Κήποι Έβρου | Σύλληψη δύο διακινητών οι οποίοι προώθουσαν μη νόμιμους μετανάστες

Στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου, συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης δύο αλλοδαποί διακινητές που προωθούσαν μη νόμιμους μετανάστες προς το εσωτερικό της χώρας.

Κατά το πρωί, οι δύο διακινητές, οδηγώντας Δ.Χ.Φ. οχήματα (ρυμουλκά μετά των ρυμουλκουμένων), προσπάθησαν να εισέλθουν στη χώρα μέσω του συνοριακού σημείου. Κατά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από την αστυνομία, με χρήση μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών και τη συνδρομή τελωνειακών υπαλλήλων, διαπιστώθηκε ότι είχαν κρύψει στα οχήματά τους 21 μη νόμιμους μετανάστες σε μία περίπτωση και 10 σε μία άλλη, με σκοπό να τους μεταφέρουν παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.

Τα οχήματα, κινητά τηλέφωνα και χρηματικό ποσό κατασχέθηκαν. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ η προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργείται από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Φερών Αλεξανδρούπολης.




Σύλληψη δύο αλλοδαπών διακινητών μεταναστών στη περιοχή του Έβρου

Συνελήφθησαν την Δευτέρα(11-12-2023) σε περιοχές του Έβρου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, δύο αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το μεσημέρι σε επαρχιακή οδό του Έβρου, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν τον πρώτο διακινητή, διότι οδηγώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο μετέφερε παράνομα στην ενδοχώρα επτά (7) μη νόμιμους μετανάστες.

Στην κατοχή του δράστη βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μία πτυσσόμενη ράβδο και ένα μαχαίρι.

Στη δεύτερη περίπτωση, το βράδυ ο δεύτερος διακινητής οδηγώντας Δ.Χ.Φ. αυτοκίνητο (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών και τη συνδρομή τελωνειακών υπαλλήλων, διαπίστωσαν ότι ο δράστης είχε αποκρύψει επιμελώς στο ρυμουλκούμενο, μεταξύ των εμπορευμάτων, πέντε (5) μη νόμιμους μετανάστες, μεταφέροντας τους με αυτό τον τρόπο παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.

Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων τα ανωτέρω οχήματα και κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την  προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργούν η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης και το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Τυχερού.




Ο Υπουργός Μετανάστευσης Δημήτρης Καιρίδης για την ανάποδη κίνηση των διακινητών στην Εγνατία

O υπουργός Μετανάστευσης, Δημήτρης Καιρίδης αναφέρθηκε στην κατάσταση στο μεταναστευτικό. Πιο συγκεκριμένα είπε: «Πράγματι έχουμε μια αύξηση των ροών, η οποία τις τελευταίες εβδομάδες εστιάζεται κυρίως στη Λέσβο. Η εικόνα είναι καλύτερη στον Έβρο και σε άλλα νησιά του Αιγαίου»

Θέλω να τονίσω ότι η χώρα μας σήμερα έχει ένα οργανωμένο σύστημα υποδοχής και ταυτοποίησης, πέρα από την υποδομή που έχουμε στη φύλαξη των συνόρων», είπε αρχικά ο κ. Καιρίδης.

Ο υπουργός Μετανάστευσης & Ασύλου αναφέρθηκε και στην ευρεία σύσκεψη στην οποία συμμετείχε νωρίτερα σήμερα στο υπουργείο Ναυτιλίας με τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη αλλά και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Γιάννη Οικονόμου.

Το κύριο θέμα της συζήτησής μας ήταν «ο καλύτερος συντονισμός των τριών υπουργείων που εμπλέκονται στη διαχείριση της παράτυπης μετανάστευσης» ανέφερε συγκεκριμένα.

Όσο για το αν μας «στοιχειώνει» το ναυάγιο ανοιχτά της Πύλου αλλά και αν ήταν δίκαιη η τόσο έντονη κριτική που δέχτηκε η χώρα από τον διεθνή τύπο, ο κ. Καιρίδης δήλωσε πως: «Εμείς την κριτική, ιδίως την καλόπιστη και καλοπροαίρετη και εποικοδομητική, πάντοτε την ακούμε και διαβάζουμε με προσοχή τα δημοσιεύματα του σοβαρού διεθνούς τύπου, αλλά και την ευρύτερη συζήτηση η οποία γίνεται σήμερα στην Ευρώπη.

Ωστόσο, οφείλω να ομολογήσω ότι με εξέπληξε και εμένα η σφοδρότητα πολλών άδικων επιθέσεων σε βάρος της χώρας μας και εναντίον του ελληνικού Λιμενικού, το οποίο έχει κάνει χιλιάδες διασώσεις από το 2012 οπότε και ξεκίνησε το πρόβλημα και την περίοδο 15 – 16 που κορυφώθηκε, πάνω από μισό εκατομμύριο άνθρωποι έχουν σωθεί στη θάλασσα χάρη στις προσπάθειες του ελληνικού λιμενικού τα τελευταία 11 χρόνια.