Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας | Παρουσίαση του βιβλίου «Δεύτερη Ευκαιρία» του Στέφανου Κασσελάκη

Η παρουσίαση του βιβλίου «Δεύτερη Ευκαιρία» του Στέφανου Κασσελάκη πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2025, στις 19:00, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας «Βασίλης Βασιλικός», σε συνεργασία με το βιβλιοπωλείο Μερτζανίδη.

Στην εκδήλωση, η φιλόλογος Ευγενία Ζαχαροπούλου μίλησε για το βιβλίο, ενώ ο ίδιος ο συγγραφέας αναφέρθηκε στην επαγγελματική του πορεία και την είσοδό του στην πολιτική, τονίζοντας τη σημασία της συμμετοχής των πολιτών στη διαμόρφωση του μέλλοντος.

Η εκδήλωση αποτέλεσε ευκαιρία για διάλογο με την τοπική κοινωνία και ανταλλαγή απόψεων για ζητήματα που απασχολούν την περιοχή. Παρόντες ήταν πολίτες, εκπρόσωποι φορέων και πολιτικά στελέχη, που συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση. Ο συγγραφέας απάντησε σε ερωτήσεις του κοινού, μοιράστηκε προσωπικές εμπειρίες και ανέλυσε τις σκέψεις του για την κοινωνική και πολιτική πραγματικότητα.

Η παρουσίαση έκλεισε με υπογραφή αντιτύπων του βιβλίου και φιλικές συνομιλίες μεταξύ των παρευρισκομένων, σε ένα κλίμα ανοιχτής επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων.




Η δεύτερη μέρα της Ονειρούπολης ολοκληρώθηκε με μαγικές στιγμές

Η μέρα ξεκίνησε δυναμικά, με σχολεία από τη Δράμα και τις γύρω περιοχές να γεμίζουν το Χριστουγεννιάτικο Χωριό με γέλια και χαμόγελα. Οι μικροί επισκέπτες διασκέδασαν με τις δραστηριότητες και τα παιχνίδια που προσφέρει η Ονειρούπολη, ενώ φυσικά δεν έχασαν την ευκαιρία να συναντήσουν τον Άγιο Βασίλη στο σπιτάκι του και να του εκμυστηρευτούν τις χριστουγεννιάτικες ευχές τους.

Φέτος, η Ονειρούπολη έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον σχολείων από διάφορες περιοχές της χώρας. Η μεγάλη διάχυση της πληροφόρησης και η εντυπωσιακή ανανέωση της διοργάνωσης έχουν δημιουργήσει αυξημένη ζήτηση, καθιστώντας τη Δράμα κορυφαίο χριστουγεννιάτικο προορισμό και για μαθητικές εκδρομές.

Το απόγευμα, η κεντρική σκηνή ζωντάνεψε με την υπέροχη εμφάνιση της χορωδίας της Πολιτιστικής Στέγης Κρηνίδων. Οι μελωδίες και η γιορτινή ατμόσφαιρα ξεσήκωσαν το κοινό, μεταφέροντας το πνεύμα των Χριστουγέννων σε κάθε γωνιά της Ονειρούπολης.

Η πόλη ανυπομονεί για συνέχεια που υπόσχεται ακόμα περισσότερη μαγεία, εκπλήξεις και μοναδικές στιγμές. Μείνετε συντονισμένοι για τις επόμενες γιορτινές εκδηλώσεις!




Ο Μητσοτάκης Διέγραψε τον Σαμαρά: «Για Δεύτερη Φορά Εκτός ΝΔ»

Σε μια απόφαση που προκάλεσε αίσθηση στο πολιτικό σκηνικό, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τη διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά από τη Νέα Δημοκρατία. Η κίνηση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης διαφοροποίησης του πρώην πρωθυπουργού από τη γραμμή του κόμματος, με τον Μητσοτάκη να δηλώνει πως ο Σαμαράς «έθεσε εαυτόν για δεύτερη φορά εκτός της ΝΔ».

Η απόφαση φαίνεται να σχετίζεται με πρόσφατες δημόσιες παρεμβάσεις και δηλώσεις του Αντώνη Σαμαρά, οι οποίες θεωρήθηκαν ως αντιπαραθετικές προς την πολιτική και τις στρατηγικές επιλογές της κυβέρνησης. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε πως «η ενότητα της Νέας Δημοκρατίας είναι αδιαπραγμάτευτη» και ότι «η πορεία του κόμματος δεν μπορεί να υπονομεύεται από προσωπικές φιλοδοξίες ή εσωτερικές αντιπαραθέσεις».

Η απόφαση αυτή αναμένεται να έχει πολιτικές προεκτάσεις, τόσο εντός της ΝΔ όσο και στο ευρύτερο πολιτικό πεδίο, με αναλυτές να παρακολουθούν στενά τις επόμενες κινήσεις του Αντώνη Σαμαρά και τις αντιδράσεις από το εσωτερικό του κόμματος.




Ο Μητσοτάκης διαγράφει τον Σαμαρά: “Έθεσε εαυτόν δεύτερη φορά εκτός ΝΔ”

Σε διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά προχώρησε το κυβερνών κόμμα μετά τη συνέντευξη του πρώην πρωθυπουργού στο ΒΗΜΑ της Κυριακής στην οποία εξαπέλυσε επίθεση κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Γιώργου Γεραπετρίτη κάνοντας λόγο για μειοδοσία.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου, Παύλου Μαρινάκη, «με τη σημερινή συνέντευξή του, θέτει εαυτόν, για δεύτερη φορά μετά το 1993, εκτός Νέας Δημοκρατίας. Εξάλλου, αυτό επεδίωξε. Αυτή τη φορά, όμως, η ιστορία δεν θα επαναληφθεί. Η Κυβερνητική πλειοψηφία συνεχίζει σταθερά την πορεία της, χωρίς τον κ. Σαμαρά. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να παίζει με τη σταθερότητα της πατρίδας σε αυτούς τους ταραγμένους καιρούς».

Κατά πληροφορίες η διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά θα είναι «διπλή». Αυτό σημαίνει πως ήδη «τρέχουν» οι διαδικασίες για να τεθεί ο πρώην πρωθυπουργός τόσο εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας όσο και από το κόμμα.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, κάνει σαφές πως ο κ. Σαμαράς δεν «διατύπωσε απόψεις. Αλλά εξέφρασε την πλήρη διαφωνία του στο σύνολο της ασκούμενης κυβερνητικής πολιτικής». Όπως δε σημειώνει, «έφτασε, μάλιστα, στο σημείο να ισχυριστεί ότι ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας και ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας «χαριεντίζονταν» με τον Πρόεδρο της Τουρκίας και τον Πρωθυπουργό της Αλβανίας».

Αναφορικά δε με την πρόταση Σαμαρά για να είναι ο Κώστας Καραμανλής ο επόμενος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο κ. Μαρινάκης σημειώνει πως πρόκειται για άκαιρη συζήτηση η οποία «συνιστά προσβολή για το πρόσωπο και τον θεσμό του αρχηγού του κράτους».

Τέλος, ο κ. Μαρινάκης αφήνει αιχμές τονίζοντας πως η κοινωνία έχει αφήσει πίσω της το κομματικό «γινάτι» ενώ ξεκαθαρίζει πως «όσοι οραματίζονται μία συρρικνωμένη ΝΔ στο μέτρο του 18%, ας αναλογιστούν ότι, με τη στρατηγική του Κυριάκου Μητσοτάκη, η Νέα Δημοκρατία κέρδισε μέχρι σήμερα τρεις εθνικές εκλογές με ποσοστά της τάξεως του 40%».




