Μ. Παπαδόπουλος: Κάλεσμα σε Βουλευτές και φορείς για την διατήρηση του μειωμένου ΦΠΑ στον καφέ

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της παράταξης “Ο Τόπος της Ζωής Μας” :

Με επιστολή που στείλαμε στους Βουλευτές του Νομού μας και στους τοπικούς φορείς της εστίασης και της αγοράς, και σε συνέχεια της πρωτοβουλίας που αναλάβαμε στις 15 Μαΐου, επαναφέρουμε την πρόταση για ανάληψη μιας κοινής πρωτοβουλίας για την κατάργηση ή αναστολή της απόφασης της ΑΑΔΕ να αυξήσει μετά τις 30 Ιουνίου τον συντελεστή ΦΠΑ σε ροφήματα ευρείας και καθημερινής κατανάλωσης που προσφέρουν καφετέριες και εστιατόρια (καφές, κακάο, τσάι, χαμομήλι και λοιπά αφεψήματα).

Είναι η ώρα να τοποθετηθούμε ως τοπική κοινωνία υπέρ της κατάργησης ή αναστολής του εν λόγω μέτρου και να στείλουμε ένα σαφές μήνυμα ότι επαγγελματίες και καταναλωτές δε θα αντέξουν ένα ακόμη μέτρο που θα ενισχύσει την ακρίβεια που ήδη πλήττει επιχειρήσεις και νοικοκυριά.




ΣΥΡΙΖΑ | Μύθοι και πραγματικότητα για τη διατήρηση πόρων της ΚΑΠ την περίοδο 2021-2027

Τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ«να σταθεί, μέχρι τέλους, δίπλα στους αγωνιζόμενους αγρότες και κτηνοτρόφους, έως ότου δοθούν ουσιαστικές λύσεις στα δίκαια αιτήματά τους, για την αξιοπρεπή διαβίωσή τους και τη διατήρηση της ζωής στην ελληνική ύπαιθρο», εξηγεί σε ανακοίνωσή του το Τμήμα Αγροτικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και ζητά εξηγήσεις από την κυβέρνηση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η κυβέρνηση της ΝΔ επιχαίρει ότι διατήρησε τους πόρους της ΚΑΠ της περιόδου 2021-2027, για την Ελλάδα, στο ίδιο επίπεδο με την περίοδο 2015-2020, κάτι για το οποίο επαίρεται και ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης, που -πρόσφατα σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής δήλωσε «ότι Θυμάται, ότι προσωπικά έκανε αυτή την διαπραγμάτευση».

Ας δεχθούμε λοιπόν ότι άλλη μία ακόμα «περήφανη διαπραγμάτευση» της «Κυβέρνησης των Αρίστων», στέφθηκε με επιτυχία, με την υποσημείωση βέβαια ότι οι «επιτυχείς και περήφανες διαπραγματεύσεις» των Κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, τα τελευταία 40 χρόνια, «συντέλεσαν» στη μείωση του προϋπολογισμού για την ΚΑΠ, στο πλαίσιο του Πολυετούς Δημοσιονομικού Πλαισίου (ΠΔΠ) της ΕΕ, δηλ. του Μακροπρόθεσμου Προϋπολογισμού της ΕΕ, από 70% που ήταν το 1980 στο 28,8% για την περίοδο 2021-2027.

Και ερχόμαστε στην πληρωμή των Άμεσων Ενισχύσεων του Πυλώνα Ι (προκαταβολή τον Οκτώβρη και εξόφληση τον Δεκέμβρη από τον ΟΠΕΚΕΠΕ), στο πλαίσιο της πρώτης, ουσιαστικά, χρονικά εφαρμογής της νέας ΚΑΠ στη χώρα μας. Από μια πρώτη ανάλυση προέκυψε ότι οι αγρότες και κτηνοτρόφοι μας, είδαν στους λογαριασμούς τους μειωμένα ποσά από 20% έως 40%.

