρουσιάζουν χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη.

 




Επί μία ώρα προσπαθούσαν να κρατήσουν στη ζωή την 9χρονη που πέθανε από στρεπτόκοκκο στο Διδυμότειχο

Περισσότερες λεπτομέρειες γίνονται γνωστές για τον θάνατο του 9χρονου κοριτσιού από στρεπτόκοκκο, στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, μέσα από το ιατρικό ανακοινωθέν που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Όπως αναφέρεται, το κορίτσι διακομίστηκε στις 12 το μεσημέρι στο νοσοκομείο λόγω υψηλού πυρετού και δύσπνοιας.

Στη συνέχεια, η ασθενής ετοιμάστηκε για διακομιδή στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, αλλά κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη διακομιδή παρουσίασε μεγάλο επεισόδιο αιμόπτυσης και αιφνίδια απώλεια συνείδησης.

Για τον λόγο αυτό κατέφθασαν αναισθησιολόγος, καρδιολόγος, ουρολόγος χειρουργός, οι οποίοι με την παιδίατρο επεχείρησαν ανάνηψη για περισσότερο από 1 ώρα αλλά δυστυχώς η 9χρονη κατέληξε.

Ολόκληρο το ιατρικό ανακοινωθέν

Σχετικά με τον επισυμβάντα ξαφνικό θάνατο 9χρονου κοριτσιού στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου:

Περί ώρα 12μ.μ. προσκομίστηκε στο Νοσοκομείο 9χρονο κορίτσι από τη μητέρα του λόγω υψηλού εμπύρετου, δύσπνοιας και διαρροικών κενώσεων.

Συνωδά Συμπτώματα: Ρινίτιδα, Βήχας. Μετά από εξετάσεις διαπιστώθηκε η σοβαρότητα της κατάστασης (ύπαρξη στρεπτόκοκκου και μάλιστα επιθετικού, και βαριά πνευμονία με άλλα συνωδά συμπτώματα: Ωχρότητα, περιστοματική κυάνωση, δύσπνοια, ταχυπαλμία κλπ), και η ασθενής ετοιμάστηκε για διακομιδή στο ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης, αλλά κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για τη διακομιδή η ασθενής παρουσίασε μεγάλο επεισόδιο αιμόπτυσης και αιφνίδια απώλεια συνείδησης. Κλήθηκαν κατέφθασαν και επελήφθησαν του περιστατικού: Αναισθησιολόγος, Καρδιολόγος, Ουρολόγος Χειρουργός, οι οποίοι με την παιδίατρο επεχείρησαν ανάνηψη για περισσότερο από 1 ώρα αλλά δυστυχώς αναποτελεσματικά. Η μικρή ασθενής κατέληξε περί την 14.30 μ.μ.

Το χρονικό της υπόθεσης

Η 9χρονη διακομίστηκε από τη μητέρα της στο νοσοκομείο. Ήταν σε πολύ βαριά κατάσταση και κρίθηκε άμεση και επιβεβλημένη η διασωλήνωσή της, όπως και έγινε. Στο τεστ που έγινε, το παιδί βγήκε θετικό στο βακτήριο του στρεπτόκοκκου, όπως μετέδωσε νωρίτερα η ΕΡΤ.

Μάλιστα, προκειμένου να κερδηθεί πολύτιμος χρόνος για την επείγουσα νοσηλεία του αξιολογήθηκε ότι πρέπει να διακομιστεί άμεσα στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, παρότι πρόκειται για ΜΕΘ ενηλίκων.

Ωστόσο, η εξέλιξη της υγείας της 9χρονης ήταν ραγδαία. Η διακομιδή δεν έγινε ποτέ. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, το παιδί κατέληξε στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου. Δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμη πόσες ημέρες νοσούσε η 9χρονη ούτε αν είχε γίνει ιατρική εκτίμηση από άλλη δομή, ιδιωτική ή δημόσια.

Το βέβαιον είναι πως για μια ακόμη φορά η διεισδυτική λοίμωξη IGas στρεπτόκοκκου στέρησε τη ζωή σε ένα ακόμη παιδί. Πρόκειται για το πρώτο παιδί που καταλήγει στη χώρα μας το 2024. Αλλά 10 παιδιά έχουν αναφερθεί ότι έχουν καταλήξει λόγω των επιπλοκών της λοίμωξης από στρεπτόκοκκο.