150 νέοι συνοριοφύλακες για τη δεύτερη γραμμή άμυνας

Την προκήρυξη για την πρόσληψη 150 νέων συνοριοφυλάκων που θα προστεθούν στους 450 συνοριοφύλακες, οι οποίοι έχουν ήδη προσληφθεί τα τελευταία δύο χρόνια, ανακοίνωσε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης από τον Έβρο, όπου παραβρέθηκε εκπροσωπώντας την κυβέρνηση στις εορταστικές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου.

Ο κ.Γεραπετρίτης επισκέφθηκε τον φράχτη και είπε ότι οι 150 νέοι συνοριοφύλακες θα προσληφθούν για την υποστήριξη της δεύτερης γραμμής άμυνας και τόνισε ότι “η Πολιτεία θα παραμείνει σθεναρά αρωγός στο να αναβαθμίσουμε την αποτρεπτική δυνατότητα που υφίσταται εδώ, έτσι ώστε να αισθάνεται και η τοπική κοινωνία, οι ακρίτες μας στον Έβρο, ασφάλεια και να αισθάνονται πάντοτε δίπλα τους την πολιτεία”.

“Είχα σήμερα τη μεγάλη τιμή και χαρά να βρεθώ στον Έβρο, ειδικότερα δε στο έργο του φράχτη, το οποίο υλοποιήθηκε σε χρόνο-ρεκόρ από την ελληνική πολιτεία. Έχει 100% αποτελεσματικότητα σε ό,τι αφορά τη φύλαξη των εθνικών και των ευρωπαϊκών συνόρων και συνοδεύεται από μια πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια, η οποία καταβάλλεται καθημερινά από το ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο υπηρετεί εδώ στον Έβρο- γιατί είναι σημαντικά τα έργα υποδομής” είπε ο κ.Γεραπετρίτης.

Προσέθεσε ότι “πάντοτε απαιτείται ένας συντονισμός μεταξύ όλων των υπηρεσιών της ελληνικής αστυνομίας, του στρατού, των συνοριοφυλάκων και θέλω να δηλώσω ότι η Πολιτεία θα παραμείνει σθεναρά αρωγός στο να αναβαθμίσουμε την αποτρεπτική δυνατότητα που υφίσταται εδώ, έτσι ώστε να αισθάνεται και η τοπική κοινωνία, οι ακρίτες μας στον Έβρο, ασφάλεια και να αισθάνονται πάντοτε δίπλα τους την πολιτεία. Για το λόγο αυτό, θα προστεθούν στους 450 συνοριοφύλακες, οι οποίοι έχουν ήδη προσληφθεί τα τελευταία δύο χρόνια, ακόμη 150 συνοριοφύλακες για την υποστήριξη της δεύτερης γραμμής άμυνας. Η προκήρυξη θα γίνει τις αμέσως επόμενες ημέρες”.

Και ο υπουργός Εξωτερικών κατέληξε: “Για εμάς είναι απολύτως σημαντικό να υπάρχει ασφάλεια στη χώρα αλλά να αισθάνονται και οι άνθρωποι ασφαλείς και υπερήφανοι για την πατρίδα, η οποία θα βρίσκεται πάντοτε στο πλευρό τους”.

www.xanthinea.gr




Δεύτερη συνεχόμενη ήττα για τον ΑΟΚ

Στην 6η αγωνιστική του Α’ Ομίλου στη Super League 2, ο Καμπανιακός επικράτησε του ΑΟΚ με 3-1 σε μια έντονη αναμέτρηση που διεξήχθη στο γήπεδο της Χαλάστρας το μεσημέρι της Δευτέρας 28 Οκτωβρίου. Η ομάδα του Καμπανιακού εκμεταλλεύτηκε αμυντικές αδράνειες του ΑΟΚ και κατάφερε να πάρει τους 3 βαθμούς, ενώ ο ΑΟΚ δυσκολεύτηκε να δημιουργήσει ευκαιρίες, γνωρίζοντας τη δεύτερη συνεχόμενη ήττα του στο πρωτάθλημα.

Ο Πέττας άνοιξε το σκορ στο 28ο λεπτό για τον Καμπανιακό, όταν η άμυνα των φιλοξενούμενων δεν μπόρεσε να απομακρύνει την μπάλα μετά από επίθεση του Καμπανιακού, επιτρέποντας στον σκόρερ να αξιοποιήσει την ευκαιρία. Ο ΑΟΚ, αν και δυσκολεύτηκε να κυκλοφορήσει την μπάλα, πλησίασε στο γκολ στο 37’ με δοκάρι του Δημητριάδη.Πριν τη λήξη του πρώτου μέρους, ο Καμπανιακός έχασε μεγάλη ευκαιρία για το 2-0, όταν ο Καθάριος πέρασε τον Αστρά, αλλά η άμυνα του ΑΟΚ απομάκρυνε πάνω στη γραμμή. Στην επανάληψη, η είσοδος του Μάντιτς στο δεύτερο ημίχρονο έκανε πιο επιθετικό τον ΑΟΚ, αλλά οι προσπάθειες τους δεν καρποφόρησαν.Ο Καμπανιακός πέτυχε και δεύτερο γκολ στο 62’, όταν ο Καθάριος σκόραρε με φάση που αρχικά ακυρώθηκε αλλά κατόπιν η απόφαση άλλαξε. Η ανατροπή αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τον πάγκο του ΑΟΚ, με τον προπονητή τους να αποβάλλεται.Στο 87ο λεπτό, ο ΑΟΚ κατάφερε να μειώσει σε 2-1 με κεφαλιά του Παπαδόπουλου, δίνοντας ελπίδα στους φιλοξενούμενους. Ωστόσο, ο Καμπανιακός «κλείδωσε» τη νίκη στο 90+7’, με το λάθος του Αστρά και το πλασέ του Κωτσόπουλου για το τελικό 3-1.Ο Καμπανιακός πανηγύρισε μια σημαντική νίκη, ενώ ο ΑΟΚ θα προσπαθήσει να ανακάμψει στην επόμενη αγωνιστική απέναντι στον ΠΑΟΚ Β’.




Καβάλα | Το θηριώδες “Voyager of The Seas” για δεύτερη φορά στο «Λιμάνι Απόστολος Παύλος»

Το μήκους 311 μέτρων κρουαζιερόπλοιο Voyager of The Seas της εταιρίας Royal Caribbean Cruises κατέπλευσε στην Καβάλα το πρωί της Τρίτης 25 Ιουνίου 2024 για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες, μετά την πρώτη του άφιξη στις 18 Ιουνίου.

Το κρουαζιερόπλοιο, το οποίο μεταφέρει περίπου 4.000 επιβάτες και 1.200 πλήρωμα, παρέμεινε «αρόδο» έξω από το λιμάνι «Απόστολος Παύλος», με τις «λάντζες» να μεταφέρουν τους επιβάτες στη στεριά. Οι επιβάτες έιχαν την ευκαιρία να περάσουν τη μέρα στην πόλη ή να επισκεφθούν τον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων.

Το Voyager of The Seas αναχώρησε από την Καβάλα το απόγευμα, ενώ σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα προσεγγίσει ξανά το λιμάνι «Απόστολος Παύλος» την Τρίτη 20 Αυγούστου 2024.




