Κομοτηνή: Διακοπή Αγώνα λόγω Κεραυνού – Στο Νοσοκομείο ο Διαιτητής
Ένα δυνατός κεραυνός ο οποίος έπεσε στη Κομοτηνή το απόγευμα του Σαββάτου 7 Δεκεμβρίου 2024 είχε ως αποτέλεσμα την προσωρινή διακοπή της αναμέτρησης Πανθρακικός-ΑΕ Ευόσμου για τη 13η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής.
Η αναμέτρηση βρισκόταν στο 83ο λεπτό, με τους Κομοτηναίους να προηγούνται 2-0, όταν συνέβη το περιστατικό. Ο διαιτητής Φιλιππίδης της ΕΠΣ Έβρου ένιωσε έντονη αδιαθεσία αμέσως μετά το περιστατικό, με αποτέλεσμα να διακόψει προσωρινά τον αγώνα. Όταν αισθάνθηκε καλύτερα, η αναμέτρηση ξεκίνησε και πάλι, αλλά σχεδόν αμέσως διεκόπη οριστικά -σφυρίζοντας τρεις φορές- και ενώ πλέον βρισκόμασταν στο 88ο λεπτό της αναμέτρησης, καθώς ο ρέφερι δεν μπορούσε, πλέον, να συνεχίσει άλλο, λόγω των ενοχλήσεων που είχε.
Γύρω από τον ρέφερι μαζεύτηκαν οι ποδοσφαιριστές, ενώ κλήθηκε ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο «Σισμανόγλειο» Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής. Εκτιμάται ότι η αδιαθεσία του διαιτητή οφείλεται στην αλληλεπίδραση του συστήματος ενδοεπικοινωνίας που φορούσε με το ηλεκτρομαγνητικό φορτίο του κεραυνού.
*Πηγή: thrakisports
Ποσειδώνας Μηχανιώνας: “Ο Καβαλιώτης διαιτητής Τσιλίκας μας είπε να χάσουμε για να φύγουμε όλοι ζωντανοί”
Η ομάδα του Ποσειδώνα Νέας Μηχανιώνας, σε ανακοίνωση της μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ Κρηστώνης στο Κιλκίς, καταγγέλλει προπηλακισμούς και μπουνιές από οπαδούς της αντίπαλης ομάδας, σε μέλη του Ποσειδώνα. Επίσης υποστηρίζει ότι ο Καβαλιώτης διαιτητής, Τάσος Τσιλίκας, είπε στους παίκτες “να χάσουν το παιχνίδι για να φύγουν όλοι ζωντανοί από εδώ”, ενώ τονίζει ότι καταλόγισε ανύπαρκτο πέναλτι στο 87ο λεπτό, με το οποίο ο ΠΑΟΚ Κρηστώνης νίκησε με 1-0.
Η ανακοίνωση αναφέρει αναλυτικά τα εξής:
“Ρητά και κατηγορηματικά εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας για όλα όσα έλαβαν χώρα πριν, κατά τη διάρκεια και στην ανάπαυλα της αναμέτρησης στην Κρηστώνη με αντίπαλο τον τοπικό ΠΑΟΚ! Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή: Ποδοσφαιριστές και τεχνικό επιτελείο έφτασαν στην Κρηστώνη και από το πρώτο λεπτό ορισμένοι “τσάμπα μάγκες” ξεκίνησαν να βρίζουν χυδαία τις οικογένειες τους αλλά και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους.
Οι παίκτες μας ούτε στιγμή δεν σκέφτηκαν να απαντήσουν ή να προβούν σε οτιδήποτε θα μεταφραστεί ως “πρόκληση”. Αυτοί οι τζάμπα μάγκες λοιπόν ψαχνόντουσαν για 45 λεπτά να βρουν την αφορμή για να ξεκινήσουν τις… ομορφιές τους! Άρχισαν ενορχηστρομένα να βρίζουν αισχρά και να τραμπουκίζουν τους ανθρώπους της ομάδας και τους συγγενείς των ποδοσφαιριστών, ενώ λίγο αργότερα ξεκίνησαν να χτυπούν τον πατέρα ενός εκ των ποδοσφαιριστών μας.
Με την αστυνομία απούσα (!) ομάδα ατόμων κινήθηκε προς τον χώρο των αποδυτηρίων, εκεί όπου προπηλάκισαν ποδοσφαιριστές μας, ενώ ΓΡΟΝΘΟΚΟΠΗΣΑΝ και ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ του φροντιστή μας. Μετά από αυτό το γεγονός οι ποδοσφαιριστές μας μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο και άκουγαν από τον διαιτητή Τσιλίκα της ΕΠΣ Καβάλας να τους υπενθυμίζει να χάσουν για να “φύγουμε όλοι ζωντανοί”. Φυσικά στο 87′ με ένα πέναλτι για γέλια και για κλάματα οι γηπεδούχοι πήραν τη νίκη, όμως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που μας ενδιαφέρει. Το σημερινό θα μπορούσαμε να πούμε πως δεν έχει προηγούμενο, όμως έχουν ξανασυμβεί αντίστοιχες “ομορφιές” σε αυτό το γήπεδο.
Η διοίκηση της ομάδας θα κινηθεί συντονισμένα προς την διαλεύκανση και εντοπισμό ΟΛΩΝ των ΥΠΑΙΤΙΩΝ για τα σημερινά έκτροπα στην ΖΟΥΓΚΛΑ της Κρηστώνης. Ελπίζουμε μα δεν αισιοδοξούμε όλα όσα έζησε η ομάδα σήμερα να έχουν καταγραφεί από την παρατηρητή του αγώνα. Ο διαιτητής πάντως στο φύλλο αγώνα είδε μία ποδοσφαιρική κανονικότητα. Ήταν απλά μία Κυριακή.
Τα σημερινά σκηνικά γυρνούν το ποδόσφαιρο δεκάδες χρόνια πίσω και επιβεβαιώνουν πως οι εποχές της “τζάμπα μαγκιάς” δεν έχουν περάσει. Η βλακεία και η καφρίλα νίκησε ξανά…”