Θα απαντήσει η Κυβέρνηση ότι, καταρχήν, στην πληρωμή αυτή δεν καταβλήθηκαν τα ποσά για τα «Οικολογικά Σχήματα», που ουσιαστικά αντικατέστησαν το «Πρασίνισμα» της προηγούμενης περιόδου και αποτελούν το 25% των ποσών για τον Πυλώνα Ι. Αλλά δεν θα απαντήσει, τουλάχιστον με πειστικό τρόπο, γιατί επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα δέκα (10) «Οικολογικά Σχήματα» στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο της ΚΑΠ, αυτό με τις πολλές αστοχίες και παραβλέψεις, για το οποίο έγινε μια προσχηματική δημόσια διαβούλευση, που «ούτε δημοκρατική ούτε πολυσυμμετοχική ήταν», όπως και πάλι επαίρεται η Κυβέρνηση.

Δέκα (10) «Οικολογικά Σχήματα», για τα οποία έγκαιρα ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είχε επισημάνει ότι είναι πολλά και προκαλούν προβλήματα, αφενός κατανόησης και επιλογής από τον αγροτικό κόσμο και αφετέρου ελέγχων από τον διοικητικό μηχανισμό, με συνέπεια την μεγάλη καθυστέρηση στην καταβολή τους και πιθανή έκβαση την μη απορρόφηση των σχετικών πόρων, κάτι για το οποίο μέχρι σήμερα έχει, δυστυχώς, επιβεβαιωθεί. Ειδικά, μάλιστα για την κτηνοτροφία, όταν στο Οικολογικό Σχήμα «Διατήρηση μεθόδων βιολογικής κτηνοτροφίας», θα μπορούν να επωφεληθούν μόνο όσοι κτηνοτρόφοι είναι ήδη ενταγμένοι στη βιολογική κτηνοτροφία ή στο Οικολογικό Σχήμα «Βελτίωση της περιβαλλοντικής κατάστασης βοσκήσιμων γαιών σε περιοχές που αντιμετωπίζουν κίνδυνο ερημοποίησης λόγω διάβρωσης», όπου εξαιτίας της τεχνικής λύσης στην κατανομή των βοσκότοπων (κατανομή βοσκότοπων σε άλλη περιοχή από την έδρα του κτηνοτρόφου, ακόμα και σε άλλη περιφέρεια), είναι άγνωστο πώς θα εφαρμοστούν οι συγκεκριμένες δράσεις, όταν μάλιστα τα διαχειριστικά σχέδια βόσκησης δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί. Και αφού αναφερόμαστε στην κτηνοτροφία, ποιος από τους κυβερνώντες θα απολογηθεί, ειδικά, στους κτηνοτρόφους μας, για τα μειωμένα ποσά που είδαν στους λογαριασμούς τους, εξαιτίας της μείωσης του προϋπολογισμού της Αγρονομικής Περιφέρειας των Βοσκοτόπων σε ποσοστό 27%;

Όλα αυτά και πολλά άλλα, οφείλει να εξηγήσει η Κυβέρνηση της ΝΔ, αντί να καταφεύγει στα συνήθη επικοινωνιακά τεχνάσματα, με αφηγήματα του τύπου «της διατήρησης των πόρων της ΚΑΠ της περιόδου 2021-2027, για την Ελλάδα, στο ίδιο επίπεδο με την περίοδο 2015-2020» ή, σε φάσεις έξαρσης της αλαζονείας της και της αναλγησίας της, να «κουνά το δάχτυλο» και ενίοτε να ειρωνεύεται στους χειμαζόμενους, αλλά περήφανους, αγωνιζόμενους αγρότες και κτηνοτρόφους μας. Γι’ αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είναι αποφασισμένος να σταθεί, μέχρι τέλους, δίπλα στους αγωνιζόμενους αγρότες και κτηνοτρόφους μας, έως ότου δοθούν ουσιαστικές λύσεις στα δίκαια αιτήματά τους, για την αξιοπρεπή διαβίωσή τους και τη διατήρηση της ζωής στην ελληνική ύπαιθρο».

πηγή: Newsbeast.gr




Η διατήρηση της Ιστορικής Μνήμης του Ολοκαυτώματος αποτελεί υποχρέωση και ελάχιστο φόρο τιμής στα θύματα

ο μήνυμα ότι η διατήρηση της Ιστορικής Μνήμης του Ολοκαυτώματος αποτελεί υποχρέωση και ελάχιστο φόρο τιμής στα θύματα ενός από τα μεγαλύτερα ομαδικά εγκλήματα στην ιστορία έστειλε με ανάρτησή του στο X ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας.