Νο1 στην Ελλάδα η RE/MAX Choice του ομίλου εταιρειών Κουρτίδη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 22ο Πανελλαδικό συνέδριο της RE/MAX Greece
Με τεράστια συμμετοχή και σε κλίμα ενθουσιασμού ολοκληρώθηκε το 22 ο Πανελλαδικό
συνέδριο της RE/MAX Ελλάς στη Θεσσαλονίκη, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 31
Μάιου και το Σάββατο 1 Ιουνίου στο Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης» της ΔΕΘ –
HELEXPO. Ήταν ένα διήμερο με εξαιρετικές εισηγήσεις και σπουδαίους ομιλητές, στο οποίο
έδωσαν το παρών περισσότερα από 500 μέλη του δικτύου από κάθε σημείο της Ελλάδας.
Ανάμεσά τους και όλη η ομάδα συνεργατών της RE/MAX Choice, η οποία γιόρτασε τις νέες
σπουδαίες επιτυχίες της προηγούμενης χρονιάς, στην εντυπωσιακή βραδιά απονομής
βραβείων που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου.
Στη λαμπερή εκδήλωση «Night of the Stars Gala», παρέλαβαν τα βραβεία τους όλα τα μέλη
και τα γραφεία του δικτύου της RE/MAX Ελλάς που ξεχώρισαν το 2023. Για την RE/MAX
Choice η βραδιά έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το γραφείο της Παραλίας
Οφρυνίου κατέκτησε την «1 η θέση σε Παραγωγή» στην Ελλάδα για δεύτερη συνεχόμενη
χρονιά, ενώ παράλληλα, για πρώτη φορά, έφτασε στην κορυφή και στην κατηγορία των
Πράξεων. Εξίσου σημαντικές ήταν και οι υπόλοιπες διακρίσεις που έλαβε με τα γραφεία, τις
ομάδες και τους συνεργάτες να παραλαμβάνουν τα βραβεία τους για όλα όσα κατάφεραν.
 Το γραφείο της RE/MAX Choice Καβάλας κατέκτησε την 3 η θέση Πανελλαδικά
 Η RE/MAX Choice Δράμας κατέκτησε την 13 η θέση
 Η RE/MAX Choice Σερρών κατέκτησε την 14 η θέση
Στην κατηγορία των Team Leaders κατέκτησε μια σπουδαία πρωτιά για τη χώρα, καθώς
ομάδα της RE/MAX Choice στην Παραλία Οφρυνίου είναι η πρώτη ομάδα συνεργατών στην
Ελλάδα που κατάφερε να λάβει το παγκόσμιο βραβείο της RE/MAX, «Diamond».
Παράλληλα, με πολύ υψηλές θέσεις διακρίθηκαν και οι υπόλοιποι Σύμβουλοι Ακινήτων της.
Οι μεγάλες αυτές διακρίσεις είναι ακόμη μια απόδειξη του κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών
της RE/MAX Choice. Η πολυβραβευμένη κτηματομεσιτική εταιρεία της Kourtidis Group,
διαθέτει 6 γραφεία σε Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Ν. Ηρακλείτσα, Σέρρες, Δράμα και στο
νησί της Θάσου και κατέχει ισχυρή παρουσία στον χώρο των αγοραπωλησιών για
περισσότερο από μια δεκαετία.
Το διήμερο συνέδριο της RE/MAX Ελλάς αποτέλεσε μία μοναδική ευκαιρία για όλα τα μέλη
του δικτύου να συναντηθούν για ακόμη μία φορά, να μοιραστούν σκέψεις, δυνατές

εμπειρίες αλλά και ιδέες. Το πρόγραμμα ήταν γεμάτο εισηγήσεις που ενέπνευσαν όλους
τους συμμετέχοντες. Ο κ. Στέλιος Σαμολαδάς, Regional Director της RE/MAX Ελλάς, ο κ. Gil
Li-ran Coach και Trainer από την RE/MAX Israel, ο κ. Dario Castiglia Regional Owner της
RE/MAX Italy και ο κ. Alfonso Cassarino Team Leader της RE/MAX Class 5 από την Ιταλία,
εξέφρασαν το επιχειρηματικό τους πνεύμα και όραμα και μίλησαν για τις δυνατές εμπειρίες
που προσφέρει η οικογένεια της RE/MAX. Στη συνέχεια, οι κορυφαίοι Σύμβουλοι Ακινήτων
του δικτύου μίλησαν για τις σπουδαίες εμπειρίες που τους προσφέρει η δουλειά τους αλλά
και για τα μυστικά της επιτυχίας τους. Μεταξύ των ομιλητών ήταν και η Team Kariani από
την RE/MAX Choice, που κρατά σταθερά τη θέση της στην κορυφή. Τέλος, το συνέδριο
ολοκληρώθηκε με τον σπουδαίο ομιλητή και Deputy Director της Regeneration κ.
Κωνσταντίνο Κίντζιο, ο οποίος ευαισθητοποίησε το κοινό σε έναν πραγματικά εξαιρετικό
και πρωτότυπο διάλογο με τον κ. Σαμολαδά.
Ο Broker/Owner της RE/MAX Choice κ. Νίκος Κουρτίδης, με δηλώσεις του εξέφρασε τη
συγκίνησή του αναφέροντας: «Ζούμε πραγματικά μοναδικές στιγμές με όλους τους
συνεργάτες μας, που με σκληρή δουλειά και ομαδικότητα καταφέραμε να φτάσουμε την
RE/MAX Choice για ακόμη μία χρονιά στην κορυφή. Ευχαριστούμε την RE/MAX Ελλάς για
την φιλοξενία και για όλη αυτή τη σπουδαία διοργάνωση».
Η κ. Κωνσταντίνα Δημητρόβα, Broker/Owner της RE/MAX Choice, συμπλήρωσε από την
πλευρά της: «Το διήμερο αυτό νιώσαμε όλοι, ακόμη μία φορά πόσο ισχυρή και ενωμένη
είναι η μεγάλη οικογένεια της RE/MAX. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η ομάδα μας,
μετά από κόπο κατορθώνει τέτοιες πρωτιές. Ευχαριστούμε την RE/MAX Ελλάς για όλα όσα
συνεχίζει να μας προσφέρει».




Διεθνής αναγνώριση για τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη: «Οι θαυμαστές έχουν ξετρελαθεί με τη δεύτερη σεζόν του Maestro»

Η σειρά έχει επαινεθεί για την συναρπαστική αφήγηση, την πλούσια ανάπτυξη των χαρακτήρων και την όμορφη κινηματογράφηση, γεγονός που της έχει εξασφαλίσει μια αφοσιωμένη βάση οπαδών.

Οι συνδρομητές του Netflix είναι ενθουσιασμένοι με την κυκλοφορία της δεύτερης σεζόν της καταξιωμένης ελληνικής δραματικής σειράς «Maestro in Blue» Η σειρά έχει γοητεύσει το κοινό από το ντεμπούτο της τον Μάρτιο του 2023, διαθέτοντας ένα εντυπωσιακό σκορ στο Rotten Tomatoes που αγγίζει τα όρια της τελειότητας.

Το «Maestro in Blue», που δημιούργησε, έγραψε και σκηνοθέτησε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ακολουθεί την ιστορία του προβληματικού μουσικού Ορέστη, τον οποίο υποδύεται ο ίδιος ο Παπακαλιάτης, καθώς προσπαθεί να αναβιώσει ένα αρχαίο φεστιβάλ στο γραφικό νησί του Ιονίου, τους Παξούς. Η αφήγηση μπλέκει τις προσπάθειές του με τη ζωή της 19χρονης Κλέλιας, την οποία υποδύεται η Κλέλια Ανδριολάτου, η οποία προετοιμάζεται για τις εξετάσεις της στη μουσική σχολή.

Καθώς ο Ορέστης βυθίζεται όλο και περισσότερο στην κουλτούρα του νησιού και έρχεται πιο κοντά στην Κλέλια, ανακαλύπτει ότι δεν είναι όλα τόσο ειδυλλιακά όσο φαίνονται. Η σειρά έχει επαινεθεί για την συναρπαστική αφήγηση, την πλούσια ανάπτυξη των χαρακτήρων και την όμορφη κινηματογράφηση, γεγονός που της έχει εξασφαλίσει μια αφοσιωμένη βάση οπαδών.

 

Η πρώτη σεζόν του «Maestro in Blue» περιλαμβάνει εννέα επεισόδια, διάρκειας από 52 έως 74 λεπτά το καθένα. Αντίθετα, η δεύτερη σεζόν αποτελείται από έξι επεισόδια, με το μεγαλύτερο να διαρκεί 72 λεπτά. Αυτή η σεζόν υπόσχεται να συνεχίσει την περίπλοκη και συναισθηματικά φορτισμένη αφήγηση που έχει καθηλώσει τους θεατές από την αρχή.