Η σορός του παιδιού θα διακομισθεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία – νεκροτομή.




Διδυμότειχο | Πέθανε 9χρονη με στρεπτόκοκκο

Τη μάχη για τη ζωή της έχασε μια 9χρονη που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου με βαριά αναπνευστική ανεπάρκεια, λόγω λοίμωξης.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στο τεστ που του έγινε βγήκε θετικό στο βακτήριο του στρεπτόκοκκου. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών το κορίτσι κατέληξε.

Η σορός της θα διακομισθεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία νεκροτομή.

Στρεπτόκοκκος: Ποια είναι τα συμπτώματα, πώς μεταδίδεται και οι ευάλωτες ομάδες

Σύμφωνα με τους γιατρούς, ο στρεπτόκοκκος της ομάδας Α, γνωστός και ως πυογόνος στρεπτόκοκκος ή GAS (Group A Streptococcus) είναι ένα βακτήριο που μπορεί να προκαλέσει διάφορες λοιμώξεις στον άνθρωπο, συνήθως ήπιες αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις πολύ σοβαρές, ακόμη και θανατηφόρες αν δεν αντιμετωπιστούν κατάλληλα.

Σε ένα μικρό ποσοστό (1-5%) ατόμων το βακτήριο εντοπίζεται στον φάρυγγα ή το δέρμα τους ή και σε άλλα σημεία, χωρίς να νοσούν, αποτελούν δηλαδή αυτά τα άτομα υγιείς φορείς του βακτηρίου.

Πώς μεταδίδεται ο στρεπτόκοκκος ομάδας Α

Ο στρεπτόκοκκος ομάδας Α μεταδίδεται μέσω:

  • Των μολυσμένων σταγονιδίων από τις εκκρίσεις ασθενών
  • Της επαφής με επιμολυσμένες επιφάνειες
  • Την επαφή με μολυσμένες δερματικές βλάβες ασθενών
  • Από υγιείς φορείς του βακτηρίου

Ο στρεπτόκοκκος ομάδας Α μεταδίδεται πολύ πιο εύκολα από άτομα που είναι συμπωματικά και νοσούν, παρά από υγιείς φορείς του βακτηρίου.




Διδυμότειχο | Τέσσερα παιδιά σε 5 χρόνια, απέκτησαν οι γονείς του υποσιτισμένου νεκρού βρέφους

Τέσσερα παιδιά σε διάστημα πέντε χρόνων, απέκτησαν οι γονείς του ηλικίας 4 μηνών βρέφους, που πέθανε την περασμένη Τρίτη και μεταφέρθηκε νεκρό στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου.

Όπως έγραψε από την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου το Evros-news.gr, η νεκροψία-νεκροτομή που διενεργήθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης από τον Καθηγητή Ιατροδικαστικής Παύλο Παυλίδη, έδειξε ότι το βρέφος πέθανε από εισροή γαστρικού γάλακτος στην αναπνευστική οδό. Ένα νέο στοιχείο που προέκυψε και περιλαμβάνεται επίσης στο πόρισμα του ιατροδικαστή που ήδη διαβιβάστηκε στην Αστυνομία, είναι ότι ήταν και υποσιτισμένο. Άλλωστε και οι γιατροί του νοσοκομείου Διδυμοτείχου όπου μεταφέρθηκε το πρωί της Τρίτης από τους γονείς του νεκρό, διαπίστωσαν ότι δεν είχε φυσιολογική ανάπτυξη λόγω υποσιτισμού και γι αυτό αρχικά αναφέρθηκε ότι ήταν ηλικίας μόνο 2 μηνών.

Το μωρό που “έφαγαν” τα ποντίκα το 2019 και τα συνολικά 4 παιδιά μέσα σε πέντε χρόνια

Χθες έγινε γνωστή άλλη μια τραγική παράμετρος της υπόθεσης, για το ζευγάρι των δύο Ελλήνων μουσουλμάνων Ρομά του Διδυμοτείχου. Από το 2018 έως το 2023 απέκτησαν συνολικά 4 παιδιά, από τα οποία το τελευταίο πέθανε την Τρίτη σε ηλικία μόλις 4 μηνών. Όπως είπε στην ΕΡΤ ο δικηγόρος της οικογένειας Νίκος Βουλγαρίδης, το πρώτο της παιδί η μητέρα το απέκτησε σε ηλικία 16 ετών. “Η συγκεκριμένη οικογένεια έχει κάνει ένα παιδί το 2018, ένα το 2019, ένα το 2022 και το βρέφος που πέθανε είχε γεννηθεί στις 4 Σεπτεμβρίου του 2023”.

