Αντιδράσεις για τις Συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ: «Δεν Μπορούμε να Μπούμε Όλοι στο Ίδιο Καζάνι»

Έντονες αντιδράσεις έχουν προκληθεί σχετικά με τις σχεδιαζόμενες συγχωνεύσεις των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης και Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) σε πολλούς δήμους της χώρας. Η πρόταση της κυβέρνησης για την ενοποίηση των ΔΕΥΑ στοχεύει στη βελτίωση της διαχείρισης των υδάτινων πόρων και της παροχής υπηρεσιών προς τους πολίτες, ωστόσο οι τοπικοί φορείς εκφράζουν σοβαρές ανησυχίες.

Σε πρόσφατη δήλωσή τους, εκπρόσωποι των ΔΕΥΑ τόνισαν ότι «δεν μπορούμε να μπούμε όλοι στο ίδιο καζάνι», υποστηρίζοντας ότι οι ανάγκες και οι ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής είναι διαφορετικές και δεν μπορεί να εφαρμοστεί μια ενιαία προσέγγιση. Οι τοπικές επιχειρήσεις διαμαρτύρονται ότι μια τέτοια συγχώνευση θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια εσόδων, υποβάθμιση των υπηρεσιών και απομάκρυνση των αποφάσεων από τις τοπικές κοινότητες.

Παράλληλα, σημειώνουν ότι πολλές ΔΕΥΑ έχουν ήδη πετύχει υψηλά επίπεδα αποδοτικότητας και ποιότητας υπηρεσιών, και οι συγχωνεύσεις θα μπορούσαν να υπονομεύσουν αυτές τις προσπάθειες. Από την πλευρά της κυβέρνησης, αναφέρεται ότι οι συγχωνεύσεις θα οδηγήσουν σε εξοικονόμηση πόρων και βελτίωση των υποδομών.

Οι εξελίξεις γύρω από το θέμα αναμένονται με ενδιαφέρον, καθώς οι συζητήσεις και οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο.




Αν οι γονείς δεν πληρώνουν τις ζημιές από τα παιδιά τους στα σχολεία, η οφειλή θα πηγαίνει στην εφορία

Αυστηροποιούνται οι ποινές για τους μαθητές που θα προκαλούν ζημιές στα σχολικά κτήρια. Πλέον οι γονείς θα είναι υποχρεωμένοι να καλύψουν το κόστος. Σε διαφορετική περίπτωση το χρέος θα πηγαίνει στην εφορία, ενώ για τους ίδιους τους μαθητές οι ημέρες αποβολής θα ξεκινάνε από 1 και θα υπάρχει η δυνατότητα να φτάνουν και τις 5.

Αλλαγές αναμένεται να δούμε στον τρόπο που θα αντιμετωπίζονται οι φθορές στα σχολικά κτήρια. Πλέον με τον νέο νόμο το μπαλάκι θα παίρνει και τους γονείς οι οποίοι θα υποχρεούνται να καλύψουν το κόστος αποκατάστασης. Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος θα πηγαίνει στην εφορία.

Ειδικότερα, όσον αφορά το μέτρο της αποκατάστασης των ζημιών στα σχολεία από γονείς, ο Υπουργός Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης αφού απάντησε ότι «κάθετα ναι» θα λειτουργήσει, στη συνέχεια εξήγησε για τον καταλογισμό ότι θα ξεκινάει από τον σύλλογο διδασκόντων στο σχολείο, θα προστίθεται ο Δήμος στην εξίσωση γιατί τα σχολεία ανήκουν στους Δήμου και από κει και πέρα αν ο γονιός δεν θελήσει να πληρώσει τη συγκεκριμένη ζημιά, αυτό πλέον θα πηγαίνει στην εφορία και θα βεβαιώνεται από εκεί.

Σε ό,τι αφορά τις ποινές με τις οποίες θα έρχονται αντιμέτωποι οι μαθητές αυτές φέτος αυξάνονται. Πλέον ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα έχει δικαίωμα να δώσει αποβολή από 1 έως 3 ημέρες,ενώ ο Σύλλογος Καθηγητών θα μπορεί να δώσει και πενθήμερη αποβολή.

epiloges.tv

 




Δεν έμειναν ικανοποιημένοι από την απόφαση του Δήμου για την πιάτσα ταξί στην Καπνεργάτη οι οδηγοί ταξί

Για μία ακόμα φορά οδηγοί ταξί βρέθηκαν στο Δημοτικό συμβουλίο Καβάλας για την πιάτσα των ταξί στην Πλατεία Καπνεργάτη.

“Νομίζουμε ότι δεν ακουγόμαστε από την διοίκηση του Δήμου Καβάλας..” δήλωσε στο πλαίσιο συνέντευξης του στο ENA Channel ο πρόεδρος του EUROTAXI Καβάλας Γεράσιμος Τερλάκης αμέσως μετά την αποχώρηση των οδηγών ταξί από το δημοτικοό συμβούλιο Καβάλας.




“Το συμβάν δεν έχει ακόμα λήξει στο Παγγαίο”

Μέσα στο Σαββατοκύριακο συνεχής ήταν η κινητοποίηση των Πυροσβεστικών Δυνάμεων για τις αναζωπυρώσεις στο Παγγαίο.

Όπως υπογραμμίζουν στελέχη της Πυροσβεστικής το συμβάν ακόμα δεν έχει λήξει είναι σε εξέλιξη, ωστόσο έχουν περιοριστεί οι ρίψεις από τα ενάερια μέσα.

 




Δεν αποκλείεται η συνδιδασκαλία στα σχολεία του Νομού Καβάλας

Ανοιχτό παραμένει το σενάριο συνδιδασκαλίας σε σχολεία του Νομού Καβάλας λόγω μειωμένων μαθητών.

Σε μερικά σχολεία της Καβάλας ήδη φαίνεται πως εξετάζεται αυτό το σενάριο ενώ υπάρχουν έντονες αντιδράσεις τόσο από πλευρά του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων όσο και του συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας.

Γιάννης Γεωργαλής

 




Δεν έχει νερό η Παλιά Καβάλα .

Στην Παλιά Καβάλα μεταφέρουν το νερό με υδροπλάνο.

Ο κ. Λογκάρης είπε ότι μειώθηκαν τα νιτρικά στο νερό στους Φιιλίππους.

Τώρα τα νιτρικά είναι στο 15 ενώ το όριο είναι 50 .Ενώ σε παρελθόν ήταν ποιο πολύ και δεν έπρεπε να το χρησιμοποιούν οι άνθρωποι.

Ο κ, Λογκάρης είπε << ότι ελέγχουμε και το θαλασσινό νερό στο Περιγιάλι αν είναι κατάλληλο>>.

<< Μπορεί να υπάρχει ξαφνικά πρόβλημα και με το νερό της Καβάλας >>

Η Καβάλα παίρνει νερό από  της πηγές Κεφαλαρίου και μέχρι τώρα δεν υπάρχει πρόβλημα.

Γιάννης Γεωργαλής.




Σωκράτης Φάμελλος: Δεν δικαιολογείται η απόφαση Κασσελάκη.

Δεν δικαιολογείται η απόφαση του Στέφανου Κασσελάκη να βάλει στην θέση του Φάμελου τον Νίκο Παππά ως πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Σωκράτης Φάμελος μιλώντας στον Σκάι είπε ότι << Δεν έπρεπε να πάμε εναντίον >>.