Μετά την ανακοίνωση της κυκλοφορίας της δεύτερης σεζόν, οι θαυμαστές χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους. Ένας ενθουσιώδης θεατής έγραψε στο Twitter: «Παρακολουθώ τη 2η σεζόν της καταπληκτικής ελληνικής σειράς “Maestro in Blue” στο Netflix. Ό,τι έχετε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια είναι ένα διαμάντι». Ένας άλλος θαυμαστής μοιράστηκε: «Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για το “Maestro in Blue”. Την ίδια στιγμή ακούω Μαρίνα Σάττι Μου έχει λείψει τόσο πολύ αυτή η σειρά».




Α.Σ Τάεκβοντο Καβάλας: Δεύτερη Θέση για την Λαζάρου Σοφία στο 15th Hereya Open Sofia

Δεύτερη Θέση για την Λαζάρου Σοφία στο 15th Hereya Open Sofia
Η εξαιρετική αθλήτρια Λαζάρου Σοφία κατέκτησε τη δεύτερη θέση στους  Διεθνείς αγώνες Τάεκβοντο 15th Hereya Open, που διεξήχθη στις 21 και 22 Απριλίου 2024 στην πόλη της Σόφιας.
 Η Σοφία, αντιπροσωπεύοντας την επίλεκτη ομάδα της Ένωσης Τάεκβοντο Βορείου Ελλάδος, κατάφερε να ξεχωρίσει μεταξύ 1100 αθλητών από 12 χώρες των Βαλκανίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Σοφία δεν μπόρεσε να αγωνιστεί στον τελικό λόγω ενός τραυματισμού που την ταλαιπώρησε καθ’ όλη τη διάρκεια τών αγώνων ωστόσο η αξιοθαύμαστη πορεία της μέχρι τον τελικό μετά από δύο αγώνες αποτελεί  ξεκάθαρη απόδειξη του αθλητικού της πνεύματος και αφοσίωσης στο άθλημα.
Ο προπονητής Χάρης Παλτόγλου, εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίηση του για την επίδοση της Σοφίας και της ομάδας τονίζοντας την αγωνιστικότητα και το μαχητικό πνεύμα που επέδειξαν παρά τις δυσκολίες.



Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα η έκθεση “Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη” στο Μετρό του Συντάγματος

Παρουσία του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Διονύση Σταμενίτη, Υπουργών της Κυβέρνησης, βουλευτών και εκπροσώπων κομμάτων πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της 2ης έκθεσης “Μοναδικές Γεύσεις απο την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη” το απόγευμα της Τετάρτης 10 Απριλίου στο σταθμό του Μετρό του Συντάγματος στην Αθήνα.

Μήνυμα μέσω βίντεο απηύθυνε και ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης κ.Λευτέρης Αυγενάκης.

Η Έκθεση διοργανώνεται με πρωτοβουλία και μέριμνα του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (Π.Ε.Σ.Υ ΑΜΘ) και τη στήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος.

Στόχος της Έκθεσης είναι να φέρει τα προϊόντα που παράγονται στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη στην καρδιά της Αθήνας, συστήνοντας τα στο ευρύ κοινό, αλλά και αντίστροφα στοχεύει στο να δώσει μία ευκαιρία στους παραγωγούς της Περιφέρειας μας να απευθυνθούν σε μία μεγάλη αγορά.

 




Ελληνικά Ναυπηγεία | Οικονομική ενίσχυση και δεύτερη επαγγελματική ευκαιρία στους πρώην εργαζομένους

Δημοσιεύθηκε, η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), για την οικονομική στήριξη και απασχόληση των πρώην εργαζομένων στα Ελληνικά Ναυπηγεία.

Η ΚΥΑ, την οποία υπογράφουν ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας, η υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δόμνα Μιχαηλίδου και οι υφυπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Αθανάσιος Πετραλιάς και Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου, προβλέπει τα εξής:

Έκτακτη οικονομική ενίσχυση ύψους 2.700 ευρώ σε κάθε έναν από τους ανέργους, πρώην εργαζόμενους της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Α.Ε.» και εν γένει όσων συμπεριλαμβάνονται στην περ. β΄ της παρ.9 του άρθρου 26 του ν. 4258/2014 (Α΄94).

Ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης με στόχο την άμεση αντιμετώπιση της ανεργίας των πρώην εργαζόμενων της εταιρείας «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» και εν γένει όσων συμπεριλαμβάνονται στην περ. β΄ της παρ. 9, του άρθρου 26 του ν. 4258/2014 (Α΄94) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 34 του ν.5058/2023 (Α΄170) και των οποίων οι συμβάσεις εργασίας τους με το Πολεμικό Ναυτικό έληξαν την 31.12.2023. Αντικείμενο του προγράμματος είναι η δημιουργία 474 νέων θέσεων πλήρους απασχόλησης μέσω της τοποθέτησης των ανέργων σε Υπηρεσίες του Πολεμικού Ναυτικού (130 θέσεις) και των ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ και ΟΣΥ ΑΕ (344 θέσεις).

Οι ακαθάριστες μηνιαίες αποδοχές των ωφελούμενων ανέρχονται στο ποσό των 1.210 ευρώ ενώ η μέγιστη δαπάνη για την υλοποίηση του προγράμματος ανέρχεται έως του ποσού των 17.266.720,32 ευρώ. Η συνολική χρονική διάρκεια απασχόλησης των ωφελούμενων ορίζεται σε 12 μήνες με δυνατότητα επέκτασης για άλλους 12 μήνες. Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του ειδικού προγράμματος είναι η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), η οποία εκδίδει τη Δημόσια Πρόσκληση, με την οποία εξειδικεύονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής του προγράμματος.

Οι ωφελούμενοι του προγράμματος κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους υλοποίησης του μπορούν να συμμετέχουν σε ειδικά προγράμματα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης με πιστοποίηση. Στόχος των προγραμμάτων αυτών είναι η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των ωφελούμενων (upskilling) ή/και η επανακατάρτισή τους (reskilling) σε θεματικά αντικείμενα των ειδικοτήτων τους.

Με αφορμή την έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε: «Με την απόφασή μας αυτή επιβεβαιώνουμε έμπρακτα τη δέσμευσή μας για τη στήριξη των εργαζομένων και των ανέργων. Βρισκόμαστε δίπλα τους προσφέροντας λύσεις που ικανοποιούν άμεσα τις ανάγκες τους. Στους πρώην εργαζομένων στα Ελληνικά Ναυπηγεία δίνουμε εκτός από την έκτακτη οικονομική ενίσχυση, μια δεύτερη επαγγελματική ευκαιρία και τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους σε θεματικά αντικείμενα των ειδικοτήτων τους. Οι πολιτικές μας έχουν ως βασικό γνώμονα τη στήριξη των εργαζομένων και των ανέργων. Κανείς δεν πρόκειται να μείνει πίσω».

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, επισήμανε πως «το υπουργείο Εθνικής Άμυνας διαχρονικά έχει ενσκήψει στο ζήτημα των πρώην εργαζομένων της εταιρείας Ελληνικά Ναυπηγεία. Σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία δόθηκε μία σημαντική λύση, με την ΚΥΑ η οποία υπογράφηκε. Βασικό πυλώνα της απόφασης αποτελεί το Πολεμικό Ναυτικό, το οποίο θα προσλάβει 130 εργαζόμενους, μέσω της ΔΥΠΑ. Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα μέτρα στήριξης, η κυβέρνηση αποδεικνύει τη βούλησή της για την αντιμετώπιση της ανεργίας και τη στήριξη των εργαζομένων ενός κλάδου ο οποίος έχει συμβάλλει στην αμυντική θωράκιση της πατρίδας μας».

