Αλέξης Κούγιας: Παραμένει διασωληνωμένος στη ΜΕΘ – Κρίσιμα τα επόμενα 24ωρα

Εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ ιδιωτικού νοσοκομείου της Αθήνας ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξης Κούγιας.

Ο Αλέξης Κούγιας είχε πάει πριν από δέκα ημέρες στο νοσοκομείο με υψηλό πυρετό, ωστόσο η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και έτσι αποφασίστηκε η διασωλήνωσή του τα ξημερώματα της Κυριακής.

Οι γιατροί είναι αρκετά φειδωλοί στις εκτιμήσεις τους και αυτό θέλουν να επιτύχουν είναι η αποσωλήνωσή του. Τα επόμενα 24ωρα είναι καθοριστικά για την πορεία της υγείας του.

Ο Αλέξης Κούγιας κατά το παρελθόν είχε κάνει γνωστό το πρόβλημα που αντιμετώπιζε με τον καρκίνο, αναφέροντας ότι είχε διαγνωστεί με όγκο στους λεμφαδένες, τον οποίο είχε αφαιρέσει μαζί με τους μισούς λεμφαδένες του.

Αλέξης Κούγιας: Παραμένει ανοιχτό το γραφείο του

Το δικηγορικό του γραφείο ενημέρωσε, πως μετά από συνάντηση των παιδιών του ποινικολόγου με τους συνεργάτες του, συμφωνήθηκε το γραφείο να παραμείνει σε λειτουργία, προκειμένου να διεκπεραιώνονται ομαλώς οι ήδη εκκρεμούσες υποθέσεις των εντολέων του Αλέξη Κούγια.

 

«Μετά από συνάντηση των παιδιών του κου Κούγια με τους συνεργάτες του γραφείου, συμφωνήθηκε το γραφείο να παραμείνει σε λειτουργία», αναφέρουν, μεταξύ άλλων οι συνεργάτες του Αλέξη Κούγια και καταλήγουν: «Όλοι εμείς, βρισκόμαστε στο πλευρό του στη δύσκολη μάχη που δίνει, με το ίδιο σθένος και την ίδια μαχητικότητα που μας έχει μεταλαμπαδεύσει, σε όλα τα χρόνια της συνεργασίας μας».




Διασωληνωμένος 14χρονος ύστερα από μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ στα Ιωάννινα – «Μάστιγα» τα περιστατικά οξείας μέθης ανηλίκων

Υπερδιπλασιάστηκαν οι ανήλικοι που προσέρχονται στα Επείγοντα με μέθη, λέει η ΠΟΕΔΗΝ

Μορφή «επιδημίας» έχουν λάβει τα περιστατικά οξείας μέθης ανηλίκων, με την ΠΟΕΔΗΝ να κάνει λόγο για υπερδιπλασιασμό των περιστατικών ανηλίκων που προσέρχονται στα Επείγοντα έπειτα από μεγάλη κατάναλωση αλκοόλ.

Μέσα σε λίγες μόνο ώρες τέσσερις ανήλικοι χρειάστηκαν ιατρική φροντίδα έπειτα από κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ. Ειδικότερα, τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, ένα 14χρονο κορίτσι στη Μεσσηνία κατέληξε στο νοσοκομείο έπειτα από διασκέδαση σε κλαμπ στον Μελιγαλά, όταν κατόπιν μεγάλης κατανάλωσης αλκοόλ αισθάνθηκε έντονη αδιαθεσία. Ένας 16χρονος μεταφέρθηκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση ύστερα από κατανάλωση αλκοόλ σε κλαμπ της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.

Δύο ακόμη περιπτώσεις οξείας μέθης ανηλίκων καταγράφηκαν στα Ιωάννινα κατά τις πρώτες ώρες του νέου έτους και συγκεκριμένα:  Ένας 14χρονος νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων στην Πάτρα, αφότου διακομίστηκε από τον πατέρα του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων σε ημικωματώδη κατάσταση. Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του, κρίθηκε απαραίτητη η διασωλήνωσή του και η μεταφορά του. Οι έρευνες της Αστυνομίας έδειξαν ότι ο ανήλικος είχε καταναλώσει αλκοόλ και ενεργειακά ποτά παρουσία του πατέρα του, ο οποίος συνελήφθη για «έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο».

