Κιβωτός του Κόσμου: Η μια ανατροπή διαδέχεται την άλλη με την επιστολή στον πατέρα Αντώνιο
Κιβωτός του Κόσμου: Δεν έχουν τέλος οι ανατροπές στην υπόθεση των καταγγελιών σε βάρος του πατέρα Αντωνίου για κατάχρηση σε ασέλγεια ενός νυν και ενός πρώην φιλοξενούμενου σε δομές της «Κιβωτού του Κόσμου».
Μερικές ημέρες μετά την πρόταση του εισαγγελέα για παραπομπή σε δίκη του πατέρα Αντωνίου, ο ένας εκ των δύο καταγγελλόντων 16 ετών, με επιστολή του, η οποία κατατέθηκε στο δικαστικό συμβούλιο και βιντεοληπτικό υλικό, φέρεται να παίρνει πίσω τις καταγγελίες του.
Δημοσίευμα του TheNewspaper.gr το πρωί της Τρίτης ανέφερε ότι το ένα από τα δύο παιδιά που καταγγέλλουν τον πατέρα Αντώνιο παίρνει πίσω τις κατηγορίες, λέγοντας ότι είναι αθώος και δεν τον άγγιξε ποτέ.
Το TheNewspaper.gr επικοινώνησε με τη μητέρα του 15χρονου (σήμερα του 16χρονου) προκειμένου να επιβεβαιώσει εάν όντως ισχύει ότι ανασκεύασαν τους ισχυρισμούς τους. Ωστόσο, η μητέρα διέψευσε το έγγραφο, που περιλαμβάνει το συμπληρωματικό υπόμνημα που κατέθεσε ο Πάτερ Αντώνιος, λέγοντας ότι ούτε η ίδια, ούτε το παιδί της ανασκεύασαν τίποτα και έκανε λόγο για πλαστογραφία.
Μάλιστα, ο δικηγόρος της οικογένειας δρομολογεί ήδη μηνύσεις.
Αυτό είναι το επικυρωμένο από ΚΕΠ της Λάρισας έγγραφο που αποδίδεται στη μητέρα του 15χρονου και φέρεται επικαλείται ο Πάτερ Αντώνιος προσκομίζοντας το στην ανακρίτρια.