Ήλπιζε ο Φάμελος ότι ο κ. Κασσελάκης θα άλλαζε την γνώμη του.

Ο κ. Φάμελος είπε<<μέχρι τώρα δεν ήμουν ούτε αντίπαλος ούτε και σύμμαχος με τον κ. Κασσελάκη και θα σεβαστώ την απόφαση του κόμματος μου>>.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να γίνει καλύτερος, όλοι μαζί πρέπει να το κάνουμε», είπε και υπογράμμισε ότι «δεν τίθεται για μένα θέμα ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, είμαι υπέρ της ενότητας».

.protothema.gr




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Χαλκιδική | Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ που σκοτώθηκε ο 19χρονος Γιάννης

Για την υπόθεση θανάτου του 19χρονου στο λούνα παρκ στη Χαλκιδική βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις εισαγγελικές έρευνες.

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής όπου βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης, όταν εκσφενδονίστηκε από το μοιραίο παιχνίδι crazy dance, το οποίο αποδείχτηκε ότι τελικά ήταν «παλιοσίδερα».

Τα περισσότερα μηχανήματα που καθημερινά έπαιζαν δεκάδες παιδιά ήταν μεταχειρισμένα από το εξωτερικό, τουλάχιστον 15ετίας, ενώ καταγγέλλεται ότι οι έλεγχοι ήταν επιδερμικοί. Ο χρόνος και η θάλασσα που βρίσκεται δίπλα από τις εγκαταστάσεις ρήμαζε τον ήδη παλαιό στόλο των παιχνιδιών. Τα σίδερα που στήριζαν τα καθίσματα ήταν σάπια και σκουριασμένα.

«Μπάχαλο»

«Αποδείχτηκε ότι υπήρχε ένα μπάχαλο, δεν ήξεραν ποιος έχει την ευθύνη να ελέγχει και ο τρόπος που γίνονταν οι πιστοποιήσεις είναι γελοίος», είπε στο MEGA, ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος της ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων ΝΑ Αττικής.

«Ο τρόπος που γίνονταν οι πιστοποιήσεις είναι γελοίος»

«Εγώ, ο επιχειρηματίας, που έχω ένα λούνα παρκ, πάω και βρίσκω έναν μηχανολόγο – μηχανικό, τον πληρώνω εγώ για να μου δώσει μια πιστοποίηση. Είναι τραγικό αυτό γιατί είδαμε ότι χάνονται νέα παιδιά. Πρέπει να μπει ένα σκληρό πλαίσιο ελέγχου έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος να έχει μηχανήματα τα οποία είναι σκουριασμένα και να βάζει πάνω τα παιδιά του κόσμου», πρόσθεσε, ενώ ο ποινικολόγος Βασίλης Χειρδάρης σημείωσε:

«Σε αυτήν την περίπτωση, που διακινδυνεύτε η ζωή ανθρώπων και κυρίως παιδιών, θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτική η πολιτεία και πρέπει να ελέγχει. Εδώ πραγματικά υπάρχουν προβλήματα σε αυτήν την ιστορία με τα λούνα παρκ που πρέπει και οι εισαγγελείς και οι υπηρεσίες να ελέγχουν».

«Παλιοσίδερα»

Πολύ σοβαρές καταγγελίες έκανε και ένας ιδιοκτήτης λούνα παρκ, λέγοντας ότι το μοιραίο παιχνίδι προοριζόταν για παλιοσίδερα και πως όταν του προτάθηκε να το αγοράσει, εκείνος αρνήθηκε. Πρόσθεσε ότι με 250 ευρώ μπορεί κάποιος να πάρει βεβαίωση καλής λειτουργίας ανεξαρτήτως της κατάστασης των μηχανημάτων.

Ο πολύ γνωστός, στον χώρο, επιχειρηματίας, που δεν θέλησε να δώσει τα στοιχεία του στη δημοσιότητα, κατήγγειλε τις απαράδεκτες συνθήκες και πρακτικές που υφίστανται εδώ και δεκαετίες στο χώρο.

«Κανένας δήμος δεν έχει την τεχνογνωσία ή το προσωπικό για να επιβεβαιώσει πως εφαρμόζονται και τηρούνται οι κανόνες»

Όπως είπε χαρακτηριστικά στον Σκάι, «πρέπει κάποια στιγμή το απόστημα να σκάσει».

Όσον αφορά το μηχάνημα στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης, ο επιχειρηματίας αποκάλυψε πως του είχε προταθεί να το αγοράσει από συγκεκριμένο επιχειρηματία.

Μετέβη στην Κατερίνη για να το ελέγξει και το είδε τόσο σε λειτουργία όσο και ενώ αποθηκευόταν για να γίνει σκραπ.

«Εγώ δε θα το έπαιρνα ποτέ αυτό», τονίζει. «Εγώ δε θα έβαζα ποτέ ανθρώπους να κάτσουν πάνω σε αυτό το μάτσο από παλιοσίδερα», προσθέτει.

«Με 250 ευρώ αγοράζεις βεβαίωση»

Επίσης, ο ίδιος καταγγέλλει αφενός ότι η συγκεκριμένη κατασκευή δε φτιάχτηκε σε πιστοποιημένη, σοβαρή τεχνική εταιρεία αλλά σε γκαραζιέρη της γειτονιάς, με αποτέλεσμα να μην παρέχει καμία απολύτως ασφάλεια, κι αφετέρου πως όλο το σύστημα που ασχολείται με τα περιφερειακά λούνα παρκ είναι «ένα μπάχαλο».

Ειδικότερα εξηγεί πως κανείς δεν έχει άδεια και διαπίστευση από κατασκευάστρια εταιρεία ενώ στους επαγγελματίες του χώρου είναι γνωστό πως με ένα τηλεφώνημα και 250 ευρώ μπορεί να βρεθεί μηχανικός για να υπογράψει ό,τι του υπαγορευθεί χωρίς να μπει καν στον κόπο να ελέγξει τα μηχανήματα.

Περαιτέρω, θέτει ζήτημα για τους κανόνες ασφαλείας εξηγώντας πως κανένας δήμος δεν έχει την τεχνογνωσία ή το προσωπικό για να επιβεβαιώσει πως εφαρμόζονται και τηρούνται οι κανόνες.

Παράλληλα επισημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά τους χειριστές καθώς δεν υπάρχει διαδικασία διαπίστευσης ώστε να είναι βέβαιο πως κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Πειθαρχική δίωξη σε βάρος της δημάρχου

Υπενθυμίζεται ότι διαδικασία για την πειθαρχική δίωξη, τόσο σε βάρος της δημάρχου Κασσάνδρας, όσο και ενός αντιδημάρχου που εμπλέκεται με τη διαδικασία αδειοδότησης και ελέγχου του μοιραίου λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής, κίνησε ο γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας Θράκης.

Νωρίτερα, έγγραφα που, όπως υποστηρίζει, αποδεικνύουν την επιχειρηματική συνεργασία του ιδιοκτήτη του λούνα παρκ στη Χαλκιδική με τον Δήμο Κασσάνδρας, κατέθεσε στον εισαγγελέα ο πατέρας του 19χρονου Γιάννη.

