ΣΦΓΤ Καβάλας: Παραμένει Πρόεδρος ο Διαμαντής Σταγγίδης

Ο Διαμαντής Σταγγίδης επανεκλέχθηκε Πρόεδρος του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας (ΣΦΓΤ), μετά τη συγκρότηση του νέου διοικητικού συμβουλίου, το οποίο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 26ης Μαρτίου. Οι εκλογές πραγματοποιήθηκαν για να καλυφθούν οι κενές θέσεις στο ΔΣ, μετά τις παραιτήσεις μελών του πρώην Διοικητικού Συμβουλίου που ανήκαν στην «Πρωτοβουλία για τη διάσωση της Στέγης», η οποία αντιδρά στη συμφωνία με τη Μητρόπολη.

Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου είναι η εξής:

  • Πρόεδρος: Διαμαντής Σταγγίδης

  • Αντιπρόεδρος: Μαρία Κολτσακίδου

  • Γενική Γραμματέας: Άννα Μονογυιού

  • Ταμίας: Γιώτα Μεταλλίδου

  • Ειδικός Γραμματέας: Στέλλα Γκανιάτσου

Μέλη:

  • Δημοσθένης Βαρδαβούλιας

  • Ευγενία Παπαϊωάννου

  • Μανώλης Παπαδόπουλος

  • Επαμεινώνδας Ρακιτζής

Αναπληρωματικά Μέλη:

  • Ζωή Χατζηγεωργίου

  • Ματούλα Καμίδου

  • Αναστασία Τσόχα

Εξελεγκτική Επιτροπή:

  • Έλσα Βλάχου

  • Νίκος Καλατζόπουλος

  • Γιώργος Ρουσσόπουλος

Επιπλέον, οι υπεύθυνοι για τα τμήματα του ΣΦΓΤ ορίστηκαν ως εξής:

  • Μορφωτικό Τμήμα: Ζωή Χατζηγεωργίου

  • Θεατρικό Τμήμα: Μαρία Κολτσακίδου & Μανώλης Παπαδόπουλος

  • Κινηματογραφική Λέσχη – ΖΕΦΥΡΟΣ: Άννα Μονογυιού & Στέλλα Γκανιάτσου

  • Εικαστικό Τμήμα: Ευγενία Παπαϊωάννου

  • Μουσικό Τμήμα: Αναστασία Τσόχα

  • Εκδρομικό Τμήμα: Στέλλα Γκανιάτσου & Ματούλα Καμίδου

  • Υπεύθυνος Χώρου: Επαμεινώνδας Ρακιτζής

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αναλαμβάνει πλέον τη διοίκηση του ΣΦΓΤ Καβάλας και καλείται να συνεχίσει την παράδοση του Συνδέσμου, ενώ θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση των πολιτιστικών δραστηριοτήτων και την προώθηση των τεχνών στην περιοχή.




Νέος δήμαρχος Ορεστιάδας ο Διαμαντής Παπαδόπουλος

Ο Διαμαντής Παπαδόπουλος είναι ο νέος Δήμαρχος Ορεστιάδας όπως αποφάσισαν οι δημότες στην δεύτερη κάλπη Ο Δ. Παπαδόπουλος κατάφερε να προηγηθεί τον Βασίλη Μαυρίδη με περίπου 10 μονάδες όπως μαρτυρούν τα ζωντανά αποτελέσματα του Υπουργείου Εσωτερικών με την ενσωμάτωση κοντά στο 75%.

Ο Βασίλης Μαυρίδης ήδη συνεχάρη τον Διαμαντή Παπαδόπουλο στο εκλογικό κέντρο για την νίκη του ενώ και ο ίδιος ο Διαμαντής Παπαδόπουλος με δήλωσή του απέστειλε μήνυμα ενότητας και δουλειάς για την επόμενη ημέρα στον Δήμο Ορεστιάδας.

radioevros




Ο Διαμαντής Σταγγίδης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Διαμαντής Σταγγίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλοςμε τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Διαμαντή να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Είμαι ο Διαμαντής Σταγγίδης. Έχοντας υπόψη τα λόγια του Πλάτωνα “Όσοι αδιαφορούν για τα κοινά είναι καταδικασμένοι να εξουσιάζονται πάντα από ανθρώπους κατώτερούς τους”, τα λόγια του Περικλή “Δεν θεωρούμε φιλήσυχο αλλ’ άχρηστο αυτόν που δεν ασχολείται με τα κοινά”, αλλά και του Αριστοτέλη “Ο άνθρωπος, είναι «ζῶονπολιτικόν», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα “κοινά”.

Είμαι Δασολόγος, προϊστάμενος του τμήματος Δασικών Χαρτογραφήσεων της Διεύθυνσης Δασών Καβάλας που έφτιαξε τους δασικούς χάρτες της Καβάλας.

Επίσης αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας και υπεύθυνος του Εικαστικού Τμήματος. Ασχολούμαι από εσωτερική ανάγκη με τη ζωγραφική για πάνω από 40 χρόνια.

Με τον Γιάννη Εριφυλλίδη ήρθαμε σε επαφή λόγω της κοινής αγάπης μας προς την τέχνη. Τα όνειρά μας για τον πολιτισμό και το περιβάλλον συγκλίνουν, συνεπώς προχωράμε μαζί ΜΠΡΟΣΤΑ».

Πιστεύουμε ότι η επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στη νευραλγικής σημασίας Διεύθυνση Δασών Καβάλας,η μακρά και καταξιωμένη καλλιτεχνική πορεία του, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφοράστα κοινά, η καθαρή πολιτική σκέψη, η ευαισθησία και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Διαμαντή Σταγγίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας σε κάθε τομέα αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την πράσινη πολιτική, με βασικό στόχο την αύξηση της συνολικής επιφάνειας πρασίνου στα όρια του Δήμου Καβάλας, και για τις τέχνες και τον πολιτισμό στην περιοχή μας, ιδιαίτερα στον τομέα των εικαστικών τεχνών, με βασικό στόχο τηνίδρυση Δημοτικής Πινακοθήκης στον χώρο των παλαιών Δικαστηρίων ή στην οικία Κραντονέλλη,και για την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Διαμαντή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.