Το 2019 είχε φτάσει ξανά στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου, το δεύτερο παιδί τους που γεννήθηκε εκείνη την χρονιά και ήταν ηλικίας 3 μόνο μηνών.  Έφερε δαγκωματιές από ποντίκια στο πρόσωπο και στα χέρια. Σύμφωνα με τα όσα είχαν δηλώσει τότε από το νοσοκομείο Διδυμοτείχου και Αλεξανδρούπολης όπου μεταφέρθηκε αμέσως, από το κορίτσι είχε αφαιρεθεί το μεγαλύτερο μέρος του δέρματος στη μύτη, ένα μεγάλο τμήμα από το μάγουλο καθώς και από τον βραχίονα στον οποίο αποκαλύφθηκαν οι μύες και τμήμα των οστών. Παράλληλα, έφερε και πολλές εκδορές στα κάτω άκρα. Επίσης το μωρό παρουσίαζε σημάδια αφυδάτωσης.

Το κοριτσάκι υποβλήθηκε σε σειρά χειρουργικών επεμβάσεων για να αντιμετωπιστούν τα εξαιρετκά σοβαρά τραύματά του, τόσο στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όσο και σε νοσηλευτικό ίδρυμα στην Αθήνα όπου και μεταφέρθηκε στη συνέχεια. Τότε, είχαν συλληφθεί οι δύο γονείς και τους είχε αφαιρεθεί η επιμέλεια του παιδιού. Στο δικαστήριο της Ορεστιάδας είχαν αθωωθεί όπως είπε στην ΕΡΤ ο δικηγόρος τους κ.Βουλγαρίδης, ενώ για την υπόθεση του νεκρού βρέφους επισήμανε ότι «οι πελάτες μου δεν κατηγορούνται. Θα δοθεί κατάθεση μέσα στην επόμενη εβδομάδα». Αναμένεται λοιπόν να δώσουν κατάθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Διδυνοτείχου που έχει σχηματίσει δικογραφία και μαζί με το πόρισμα του ιατροδικαστή θα διαβιβαστούν στον Εισαγγελέα, ο οποίος και θα αποφασίσει για τον περαιτέρω χειρισμό.

Να τονίσουμε ότι η 4χρονη πλέον που είχαν “φάει” τα ποντίκα το 2019 βρίσκεται σε δομή, ενώ έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την υιοθεσία της. Στο διαμέρισμα όπου μετακόμισαν από την τρώγλη όπου έμεναν το 2019, δίπλα στον Ερυθροπόταμο και σε απαράδεκτες συνθήκες, έχουν μείνει τα άλλα δυο παιδιά που γεννήθηκαν το 2018 και το 2022.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, η Ουρανία Νταπιάπη, κοινωνική λειτουργός του νοσοκομείου Διδυμοτείχου δήλωσε πως δεν είχαν ενημερωθεί για την κατάσταση της οικογένειας, ούτε για τη νέα εγκυμοσύνη, μετά το περιστατικό του 2019. Η ίδια πρόσθεσε πως υπήρξε ενημέρωση μόνο αφότου το μωρό μεταφέρθηκε νεκρό στο νοσοκομείο. Επισήμανε ότι η οικογένεια άλλαξε κατοικία, καθώς μεταφέρθηκε σε διαμέρισμα από παραπήγματα της περιοχής, ότι «κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι θα τηρεί τους κανόνες υγιεινής ή ότι θα αλλάξει ο τρόπος συμπεριφοράς και φροντίδας απέναντι σε ένα παιδί. Αυτές οι οικογένειες χρειάζεται να παρακολουθούνται από τις κοινωνικές υπηρεσίες, αλλά μετά από εντολή της Εισαγγελίας», τονισε η κ.Νταπιάτη.