Τριπλή εισαγγελική έρευνα

Για το θέμα βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις εισαγγελικές έρευνες: Η πρώτη έρευνα αφορά το δυστύχημα αυτό καθ’ αυτό, η δεύτερη το καθεστώς λειτουργίας του λούνα παρκ και η τρίτη τις πιστοποιήσεις και βεβαιώσεις που έλαβε για να λειτουργήσει τόσο φέτος όσο και τα προηγούμενα χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες  στο πλαίσιο των ερευνών θα αναζητηθούν ποινικές ευθύνες προς πάσα κατεύθυνση. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, εκτός από τον ιδιοκτήτη του λούνα παρκ και τον χειριστή του μοιραίου παιχνιδιού, στο «κάδρο» των ευθυνών θα βρεθούν, εκπρόσωποι της δημοτικής Αρχής, μηχανικοί που φέρεται να πιστοποίησαν την καταλληλότητα των μηχανημάτων κ.ά.

Το τραγικό περιστατικό προκάλεσε την παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Eφετών Θεσσαλονίκης, Νίκου Καλλίδη ο οποίος ζήτησε από τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκιδικής να επιμεληθεί προσωπικά όλες τις εισαγγελικές έρευνες που είναι σε εξέλιξη ώστε να ολοκληρωθούν τάχιστα, προκειμένου να υπάρξει άμεσο αποτέλεσμα όσον αφορά την απόδοση ποινικών ευθυνών.

 

www.in.gr




ΠΟΞ: Τα ξενοδοχεία μας δεν αντέχουν την συνεχή επιβάρυνση του ξενοδοχειακού προϊόντος

Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, κ. Γιάννης Χατζής, επισημαίνει ότι πολλοί τουριστικοί προορισμοί στην Ελλάδα δεν εμφανίζουν τη δυναμική που είχαν τα προηγούμενα δύο χρόνια, παρά την αύξηση στις αφίξεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, οι επισκέπτες ξοδεύουν λιγότερα σε σχέση με πέρυσι (Μέσο Κατά Κεφαλήν Δαπάνη 2024: 570 ευρώ, 2023: 588 ευρώ). Το 2019 παραμένει το έτος-ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς η πραγματική Μέσο Κατά Κεφαλήν Δαπάνη το 2023 είναι περίπου 13% χαμηλότερη από το 2019.

Ο κ. Χατζής εκφράζει ανησυχία για την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τονίζοντας ότι οι συνεχείς επιβαρύνσεις, όπως το τέλος ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση και η πιθανή αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων, θα έχουν αρνητικές συνέπειες, ειδικά για τις μικρές και οικογενειακές επιχειρήσεις που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των ξενοδοχείων στη χώρα.

Ο Πρόεδρος της ΠΟΞ υπογραμμίζει ότι, παρά τη στήριξη που έλαβε ο ξενοδοχειακός κλάδος κατά την πανδημία, τα ξενοδοχεία επέστρεψαν πολλαπλάσια τη στήριξη αυτή, συμβάλλοντας στην οικονομία και την απασχόληση. Καταλήγει ότι ο κλάδος δεν ζητά ευνοϊκή μεταχείριση, αλλά αξιώνει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό, προειδοποιώντας ότι οι τιμωρητικές πολιτικές μπορεί να έχουν αρνητικές μακροπρόθεσμες συνέπειες για την ελληνική οικονομία.




Φωτιά στην Αττική:Η στιγμή που ο πυροσβέστης δεν αφήνει τη γυναίκα να μπει σε σπίτι λίγο πριν την έκρηξη.

Η φωτιά που ξέσπασε χθες στον Βαρνάβα έχει κάψει πολλές εκτάσεις στη Βόρεια και Βορειανατολική Αττική.

Οι πυροσβέστες κάνουν πολλές προσπάθειες να σώσουν τις περιουσίες των κατοίκων . Το ίδιο προσπαθούν και οι κάτοικοι να σώσουν τις περιουσίες κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Γιάννης Γεωργαλής.

 




Δεν θα χρειαστεί νέα γέφυρα; Εξετάζεται λύση με κυκλικό κόμβο στο Παλιό Νοσοκομείο

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Καβάλας :

“Ένας κυκλικός κόμβος μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και τους κινδύνους ατυχημάτων, που έχουν αυξηθεί λόγω της παρακάμψεως που απαιτείται από την έλλειψη της γέφυρας. Επιπλέον, η δημιουργία του κόμβου θα διευκολύνει την πρόσβαση στο παλιό νοσοκομείο το οποίο πρέπει να αξιοποιηθεί”.

Νεότερες ανακοινώσεις αναμένεται να υπάρξουν το επόμενο διάστημα μεταξύ των Δήμων και της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.




Ένας στους τρείς Έλληνες δεν θα μπορέσει να κάνει διακοπές φέτος

Η αύξηση του κόστους των διακοπών στην Ελλάδα έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα για πολλούς ανθρώπους, καθώς το κόστος για ακτοπλοϊκά εισιτήρια, διαμονή και άλλα έξοδα έχει εκτιναχθεί. Αυτό έχει οδηγήσει στο γεγονός ότι περίπου ο ένας στους δύο Έλληνες δεν θα μπορέσει να κάνει διακοπές φέτος.

Για όσους σχεδιάζουν να επισκεφτούν νησιά, το συνολικό κόστος μπορεί να φτάσει μέχρι και τρεις φορές τον κατώτατο μισθό, καθιστώντας τις διακοπές αυτές απρόσιτες για πολλούς. Αυτή η κατάσταση είναι ιδιαίτερα δύσκολη για όσους έχουν χαμηλότερα εισοδήματα, καθώς οι αυξήσεις στα κόστη μετακίνησης και διαμονής κάνουν τις διακοπές πολυτέλεια που δεν μπορούν να αντέξουν.




Παραλίγο να γίνει τραγωδία στο Ιόνιο:Οι επιβάτες γλύτωσαν γιατί δεν έγινε σύγκρουση σκαφών .

Οι επιβάτες γλύτωσαν γιατί δεν έγινε σύγκρουση μεταξύ του σκάφους Nidri Star 1 και του γιοτ μεταξύ Ιθάκης και Κεφαλονιάς .

Χθες Πέμπτη 08 Αυγούστου 2024 κοντά στο Φισκάρδο . Ένα γιοτ που πήγαινε με υψηλή ταχύτητα θα έπεφτε πάνω στο στο τουριστικό σκάφος που ήταν γεμάτο επιβάτες.

Γιάννης Γεωργαλής.




Ομολόγησε ο 32χρονος από το Διδυμότειχο: “Χτύπησα αλλά δεν βίασα την 32χρονη”

Συνελήφθη σήμερα Δευτέρα 5 Αυγούστου στο Διδυμότειχο o 35χρονος άνδρας που κατηγορείται ότι κακοποιούσε την 32χρονη σύντροφό του, βιάζοντας τη και χτυπώντας τη καθημερινά. Σε βάρος του 35χρονου έχει σχηματιστεί δικογραφία για βιασμό, παράνομη κατακράτηση και ενδοοικογενειακή βία, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα για να του απαγγελθούν οι κατηγορίες.