Στο δεύτερο περιστατικό, ένας 15χρονος κατανάλωσε αλκοόλ σε χώρο διασκέδασης, με αποτέλεσμα να χρειαστεί άμεση ιατρική φροντίδα. Η ιδιοκτήτρια του καταστήματος συνελήφθη, κατηγορούμενη για πώληση αλκοόλ σε ανήλικο.

«Καμπανάκι» ΠΟΕΔΗΝ: Υπερδιπλασιάστηκαν οι ανήλικοι που φτάνουν στα Επείγοντα λόγω μέθης

Συνεχώς αυξανόμενος είναι ο αριθμός των ανήλικων παιδιών που προσέρχονται στα Επείγοντα των εφημερεύοντων παιδιατρικών νοσοκομείων και κλινικών γενικών νοσοκομείων με μέθη είτε από υπερβολική χρήση είτε από νοθευμένα ποτά, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).

«Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν δύο ανήλικοι με μέθη που μεταφέρθηκαν και νοσηλεύθηκαν στα Νοσοκομεία Καλαμάτας και “Ιπποκράτειο”. Δεν είναι τα μόνα. Θα πρέπει να αυστηροποιηθεί το πλαίσιο λειτουργίας των μαγαζιών που σερβίρουν αλκοόλ σε ανήλικα παιδιά και ταυτόχρονα οι οικογένειες να είναι πιο προσεκτικές με τα παιδιά τους» αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος, τονίζοντας ότι τα περιστατικά έχουν υπερδιπλασιαστεί.

Όπως ο ίδιος επισημαίνει, συνήθως τα παιδιά αυτά νοσηλεύονται προληπτικά για μία ή δύο ημέρες και πηγαίνουν σπίτι τους καλά. Όμως, παιδιά που προσήλθαν με σοβαρά συμπτώματα από χρήση αλκοόλ χρειάστηκε να νοσηλευθούν σε ΜΕΘ.

«Η μέθη των παιδιών δεν προέρχεται πάντα από μαγαζιά. Συγκεντρώνονται σε πλατείες μεγάλες παρέες ανηλίκων και κάνουν χρήση αλκοόλ. Και ένα ποτηράκι ποτό σε ανήλικα παιδιά είναι επικίνδυνο. Ειδικά σε μαγαζιά που σερβίρουν νοθευμένα. Αυστηροί έλεγχοι, επιτέλους, στα μαγαζιά. Γιατί αυτή η ανοχή; Ρητή απαγόρευση χορήγησης ποτών αλκοολούχων σε ανηλίκους. Να επιδεικνύουν ταυτότητα στην είσοδο για να είναι γνωστή η ηλικία τους» αναφέρει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας.

«Προσοχή και στις οικογένειες. Το προσωπικό των νοσοκομείων σε τέτοιες περιπτώσεις ειδοποιεί και πολύ καλά κάνει την Αστυνομία. Αν δεν μπει λουκέτο σε μαγαζιά που σερβίρουν ποτά σε ανηλίκους, δεν θα υπάρξει λύση. Θα πρέπει να απαγορευθεί σε περίπτερα, σούπερ μάρκετ και άλλα καταστήματα να πουλάνε σε ανηλίκους αλκοολούχα ποτά. Κάνουν χρήση σε πλατείες και επίδειξη ποιος αντέχει το περισσότερο ποτό. Μετά καταλήγουν στα νοσοκομεία» τόνισε.




Μάχη για τη ζωή του δίνει ο 13χρονος που τραυματίστηκε σε challenge του TikTok – Είναι διασωληνωμένος

Προσπαθώντας να μιμηθεί τις κινήσεις του Superman έπεσε στο έδαφος, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο κεφάλι

Τη δική του μάχη δίνη στη ΜΕΘ ένας 13χρονος μαθητής από τη Ρόδο ο οποίος τραυματίστηκε σε challenge του TikTok προσπαθώντας να κάνει τον Superman.

Όλα έγιναν όταν οι μαθητές του Γυμνασίου επιχείρησαν να δοκιμάσουν το νέο challenge που έχει γίνει viral μέσω της γνωστής πλατφόρμας, το «Superman challenge».

Ο μαθητής προσπαθώντας να μιμηθεί τις κινήσεις του υπερήρωα που πετά, έπεσε στο έδαφος, με αποτέλεσμα να χτυπήσει στο κεφάλι.