Με τη σειρά της, η υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, σημείωσε πως «με τη συγκεκριμένη απόφαση στηρίζουμε έμπρακτα τους πρώην εργαζομένους στα Ελληνικά Ναυπηγεία με ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης, με προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, με οικονομική ενίσχυση. Ενισχύουμε διαρκώς το ανθρώπινο δυναμικό, παραμένουμε προσηλωμένοι στην παροχή βέλτιστων υπηρεσιών προς τους Έλληνες πολίτες».

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, υπογράμμισε πως «η ενίσχυση της απασχόλησης παραμένει η κεντρική επιλογή της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της ανεργίας και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων πολιτών.

Ταυτόχρονα, με τη συγκεκριμένη ΚΥΑ επιτυγχάνεται άμεσα μια εξαιρετικά σημαντική αύξηση του προσωπικού των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Η ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ και η ΟΣΥ ΑΕ θα ενισχυθούν με 344 νέους εργαζόμενους, οι οποίοι διαθέτουν εργασιακή εμπειρία και πολλοί εξ αυτών εξειδίκευση στον τεχνικό τομέα. Με αυτόν τον τρόπο θα καλυφθούν ειδικότητες πεδίου που έχουν νευραλγική σημασία για την εύρυθμη λειτουργία των συγκοινωνιών και, ως εκ τούτου, την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

Πηγή: naftemporiki.gr




ΣΥΡΙΖΑ | Η χώρα μας είναι η δεύτερη φτωχότερη ανάμεσα στις 27 της ΕΕ

«Η θλιβερή πραγματικότητα που ζουν καθημερινά οι έλληνες πολίτες αποτυπώνεται και επισήμως στα στοιχεία της Eurostat. Η Ελλάδα είναι στην προτελευταία θέση της ΕΕ των 27 το 2023 όσον αφορά το κατά κεφαλήν Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν, με επίδοση στο 67% του μέσου όρου της ΕΕ, με τη Βουλγαρία να είναι η μοναδική χώρα με χαμηλότερη επίδοση, στο 64%», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι και αποκαλύπτουν τα ψέματα της προπαγάνδας Μητσοτάκη. Η χώρα μας είναι η δεύτερη φτωχότερη ανάμεσα στις 27 της ΕΕ. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της ΕΕ που καταγράφει πτώση του πραγματικού εισοδήματος-της τάξης του 20%-σε σχέση με πριν 20 χρόνια. Ταυτόχρονα, είναι η χώρα που σπάει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ φορολογικών εσόδων, λόγω της πληθωριστικής αύξησης των φόρων κατανάλωσης», αναφέρει και καταλήγει:

«Σε αυτή τη χώρα ο πρωθυπουργός χρησιμοποιεί το πρωθυπουργικό αεροσκάφος για να πηγαίνει διακοπές με τους φίλους του και μοιράζει αφειδώς χρήμα για προσωπική προβολή και επικοινωνιακά παιχνίδια.Έχουμε υποχρέωση να σταματήσουμε αυτό τον κατήφορο».

Πηγή: newsbeast.gr




Παρουσιάστηκε η ενσωμάτωση των τμημάτων της ΑΜ-Θ στο Δημοκρίτειο – Αποκτά δεύτερη σχολή η Καβάλα!

Μέσα από ανακοίνωση του νομοσχεδίου για τα μη-κρατικά πανεπιστήμια έγινε γνωστό από τον Υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη ότι προχωρά και βγαίνει σε διαβούλευση η ενδυνάμωση του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης μέσα από την ενσωμάτων των τμημάτων της ΑΜ-Θ.

Μάλιστα όπως παρουσιάζεται στην παρακάτω φωτογραφία δημιουργείται πλέον επίσημα και δεύτερη σχολή στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα της Καβάλας, αυτή την Σχολής Διοικητικής Επιστήμης και Λογιστικής.

 




Για δεύτερη ημέρα στους δρόμους της Ισπανίας οι αγρότες | Μπλόκαραν κεντρικούς αυτοκινητοδρόμους

Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις των επαγγελματιών του αγροτικού κλάδου στην ευρωπαϊκή ύπαιθρο εξαιτίας του υψηλού κόστους, της γραφειοκρατίας και του ανταγωνισμού από χώρες που δεν είναι μέλη της ΕΕ. Στον «χορό» των κινητοποιήσεων βρίσκονται για δεύτερη ημέρα οι αγρότες της Ισπανίας οι οποίοι απέκλεισαν κεντρικούς αυτοκινητοδρόμους και εμπόδισαν την πρόσβαση σε τερματικούς λιμανιών.

«Ορισμένες χώρες δεν σέβονται τους κανόνες, δεν διαθέτουν ελέγχους ποιότητας» είπε σε δηλώσεις του ο Χουάν που καλλιεργεί λεμόνια στην Ανδαλουσία και βρίσκεται σε οδόφραγμα μπροστά από την είσοδο του λιμανιού της Μάλαγα.

Οι τρέχουσες τιμές των λεμονιών έχουν καταστρέψει φέτος τη δουλειά του.

«Δεν τα θέλουν, ούτε καν αν τα χαρίσω» ανέφερε χαρακτηριστικά στο εθνικό δίκτυο TVE.

Αγανακτισμένοι από την κατάσταση της αγοράς και έχοντας ενθαρρυνθεί από παρόμοιες κινητοποιήσεις σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, Ισπανοί αγρότες όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων επικαλούμενο το Reuters έβγαλαν χθες, Τρίτη (6/1) από τις αποθήκες τα τρακτέρ τους, δύο ημέρες πριν από τις προγραμματισμένες διαδηλώσεις των βασικών αγροτικών ενώσεων της χώρας.

Περίπου 12 βασικοί αυτοκινητόδρομοι αποκλείστηκαν χθες το πρωί σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με τις αρχές ρύθμισης της κυκλοφορίας.

Κατά τις τελευταίες εβδομάδες αγρότες από ευρωπαϊκές χώρες, περιλαμβανομένων της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Βελγίου, έχουν πραγματοποιήσει διαδηλώσεις που κάποιες φορές μετατράπηκαν σε βίαιες.

Οι αγρότες λένε ότι οι απαιτητικοί κανονισμοί που τους επιβλήθηκαν από την ΕΕ για την προστασία του περιβάλλοντος τους καθιστούν λιγότερο ανταγωνιστικούς σε σχέση με τους συναδέλφους τους από άλλες περιοχές, όπως η Λατινική Αμερική ή ευρωπαϊκές χώρες εκτός ΕΕ. Διαμαρτύρονται επίσης κατά των αυξανόμενων ασαφών γραφειοκρατικών μέτρων που τους έχουν επιβληθεί.

Οι διαδηλώσεις οδήγησαν την ισπανική κυβέρνηση να επιχορηγήσει με επιπλέον 269 εκατομμύρια ευρώ έως και 140.000 αγρότες και την ΕΕ να αποσύρει το νομοσχέδιο για τη μείωση κατά το ήμισυ της χρήσης παρασιτοκτόνων στο μπλοκ, στο οποίο αντιτίθενται οι αγρότες.