Εν τω μεταξύ σε κατάσταση σοκ και τρομοκρατημένη από όσα βίωσε, παραμένει η 32χρονη μητέρα πέντε παιδιών, μουσουλμανικού θρησκεύματος από το Χρυσοχώρι Καβάλας, η οποία για τρεις εβδομάδες έζησε εφιαλτικές στιγμές στα χέρια του συντρόφου της, ο οποίος την είχε φυλακίσει στο Διδυμότειχο και καθημερινά τη βίαζε και την χτυπούσε.




Λειψυδρία:Σε λίγο καιρό δεν θα έχει νερό η Αττική – Έχει λίγο νερό ο Μόρνος και η στάθμη υποχώρησε κατά 20%

Ορισμένα μέρη δεν έχουν νερό  όπως η ανατολική Ελλάδα, τα νησιά του Αιγαίου και  η Κρήτη. Σε λίγο δεν θα έχει και η Αττική.

Διαπιστώνεται ότι έχει μειωθεί το νερό σε σύγκριση με το 2022 και στην τεχνητή λίμνη Μόρνου.

Ο Μόρνος τροφοδοτεί με νερό όλη την Αθήνα και η έκταση του έχει μειωθεί από το 2010.

<<Εξαιτίας της Κλιματικής κρίσης δεν θα έχουμε πολύ νερό >> επεσήμανε ο Θόδωρος Σκυλακάκης την 26η Ιουλίου.

<< Θα ετοιμάσουμε περισσότερα μέτρα για το θέμα του νερού στο οποίο θα συζητήσουμε ενδοκυβερνητικά >> είχε υπογραμμίσει .

Γιάννης Γεωργαλής.




Βήμα πίσω από τον Άδωνι Γεωργιάδη | Δεν θα εκδώσει την απόφαση για αποκλεισμό των γιατρών από την ηλεκτρονική συνταγογράφηση

Ένα βήμα πίσω φαίνεται πως κάνει ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο «μέτωπο» που έχει ανοίξει με τους ιδιώτες γιατρούς τους οποίους απειλούσε μέχρι προσφάτως, για αποκλεισμό από το σύστημα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στην περίπτωση που δεν συνέβαλαν στο ΕΣΥ, ώστε να καλυφθούν τα κενά στα νοσοκομεία.

Ο υπουργός Υγείας μετά τις κοινωνικές αναταράξεις που προκλήθηκαν αλλά και την αναστάτωση στο Μέγαρο Μαξίμου- όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές του ethnos.gr, δήλωσε σήμερα ότι δεν πρόκειται να εκδώσει την υπουργική απόφαση για αποκλεισμό των γιατρών από την ηλεκτρονική συνταγογράφηση καθώς βρέθηκαν -όπως υποστήριξε- γιατροί ιδιώτες σε επτά από τις οχτώ περιοχές που παρουσιάζουν κενά στις δημόσιες δομές

Ο υπουργός Υγείας μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση σημείωσε ότι βρέθηκαν οι απαραίτητοι γιατροί, χωρίς ωστόσο να αναφερθεί στον αριθμό τους. Πρόβλημα εξακολουθεί να αποτελεί η νήσος Κως όπου δεν έχουν βρεθεί ακόμα ιδιώτες για να καλύψουν τις εφημερίες στο νοσοκομείο του νησιού.

Παρατηρήσεις Μητσοτάκη σε Γεωργιάδη για την κόντρα με τους γιατρούς

Πάντως, υψηλόβαθμες κυβερνητικές πηγές του ethnos.gr αναφέρουν ότι ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης κατά τη συνάντηση του χθες με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη πριν αποχωρήσει για το Παρίσι, δέχθηκε παρατηρήσεις σχετικά με τον χειρισμό της υπόθεσης καθώς η κόντρα που άνοιξε ο υπουργός Υγείας έχει προκαλέσει και εσωκομματικές έριδες.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι αρκετοί «γαλάζιοι» βουλευτές διαμαρτυρήθηκαν στα υψηλόβαθμα κυβερνητικά κλιμάκια για το «μέτωπο» που άνοιξε ο Άδωνις Γεωργιάδης με τους γιατρούς, μία κοινωνική τάξη που βρίσκεται πολύ κοντά στην κυβερνώσα παράταξη.

Σήμερα και τη Δευτέρα πάντως οι ιδιώτες γιατροί όλης της χώρες καλούνται από τους Ιατρικούς Συλλόγους να δίνουν μόνο χειρόγραφες συνταγές και να μην χρησιμοποιούν το σύστημα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης ως μία συμβολική κίνηση αντίδρασης στη διάταξη που προωθεί ο υπουργός Υγείας για τον αποκλεισμό τους από το σύστημα αλλά και από τον ΕΟΠΥΥ. Ο Άδωνις Γεωργιάδης με τη σειρά του επανέλαβε σήμερα την έκκληση προς τον ιατρικό κόσμο να μην διακόψει την ηλεκτρονική συνταγογράφηση προς τους ασθενείς.

ethnos.gr




Χρέη σε εφορία και ΕΦΚΑ | Στα «μανταλάκια» οι μεγαλοοφειλέτες εάν δεν ρυθμίσουν

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη δημοσιοποίηση της νέας λίστας με τα ονόματα των μεγαλοοφειλετών του Δημοσίου. Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), έχει αποστείλει σε όλους ανεξαιρέτως τους μεγαλοοφειλέτες ειδικά σημειώματα στο mail τους, με τα οποία τους καλεί να ρυθμίσουν έως τις 24 Ιουλίου 2024 τα χρέη τους.

Όσοι εκ των οφειλετών αυτών δεν θα έχουν ανταποκριθεί έως την Τετάρτη (24/7) στις προσκλήσεις για εξόφληση ή ρύθμιση των οφειλών τους, ώστε αυτές να μηδενιστούν ή να πέσουν κάτω από το όριο των 150.000 ευρώ, πάνω από το οποίο ισχύει το μέτρο της δημοσιοποίησης των στοιχείων τους, θα δουν τα ονόματά τους ή τις επωνυμίες τους να φιγουράρουν στις «μαύρες» λίστες μεγαλοοφειλετών της ΑΑΔΕ, οι οποίες θα αναρτηθούν στον ιστότοπο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων στις 31 Ιουλίου 2024.

Στα «μανταλάκια» θα βγουν τα ονόματα όσων έχουν:

  1. Βασική ληξιπρόθεσμη οφειλή προς την εφορία που υπερβαίνει το ποσό των 150.000 ευρώ και η καταβολή της καθυστερεί για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του έτους κατά την ημερομηνία άντλησης των στοιχείων αυτών από τα πληροφοριακά συστήματα Φορολογίας και Τελωνείων.
  2. Βασική ληξιπρόθεσμη οφειλή από εισφορές κοινωνικής ασφάλισης προς τον ΕΦΚΑ που υπερβαίνει το ποσό των 150.000 ευρώ και η καταβολή της καθυστερεί για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του έτους κατά την ημερομηνία άντλησης των στοιχείων αυτών από το πληροφοριακό σύστημα του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ).

Οι οφειλέτες αυτοί υπολογίζεται ότι ξεπερνούν τους 30.000. Πρόκειται για το 1% των οφειλετών που βαρύνονται με περίπου το 90% από τα σχεδόν 140 δισ. των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς εφορία και ασφαλιστικά ταμεία. Από αυτούς όμως, ούτε το 5% δεν έχει μπει σε ρύθμιση.