«Το έκαναν στα 15 δευτερόλεπτα. Όταν τον έφεραν στο γραφείο μέσα, ήταν με τις αισθήσεις του κανονικά. Απλά η μύτη του έβγαζε λίγο αίμα, το κεφάλι του πίσω είχε δυο καρούμπαλα. Ο μικρός μού είπε: ‘Το ήθελα, κύριε. Παίζαμε παιχνίδι’, λέει. Γιατί είπα εγώ ότι θα τιμωρήσω τους άλλους που ήταν εκεί και μου λέει: “Όχι, κύριε, μην τους τιμωρήσετε”» ανέφερε ο Θωμάς Σολδάτος, διευθυντής του σχολείου όπως μετέδωσε το πρωί της Δευτέρας 9/12 το Mega και η εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega».

Ο ανήλικος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο του νησιού. Υποβλήθηκε σε αξονική και οι γιατροί εντόπισαν θλάση εγκεφάλου. Έτσι, μεταφέρθηκε εσπευσμένα στην Αθήνα, στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία».

«Είναι σε καταστολή, είναι διασωληνωμένος. Του έκαναν εξετάσεις, είχε μια κρίση και τον διασωλήνωσαν αμέσως. Είναι η μητέρα του εκεί και περιμένουμε να δούμε από τους γιατρούς» ανέφερε συγγενής του ανήλικου.




Διασωληνωμένος ο αστυνομικός που τραυματίστηκε από ναυτική φωτοβολίδα | Υπέστη καρδιακή ανακοπή για 10 λεπτά

Κρίσιμη είναι, σύμφωνα με τους γιατρούς, η κατάσταση του 31χρονου αστυνομικού που τραυματίστηκε από ρίψη φωτοβολίδας κατά τη διάρκεια σοβαρών επεισοδίων που σημειώθηκαν έξω από το κλειστό γήπεδο «Μελίνα Μερκούρη» στου Ρέντη, όπου διεξάγονταν ο αγώνας βόλεϊ μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού για την προημιτελική φάση του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς».

Ο αστυνομικός των ΜΑΤ νοσηλεύεται διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας.

Στο ιατρικό ανακοινωθέν, που εκδόθηκε λίγο πριν από τις 3 τα ξημερώματα από το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, αναφέρεται πως ο 31χρονος αστυνομικός υπέστη καρδιακή ανακοπή, έγινε ΚΑΡΠΑ και επανήλθε μετά από 10 λεπτάέχει κάκωση μηριαίας αρτηρίας, ενώ αφαιρέθηκε μεταλλική βολίδα διαστάσεων 5Χ2Χ2 cm και άλλα μεταλλικά θραύσματα στην περιοχή των μηριαίων αγγείων.

Το ιατρικό ανακοινωθέν

«Περί ώραν 22:00 της 7ης-12-2023 προσεκομίσθη μέσω ΕΚΑΒ στο ΤΕΠ του Νοσοκομείου, άνδρας των Υ.Α.Τ. της ΕΛ.ΑΣ., 31 ετών με αιμοδυναμική αστάθεια, σε κωματώδη κατάσταση (GCS 3), χωρίς φωτοκινητικό αντανακλαστικό. Εφερε ίσχαιμη περίδεση πάνω από τραύμα στην έσω επιφάνεια του αριστερού μηρού, εκτεταμένο αιμάτωμα και έγκαυμα περιοχής μηρού, ριζομηρίου και οσχέου και καθολικό υποδόριο εμφύσημα. Έγινε ενδοτραχειακή διασωλήνωση και μηχανικός αερισμός και ξεκίνησε διαδικασία ανάνηψης από το βαρύ αιμορραγικό shock.

Ο ασθενής κατά τις 23:00 μεταφέρθηκε στο χειρουργείο όπου συνεχίστηκε η προσπάθεια ανάνηψης με μαζικές μεταγγίσεις αίματος και παραγώγων και υψηλές δόσεις αγγειοσυσπαστικών φαρμάκων. Κατά τις 23:25 υπέστη καρδιακή ανακοπή, έγινε ΚΑΡΠΑ και επανήλθε μετά από 10 λεπτά. Κατά τις 23:55 μετά από προσωρινή σταθεροποίηση με υψηλές δόσεις αγγειοσυσπαστικών φαρμάκων έγινε χειρουργική διερεύνηση του τραύματος στον αριστερό μηρό.