«Αν υπάρχει έλλειμμα κοινωνικής υπηρεσίας είναι θέμα της εισαγγελίας. Αυτή τη στιγμή οι πελάτες μου δεν κατηγορούνται για κάτι. Θα δοθεί μια κατάθεση την επόμενη εβδομάδα», πρόσθεσε ο δικηγόρος Νίκος Βουλγαρίδης.

evros-news.gr




Σοκάρει ο θάνατος βρέφους τεσσάρων μηνών στο Διδυμότειχο

Θλίψη έχει προκαλέσει στον Έβρο η είδηση πως ένα βρέφος έφτασε νεκρό από τη μητέρα του στο Νοσοκομείο Διδυμότειχου.

Το άτυχο μωράκι, έφτασε στην αγκαλιά της μητέρας του στο Γενικό Νοσοκομείο του Διδυμότειχου στις 11 το πρωί της Τρίτης νεκρό, με τους γιατρούς και τους νοσηλευτές να κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους μήπως καταφέρουν να το επαναφέρουν στη ζωή αλλά μάταια.

Σύμφωνα με τα όσα μετέφερε ο διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας Διδυμοτείχου Κώστας Βαφειάδης το μωρό, παρουσίαζε εικόνα ακραίας παραμέλησης και φαινόταν μικρότερο από ότι ήταν στην πραγματικότητα.




Διδυμότειχο: Αιφνίδιος θάνατος βρέφους δύο μηνών

Βρέφος δυο μηνών μεταφέρθηκε νεκρό το πρωί της Τρίτης στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο θάνατος του παιδιού, που διέμενε σε μια από τις συνοικίες της μουσουλμανικής μειονότητας Διδυμοτείχου, ήταν αιφνίδιος.

Για τα ακριβή αίτια του θανάτου του, θα διενεργηθεί νεκροψία – νεκροτομή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.




Διδυμότειχο | Έκλεισε σε κούτα και εγκατέλειψε τρία νεογέννητα κουτάβια

Μέσα σε ένα χαρτόκουτο στο Διδυμότειχο εντοπίστηκαν τρία νεογέννητα κουτάβια που κάποιος έκλεισε εκεί μέσα προκειμένου να τα ξεφορτωθεί.

Το κουτί με τα κουτάβια εγκαταλείφθηκαν έξω από το κτήμα του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Αδεσποτάκια Διδυμοτείχου» και όπως αναφέρουν σε ανάρτηση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η κάμερα ασφαλείας τον κατέγραψε!

Αυτό λοιπόν που ζητάει η ομάδα «Αδεσποτάκια Διδυμοτείχου» από τον δράστη είναι να εμφανιστεί στο μέρος που άφησε τα τρία κουτάβια ειδάλλως το θέμα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης.

Αναλυτικότερα αναφέρουν:

Την Τρίτη (16/01) λοιπόν βρήκαμε έξω από το κτήμα ένα κουτί τόσο ασφυκτικά κλειστό που τα μωρά που ειχαν κλείσει μέσα μετά βίας κατάφερναν να αναπνεύσουν.
Με το που τα βγάλαμε μέχρι και σήμερα οτι κ αν κάνουμε κλαίνε ασταμάτητα και ηρεμούν μόνο όταν ακουμπούν ανθρωπινο σώμα και νιώσουν ζεστασιά.
Γιατί συμβαίνει αυτο; Γιατί τους λείπει η μαμά που αμέλησες να στειρώσεις αλλά θέλησες να ξεφορτωθείς τα μωρά της... το οτι τα άφησες σ’ εμάς απ’ το να τα ρίξεις στα σκουπίδια δε σε κάνει καλύτερο άνθρωπο.

Μετά λοιπόν απο κάποιες ημέρες σκέψεις σχετικά με το πως να χειριστούμε το συμβάν αποφασίσαμε το εξής: Θέλουμε να ενημερώσουμε και έσενα αλλά και οποιονδήποτε μελλοντικά πρόθυμο για την ίδια πράξη, οτι το κτήμα καταγράφεται σε 24ωρη βάση από κάμερες που υπάρχουν σε 2 σημεία, οπότε η αναγνώριση ήταν ακόμη πιο εύκολη.