Διαπόμπευση

Οι λίστες θα αναγράφουν: τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου, επώνυμο, όνομα, όνομα πατέρα, βασική οφειλή και συνεισπραττόμενα προς Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες/Ελεγκτικά Κέντρα, Τελωνεία και μερικό σύνολο οφειλής για κάθε ομάδα υπηρεσιών ή φορέων.

Για τις εταιρείες (νομικά πρόσωπα) θα δημοσιοποιηθούν: ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου, επωνυμία, διεύθυνση έδρας, βασική οφειλή και συνεισπραττόμενα προς Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες/Ελεγκτικά Κέντρα, Τελωνεία, Ε.Φ.Κ.Α., μερικό σύνολο οφειλής για κάθε ομάδα υπηρεσιών ή φορέων και ειδικές παρατηρήσεις.

Πάντως, ακόμα και μετά την δημοσιοποίηση των οφειλών υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης, άρσης ή διαγραφής των στοιχείων, είτε αυτεπάγγελτα είτε κατόπιν αιτήσεως του φυσικού ή νομικού προσώπου.

Εξαιρέσεις

Ο νόμος προβλέπει ότι από την δημοσιοποίηση εξαιρούνται οι εξής οφειλές ακόμα και αν πληρούν τα προαναφερθέντα κριτήρια ύψους και παλαιότητας οφειλής:

  • οφειλές που έχουν υπαχθεί σε καθεστώς ρύθμισης και τηρούνται οι όροι αυτής
  • οφειλές που τελούν υπό αναστολή καταβολής με προσωρινή διαταγή, δικαστική απόφαση, πράξη διοικητικού οργάνου ή εκ του νόμου
  • οφειλές που έχουν χαρακτηριστεί ως ανεπίδεκτες είσπραξης
  • οφειλές αποβιωσάντων ή ανηλίκων και
  • οφειλές νομικών προσώπων του στενού ή ευρύτερου δημοσίου τομέα.



Δένδιας για την επέτειο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο | «Δεν ξεχνάμε…»

Στην μαύρη επέτειο των 50 ετών από την εισβολή της Τουρκίας στην Κύπρο αναφέρθηκε σε ανάρτησή του ο υπουργός Άμυνας Νίκος Δένδιας.

Συγκεκριμένα γράφει:

«50 χρόνια από την εισβολή της Τουρκίας στην Κύπρο.

Δεν ξεχνάμε.Τιμάμε κι ευγνωμονούμε τους πεσόντες, τους αγνοούμενους και όσους υπερασπιστηκαν την ελευθερία της Μεγαλονήσου. Δεν συμβιβαζόμαστε με τη συνέχιση της παράνομης κατοχής κατά παράβαση του Διεθνούς Δικαίου και του Καταστατικού Χάρτη του ΟΗΕ.
Για τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις η Κύπρος κείται πλησίον.

Αγωνιζόμαστε σε απόλυτη σύμπνοια με την Κυπριακή Δημοκρατία για την εξεύρεση μιας βιώσιμης λύσης επί τη βάσει των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών”.

Αυτά επισημαίνει ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας Νίκος Δένδιας, στην ανάρτηση του στον προσωπικο λογαριασμό του στο ” Χ “, με αφορμη τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, επισυνάπτοντας φωτογραφία από το μνημείο Πεσόντων στην Κυπρο -που βρίσκεται στο Πάρκο Ελληνικού Στρατού στο Γουδή- όπου σε ξεχωριστή πλάκα αναγράφονται οι στοίχοι του Γ. Σεφέρη:

«Η μνήμη όπου και να την αγγίξεις πονεί, ο ουρανός είναι λίγος, θάλασσα δεν υπάρχει, ό,τι σκοτώνουν τη μέρα τ΄ αδειάζουν με κάρα πίσω από τη ράχη… Θα γίνει η Ανάσταση μιάν αυγή. Πώς λάμπουν την ‘Ανοιξη τα δέντρα θα ροδαμίσει του όρθρου η μαρμαρυγή. Θα ξαναγίνει το πέλαγος και πάλι κύμα θα τινάξει την Αφροδίτη. Είμαστε ο σπόρος που πεθαίνει»

newsbomb.gr




Τσάπαλος: Η κυβέρνηση δεν θα κάνει πίσω στις παραλίες

Σε συνέντευξη στο enanews.gr, ο Όμηρος Τσάπαλος, εκπρόσωπος τύπου του Υπουργείου Οικονομικών, μιλάει για τις τρέχουσες εξελίξεις και τα νέα νομοσχέδια που επηρεάζουν τους πολίτες.

Η συζήτηση επικεντρώνεται στις καταγγελίες για τις παραλίες λόγω του νέου νομοσχεδίου, τον νέο νόμο για τα ανασφάλιστα οχήματα, καθώς και τις αλλαγές στις φετινές φορολογικές δηλώσεις. Ακολουθεί η συνέντευξη:

Δημοσιογράφος: Καλησπέρα σας κ. Τσάπαλε, ευχαριστούμε που είστε μαζί μας σήμερα. Θα ήθελα να ξεκινήσουμε με το θέμα που έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις, τις καταγγελίες για τις παραλίες λόγω του νέου νομοσχεδίου. Ποια είναι η θέση του Υπουργείου Οικονομικών;

Όμηρος Τσάπαλος: Καλησπέρα σας. Το νέο νομοσχέδιο στοχεύει στη βελτίωση της διαχείρισης των παραλιών μας, λαμβάνοντας υπόψη τόσο την προστασία του περιβάλλοντος όσο και την ανάγκη για οργανωμένες παραλίες που εξυπηρετούν τους πολίτες και τους τουρίστες. Κατανοούμε τις ανησυχίες των πολιτών και είμαστε ανοιχτοί σε διάλογο για να εξασφαλίσουμε ότι οι αλλαγές θα είναι προς όφελος όλων.

Δημοσιογράφος: Ποιες είναι οι κύριες αλλαγές που φέρνει το νομοσχέδιο;

Όμηρος Τσάπαλος: Οι κύριες αλλαγές αφορούν τη ρύθμιση της εκμετάλλευσης των παραλιών, τη διασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης για όλους, και την αυστηροποίηση των κανόνων για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτές. Θέλουμε να πετύχουμε μία ισορροπία μεταξύ της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και της ανάγκης για τουριστική ανάπτυξη. Ήδη έχουν γίνει πάνω από 9.000 καταγγελίες πολιτών.

Δημοσιογράφος: Ας περάσουμε τώρα στο θέμα των ανασφάλιστων οχημάτων. Τι αλλάζει με το νέο νόμο;

Όμηρος Τσάπαλος: Ο νέος νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα έχει ως στόχο να μειώσει τον αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν χωρίς ασφάλιση, κάτι που αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν αυστηρότερους ελέγχους και μεγαλύτερα πρόστιμα για όσους παραβιάζουν το νόμο.

Δημοσιογράφος: Πώς θα επιτυγχάνεται ο έλεγχος των ανασφάλιστων οχημάτων;

Όμηρος Τσάπαλος: Η αστυνομία και οι αρμόδιες αρχές θα έχουν στη διάθεσή τους σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, όπως η χρήση συστημάτων αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων. Επίσης, θα υπάρχει τακτικός έλεγχος μέσω των στοιχείων που τηρούνται στα κεντρικά μητρώα των ασφαλιστικών εταιρειών.