Διαπιστώθηκαν εκτεταμένες μυϊκές καταστροφές, ανευρέθη και αφαιρέθηκε μεταλλική βολίδα διαστάσεων 5Χ2Χ2 cm και άλλα μεταλλικά θραύσματα στην περιοχή των μηριαίων αγγείων. Διαπιστώθηκε επίσης εκρηκτική κάκωση επιπολής μηριαίας αρτηρίας και φλέβας και κλάδων αυτών, οι οποίες απολινώθηκαν για έλεγχο της αιμορραγίας στα πλαίσια ελέγχου της βλάβης (Damage control), έγινε χειρουργικός καθαρισμός και απομάκρυνση νεκρωμένων ιστών, έκπλυση του τραύματος και επίδεση.

Ο ασθενής σε βαρειά γενική κατάσταση μεταφέρθηκε στις 01:30 της 8ης /12/2023 στην ΜΕΘ του Νοσοκομείου μας όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση», αναφέρει, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Πώς ξεκίνησαν τα επεισόδια

Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν μια ομάδα περίπου 150 ατόμων άρχισε να εκτοξεύει πέτρες και άλλα αιχμηρά αντικείμενα κατά διμοιρίας των ΜΑΤ, που ήταν παρατεταμένη έξω από το γήπεδο, ενώ λίγα λεπτά μετά η κατάσταση ξέφυγε, με τους οπαδούς να αρχίζουν να πετάνε τη μία φωτοβολίδα μετά την άλλη, με αποτέλεσμα μια εξ αυτών να καρφωθεί στο μηρό ενός αστυνομικού.

Το ΕΚΑΒ παρέλαβε τον αστυνομικό που αιμορραγούσε και τον μετέφερε σε κρίσιμη κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας.

Άμεσα έγινε προετοιμασία, ώστε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, με τον χειρουργό και τον αγγειοχειρουργό να φτάνουν στο νοσοκομείο, το οποίο δεν εφημέρευε. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να γίνει συρραφή της αρτηρίας, η οποία έχει τρωθεί από τη φωτοβολίδα, και να αφαιρεθεί το θραύσμα που έχει μείνει στο σημείο του τραύματος.

Οι διασώστες του ΕΚΑΒ μετέφεραν τον αστυνομικό στο Γενικό της Νίκαιας παρότι δεν εφημέρευε, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του, προκειμένου να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος κατά την διακομιδή του σε εφημερεύον νοσοκομείο. Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό αλλά και η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος είναι όλοι παρόντες στη μεγάλη μάχη, για να κρατηθεί στη ζωή ο νεαρός αστυνομικός.

Εκατοντάδες προσαγωγές

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., μέχρι στιγμής έχουν προσαχθεί πάνω από 400 άνθρωποι, που έχουν μεταφερθεί στο Αλλοδαπών, στο πλαίσιο της έρευνας, προκειμένου να βρεθεί ο δράστης.

Στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νικαίας, όπου χειρουργήθηκε ο αστυνομικός, μετέβησαν ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Οικονόμου, ο υφυπουργός Κώστας Κατσαφάδος και ο αρχηγός της ΕΛΑΣ, αντιστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος.

Δείτε φωτογραφίες του Newsbeast από τα χθεσινά επεισόδια…




Λάρισα: Διασωληνωμένος ο 19χρονος μετά το τροχαίο στον Πλαταμώνα

Στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας νοσηλεύεται ο 19χρονος Ρομά μετά το τροχαίο δυστύχημα στο Πλαταμώνα

Το τροχαίο στον Πλαταμώνα έγινε όταν το λεωφορείου του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προσέκρουσε σε δύο αυτοκίνητα με αποτέλεσμα το θάνατο ενός επίσης 19χρονου.

Σημειώνεται οτι ο 19χρονος νοσηλευόμενος στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας φέρει σοβαρές κακώσεις.

Ο διοικητής του ΓΝΛ Γρηγόρης Βλαχάκης, μιλώντας στο larissanet.gr επισημαίνει πως ο 19χρονος έφτασε στο νοσοκομείο με ιδιωτικό αυτοκίνητο λίγο πριν τις 2-πρώτες πρωινές ώρες Κυριακής-.

Στην συνέχεια έγιναν αμέσως εξετάσεις στις οποίες η αξονική  τομογραφία κατέδειξε την σοβαρότητα των τραυμάτων του με αποτέλεσμα να εισαχθεί στο χειρουργείο περι τις 4 τα ξημερώματα.

Εξαιτίας της κατάστασης των τραυμάτων έγιναν εξετάσεις σε ορθοπεδικούς, ουρολόγους και οφθαλμίατρο.

newsit.gr