Συνεπώς παρακαλούμε ο άνθρωπος που άφησε τα μωρά να εμφανιστεί εντός 3 ημερών διαφορετικά το υλικό θα παραδοθεί στην αστυνομία με οτι αυτό συνεπάγεται (5.000-15.000€ για κάθε μωρό και ποινή φυλάκισης χωρίς αναστολή).
Θα κοστίσει λιγότερο η φροντίδα των μωρών και οι στερώσεις τους. Γιατί επιτέλους πρέπει αυτό να σταματήσει. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να αναλαμβάνουμε την ανευθυνότητα σας.

e-evros.gr




Διδυμότειχο | Διέρρηξαν δυο ψυγεία και άρπαξαν τρόφιμα και ποτά

Πρόλαβαν να καταναλώσουν τα διάφορα τρόφιμα και ποτά που είχαν αρπάξει το βράδυ της Δευτέρας από τα δύο ψυγεία που διέρρηξαν έξω από ένα κατάστημα στο Διδυμότειχο του Έβρου δυο Έλληνες, πριν πέσουν στα χέρια των αστυνομικών της Ασφαλείας, το μεσημέρι της Τρίτης.

Οι δυο δράστες, που είχαν έναν ακόμη συνεργό τα στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητείται, οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας με την δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους για κλοπή από κοινού και εξετάζεται αν έχουν διαπράξει και άλλες παρόμοιες κλοπές.

protothema.gr

 




Εθελοντής από το Διδυμότειχο ταξιδεύει σε χώρες του εξωτερικού βοηθώντας ανθρώπους

Ο νεαρός καθηγητής Γαλλικής Φιλολογίας από το Διδυμότειχο του Έβρου, Σπύρος Διαγκάκης, επισκέπτεται τις υποβαθμισμένες περιοχές του πλανήτη και ως μέλος της ομάδας Wheeling2help, βοηθά τους κατοίκους σε τρεις κατευθύνσεις: εκπαίδευση, ενδυνάμωση γυναικών και περιβάλλον – κατασκευές.

Δείτε τι δήλωσε ο ίδιος στην εκπομπή Αναλυτής του ENA Channel με τον Απόστολο Ατζεμιδάκη :




Μελισσοκόμος ετών…14 στο Διδυμότειχο!

Ο Δημοσθένης Σαρσάκης είναι 14 χρόνων μαθητής στην Γ τάξη του Β Γυμνασίου Διδυμοτείχου. Στα 13 του χρόνια, μαγεμένος από τον κόσμο της μέλισσας, αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό του μελισσοκομείο. Αποφάσισε πως αυτό θα είναι το επάγγελμα που θ ακολουθήσει.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, ένα μελίσσι που του έκανε δώρο φίλος της οικογένειας του μέσα σε δυο χρόνια το πολλαπλασίασε φτάνοντας τις 20 κυψέλες. Ο Δημοσθένης κάνει ό,τι χρειάζεται για να έχουν υγεία τα μελίσσια του , ώστε να του δίνουν μέλι αγνό, καθαρό και γευστικό, για τον ίδιο και τα αγαπημένα του πρόσωπα.

Ξέρει πώς να μαζέψει ένα μελίσσι από το δένδρο , πότε να τα ταΐσει για να δυναμώσουν, ποια τοποθεσία να επιλέξει για να πάρει το καλύτερο νέκταρ. Όλη την ημέρα μελετά και ενημερώνεται συνομιλώντας στο διαδίκτυο με φίλους του ενήλικες μελισσοκόμους, πλουτίζοντας περισσότερο τις γνώσεις του.

Οι καθηγητές τους στο Γυμνάσιο ενθουσιασμένοι από την επιλογή του αυτή αλλά και οι συμμαθητές του που τον θαυμάζουν. Όπως λέει ο ίδιος θα ακολουθήσει τον τομέα της Γεωπονίας στο ΕΠΑΛ Διδυμότειχο επάγγελμα που θα τον βοηθήσει στην μελισσοκομία. Νιώθει υπερήφανος για το μέλι του, η παραγωγή του οποίου φέτος έφθασε τα 70 κιλά από 15 μελίσσια .

Του έδωσε την ονομασία «Μελισθένης», που βγαίνει από το σθένος της μέλισσας όπως μας εξηγεί. Μέλι «Μελισθένης», από τον Δημοσθένη Σαρσάκη, τον μικρότερο σε ηλικία μελισσοκόμο της περιοχής.