πηγή: Newsbeast.gr




Δεύτερη αυτοκτονία Ελληνίδας στην Κωνσταντινούπολη | Νεαρή γυναίκα έπεσε στο Βόσπορο

Πιο αναλυτικά, το πρώτο τραγικό συμβάν συνέβη πριν από περίπου μία εβδομάδα, όταν μια νεαρή γυναίκα ελληνικής καταγωγής προσπάθησε να αυτοκτονήσει ενώ οδηγούσε. Η κοπέλα ανέπτυξε μεγάλη ταχύτητα με το όχημά της προς τα κάγκελα της γέφυρας. Το αυτοκίνητο χτύπησε στα προστατευτικά κάγκελα της γέφυρας, με την Ελληνίδα να ανοίγει την πόρτα και να πέφτει στα παγωμένα νερά του Βοσπόρου, βρίσκοντας τραγικό θάνατο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τουρκικά δημοσιεύματα, η γυναίκα σχεδίαζε την αυτοκτονία της, γιατί είχε επισκεφτεί φίλο της στον οποίο είχε αφήσει τα σκυλιά της να τα προσέχει. Το άψυχο σώμα της ξεβράστηκε από τα νερά του Βοσπόρου και βρέθηκε στην περιοχή Μπεσίκτας. Σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα, ο λόγος της αυτοκτονίας, ήταν η ερωτική απογοήτευση, μεταδίδει την ιστοσελίδα της Βόρειας Μακεδονίας, slobodenpecat.

Η δεύτερη αυτοκτονία, σημειώθηκε λίγα 24ωρα μετά και αφορά στη βουτιά θανάτου που επιχείρησε η 54χρονη Ελληνίδα Ελένη Μπουλούντα χθες Δευτέρα (16/01) από οροφή εμπορικού κέντρου στην Κωνσταντινούπολη με αποτέλεσμα να χάσει ακαριαία τη ζωή της.

Το τρίτο τραγικό περιστατικό συνέβη στην περιοχή Γαλατά της Κωνσταντινούπολης πριν από δύο ημέρες. Ένας Νορβηγός και μια Ελληνίδα, που ήταν ζευγάρι, νοίκιασαν διαμέρισμα σε πολυκατοικία στην περιοχή Γαλατά του κέντρου της πόλης. Το ζευγάρι, ο 52χρονος Νορβηγός και η 31χρονη Ελληνίδα, εντοπίστηκαν στο κρεβάτι του διαμερίσματος από τον ιδιοκτήτη που τους αναζητούσε και δεν τους βρήκε. Τελικά, ο υπεύθυνος μπήκε με ένα εφεδρικό κλειδί και τους βρήκε να κείτονται αναίσθητοι στην κρεβατοκάμαρα. Κάλεσε ασθενοφόρο και οι διασώστες που έφτασαν στο διαμέρισμα διαπίστωσαν ότι ο Νορβηγός ήταν νεκρός, ενώ η Ελληνίδα σύντροφός του, ήταν αναίσθητη αλλά είχε σφυγμό. Αμέσως μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο στην περιοχή Fatih Samatya, όπου υποβάλλεται σε θεραπεία. Οι έρευνες της αστυνομίας για τα αίτια του θανάτου του Νορβηγού βρίσκονται σε εξέλιξη.




Ομόφυλα ζευγάρια: «Επιχείρηση πειθούς» από την κυβέρνηση | Δεύτερη ημέρα ενημέρωσης στους βουλευτές της ΝΔ

Αντιστροφή κλίματος στη γαλάζια κοινοβουλευτική ομάδα μετά την πρώτη ημέρα ενημέρωσης για τη θεσμοθέτηση του πολιτική γάμου των ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία, καθώς η πλειονότητα των βουλευτών που ενημερώθηκαν αναλυτικά χθες κατά τη συνεδρίαση που έγινε στα κεντρικά γραφεία της ΝΔ στο Μοσχάτο, εξέφρασαν την πρόθεσή τους να υπερψηφίσουν το επικείμενο νομοσχέδιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbeast πίσω από τις κλειστές πόρτες της οδού Πειραιώς ο εισηγητής του νομοσχεδίου και υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος επιχειρηματολογώντας για την ανάγκη υπερψήφισης της κοινωνικής αυτής μεταρρύθμισης αναφέρθηκε στον ιδρυτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Καραμανλή και στο ανήκομεν εις τη Δύση οικονομικά, πολιτικά και πολιτιστικά, θυμίζοντας το επίδικο για τη χώρα μας που δεν είναι άλλο από τη σύγκλιση με την Ευρώπη. «Έχω έρθει με χαρά στην ευρύχωρη ΝΔ που είναι καθρέφτης της ελληνικής κοινωνίας και καταλαβαίνω ότι αυτό που κάνετε είναι δύσκολο» είπε μεταξύ άλλων.

Πρώτος τον λόγο είχε λάβει ο αντιπρόεδρος της ΝΔ και υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος προέτρεψε τους βουλευτές να ψηφίσουν ΝΑΙ, λέγοντας: «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην το ψηφίσουμε», ενώ αναφερόμενος σε όσους απείχαν ή καταψήφισαν το σύμφωνο συμβίωσης το 2015 υποστήριξε: « δεν μπορεί να λένε σήμερα ότι τους καλύπτει το σύμφωνο».

«Γνώμονάς μας είναι η προστασία των παιδιών» προέταξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Μετά την παράθεση των επιχειρημάτων, το λόγο πήραν αρκετοί βουλευτές, οι οποίοι εξέφρασαν τις απορίες αλλά και τον προβληματισμό τους ειδικά για το θέμα της τεκνοθεσίας. Ωστόσο από τις δηλώσεις τους μετά την επί 2,5 ώρες συνεδρίαση φάνηκε ότι πείστηκαν επί της αρχής. Συγκεκριμένα, η βουλευτής Κυκλάδων Κατερίνα Μονογυιού έκανε λόγο για μια ωραία συζήτηση λέγοντας: «Λύθηκαν απορίες και προχωράμε. Είμαστε ενωμένοι, δεν ήρθαμε εδώ για να διχάσουμε». Για ενδιαφέρουν ανταλλαγή απόψεων για ένα ζήτημα που διαπερνά οριζόντια την κοινωνία αλλά και όλα τα κόμματα μίλησε η υφυπουργός Μετανάστευσης, Σοφία Βούλτεψη λέγοντας: «Αλίμονο αν αυτό ήταν το πρόβλημα για τη ΝΔ». Ενδιαφέρουσα χαρακτήρισαν τη συζήτηση τόσο η υφυπουργός Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, Μαρία Κεφάλα όσο και ο βουλευτής ‘Έβρου Αναστάσιος Δημοσχάκης, οι οποίοι είχαν αρχικά επιφυλαχθεί. Ο βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Γκιουλέκας δήλωσε: «σε ένα φιλελεύθερο κόμμα όπως είναι η ΝΔ η διαλογική συζήτηση είναι παραγωγική. Είναι σημαντικό να ακούγονται όλες οι πλευρές», άφησε όμως και αιχμές προς την αντιπολίτευση λέγοντας: «Αν κάποιοι έχουν μάθει να είναι στρατιώτες εμείς συζητάμε και αποφασίζουμε κατά συνείδηση, όπως είπε ο πρωθυπουργός».

Παρούσα στην συζήτηση ήταν και η κα Κατερίνα Φουντεδάκη, αναπληρώτρια καθηγήτρια Συνταγματικού Δικαίου στο ΑΠΘ και μέλος της επιτροπής Σισιλιάνου, η οποία έλυσε πολλές απορίες των βουλευτών, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το νομοθέτημα αφορά περίπου 1200 παιδιά.

Οι σκληροπυρηνικοί

Η απουσία από τη χθεσινή ενημέρωση του υπουργού Επικρατείας, Μάκη Βορίδη σχολιάστηκε, ενώ ερωτηθείς για τη δήλωσή του στο ΒτΚ «Ε, δεν θα χάσει η Βενετιά βελόνι. Θα αναλάβει κάποιος άλλος. Μια δουλειά είναι και αυτή, στις δουλειές συμβαίνουν διάφορα» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απάντησε : «Από την πρώτη στιγμή έχει εκφράσει τις απόψεις του ως προς το συγκεκριμένο νομοσχέδιο με τα επιχειρήματα τα οποία εκείνος θεωρεί σωστά. Δεν διατύπωσε κάποια καινούργια άποψη» και παρέπεμψε στην τοποθέτηση του πρωθυπουργού για τη στάση των υπουργών, ότι έχουν αυξημένη θεσμική υποχρέωση. Η βουλευτής της ΝΔ, Άννα Καραμανλή προσερχόμενη στην ενημέρωση είπε: «έχω κατασταλαγμένη άποψη» και αποχώρησε χωρίς να κάνει δηλώσεις, όπως και ο υφυπουργός Άμυνας, Γιάννης Κεφαλογιάννης. Απών ήταν όπως είχε προαναγγείλει και ο Νικήτας Κακλαμάνης, ο οποίος έχει δηλώσει ότι θα υπερψηφίσει το νομοσχέδιο.