«Οι θηριωδίες των Ναζί, οι εκτελέσεις εκατομμυρίων Εβραίων – μεταξύ των οποίων και χιλιάδες Έλληνες Εβραίοι – δεν πρέπει να ξεχαστούν ποτέ, ώστε να μην επαναληφθούν ανάλογα εγκλήματα» προσθέτει ο κ. Δένδιας.




Η Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας στηρίζει τον αγώνα του ΚΕΘΕΑ για τη διατήρηση της απεξάρτησης

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θα αντιπαλέψει το χτύπημα της δημόσιας και δωρεάν απεξάρτησης. 

Την απαράδεκτη αναδιάρθρωση που προωθεί η κυβέρνηση για την Απεξάρτηση. 

Στηρίζουμε τον αγώνα της Ομοσπονδίας Γονέων ΚΕΘΕΑ.

Υπερψηφίζουμε ανεπιφύλακτα το ψήφισμα της Ομοσπονδίας Γονέων ΚΕΘΕΑ, στο πρώτο θέμα της σημερινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, σχετικό  με τις εξελίξεις στο χώρο της απεξάρτησης. 

Με το ψήφισμα τίθεται η ανησυχία της Ομοσπονδίας για τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης, η οποία με σχετικό νομοσχέδιο προετοιμάζει τη συνένωση όλων των προγραμμάτων της απεξάρτησης σε έναν κοινό Οργανισμό, τον ΕΟΠΑΕ, καταργώντας το ΚΕΘΕΑ, συγχωνεύοντάς το με τον ΟΚΑΝΑ, αλλοιώνοντας έτσι τη θεραπευτική φιλοσοφία των προγραμμάτων και υποβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τα «στεγνά» θεραπευτικά προγράμματα. 

Θεωρούμε ότι το Δημοτικό Συμβούλιο, η διοίκηση του δήμου, ο Δήμαρχος, εκτός από την στήριξη του ψηφίσματος, πρέπει να κάνουν ένα βήμα παραπέρα για το σοβαρό αυτό ζήτημα, για να στηρίξουν τον αγώνα του ΚΕΘΕΑ. Δε χωράνε μισόλογα, στρουθοκαμηλισμός και υπεκφυγές σχετικά με τα ψηφίσματα. Να εκφράσει το ΔΣ την αντίθεση του στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης 

Είναι γνωστή η χρόνια υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση του ΚΕΘΕΑ, εξέλιξη που είναι άρτια δεμένη με τη στρατηγική της ΕΕ για τα ναρκωτικά στη λογική «κόστους – οφέλους», πολιτική η οποία συνεχίζει την υποβάθμιση των προγραμμάτων, την υποστελέχωση και την υποχρηματοδότηση, και έχει τη σφραγίδα όλων των κυβερνήσεων.

Το προς συζήτηση θέμα  είναι κρίσιμο. Δεν μπορούμε να δεχτούμε μοιρολατρικά αυτό που λέγεται “τι να κάνουμε, αυτό συμβαίνει στη σύγχρονη εποχή”. Γνωρίζουμε ότι η τοξικοεξάρτηση είναι στο DNA αυτού του σάπιου και διεφθαρμένου συστήματος. Το καλλιεργεί, το υποθάλπει, διακινεί το ίδιο το σύστημα. Δεν επαναπαυόμαστε λέγοντας “ο γέγονε γέγονε” ή ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε περισσότερο. Πρέπει να δυναμώσουμε την πάλη ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά.

Ως Λαϊκή Συσπείρωση αυτό το θεωρούμε και δικό μας καθήκον, είμαστε σε ετοιμότητα, ώστε το νέο νομοσχέδιο να αποσυρθεί, δηλαδή να μην κατατεθεί καν. Διεκδικούμε τη συνέχιση και ενίσχυση της λειτουργίας του ΚΕΘΕΑ και όλων των Προγραμμάτων Απεξάρτησης των Ψυχιατρικών Νοσοκομείων.   

Καβάλα, 21/12/2023

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΠΟΤΟΛΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