Άδωνις Γεωργιάδης: «Η δήλωσή μου διαστρεβλώθηκε – Η ΝΔ θέλει διαλεύκανση της υπόθεσης των Τεμπών»
Ο Άδωνις Γεωργιάδης διευκρίνισε τη δήλωση που έκανε για τα Τέμπη και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων με την αντιπολίτευση να ζητά την αποπομπή του
Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσηκώσει η δήλωση του υπουργού Εργασίας, Άδωνι Γεωργιάδη αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Ο υπουργός Εργασίας σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου απάντησε: «Δηλαδή σήμερα στην Ελλάδα, πόσοι πιστεύετε από τους εκατό συμπολίτες μας αν τους ρωτήσουμε ενδιαφέρονται για εξεταστική ή για προανακριτική Επιτροπή για τα Τέμπη;», με τις αντιδράσεις να είναι έντονες από τα πολιτικά κόμματα, που ζητούν την αποπομπή του.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης στην χθεσινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών δήλσε ότι παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις του, ενώ σύσσωμα τα κόμματα της αντιπολίτευσης εξαπολύουν πυρά κατά του Άδωνι Γεωργιάδη και ζητούν να αποπεμφθεί για τη δήλωσή του.
«Ο κ. Μητσοτάκης να αποπέμψει αμέσως τον Άδωνι Γεωργιάδη»
«Υπάρχουν όρια. Η δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι μόνο όσοι ζουν στον μικρόκοσμό τους ενδιαφέρονται σήμερα για τα Τέμπη, είναι από τις πιο κυνικές και απάνθρωπες δηλώσεις που έχουν γίνει στην πολιτική ιστορία του τόπου μας», αναφέρει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του στο Facebook, ζητώντας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να αποπέμψει άμεσα τον υπουργό από την κυβέρνηση. «Να αποπέμψει αμέσως τον Άδωνι Γεωργιάδη από την κυβέρνησή του», γράφει.
«Η αλαζονεία της ΝΔ μετατρέπεται σε κυνισμό πέρα από κάθε όριο» σχολίασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Μάντζος. «Είναι ένα παράδειγμα του πόσο γρήγορα και εντυπωσιακά μπορεί η αλαζονεία της εξουσίας να μετουσιωθεί σε κυνισμό. Για τις υποκλοπές το είχαμε συνηθίσει, ειδικά από τον κ. Γεωργιάδη, αλλά και από όλη την κυβέρνηση, να τις θάβουν. Αλλά με την τραγωδία των Τεμπών το τερμάτισαν».
Ο Άδωνις Γεωργιάδης μετά τις διαστάσεις που πήρε η δήλωσή του προχώρησε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας λόγο για διαστρέβλωση των λεγομένων του, ενώ από το βήμα της Βουλής ζήτησε συγγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων.
«Αν είχα πει αυτό που εσείς λέτε θα είχα παραιτηθεί από μόνος μου από ντροπή. Ζητώ πραγματικά συγγνώμη από τους συγγενείς γιατί αυτή η αναφορά μου έδωσε ευκαιρία να κάνετε αυτήν τη φασαρία και να τους προκαλέσετε, και ‘γω μαζί, περισσότερο πόνο».
Την ίδια στιγμή το ΚΚΕ πρότεινε τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τα Τέμπη, την οποία η Νέα Δημοκρατία θα υπερψηφίσει, σύμφωνα με τον Παύλο Μαρινάκη.