Η «επιχείρηση πειθούς» θα συνεχιστεί και σήμερα στις 18:30 στα γραφεία της ΝΔ, όπου θα ενημερωθεί η δεύτερη ομάδα των γαλάζιων βουλευτών ( Λ-Χ) με στόχο τον περιορισμό των διαρροών, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του Νewsbeast το σχετικό νομοσχέδιο αναμένεται να έρθει στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο που θα συνεδριάσει στις 30 Ιανουαρίου




Γ’ Εθνική | Πρωταθλητής Χειμώνα ο ΑΟΚ -Στην δεύτερη θέση ο Νέστος

Το άτυπο τίτλο του πρωταθλητή χειμώνα κατέκτησε την Τετάρτη 20/12 ο ΑΟΚ επικρατώντας με 2-0 του Άρη Αβάτου. Η Καβάλα θα πάρει χωρίς αγώνα τη νίκη στο τελευταίο παιχνίδι του 1ου γύρου με τον Κεραυνό Αγγελοχωρίου και συνεπώς θα είναι αυτή που θα κόψει πρώτη το νήμα στο μισό του «μαραθωνίου». Στη 2η θέση και σε απόσταση 5 βαθμών συνεχίζει να βρίσκεται ο Νέστος, που πήρε αυτή την αγωνιστική το «τρίποντο» χωρίς αγώνα, μιας και είχε σειρά να παίξει με τον Κεραυνού.

Η Βαθμολογία

  1. Καβάλα 43 (45-8)
  2. Νέστος 38 (34-9)
  3. Πανθρακικός 33 (30-9) *
  4. Ορέστης Ορεστιάδας 32 (26-18)
  5. ΑΟ Χανιώτης 30 (19-9)
  6. Θερμαϊκός Θέρμης 26 (19-18)
  7. Νέα Μηχανιώνα 26 (25-15)
  8. Απόλλων Παραλιμνίου 25 (26-19)
  9. Νίκη Ευκαρπίας 24 (23-18)
  10. ΠΑΟΚ Κρηστώνης 23 (18-21)
  11. Δόξα Δράμας 19 (26-20)
  12. Άρης Αβάτου 18 (20-19)
  13. Κεραυνός Αγγελοχωρίου (αποχώρησε)
  14. Βέροια ΝΠΣ 11 (10-36)
  15. Αναγέννηση Επανομής 10 (8-27)
  16. ΜΑ Αγίας Μαρίνας 9 (6-25)
  17. Άρης Πετεινού 8 (10-33)
  18. Αετός Βαρβάρας 8 (9-39)



Πλειστηριασμοί: «Κούρεμα» και δεύτερη ευκαιρία για τους δανειολήπτες – Τι φέρνει το νομοσχέδιο

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας για τον χρηματοπιστωτικό τομέα μπαίνει τέλος στα χρέη – ουρά των πλειστηριασμών.

Συγκεκριμένα, αν μένει ένα τμήμα του χρέους μετά τον πλειστηριασμό, που έως τώρα ήταν απαιτητό από τις τράπεζες και τους servicers, πλέον το νομοσχέδιο λαμβάνει υπόψη του την περίπτωση και προτείνει ρύθμιση με επιπλέον κούρεμα έως 28%.

Σύμφωνα με παράδειγμα που παραθέτει η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ»: Εάν ένας δανειολήπτης αδυνατεί να αποπληρώσει δάνειο 100.000 ευρώ και δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης μέσω εξωδικαστικού αλλά ούτε εμπίπτει στις διατάξεις για την προστασία της πρώτης κατοικίας ως ευάλωτος τότε οδηγείται στο στάδιο της «πτώχευσης και δεύτερης ευκαιρίας».

Το στάδιο αυτό θεσμοθετήθηκε με το νέο πτωχευτικό κώδικα το 2020 ο οποίος επιτρέπει πλέον την πτώχευση και σε φυσικά πρόσωπα δίνοντας τη δυνατότητα να κάνουν νέα αρχή. Εάν υπάρχει περιουσία, αυτή ρευστοποιείται μέχρι την αξία της οφειλής και στη συνέχεια εκδίδεται απαλλακτικό, το οποίο σταματά κάθε άλλη απαίτηση και τον κάνει πάλι επιλέξιμο για να λάβει, να ξεκινήσει επιχειρηματική δραστηριότητα και γενικά να κάνει νέο ξεκίνημα. Το απαλλακτικό για αυτούς που έχασαν την περιουσία τους (πχ. το σπίτι τους) σε πλειστηριασμό βγαίνει σε 1 έτος, ενώ εάν δεν υπήρχε καν περιουσιακό στοιχείο τότε βγαίνει σε 3 χρόνια. Μοναδική προϋπόθεση ήταν η ένταξη στον νέο πτωχευτικό και ή αίτηση στο δικαστήριο.

Αν, για παράδειγμα, η οφειλή ήταν 100.000 ευρώ και το ακίνητο στον πλειστηριασμό έπιανε 80.000 ευρώ, τότε τα υπόλοιπα 20.000 ευρώ ήταν απαιτητά από τους πιστωτές με αποτέλεσμα ο δανειολήπτης να μην ξεχρεώνει ποτέ. Ο πτωχευτικός του 2020 δίνει λύση με την έκδοση απαλλακτικού από δικαστήριο, όμως με το νέο νομοσχέδιο, η διαγραφή της οφειλής από έναν πλειστηριασμό «αυτοματοποιείται» με τον αλγόριθμο του εξωδικαστικού μηχανισμού να αναγνωρίζει ότι η ανάκτηση της οφειλής θα γίνει στο 65% της εμπορικής αξίας του ακινήτου. Η διαφορά διαγράφεται και αυτό μετατρέπεται σε δυνατότητα για μεγαλύτερο κούρεμα κατά 28% στην προτεινόμενη ρύθμιση.

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη

Τόσο αυτοί που έχασαν την περιουσία τους σε πλειστηριασμό πριν το 2020 και έμεινε χρέος όσο κι εκείνοι που τη χάνουν με το νέο πτωχευτικό αλλά και τις βελτιώσεις του, μπορούν να διεκδικήσουν τον μηδενισμό του υπολοίπου. Η διαφορά τώρα είναι ότι η διαδικασία γίνεται πιο εύκολη και με πιο αυτοματοποιημένο τρόπο.

Επιπλέον, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, οι τράπεζες και οι servicers θα οφείλουν να προσφέρουν καλύτερη ενημέρωση στον δανειολήπτη προκειμένου να του μειώσουν τον κίνδυνο. Μάλιστα έως τις 31 Μαρτίου 2024 θα βρίσκεται σε λειτουργία ειδική ψηφιακή πλατφόρμα που θα παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση στους οφειλέτες για το ύψος της οφειλής, το ιστορικό των πληρωμών, τις δόσεις, το επιτόκιο της ρύθμισης κ.α. Μέχρι να τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα, οι servicers θα είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν αυτές τις πληροφορίες στους οφειλέτες εγγράφως έπειτα από αίτημά του, με προθεσμία 30 ημερών.