Δημοσιογράφος: Τι γίνεται με τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα; Θα υπάρξουν αυξήσεις;

Όμηρος Τσάπαλος: Ναι, τα πρόστιμα θα αυξηθούν για να λειτουργήσουν αποτρεπτικά. Θέλουμε να ενθαρρύνουμε τους πολίτες να τηρούν τις υποχρεώσεις τους και να διασφαλίζουμε την προστασία όλων όσων κυκλοφορούν στους δρόμους.

Δημοσιογράφος: Τέλος, ας μιλήσουμε για τις φορολογικές δηλώσεις. Ποιες είναι οι φετινές αλλαγές που πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες;

Όμηρος Τσάπαλος: Οι φετινές αλλαγές στις φορολογικές δηλώσεις αφορούν κυρίως στη διαδικασία υποβολής και στις διευκολύνσεις που παρέχονται στους φορολογούμενους. Έχουμε βελτιώσει την ηλεκτρονική πλατφόρμα, ώστε να είναι πιο φιλική προς τον χρήστη και να επιτρέπει την υποβολή της δήλωσης με ευκολία και ασφάλεια.

Δημοσιογράφος: Υπάρχουν νέες προθεσμίες ή ευνοϊκές ρυθμίσεις για οφειλές;

Όμηρος Τσάπαλος: Ναι, έχουμε επεκτείνει τις προθεσμίες υποβολής για να δώσουμε περισσότερο χρόνο στους πολίτες να προετοιμάσουν τις δηλώσεις τους. Επιπλέον, έχουν θεσπιστεί ευνοϊκές ρυθμίσεις για την εξόφληση οφειλών σε δόσεις, ώστε να μειωθεί το οικονομικό βάρος για τους φορολογούμενους. Επίσης αν οι λογιστές συνεχίσουν με τον ίδιο ρυθμό, δεν νομίζω ότι χρειάζεται καμία παράταση




Μειώνουν τις αγορές ακόμη και για τρόφιμα οι Έλληνες – Ένας στους δύο δεν θα κάνει φέτος διακοπές

Η ακρίβεια είναι εδώ και συνεχίζει να συνθλίβει τα νοικοκυριά, που κόβουν από παντού για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο κόστος διαβίωσης, όπως προκύπτει από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Σύμφωνα με τα στοιχεία οι πληθωριστικές τάσεις έχουν επηρεάσει τις συνήθειες των καταναλωτών σε αγορές και διακοπές. Οι καταναλωτές κόβουν ακόμη και τις αγορές τροφίμων, έχοντας παράλληλα ως κριτήριο το κόστος του προϊόντος.

Επιπλέον μόνο 1 στους 2 θα κάνει διακοπές το καλοκαίρι 2024 λόγω αυξημένου κόστους σε εισιτήρια και διαμονή και όσοι κάνουν, δηλώνουν ότι θα είναι πιο περιορισμένες και με μειωμένες δαπάνες.




Δεν υπάρχει κρούσμα ιού του Δυτικού Νείλου στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ

Την 4 η Ιουλίου 2024 και μέσω της εφημερίδας «Εμπρός» είδε το φως της δημοσιότητας η πληροφορία ότι εμφανίστηκε κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συγκεκριμένα στα Άβδηρα.

Το εν λόγω δημοσίευμα τιτλοφορείται «Κρούσμα ιού του Δυτικού Νείλου στα Άβδηρα» και διά του παρόντος διαψεύδουμε το σκέλος του που αφορά το «κρούσμα» καθώς οι πληροφορίες δεν ευσταθούν. Δηλώνεται ρητά ότι δεν έχει καταγραφεί κανένα κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, και αυτό επιβεβαιώνεται κατ’ αρχάς από τον ίδιο τον γιατρό κο Απόστολο Κυργιαλάνη, ο οποίος σε μεταγενέστερη δήλωσή του επισημαίνει ότι: «Σε διόρθωση του δημοσιεύματος της εφημερίδας “Εμπρός”, με τίτλο “Κρούσμα του ιού του Δυτικού Νείλου στα Άβδηρα”, αναφέρω ότι -μέχρι αυτή τη στιγμή- δεν υπάρχει ασθενής να διαγνώστηκε και να νοσεί από τον ιό του Δυτικού Νείλου στο νοσοκομείο της Ξάνθης.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που δόθηκε, έγινε ταυτόχρονη αναφορά και στην έξαρση της νόσου covid-19. Συγκεκριμένα, αρχικά έγινε συζήτηση για ασθενείς που προσήλθαν για εξέταση, διαγνώστηκαν με covid-19 και νοσηλεύτηκαν, με έναν ασθενή να καταλήγει. Στη συνέχεια, έγινε αναφορά στη νόσο του ιού του Δυτικού Νείλου κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Λόγω των θετικών δειγμάτων του ιού σε κουνούπια στον Δήμο Αβδήρων, έγινε αναφορά στη συμπτωματολογία της νόσου στον άνθρωπο και συστάθηκε η ενημέρωση των κατοίκων για τη λήψη απαραίτητων μέτρων προστασίας»

Επιπλέον ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), σε ανακοίνωσή του με ημερομηνία 05/07/2024 ενημερώνει ότι «διαγνώστηκε στη χώρα μας το πρώτο περιστατικό λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου για την περίοδο μετάδοσης 2024, με πιθανότερο τόπο έκθεσης στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας (Δήμο Λαρισαίων».

Κατόπιν όλων των παραπάνω, καταθέτουμε με τη δέσμευση ότι όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης τελούν σε πλήρη εγρήγορση και παρακολουθούν επισταμένα την πορεία εξάπλωσης του ιού του Δυτικού Νείλου, ο οποίος μεταδίδεται από τα κουνούπια, αλλά μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν έχει προσβάλει κανέναν άνθρωπο στην επικράτεια της Περιφέρειας μας.




Δεν θα τεθεί σε αργία η νηπιαγωγός που φέρεται να έκλεινε παιδιά σε αποθήκη στην Αλεξανδρούπολη

Να μην τεθεί σε δυνητική αργία η παιδαγωγός στην Αλεξανδρούπολη που καταγγέλθηκε και κατηγορείται από γονείς νηπίων ότι κλείδωνε παιδιά ηλικίας 2 και 3 ετών σε σκοτεινή αποθήκη «για αποσυμπίεση», γνωμοδότησε το Πειθαρχικό Συμβούλιο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.




«Το παιδί μου έπεσε κάτω και δεν ξανασηκώθηκε» λέει ο πατέρας της 13χρονης που σκοτώθηκε από κεραυνό στην Χαλκιδική

Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες της τραγωδίας που σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στη Χαλκιδική, όταν ένα 13χρονο κορίτσι έχασε τη ζωή του από κεραυνό που χτύπησε στην παραλία Ποσείδι όπου βρίσκονταν με τους γονείς της και έκαναν μπάνιο στη θάλασσα.