Ο οφειλέτης θα μπορεί να βλέπει τα στοιχεία αυτά εισερχόμενος με χρήση του κωδικού του σε ειδική εφαρμογή στις ιστοσελίδες των services (κατ’ αναλογία με το webbanking των τραπεζών). Το σύστημα προσωποποιημένης πληροφορίας θα πρέπει να τεθεί σε λειτουργία μέχρι τις 31 Μαρτίου 2024. Μέχρι τότε, οι servicers θα είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν εγγράφως τις πληροφορίες αυτές (ύψος οφειλής, δόσεις, επιτόκιο κλπ) σε κάθε δανειολήπτη έπειτα από αίτημά του, προθεσμία 30 ημερών.




Περιφερειακές εκλογές 2023/πράξη δεύτερη: Και οι τέσσερις βουλευτές της Καβάλας στηρίζουν την υποψηφιότητα Μέτιου για την ΑΜ-Θ

Χωρίς ενδοιασμούς και με ξεκάθαρες ανακοινώσεις, οι τέσσερις βουλευτές της Καβάλας -Νίκος Παναγιωτόπουλος, Γιάννης Πασχαλίδης, Μακάριος Λαζαρίδης και Αγγελική Δεληκάρη- στηρίζουν την υποψηφιότητα του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και επικεφαλής της «Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης», Χρήστου Μέτιου στη δεύτερη περιφερειακή εκλογική «μάχη» στις 15 Οκτωβρίου 2023.

Οι δηλώσεις στήριξης των βουλευτών Καβάλας στον Χρήστο Μέτιο

Νίκος Παναγιωτόπουλος
Στις περιφερειακές εκλογές της ερχόμενης Κυριακής είναι αυτονόητη η στήριξη όλων μας στον συνδυασμό «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση» με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Χρήστο Μέτιο, ο οποίος απέδειξε πως μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της εποχής και γι’ αυτό άλλωστε αποτελεί επιλογή της Νέας Δημοκρατίας και του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Γιάννης Πασχαλίδης
Σε αρκετές περιστάσεις καλούμαστε να κάνουμε επιλογές, ζυγίζοντας τις συνθήκες και τα πιθανά αποτελέσματά τους. Η Νέα Δημοκρατία δια στόματος του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη από αρκετά νωρίς έκρινε πως η επιλογή 13 επικεφαλής συνδυασμών σε επίπεδο περιφερειών είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση και τη διεκπεραίωση αδιάσπαστου του κυβερνητικού έργου. Προφανώς αναγνωρίζουμε την αξία όλων που θέλουν να προσφέρουν στα κοινά. Αυτό δεν αμφισβητείται, ίσα ίσα είναι ευκταίο. Στη Περιφέρειά μας, ο Χρήστος Μέτιος έχει αποδείξει ότι μπορεί να φέρει εις πέρας την πραγμάτωση των κυβερνητικών επιλογών. Γι’αυτο και αποτελεί επιλογή της Νέας Δημοκρατίας. Γι’αυτο και θα πρέπει να είναι η δικιά μας επιλογή. Συνεχίζουμε ενωμένοι.

Μακάριος Λαζαρίδης
Χρήστος Μέτιος και «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση» οδηγούν την Περιφέρεια ΑΜ-Θ στον δρόμο της προόδου και της ανάπτυξης! Στο επίκεντρο πάντα ο πολίτης!

Αγγελική Δεληκάρη
Την Κυριακή 15 Οκτωβρίου παίρνουμε τη σωστή απόφαση για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, στηρίζουμε τον Περιφερειάρχη μας Χρήστο Μέτιο, δίνοντας τη θετική μας ψήφο στον συνδυασμό «Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση». Τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, οι πολίτες της Καβάλας, είμαστε ενώπιον μιας πράξης ευθύνης. Όλες και όλοι για τη νίκη στις εκλογές της Κυριακής, ολοκληρώνουμε αυτό που ξεκίνησε στις 8 του Οκτώβρη.




Δήλωση Δαμιανού Καγκελίδη για τη δεύτερη Κυριακή

Ενόψει του δεύτερου γύρου των περιφερειακών εκλογών καλούμε τους ψηφοφόρους να προσέλθουν στις κάλπες και να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Η όσο το δυνατόν μαζικότερη συμμετοχή είναι προς όφελος της δημοκρατίας. 

Η αυτοδιοίκηση είναι η πιο άμεση μορφή δημοκρατίας και πρέπει να βγει ενισχυμένη. Όσον αφορά το μείζον θέμα που μας ρωτάει όλους, η άποψη μας είναι ξεκάθαρη. Ψήφος κατά συνείδηση. Δεν έχουμε το δικαίωμα απέναντι στους ψηφοφόρους μας αλλά και απέναντι στη δημοκρατική μας συνείδηση ​​να δίνουμε κατευθύνσεις. 

Δεν είναι στην πολιτική μας κουλτούρα κάτι τέτοιο. Οι πολίτες, αφού σταθμίσουν όλα τα δεδομένα που θα αποφασίσουν οι ίδιοι ποιος θέλει να έχει στα χέρια του το τιμόνι της περιφέρειάς μας. 

Ευχαριστούμε όλους τους ψηφοφόρους που μας τίμησαν με την ψήφο τους και θα προσπαθήσουμε να τους εκπροσωπήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο νέο περιφερειακό συμβούλιο. 

 




Πιθανή η δεύτερη Κυριακή στην Περιφέρεια ΑΜΘ

Ο Χρήστος Μέτιος είναι ξεκάθαρα πρώτος στην Περιφέρεια ΑΜΘ. Με ποσοστό κοντά στο 40%. Απομένουν αρκετά ακόμη τμήματα και αποτελέσματα.

Είναι πιθανή η επαναληπτική ψηφοφορία με τον κ. Τοψίδη. Στην ΠΕ Καβάλας ο Χρήστος Μέτιος έκανε μεγάλη ανατροπή κι είναι πρώτος.

Στη ΠΕ Θάσου πρώτος είναι ο κ. Τοψίδης.




Φωτιές: Πολύ πιθανό το 2023 να χαρακτηριστεί η δεύτερη χειρότερη χρονιά των τελευταίων 17 ετών – Η εκτίμηση του Meteo

Περισσότερα από 1.200.000 στρέμματα έχουν καεί στην Ελλάδα από 1/1/2023 έως την Τετάρτη 23/8/2023, όπως κατέγραψε το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Δασικών Πυρκαγιών και δημοσίευσε στη σελίδα του το METEO/ Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Πιο αναλυτικά σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το METEO/ Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών:

  • Έως την Τετάρτη 23.08.2023, οι δασικές πυρκαγιές που έχουν εκδηλωθεί στη χώρα μας έχουν κατακάψει περισσότερα από 1.200.000 στρέμματα.
  • Η έκταση που έχει καεί έως την Τετάρτη 23.08.2023 αντιστοιχεί σε περίπου 3 φορές την έκταση που κατά μέσο όρο (2006 – 2022) καίγεται ετησίως στη χώρα μας.
  • Οι μέχρι σήμερα (Τετάρτη, 23.08.2023) καμένες εκτάσεις στη χώρα μας υπολείπονται κατά περίπου 40.000 στρέμματα από την επόμενη χειρότερη επίδοση που καταγράφηκε το 2021 με συνολικά 1.300.590 στρέμματα.
  • Είναι πολύ πιθανό η χρονιά του 2023 να χαρακτηριστεί ως η δεύτερη χειρότερη των τελευταίων 17 ετών (το 2007 παραμένει πρώτο, με περισσότερα από 2.700.000 στρέμματα).
  • Κατά τη διάρκεια του Ιουλίου 2023 κάηκαν περισσότερα από 520.000 στρέμματα, ενώ κατά τη διάρκεια του Αυγούστου 2023 (έως την Τετάρτη 23.08.2023) έχουν καεί περισσότερα από 730.000 στρέμματα.
  • Τα τελευταία 3 έτη (2021, 2022, 2023), οι δασικές πυρκαγιές στη χώρα μας έχουν κατακάψει σχεδόν 3.000.000 στρέμματα.

newsbeast.gr