Η ανήλικη είχε βγει από τη θάλασσα μαζί με τους γονείς της και δέκα αργότερα, όταν μάζεψαν τα πράγματά τους και περπατούσαν με γρήγορο ρυθμό για να φτάσουν στο αυτοκίνητο καθώς είχε ξεκινήσει να βρέχει, ο κεραυνός χτύπησε στο κεφάλι τη 13χρονη με αποτέλεσμα να χάσει ακαριαία τη ζωή της.

Εκείνη τη στιγμή το κορίτσι προχωρούσε ένα – ενάμιση μέτρο πίσω από τη μητέρα της, ενώ σε λίγο μεγαλύτερη απόσταση βρίσκονταν και ο πατέρας της, ο οποίος άκουσε τον κρότο από κεραυνό και είδε τη σύζυγό του και την κόρη του να πέφτουν στην άμμο. «Ο κεραυνός χτύπησε και τη σύζυγό μου και το παιδί. Αν ήταν πιασμένες χέρι χέρι, όπως ήταν λίγο πριν, θα τις έπαιρνε και τις δύο», λέει στο protothema.gr ο πατέρας της 13χρονης.

Μόλις αντιλήφθηκε τι συνέβη και είδε τη σύζυγό του να του κάνει νοήματα με τα χέρια, ο πατέρας του κοριτσιού έτρεξε για να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες όμως μάταια, καθώς, όπως λέει, το παιδί είχε ήδη καταλήξει και το σώμα του μύριζε καμένο. Οι διασώστες που έφτασαν επί τόπου, αφού πέρασε κάποιος χρόνος μέχρι να εντοπίσουν την οικογένεια, προσπάθησαν να επαναφέρουν στη ζωή την ανήλικη κάνοντας της ΚΑΡΠΑ, ωστόσο ο θάνατός της ήταν ακαριαίος.

«Το παιδί μου έπεσε κάτω και δεν ξανασηκώθηκε» λέει ο πατέρας της 13χρονης, επισημαίνοντας ότι ήταν ένα εξαιρετικό παιδί, μια αριστούχα μαθήτρια και πολύ ικανή αθλήτρια, ενώ πίσω της αφήνει τα δύο αδελφάκια της.

Από το περιστατικό τραυματίστηκε ελαφρά και η μητέρα του κοριτσιού όμως είναι καλά στην υγεία της αλλά παραμένει σε κατάσταση σοκ όπως και ο πατέρας της.




Δεν λειτουργούν τα ATM τράπεζας στην Καβάλα -Πολίτες πάνε ακόμα και στην Δράμα για μία κατάθεση!

Μεγάλη ταλαιπωρία αντιμετωπίζουν πολίτες στην Καβάλα καθώς στο σύνολο τους τα ATM σταμάτησαν να λειτουργούν και δεν δέχονται καταθέσεις.

Το συγκεκριμένο γεγονός σύμφωνα με μαρτυρίες ξεκίνησε σταδιακά εδώ και μία εβδομάδα όταν ένα atm δεν μπορούσε να ολοκληρώσει κατάθεση και στην συνέχεια ακολούθησαν και τα άλλα της ίδιας τράπεζας.

Μάλιστα οι πολίτες αναγκάζονται να πάνε ακόμα και στην γειτονική Δράμα για μία και μόνο κατάθεση (!) όπως τονίζουν οι ίδιοι εκφράζοντας ξεκάθαρα την διαμαρτυρία τους.

 




Δεν τα κατάφερε το δελφινάκι που εξόκειλε στα ρηχά της Νέας Περάμου Καβάλας

Πρόκειται για μια θλιβερή εξέλιξη, καθως, το δελφίνι που εξόκειλε ζωντανό στα ρηχά της Νέας Περάμου Καβάλας δεν τα κατάφερε, παρά τις προσπάθειες διάσωσης που κατέβαλαν οι ειδικοί και οι εθελοντές.

Η κτηνίατρος του δικτύου Αρίων, Σοφία Καρυοφυλλίδου, επιβεβαίωσε την είδηση, αναφέροντας ότι παρά τις πρώτες βοήθειες που προσφέρθηκαν, το δελφίνι δεν κατάφερε να επιβιώσει και να επιστρέψει στο φυσικό του περιβάλλον. Οι ελπίδες όλων να τα καταφέρει και να επιβιώσει δυστυχως δεν ευοδώθηκαν.




Αρχαίο Θέατρο Θάσου | Η Ευρώπη δε δίνει χρήματα αν δεν υπάρχει η προϋπόθεση της προσβασιμότητας

Ο Νομαρχιακός Σύλλογος Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες συνεχίζει να διαμαρτύρεται για την έλλειψη προσβασιμότητας στο έργο του αρχαίου θεάτρου Θάσου. Ο πρόεδρος του συλλόγου, κ. Μάκης Κρεμύδας, ανέφερε ότι το πρόβλημα αυτό δεν περιορίζεται μόνο στο αρχαίο θέατρο Θάσου, αλλά παρατηρείται και στο έργο ανάπλασης της πλατείας Καπνεργάτη.




Τα ΚΑΠΗ μπορούν να επισκεφθούν όσοι ηλικιωμένοι δεν έχουν κλιματισμό στο σπίτι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών

Μετά από απόφαση από αρμόδιους φορείς, οι ηλικιωμένοι στην πόλη της Καβάλας που δεν διαθέτουν κλιματισμό στις οικίες τους, θα μπορούν να επισκέπτονται τα ΚΑΠΗ Καβάλας ώστε να αποφευχθούν ατυχήματα.

Όπως δηλώνει η κ. Έλσα Βακιρτζή Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δήμου, είναι μια απόφαση που θα βοηθήσει πολύ ενώ το προσωπικό θα βρίσκεται στην διάθεση των ηλικιωμένων για όποιαδήποτε βοήθεια χρειαστούν.




Δολοφονία 11χρονης: Δεν προκύπτουν σημάδια βιασμού | Με αποδοκιμασίες στον εισαγγελέα ο δράστης

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της άγριας δολοφονίας της 11χρονης στην Ηλεία. Δράστης φέρεται να είναι ο θείος της, ο οποίος είχε καταδικαστεί το 2017 για βιασμό 14χρονης και το 2020 είχε καταδικαστεί σε 9 χρόνια κάθειρξη, αλλά παρέμενε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μέχρι να δικαστεί σε δεύτερο βαθμό.

Τον πειθαρχικό έλεγχο των τακτικών δικαστών του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Ζακύνθου, που χωρίς ιδιαίτερη αιτιολογία άφησε ελεύθερο μέχρι το Εφετείο, το δολοφόνο της 11χρονης στην Ηλεία, ζήτησε η πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Ιωάννα Κλάπα. Ήδη η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου ζήτησε άμεσα το φάκελο της απόφασης για να ξεκινήσει πειθαρχικός έλεγχος και των τριών δικαστών που μετείχαν στη σύνθεση του δικαστηρίου.

Ο 37χρονος οδηγήθηκε το πρωί στον εισαγγελέα, όπου αναμένεται να απολογηθεί για τις πράξεις του. Έξω από το δικαστικό μέγαρο είχαν συγκεντρωθεί συγγενείς του παιδιού, αποδοκιμάζοντας τον δράστη.

Εν τω μεταξύ, νέα στοιχεία προέκυψαν από τις έρευνες που πραγματοποιούν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Πύργου Αστυνομίας, για την υπόθεση της δολοφονίας της 11χρονης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η σορός της φέρει τραύματα, κυρίως στην καρδιά και τη σπλήνα, ενώ δεν προκύπτουν σημάδια σεξουαλικής κακοποίησής της.

Εξάλλου, σύμφωνα με την Αστυνομία, μόλις ο 37χρονος παρέλαβε με αυτοκίνητο την 11χρονη από την Μυρτιά, στην συνέχεια την μετέφερε σε ερημική αγροτική τοποθεσία στο Καταράχι Ηλείας, προκειμένου να συνευρεθεί μαζί της. Σύμφωνα με την Αστυνομία, όταν η 11χρονη αντέδρασε στις προθέσεις του 37χρονου, ο τελευταίος, έχοντας ανθρωποκτόνο πρόθεση, την έριξε στο έδαφος και την έπληξε, με αντικείμενο, με αποτέλεσμα τον θάνατο της ανήλικης.

Στη συνέχεια, ο κατηγορούμενος έσυρε για περίπου 45 μέτρα τη σορό της 11χρονης και στην συνέχεια την έκρυψε δίπλα σε αποστραγγιστικό αυλάκι, σκεπάζοντάς την με ξερά χόρτα. Η δικογραφία που έχει σχηματισθεί σε βάρος του 37χρονου περιλαμβάνει τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση και της απόπειρας βιασμού.

Βίντεο από τη στιγμή που το 11χρονο κορίτσι ακολουθεί και επιβιβάζεται στο μαύρο αυτοκίνητο του θείου της στον Πύργο της Ηλείας, πριν το δολοφονήσει, έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Στο βίντεο φαίνεται ο 37χρονος δράστης να βρίσκεται στο μαύρο αυτοκίνητο, σε κεντρικό σημείο της περιοχής και η 11χρονη να πηγαίνει προς το μέρος του.

Μουδιασμένη είναι η τοπική κοινωνία στο χωριό Μυρτιά, εκεί όπου μένει η οικογένεια της 11χρονη Βασιλικής, γι αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Σε κατάσταση σοκ οι φίλοι και οι συμμαθητές της μικρής, είναι αδύνατον να πιστέψουν αυτό που έχει συμβεί. Χρειάστηκε μάλιστα να μιλήσουν μαζί τους ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί. Η κηδεία της άτυχης 11χρονης θα γίνει αύριο, Τετάρτη.

Δεν έχει απαντήσει για το κίνητρό του

Μιλώντας στο ΕΡΤNews η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντίνα Δημογλίδου, τόνισε ότι η αστυνομία θεωρεί ότι τα κίνητρα του δράστη ήταν σεξουαλικά, καθώς στο παρελθόν το 2017 είχε ξανά συλληφθεί από την ίδια υπηρεσία για βιασμό και αποπλάνηση ενός ανήλικου κοριτσιού. “Είχε δικαστεί το 2020 στη Ζάκυνθο όμως ήταν ελεύθερος γιατί τότε του έδινε ο νόμος του δικαίωμα με περιοριστικούς όρους. Δεν φυλακίστηκε ποτέ, ούτε εκδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό η απόφαση του δικαστηρίου” τόνισε η κα Δημογλίδου σημειώνοντας ότι αν δικαζόταν σήμερα, θα βρισκόταν στην φυλακή σύμφωνα με τον νέο ποινικό κώδικα.

Σημείωσε ότι ο 37χρονος πήγαινε δύο φορές το μήνα στο αστυνομικό τμήμα, γι αυτό γνώριζαν στις Αρχές για ποιον άνθρωπο μιλάμε. Ωστόσο, όπως είπε, στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα ο άνθρωπος αυτός δεν είχε απασχολήσει με τέτοιου είδους αδικήματα ξανά την ελληνική αστυνομία. “Συνέχιζε και έδινε το παρόν” είπε και σημείωσε ότι ο ίδιος δεν έχει απαντήσει ποιο ήταν το κίνητρό του. “Φαίνεται ότι το παιδί εισέρχεται στο όχημα με τη θέλησή του καθώς πρόκειται για ένα άτομο της εμπιστοσύνης του” τόνισε.

Ως προς το χρονικό της υπόθεσης η κα Δημογλίδου δήλωσε: “Δυστυχώς αν και είχαμε την ελπίδα στην αστυνομία ότι το παιδί αυτό θα βρεθεί ζωντανό, λίγο μετά τις 3:00 το μεσημέρι κατάφεραν οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας και πήραν την ομολογία του συγκεκριμένου δράστη και οδήγησε τους αστυνομικούς στο σημείο στο οποίο είχε εγκαταλείψει το παιδί αυτό νεκρό. Λίγο μετά τις 2:00 ξημερώματα της Δευτέρας δηλώθηκε η εξαφάνιση του ανήλικου κοριτσιού από τον πατέρα της. Άμεσα αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο και κατάφεραν από βιντεολυτικό υλικό να ταυτοποιήσουν το αυτοκίνητο του καθ ομολογία δράση. Στη συνέχεια προσήλθε της πρωινές ώρες την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας και τελικά κατάφεραν να μου αποσπάσουν την ομολογία του λίγο μετά τις 3:00 το μεσημέρι“.

Πηγή: ertnews.gr



Παναγιώτης Αρχοντής: “Η Θάσος δεν παραμελείται – Συνεργασία και δράσεις για την τουριστική της ανάπτυξη”

Η πρόσφατη αντιπαράθεση μεταξύ του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Παναγιώτη Αρχοντή και του περιφερειακού συμβούλου Καβάλας Κώστα Αντωνιάδη έχει δημιουργήσει έντονες συζητήσεις στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.  Σεσυνέντευξη, ο κ. Αρχοντής απαντά στις κατηγορίες, εξηγώντας τις ενέργειες που έχουν ληφθεί για την προώθηση της Θάσου και την ενίσχυση της τουριστικής της ανάπτυξης.

Δημοσιογράφος: Κύριε Αρχοντή, ο περιφερειακός σύμβουλος Κώστας Αντωνιάδης έχει εκφράσει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, υποστηρίζοντας ότι είναι ελλιπές και ότι δεν περιλαμβάνει δράσεις για την Θάσο. Ποια είναι η απάντησή σας σε αυτές την κριτική;

Παναγιώτης Αρχοντής: Ευχαριστώ για την ευκαιρία να απαντήσω. Καταρχάς, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης είναι αποτέλεσμα ενδελεχούς σχεδιασμού και έχει ως στόχο την προώθηση ολόκληρης της περιφέρειας με ισομερή τρόπο. Η Θάσος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς μας και δεν έχει παραμεληθεί σε καμία περίπτωση.

Δημοσιογράφος: Πώς απαντάτε στην κριτική του κ. Αντωνιάδη ότι η Θάσος δεν έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής;

Παναγιώτης Αρχοντής: Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις και καμπάνιες που στοχεύουν στην προώθηση ολόκληρης της περιφέρειας, συμπεριλαμβανομένης της Θάσου. Για παράδειγμα, συμμετέχουμε σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, οργανώνουμε διαφημιστικές καμπάνιες που καλύπτουν την περιοχή μας. Αυτές οι ενέργειες ωφελούν τη Θάσο εξίσου με τις άλλες περιοχές.